Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir? Gerçek Adı Boyu Kilosu

Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir


TRT 1 ekranlarında yayınlanan Diriliş Ertuğrul dizisi kadrosuna Alçiçek adı ile yeni bir oyuncumuz dahil oldu. Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir ? Diriliş Alçiçek gerçek Adı Boyu Kilosu nedir sorularının cevaplarını Dizihabersitesi ekibi olarak sizler için hazırladık.

[caption id="attachment_55157" align="aligncenter" width="280"] Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir[/caption]

Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim?


Diriliş Ertuğrul Dizisinde Alçiçek karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı Beyzanur METE'dir. Beyzanur Mete, 1991 (27 Yaşında) doğumludur. Oyuncumuz, İzmit Süleyman Demirel Kültür Merkezi (Şehir Tiyatroları) ve Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Oyunculuk Bölümünde eğitim almıştır. Oyuncumuz ayrıca Diksiyon Ve Şan Eğitimi almıştır. Beyzanur Mete, 165 cm boyunda ve  50 kilodur. Oyuncumuz pilates ve binicilik ile uğraşmaktadır.

[caption id="attachment_55158" align="aligncenter" width="280"] Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kimdir[/caption]

 

Beyzanur METE'nin Yer Aldığı Yapımlar



  • Osmanlı Kıyam – TRT (Efsun Hatun)

  • Arka Sokaklar – Kanal D (Eda)

  • Beni Böyle Sev (Buse)

  • Lorael(Elseve)

  • Turkcell

  • Vadi Konakları

  • Son Resim (Maria)

  • Fata Morgana (Hera)

  • Sunucu/Spiker : Elimi Tutar Mısın Sosyal Yardımlaşma TV Programı

  • Yapım -Sunum- Senaryo: Filmler Mekanlar TV Programı

  • Tiyatro : 7 Kocalı Hürmüz

  • Tiyatro : Vişne Bahçesi

  • Tiyatro : Sevgili Doktor

  • Tiyatro : Godotyu Beklerke


 

[caption id="attachment_55159" align="aligncenter" width="350"] Diriliş Ertuğrul Alçiçek[/caption]

323Yorum

  1. Selam . Engin abi , Ekrem abi.
    Asim, Zaram, Elam, Serpilim ben iyim sizden naber?

    YanıtlaSil
  2. Hep iyi ol Arzum bende iyiyim eee ne yapiyorsun

    YanıtlaSil
  3. Zaram Zinetim nasil iyimi selam soylersin
    Serpilim nerdesin
    Mahrisim selam canim neler yapiyorsun
    Aysenurum nerdesin nasilsin ozledim seni ne zamandir yoksun nasil oldun cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Mähriye roman yazıyordum Asim?Çok derin konulara daldım?
    Düne nazaran harikayım bugün. Bütün günü uyumakla geçirdim sayılır?öyle yani. Oturuyorum şimdi. Çay içeceğim?
    Sen napıyon Asim?

    YanıtlaSil
  5. Ya ben bişey soracam. Yarıyıl tatili ne zaman başlıyor? Bu cumamı yoksa öbür cumamı?

    YanıtlaSil
  6. Takvime baktım şimdi 13 ocakta başlıyor galiba?
    Yani 10 gün var????????

    YanıtlaSil
  7. Bende uzaniyorum Arzum halam gelmisdi surekli evlen diye baski kuruyor uzerimde bunaltiyor adami sonra yazarda yorum yaziyordum admine de yazdim hesabimi onaylayin diye 7gunu gecti hala onaylamiyorlar

    YanıtlaSil
  8. Tatili ne yapiyorsun okulami gidiyorsun :)

    YanıtlaSil
  9. Ya baktım evet onaylamamış hala?Çok yoğun galiba Mümin ağabeyciğimiz sitesine girmiyor bile 3 gündür?taa bir sene önce ona bir öneride bulunmuştum. Orada biz doğum günleri gibi özel günlerde dizi sayfalarına yorum yazmak zorunda kalıyoruz ve sohbet amaçlı olduğu için siliniyor yorumumuz. Bu yüzden dostluk katagoriside açın bu sorundan kurtulalım hepimiz. Özel günlerinde kendi sayfalarını açsın herkes oraya yorum yazalım demiştim?çünkü biliyorsun yazarokurda her üye dizi sayfası ekleyebiliyor siteye dizi bilgilerini girerek?herneyse. Iyi fikir ama vaktim yok şu an demişti admin o zaman bana?
    Çok meşgul adam??
    Hii evlilikmi?hayırlısı Asim. Sizin bi komşunuz evlenecekti hani?onun düğün tarihi belli olmuş mu?

    YanıtlaSil
  10. Hah yok be?Kainat gelecekti tatilde??
    Bide Eylül ada gelecek?ama ona bugüne kadar hiç atmadığım tribi atacam geldiğinde?Gerçi ben ona trip atarak başlıyorum sonra onun gönlünü almaya çalışırken buluyorum kendimi?ama bu sefer başka??

    YanıtlaSil
  11. Asim biriciğim. Zinetim çok şükür iyi Aleykum selam onunda selamı var ee sen nasılsın neler yapıyorsun günün nasıl geçdi?

    Arzum iyi olmana sevindim bende çok şükür iyiyim ....
    Orta direk şabanı izliyorum gülmekten mideme ağrılar girdi... Şabanın oyunculuğu karşında şapka çıkıyorum super Bİ oyuncu

    YanıtlaSil
  12. Aynen Zaram bende çok seviyorum Kemal Sunal'ı? Günümüzün Komedisinde Cem Yılmaz'ı tek geçerim. Yeşilçam komedisinde de Kemal Sunalı tek geçerim?Zaten Kemal Sunalı sevmeyen yoktur bence?

    YanıtlaSil
  13. Aleykum selam Zaram ne yapayim simdi uykudan uyandim birazdan da amcamlara gidecem eee sen ne yapiyorsun Nihatim ne yapiyor yerinde durmuyordur simdi yaramazlik yapiyordur kesin :)
    Arzum kiz triplerin bitmiyor senin de haa neyse 10 gun sonra trip atacaksin calis ama trip atacagina bol bol hasret gider bence ;)

    YanıtlaSil
  14. Haha?severimde döverimde'ciyim??tribim hasretimden ağır basabilir????
    Iyi gezmeler Asim

    YanıtlaSil
  15. Biliyorum canim senin icin trip onde geliyor ;) sagol vallahi pisman oldum ama soyukdan dondum otobus beklemekden yuruyerek gitsem daha iyidi kar yagmiyor ama kar havasi var iste bu sinir ediyor :x

    YanıtlaSil
  16. Hih! Yalnış trip önde gelmiyor benim için dostlarım söz konusuysa?bide o kişi Eylül ada bitanecik huzurum ise trip hiç önde gelmezdi. Anlık kızgınlıkla yazdığım şeye bakma sen. O bi huzurum desin trip falan kalmaz bende?
    Ve onunla birbirimize olan tribimiz en fazla 2 saat sürüyor bizim❤14 ocakta tanışma yıldömümiz Eylülümle?

    YanıtlaSil
  17. Arzum sen trip hastasisin sana selam vermeyi unutayim hemen trip atarsin ;) bu yuzden sen tripi seviyorsun :D

    YanıtlaSil
  18. Bu arada 2 saat mi hic inanmadim sen ve 2 saat trip :)

    YanıtlaSil
  19. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 00:42

    HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    ..
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
    ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
    SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
    AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
    ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
    AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
    SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
    CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
    ..
    MAHRİŞKOM ❤️ HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
    BEN DİGER SİTEYEYE DAHA GİDMEDİM GİDDİGİN ZAMAN SELAMINI SÖYLERİM
    BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ALLAH'A EMANET OL
    ALLAH’A EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  20. Hihi sen bide beni Eylülle konuşurken gör???süt dökmüş kedi gibiyim?? Eylülün tribinin yanında benimkinin lafı bile olmaz?biri bana trip atsa o neden sana trip atıyor o kadar yakınmısınız diye Eylülde trip atar bana? bide Eylül benden başka birine trip atsa bende kıyameti koparırırım??? güzel güzel geçinip gidiyoruz böyle??
    Ha bide evet selam vermeyi unutana trip atarım???hatta Eylülede o yüzden trip atmayı düşünüyorum? internete giriyor bana yazmıyor. Birde benim onun internete girdiğini bilmemi istiyor?hergün ona rapor geçiyordum bugün şöyle geçti günüm diye. Son günlerde tripliyim rapor vermiyom ona??
    Niysi ya?karışık konular.
    Hi bide Asim herkese trip atmam?sevgisine güvendiğim insanlara trip atarım hep??

    YanıtlaSil
  21. Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı geceler diliyorum gün içimdeki yoğunluktan dolayı anca siteye bakma fırsatım oldu Halimizi hatırımızı soran herkese teşekkür ederiz.

    Bir Önceki Test Cevapları. Hemen Hemen Herkesin Cevaplar Aynı Yeni Test konusunu siz belirleyin biz hazırlayalım

    YanıtlaSil
  22. Ay Elam hoşgeldin. Dünn geceden beri konuşamadık seninle hiç?Özledim seni?napiyon Mersinlim

    YanıtlaSil
  23. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 01:12

    ARZUM ÇİÇEGİM????
    HOŞ BULDUK
    AYNEN ÖYLE PERİM
    BENDE ÖZLEDİM SENİ
    SENİNLE KONUŞMAYI GÜZEL SOHBETİNİ NE YAPİM
    TV İZLİYORUM ÇAY İÇİYORUM GEL BERABER İÇELİM
    BEN YAZANA KADAR GEÇ OLUYOR AKŞAM ANCAK FIRSAT BULUYORUM SEN NE YAPIYORSUN
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  24. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 01:14

    HAYIRLI AKŞAMLAR ADMİN BEY

    YanıtlaSil
  25. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 01:17

    ARZUM ÇİÇEGİM
    SEN SEVDİGİN ARKADAŞLARINAMI TRİP ATIYORSUN
    BANA TRİP ATMIYORSUN
    BENİM DE SEVGİME GÜVENİYORMUSUN MERAK ETTİM

    ???????????

    YanıtlaSil
  26. Midem kazındı yemek yaptım kendime?onu yiycem birazdan Elam. Güldür güldür izliyorum?

    YanıtlaSil
  27. iyi akşamlar ela hanım engin ben

    YanıtlaSil
  28. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 01:32

    ARZUM ÇİÇEGİM
    HAMARAT ARKADAŞIM AFFİYET OLSUN
    BENDE GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW U İZLİYORUM BİLAL ÇOK KOMİK
    ?????????

    YanıtlaSil
  29. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 01:34

    HAYIRLI AKŞAMLAR
    ENGİN BEY
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  30. 10 Soruluk Basit Bir Test hazırladım katılmak isteyen çok kısa 1-2 kelime cevap versin. Bu teste verilen yanıtlar doğrultusunda bir yarışma düzenlemeyi planlıyorum.Kimse ne yazdığını birbirine söylemesin ama yorum alanına da yazmasın. Amaç bunda da birbirimizi tanıma tabikide.

    Kim daha iyi kendini tanıtmış bakalım bulabilecekmiyiz. Dediğim gibi kimse kendi yanıtını söylemesin lütfen asıl sorular buraya verilen yanıtlardan oluşacak.Zaten aşağı yukarı 15 kişi dolduruyor testleri 15 olunca kapatacam testi akabinde de verilen yanıtlardan bir yarışma düzenleyecem genele hitap eden bir test olmayacak biz bize olacak bir test bu.Teşekkürler tabi katılmak isteyen katılabilir

    YanıtlaSil
  31. Tesekkurler sizde

    YanıtlaSil
  32. Geçen sefer ben kendi yanıtımı söylemiştim?bu sefer söylemem abi ?

    YanıtlaSil
  33. Elam bilmiyorum belki? mesela bugün sabah falan ben yoktum. Ayselin doğum günü sayfasına yazarken netim bitmişti. Neyse sonra da bu sayfaya geldim işte. Trip atacak olsam yokluğumu farketmemene atardım. Hatta dünden öncede teyzemlerdeydim netim bitti giremedim demiştim ya o günde Asi farketmiş benim olmadığımı bitek? o konuda da trip atabilirim sana. Ama atmıyorum normaldir dedim daha o kadar yer edinmemem. Çok uzun zaman olmadı tanışalı çünkü:)

    YanıtlaSil
  34. Ayy bu çok eğlenceli testti???çoktan yaptım. Harika test ya?????
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  35. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 02:00

    ARZUM ÇİÇEGİM????
    SABAHLARI BEN YOKUM AKŞAM ANCAK YAZABİLİYORUM YOKSA SENİ GÖRMEDİGİM ZAMAN SORARDIM ÇÜNKÜ BENİM İÇİN DEGERLİ ARKADAŞLARIMI GÖRMEDİGİM ZAMAN SORARIM
    SENİN MESAJINI OKUDUGUM SEVDİGİN ARKADAŞLARINA TRİP ATIYORUM DEYİNCE BENDE DEDİMKİ ÇİÇEGİM BENİDE SEVİYORMU ????
    EVET CANIM UZUN ZAMANDIR BİRBİRİMİZİ TANIMIYORUZ HAKLISIN
    AMA KISA ZAMAN İÇİNDE BEN SENİN GÜZEL KALPLİ GÜZEL ENERJİNİ HİSSETTİM İYİKİ TANIMIŞIM SENİ
    ?????

    YanıtlaSil
  36. Teşekkürler Arzu Hanım kim hangi cevabı verdi bende göremiyorum testin sonunda verilen cevaplar doğrultusunda bir yarışma yapabiliriz diye düşündüm.Keyifli olursa ilerde başka türden testler yaparız.

    YanıtlaSil
  37. Engin bey Elam sizede hayirli geceler nasilsiniz?
    Serpilim nerdesin guzelim ya
    Arzum kiz seni sormasaydim tripmi atacaktin bana ayyy bilseydim sormazdim ozledim tribini ;) ha hayy neyse Cansel neden yazmiyor selam soyle

    YanıtlaSil
  38. Ben malesef bu testleri yapamiyorum ama offff yaaa :( :( :(

    YanıtlaSil
  39. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 02:19

    ENGİN BEY
    KUSURUMA BAKMAYIN
    SORULARI HEPSİNİ OKUDUM
    BEN HAYEL KURMAYI HAYEL ETMEYİ BIRAKALI ÇOK OLDU
    ONUN İÇİN SORUYU CEVAPLAYA MADIM
    YOKSA CEVAPLARDIM
    İSTEYEN CEVAPLASIN DEDİNİZ AMA BEN YENE SİZE CEVAP YAZMAK İSTEDİM
    EMEGİNİZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  40. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 02:20

    ASİM İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR

    YanıtlaSil
  41. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 02:22

    KIZLARRRRRRRRRRRR
    NERDESİNİZ NE YAPIYORSUNUZ
    SİZLERİ MERAK EDİYORUM
    ALLAH'A EMANET OLUN
    ..
    ZARAMMM EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

    SERPİLİMMM NERDESİN

    YanıtlaSil
  42. Elam iyi olmana sevindim canim bende iyiyim

    YanıtlaSil
  43. Bende seni iyiki tanımışım diyorum Elam❤ Ya demek istediğim sadece sormak değildi. Ben sahiplenince sapıtan biriyim? Fazla kıskanç oluyorum. Genelde triplerimde kıskandığım için oluyor? aq neyse anlatamıyorum boşver??
    Haha Asicim kaşınma güzelim istersen?

    YanıtlaSil
  44. Asicim biraz daha konussam asi hanim olacak :D

    YanıtlaSil
  45. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 02:31

    ASİM İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
    İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  46. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 02:33

    ARZUM ÇİÇEGİM???
    BENDE SENİN GÜZEL ARKADAŞLIGINI SEMPATİK LİGİNİ SEVDİM ????
    HAYIRLI AKŞAMLAR ✌️✌️✌️✌️

    YanıtlaSil
  47. Iyi geceler Elam uyuyormusun

    YanıtlaSil
  48. Biraz daha kaşınsan " Biri bişeymi yazdı ? Göremiyorum da" olursun Asim???

    Iyi geceler Elam. Hayal kurmayı bırakalı çok oldu demek?
    Yukarda en sevdiğin ay ve gün sorusu var. Ama en sevdiğin tarih yok. O yüzden benim mucizelere inanmamı sağlayan tarihi yazabilirim buraya 20.09.2015? o gün dua'lar ile herşeyin olabileceğini gördüm. Sende vazgeçme Ela. Mucizelere inan?
    Bu arada benim en sevdiğim kelimedir MuCiZe

    YanıtlaSil
  49. Merak etme gorunmez olmaga aliskinim yabanci degil bana ;)

    YanıtlaSil
  50. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 02:53

    ASİM ❤️GÜLÜM UYUMADIN DB GİRMEKTE ZORLANIYORUM
    ANLAYAMADIM
    ...
    İYİ GECELER ARZUM ❤️ ÇİÇEGİM
    EVET CANIM BIRAKALI ÇOK OLDU HEP BİRŞEYİ İSTERSİN ELİNDE GELENİ YAPARSIN AMA OLMAZ İŞTE O GÜN HAYAL ETMEYİ BIRAKTIM
    KALBİN O KADAR TEMİZ O KADAR İYİKİ GÖRMÜŞSÜN
    VAZGEÇMEM BİRTANEM
    İNANMAYA ÇALIŞIRIM GÖNLÜ GÜZEL ARZUM
    ✌️✌️✌️MUCİZEM ARZUM ✌️✌️✌️

    YanıtlaSil
  51. Sba fragmanin izledim cok guzeldi

    YanıtlaSil
  52. Iyi geceler neden yapamiyorsunuz sorunu soyleyin size ozel cozum.uretelim:) sorun sistemsel ise tabikide

    YanıtlaSil
  53. Elam sendemi giremedin bende giremedim ya

    YanıtlaSil
  54. Benim telimden olmali Engin bey sadece 3 soru gozukuyor neyse bos verin dusunmeniz yeter :)

    YanıtlaSil
  55. Elam? bişey isteyecem. Bi kereliğine öylesine de olsa Mucizem Arzum deme. Sade Arzum güzel? ve kalbim temizde değildir. Açıpta kalbime bakan yok. Allah bilir temizmi değilmi?Temiz olmak için fazla siyahım..
    Inşallah sana yeniden hayal kurduracak bişey olur Elam?

    YanıtlaSil
  56. Bizi Sba fragmanıylamı aldattın çen?????????bi fragman kadar olamadık be. Buraya yazmaktansa fragman izlemeyi tercih etmişsin??

    YanıtlaSil
  57. Arkeyi ilk kez gulurken gordum boyle daha yakisikli oluyor asik suratli cok cirkin :D

    YanıtlaSil
  58. Arzum gece gece beni guldurdun ya simdide yb ile aldattin dersin yb izliyorum :D

    YanıtlaSil
  59. Herkese hayırlı akşamlar ben geldim nasılsınız iyisinizdir inşallah canlar bu yukarıdaki testi bende yaptım baya eglenceliymiş



    Burda olduğunuzu yeni gördüm

    Allah emanet olun göruşuruz

    YanıtlaSil
  60. Oha????o Rk ile mi boynuzlanıyorum şu an???Bana bunu nasıl yapabiliyorsun Asi????
    Kız sen Bir garip aşkı izledinmi hiç?

    YanıtlaSil
  61. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 03:13

    Hayırlı gecelerrrrrrr

    YanıtlaSil
  62. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 03:14

    Muhabbetınız bol olsun canlar

    YanıtlaSil
  63. Saliham hos geldin canim sen nasilsin?
    Cok guzel yapiyorum Arzum hatta simdi sadece onu izliyecem yazmiyacam bile ;)
    hayir izlemedim

    YanıtlaSil
  64. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 03:15

    Agladıgım kıtap şarkı fılm demiş .Aklıma ilk gelen yalancı bahar oldu.Yazdım gıttı

    YanıtlaSil
  65. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 03:16

    Arzu ben butun hınt dızılerını izledım.Yalancı baharı tek gecerım

    YanıtlaSil
  66. Serpilim nerdeydin sen ya merak ettim seni gormeyince gozlerim hep seni ariyor seni ozluyorum ama ben canim benim herseyim :)

    YanıtlaSil
  67. Iyi yazmayın hanımefendi?biz kimiz ki zaten?
    Bende watpadda ergen stayl takılayım?şaka maka bazen çok iyi yazılan hikayelerde çıkıyor oradan be?watpadla ilgili önyargıyı yıkmak lazım

    YanıtlaSil
  68. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 03:19

    ARZUM TAMAM CANIM KIRACAK CÜMLE KURDUYSAM KUSURUMA BAKMA CANIM
    İNŞALLAH ARZUM
    ..
    AYGÜNÜM BENDE GİREMİYORUM
    ANLAM VEREMİYORUM
    ..
    SALİHAM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    SERPİLİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

    YanıtlaSil
  69. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 03:19

    Asım bugun çok yoruldum.Okula gıttım.Gelınce bır de ne goreyım.Kardeşim kapıda.Bırlıkte nufus mudurlugune gıttık .Allahtan mudurluk kapanmadan kımlıgını çıkarttırdık.5.kez kımlıgını kaybettı.Ben de şaitlık etmek ıçın gıttım

    YanıtlaSil
  70. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 03:20

    İyi geceler Elam

    YanıtlaSil
  71. Bende Bir garip aşkı tek geçerim Serpil?zaten çoğunluk onu tek geçiyor ki %20 izlenme oranı aldı final bölümü?

    YanıtlaSil
  72. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 03:22

    5 te eve geldım.Yemek iş guç derken ablamlar geldıler.11 gıbı gıttıler.Sınav sorularını hazırladım.İşim yeni bitti.

    YanıtlaSil
  73. Hmmm anladim Serpilim

    YanıtlaSil
  74. Yok kız ne kırması. Aksine sen kırılma bana Elam❤ bir insana Mucizem demek ağır oluyor?kimse haketmez bence o hitabı?

    YanıtlaSil
  75. Ayyy Arzum ben sevdiklerimi hic bir diziye tercih etmem

    YanıtlaSil
  76. Yiv hi hi gülüm?

    YanıtlaSil
  77. Gulum mu :) bana ilk kez soyledin

    YanıtlaSil
  78. Gulum mu :) bana ilk kez soyledin saka bi yana gul gul bende guluyorum

    YanıtlaSil
  79. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 03:39

    ARZUM ÇİÇEGİM
    BEN SANA HİÇ KIRILA BİLİRMİYİM BİLMİYEREK SEVDİGİM ARKADAŞIMI KIRDIGIM ZAMAN ÜZÜLÜRÜM
    EN SEVDİGİM KELİME O DEGİNCE İSMİN NİN YANINA KOYDUM AMA BİR DAHA KOYMAM
    BENİM GÖZÜMDE SEN HER ŞEYİ HAKKEDİYORSUN
    HATIRLIYORMUSUN TANIŞMA SAYFASINA MANKEN RESMİNİ KOYDUN BEN SEN SANMIŞTIM
    YOK O BEN DEGİLİM
    SENİN İÇİN RESMİNİ KOYACAM VE KOYDUN
    GÖZÜMDE DEGERİN ÇOK BÜYÜK
    SEN DÜNYADA HERŞEYİ HAKKEDİYORSUN
    DAİMA MUTLU OL ???
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARZUM ❤️❤️❤️❤️❤️✌️
    BİR GARİP AŞK
    İKİ KERE İZLEDİM
    ARNAVIN BU NE SÖZÜ

    YanıtlaSil
  80. Mersinli ELA ❤️❤️❤️4 Ocak 2018 03:40

    İYİ GECELER SERPİLİM
    YOGUN BİRGÜN GEÇİRMİZSİN
    ???????????

    YanıtlaSil
  81. Evet Elam aklımda o? Bu yılbaşında da salona misafir gelince odama kaçtım can sıkıntısından foto çektim birsürü. Keşke onlarıda gösterebilseydim sana. Mail kullansaydın mailden atardım? yüzümü net görmüş olurdun? oda olur inşallah bir gün?
    Ben bir garip aşkı tv'den 4 kere. Ve cd sini bulabildiğim bölümleride cd den 5-6 kez izlemişimdir???

    Asim sevdinmi Gülüm dememi??? bebeğim, yavrum der gibi şaka amaçlı dedim ama sevdiysen hep derim?

    YanıtlaSil
  82. Sen gulum sozunu cok komik buldum guluyum bari anlaminda demedinmi yani ben oyle anladim ondan sana gul gul dedim

    YanıtlaSil
  83. Iyi geceler tatli ruyalar

    YanıtlaSil
  84. Haha yok kız güleyim yazardım o anlamda desem?yorum yazarken harf yalnışı yapmamaya çalışırım. Güleyimi kısaltıp gülüm yazmam?

    YanıtlaSil
  85. Ekrem bey Engin bey
    Elam Ayselim Saliham Serplim Asim Arzum Defnem Begüm'cüm Ayşenur'um Nurdanım
    Günaydın hayırlı sabahlar gününüz aydın Neşeniz bol olsun yüzünden gülümseme eksik olmasın

    NASILSINIZZZ?

    YanıtlaSil
  86. Gunaydin arkadaslar

    YanıtlaSil
  87. Canlar güzellikler hepinizi hayırlı sabahlar

    Elam serpilim asim arzu


    Zaram sanada günaydın canım çok şükür iyiyim sen nasılsın


    Ekrem bey enginbey sizlerede günaydın


    Allah emanet olun

    YanıtlaSil
  88. Saliham hamd olsun bende iyiyim
    Saliham Yukardaki testi bende yapdım baya eğlenceliymiş

    YanıtlaSil
  89. Günaydın Asi, Zara, Ela , Serpil, Saliha?‍♀️?‍♀️?‍♀️

    YanıtlaSil
  90. Arkey Madhubala4 Ocak 2018 13:56

    Zaram.Arzum.Saliham.Engin Bey sizlere de gunaydin.Ben çok sukur iyiyim.Sizler nasilsiniz

    YanıtlaSil
  91. Iyi akşamlar?herkes nerede acaba?

    YanıtlaSil
  92. Canlarim benim nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  93. Yaa girdim sonunda. Az önce girilmiyordu siteye

    YanıtlaSil
  94. Ayyy gire bildim sonunda kac saattir girmeye calisiyordum neyse iyi aksamlar nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  95. Arkey Madhubala5 Ocak 2018 12:01

    Zaram.Asım.Mahrım.Elsm.Arzum.
    Aysel im.Demet ım.Nurdan ım.Salıham.Engın ve Ekrem Bey gununuz aydın nesenız bol olsun.
    Aysenur um ve Alınam nerelerdesınız?
    Zınet ım kendını ıyı hıssettıgınde beklıyoruz.Senı çok sevıyoruz.

    YanıtlaSil
  96. Sanda günaydın Serplim nasılsın canım ?bıcırıklar seni yoruyorlarmı ?okuldasın dimi? Kolay gelsin canım:))))

    GÜNAYDIN HAYIRLI CUMALAR. Nasılsınız. Arkadaşlar

    YanıtlaSil
  97. Arkey Madhubala5 Ocak 2018 12:40

    Zaram ben ıyıyım.Evet okuldayım.Bugun çok yaramazlar.Hafta sonu geldı.Sınavlardan kurtuldular.Daha ne olsun canım.Çok tesekkur ederım zaram.Sana da kolay gelsın

    YanıtlaSil
  98. Günaydın cümleten??
    Ben çok iyim siz nasılsınız?

    YanıtlaSil
  99. Arkey Madhubala5 Ocak 2018 14:51

    Arzu canım çok şükür ben de ıyıyım.Bugun biraz yoruldum.Okulun bıtmesını bekliyorum.Eve gıdıp dınlenecegım

    YanıtlaSil
  100. Hep iyi ol canım? Tahminen kaçta bitiyor hergün okul?

    YanıtlaSil
  101. Arkey Madhubala5 Ocak 2018 16:12

    1 de bityor.Ben çikana kadar 2.2 buçuk oluyor

    YanıtlaSil
  102. Nasılsınız arkadaşlar?

    YanıtlaSil
  103. Selamlarrr iyi aksamlar canlarrr nasilsiniz iyimisiniz? :) :) :)

    YanıtlaSil
  104. Him anladım Serpilim. Çok geç değilmiş yine

    YanıtlaSil
  105. Elmas(Hepinizi cok ozledim)5 Ocak 2018 19:51

    Mahri aysel sayfasina girermisin sonra buraya yazarsin bn bakarim

    YanıtlaSil
  106. Merhaba arkadaşlar Nasılsınız Sitemizde dün sunucu bakımı vardı biraz mağdur olduk kusura bakmayın...

    YanıtlaSil
  107. Him öylemi Engin abi?Dün siteye girmeye çalıştığımda güvenli değil ele geçirilmeye çalışıyor olabilir... falan gibi şeyler çıktı. Site ele geçirildi başkaları tarafından sandım???

    YanıtlaSil
  108. Mersinli ELA ❤️❤️❤️5 Ocak 2018 23:25

    HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    ..
    EKREM BEY
    MERABA ENGİN BEY
    NE KUSURU ÇÖZÜLMESİNE SEVİNDİM
    ..
    ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
    ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
    SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
    AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
    ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
    AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
    SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
    CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
    ..
    MAHRİŞKOM ❤️ HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
    ALLAH’A EMANET OL
    ALLAH’A EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  109. Ya Elam hoşgeldin?Ben çok iyim sen nasılsın kalbimin Mersin ayağı?

    YanıtlaSil
  110. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 00:27

    HOŞ BULDUK ARZUM ❤️❤️❤️
    HAMD OLSUN BEN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP DAİMA MUTLU OL
    GÖNLÜMÜN NADİDE GÜLÜ ???

    YanıtlaSil
  111. HASRETİNDEN PRANGALAR ESKİTTİM

    Seni, anlatabilmek seni.
    İyi çocuklara, kahramanlara.
    Seni anlatabilmek seni,
    Namussuza, halden bilmeze,
    Kahpe yalana.

    Ard- arda kaç zemheri,
    Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu.
    Dışarda gürül- gürül akan bir dünya...
    Bir ben uyumadım,
    Kaç leylim bahar,
    Hasretinden prangalar eskittim.
    Saçlarına kan gülleri takayım,
    Bir o yana
    Bir bu yana...

    Seni bağırabilsem seni,
    Dipsiz kuyulara,
    Akan yıldıza,
    Bir kibrit çöpüne varana,
    Okyanusun en ıssız dalgasına
    Düşmüş bir kibrit çöpüne.

    Yitirmiş tılsımını ilk sevmelerin,
    Yitirmiş öpücükleri,
    Payı yok, apansız inen akşamlardan,
    Bir kadeh, bir cıgara, dalıp gidene,
    Seni anlatabilsem seni...
    Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır
    Üşüyorum, kapama gözlerini...

    YanıtlaSil
  112. Oo?????Huzurum????naber?şiir kopyala çık. Hiç selam sabah yok bana??????

    YanıtlaSil
  113. Amin Elam. Sende hep iyi ol? şu anonimin şiirini gördüm dahada iyi oldum ben??????

    YanıtlaSil
  114. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 00:50

    ARZUM ??? BENDE ŞİİRİ ÇOK BEYENDİM KİM YAZMIŞ HABERİN VARMI???
    ..
    ANOMİN CANIM EMEGİNE SAGLIK ÇOK GÜZEL ŞİİR

    YanıtlaSil
  115. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 00:51

    KIZLARRRRRRRRRRRR
    NERDESİNİZ NE YAPIYORSUNUZ
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ALLAH'A EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  116. Kim yazdı haberim yokta tahminim var??Benim bitanecik huzurum?gözbebeğim?nurtanem?havam, suyum, toprağım Eylül Ada bence??

    YanıtlaSil
  117. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:02

    ARZUM ÇİÇEGİM
    ANLADIM ÇOK GÜZEL YAZMIŞ
    NE YAPIYORSUN ???

    YanıtlaSil
  118. Haha sevinçten abarttım sanırım??
    Neyse.
    Uzanıyorum Güldür güldür izliyorum Elam?Bide netim az?bitmek üzere.
    Sen napıyorsun?

    YanıtlaSil
  119. Güzel yazar tabi binim huzurum ne de olsa???

    YanıtlaSil
  120. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:14

    ARZUM ÇİÇEGİM
    BENDE AK İZLİYORDUM GINA GELDİ ARTIK SEVGİLERİNİ GÖRSEK
    BENDE KANAL KANAL GEZİNİYORUM GÖNDERME FIRSATIM OLSA SANA GÖNDERİRDİM ❤️❤️
    ?❤️♥️??????????❤️❤️

    YanıtlaSil
  121. Ha ah kalbim?Bende izliyorum arada onu fena değil bi "Bir garip aşk " etmesede güzel dizi???Arnavımın sesini kullanmasalar daha iyi olurdu?Abhi'nin sesini ilk duyduğumda Bga var sandım heyecanlandım???

    YanıtlaSil
  122. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:26

    AYNEN ARZUM
    BGA ARNAVIN SESİNİNİ ABİY SESLENDİRİYOR
    . .
    CANSELİM PIRLANTAM LA HİÇ KONUŞUYOR MUSUNUZ NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
    ..

    YanıtlaSil
  123. Elam bişey sorcam şimdi bu Abhi Pragya'dan hoşlanıyormu lan?"Sana yakınlaştığımda sen hiç bişey hissetmiyorsun ama ben hissediyorum" demeler arkadaş olmak istemeler??

    YanıtlaSil
  124. Cansel iyi. Bikaç saat önce konuştuk?Buraya yazmasını söylerim Cadısele

    YanıtlaSil
  125. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:28

    ZARAM KANKAMMM
    AŞKIM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
    SENİ ÇOK ÇOK ÖZLEDİM AKŞAM FIRSAT BULUYORUM GELDİGİM ZAMAN KİMSECİKLER YOK
    ALLAH TAN
    ARZUM ÇİÇEGİM VAR ????
    ❤️❤️❤️EL❤️❤️❤️ZA ❤️❤️❤️
    SENİ ÇOK SEVİYORUM
    AŞKIM
    KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

    YanıtlaSil
  126. Asi'ninde neti bitti. Yarım saat sonra o da gelir Elam☺

    YanıtlaSil
  127. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:32

    ARZUM ÇİÇEGİM?
    PRAGYA AŞKINI MEKTUPA YAZDI ABİ OKUDU ABİDE ONA AŞIK OLDUGUNU ANLADI
    TANU CADISI HAMİLE OLDUGU SÖYLEDİ PRAGYA ONUN İÇİN ABİYDEN UZAK DURUYOR
    KALBİ GÜZEL ARKADAŞIM ARZUM
    SENİNLE KONUŞMAK ÇOK HOŞUMA GİDİYOR
    ALLAHIM EMANET OL

    YanıtlaSil
  128. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:34

    ARZUM ÇİÇEGİM NE ÇEKİYORUZ BU NETDEN SINIRSIZ OLSA NE GÜZEL OLUR

    YanıtlaSil
  129. Aynen sınırsız olsaydı keşke?
    Yalnız bende şu oluyor. Wifi varken yani sınırsız net varken hiç girmek istemiyorum . Kendi netimle girdiğimde youtube'da dizi falan izlemek istiyorum??beleş neti kullanmak istemiyor insan?

    Hi anladım Elam?seninde sohbetin çok güzel ?

    YanıtlaSil
  130. Bu arada şu yukardaki test ne oldu Engin abi, Ekrem abi? 15 kişi olmadımı daha testi yapanlar

    YanıtlaSil
  131. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:42

    ARZUM BENDE KİMSEDEN İNTERNETİ KULLANAMIYORUM
    BENİM İNTERNETİM OLACAK İSTEDİGİM SAATE KADAR YAZACAM
    KENDİNE İYİ BAK ARZUM
    ♥️♥️????❤️???????❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️??

    YanıtlaSil
  132. Çıkıyormusun Elam? Iyi geceler

    YanıtlaSil
  133. Mersinli ELA ❤️❤️❤️ARZUM6 Ocak 2018 01:50

    YOK ARZUM BURDAYIM
    SEN BURDA SIN HİÇ GİDER MİYİM BENİM GÜZEL ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  134. Kendine iyi bak diyorsun her seferinde çıkıcaksın sanıyorum☺

    YanıtlaSil
  135. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 01:58

    ARZUM ÇİÇEGİM SEN YAZANA KADAR BENDE YAZACAM
    BENDE ŞİMDİ GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW U AÇTIM UZAK OLSAK BİLE İZLEDİGİMİZ EGLENCE PORAGRAMI AYNI
    KIZ ENİŞTE VARMI ?
    SÖYLEMEK İSTEMESEN ANLARIM
    ?????????????

    YanıtlaSil
  136. Ben AK izliyorum şimdi. Netim bitmek üzere Elam?
    Enişte yok diyelim?tüm erkeklerin köküne kibrit suyu?testesteron ağır basıyor tüm erkek milletinde? şu an çok karışık ilişki durumum. Bu soruyu bikaç ay sonra yine sor o zaman net cevaplarım Elam?

    YanıtlaSil
  137. Hani Çalıkuşu'nun Kamran'a yazdığı mektup var ya " Sarı papatya masalını baştan sona okudum..." diye başlayan. Öyle bir mektup yazasım vardı birilerine bikaç gün önce. O gün Çalıkuşu sözüde yazmıştım burada??

    YanıtlaSil
  138. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 02:07

    ARZUM ÇİÇEGİM
    TAMAM CANIM ŞİMDİ
    BENDE SENİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM BEN UYUYACAM MI DİYİYORSUNUZ
    İYİ GECELER Mİ DİYORSUN
    ????????

    YanıtlaSil
  139. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 02:14

    ARZUM ÇİÇEGİM HATIRLADIM
    SEN 4 MIZRALIK ŞİİRİ OKUDUM OKUDUKTAN SONRA
    ÇALIKUŞU SÖZLERİNE BAKTIM
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

    YanıtlaSil
  140. Ekrem bey Engin bey
    Elam Serplim Asim Saliham Arzum Günaydın iyi hafta sonları nasılsınız arkadaşlar?:))))

    Elam kankam benim çok şükür iyiyim Allah bu günümü aratmasın .
    bende seni çoook özledim .
    Ee sen nasılsın aşkım iyimsin ? Hayat nasıl gediyor? mersinde hava nasıl kar yagıyormu
    ZAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  141. Sizede günaydın haftasonunuz güzel ve neşeli geçsin

    YanıtlaSil
  142. Herkese gunaydinlarrrrr nasilsiniz?
    Zaram gunaydin bitanem ben iyiyim sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  143. Teşekkürler Ekrem bey :)))

    Biriciğim iyi olmana çok sevindim bende çok şükür iyiyim magizin izliyorum. Ya ünlüler makyajsız. Ne kadar çirkin gözüküyor.
    Murad dalkılınc eşi Mervden olaylı bir şekilde. ayrılmış .....
    Hemde Hande ercel yüzünden Handeden nifret ettim ya diksindim evli bir erkekle nasıl beraber olur ya. Anlamıyorum aklım almıyor

    YanıtlaSil
  144. Günaydınlar?Asim, Elam, Zaram, Serpilim?iyi hafta sonları?
    Survivora Gizem Kerimoğlu'da katılıyormuş??Nam-ı diğer Yaver Gizem?Semih abisinin izinden gidip o da Akp nin survivor kolu gibimi davranacak çok merak ediyorum?

    YanıtlaSil
  145. Ay Zaramm senin mail adresin neydi? Konuşmamız gereken bikaç şey olabilir:) mail atayım ben sana

    YanıtlaSil
  146. Hep iyi ol Zaram :) hande ercel yuzundenmi ayrilmislar bunu yeni oyrendim handeden bende nefret ediyorum sevgilisinden ayrilan gibi sevgilisinin en yakin arkadasi ile sevgili oldu ama ondanda ayrildi bu kiz neymis bee kac tane adamla beraber olmus anlamadim bi yilin icinde

    YanıtlaSil
  147. Evet Zaram cok cirkin oluyorlar ama guzelleride var tabi ki :)
    Serpilim nerdesin canim

    YanıtlaSil
  148. Hande Erçelin oyunculuğunu hiç beğenmem ben ama kendisi öyle herkesle kırıştıracak biri değil bence. Merve ile Murat Hande yüzünden boşanmadı diye biliyorum. Hande Murat aşkı yeni başladı. Hatta Merveye sordular ikisinin arasında bişey varmıdır diye. Muratı tanıyorum Handeyle beraber olacağına ihtimal vermiyorum demişti??

    YanıtlaSil
  149. Benim kıskandığım yerde senin özgürlüğün biter.

    İçin yanarken üşümek, yüreğin kan ağlarken gülmek, özleyip de sevdiğini görememek.

    YanıtlaSil
  150. Tut biraz öyle tut
    Aldığın şu nefesi
    Bil ki bende tek nefeste
    Geçirdim sensiz günlerimi
    Dur biraz öyle dur
    Mest olsun şu endamın
    Saklayayım en derine
    Anlamını yaşantımın
    Hep seni seveceğim kim ne derse desin
    Seni üzmeyeceğim kim ne derse desin
    Bu kalp içinde teksin yaşadıkça göreceksin
    Biz ayrılamayız kim ne derse desin?

    YanıtlaSil
  151. Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan. Ve vedalar acıtsa da, gitmek gerekir.

    YanıtlaSil
  152. Eylül. Burada edebiyat yapmayıp maile yazsan?
    Gitmek gerekir derken huzurum. Watpadda görmezden geldin tamam da buraya yazmak ne???

    YanıtlaSil
  153. Ve insan istemediği sürece gitmez! Vedalar acıtıyor ise gitmeyeceksin acımamak ve seni seveni de acıtmamak için?

    YanıtlaSil
  154. Kimsenin bir yere gittiği yok..

    YanıtlaSil
  155. Ha. Pardon ama biz niye buradayız???

    YanıtlaSil
  156. Niye buradayız derken?

    YanıtlaSil
  157. Mailden konuşmak varken?:) Hesabımdaki esrarengiz olaylardan haberin varmı bu arada huzurum?

    YanıtlaSil
  158. Maile giremiyorum maalesef. Hayır yok

    YanıtlaSil
  159. Ha öylemi:) Senin kıskandığın yerde benim özgürlüğümün bitmesine yoracaktım bende hesabımdaki şeyleri??sen nasılsın çok konuşkansın da maşallah???

    YanıtlaSil
  160. Mersinli ELA ❤️❤️❤️6 Ocak 2018 23:51

    HAYIRLI AKŞAMLAR
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ

    YanıtlaSil
  161. Ne olmuş hesabına? Anlamadım..
    İyi değilim sen?

    YanıtlaSil
  162. Boşver ne olduğunu burada konuşmayalım:)
    Iyi değilim bende. Unutma ki sende açılan yara en çok bende kanıyor:)
    Niye iyi değilsin gözbebeğim?
    Ve ismini yazsana anonim yerine

    YanıtlaSil
  163. Düş gözlerime lakin,
    Düşme hiç gözlerimden.
    Göz bebeğim ol bana,
    Ben hep senden bakayım
    Başkası yağmur olup,
    Yağsa da üzerime,
    Kirpiğim ıslanmasın,
    Bir sana saklayayım
    Öyle düş ki kalbime,
    Huzuru sende bulayım
    Ve öyle bak ki bana
    Senle aydınlanayım
    ?#ArEySonsuz?

    YanıtlaSil
  164. Tamam konuşmayalım. Her şey üst üste geliyor. Boşlukta hissediyorum falan, neyse. Sen niye?
    Birde sana tripliyim. Duyurulur!

    YanıtlaSil
  165. Şarkı sözümü bu yazdıkların.
    Bize özel mi yazmışlar?

    YanıtlaSil
  166. Aa çok haklısın bak. Günlerdir görmezden geliyordum seni. Trip at banağğ huzurumm?hakkettim?
    Sen iyi değilsin diye. Yoksa iyim normalde?bugün annem damat aday adayıyla köşe kapmaca oynamış. Ona gülüyoruz sabahtan beri????

    YanıtlaSil
  167. Hayır şiir?Cadiselimden kopya çektim. Geçen gün bu şiirin ss sini atmıştı. Bende sana yazarım diye kaydettim ss'yi?

    YanıtlaSil
  168. Hm:/ sana yazmama konusunu konuşmak istemiyorum. Mecburdum buna?.
    Aslında bir kaç gün daha yazmamam gerekiyordu ama olmadı işte neyse bu konuyu hiç açmaya gerek yok.

    YanıtlaSil
  169. Sana mı atmıştı ss yi? O niye?

    YanıtlaSil
  170. Ah şu mecburiyetler?bende bişeylere mecbur olmayı çok isterdim?

    YanıtlaSil
  171. Elam?Ben iyim kalbimin Mersin ayağı?
    Sen neler yapıyorsun ?

    YanıtlaSil
  172. O şiiri okuyunca ben gelmişim aklına???gözbebeği Mihriban onun?Cadısel işte arada sapıtıyor. Çok güzel dimi diye attı şiiri?kime yazacaksın diye sorsaydım Mirime diyecekti?öyle diyemesin diye sormadım şiirle ilgili bişey???Beyin bedava

    YanıtlaSil
  173. Belki olursun zamanla?..
    Neyse

    YanıtlaSil
  174. Senin gözbebeğin olmak yetiyor bana Eylülüm?

    YanıtlaSil
  175. Bu mecburiyet mi benim gözbebeğim olmak?

    YanıtlaSil
  176. Bu arada niye tripliydiniz siz Hanımefendi?????????Binim Günah Nee???

    YanıtlaSil
  177. Mecburiyet istenmeyen ama yapmak zorunda olduğun şeylerdir..

    YanıtlaSil
  178. Ulan mecburiyetle gözbebeğin olmayı nasıl bağdaştırdın acaba??

    YanıtlaSil
  179. Mersinli ELA ❤️❤️❤️7 Ocak 2018 00:42

    ARZUM ÇİÇEGİM
    HAMD OLSUN BEN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM DAİMA MUTLU OL
    ŞİİRİN ÇOK GÜZEL
    ..
    EYLÜL CANIM HOŞ GELDİN ŞİİRLERİN ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  180. Ben sana mecburum bilemezsin
    Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
    Büyüdükçe büyüyor gözlerin
    Ben sana mecburum bilemezsin..
    Atilla Ilhan

    YanıtlaSil
  181. Mecburiyetten yazmadım dedim.
    Bende bir şeylere mecbur olmak isterdim dedin. Bende belki zamanla olursun dedim
    Senin gözbebeğim olmak yetiyor dedin
    Ben bağdaştırmadım sen bağdaştırtın !
    Tripli olmama gelince burada söylenmez o şey

    YanıtlaSil
  182. Ha çarşı pazar karışmış?sen belki zamanla olursunu canselin gözbebeği olursun olarak anladım??senin gözbebeğin olmak yetiyor dedim o yüzden?

    YanıtlaSil
  183. Kopyala yapıştır :) iyi ki var böyle bir şey ?

    Hoşbuldum Ela:)teşekkür ederim. Tabi onları ben yazmıyorum sadece kopyala yapıştır.:)

    YanıtlaSil
  184. İyi misin Arzucum! Niye Cansel'in gözbebeği olasın diyeyim?
    (-cum eki en sevmediği şey arzunun?)

    YanıtlaSil
  185. Iyi değilim Arzu'yum huzurum????Herzamanki megazeka hallerim bebeğim napcan??

    YanıtlaSil
  186. Artık sempati duymaya başladım cum'a??Herkes cum diyor. Kırılmasınlar diye bişeyde diyemiyorum?malum son dönemlerde imanli girlim kalp kıramam??

    YanıtlaSil
  187. Gülmek isterdim espirine ama halim yok?

    YanıtlaSil
  188. Teşekkürler Elam?????seninde mutluluğun Daim olsun canım?

    YanıtlaSil
  189. Aferim sana kırma kimseyi?

    YanıtlaSil
  190. Sen yeter ki iste bitanem??Tabi ki kırmam kimseyi??litfin niye trip atacağını söylesene?burada diyebilirsin benim için önemli değil

    YanıtlaSil
  191. Neyse:/pff ruhum iyi değil?

    YanıtlaSil
  192. Yok söyleyemem burdakilerin iyiliği için susmam lazım.

    YanıtlaSil
  193. Yaa kıyamam ben sana?özelde olsak ruhunu tamir ederdim ben?
    Dersler ne alemde?

    YanıtlaSil
  194. Bide bişey söylesemmi söylemesemmi kararsız kaldım???trip yemek istemiyorsam susmam lazım?????

    YanıtlaSil
  195. Söyle sen ben karar veririm trip atıp atmayacağıma?

    YanıtlaSil
  196. Asimm gel bak??Eylüle büyük trip atacak olan Arzu'ya???şiirler falan. Bir Arzum huzurum gözbebeğim denilmese bile eridim aktım şurda??

    YanıtlaSil
  197. Bu sefer edemezdin tamir durum o kadar fecî yani?..
    İyi şimdilik inşallah daha iyi olur

    YanıtlaSil
  198. Mersinli ELA ❤️❤️❤️7 Ocak 2018 01:07

    ZARAMMM KANKAM BENİM BİRTANEM AŞKIM NERDESİN SEN SABAH VARSIN BENDE AKŞAM HİÇ RAZLAMIYORUZ BİRBİRİMİZE
    AŞKIM