3 Ocak 2018 Çarşamba

Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir? Gerçek Adı Boyu Kilosu

Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir


TRT 1 ekranlarında yayınlanan Diriliş Ertuğrul dizisi kadrosuna Alçiçek adı ile yeni bir oyuncumuz dahil oldu. Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir ? Diriliş Alçiçek gerçek Adı Boyu Kilosu nedir sorularının cevaplarını Dizihabersitesi ekibi olarak sizler için hazırladık.

[caption id="attachment_55157" align="aligncenter" width="280"] Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim Kimdir[/caption]

Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kim?


Diriliş Ertuğrul Dizisinde Alçiçek karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı Beyzanur METE'dir. Beyzanur Mete, 1991 (27 Yaşında) doğumludur. Oyuncumuz, İzmit Süleyman Demirel Kültür Merkezi (Şehir Tiyatroları) ve Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Oyunculuk Bölümünde eğitim almıştır. Oyuncumuz ayrıca Diksiyon Ve Şan Eğitimi almıştır. Beyzanur Mete, 165 cm boyunda ve  50 kilodur. Oyuncumuz pilates ve binicilik ile uğraşmaktadır.

[caption id="attachment_55158" align="aligncenter" width="280"] Diriliş Ertuğrul Alçiçek Kimdir[/caption]

 

Beyzanur METE'nin Yer Aldığı Yapımlar



  • Osmanlı Kıyam – TRT (Efsun Hatun)

  • Arka Sokaklar – Kanal D (Eda)

  • Beni Böyle Sev (Buse)

  • Lorael(Elseve)

  • Turkcell

  • Vadi Konakları

  • Son Resim (Maria)

  • Fata Morgana (Hera)

  • Sunucu/Spiker : Elimi Tutar Mısın Sosyal Yardımlaşma TV Programı

  • Yapım -Sunum- Senaryo: Filmler Mekanlar TV Programı

  • Tiyatro : 7 Kocalı Hürmüz

  • Tiyatro : Vişne Bahçesi

  • Tiyatro : Sevgili Doktor

  • Tiyatro : Godotyu Beklerke


 

[caption id="attachment_55159" align="aligncenter" width="350"] Diriliş Ertuğrul Alçiçek[/caption]

323 Comments

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 323   Yeni›   En yeni»

Selam . Engin abi , Ekrem abi.
Asim, Zaram, Elam, Serpilim ben iyim sizden naber?

Hep iyi ol Arzum bende iyiyim eee ne yapiyorsun

Zaram Zinetim nasil iyimi selam soylersin
Serpilim nerdesin
Mahrisim selam canim neler yapiyorsun
Aysenurum nerdesin nasilsin ozledim seni ne zamandir yoksun nasil oldun cok merak ediyorum

Mähriye roman yazıyordum Asim?Çok derin konulara daldım?
Düne nazaran harikayım bugün. Bütün günü uyumakla geçirdim sayılır?öyle yani. Oturuyorum şimdi. Çay içeceğim?
Sen napıyon Asim?

Ya ben bişey soracam. Yarıyıl tatili ne zaman başlıyor? Bu cumamı yoksa öbür cumamı?

Takvime baktım şimdi 13 ocakta başlıyor galiba?
Yani 10 gün var????????

Bende uzaniyorum Arzum halam gelmisdi surekli evlen diye baski kuruyor uzerimde bunaltiyor adami sonra yazarda yorum yaziyordum admine de yazdim hesabimi onaylayin diye 7gunu gecti hala onaylamiyorlar

Tatili ne yapiyorsun okulami gidiyorsun :)

Ya baktım evet onaylamamış hala?Çok yoğun galiba Mümin ağabeyciğimiz sitesine girmiyor bile 3 gündür?taa bir sene önce ona bir öneride bulunmuştum. Orada biz doğum günleri gibi özel günlerde dizi sayfalarına yorum yazmak zorunda kalıyoruz ve sohbet amaçlı olduğu için siliniyor yorumumuz. Bu yüzden dostluk katagoriside açın bu sorundan kurtulalım hepimiz. Özel günlerinde kendi sayfalarını açsın herkes oraya yorum yazalım demiştim?çünkü biliyorsun yazarokurda her üye dizi sayfası ekleyebiliyor siteye dizi bilgilerini girerek?herneyse. Iyi fikir ama vaktim yok şu an demişti admin o zaman bana?
Çok meşgul adam??
Hii evlilikmi?hayırlısı Asim. Sizin bi komşunuz evlenecekti hani?onun düğün tarihi belli olmuş mu?

Hah yok be?Kainat gelecekti tatilde??
Bide Eylül ada gelecek?ama ona bugüne kadar hiç atmadığım tribi atacam geldiğinde?Gerçi ben ona trip atarak başlıyorum sonra onun gönlünü almaya çalışırken buluyorum kendimi?ama bu sefer başka??

Asim biriciğim. Zinetim çok şükür iyi Aleykum selam onunda selamı var ee sen nasılsın neler yapıyorsun günün nasıl geçdi?

Arzum iyi olmana sevindim bende çok şükür iyiyim ....
Orta direk şabanı izliyorum gülmekten mideme ağrılar girdi... Şabanın oyunculuğu karşında şapka çıkıyorum super Bİ oyuncu

Aynen Zaram bende çok seviyorum Kemal Sunal'ı? Günümüzün Komedisinde Cem Yılmaz'ı tek geçerim. Yeşilçam komedisinde de Kemal Sunalı tek geçerim?Zaten Kemal Sunalı sevmeyen yoktur bence?

Aleykum selam Zaram ne yapayim simdi uykudan uyandim birazdan da amcamlara gidecem eee sen ne yapiyorsun Nihatim ne yapiyor yerinde durmuyordur simdi yaramazlik yapiyordur kesin :)
Arzum kiz triplerin bitmiyor senin de haa neyse 10 gun sonra trip atacaksin calis ama trip atacagina bol bol hasret gider bence ;)

Haha?severimde döverimde'ciyim??tribim hasretimden ağır basabilir????
Iyi gezmeler Asim

Biliyorum canim senin icin trip onde geliyor ;) sagol vallahi pisman oldum ama soyukdan dondum otobus beklemekden yuruyerek gitsem daha iyidi kar yagmiyor ama kar havasi var iste bu sinir ediyor :x

Hih! Yalnış trip önde gelmiyor benim için dostlarım söz konusuysa?bide o kişi Eylül ada bitanecik huzurum ise trip hiç önde gelmezdi. Anlık kızgınlıkla yazdığım şeye bakma sen. O bi huzurum desin trip falan kalmaz bende?
Ve onunla birbirimize olan tribimiz en fazla 2 saat sürüyor bizim❤14 ocakta tanışma yıldömümiz Eylülümle?

Arzum sen trip hastasisin sana selam vermeyi unutayim hemen trip atarsin ;) bu yuzden sen tripi seviyorsun :D

Bu arada 2 saat mi hic inanmadim sen ve 2 saat trip :)

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 00:42

HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
..
MAHRİŞKOM ❤️ HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
BEN DİGER SİTEYEYE DAHA GİDMEDİM GİDDİGİN ZAMAN SELAMINI SÖYLERİM
BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
ALLAH'A EMANET OL
ALLAH’A EMANET OLUN

Hihi sen bide beni Eylülle konuşurken gör???süt dökmüş kedi gibiyim?? Eylülün tribinin yanında benimkinin lafı bile olmaz?biri bana trip atsa o neden sana trip atıyor o kadar yakınmısınız diye Eylülde trip atar bana? bide Eylül benden başka birine trip atsa bende kıyameti koparırırım??? güzel güzel geçinip gidiyoruz böyle??
Ha bide evet selam vermeyi unutana trip atarım???hatta Eylülede o yüzden trip atmayı düşünüyorum? internete giriyor bana yazmıyor. Birde benim onun internete girdiğini bilmemi istiyor?hergün ona rapor geçiyordum bugün şöyle geçti günüm diye. Son günlerde tripliyim rapor vermiyom ona??
Niysi ya?karışık konular.
Hi bide Asim herkese trip atmam?sevgisine güvendiğim insanlara trip atarım hep??

Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı geceler diliyorum gün içimdeki yoğunluktan dolayı anca siteye bakma fırsatım oldu Halimizi hatırımızı soran herkese teşekkür ederiz.

Bir Önceki Test Cevapları. Hemen Hemen Herkesin Cevaplar Aynı Yeni Test konusunu siz belirleyin biz hazırlayalım

Ay Elam hoşgeldin. Dünn geceden beri konuşamadık seninle hiç?Özledim seni?napiyon Mersinlim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 01:12

ARZUM ÇİÇEGİM????
HOŞ BULDUK
AYNEN ÖYLE PERİM
BENDE ÖZLEDİM SENİ
SENİNLE KONUŞMAYI GÜZEL SOHBETİNİ NE YAPİM
TV İZLİYORUM ÇAY İÇİYORUM GEL BERABER İÇELİM
BEN YAZANA KADAR GEÇ OLUYOR AKŞAM ANCAK FIRSAT BULUYORUM SEN NE YAPIYORSUN
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 01:14

HAYIRLI AKŞAMLAR ADMİN BEY

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 01:17

ARZUM ÇİÇEGİM
SEN SEVDİGİN ARKADAŞLARINAMI TRİP ATIYORSUN
BANA TRİP ATMIYORSUN
BENİM DE SEVGİME GÜVENİYORMUSUN MERAK ETTİM

???????????

Midem kazındı yemek yaptım kendime?onu yiycem birazdan Elam. Güldür güldür izliyorum?

iyi akşamlar ela hanım engin ben

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 01:32

ARZUM ÇİÇEGİM
HAMARAT ARKADAŞIM AFFİYET OLSUN
BENDE GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW U İZLİYORUM BİLAL ÇOK KOMİK
?????????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 01:34

HAYIRLI AKŞAMLAR
ENGİN BEY
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN

10 Soruluk Basit Bir Test hazırladım katılmak isteyen çok kısa 1-2 kelime cevap versin. Bu teste verilen yanıtlar doğrultusunda bir yarışma düzenlemeyi planlıyorum.Kimse ne yazdığını birbirine söylemesin ama yorum alanına da yazmasın. Amaç bunda da birbirimizi tanıma tabikide.

Kim daha iyi kendini tanıtmış bakalım bulabilecekmiyiz. Dediğim gibi kimse kendi yanıtını söylemesin lütfen asıl sorular buraya verilen yanıtlardan oluşacak.Zaten aşağı yukarı 15 kişi dolduruyor testleri 15 olunca kapatacam testi akabinde de verilen yanıtlardan bir yarışma düzenleyecem genele hitap eden bir test olmayacak biz bize olacak bir test bu.Teşekkürler tabi katılmak isteyen katılabilir

Tesekkurler sizde

Geçen sefer ben kendi yanıtımı söylemiştim?bu sefer söylemem abi ?

Elam bilmiyorum belki? mesela bugün sabah falan ben yoktum. Ayselin doğum günü sayfasına yazarken netim bitmişti. Neyse sonra da bu sayfaya geldim işte. Trip atacak olsam yokluğumu farketmemene atardım. Hatta dünden öncede teyzemlerdeydim netim bitti giremedim demiştim ya o günde Asi farketmiş benim olmadığımı bitek? o konuda da trip atabilirim sana. Ama atmıyorum normaldir dedim daha o kadar yer edinmemem. Çok uzun zaman olmadı tanışalı çünkü:)

Ayy bu çok eğlenceli testti???çoktan yaptım. Harika test ya?????
Elinize sağlık

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 02:00

ARZUM ÇİÇEGİM????
SABAHLARI BEN YOKUM AKŞAM ANCAK YAZABİLİYORUM YOKSA SENİ GÖRMEDİGİM ZAMAN SORARDIM ÇÜNKÜ BENİM İÇİN DEGERLİ ARKADAŞLARIMI GÖRMEDİGİM ZAMAN SORARIM
SENİN MESAJINI OKUDUGUM SEVDİGİN ARKADAŞLARINA TRİP ATIYORUM DEYİNCE BENDE DEDİMKİ ÇİÇEGİM BENİDE SEVİYORMU ????
EVET CANIM UZUN ZAMANDIR BİRBİRİMİZİ TANIMIYORUZ HAKLISIN
AMA KISA ZAMAN İÇİNDE BEN SENİN GÜZEL KALPLİ GÜZEL ENERJİNİ HİSSETTİM İYİKİ TANIMIŞIM SENİ
?????

Teşekkürler Arzu Hanım kim hangi cevabı verdi bende göremiyorum testin sonunda verilen cevaplar doğrultusunda bir yarışma yapabiliriz diye düşündüm.Keyifli olursa ilerde başka türden testler yaparız.

Engin bey Elam sizede hayirli geceler nasilsiniz?
Serpilim nerdesin guzelim ya
Arzum kiz seni sormasaydim tripmi atacaktin bana ayyy bilseydim sormazdim ozledim tribini ;) ha hayy neyse Cansel neden yazmiyor selam soyle

Ben malesef bu testleri yapamiyorum ama offff yaaa :( :( :(

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 02:19

ENGİN BEY
KUSURUMA BAKMAYIN
SORULARI HEPSİNİ OKUDUM
BEN HAYEL KURMAYI HAYEL ETMEYİ BIRAKALI ÇOK OLDU
ONUN İÇİN SORUYU CEVAPLAYA MADIM
YOKSA CEVAPLARDIM
İSTEYEN CEVAPLASIN DEDİNİZ AMA BEN YENE SİZE CEVAP YAZMAK İSTEDİM
EMEGİNİZE SAGLIK

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 02:20

ASİM İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 02:22

KIZLARRRRRRRRRRRR
NERDESİNİZ NE YAPIYORSUNUZ
SİZLERİ MERAK EDİYORUM
ALLAH'A EMANET OLUN
..
ZARAMMM EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

SERPİLİMMM NERDESİN

Elam iyi olmana sevindim canim bende iyiyim

Bende seni iyiki tanımışım diyorum Elam❤ Ya demek istediğim sadece sormak değildi. Ben sahiplenince sapıtan biriyim? Fazla kıskanç oluyorum. Genelde triplerimde kıskandığım için oluyor? aq neyse anlatamıyorum boşver??
Haha Asicim kaşınma güzelim istersen?

Asicim biraz daha konussam asi hanim olacak :D

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 02:31

ASİM İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
İYİ GECELER

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 02:33

ARZUM ÇİÇEGİM???
BENDE SENİN GÜZEL ARKADAŞLIGINI SEMPATİK LİGİNİ SEVDİM ????
HAYIRLI AKŞAMLAR ✌️✌️✌️✌️

Iyi geceler Elam uyuyormusun

Biraz daha kaşınsan " Biri bişeymi yazdı ? Göremiyorum da" olursun Asim???

Iyi geceler Elam. Hayal kurmayı bırakalı çok oldu demek?
Yukarda en sevdiğin ay ve gün sorusu var. Ama en sevdiğin tarih yok. O yüzden benim mucizelere inanmamı sağlayan tarihi yazabilirim buraya 20.09.2015? o gün dua'lar ile herşeyin olabileceğini gördüm. Sende vazgeçme Ela. Mucizelere inan?
Bu arada benim en sevdiğim kelimedir MuCiZe

Allah allah :)

Merak etme gorunmez olmaga aliskinim yabanci degil bana ;)

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 02:53

ASİM ❤️GÜLÜM UYUMADIN DB GİRMEKTE ZORLANIYORUM
ANLAYAMADIM
...
İYİ GECELER ARZUM ❤️ ÇİÇEGİM
EVET CANIM BIRAKALI ÇOK OLDU HEP BİRŞEYİ İSTERSİN ELİNDE GELENİ YAPARSIN AMA OLMAZ İŞTE O GÜN HAYAL ETMEYİ BIRAKTIM
KALBİN O KADAR TEMİZ O KADAR İYİKİ GÖRMÜŞSÜN
VAZGEÇMEM BİRTANEM
İNANMAYA ÇALIŞIRIM GÖNLÜ GÜZEL ARZUM
✌️✌️✌️MUCİZEM ARZUM ✌️✌️✌️

Sba fragmanin izledim cok guzeldi

Him?diyorsun??

Iyi geceler neden yapamiyorsunuz sorunu soyleyin size ozel cozum.uretelim:) sorun sistemsel ise tabikide

Elam sendemi giremedin bende giremedim ya

Benim telimden olmali Engin bey sadece 3 soru gozukuyor neyse bos verin dusunmeniz yeter :)

Elam? bişey isteyecem. Bi kereliğine öylesine de olsa Mucizem Arzum deme. Sade Arzum güzel? ve kalbim temizde değildir. Açıpta kalbime bakan yok. Allah bilir temizmi değilmi?Temiz olmak için fazla siyahım..
Inşallah sana yeniden hayal kurduracak bişey olur Elam?

Bizi Sba fragmanıylamı aldattın çen?????????bi fragman kadar olamadık be. Buraya yazmaktansa fragman izlemeyi tercih etmişsin??

Arkeyi ilk kez gulurken gordum boyle daha yakisikli oluyor asik suratli cok cirkin :D

Arzum gece gece beni guldurdun ya simdide yb ile aldattin dersin yb izliyorum :D

Herkese hayırlı akşamlar ben geldim nasılsınız iyisinizdir inşallah canlar bu yukarıdaki testi bende yaptım baya eglenceliymiş



Burda olduğunuzu yeni gördüm

Allah emanet olun göruşuruz

Oha????o Rk ile mi boynuzlanıyorum şu an???Bana bunu nasıl yapabiliyorsun Asi????
Kız sen Bir garip aşkı izledinmi hiç?

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 03:13

Hayırlı gecelerrrrrrr

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 03:14

Muhabbetınız bol olsun canlar

Saliham hos geldin canim sen nasilsin?
Cok guzel yapiyorum Arzum hatta simdi sadece onu izliyecem yazmiyacam bile ;)
hayir izlemedim

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 03:15

Agladıgım kıtap şarkı fılm demiş .Aklıma ilk gelen yalancı bahar oldu.Yazdım gıttı

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 03:16

Arzu ben butun hınt dızılerını izledım.Yalancı baharı tek gecerım

Serpilim nerdeydin sen ya merak ettim seni gormeyince gozlerim hep seni ariyor seni ozluyorum ama ben canim benim herseyim :)

Iyi yazmayın hanımefendi?biz kimiz ki zaten?
Bende watpadda ergen stayl takılayım?şaka maka bazen çok iyi yazılan hikayelerde çıkıyor oradan be?watpadla ilgili önyargıyı yıkmak lazım

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 03:19

ARZUM TAMAM CANIM KIRACAK CÜMLE KURDUYSAM KUSURUMA BAKMA CANIM
İNŞALLAH ARZUM
..
AYGÜNÜM BENDE GİREMİYORUM
ANLAM VEREMİYORUM
..
SALİHAM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
SERPİLİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 03:19

Asım bugun çok yoruldum.Okula gıttım.Gelınce bır de ne goreyım.Kardeşim kapıda.Bırlıkte nufus mudurlugune gıttık .Allahtan mudurluk kapanmadan kımlıgını çıkarttırdık.5.kez kımlıgını kaybettı.Ben de şaitlık etmek ıçın gıttım

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 03:20

İyi geceler Elam

Bende Bir garip aşkı tek geçerim Serpil?zaten çoğunluk onu tek geçiyor ki %20 izlenme oranı aldı final bölümü?

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 03:22

5 te eve geldım.Yemek iş guç derken ablamlar geldıler.11 gıbı gıttıler.Sınav sorularını hazırladım.İşim yeni bitti.

Hmmm anladim Serpilim

Yok kız ne kırması. Aksine sen kırılma bana Elam❤ bir insana Mucizem demek ağır oluyor?kimse haketmez bence o hitabı?

Ayyy Arzum ben sevdiklerimi hic bir diziye tercih etmem

Yiv hi hi gülüm?

Gulum mu :) bana ilk kez soyledin

Gulum mu :) bana ilk kez soyledin saka bi yana gul gul bende guluyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 03:39

ARZUM ÇİÇEGİM
BEN SANA HİÇ KIRILA BİLİRMİYİM BİLMİYEREK SEVDİGİM ARKADAŞIMI KIRDIGIM ZAMAN ÜZÜLÜRÜM
EN SEVDİGİM KELİME O DEGİNCE İSMİN NİN YANINA KOYDUM AMA BİR DAHA KOYMAM
BENİM GÖZÜMDE SEN HER ŞEYİ HAKKEDİYORSUN
HATIRLIYORMUSUN TANIŞMA SAYFASINA MANKEN RESMİNİ KOYDUN BEN SEN SANMIŞTIM
YOK O BEN DEGİLİM
SENİN İÇİN RESMİNİ KOYACAM VE KOYDUN
GÖZÜMDE DEGERİN ÇOK BÜYÜK
SEN DÜNYADA HERŞEYİ HAKKEDİYORSUN
DAİMA MUTLU OL ???
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARZUM ❤️❤️❤️❤️❤️✌️
BİR GARİP AŞK
İKİ KERE İZLEDİM
ARNAVIN BU NE SÖZÜ

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Ocak 2018 03:40

İYİ GECELER SERPİLİM
YOGUN BİRGÜN GEÇİRMİZSİN
???????????

Evet Elam aklımda o? Bu yılbaşında da salona misafir gelince odama kaçtım can sıkıntısından foto çektim birsürü. Keşke onlarıda gösterebilseydim sana. Mail kullansaydın mailden atardım? yüzümü net görmüş olurdun? oda olur inşallah bir gün?
Ben bir garip aşkı tv'den 4 kere. Ve cd sini bulabildiğim bölümleride cd den 5-6 kez izlemişimdir???

Asim sevdinmi Gülüm dememi??? bebeğim, yavrum der gibi şaka amaçlı dedim ama sevdiysen hep derim?

Sen gulum sozunu cok komik buldum guluyum bari anlaminda demedinmi yani ben oyle anladim ondan sana gul gul dedim

Iyi geceler tatli ruyalar

Haha yok kız güleyim yazardım o anlamda desem?yorum yazarken harf yalnışı yapmamaya çalışırım. Güleyimi kısaltıp gülüm yazmam?

Ekrem bey Engin bey
Elam Ayselim Saliham Serplim Asim Arzum Defnem Begüm'cüm Ayşenur'um Nurdanım
Günaydın hayırlı sabahlar gününüz aydın Neşeniz bol olsun yüzünden gülümseme eksik olmasın

NASILSINIZZZ?

Gunaydin arkadaslar

Canlar güzellikler hepinizi hayırlı sabahlar

Elam serpilim asim arzu


Zaram sanada günaydın canım çok şükür iyiyim sen nasılsın


Ekrem bey enginbey sizlerede günaydın


Allah emanet olun

Saliham hamd olsun bende iyiyim
Saliham Yukardaki testi bende yapdım baya eğlenceliymiş

Günaydın Asi, Zara, Ela , Serpil, Saliha?‍♀️?‍♀️?‍♀️

Arkey Madhubala delete 4 Ocak 2018 13:56

Zaram.Arzum.Saliham.Engin Bey sizlere de gunaydin.Ben çok sukur iyiyim.Sizler nasilsiniz

Iyi akşamlar?herkes nerede acaba?

Canlarim benim nasilsiniz?

Yaa girdim sonunda. Az önce girilmiyordu siteye

Ayyy gire bildim sonunda kac saattir girmeye calisiyordum neyse iyi aksamlar nasilsiniz?

Arkey Madhubala delete 5 Ocak 2018 12:01

Zaram.Asım.Mahrım.Elsm.Arzum.
Aysel im.Demet ım.Nurdan ım.Salıham.Engın ve Ekrem Bey gununuz aydın nesenız bol olsun.
Aysenur um ve Alınam nerelerdesınız?
Zınet ım kendını ıyı hıssettıgınde beklıyoruz.Senı çok sevıyoruz.

Sanda günaydın Serplim nasılsın canım ?bıcırıklar seni yoruyorlarmı ?okuldasın dimi? Kolay gelsin canım:))))

GÜNAYDIN HAYIRLI CUMALAR. Nasılsınız. Arkadaşlar

Arkey Madhubala delete 5 Ocak 2018 12:40

Zaram ben ıyıyım.Evet okuldayım.Bugun çok yaramazlar.Hafta sonu geldı.Sınavlardan kurtuldular.Daha ne olsun canım.Çok tesekkur ederım zaram.Sana da kolay gelsın

Günaydın cümleten??
Ben çok iyim siz nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 5 Ocak 2018 14:51

Arzu canım çok şükür ben de ıyıyım.Bugun biraz yoruldum.Okulun bıtmesını bekliyorum.Eve gıdıp dınlenecegım

Hep iyi ol canım? Tahminen kaçta bitiyor hergün okul?

Arkey Madhubala delete 5 Ocak 2018 16:12

1 de bityor.Ben çikana kadar 2.2 buçuk oluyor

Nasılsınız arkadaşlar?

Selamlarrr iyi aksamlar canlarrr nasilsiniz iyimisiniz? :) :) :)

Him anladım Serpilim. Çok geç değilmiş yine

Elmas(Hepinizi cok ozledim) delete 5 Ocak 2018 19:51

Mahri aysel sayfasina girermisin sonra buraya yazarsin bn bakarim

Merhaba arkadaşlar Nasılsınız Sitemizde dün sunucu bakımı vardı biraz mağdur olduk kusura bakmayın...

Him öylemi Engin abi?Dün siteye girmeye çalıştığımda güvenli değil ele geçirilmeye çalışıyor olabilir... falan gibi şeyler çıktı. Site ele geçirildi başkaları tarafından sandım???

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Ocak 2018 23:25

HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
..
EKREM BEY
MERABA ENGİN BEY
NE KUSURU ÇÖZÜLMESİNE SEVİNDİM
..
ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
..
MAHRİŞKOM ❤️ HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
ALLAH’A EMANET OL
ALLAH’A EMANET OLUN

Ya Elam hoşgeldin?Ben çok iyim sen nasılsın kalbimin Mersin ayağı?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 00:27

HOŞ BULDUK ARZUM ❤️❤️❤️
HAMD OLSUN BEN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP DAİMA MUTLU OL
GÖNLÜMÜN NADİDE GÜLÜ ???

HASRETİNDEN PRANGALAR ESKİTTİM

Seni, anlatabilmek seni.
İyi çocuklara, kahramanlara.
Seni anlatabilmek seni,
Namussuza, halden bilmeze,
Kahpe yalana.

Ard- arda kaç zemheri,
Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu.
Dışarda gürül- gürül akan bir dünya...
Bir ben uyumadım,
Kaç leylim bahar,
Hasretinden prangalar eskittim.
Saçlarına kan gülleri takayım,
Bir o yana
Bir bu yana...

Seni bağırabilsem seni,
Dipsiz kuyulara,
Akan yıldıza,
Bir kibrit çöpüne varana,
Okyanusun en ıssız dalgasına
Düşmüş bir kibrit çöpüne.

Yitirmiş tılsımını ilk sevmelerin,
Yitirmiş öpücükleri,
Payı yok, apansız inen akşamlardan,
Bir kadeh, bir cıgara, dalıp gidene,
Seni anlatabilsem seni...
Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır
Üşüyorum, kapama gözlerini...

Oo?????Huzurum????naber?şiir kopyala çık. Hiç selam sabah yok bana??????

Amin Elam. Sende hep iyi ol? şu anonimin şiirini gördüm dahada iyi oldum ben??????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 00:50

ARZUM ??? BENDE ŞİİRİ ÇOK BEYENDİM KİM YAZMIŞ HABERİN VARMI???
..
ANOMİN CANIM EMEGİNE SAGLIK ÇOK GÜZEL ŞİİR

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 00:51

KIZLARRRRRRRRRRRR
NERDESİNİZ NE YAPIYORSUNUZ
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
ALLAH'A EMANET OLUN

Kim yazdı haberim yokta tahminim var??Benim bitanecik huzurum?gözbebeğim?nurtanem?havam, suyum, toprağım Eylül Ada bence??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:02

ARZUM ÇİÇEGİM
ANLADIM ÇOK GÜZEL YAZMIŞ
NE YAPIYORSUN ???

Haha sevinçten abarttım sanırım??
Neyse.
Uzanıyorum Güldür güldür izliyorum Elam?Bide netim az?bitmek üzere.
Sen napıyorsun?

Güzel yazar tabi binim huzurum ne de olsa???

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:14

ARZUM ÇİÇEGİM
BENDE AK İZLİYORDUM GINA GELDİ ARTIK SEVGİLERİNİ GÖRSEK
BENDE KANAL KANAL GEZİNİYORUM GÖNDERME FIRSATIM OLSA SANA GÖNDERİRDİM ❤️❤️
?❤️♥️??????????❤️❤️

Ha ah kalbim?Bende izliyorum arada onu fena değil bi "Bir garip aşk " etmesede güzel dizi???Arnavımın sesini kullanmasalar daha iyi olurdu?Abhi'nin sesini ilk duyduğumda Bga var sandım heyecanlandım???

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:26

AYNEN ARZUM
BGA ARNAVIN SESİNİNİ ABİY SESLENDİRİYOR
. .
CANSELİM PIRLANTAM LA HİÇ KONUŞUYOR MUSUNUZ NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
..

Elam bişey sorcam şimdi bu Abhi Pragya'dan hoşlanıyormu lan?"Sana yakınlaştığımda sen hiç bişey hissetmiyorsun ama ben hissediyorum" demeler arkadaş olmak istemeler??

Cansel iyi. Bikaç saat önce konuştuk?Buraya yazmasını söylerim Cadısele

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:28

ZARAM KANKAMMM
AŞKIM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
SENİ ÇOK ÇOK ÖZLEDİM AKŞAM FIRSAT BULUYORUM GELDİGİM ZAMAN KİMSECİKLER YOK
ALLAH TAN
ARZUM ÇİÇEGİM VAR ????
❤️❤️❤️EL❤️❤️❤️ZA ❤️❤️❤️
SENİ ÇOK SEVİYORUM
AŞKIM
KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

Asi'ninde neti bitti. Yarım saat sonra o da gelir Elam☺

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:32

ARZUM ÇİÇEGİM?
PRAGYA AŞKINI MEKTUPA YAZDI ABİ OKUDU ABİDE ONA AŞIK OLDUGUNU ANLADI
TANU CADISI HAMİLE OLDUGU SÖYLEDİ PRAGYA ONUN İÇİN ABİYDEN UZAK DURUYOR
KALBİ GÜZEL ARKADAŞIM ARZUM
SENİNLE KONUŞMAK ÇOK HOŞUMA GİDİYOR
ALLAHIM EMANET OL

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:34

ARZUM ÇİÇEGİM NE ÇEKİYORUZ BU NETDEN SINIRSIZ OLSA NE GÜZEL OLUR

Aynen sınırsız olsaydı keşke?
Yalnız bende şu oluyor. Wifi varken yani sınırsız net varken hiç girmek istemiyorum . Kendi netimle girdiğimde youtube'da dizi falan izlemek istiyorum??beleş neti kullanmak istemiyor insan?

Hi anladım Elam?seninde sohbetin çok güzel ?

Bu arada şu yukardaki test ne oldu Engin abi, Ekrem abi? 15 kişi olmadımı daha testi yapanlar

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:42

ARZUM BENDE KİMSEDEN İNTERNETİ KULLANAMIYORUM
BENİM İNTERNETİM OLACAK İSTEDİGİM SAATE KADAR YAZACAM
KENDİNE İYİ BAK ARZUM
♥️♥️????❤️???????❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️??

Çıkıyormusun Elam? Iyi geceler

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ARZUM delete 6 Ocak 2018 01:50

YOK ARZUM BURDAYIM
SEN BURDA SIN HİÇ GİDER MİYİM BENİM GÜZEL ARKADAŞIM

Kendine iyi bak diyorsun her seferinde çıkıcaksın sanıyorum☺

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 01:58

ARZUM ÇİÇEGİM SEN YAZANA KADAR BENDE YAZACAM
BENDE ŞİMDİ GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW U AÇTIM UZAK OLSAK BİLE İZLEDİGİMİZ EGLENCE PORAGRAMI AYNI
KIZ ENİŞTE VARMI ?
SÖYLEMEK İSTEMESEN ANLARIM
?????????????

Ben AK izliyorum şimdi. Netim bitmek üzere Elam?
Enişte yok diyelim?tüm erkeklerin köküne kibrit suyu?testesteron ağır basıyor tüm erkek milletinde? şu an çok karışık ilişki durumum. Bu soruyu bikaç ay sonra yine sor o zaman net cevaplarım Elam?

Hani Çalıkuşu'nun Kamran'a yazdığı mektup var ya " Sarı papatya masalını baştan sona okudum..." diye başlayan. Öyle bir mektup yazasım vardı birilerine bikaç gün önce. O gün Çalıkuşu sözüde yazmıştım burada??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 02:07

ARZUM ÇİÇEGİM
TAMAM CANIM ŞİMDİ
BENDE SENİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM BEN UYUYACAM MI DİYİYORSUNUZ
İYİ GECELER Mİ DİYORSUN
????????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 02:14

ARZUM ÇİÇEGİM HATIRLADIM
SEN 4 MIZRALIK ŞİİRİ OKUDUM OKUDUKTAN SONRA
ÇALIKUŞU SÖZLERİNE BAKTIM
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

Ekrem bey Engin bey
Elam Serplim Asim Saliham Arzum Günaydın iyi hafta sonları nasılsınız arkadaşlar?:))))

Elam kankam benim çok şükür iyiyim Allah bu günümü aratmasın .
bende seni çoook özledim .
Ee sen nasılsın aşkım iyimsin ? Hayat nasıl gediyor? mersinde hava nasıl kar yagıyormu
ZAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM

Sizede günaydın haftasonunuz güzel ve neşeli geçsin

Herkese gunaydinlarrrrr nasilsiniz?
Zaram gunaydin bitanem ben iyiyim sen nasilsin?

Teşekkürler Ekrem bey :)))

Biriciğim iyi olmana çok sevindim bende çok şükür iyiyim magizin izliyorum. Ya ünlüler makyajsız. Ne kadar çirkin gözüküyor.
Murad dalkılınc eşi Mervden olaylı bir şekilde. ayrılmış .....
Hemde Hande ercel yüzünden Handeden nifret ettim ya diksindim evli bir erkekle nasıl beraber olur ya. Anlamıyorum aklım almıyor

Günaydınlar?Asim, Elam, Zaram, Serpilim?iyi hafta sonları?
Survivora Gizem Kerimoğlu'da katılıyormuş??Nam-ı diğer Yaver Gizem?Semih abisinin izinden gidip o da Akp nin survivor kolu gibimi davranacak çok merak ediyorum?

Ay Zaramm senin mail adresin neydi? Konuşmamız gereken bikaç şey olabilir:) mail atayım ben sana

Hep iyi ol Zaram :) hande ercel yuzundenmi ayrilmislar bunu yeni oyrendim handeden bende nefret ediyorum sevgilisinden ayrilan gibi sevgilisinin en yakin arkadasi ile sevgili oldu ama ondanda ayrildi bu kiz neymis bee kac tane adamla beraber olmus anlamadim bi yilin icinde

Evet Zaram cok cirkin oluyorlar ama guzelleride var tabi ki :)
Serpilim nerdesin canim

Hande Erçelin oyunculuğunu hiç beğenmem ben ama kendisi öyle herkesle kırıştıracak biri değil bence. Merve ile Murat Hande yüzünden boşanmadı diye biliyorum. Hande Murat aşkı yeni başladı. Hatta Merveye sordular ikisinin arasında bişey varmıdır diye. Muratı tanıyorum Handeyle beraber olacağına ihtimal vermiyorum demişti??

Benim kıskandığım yerde senin özgürlüğün biter.

İçin yanarken üşümek, yüreğin kan ağlarken gülmek, özleyip de sevdiğini görememek.

Tut biraz öyle tut
Aldığın şu nefesi
Bil ki bende tek nefeste
Geçirdim sensiz günlerimi
Dur biraz öyle dur
Mest olsun şu endamın
Saklayayım en derine
Anlamını yaşantımın
Hep seni seveceğim kim ne derse desin
Seni üzmeyeceğim kim ne derse desin
Bu kalp içinde teksin yaşadıkça göreceksin
Biz ayrılamayız kim ne derse desin?

Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan. Ve vedalar acıtsa da, gitmek gerekir.

Eylül. Burada edebiyat yapmayıp maile yazsan?
Gitmek gerekir derken huzurum. Watpadda görmezden geldin tamam da buraya yazmak ne???

Ve insan istemediği sürece gitmez! Vedalar acıtıyor ise gitmeyeceksin acımamak ve seni seveni de acıtmamak için?

Kimsenin bir yere gittiği yok..

Ha. Pardon ama biz niye buradayız???

Niye buradayız derken?

Mailden konuşmak varken?:) Hesabımdaki esrarengiz olaylardan haberin varmı bu arada huzurum?

Maile giremiyorum maalesef. Hayır yok

Ha öylemi:) Senin kıskandığın yerde benim özgürlüğümün bitmesine yoracaktım bende hesabımdaki şeyleri??sen nasılsın çok konuşkansın da maşallah???

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Ocak 2018 23:51

HAYIRLI AKŞAMLAR
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ

Ne olmuş hesabına? Anlamadım..
İyi değilim sen?

Boşver ne olduğunu burada konuşmayalım:)
Iyi değilim bende. Unutma ki sende açılan yara en çok bende kanıyor:)
Niye iyi değilsin gözbebeğim?
Ve ismini yazsana anonim yerine

Düş gözlerime lakin,
Düşme hiç gözlerimden.
Göz bebeğim ol bana,
Ben hep senden bakayım
Başkası yağmur olup,
Yağsa da üzerime,
Kirpiğim ıslanmasın,
Bir sana saklayayım
Öyle düş ki kalbime,
Huzuru sende bulayım
Ve öyle bak ki bana
Senle aydınlanayım
?#ArEySonsuz?

Tamam konuşmayalım. Her şey üst üste geliyor. Boşlukta hissediyorum falan, neyse. Sen niye?
Birde sana tripliyim. Duyurulur!

Şarkı sözümü bu yazdıkların.
Bize özel mi yazmışlar?

Aa çok haklısın bak. Günlerdir görmezden geliyordum seni. Trip at banağğ huzurumm?hakkettim?
Sen iyi değilsin diye. Yoksa iyim normalde?bugün annem damat aday adayıyla köşe kapmaca oynamış. Ona gülüyoruz sabahtan beri????

Hayır şiir?Cadiselimden kopya çektim. Geçen gün bu şiirin ss sini atmıştı. Bende sana yazarım diye kaydettim ss'yi?

Hm:/ sana yazmama konusunu konuşmak istemiyorum. Mecburdum buna?.
Aslında bir kaç gün daha yazmamam gerekiyordu ama olmadı işte neyse bu konuyu hiç açmaya gerek yok.

Sana mı atmıştı ss yi? O niye?

Ah şu mecburiyetler?bende bişeylere mecbur olmayı çok isterdim?

Elam?Ben iyim kalbimin Mersin ayağı?
Sen neler yapıyorsun ?

O şiiri okuyunca ben gelmişim aklına???gözbebeği Mihriban onun?Cadısel işte arada sapıtıyor. Çok güzel dimi diye attı şiiri?kime yazacaksın diye sorsaydım Mirime diyecekti?öyle diyemesin diye sormadım şiirle ilgili bişey???Beyin bedava

Belki olursun zamanla?..
Neyse

Senin gözbebeğin olmak yetiyor bana Eylülüm?

Bu mecburiyet mi benim gözbebeğim olmak?

Bu arada niye tripliydiniz siz Hanımefendi?????????Binim Günah Nee???

Mecburiyet istenmeyen ama yapmak zorunda olduğun şeylerdir..

Ulan mecburiyetle gözbebeğin olmayı nasıl bağdaştırdın acaba??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 7 Ocak 2018 00:42

ARZUM ÇİÇEGİM
HAMD OLSUN BEN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM DAİMA MUTLU OL
ŞİİRİN ÇOK GÜZEL
..
EYLÜL CANIM HOŞ GELDİN ŞİİRLERİN ÇOK GÜZEL

Ben sana mecburum bilemezsin
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Büyüdükçe büyüyor gözlerin
Ben sana mecburum bilemezsin..
Atilla Ilhan

Mecburiyetten yazmadım dedim.
Bende bir şeylere mecbur olmak isterdim dedin. Bende belki zamanla olursun dedim
Senin gözbebeğim olmak yetiyor dedin
Ben bağdaştırmadım sen bağdaştırtın !
Tripli olmama gelince burada söylenmez o şey

Ha çarşı pazar karışmış?sen belki zamanla olursunu canselin gözbebeği olursun olarak anladım??senin gözbebeğin olmak yetiyor dedim o yüzden?

Kopyala yapıştır :) iyi ki var böyle bir şey ?

Hoşbuldum Ela:)teşekkür ederim. Tabi onları ben yazmıyorum sadece kopyala yapıştır.:)

İyi misin Arzucum! Niye Cansel'in gözbebeği olasın diyeyim?
(-cum eki en sevmediği şey arzunun?)

Iyi değilim Arzu'yum huzurum????Herzamanki megazeka hallerim bebeğim napcan??

Artık sempati duymaya başladım cum'a??Herkes cum diyor. Kırılmasınlar diye bişeyde diyemiyorum?malum son dönemlerde imanli girlim kalp kıramam??

Gülmek isterdim espirine ama halim yok?

Teşekkürler Elam?????seninde mutluluğun Daim olsun canım?

Aferim sana kırma kimseyi?

Sen yeter ki iste bitanem??Tabi ki kırmam kimseyi??litfin niye trip atacağını söylesene?burada diyebilirsin benim için önemli değil

Neyse:/pff ruhum iyi değil?

Yok söyleyemem burdakilerin iyiliği için susmam lazım.

Yaa kıyamam ben sana?özelde olsak ruhunu tamir ederdim ben?
Dersler ne alemde?

Bide bişey söylesemmi söylemesemmi kararsız kaldım???trip yemek istemiyorsam susmam lazım?????

Söyle sen ben karar veririm trip atıp atmayacağıma?

Asimm gel bak??Eylüle büyük trip atacak olan Arzu'ya???şiirler falan. Bir Arzum huzurum gözbebeğim denilmese bile eridim aktım şurda??

Bu sefer edemezdin tamir durum o kadar fecî yani?..
İyi şimdilik inşallah daha iyi olur

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 7 Ocak 2018 01:07

ZARAMMM KANKAM BENİM BİRTANEM AŞKIM NERDESİN SEN SABAH VARSIN BENDE AKŞAM HİÇ RAZLAMIYORUZ BİRBİRİMİZE
AŞKIM