9 Ocak 2018 Salı

Kaybolan Çiçekler Niye Yayınlanmıyor?

Kaybolan Çiçekler neden yok, bitti mi?

Fox TV ekranlarında büyük bir beğeni ile izlenen sunuculuğunu İnci Ertuğrul'un yaptığı Kaybolan Çiçeklerin neden yayınlanmadığı bundan sonra yayınlanıp yayınlanmayacağı KAybolan Çiçeklerin bitip bitmediği merak konusu oldu. Kaybolan Çiçekler neden artık yayınlanmayacak peki?

 

Başarılı sunucu İnci Ertuğrul'un hazırlayıp sunduğu Kaybolan Çiçekler programı 05 Ocak 2017 tarihi itibariyle final yapıp yapmadığı merak konusu oldu.Bir süredir Fox TV ekranlarında izleyenleri ile buluşan kaybolan Çiçekler programının 05 Ocak 2017 Cuma itibariyle final mi yaptı.

 

Severek izlenilen başarılı program Kaybolan Çiçekler yayına başladığı ilk günden bu tarafa bir çok kayıp  çocuğa ulaşmış ve birçok sır dolu olayı aydınlatmıştı. İnci Ertuğrul'un programı Kaybolan Çiçekler programının reytingleri mi kurban gittiği iddiaları söylentiler arasında yer alıyor.



Program ile ilgili yorumlarınızı yorum alanına yazabilirsinizç

107 Comments

Seyirciyi hiçe sayıp istediğiniz programı kaldırıyorsunuz saygısızlık bu yerine inadına aşk yayınlanıyor bumu reyting alıyor siz halkı ne sanıyorsunuz herkes cennet mahallesi modunda değil biraz saygı ve açıklama

Iyi akşamlar Zaram?

İyi akşamlar Arzum nasılsın?

Iyim sanırım. Sen nasılsın bitanem? Nihatcık nasıl? Enişte nasıl?

Canlarım güzelliklerim hepinize hayırlı akşamlar Allah rahatlık versin yarın görüşürüz inşallah ?????????????

Nihat çok şükür iyi ama çok yaramazlık yapıyor şimdi mışıl mışıl uyuyur enişten iyi
hababam sınıfını izliyoruz. gülmekten mideme ağrılar girdi

Hababam sınıfı Tv'demi var? Hangi kanalda?
Hep iyi olun?

Zaram iyi seyirler ay bizde dün Recep İvedik 5 izledik inannırmısın gülmekten çenem ağır dı çok komik ya




Anonim benim

Saliham Anonim senmisin?
Sanda iyi geceler Allah rahatlık versin

Hah buldum Zaram Tv8 deymiş

Evet zaram tamamlamadan gitti sanada canım

Saliham çok sagol Receb ivediki bende izliyorum izlerken gülme kirizine giriyorum ama
5'i izlemedim ilk fırsatta izleyecem

Arzum hababan sınıfnı sende mi izleyeceksin?

Artık beni ağlatan deyil güldren filmler izlemeye çalışacam

Teşekkür ederim Arzu.
Çok güzel bir özellik bence okuduklarını özümsemen.
“Insan hayatı özümsüyorsa nefes alabiliyor demektir>>>Zira SÖZ UÇAR,YAZI KALIR?
Ciğer muhabbeti hem komik hemde güzelmiş. Bi insanın üzüntüsü ancak bu kadar güzel ve mecazi ifade edilebilir ve bu senin mizahına çok yakışmış ?
?????
ZARAM şükür yaşayıp gidiyorum güzel çiçeğim ?

Elam bugün hiç yazmadın
Nerdesin aşkım?
İnşallah iysindir


Serplim güzel kalpli arkadaşım nerdesin seni çok merak ediyorum

Evet Zaram denk gelirsem izliyorum hep Hababam sınıfını:) Allah gani gani rahmet eylesin Münir Özkul'un vefatından sonra çoğu kanal onun filmlerini yayınlıyor. Geçen günlerde de "Neşeli günler" vardı Star tv'de?Turşunun limonla mı yoksa sirkeyle mi daha iyi olur onu hala bilmiyorum. Sizce sirkemi? Limonmu?
Salihacım sinemaya gidersen Arif V 216'ıyı da izle. Hatta herkes izlesin?Cem Yılmaz'ın imzası var sonuçta?
Recep Ivedik filmlerinden keyif alamıyorum ben nedense. Kardeşlerim çok sever halbuki onu?

Sağol Defne?(yazacak bişey bulamadım şu an?)

Aynen ya Elam , Serpilim nerdesiniz siz?!

Limonun da yeri ayrı turşunun da ikisiyle de güzel turşular yapilabilir bence ?.
Acur turşusu favorim tabi?
Münir Özkul çocukluğumuzun en güzel anısıydı ya nur içinde yatsin

Acur ne oluyor ki?

Arzucum Acur salatalık yani cacığın bir benzeri olan harika bir meyvedir. Gri tonlarında rengi ve ölüyü bile dirilten fresh bi kokusu vardir
Googledan resmine bakabilirsin Arzucum?

Resmine baktiginda haber ver Arzucum?

Tatlıcı Ülker delete 13 Ocak 2018 01:36

DEFNECİM ben baktım karpuzun uzanmış haline benziyor:-)

Şey Eylül ada söyledi az önce. Salatalığın küçük hali sayılırmış:))
Ben genel tüm turşugiller ailesini severim?Ayrım yapamam. Hepsi can onların?

Defnem acur turşsnu bende çok severim ama lahana turşusu benim favorim

ARZUM hama hepsi salığa zararlı

Gece gece canım çekdi ya

Tatlıcı Ülker delete 13 Ocak 2018 01:57

Zaracım mailine çok güldüm ya. Kaynbraderinin yaşını belirtmişsin. Ne o beni mi alacan(şaka)

Evet öyle ÜLKERCIM ?
Ayy Zaram da lahanayı seviyormuş. Ye Zaram afiyet olsun kuzum?
Arzucum Izmir güzeli Eylül ada mi söyledi ? E mailden tabi. Sınavlarım var diye yazmaz oldu. Sizin ülkenizde acur yetişebilir mi bilmiyorum ama insaallah birgün yeme şansınız olur. Dunyanin en harika ve faydali meyvesi. Yazın tarlamızda çok olur. Lavanta ağacı gibi kokusu heryeri kuşatır ??
Zaram birde karpuz turşusu ve karpuz reçeli varmis. Onlar yeni çıkmış hiç denemedim..

LEZZETLİ OLAN HERŞEY SAĞLIĞA ZARARLI ZATEN YA RAB?

Tatlım neden olmasın nasib kısmet

Herkese iyi geceler tatlı rüyalar Allah ömür verirse yarın görüşürüz Zara kaçar

Defnem karpuz reçelini biliyorum da kayınvalidem güzel yapar ama karpuz turşsnu ilk defa duyorum

Tatlıcı Ülker delete 13 Ocak 2018 02:15

ZARA kaçar diyip hayla yazıyorsun kız:-) Bu arada evet karpuzun mükemmel turşusu olur. Ay annem o turşunu ne de güzel yapar. Bu arada talibimin adı ne?

Tatlıcı Ülker delete 13 Ocak 2018 02:18

DEFNECİM SAYDIKLARIN YENİ ÇKMAMIŞ, SEN YENİ DUYMUŞSUN:-)

Galiba ÜLKERCIM ?
HAYIRLI GECELER KIZLAR ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPINIZE

Tatlıcı Ülker delete 13 Ocak 2018 02:33

Her kese iyi geceler, tatlı rüyalar:-)

Ayyy kizlar siz burdamisiniz bende yeni gordum oooo tursular falan of of bende cok severim hemde aci biber tursusunu bu arada karpuz tursusu mu recelini bile sevmem ben ceviz recelini severim ama annem yapmasini bilmiyor hazirin aliyoruz :( evde yapilan daha guzel oluyor patlican recelide guzel oluyor

Siz simdi uyumussunuzdir kaldim tek basima :(

Tatlıcı Ülker delete 13 Ocak 2018 10:24

Günaydın Canlar:-)

Herkese gunaydin mutlu sabahlar :) nasilsiniz? :)

Tatlıcı Ülker delete 13 Ocak 2018 13:38

ASİ sanada günaydın. Kız sana en az on kere istek atdım. Görmedin mi?

Melek????????? delete 13 Ocak 2018 14:26

Günaydın günaydın hayırlı sabahlar ???????????

Nasılsınız bakalım iyisindir inşallah


Ay kızlar bende turşuyu çok severim ennemde çok lahana bide kavun turşusu yapardım çok lezzetli oluşu halende yapıyor
Defnem bizde acur ekiyoz çok güzel deme tuzlar tuzlar yerdik ne günlerdi ya





Asim tatlı ulkerim sizlerede günaydın canlar


Allah emanet ol




Arzum canım ben sinamada izlemedim evde izledim Recep İvedik 5

Daha doğrusu hiç sınamaya gitmedim canım eşim sınamaya giren filimleri

Fılaşa yükler ketirir TV izleriz çocuklarla birlikte



Allah emanet olun göruşuruz canlar ????????????

Saliham Asim Ülkerim sizede tünaydın ben çok şükür iyiyim sizler nasılsnız? iysinizdir İnşallah

Tünaydınn arkadaşlar nasılsınız?

Selam canlarrr
Zaram hep iyi ol canim bende iyiyim
Saliham sen nasilsin
Ulkercim ben senin isteyini coktan kabul ettim arkadas listemde varsin sana orda yazdim bile ve mesajimi okumussun ama cevap vermemisen neyse

Arzu maile girer misin?

Bugun neden kimse yok ya offf

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Ocak 2018 22:35

KIYMETLİ ARKADAŞLARIM NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
DÜN SİTEYE GİREMİDİM TABLETİMİ TLF GÜNCELLEME YAPTIM YAZACAKTIM GEÇ OLDU
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Ocak 2018 22:37

NASILSINIZ YAZACAGIMA NASILSIN YAZMIŞIM

Melek????????? delete 14 Ocak 2018 00:34

Hayırlı akşamlar nasılsınız bakalım iyisindir inşallah

Elam seni merak ettim canım nasılsın iyisindir inşallah



Kızlar Roma gelmiş kd yazıyor orda kimseler yazmadığı için merak etmiş



Allah emanet olun göruşuruz

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 14 Ocak 2018 00:49

MELEGİM BİRTANEM HOŞ BULDUK HAMD OLSUN İYİYİM
SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
BENDE GÖRDÜM ROMAM I SÖYLEDİM KIZLAR BAŞKA SİTEYE YAZDIGINI
KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 14 Ocak 2018 01:39

NERDESİN BEN GELDİM SİZLER YOKSUNUZ ????
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ???

Elam Saliham Asim Arzum Defnem Ülkerim Serplim iyi geceler Allah'a emanet olun yarın görüşürüz İnşallah

Selamlar??
Evet Izmirli Eylül ada söyledi mailden tabi Defne?Reçelgilleride hiç sevmem ben?Turşuyu ne kadar seviyorsam reçelide o kadar sevmiyorum?

Bugün günlerden ArEy?Bugün günlerden HuZuR? Bugün SonSuzluk? Bugün Eylülümle tanışma yıldönümümiz?
Dün internetim yoktu ama bugün internet yapmasam olmazdı? Sonsuzluğun temelleri bugün atıldı??
Neyse?Tebrikleri alayım arkadaşlar dermişim????

Herkese gunaydinlar mutlu pazarlar nasilsiniz?
Ekrem bey Engin bey survivor hakkinda bi haber yokmu yeni yarismacilar hakkinda bilgi

Bugün günlerden ben ve sen?..
İlk tebriği ben mi yapsam?seni ve kendimi tebrik ediyorum huzurum❤
Nice SeN li BiZ li BeN li senelere?..
Seni∞Seviyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 14 Ocak 2018 16:04

MERABA NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
DEFNEM RUHUMUN İKİSİ ❤️❤️❤️
ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
NURDANIM ❤️❤️❤️
ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️
ÜLKERİM NARTANEM ❤️❤️❤️

Günaydın günaydın hayırlı pazarlar nasılsın iyisindir inşallah


Bakıyor kimseler yok bugün pazar bende kaçar ?????????????

Allah emanet olun göruşuruz

Elam , Saliha ben çok iyim?inşAllah sizde iyisinizdir

Herkese merhaba nasılsınız?

Asim Elam Saliham çok şükür ben iyiyim siz nasılsınız iysinsisdir inşallah


Serplim güzel kalpli arkadaşım nerdesin seni merak ediyor ve özlüyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 14 Ocak 2018 16:48

ARZUM GÜL BAHÇEM İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL BENDE İYİYİM
..
SALİHAM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN
..
GÜZEL HAFTA SONU GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 14 Ocak 2018 16:49

ZARAMMM KANKAM BENDE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN CANIM
EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

Tatlıcı Ülker delete 14 Ocak 2018 17:00

Geçte olsa günaydın millet.

Ben ve Sen değil! BiZ ✌

Biz ona Tünaydın diyelim Ülker?Günaydın geçti artık?

Sende hep iyi ol Elam?
Zaram sende hep iyi ol?
Hepimiz hep iyi olalım inşAllah?

Yeri geldi mutluluk duvarım, yeri geldi ağlama duvarım oldun sen benim. Hayalde olsa sen benim dayanağımsın,sana ihtiyacım olduğunda bi çağırmamla yanımda olanımsın... İyi ki varsın sağ yanım❤ #SadeceSeN?

??Bence de ben iyi ki varım?????
Ihtiyacın olduğunda çağırmasanda hep yanında olurum?hissederim çünkü Biz tek yüreğiz❤?

Nasıl da mütevazi girl(!)?
Biliyorum yanımda olduğunu huzurum:)Ben de iyi ki varım dimi?

Herzaman ki mütevaziliğim?burayı da doldurmayalım ikimiz. Mailden devam edelim huzurcan?

Burası ölmüş te gömmeyi unutmuşlar galiba??kimse yazmıyor son günlerde

Arkey Madhubala delete 14 Ocak 2018 22:20

Kızlar ben geldım.Hepınızı çok özledım.Ben ıyıyıyım.Sızler nasılsınız?Engın ve Ekrem Bey sızler nasılsınız?Hepınıze çok tesekkur ederım.Yorumlarınızı yenı okudum.Hepınızı çok sevıyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 15 Ocak 2018 00:26

SERPİLİMMM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
ENİŞTE İLE ARAN NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
..
ARZUM ÇİÇEGİM BEN YAZACAKTIM KİMSECİKLER YOKTU SENDE EYLÜL LE MAİLDEN DEVAM EDİM DİYİNCE
BENDE YAZMADIM NASILSIN İYİ MİSİN NE YAPIYORSUN
KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET
..
..
..
KIZLARRR DENİZ KENTLİ DÜŞÜM AYAGINI ÇATLAMIŞ ALÇIYA ALMIŞLAR HABERİNİZ OLSUN

Hoşgeldim Serpilim?Nidin yoktun???Yoksa bizi sevmiyormusun?? Kimlerle aldatıyorsun bizi çabuk anlat??üzerimize gülmü kokladın??????????haha şaka yapıyorum ama niye yoktun harbiden?(şakalarımı ciddiye alıp yanlış anlayanlar olduğundan zamanında, şaka yaptığımı açıklamak zorunda kalıyorum?Allah kimseye yaşatmasın bunu)


Elam Eylülle buradan konuşmasakta olurdu. Sizi rahatsız etmeyelim dedik. Onunla mailden devam etmem senin yazmana engel değildi??yazabilirdin yani?kaç kez giriyorum çıkıyorum kimse yok. En az 10-15 kere girdim yazdınız mı diye?

Sanırım herkes birilerinin yazmasını beklemiş haa??
Valla benim zamanım olmadi
Zaram,Asim,Serpilim
Ayşenur,Eylul,Arzu nasilsiniz?????
Ben yaşayıp gidiyorum şükür
Diğerlerini sormuyorum başka yerde yazışma fırsatımız oluyor???

Iyi akshamlar :)
Kimler var?

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 01:38

Arzu canım ben iyiyim. Kardesım kız kaçırdı.Benım huzurum bozuldu.Eşimle de kusmuştuk.Ortalık çok karışıktı.Yazamadım.Elam canım ıyıyım.Enişten bugun geldı.Ankarada ablasının yanındaydı.Çok şükür aramız ıyı.Ama hala biraz kızgın.Denız Kentlıme ulaşırsan.Onu sevdıgımı.çok özledıgımı ve geçmiş olsun dıleklerımı ıletırsen çok sevınırım.Sızı çok sevıyorum

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 01:39

Defnem canım çok şükür ıyıyım.Hepınizı çok özledım

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 01:40

Mahrım prensesım hoşgeldın.Nasılsın?Senı çok özledım.

Selam Defne?‍♀️?‍♀️Bendende aynı yaşayıp gidiyorum?Nereye gittiğim belli değil ama?
Can sıkıntım beynime vurdu. Kullanıma kapalı beynim şu anda?

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 01:41

Mahrım canım Serpıl ablişkon var

O olayları biliyorum zaten Serpil. O yüzdenmi yoktun? Kolay unutmam önemsediğim birinin yazdıklarını

Hosh bulduk SERPILIM :))
Bende seni ozledim
Ne yazara nede buraya girebildim

Ben yokum Mährim???

Hi yazara ve buraya girmeyip imoda ve ertir.tk de fink attın????kızlar Mähri sizi boynuzluyor?

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 01:50

Nasılsın Mahrım.Keyfın saglıgın nasıl?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 15 Ocak 2018 01:53

ARZUM ÇİÇEGİM
NE RAHATSIZLIĞI BİRTANEM
BEN DEGER VERDİGİM ARKADAŞLARIMIN SOHBETİNDEN RAHATSIZ OLMAM BİR MUKABELE HOŞUMA GİDER
BUGÜN EVDEYDİM BOL BOL YAZMAK İSTEDİM BENDE SENİN GİBİ GİRİP ÇIKTIM KİMSE VARMI DİYE
BENDE FARKETTİM BU ARA KİMSE YOK SURVARVIR BAŞLAMASINI BEKLİYORLAR GALİBA ?????

Yine gitti herkes?Bende gidiyorum o zaman?
Zaramda yazmadı sabahtan sonra?
Neyse. Iyi geceler herkese diyecektim de tek tek isim yazmasam üzerinize alınmıyorsunuz galiba??sabah herkese günaydın yazıyorum pek cevap gelmiyor???
Iyi geceler
Elam, Zaram, Serpilim, Saliha, Defne , Ülker ?
Engin abi , Ekrem abi sizlerede iyi geceler?

" Biz olmasaydık kimsenin hayatında bişey değişmezdi ama bu doldurduğumuz sayfalar unutmazdı bizi"?

Ha demek bir yarışma programı kadar değiliz onların gözünde?vay minnoş kalbim vay. Sen bugünleridemi görecektin?

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 02:00

Arzum canım amcamla kavga ettık.Eşime sen uzak dur dedım.Benım karıma hakaret ettı.Madem karışmama izin vermıyorsun deyıp Ankaraya gıtmıştı.Moralım çok bozuktu.Üzerıne kızın babası aradı kavga ettı.Uzerıne annem bır taraftan kardesım dıger taraftan aradı.Uzunca bır lıste çıkardı.Onları aldım.Okul bır taraftan.Karneler vs.....Sinirlerım çok bozuldu.Kendımı çok yorgun.tukenmış ve moralsız hıssedıyordum.Pek fazla da vakıt bulamadım.Sızlerı ıhmal ettıgımı bılıyorum.Ama sureklı aklımdaydınız

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 02:04

Iyı geceler Arzum

Benim lisede çok iyi bir edebiyat öğretmenim vardı. Bir hikaye anlatıp soru sormuştu bize. Işte bir Padişahın bir yüzüğü varmış. O yüzükte öyle bişey yazıyormuş ki padişah mutlu olduğunda baksa hüzünleniyor. Hüzünlüyken baksa yüzüğe mutlu oluyormuş. Sizce ne yazıyordur yüzükte demişti öğretmenimiz?Biz tabiki bilemedik?? herneyse sonra öğretmenin kendi söyledi " Bu da geçer" yazıyormuş diye ?Velhasıl kelam?Geçecek gidecek herşey çokta kendini yıpratmamak lazım Serpilim. Geçene kadar baya yoruyor insanları ama geçiyor sonuçta?
Yalnız gelince herşey üst üste geliyor be? baya sınanıyor sabrımız?

Iyi aksamlar
Zaram hep iyi ol bende iyiyim aysenurumda gelse daha iyi olacam
Serpilim nasilsin bitanem enisteyle araniz duzelmedimi hala
Defnem ben iyiyim sende iyisindir insallah

Hosgeldin Mahricim seni görmek çok güzel ?
Hayrola Arzu kendini çaresiz hissettiğin bi durum mu var?
O hikayeyi bizim hocamiz da çok anlatırdı
SERPİLİM hiç üzülme herşey olacağına varir. Seni çok seviyorum
???
HAYIRLI GECELER KIZLAR ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPINIZE ???

Serpilim canım benim hoş geldin nasılsın hep iyi ol Allah kolaylık versin işlerine Allah ohuzursusuluğu evinden çıkarsın inşallah eşinle hep mutlu ol bitanem Allah emanet ol ????







Elam asim arzum zaram mahrum
Sizler nasılsınız bakalım canlar Allah emanet olun sizlerede hayırlı akşamlar ?????????????

Günaydın?‍♀️?‍♀️
Hayır çok şükür yok öyle bir durum Defne?

Günaydın günaydın hayırlı sabahlar canlarım güzelliklerim nasılsınız bakalım iyisindir inşallah ????????????♥♥⭐⭐☀☀

Allah emanet olun göruşuruz canlar

Arzum nasılsın canım neler yapıyorsun bakalım ???????

Sanda günaydın Arzum nasılsın iyimisin?


Cümleten günaydın hayırlı sabahlar nasılsınız arkadaşlar?


Serplim bitanem hoş geldin
Seni çok özledim. Allah kolaylık versin. işlerine seni çoook seviyorum



Saliham iyiyim hamd olsun dön görümcemler bizdeydi yazacak vaktim olmadı bu sabah gittiler
Eee sen nasılsın kuzuların nasıllar onları öp benim için


biriciğim bugün nasılsın iyimsin?
Ayşenur'umu bende çok özledim

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 13:38

Öncelıkle Asım.Defnem ve Elam dun akşam sızlere cevap yazamadıgım ıçın uzgunum.Telefon elımde uyuyakalmışım.

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 13:41

Gunaydın Salıham okuldayım.Çocuklar resım yapıyorlar.Bu hafta ders ışlemeyecegız.Ben de onlarla bırlıkte resım çiziyordum.sen nasılsın?

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 13:43

Gunaydın Zaram.Ben de senı çok özledım.Amın canım.Sen nasılsın?Kuçuk prensım.enıştem ve Zınet ım nasıllar?

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 13:47

Arzum.Asım.Defnem.Elam.Aysel ım.Demet ım.Mahrım.Engın ve Ekrem Bey sızlerın de gununuz aydın nesenız bol olsun.Sızler nerelerdesınız?Aysenur ve Alına yı ben de çok özledım.İnşallah bıran önce donerler.

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 13:47

5 dk yazıyorum.Ben kacar

Serplim iyiyim hamd olsun .
Teyzesi pirensin çok şükür iyi
Aleykum salam kardeşimde sana size selamı var

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 18:23

Aleykum selam Zaram ve Zınet ım

Iyi akshamlar
Nasilsiniz bakalim :)
En son sayfaya yazalim hepimiz

Ya niye kimse yazmıyor nerde bu kızlar sannetim ben tek yazmamışım ama kimseler yok



Herkese hayırlı akşamlar göruşmek uzere


İyisinizdir inşallah Allah emanet olun göruşuruz

Yasa kızlar hayırdır niye yazmıyorsunuz yoksa başka yerdemi yazıyorsunuz öyleyse insan bir haber verir ???????