1 Ocak 2018 Pazartesi

Mutlu Yaşlar Saliha Hanım








Mersinli ELA ❤️❤️❤️




❤️❤️S❤️❤️EVGİ MELEGİMSİN
❤️❤️A❤️❤️RKADAŞLIGINI ÇOK SEVERİM
❤️❤️L❤️❤️ALELER ALMAK İSTERDİM
❤️❤️İ❤️❤️ÇİNİN GÜZELLİGİ NE
❤️❤️H❤️❤️AKİDİYORSUN BÜTÜN GÜZELLİKLERİ
❤️❤️A❤️❤️İLENLE
❤️❤️M❤️❤️ELEGİM GÜZEL YÜZLÜM
SENİ ÇOK ÇOK SEVEN❤️ ELA ❤️
İYİKİ TANIMIŞIM SENİ NUR YÜZLÜM MELEGİM ❤️❤️ SALİHAM ❤️❤️❤️
..
İYİKİ SENİ TANIMIŞIM
DÜNYALAR GÜZELİ ANNESİ
İSMİN GİBİ SEN MELEKSİN
İYİKİ DOĞDUN İYİKİ TANIMIŞIM SENİ
SENİ ❤️❤️❤️ ÇOK ❤️❤️❤️ÇOK ❤️❤️❤️SEVİYORUM ❤️❤️❤️
AİLENLE BİRLİKTE MUTLU DAİMA
SALİHAM

Mutlu Yaşlar Saliha Hanım DHS.

https://youtu.be/rbqX4Hqb6UY?t=4

76 Comments

Tekarardan iyi ki dogdun Saliham mutlu yaslar :D :) :)
sayfa cok iyi oldu ellerinize saglik

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 15:56

EKREM BEY
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BENİ ONURE ETTİNİZ SAYFA İÇİN
ALLAH HERŞEYİ GÖNLÜNE GÖRE VERSİN İNŞALLAH

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 15:58

SALİHAM MELEGİM
İYİKİ DOĞDUN MELEGİM
HADİ SENİ BEKLİYORUM
DÜNYA GÜZELİ ARKADAŞIM
MUTLU SENELERE ❤️❤️?❤️❤️❤️

Salihamm canım kardeşimmm ❤️❤️❤️ Hayırlı yaşlarr hayırlı yıllar göresinn ???? kalan ömrün geçen ömründen hayrlı bereketli olsunn ???? Rabbim seni sevdiklerine ❤️❤️❤️ Sevdiklerini sana bağişlasınn. ???? hayırlı yaşlarr ❤️❤️❤️ İyiki tanıdım senii

Engin Beyin emeği teşekkürler kendisine

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 16:25

ASİM GÜLÜM ???
İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM. BENDE SENİN GİBİYİM ANCAK AKŞAM FIRSAT BULUYORUM ONUN İÇİN AKŞAMLARI ÇOK YAZIYORUM
ALLAH'A EMANET OL
...
ARZUM ÇİÇEGİM ????
İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
SEN HEP İYİ OL
HEP BURDA YAZ SENİ BURDA GÖRMEK ÇOK GÜZEL
HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM
ALLAHA EMANET OL PERİMMM ❤️❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 16:27

ENGİN BEY
SİZ Mİ YAPTINIZ
ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
TEŞEKKÜR EDERİM
EMEGİNİZE SAGLIK
ALLAHIM DAİMA SİZİ MUTLU ETSİN
AİLENİZLE BİRLİKTE BİR ÖMÜR BOYU MUTLU OLURSUNUZ İNŞALLAH
TEKRARDAN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
DOGUM GÜNÜ SAYFASI AÇARAK ONURE OLDUM
ALLAH'A EMANET OLUN

SALIHAM ANNELERIN ÖZELİ ARKADASLARIN GUZELI KIYMETLIMIZ
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ISMIN GIBI BIR HAYAT SÜR KUZUM???
????

TEŞEKKÜRLER SEVGILÏ EKREM VE ENGİN BEY..
ÇOK ZARIFSINIZ..

Arkey Madhubala delete 1 Ocak 2018 16:51

Saliham canim arkadasim allah ailenle birlikte nice mutlu.Saglikli.huzurlu seneler geçirmeyi nasip etsin.Seni çok seviyorum.iyi ki dogdun.Dogum gunun kutlu olsun

Arkey Madhubala delete 1 Ocak 2018 16:52

Bu arada 3 u de Aysel min dogum gunu

Iyi ki doğdun Saliha?
Inşallah Elam hep yazarım

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 17:00

ARZUM ÇİÇEGİM ???
SENİN MESAJIN NEŞE MOREL OLUYOR BANA
HELE TATLI EMOJİNLER ÇOK GÜZEL
İNŞALLAH DİYİM PERİM ????

Saliham doğum günün kutlu olsun yeni yaşın sana sağlık mutluluk huzur getirsin iyiki doğdun canım kardeşim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 17:05

EKREM BEY
ARZUM SİZE TANIŞMA SAYFASINA YORUM YAZMIŞ
BAKABİLİRMİSİNİZ

Melek?‍❤‍??‍❤‍??‍❤‍??‍❤‍? delete 1 Ocak 2018 17:11

Çok çok çok çok çok çok çok mutlu ettiniz beni rabbimde sizleri çoooooook butlu etsin inşallah

Çok güzel olmuş çok beyendim gerçekten duygulandım ağlıcam şimdi ha




Ekrem bey ellerinize sağlık çok güzel olmuş rabbim evlatlarınızı sizlere bağışlasın

Melek?‍❤‍??‍❤‍??‍❤‍??‍❤‍? delete 1 Ocak 2018 17:15

Ay gerçekten çok değişik bir duyguymuş

Ama güzel bir duygu






Ya kızlar şimdi yolladayım eve gidince yazarım tek tek sizlere cumku şarzım bitmek üzere



Gelinimiz erken dogum yaptı daha yedi aylık bebeği annesinden alıp Balıkesire yolladılar onu görmeye gittkik şimdi dönüyoruz evde yazarım yine



Allah emanet olun sizleri çoooooook seviyorum cansınız Can

Rica ederim

Hallettim Ela

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 21:54

SALİHAM MELEGİM
DOGUM GÜNÜ KIZI
NERDESİN ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN CANIM

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 21:55

TEŞEKKÜR EDERİM EKREM BEY

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 21:59

HAYIRLI AKŞAMLAR
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
.
ZARAMMM KANKAM. ASİM
CANSELİM. ARZUM
SERPİLİM. DEMETCİM

NERDESİN NE YAPIYORSUN
BUGÜN BEN VARIM SİZLER YOKSUNUZ
SİZLERİ ÇOK SEVEN ELA

İyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar? Yeni yılın ilk günü nasıl geçti anlatın bakalım.

Salam men aygunun xalasi qiziyam indi onun telefonundan yaziram menden size yazmagimi xahis etdi aygun bacim iki elinide yandirdi ona gore yaza bilmir narahat olmayin diye xeber vermeyimi istedi dizi bilgi de de yazmak istedim ama ora gire bilmedim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Ocak 2018 23:57

ASİMİM HALASINI KIZI
HABER VERDİGİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
ASİM GÜLÜM GEÇMİŞ OLSUN
NASIL YAKTIN ELİNİ KIYAMAM SANA CANIN ŞİMDİ AĞRIYOR DUR
KENDİNE DİKKAT ET

CANIM DİGER SİTEYE BURDAKİ MESAJI KOPYALARIM CANIM
..
HAYIRLI AKŞAMLAR EKREM BEY
HAMD OLSUN İYİYİM SİZ NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
AYNI DEGİŞEN BİRŞEY YOK

Asim'in kuzeni haber verdiğin için çok teşekkür edirem

Biriciğim çok geçmiş olsun nasıl yaktın ellerni.ya Sakar kız dikkatli olsana . Biriciğim lütfen bundan sonra dikkatli ol kendine çok iyi bak seni çoook seviyorum

İyi akşamlar Ekrem bey çok şükür iyiyim siz nasılsınız? Yeni yılın ilk günü güzel geçdi


Elam kankam benim hamd olsun iyiyim günüm güzel geçdi misafirlerim vardı yeni gettiler ee sen nasılsın iyimsin. Senin Günün nasıl geçdi Aşkım
ZAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM


İyi akşamlar arkadaşlarım ve kardeşlerim nasılsınız iysinsisdir inşallah

Arkey Madhubala delete 2 Ocak 2018 01:05

Asim çok geçmiş olsun.Canim neden dikkat etmıyorsun?Neden yandı?Lutfen dıkkat et.İnşallah bıran önce düzelir.Seni çooooooooooooooook sevıyorum.Asimın kuzeni haber verdıgın için tesekkur ederım

Arkey Madhubala delete 2 Ocak 2018 01:09

Zaram .Elam ve Ekrem bey çok şükür ıyıyım.Yenı yılın ılk gunu guzel geçtı.Eşimle bırlıkte gezdık.Sultanahmed e gıttık.Gulhane parkına.Yerebatan sarnıcına.galata kulesıne ve Emınonu yenı camıye.Daha sonra da eve geldık.Bıraz yorucuydu.Ama İstanbul da hava çok guzeldı.

??? SALİHAM ???

24 saatcik bı gecikmeyle de olsa DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BİTANEM BENİM ????

Kuzuların ile eşin ailen seni seven ve sevdiklerinle birlikte nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllara canım kardeşim ??

Seni çok seviyorum ve ALLAH a emanet ediyorum ????

İyi geceler herkese ?

Zaram Serpilim asim nasılsınız..bı kaç gündür yazamadım biraz geç oldu ama MUTLU YILLAR??

ASİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BİTANEM BENİM ? DİKKAT ET KENDİNE ??

Bir dakika....
Mersinli Eloşumun doğum günü olmuş benim haberim yok...
Mersinli Eloşumun adı Salihaymış...
benim haberim yok
Geç olsun, güç olmasın...
Eloşum... İyiki doğdun :)
Nice mutlu senelere...
Sana hiç bir yerden bulunmayan, bulunsada satılık olmayan mutluluğu arzu ediyorum :)

Yaa
Ben ne kadar ??
Elamın doğum günü 9 mart mış
...
Melek isimli arkadaş...
Doğum gün seninmiş...
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
???????

ŞU AN O KADAR UTaNIYORUM Kİ ????
böyle hatalar olur diye kendimi sakinleştiriyim bari?
Eloşum senide öpüyorum buarada...

ZARAM
SERPİLİM
AYGÜNÜM (geçmiş olsun)
Demetim
Defnoşum
Aysel
Nurdanım
Ve site yöneticileri
HEPİNİZİ YENİ YILINIZLA KUTLUYORUM :)

Buarada hepinize Günaydın

Gunaydın canlar güzellikler neyapıyorsun iyisinizdir inşallah



Mahrim canım saolasın bişey olmaz her insan yapar böyle hatalar

Sen nasılsın??????













Ayselim canım benim bitanem çok teşekkür ederim ???? bende seni çok ? çok ? çok ? çok ? çok ? çok ? seviyorum Allah emanet ol

Tünaydınn arkadaşlar gününsüz güzel geçsin

Mahrim HOŞ GELDİN seninde yeni yılın kutlu olsun nasılsın?

Ayselim nasılsın canım iyimsin ?teşekkür edirem bitanem sanda mutlu yıllar

Arkey Madhubala delete 2 Ocak 2018 14:36

Mahrim canim hosgeldin.Senin de yeni yilin kutlu olsun.Naslsin?Zaram.Melegim.Aysel im.Arzum.Demet im.Elam .Asim.Aysenur um.Engin ve Ekrem Bey tunaydin.Asim canim çabuk iyles ben seni simdiden çok ozledim.

Asimm çılgınımm geçmiş olsun inşaAllah çabucak iyileşirsinn.

❤️❤️❤️❤️❤️

Mahriiiii kızzz nerelerdesinn senn NUR SALKIMINI unuttun bakıyorum aylar geçmiş bir selam verdiğin yok nasılsınn neler yapıyosunn

❤️❤️❤️❤️

Hatunn kişilerimm ve site yöneticileriii hatırlı günlerrr ????

Hamiya Salam Aygun axsam yazacak indi ellerine kopuk vurdugu icin yaza bilmir axsam yuduqdan sonra yazacak sagolun ve size salami var

Arkey Madhubala delete 2 Ocak 2018 16:12

Asmin kuzeni sana çok tesekkur ederim.Bizden de sizlere selam olsun.Asim seni çok seviyorum

Iyi aksamlar canlarim cok sagolun kizlar simdi iyiyim ilaci yikayan gibi hemen buraya girdim bu sefer benim sakarligimdan olmadi annemin yuzunden oldu iki elimkde yakdi alahdan ilac vardi da hemen surdum yoksa su toplayacakdi neyse hepinizi cok seviyorum
Mahrisim hos geldin nasilsin bitanem iyimisin seni cok ozledim
Arzum sen nerdesin merak ettim seni iyisindir insallah

Geçmiş olsun Asim?Senin yazamadığını hissettim ondan yoktum?kalp kalbe karşıymış??
Netim bitti de benim teyzemlerdeyken nette yapamadım . Eve az önce geldim hemen net yaptım koştum buraya?Nasıl yakabildin lan elini??
Zaram, Elam, Serpilim sizlerede iyi günler canlar?‍♀️?‍♀️

Arkey Madhubala delete 2 Ocak 2018 21:34

Asim iyi olmana sevindim.Ben çok iyiyim Arzu.Sen nasilsin?Nurdan im.Zaram.Aysel im.Melegim.Mahrim bir gorunup kayboldunuz.Nasilsiniz

Arzum ben yoktum diyemi yazmiyordun ayyy bu kadar sevdiyini bilmiyordum ;) kendim yakmadim canim annem yakdi :D yani sakarlik yapmadim ha hay
Kizlar nerdesinoiz ya ben geldim siz yoksunuz :(

İyi akşamlar arkadaşlar
Asim biriciğim iyi olmana çok sevindim hep iyi ol bitanem kendine çok çok iyi bak

Serplim hamd olsun iyiyim misafirlerim var sonra yazarım

Hii Asim??Bilirsin artık?
Annen nasıl yaktı? Sıcak su mu döküldü nasıl yandı??
Iyi olmana sevindim Serpil.
Ben kendi kendimin moralini bozuyorum herzamanki gibi??iyim diyelim yinede?

Hosh buldum guzeller guzeli Zaram :)
Iyiyim teshekkurler...
Sen nasilsin?

Asimm çılgınımm hoş geldinn geçmiş olsunn şimdi nasılsınn ??bayan beceriklii ???

Serpilim db giremedim burdan bir slm vereyim dedimm nasılsın .

Zaramm kolay gelsinn

Iyiyim bende Saliha :)

Ay Ay Kimi unutsamda Nur salkimimi unutmam ben :D
Nerelerdeydim... evdeydim :D :D :D
Shaka bir yana ishim gucum coktu ondan yazamadim :(
Nasilsin Nur salkimim :)

Saol SERPILIM...
Hepinizi cok ozledim :)
Sen nasilsin bakalim?
Hayat nasil gidiyo? Okulun falan filan

4 kere yaziyorum
Inshallah sorun cikmaz :-/
Asim canimin canani
Buyuk gechmish olsun
Cobucak iyileshmene bak
Hepinizi ozledim
Ben kacar
Seviyorum sizleri
Kisa yaziyorum
Sorun cikar diye

ÇaLıKuŞu Arzu delete 3 Ocak 2018 00:05

"Kovulmuşsundur en sevdiğinin yüreğinden ,
Kanatları gövdesine yapışık bir kuş misali
Ağacın en yüksek dalında unutulmuşsun gibi,
Bir rüzgar eser herşey geçer alıştır kendini..."

Iyi geceler arkadaşlar?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Ocak 2018 00:06

MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NERDEYDİN
SENİ ÇOK ÇOK MERAK EDİYORDUM ŞİMDİ NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
BENİM DOGUM GÜNÜM DE SENİN İSMİNİ YORUM YERİNDE GÖRMEK İSTERİM ????
SENSİZ DOGUM GÜNÜ OLMAZKİ
SENİ ÖZLEMİŞİM
İNŞALLAH DAİMA YAZARSIN
GÜZEL MESAJIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
TANIŞMA SAYFASINA KENDİNDEN BAHSETSENE SENİN DOGUM GÜNÜN NE ZAMAN
SENİ SEVİYORUM
İSMİNİN YANINA İKİMİZE AİT OLAN İSİM ÇİÇEK
BUL
MAHRİŞKOMMMMMMMMM❤️❤️❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Ocak 2018 00:08

ÇALIKUŞU ARZU
SEN BENİM ÇİÇEGİM ARZUMUZ

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Ocak 2018 00:11

HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
ASİM GÜLÜM GEÇMİŞ OLSUN ŞİMDİ NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
AYSELİM BALIM ❤️❤️
AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
..
ALLAH'A EMANET OLUN

Arkey Madhubala delete 3 Ocak 2018 00:11

Canlarım dışardaydım.Şimdı geldım.Tel şarjı 2 bıraz sarj olsun.10 gıbı buradayım.inşallah

Evet Elam benim. Bugün Çalıkuşu modumdayım? Feride'nin Kamran'a evi terketmeden önce yazdığı mektup gibi "Sarı papatya masalını baştan sona okudum Kamran..." diye başlayan bi mektup yazasım var??
Ya da Khushiyi Shyam ile sarılırken gören Arnav gibiyim şu an?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Ocak 2018 01:23

ARZUM ÇİÇEGİM???
BEN SENİ DEGER SİTEDE YAZAN ÇALIKUŞU SANDIM
ONUN SORDUM
BENDE ÇALI KUŞU SÖZLERİNİ ÇOK SEVERİM
ALLAH MUTLULUGUNU DAİM ETSİN
NE YAPIYORSUN BEN ŞARKI DİNLİYORUM SİZLERE MESAJ YAZIYORUM
HAYIRLI AKŞAMLAR ARZUM ❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Ocak 2018 01:24

SERPİLİM ORKİDEM
İYİ OL BİRTANEM GÖRÜŞÜRÜZ

Sagol bitanem her zaman oldugu gibi yine kaciyorsun neyse bende seni seviyorum

Hep iyi ol Serpilim

Sagol Zaram sen nasilsin bitanem sende kendine iyi bak opuyorum seni

Arkey Madhubala delete 3 Ocak 2018 01:36

Elam canım ben de Ah kalbımı izlıyorum

Sicak su dolu tencere ellerime dokuldu

Iyiyim Nurdanim sagol sen nasilsin? ayyy sen simdi bana becereksizmi diyosun yani :(

Arkey Madhubala delete 3 Ocak 2018 01:43

Engın Bey.Ekrem Bey 12 den sonra Aysel ıme de sayfa açarsanız çok sevınırım.

Elam iyiyim canim sagol sen nasilsin?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Ocak 2018 01:59

ASİM İYİ OLMANA SEVİNDİM
HEP İYİ OL
..
SERPİLİM DAİMA MUTLU OL
..
HAYIRLI AKŞAMLAR