Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim Kimdir?

Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim


Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim Kimdir; ATV ekranlarında yakında yayın hayatına başlayacak olan yeni dizi SEN ANLAT KARADENİZ merakla bekleriyor.  Yönetmen koltuğunda Osman Sınav, Emre Kabakuşak ve Yusuf Ömer Sınav oturduğu, senaristliğini ise Ayşe Ferda Eryılmaz ve Nehir Erdem üstlendiği Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim Kimdir? Asiye karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı, boyu, kilosu, oynadığı diziler nelerdir? sorularının cevaplarını [mavitext]Dizihabersitesi [/mavitext]olarak sizler için hazırladık.

[caption id="attachment_55197" align="aligncenter" width="220"] Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim[/caption]

[kirmizitext]Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim Kimdir[/kirmizitext]


Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim Kimdir Sorusunun cevabını verelim Sen Anlat Karadeniz Asiye rolünü canlandıran oyunumuzun gerçek adı Öykü GÜRMAN'dır. Öykü Gürman, 04 Ağustos 1982 (36 Yaşında) İstanbul doğumludur. Aslen Trabzonlu bir ailenin kızıdır. Öykü Gürman aslında yeni duyulan isimlerden biri değil, hatırlarsanız kardeşi Berk ile beraber Berk&Öykü isimli bir grup kurmuş ve televizyonlarda bir süre baya bir popüler olmuşlardı. Evlerinin önü boyalı direk isimli şarkı ile youtube da yayınlanan videoları onu ve kardeşini şöhret basamaklarının üstlerine taşımıştı.

[caption id="attachment_55199" align="aligncenter" width="253"] Sen Anlat Karadeniz Asiye Kimdir[/caption]

Güzel şarkıcı ve oyuncumuz Öykü Gürman 169 cm boyunda ve 57 kilodur. Güzel oyuncumuz 2015 yılında Yavuz Bingöl ile evlenmiş fakat 2016 yılında ayrılmışlardır. Su an için bilinen bir sevgilisi bulunmamaktadır.

[caption id="attachment_55200" align="aligncenter" width="274"] Sen Anlat Karadeniz Asiye Kim Kimdir[/caption]

93Yorum

  1. Günaydın günaydın günaydın canlarım güzelliklerim nasılsınız bakalım iyisindir inşallah


    Hade gelin ???????????

    YanıtlaSil
  2. Saliham Geldim
    Hamd olsun iyiyim Sen nasılsın ne var ne yok günün nasıl geçiyor

    YanıtlaSil
  3. Iyi gunler arkadaslar nasilsiniz keyfiniz yerindemi mutlusunuzdur insallah ;) :) :D 8-)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar❣Elam, Serpilim , Zaram, Saliha❣Engin abi Ekrem abi nasılsınız?
    Beni soranlara ben iyim?az biraz elimi yaktım sadece?
    Elmas o temiz sayfadan benim haberim yoktu. Neyse Mahrinin hesabına girip konuşamadınız hala galiba?

    YanıtlaSil
  5. Arzu paron bu ne demek yaa temiz sayfadan haberim yoktu. Biz senle yazar okurda bastan almamis miydik ha pardon arzu hanim hafuzanizin bunu silecek kadar zayiff oldugunu bilmezdim. Ya da zorla mi silindi acaba. Neyse bayan. Mahri daha hic yazmadi bu yuzden hic girmedim. Ve konusamadik. Netin yoksa ok. Ama guvendigim icin istedim zatn hesap. Girmezsin diye. Neyse ya. Hanimefendi rahatsiz ettigin icin kb. Bi sey istedigim icin kb. Hafizanizi yordugum icinde kb. bayan

    YanıtlaSil
  6. cafemucizesi@yandex.com.tr e posta. Şifre: sabahuykusu
    Girersin bu hesaba .
    Mährinin yorumu çıkmıyormuş burada?
    Valla ciddiyim en son sen bikaç soru sordun sonra sildin sonra yine bişey sorucam diye istek attın sonra da tekrar dalga geçer gibi yazıyorsun diye sildin...ımm başka. Ha birde ben sana ne zaman kapatıyorsun hesabını diye sordum... işte sen Eylül adaya Arzu ucu açık konuşan biri dedin. Vallahi ben hatırlamıyorum açtığımız temiz sayfayı. Kusura bakacağım bişey yok. Eğer öyle sayfa açıp ben unuttuysam sen kusura bakma.
    Bu arada netim var şimdi ama Mähriyle konuşup gideceksen boşuna hesap açmakla uğraşmayayım?

    YanıtlaSil
  7. cafemucizesi@yandex
    .com.tr
    e posta. Şifre: sabahuykusu
    Girersin bu hesaba .
    Mährinin yorumu çıkmıyormuş burada?
    Valla ciddiyim en son sen bikaç soru sordun sonra sildin sonra yine bişey sorucam diye istek attın sonra da tekrar dalga geçer gibi yazıyorsun diye sildin...ımm başka. Ha birde ben sana ne zaman kapatıyorsun hesabını diye sordum... işte sen Eylül adaya Arzu ucu açık konuşan biri dedin. Vallahi ben hatırlamıyorum açtığımız temiz sayfayı. Kusura bakacağım bişey yok. Eğer öyle sayfa açıp ben unuttuysam sen kusura bakma.

    YanıtlaSil
  8. Şimdi internetim var ama Mahriyle konuşup gideceksen. Hesap açmayayım boşuna?

    YanıtlaSil
  9. MERHABALAR
    Serpilcim sıkma canını Allah hayirlara cikarsin..
    Zaram,Mahri,Asim
    Ayşenur ve sevgili kızlar sizleri de çok öpüyorum Allaha emanet olun???

    YanıtlaSil
  10. Mersinli ELA ❤️❤️❤️12 Ocak 2018 00:08

    MERABA NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    HAMD OLSUN BEN İYİYİM SİZLERİN DE İYİ OLMASI DİLEGİYLE
    ..
    ..
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
    ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
    SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
    AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
    NURDANIM ❤️❤️❤️
    ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
    AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
    SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
    CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
    MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı akşamlar
    Defnem bende öpüyorum Allah'a emanet ol canım

    Arzu iyiyim hamd olsun.
    Geçmiş olsun dikkat et kendine

    Biriciğim çok şükür iyiyim siyah inciyi izliyorum. sen nasılsın?

    Serplim nerdesin nasıl oldun

    YanıtlaSil
  12. Elam kankam benim iyi olmana çok sevindim çok şükür bende iyiyim
    ZAEL

    YanıtlaSil
  13. Mersinli ELA ❤️❤️❤️12 Ocak 2018 00:33

    ARZUM GÜL BAHÇEM HOŞ GELDİN GEÇMİŞ OLSUN ŞİMDİ ELİN NASIL AGRIN VARMI
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  14. Mersinli ELA ❤️❤️❤️12 Ocak 2018 00:34

    ZARAMMM KANKAM BENDE SENİN İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
    AŞKIM
    TEYZESİNİN PAŞASI NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
    ELZA

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı akşamlar canlarım güzellikleri nasılsınız bakalım iyisindir inşallah

    Arzum canım geçmiş olsun tikkat et canım yanık çok kötü


    Beni soranlar bende iyiyim hiç bugün boş duramadım dini sohbete gittim sonra ev yemek derken akşam oldu sonra misafirim geldi anca

    Ama kimselerde yok

    Allah emanet olun göruşuruz canlar

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Zaram:) yalnış anlamazsan bişey soracam. Ben buraya ilk yazdığımda çok iyidik biz seninle. Sonra birden sen mesafe koyuyorsun. En son bikaç sayfa öncesinde ben yazdım sana sen cevap vermedim sonrada bende yazmadım sende yazmadın bana. Bugünde Arzu diye hitap ediyorsun. Niye bu gel gitler? Hayır ilk olsa tamamda db dede en son konuştuğumuzda böyle oldu.
    Kaç gündür hiç muhattap olmadığımızı farketmeyecek kadar saf değilsin bence. Sebebi varmı böyle olmanın?

    Elam sanada bişey diyeceğim. Hergün kopyaladığın yorumun varya senin. Orada ilk cümle biraz garip "MERABA NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR" bunu çoğul şahısa çevirip yazsana yarın yazdığında. Bu yorumunu ilk okuduğumda orada birinin ismini yazmayı unuttun sandım ama yalnışlıkla tekil şahısta yazmışsın galiba. Kimse farkedipte bişey demeyince ben diyeyim dedim artık❣

    YanıtlaSil
  17. Elam, Saliham sağolun? Yemek yaparken buhara yaktım. 3 saat ağrısını çektim?acı eşiğim yüksekti benim ama bugün ağrıdan yerimde duramadım resmen??Tırnağımı kökünden söktüklerinde bile acımadı böyle?neyse sonuç olarak çok iyim şu an❣

    YanıtlaSil
  18. Mersinli ELA ❤️❤️❤️12 Ocak 2018 01:22

    ARZUM GÜL BAHÇEM
    EVET CANIM KOPYALA YAPIYORUM FARKETTİM ASLINDA ARKADAŞLAR ÇOGUL YAZDIGIMI ANLADIKLARI İÇİN SORMAMIŞLARDIN
    HIZLI YAZDIGIM DAN DOLAYI ÖYLE KALMIŞ
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    KIYAMAM SANA
    KENDİNİ ÇOK YORMA
    KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

    YanıtlaSil
  19. Öylesine sev ki beni
    Bizi gören herkes kıskansın
    Öylesine tut ki elimi
    Kalp atışım hızlansın
    Korkuyorum gidersen söyle nasıl yaparım
    Hani sendin benim gönül eşim
    Sana bişey olmasın
    O gülen yüzün hiç solmasın
    Bu sana belki son yazım
    Acısın canım zaten oradasın
    Düşünmem kimse sormasın
    Olanı biteni
    ❤Asim❤

    Yıldızlar düşer aklıma Arzum çiçeğim diyişinle Elam❤

    Serpilim, Saliham iyi geceler hepinizi seviyorum❤Tatlı rüyalar

    YanıtlaSil
  20. Iyi aksamlarrrrr :)
    Serpilim nerdesinnnnnnn
    Zaram hep iyi ol bitanem cok sukur bende iyiyim bizim hikaye izliyorum :)
    Defnem merhaba canim bende seni opuyorum :)
    Elam hep iyi ol bende iyiyim :)
    Saliham nasilsin canim :)

    YanıtlaSil
  21. Herkese iyi aksamlar arkadaslar..Kusura bakmayin gun ici yogunluk ve buna eklenen hastalik derken yazamadik selamlari anca aliyoruz

    YanıtlaSil
  22. Guzelmis Arzummmm ;) bende seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Gecmis olsun Engin bey

    YanıtlaSil
  24. Şarkı sözleriydi?

    YanıtlaSil
  25. Geçmiş olsun Engin abi

    YanıtlaSil
  26. Mersinli ELA ❤️❤️❤️12 Ocak 2018 02:19

    ENGİN BEY GEÇMİŞ OLSUN
    .
    ARZUM ÇİÇEGİM ŞARKI SÖZÜ ÇOK GÜZEL
    KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL
    ..
    ASİM SENDE HEP İYİ

    YanıtlaSil
  27. Mersinli ELA ❤️❤️❤️12 Ocak 2018 03:02

    İYİ GECELER ARKADAŞLAR
    ??

    YanıtlaSil
  28. Biliyorum her halde sarki sozu oldugunu bilal sonses den dinlemisdim ben sevmem pek kuzenim sever ;)

    YanıtlaSil
  29. Aa benim dön yazdğım yorumum nerde

    YanıtlaSil
  30. Günaydın hayırlı sabahlar
    Nasılsınız arkadaşlar?


    Engin bey çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  31. Arzum DB de en son NE konuşduğumzu ne zaman konuşduk hatırlamıyorum bile... orda yeni özet geldiğinde yeni sayfaya geçiyoruz .
    En son yazdığın mesaja gelince.
    Cevab yazmadım çünkü sen dedin ya mahriyle ne zaman nasıl tanışdğnı anlat ama uzun ve basit cümlelerle anlatmayın diye o yorumva kırıldım bide Arzum ben bir bayana lanlı lunlu konuşmayı hiç yakıştırmıyorum neyse bu konuyu açılmamak üzere kapatalım

    Eee Arzum elin nasıl oldu daha iyimsin

    YanıtlaSil
  32. Tatlıcı Ülker12 Ocak 2018 12:11

    Eveeet ben geldim. HOŞ GEDLDİN'leri göreyim:-)
    Asi:-)
    ZARAM:-)
    KAÇAK MAHRİ:-)
    ELA:-)
    Ve yeni tanıdıklarım hepinize kocaman günaydın. CUMANIZ MÜBAREK.

    YanıtlaSil
  33. ÜLKERİM tatlım hoş geldin sefalar getirdin seni burda gördüğüme çoook sevindim. senin de cuman mübarek olsun

    YanıtlaSil
  34. Günaydın günaydın hayırlı cumalar


    Nasılsınız bakalım iyisindir inşallah


    Engin bey geçmiş olsun



    Tatlım hoşgeldin canım nasılsın



    Zaram nasılsın bitanem niye eskisi gibi yazmıyorsun herşey yolundamı Allah emanet ol canım



    Serpilim nasılsın canım sorunlarınızı hallettinizmi Allah emanet ol





    Asim nasılsın canım



    Arzu dikkat et kendine Allah emanet ol



    Ealmmmm nasılsın canım iyisindir inşallah



    Hepiniz Allah emanet olun göruşuruz canlar ?????????

    YanıtlaSil
  35. Günaydın herkese ?‍♀️
    Ben sana hiç lanlı lunlu konuşmadım Zara. Karşımdakinin kaldırabileceği şekilde yazmaya özen gösteririm. Normalde lanı kullanıyorum da sana yazarken demedim hiç diye biliyorum.
    Mahriye yazı yazma meselesine gelince . Kırdıysam özür dilerim. Kırılacağını tahmin edemedim. Benim demek istediğim internetten bulunan klişe sözleri kullanmadan yazındı. Orjinal bir söz şiir bişey bulursanız amenna. Ama " Dünyada eşsiz bir güzellik varsa oda kalbinin güzelliğidir..." , " Bu seneki hediyen benim", " Dostlar yıldızlar gibidir karanlık çökünce ilk onlar görünür".... bunun gibi google'a " dostluk sözleri" yazdığında ilk çıkan sözleri kullanmayın diyecektim. Zaten vazgeçtim bu fikirden. Istediği yazıyı yazsın isteyen. 27 si yaklaşınca admine kendisi mail atsın herkesin. Elanın yazısını kopyaladım. Onu kendiminkiyle beraber atarım ben:) o gün Serpilim işim var dedi anlıyorum onu bende hala tam bitiremedim yazıyı. Serpil ve Ela haricinde kimse tınlamayınca kızdım. Zaten sinir küpüyken buda tuz biber oldu. Neyseki Allaha şükür internetim yoktu ve o sinirle yazmadım buraya. Bu kararı o gün aldım. Asiye yaz dedim. Oda bişey dedi sinirime dokundu... herneyse
    Mahriyi mutlu etmek için istedim ama kendim için istemişim gibi muamele gördüm. Kendim için asla istemem kimseden bişey. "Öleceğimi bilsem, en yakınlarım bile olsa hiçbir insanoğlundan iyilik istemem" hayat felsefelerimden biridir:) Anne- babama bile minnet eylemem:)
    Düşüncelerimi toparlayamıyorum şu an...
    En büyük kızgınlığım kendime benim. Bırak kim ne yazarsa yazsın. Niye daha güzeli olsun diye uğraşıyorum? Senin doğum gününün tam tarihini bile Aryaya sorup öğrenen birinin doğum gününü ezbere hatırlamak ve %75 i internetten alınan bir yazı yazan biri için iki hafta önceden yazı yazmaya başlamak ta akıllı birinin yapacağı iş değil?Ama Arzu yapar. "Dolaylı yoldanda olsa Mährinin iki arkadaşıyla arası bozuldu benim yüzümden. Onların yokluğunu hissettirmemeliyim" der yapar??

    YanıtlaSil
  36. Deniz kentli12 Ocak 2018 14:38

    ?????CANIM ARKADAŞLARIM

    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ZARAMMM
    ??????MADUŞUMMMM
    ??????ASİMMMMM

    Cumamız mübarek dualarımız ve tövbelerimiz kabul olsun. Selamların en güzeli sizlerin üzerine olsun. Allah cumanızı kabul ve mübarek eylesin.

    Kalpler imanla, gönüller huzurla dolsun. Saadetler hepimizin olsun. Ne kurulan bağlar bozulsun, nede dostlar unutulsun. Cumanız mübarek olsun.

    CANIM ARKADAŞLARIM sizi çok özledimmmmm nasılsınız iyi misin inşallah iyisinizdir sizi çok aradım nihayet buldum sizi için buraya yazdım ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİNİZ

    YanıtlaSil
  37. Denizim bitanem nartanem hoş geldin sefalar getirdin bende seni çoook özledim nasılsın bitanem iyimsin seni çoook seviyorum Allah'a emanet ol görüşürüz İnşallah :)))))


    Saliham. İyi olmaya gayret ediyorum. Buaralar yogunum fakit buldukca yazmaya çalışıyorum.
    Sen nasılsın kuzuların nasıllar Pirensesim nasıl iyiyimi onları öp benim için Allah'a emanet ol görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  38. Herkese Hayırlı cumalar. nasılsınız arkadaşlar?

    YanıtlaSil
  39. Evet Bilal Sonses'in şarkısıydı Asi. Dün dinledim ilk defa. Bilal Sonses'in "Masal" ve " Sol yanım" şarkılarını çok severim. Özellikle Masal'ı:) dün müzik kitaplığımda rastladım " Sana bişey olmasın" şarkısına. Indirmişim eskiden ama dinlemeye fırsatım olmamış. Dün dinledim işte?

    Zaram o sabahki yorumuma kırıldıysan tekrar özür dilerim. Herşey üst üste geldi patladım sadece?

    YanıtlaSil
  40. Iyi gunler arkadaslarrrrr
    Saliham sagol canim iyiyim sen nasilsin?
    Denizim hos geldin canim nasilsin bende seni ozledim iyisindir insallah :)
    Ulkercim hos geldin nasilsin iyimisin?
    Zaram Serpilim Elam siz nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  41. Biriciğim çok şükür iyiyim bugün izinliyim görümcemler gelecek hazırlık yapıyorum sen nasılsın iyimsin günün nasıl geçiyor?:)))))

    Arzum yok kırllmadım ben o konuyu kapattım zaten

    YanıtlaSil
  42. Zaram çok şükür hepside iyiler sende kendini fazla yorma bitanem sen benim yerime pasamı öp Allah emanet ol görüşürüz canım benim ??????


    Sizede hayırlı cumalar iyi diyelim iyi olalım siz nasılsınız Ekrem bey

    YanıtlaSil
  43. Melek?????????12 Ocak 2018 18:42

    Asim ben de iyiyim çok şükür seninde iyi olmana sevindim canım Allah emanet ol ??????

    YanıtlaSil
  44. Zaram hep iyi ol canim bende abimin dogum gunu hazirliklarla urasiyorum ama su an cok kotuyum dun saat 5 e kadar pasta yapmakla urasdim ama pastayi dusurdum
    Saliham sende hep iyi ol canim

    YanıtlaSil
  45. Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir uzaktan sevmek.. ??

    YanıtlaSil
  46. Sevindim Zaram?Zira haketmeyen kimsenin kalbini kırmak istemem?
    Iyiz Engin abi siz nasılsınız? Geçtimi hastalık?

    Hıçkırık dizisinden umutluydum ama çok ağır senaryosu varmış hiç beğenmedim onu?birden bu diziyi nerden çıkardım bilmiyorum da? ya Atv de "Beni bırakma" dizisi varmış. Iki gün önce denk geldim acayip sardı o beni?Beni affet tadında bir diziymiş. Beni affet'ide ilk 2 sezon severek izlemiştim. Beni bırakma'nın sonu Beni affet'e benzemesin inşAllah. Çok amin:)

    YanıtlaSil
  47. What didin gülüm?

    YanıtlaSil
  48. Güzel söz didim gülüm?

    YanıtlaSil
  49. Bana bu kadarcık mı söyleyeceklerin??

    YanıtlaSil
  50. ❤Tut biraz öyle tut
    Aldığın şu nefesi
    Bil ki bende tek nefeste
    Geçirdim sensiz günlerimi
    Dur biraz öyle dur
    Mest olsun şu endamın
    Saklayayım en derine
    Anlamını yaşantımın
    Hep seni seveceğim kim ne derse desin
    Seni üzmeyeceğim kim ne derse desin
    Bu kalp içinde teksin yaşadıkça göreceksin
    Biz ayrılamayız kim ne derse desin❤

    YanıtlaSil
  51. He mi :( tamam o zaman bays?✋

    YanıtlaSil
  52. ???Bays o zaman??

    YanıtlaSil
  53. Arzu iyi misin huzurcan?

    YanıtlaSil
  54. Neyse boşver! Ben gideyim de sen rahaat rahaat konuş sevdiklerinle.
    Kabahat bende tabi niye yazıyorsam!

    YanıtlaSil
  55. Iyi değilim Arzuyum?
    Trip atıyorum sana. Benim şu ponçik kalbimi kırdın??

    YanıtlaSil
  56. Tatlıcı Ülker12 Ocak 2018 21:02

    İyi akşamlar canlarım. Bu gün hiç iyi şeyler yaşanmadı. O yüzden yazmadım. Şimdi iyiyim sizler nasılsınız.

    YanıtlaSil
  57. Ne zaman be ? Konuşmadık ki kırayım kalbini. Arzu olduğunu biliyorum yavrum açıklamana gerek yok.. Sen söyle neye trip attığını? Ve benim kim olduğumu biliyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
  58. Kimseyle konuşmuyorum şu an. Bugün bir amcamın ölüm yıldönümüydü. Annem oradan geldi. Baya dedikodu birikmiş. Sohbet ediyorduk annemle:)

    YanıtlaSil
  59. " Beni çokta sevmediğini farkedeceksin düşününce" tanıdık geliyormu????Benim kalp yaram bu. Kırıklıkta değil?Yaranın yanında kırıklık ne ki??

    YanıtlaSil
  60. Evet geliyor tanıdık. O sözün altında imzam var ?Tribini niye o gün atmadın da bugün atıyorsun peki? ..

    YanıtlaSil
  61. O gün konuştuk mu? Benim netim bitti kısa ve soğuk yazdım çıktım?trip attığımı farketmemen senin sorunun?
    Bide güzel bir söz yazmış gibi gözlüklü emoji koyuyorsun?

    YanıtlaSil
  62. Evet farketmedim ve benim sorunum:/
    At tribini hadi.. Bunda trip atılacak bir şey yok ama at çekerim ben.. Senden gelecek tribe can kurban?

    YanıtlaSil
  63. Toprak ve Yağmur güncellenmiş yeni gelen bölümü okuyordum?.. Yağmur gitti ya Toprak'ı bırakıp gitti oysa Yağmur her şeyi anlatacaktı ona:( .. Okudun mu sen?

    YanıtlaSil
  64. Toprak ve Yağmur güncellenmiş yeni gelen bölümü okuyordum?.. Yağmur gitti ya Toprak'ı bırakıp gitti oysa Toprak her şeyi anlatacaktı ona:( .. Okudun mu sen?

    YanıtlaSil
  65. Niye iki defa çıkmış ya ?

    YanıtlaSil
  66. Benim lafımı bana satma?
    Ay evet sevgimden şüphe ettin altı üstü niye trip atıyorum ki ben????????????????????????????????????

    YanıtlaSil
  67. Bir şehir olsam Mesela Istanbul. Derim ki boğazım kuruyana dek seveceğim seni!

    YanıtlaSil
  68. Hani denebilir dost olmak yıllar sürer diye ama hiçte öyle değilmiş. Gerçek dost samimiyetine o anda inandığın o denli de güvendiğin kişiyi karşılaşmakmış.O en zor anında onun varlığını her zaman yanında hissetmekmiş. Çevrendeki herkese geçirdiğin süreyle orantılı olarak yakınlaşırsın ya dost böyle değil işte, farklı çok farklı bişey.. Belki tanışmanın üzerinden 1 hafta geçer ama yılların arkadaşlığını samimiyetini yaşayabilirsin o kişiyle. İnsana tüm yaşanan yalan arkadaşlıkları, çıkara dayalı dostlukları bir anda silip attırabiliyor. İşte maneviyattır böyle dostluk zamana bağlı değildir ki. Nasıl oluyor bilmiyorum ama kendine güvendiğinden çok güvenebiliyorsun o dost yerine koyduğun kişiye. Kendinden bile şüphe ettiğinde ondan edemiyorsun bu böyledir yani.. Şimdi yazsan yazılmaz anlatsan anlatılmaz. Dost öyle bişey ki umutsuz bir vakaya dönüşeceğimiz anda bizi gece gece güldürmeyi başarabiliyor. Kan bağınız olmadığı halde kardeşiniz yerine koyabiliyorsunuz. Bazen kardeşinizden yakın bile olabiliyor bu dost kişisi. Niye diyecek olursanız kardeş zorunlu kardeşlik ama dost seçilmiş kardeş oluyor. İnsan gerçekten o kadar masumane bir sevgi ile seviyor ki dostunu kimseyle paylaşası gelmiyor.. O dost ki işte gülmeyi unuttuğumuz anda bize gülmeyi tekrar hatırlatabiliyor. Şu dünyada bir insanın herşeyidir dostları. Saçmaladığımız zamanda sıkılmadan dinleyebiliyor gerçekten böyle 100 kere anlatsan birdaha ki anlatmanda “yeter artık” demez eminim. Ne kadar saçmalarsan saçmala işte sabırla dinliyor. Diyecek sözü kalmadı mı ağlıyor be abi seninle birlikte ağlayabiliyor.. Daha ne olsun da ? İşte benim canım yandığında gerçekten onun da canı yanıyor, hissettiğim acıyı benim kadar belki benden daha fazla yüreğinde hissedebiliyor.. Aynı şekilde ben mutlu olduğumda benden daha çok mutlu olabiliyor. Oysa bir başkasının sevincine, başarılı olmasından doğan mutluluğuna kıskanmadan ortak olmak her babayiğidin harcı değildir. Dost ya hani bu git dersiniz gitmez, ittiğinde sarılır insana. Herkesten kaçmak istediğinizde sizi hiç bırakmaz ki hayır diyemezsin dostuna. Bunların hepsini içten ve menfaat beklemeksizin sevgiyle yapar. Hani onunla konuşurken birşeyler anlatma gayreti içine girmene de gerek kalmıyor çünkü hiç mesaj yazmasan bile anlayabiliyor ruh halini anlayabiliyor. ne demek istediğini ne halde olduğunu o kadar iyi anlıyor, beni en az benim kadar düşünebiliyor ! Garip gibi geliyor ama öyle be valla düşünüyor. Canın sıkkın moralin bozuk olur ya hani herkes sorar “ Nasılsın ? “ diye.. “ İyiyim yok bişeyim “ der az bi tebessüm edersin geçer gider. Ama dost öyle değil abi.. Nasılsın dan önce “ İyi misin ? “ sorusunu yöneltiyor. “ İyiyim gerçekten iyiyim “ diyip kahkahalar bile atsan biliyor içini iyi olmadığını biliyor ya anlıyor….Tam hesabını kapatacakken merak edip istek atar. O bir buçuk günü seninle beraber geçirir. Kötü olduğumda kimseyle konuşmayıp ortadan kaybolmayı tercih ediyordum . Ama Eylülümle ne halde olursam olayım hep konuşmak isterim. Çokça saçmalarım dert yanarım ama onu yanımda isterim hep. Bilirim ki beni hiç yargılamaz:) Sadece iyi gününde yanında mutluluğunu paylaştığın insanlar gibi değiller işte. Asıl için kan ağlarken yanında olup tüm derdini, tasanı paylaşır, acını gerçekten hissedebilir. Öylesine bir güven vardır ki dostluğunda temelidir. Dost ya hani bu ama her zaman yanınızda olmayabiliyor. Belki haftalarca belki aylarca konuşamamış olabiliyorsunuz.Her gün konuşup görüşmeseniz de varlıklarının huzur ve mutluluk veriyor ve her zaman var olacaklarını biliyorsunuz. Arkadaşlarınızla geçirdiğiniz zamanın binde birini bile geçirseniz dostunuzla yinede hiçbir sorun yoktur. Yanınızda işte olmasa bile hissettirebiliyor size her zaman yanında olduğunu. Velhasıl kelam her insana nasip olmayacak hazinelerdendir”

    Bu tamamen "BiZ"i anlatıyor ❤

    YanıtlaSil
  69. Watpad çekmiyor ki güncellemelerden haberim yok. Umreye mi gitti Yağmur?
    Toprak'ın açıklaması neymiş bu arada?zorlamı uyumuş orada?

    YanıtlaSil
  70. Senin sevginden şüphe etmedim ben.
    Sevdiğini biliyorum ama bilmiyorum işte ya :/ neyse

    YanıtlaSil
  71. Kafam karışık bu ara biliyorum bilmiyorum filan her şey karıştı:/

    YanıtlaSil
  72. Bu arada erken cevap yazmaya çalış bende erken yazacağım. Biraz sabırsızım şu ara

    YanıtlaSil
  73. Ha yok Gölge bir tane adamı Yağmur'u öldürmesi için tutmuş. Toprak o adamı bulabilmek için plan yapmış Serkanla. Yani Güneşle arasında bir şey olamış sadece oyun oynamış. Adamı buldu halletti işi ama Yağmur yok:/ Umreye gitti babasıyla

    YanıtlaSil
  74. Uzun kopyaladığım yazıyı farkettim de içinde benim adım geçiyor yani senin bana yazdığın çook belli oluyor ???..

    YanıtlaSil
  75. Hi ben bulmuştum o yazıyı. ? Bizi anlattığını biliyorum?ama çokta sevmiyorum seni ya hani. Onun bizi anlattığını düşündüğüne inanayım mı?

    YanıtlaSil
  76. Biz bu sayfayı doldurduk resmen başka bir yerden mi konuşsak ne dersin sağ yanım?
    ?

    YanıtlaSil
  77. Sen bilirsin inanmak istemiyorsan inanma:(

    YanıtlaSil
  78. Yarın hatrımı sorsan ne olur? Bugün hevesimi kırdın bikere?Arzu12 Ocak 2018 22:12

    Öyle saçma bir plan beklemezdim Topraktan?Yağmurcuğumla ben ne kadar üzüldüm onun haberi varmı????

    YanıtlaSil
  79. Önceki yazdıklarını laf soktuğum yorumumu gönderdikten sonra gördüm:) iyi olur netimin ırzına geçiyor burası benim?

    YanıtlaSil
  80. Maile girebiliyor musun?

    YanıtlaSil
  81. Oradan konuşalım

    YanıtlaSil
  82. Seni orda bekliyorum?

    YanıtlaSil
  83. He giriyorum. Sen oradan yazsaydın bende oradan yazardım?

    YanıtlaSil
  84. IYI AKŞAMLAR
    Zaram,Serpilim,Asim
    Sevgili Ulker
    Sevgili Arzu nasılsınız ??
    Zaram işlerin iyi mi?
    Asim elin iyileşti mi
    Serpilim sular duruldu mu?
    Arzu seninle çok muhabbetimiz olmadi ama gıyabında ve birçok uzun ve özlü yazılarında tanıma fırsatım oldu. Açıksözlü ve oldukça özel bir kızsın ?
    Sana da sevgilerimi gönderiyorum ..
    GECTIGINIZ SAYFAYI YAZINKI SIZI TAKIP ETME FIRSATIM OLSUN
    ESENKALIN KIZLAR?❤

    YanıtlaSil
  85. Tatlıcı Ülker12 Ocak 2018 22:49

    İyi akşamlar DEFNOŞ:-)

    YanıtlaSil
  86. Merhaba Defne. Sen nasılsın?