8 Ocak 2018 Pazartesi

Sen Anlat Karadeniz Eyşan Kim Kimdir?

Sen Anlat Karadeniz Eyşan Kim


ATV ekranlarında yakında yayın hayatına başlayacak olan yeni dizi SEN ANLAT KARADENİZ merakla bekleriyor.  Yönetmen koltuğunda Osman Sınav, Emre Kabakuşak ve Yusuf Ömer Sınav oturduğu, senaristliğini ise Ayşe Ferda Eryılmaz ve Nehir Erdem üstlendiği Sen Anlat Karadeniz Eyşan Kim Kimdir? Eyşan karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı, boyu, kilosu, oynadığı diziler nelerdir? sorularının cevaplarını [mavitext]Dizihabersitesi [/mavitext]olarak sizler için hazırladık.

[caption id="attachment_55170" align="aligncenter" width="280"] Sen Anlat Karadeniz Eysan[/caption]

 

 

[kirmizitext]Sen Anlat Karadeniz Eyşan Kimdir[/kirmizitext]


Geçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkının anlatıldığı dizide Ayşen karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı Burcu BİNİCİ'dir. Burcu Binici, 06 Temmuz 1986 (32 Yaşında) Erzurum doğumludur. Güzel oyuncumuz 174 cm boyunda ve 55 kilodur. Burcu Binici, Aydın ilimizde büyümüş ve ilköğretimini orada tamamlamıştır. Aydın Lisesinden mezun olduktan sonra kısa bir süre bankacılık sektöründe çalışmış daha sonra bir seneye yakın Anadolu Ateşi dans topluluğunda dansçı görev almıştır. Bir Bulut Olsam dizisi ile oyunculuğa başlamıştır. Dürüye’nin Güğümleri dizisinin yönetmeni olan Eray Koçak ile bir ilişki yaşamış, ikili 18 Temmuz 2011 yılında evlenmiş ve 6 Şubat 2012 tarihinde de boşanmıştır.

[caption id="attachment_55171" align="aligncenter" width="280"] Sen Anlat karadeniz Eyşan Kim[/caption]

 

 

Burcu Binici'nin Yer Aldığı Yapımlar:



  • Bir Bulut Olsam - 2009

  • Dürüyenin Güğümleri - 2010

  • Sensiz Yaşayamam - 2010

  • 6 Mantı - 2012

  • Aşk Zamanı - 2015

  • Sen Anlat Karadeniz - 2018


 

[caption id="attachment_55172" align="aligncenter" width="280"] Sen Anlat Karadeniz Eyşan[/caption]

135 Comments

Arkadaslar hadi buraya gelin

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 9 Ocak 2018 00:31

MERABA NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
HAMD OLSUN BEN İYİYİM SİZLERİN DE İYİ OLMASI DİLEGİYLE
..
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️
..
ARZUM ÇİÇEGİM NERDESİN DİGER SAYFAYA SANA YAZDIM BAKARSIN ÖZLEDİMM SENİ SANA ALIŞTIM ????
HAYIRLI AKŞAMLAR
EVETT KANKAM SBA İZLEYECEM
..
ASİM GÜLÜM GELDİMMMMMM
BENDE N SBA İZLİYORUM

Elam asli ferhata mesaji gonderdimi herhat okudumu okuyunca ne yapti off ben sadece sozde reklam olunca izliye biliyorum ya

Elam ben orda yazdim ama burda cikti nasil oldu anlamadim sonra tekrardan orda yazdim neyse ordan devam edelim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 9 Ocak 2018 00:58

ASİM FERHAT DAHA MESAJI GÖRMEDİ BAKALIM GÖRECEKMİ YOKSA BİRİZİ SİLECEKMİ

Elam bende galiba bi sorun var burda yazdigim orda yayinlandi orda yazdigim burda yayinlandi neyse cikayim yeniden gireyim en iyisi bu yazdigim nerde cikacak allah bilir :)

Elam mesaji silseler hic sasirmam dayisi gorse sile bilir

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 9 Ocak 2018 01:09

AYNEN ASİM BENDE ŞAŞIRMAM
AHA FERHAT MESAJI GÖRDÜ VE ŞARJ BİTTİ OKUDUYSA NEDEN SESİZ KALDI OO ASLININ PARFÜMÜNÜ KOKLUYOR
SEVİYORSUN AMA TEPKİ VERMİYORSUN AKLININ İÇİNDE ASLI
❤️❤️❤️❤️
TEKRARDAN GİRİNCE DÜZELDİMİ

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 9 Ocak 2018 01:17

FERHATIN ANNESİ YETER HANIM ŞAH SİLDİ BENDE NE KADAR SAKİN FERHAT DİYİYORDUM
ŞAŞIRMADIM SİLİNECEGİNİ BİLİYORUM

Evet bakalim ne zaman kavusacaklar ;) ben reytingini merak ediyorum son bolumlerde dusmusdu
evet duzeldi ya

Sildiler dimi off senarist bizi sasirtsa olurdu zaten

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 9 Ocak 2018 01:27

BENDE REYTİNGLERİ MERAK EDİYORUM YARIN BAKARIZ NE OLDU DİYE
ÇUKUR DİZİSİNİ İZLEYEN ÇOK
İKİDİZİDE SÜPER ???
İKİSİNDEN BİRİ FİNAL YAPMAZ UMARIM ????

Evet cukurda baya seviliyor

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 01:54

Kızlar aile istemeye gıtmemıze karşi çıktı.Kıza bır daha bızı arama dıyorlar.Ben aıleyı hıç tanımıyorum.Hıç de konuşmadım.Önumuzdekı gunler ne olur bilınmez.Ben izin de alamıyorum.Bı terslık olmazsa yarın nıkaha gıdıyorlar.Durum bu.Kızın aılesının problem çıkarmasından korkuyoruz.Kızla çocugun umrunda degıl.Haaa bır de kızın aılesı polıse gıtmek ve televızyona çıkmaktan bahsedıyor.Durum bu.Şimdılık buralardayım.

Serpilim kizi zorla silah zoruyla kacirmayibsa polise gitseler ne olacakki neyse hayirlisi olur insallah benim kuzenimin kuzeni nisanlisi ile kacmisdi ha ha o kiz aklima geldi simdi kizda delinin biri idi oglan delisi yani ;)

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 02:18

Bızım ıkısı de delı Asım.Buna nasıl kız ıstenırdı kı.Çalşmıyor.Okumadı.Bır bırıkımı de yok...Artık annemın basını yerler

Serpilim kardesin calismiyor ama kiz kacirmis oylemi sadece annene uzuluyorum su an kim bilir annen nasil uzgundur kizdami calismiyor

Biriciğim geldim. SBA''NIN reytingleri ilk bölümlerinde düşükdü ama son bölümlerinde yükselmiş SBA''NIN şansızlığı söz'le aynı gün
Olması ..

Serplim kızın ailesi polise gitse ne olacak kız kendi isteğiyle kaçmış.
Bitanem kız yeşid mi?

Zaram evet baslayanda dusuk reyting topladi sonralar yukseldi ama simdilerde yine dustu bakalim bu bolumun reytingi nasil olacak

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 03:33

Aynen Asım ikisinde de iş yok.Guç yok.Ben bu kadar ugraştım.Benım de esımle aram açıldı.Benım yapabılecegım bısey yok.Bu zamana kadar butun borçlarını ben ödedım.Benden bu kadar.Kendısı dusunsun

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 03:34

Muhammed eve iki gundur eve gelmiyor.Seçim yap dedı.Ben ne yapayım

Serpilim ne secimi kiz sen aramiz acildi demistin bu kadar ciddi oldugunu bilmiyordum yaaa senin icin de zor sey ya arada kalmak gercekten zor

Serpilim allah sana yardimci olsun bitanem elbet isler yoluna girer araniz da duzelir kendini fazla uzme enistede yumusar zamanla merak etme

Iyi geceler canlar

Canlarım güzelliklerim nasılsınız bakalım çok özledim sizleri



Zaram bitanem nasılsın canım bayadır konuşamıyoruz nasılsın neler yapıyorsun paşam nasıl Allaha emanet ol







Asim bitanem nasıl canım ellerin ileştimi canısı





Serpilim cancazım canım benim nasılsın kızı kaçıran senin neyin oluyor canım Allah yardım etsin zor bişey haklarında hayırlısı olsun ne diyeyim Allah emanet ol bitanem






Elam canım benim çok şükür iyiyim sen nasılsın


Hepinize hayırlı geceler büyük ihtimal yatıyorsunuz yarın görüşürüz inşallah Allah emanet olun ?????????????????????

Gunaydın canlar güzellikler nasılsınız
?????????????????????????????????

Herkeslerin günü aydın olsun inşallah

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 14:18

Gunaydın Engın Bey.Gunaydın Salıham.Gunaydınnnn prenseslerım

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 14:20

Salıham kızı kaçıran benım başbelası kardesım.Bılmıyorum hatırlar mısınız?Yazın onun yuzunden kolum alçıya alınmıştı.Kavga etmıştık

Herkese merhaba
Saliham hamd olsun iyiyim
teyzesi çok şükür yiğeninde iyi
sen nasılsın kuzuların nasıllar meleyim nasıl iyiyimi onu öp benim için. Allaha emanet ol canım

Tünaydın Serplim. Nasılsın

Serpilim işlerinize Rabbim sakinlik sükünet kolaylık versinn. Kazasız belasız biter inşaAllah. İmtihan sebebimizi seçemiyoruz inşaAllah daha ciddi düşünür kardeşin daha iyi olur belki onun için

Herkese mutluluk dolu selamlar :) :) :) nasilsiniz keyifler nasil? 8-) 8-) 8-)
Tesekkurler Engin bey sizede iyi gunler
Saliham sagol canim iyi oldu sen nasilsin kizin nasil iyimi? BideSaliham senden ricam lutfen bana canisi deme o soze cok sinir oluyorum genellikle benimle kus olanlar beni sinir etmek icin canisi derler :)

Serpilim nikah oldumu

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 19:07

Asim nkah oldu mu bilmiyorum.Ariyorum.Açmiyorlar.
Zaram pek iyi degilim.Hepinizi çok seviyorum

Selamlar:) internetim bitti Elam. Bide baya sinirliydim kalp kırarım dedim dün internet yapmamayı tercih ettim:) etrafımdakilerin iyiliği için:)

Serpilim geçmiş olsun. Kız reşitse polise gitselerde bişey olmaz. Kızda hiçmi akıl yok niye kaçar ki insan. Öyle kaçarak gelin gittiğin ailede de telli duvaklı gelin gitmişsin gibi muamele görmezsin?
Aq kardeşine bişey diyemeyecem?
Eşine derim ama. Allah Allah ya ne seçimi yapacakmısşın sen?? aile bu. Seçimimi olur?

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 21:23

Onlar evlenmişler.Bız bırbırımıze gırdık.Muhammed para vermeyeceksın.Karışmayacaksın dedı.Amcamı aradım babam nerede dıye. saydı sovdu kapattı.Sızı tanımıyoruz dedıler.Muhammed de buna kızdı.Bızı de huzursuz ettıler.Benım karıma onlar yuzunden hakaret edemezler dedı.Amcamla kavga edecektı.Durdurdum dıye kızdı.Dugunlerı olsa da ılgılenmıyorsunda gıtmıyorsunda dedı

Aa ben durduk yere seçim yap dedi sandım:( helal olsun Muhammed enişteme?Adamın dibiymiş? Adam gibi adam. Enişteyi dinle Serpilim. Öyle eş zor bulunuyor?

Herkese hayırlı akşamlar canlarım güzelliklerim nasılsınız bakalım iyisindir inşallah



Serpilim hatırlamaz olurmuyum canım demekki kardeşinmiş ah canım Allah yardım etsin nediyeyimki Allah akıl fikir versin onlara sende kendini üzme eşinle aranı bozmamaya çalış işte aile atsan atılmaz satsan satılmaz buda senin sınavın Allah yardımcın olsun bitanem Allah emanet ol








Asim canım benim tamam bidaha demem seninde iyi olmana sevindim
Allah emanet ol







Zaram bitanem sizlerin iyi olmanıza sevindim çok şükür bende melekde iyiyiz Allah emanet ol



Arzum sen nasılsın canım iyisindir inşallah
Allah emanet ol
???????????????????

Serpilim amcan sana kufurmu etti oyle amcanin ayyyyy neyse gercekten sinir oldum evlendiler ha demek hayirlisi olsun sen nasilsin bitanem iyimisin

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 22:37

Arzu canim bugun okulda zaman geçmek bilmedi.Basim agriyor.Biraz dinleneyim.11 gibi burada olmaya çalisirim

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 22:38

Asim basm çok agriyor.11 gibi yazsam olur mu?ilaç içtim yatacagim

Arkey Madhubala delete 9 Ocak 2018 22:41

Çok tesekkurler Saliham.Yanlis anlamazsan ben biraz dinlenecegim canim.Basim çok kotu agriyor

Tamam Serpilim dinlenmene bak sen

Saliha canım iyi sayılırım ben sen nasılsın?
Geçmiş olsun Serpilim:) dinlen sen?

Elam ben geldim sen yoksun be? ??

Ela aksam yazacak yazsa

Sağol bebeğim söylediğin için ama biliyorum akşam yazdığını. Genelde bu saatlerde de burada olurdu?ondan dedim

Aynen yavrum????

Bu aynen yavrummu gorursun sen :x

Aa hayırdır aşkısı?öğğk iğrenç ya aşkısı olmaz??
Yavrum iyidir güzelim. Onda kalayım??
Niye kızgın emoji koydun canım arkadaşım Asiciğim???çok saf ve masumum anlamıyorum bitaneciğim?niye kızdın banağ yavrum?

Kizlar nerdesiniz ya kaldim tek basima kimse yok

????????????????????????????????????❤❤❤????❤???❣????bu kalpler sana canım arkadaşim Asim???lütfen kabul et bebeğim?

Bu sitenin bi ozelliyini buldum gormek istemediyinizi goremiyorsunuz bende birilerini gorunmez yaptim ohh misss gibbi gorunmuyor :D 8-) 8-)

Göremediğin birinin görünmez olduğunu anlamazsın. Sadece göremiyorsundur?oh mis görünmüyor demek gördüğün anlamına gelir. Göremiyorsan buraya yazdığını bilmezsin?kapişş??

Biri burda yazdigini soyledi ama ben gormuyorum cunki gorunmez yaptim :D

Arkadaslar Canselin size selami var

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:12

ARZUM ÇİÇEGİM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
KIZ SEN NİYE SİNİRLİSİN
GELDİM YEGENİME DERSİNE YARDIM ETTİM
ONUN İÇİN BU SAATTE YAPIYORUM
NE YAPIYORSUN BİRTANEM ???????❤️❤️❤️❤️❤️?????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:13

ASİM GÜLÜM GELDİMMMMMM
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
NE YAPIYORSUN GÜNÜN NASIL GEÇTİ

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:14

MERABA NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
HAMD OLSUN BEN İYİYİM SİZLERİN DE İYİ OLMASI DİLEGİYLE
..
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:15

CANSELİM ALEYKÜMSELAM PIRLANTAMA SELAM SÖYLE
ONU ÇOK SEVİYORUM ???????????????????

Bana cevap yazman bile gördüğün anlamına geliyor?bu işleri bilmiyorsun canım arkadaşım Asi?

Hangi birini anlatayım be Elam??sinirden Cadıselimle Asiye patladım. Daha çok Cadisele tabi?birazcık küfretmişte olabilirim. Bizi bol buluyorlar değerimizi bilmiyorlar. Ben yemek yemeği bile unutuyorum genelde. Ki yemekleri kendim yaparım hep. 1 senede eridim bittim resmen. Biz bu şartlarda bırakmamaya çalışıyoruz insanları ama çantada keklik sanıyorlar. Arada bir uzaklaşıp bakmak lazım kimde ne kadarız diye? nedense iki çok seviyorum diyip bktan sebepten küsen bırakan daha değerli oluyor. Biz öyle yavşamıyoruz. Sadece hiç bırakmıyoruz sevmiyorsun sanılıyor??

Hayırlı akşamlarr herkese Asimm çılgınım hani bir selam sabah yokmuu ???

Elamm nasılsın balımm

Zaramm zarif çiçeğimm nasılsın


Serpilim inşaAllah Rabbim işlerinize kolaylık versin
Arzuu sen nasılın

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:40

ARZUM ÇİÇEGİM ??? SENİ BURDA GÖRMEK ÇOK GÜZEL YAZMAMAZLIK YAPMA BEN SANA ÇOK ALIŞTIM ????
ANLIYORUM CANIM İNSAN SİNİRLENDİGİN ZAMAN AGZINAN SERT SÖZLER ÇIKA BİLİYOR
ASİM DE CANSELİM DE
SENİ BİLİYOR SANA KIRILMAZ LAR
BENDE SEVDİGİMİ KARŞI TARAFTA GÖRMEZSEM MORELİM BOZULUYOR
SEN DİGER SAYFATA SORU SORMUŞTUN CEVAP YAZDIM
M...... DOGUM GÜNÜ İÇİN Mİ SORDUN
SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM
GÜZEL ARKADAŞIM ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:41

NURDANIM BALIM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
TEYZESİNİN BİRTANELERİ NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
GÜZEL YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM
KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

Gördüm Elam kopyaladım bile:) Çok teşekkür ederim beni kâle alıp yazdığın için?
Ya karşı tarafta görüyorum sevildiğimi sinirlendiğim nokta benim sevgime inanılmaması?neyse
Ben sana bişey soracaktım Ela gerçek isminmi senin??

Iyim Nurdan sen nasılsın?

Herkese İyi akşamlar
Saliham. Iyi olmanıza sevindim hep iyi mutlu huzurlu olun:)))))

Asim biriciğim Aleykum selam sende Cansele selam söyle nasılsın biriciğim iyimsin? Ne var ne yok

Elam kankam benim hamd olsun iyiyim sen nasılsın iyimsin
ZAEL SENİ ÇOK seviyorum


Serplim bende seni çoook seviyorum
Kendine iyi bak görüşürüz bitanem

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:50

ZARAMMM KANKAM BENİM HOŞ GELDİN İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM
AŞKIM
EL❤️❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
PAŞAM NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM

Nurdanım iyi olmaya gayret ediyorum..
Sen nasılsın Ahmed paşamla Esma pirensesim nasıllar onları öp benim için

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 00:53

ARZUM ÇİÇEGİM SENİN MESAJLARINA TABİKİDE CEVAP YAZARIM
EVET CANIM ADIM ELA
SENİNDE ADIN ARZU MU ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

???yo Arzıgül benim adım??Türkçede ArzuGül oluyor?
Him Ela çok modern güzel isim. Belki ilk yazdığında güvenmiyordun siteye gerçek ismini yazmak istememişsindir diye düşünmüştüm??ve bir soru daha niye üç tane kalp koyuyorsun isminin sonuna. Tanışma sayfasında Engin ve Ekrem abiden özellikle istemiştin isminin yanına 3 kalp koyulmasını?

Zaram iyiyim bitanem sadece modum dusuk sen nasilsin iyimisin?
Serpilim nasil oldun bitanem basinin agrisi gectimi daha iyimisin?
Nurdanim selam canim nasilsin? Ben sabah toplu sekilde hepinize selam verdim ya ben genellikle isim yazmiyorum unuttuklarim olur diye
Elam iyiyim canim sen nasilsin iyisindir insallah

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 01:36

ARZUM ÇİÇEGİM TEŞEKKÜR EDERİM
BİLMEM HİÇ DÜŞÜNMEDİN DEGİŞİK İSİM KOYMAYI ÇÜNKÜ YAZMADAN ÖNCE TAKİP EDİYORUM DUM ORDAKİ KIZLARINIZ SAMİMİSİ HOŞUMA GİTTİ ONUN İÇİN DİGREK YAZDIM
CANIM BEN OMEJİ KOYMAK İSTEDİM BİR TEK KALP EMOJİSİ OLUYORDU BENDE İSMİMİN YANINDA KIRMIZI RENK ÇOK GÜZEL OLDU ONUN İÇİN KOYUYORUM
1 SENEDİR HEP KOYUYORUM O OLMASA OLMAZ GİBİ OLDUGU İCİN SÖYLEDİM EKREM BEY ENGİN BEY E ONLARDA KIRMAYIP KOYDULAR TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDERİM
İSTEDİGİNİ SORA BİLİRSİN BİRTANEM
ARZU GÜL ÇOK GÜZEL GÜL GİBİSİN ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
..
ASİM GÜLÜM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
ALLAH'A EMANET OL ❤️❤️❤️❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 01:37

KIZLARRRRRRRRRRRR UYUDUNUZMU
..
ARZUM ÇİÇEGİM UYUDUNMU ????

Yo uyumadım Asiyle atışıyorum Elam???
Sen napıyorsun

Ben yine bir iki gün girmesem daha iyi olacak galiba?Mental açıdan çok yoruluyorum insanlara neyi neden yaptığımı açıklarken

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 01:48

ARZUM ÇİÇEGİM SENİN İÇİN DEGERLİ OLDUGU İCİN ATIŞIYORSUN
BABAMLA EDO İZLİYORUZ

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 01:50

ARZUM ÇİÇEGİM İYİ OLMAZ
BARİ AKŞAM BİR SELAM VER
BENDE TRİP ATİM ?????
BELLİKİ BENİ SEVMİYORSUN SENİN İÇİN DEGERLİ DEGİLİM
????

Ufak Tefek Cinayetler izleyen var mı bayanlar?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 10 Ocak 2018 02:04

EKREM BEY. İZLEMİYORUM
EDO İZLİYORDUM ŞİMDİ ANNEM DİZİSİNİ İZLİYORUM

Mecburen kulağım o dizide ekrem bey bitsede edho izlesek

Arkey Madhubala delete 10 Ocak 2018 04:12

Geç kaldımmmmmmm.İyi geceler arkadaşlar

Herkese Günaydın hayırlı sabahlar nasılsınız?

biriciğim bugün nasılsın iyisin dimi? Asim dün YB'yı izledin mi?


Elam kankam benim iyi olmana sevindim. Hep iyi ol
ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

Serplim nasıl oldun daha iyimsin

Gunaydinlar :)
Nasilsiniz bakalim?

Bi şey sorcam EDHO nasıl dizi?
Severek izleyenler varda..nesini sevdiklerini öğrenmek istiyorum..
İyi diziyse bizde izleyeceğiz

Yoksada unutyordum
ELMAS
Ben yazar okurda varim..istersen orda konsuhalim

Ayy sizi bulana kadar göbeğim çatladı kızlar ?
Serpil Hocam son durum ne kardeşinle ilgili?
Kizlar nasılsınız heryerde sizi aradım ??
Zaram,Asim,Aysenur
Vavvv Mahri hosgeldin tatlim?
Ayy yoruldum ama buldum sizi

UFAK TEFEK CINAYETLER SIYAH BEYAZ ASKTAN SONRA FAVORİ DIZIM
TEK SANIYESINI KAÇIRMADIM ?
HARİKA

Gamzelimm yazdim biraz önce ama geç kaldım sanırımm ☹️☹️

Serpilim nasılsın

Mahrii kız unuttunmu NUR SALKIMINI ???


Hepşniz hayırlı günler ???

Mahri olur bitanem ama benim hesap yok sen acarsan

Arzu ban hemen bi hesap aca bilir misin

Onu açamam elmas. Internetim az. Ben zaten girmiyorum yazarokura. Mahrim benim hesabima girsin ben ona sifremi veririm. Sende Mahrinin hesabina girersin. Benim konustuklarinizi okuyacagimdan korkuyorsan zaten ben hesap açarsam e posta benim oldugu surece girebilirim. Ha hesap actim ha benim hesabimddan konustunuz farketmiyor:)
Elam iyi günler canım. Internetim yok bu gecede yokum ben❤seni seviyorum

Senin okuyucandan korkmuyorum arzu hatirlarsan biz temiz bi sayfa acmistik senle korksam zaten istemem internetin yoksa anlarim seni ama boyle soylemen canimi sikiyo

Kızlar hepinize hayırlı akşamlar nasılsınız bakalım iyisindir inşallah


Serpilim nasıl oldun canım seni çok merak ediyorum


Zaram iyi olmana sevindim bitanem Allah emanet ol


Asim nasılsın canım iyisindir inşallah


Mahri arzu sizler nasılsınız bakalım iyisindir inşallah


. Allah emanet ol görüşürüz

Iyi aksamlar canlar nasilsiniz :) :) :)
Zaram iyiyim canim hatta harikayim sen nasilsin? Evet canim izledim bu arkeyin en cok karicim demesini seviyorum :D :D :D
Defnem hos geldin cok sukur iyiyim sen nasilsin? :) :) :)
Saliham iyiyim canim sen nasilsin? :) :) :)
Serpilim nasilsin bitanem

Hayirli aksamlar Nurdanim nasilsin? :) :) :)

Çılgınımm çay içiyorum sen nasılsın hiç yazmıyosun maceralarını bu ara çılgın diye diye nazarmı ettim ??

Ben de iyiyim Asi sen nasılsın?hoşgeldin

Kızlar dediğimiz için üstüne alınmayayım ? hoşgeldiniz saliha hanım siz nasılsınız?

Sağol Asim sizi buldum daha iyi oldum ?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 00:22

HAYIRLI AKŞAMLAR
BEYLER BAYANLAR
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
..
ARZUM ÇİÇEGİM TAMAM CANIM
İNTERNETİN OLDUGU ZAMAN YAZARSIN

İyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız?

Biriciğim iyi olmana çok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol.
Bende karıcım, vaşi kedim, ahaa repliklerni çok severim
Buarada ÜLKER BANA MAİL ATTI SİZE SELAMI VAR
BİRİCİĞİM ÜLKER yazar okura üye olmuş Ülkere istek atarmsın madubala yorumlarına bak profilinini görürsün



DEFNEM HOŞ GELDİN. Sefalar getirdin. NASILSIN CANIM İYİMSİN?

Iyi Akşamlar Zara hanım hoşgeldiniz

Hoş buldum Ekrem bey

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 01:00

ZARAMMM KANKAM BENİM BİRTANEM AŞKIM
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
ELZA ❤️❤️

Sağol Zaram sizleri merak edip ozledim sadece. Düzenli yazmam mümkün değil ama kontrol etmeye calusucam sizleri ??
ALLAHA EMANET OLUN ESENKALIN

Elam kankam benim çok şükür iyiyim. SEN nasılsın aşkım iyimsin? Günün nasıl geçdi?
ZAEL

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 01:26

ZARAMMM KANKAM
AŞKIM HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM
SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
GÜNÜM GÜZEL GEÇTİ
DEGİŞEN BİRŞEY YOK
SENİN GÜNÜN NASIL GEÇTİ
TEYZENİN PAŞASI NASIL İYİMİ
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
AŞKIM ❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 01:30

NERDESİNİZ NEDEN YOKSUNUZ .........

Ekrem bey iyi olmaniza sevindim hep iyi olun cok sukur bende iyiyim :) :) :)
Defnem iyi olmana sevindim hep iyi ol burda olmana da sevindim :) :) :)
Nurdanim cilginliga devam ediyorum bugun teyzemlerde agacdan dusdum ;) evdede duvara kafa attim :D :) :)
Elam hayirli aksamlar canim ben iyiyim sen nasilsin? :) :) :)
Zaram sagol bitanem :) evet biliyorum ulkerin kendisi istek atti bana kabul ettim ama ortalarda yok daha once gormusdum benim hesabim kapandigi zaman o hesab acmis yorumlarda gordum geri donerken bende istek atmisdim ama orda olmadigini gittiyini dusundum sildim gelmesini bekliyordum yeniden atmak icin :) :) :)
Serpilim nerdesin nasilsin?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 01:43

ASİM GÜLÜM HOŞ GELDİN HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ ???

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 01:44

ASİM GEÇMİŞ OLSUN KIZ NAZAR MI ???

Elam sagol canim ya ciddi bi seyim olmadi evdekiler agacdan dusmeyimi konusup duruyorlar agacin en tepesine cikmaga calisdim hemde topukluyla herkes duseceksin diyodu bende bi sey olmaz falan diyordum zaten abimlerin yuzunden oldu onlar bi sey demeseydi ben onlara cevap vermek zorunda kalmayacaktim vu dusmeyecektim :) :D :D

Arkey Madhubala delete 11 Ocak 2018 02:05

Hayirli aksamlar.

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 02:12

ASİM GÜLÜM CİDDİ BİRŞEY OLMADIGINA SEVİNDİM
KIZ ALLAH İYİLİGİNİ VERSİN TOPUKLU AYAKKABI İLE
ALLAH KORMUŞ CANIM
GÜLÜM OLACAGI VARMIŞ OLMUŞ KIZ ABİLERİN YÜZÜNDEN OLMAMIŞTIR
KENDİNE İYİ BAK
KENDİNE DİKKAT ET ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 02:13

SERPİLİMMM HOŞ GELDİN
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
ENİŞTE İLE ARAN NASIL OLDU UMARIM İYİDİR

Arkey Madhubala delete 11 Ocak 2018 02:18

Ela canim iyi olmaya calışıyorum.Aramız ıyı degıl.Ankara ya gıttı.Ablasının yanında

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 02:21

SERPİLİMMM SEN HEP İYİ OLMANI DİLİYORUM
NEDEN GİDDİ NE ZAMAN GELECEK
EN KIZA ZAMANDA ARANIZIN İYİ OLMASINI DİLİYORUM
KALBİ GÜZEL ARKADAŞIM

Arkey Madhubala delete 11 Ocak 2018 02:35

Elam hergun konuşuyoruz bırkaç gun izin almiş.Ablasında kalmak ıstedı.Ben de uygun gordum.Boylesı daha ıyı.Yoksa amcamla kavga edecektı

Arkey Madhubala delete 11 Ocak 2018 02:38

Kardesımde dun nıkahını kıydırdı.Dugun için yaza kadar bekleyeceklermiş.Babası kızını reddettı.Bıraz zaman geçtıkten sonra özur dılemeye gıdeceklermış.Aıle bızımle de goruşmek istemiyor.Zaten Muhammed de kızdıgı ıçın bana hersey duzelene kadar uzak dur dedı

Arkey Madhubala delete 11 Ocak 2018 02:46

Annemle kalıyorlar.Ben de alyanslarını aldım.Kız kaçarken yanına gıyısı almamış.İkisine bohça ve gıyısı alacagım.Koye gonderecegım.Ugraşiyorum.Ne yapayım.Sınavlar.okul.eşimle sorunlarım derken kafamı toplayamıyorum.Sızı de çok özluyorum.Sızı çok sevıyorum.Bu arada gelının fotosunu bugun gordum.İsmını de dun ögrendım.Çok garıp.

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 03:06

SERPİLİMMM ORKİDEM
ALLAH ANNENİN YARDIMCISI OLSUN
BENDE SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM
SEN İYİ OL BANA YETER
KIZA ZAMAN İÇİNDE HERŞEY YOLUNA GİRMESİ DİLEGİYLE
GÖNLÜ GÜZEL ARKADAŞLARIM
ALLAH HERŞEYİ GÜZEL TEMİZ GÖNLÜNE GÖRE VERSİN
SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM
KENDİNE İYİ BAK
KENDİNİ ÜZME
ALLAH'A EMANET OL
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

Arkey Madhubala delete 11 Ocak 2018 03:18

Iyı geceler Elam.

Arkey Madhubala delete 11 Ocak 2018 03:20

Zaram
Asım
Salıham
Arzum
Demet im
Mahrım
Defnem
Aysel im
Nurdan im
Zınet im
Engın ve Ekrem bey
İyi geceler

Iyi geceler

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 11 Ocak 2018 03:24

İYİ GECELER
.
ENGİN BEY
SERPİLİM ORKİDEM
..
HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN✌️✌️✌️

Hayırlı sabahlarr

Sayın admin buraya girince tlfonun sağ alt köşesinde mesajınız var ? Çıkıyor o nedir açmaya korktum nur topu gibi bir virüsüm olur diyee

Bilginiz varsa banada anlatırsanız sevinirim.

Sanda günaydın Nurdanım nasılsın. Çiçeğim


Herkese günaydın. Hayırlı sabahlar nasılsınız arkadaşlar?

Günaydın günaydın canlarım güzelliklerim nasılsınız iyisinizdir


Zaram nurdanım sizlerede günaydın nasılsın




Bide kızlar
Burası dolmuş