22 Ocak 2018 Pazartesi

Survivor 2018 All Star Ecem Karaağaç Kim kimdir? Yaşı, Boyu, Kilosu, Sevgilisi

Survivor 2018 All Star Ecem Karaağaç


[kirmizitext]Survivor 2018 All Star Ecem Karaağaç Kimdir:[/kirmizitext] TV8 ekranlarının fenomen eğlence programı Survivor 2018 All Star 10 Şubat 2018 tarihinde ekranlara gelmeye hazırlanıyor. Survivor 2018 All Star yarışmacıları yavaş şavaş açıklanmaya devam ediliyor. Henüz Acunn Medya tarafından doğrulanmasa da iddiaların yoğunlaştığı iki yarışmacıdan biri de TV8 ekranlarında yayınlanan Göz6 yarışmasında finale kalan Ecem KARAAĞAÇ. Survivor 2018 All Star Ecem Karaağaç Kim kimdir? Yaşı, Boyu, Kilosu, Sevgilisi kimdir sorularının cevaplarını [mavitext]Dizihabersitesi [/mavitext]ekibi olarak sizlerle paylaşalım.

[caption id="attachment_55413" align="aligncenter" width="280"]Survivor 2018 All Star  Ecem Karaağaç Kim kimdir? Yaşı, Boyu, Kilosu, Sevgilisi Survivor 2018 All Star Ecem Karaağaç Kim kimdir[/caption]

 

[kirmizitext]Survivor 2018 All Star Ecem Karaağaç Kimdir?[/kirmizitext]


TV8 ekranlarında yayınlanan Göz6 yarışmasında Survivor 2017'ye katılmak için büyük gayret gösteren finale çıkmayı başarsa da küçük farkla birinciliği Berna Keklikler'e kaptıran Ece Karaağaç'ın ismi Survivor 2018 All Star yarışmacıları arasında geçmeye başladı. Ecem Karaağaç, 14 Temmuz 1991 (27 Yaşında) Bursa doğumludur. Güzelliği ile dikkat çeken Survivor adayımız, 172 cm boyunda ve 62 kilodur. Ecem Karaağaç, Yaşar Üniversitesi Mimarlık Fakültesi mezunu ve meslek olarak Mimarlık yapmaktadır. Survivor yarışmacı adayı Ecem Karaağaç'ın bir sevgilisi olduğu biliniyor ama ismini sır gibi saklıyor. Ecem Karaağaç özel hayatını ekranlara yansıtmaktan hoşlanmayan yarışmacılardan.

[caption id="attachment_55414" align="aligncenter" width="280"] Survivor 2018 All Star Ecem karaağaç[/caption]

 

TV8 ve Acun Ilıcalı cephesinden yarışmacı olarak resmi olarak açıklanmamış olsa da Ecem Kaarağaç'ın bir süredir ada hayatına hazırlık yaptığı şeklinde haberler gelmektedir. Ecem Karaağaç'ın güçlü bayan rakipleri karşısında zorlanıp zorlanmayacağını yakında hep birlikte göreceğiz.

 

[caption id="attachment_55415" align="aligncenter" width="280"] Survivor 2018 Ecem Karaağaç[/caption]

68 Comments

Ecem gönüllüler takımında mı olacak

Ecem'inde Berna gibi vasat performans sergliyeceğni düşünüyorum

Merhaba zara hanim ekrem bey daha iyi takip ediyor survivor u. Cevabini bekliyoruz ekrem bey

Selamlar?ne çok özlenmişim ya. Gözlerim yaşardı?
Elamm,Zaram, Serpilim, Saliha, Defne, Engin abi, Ekrem abi iyi günler hepinize.
Ya ben eski hesabımın şifresini unuttum. Mailime de gelmedi şifre kaç kez kontrol ettim? bu da yeni hesabım?

iyi günler Arzu Hanım nasılsınız

Muhtemelen Zara hanım (Ben de başarılı olacağını düşünmüyorum inş ünllüler takımında olur Nagihan onu yer zaten :) )

Iyim Ekrem abi?siz nasılsınız?

Çok şükür halimize diyelim :)

Damla Can kimdir sayfasındaki yorumları okuma fırsatım olmamıştı. Dün okudumda Damlayı seven pek yok gibi. Damlayı bende kendi sezonunda sinsi bulurdum. Gönüllüler takımında Damla ve Iboyu pek sevmezdim. Ama ikiside elendikten sonra helal olsun dedim ikisinede?Iboya panoramada herkes Serkayı Efecanı kötülettirmeye çalıştı. Ama Ibrahim adammış✌ onlar benim kardeşim dedi hep? O gönüllüler takımında herşeyden öte dostluk vardı. Bireysel yarışmada (Nihal hariç) kimse kişisel hırslarının peşine düşmemişti. Damlanın dostluğunun samimi olduğuna hiç inanmıyordum ben. Ama survivor bittikten sonra o takımdaki herkesle arkadaşlığını en iyi devam eden Damla oldu bence. Gizem Memiç ve Efecanın eşi Duyguyla hep görüşüyor. Aylin , Zafer, Ibo, Serkay , Efecan falanlada çok sık bir araya geliyorlar✌Yanisi Adadaki dostluğunu dışarda da devam ettirerek Damla samimiyetini kanıtladı benim gözümde?
Murat Ceylan haricinde bu seneki favorim samimiyeti için Kesinlikle Damla Can✌ kadın şampiyon istiyorum bende ve şampiyonluğa yakışır tek kadında Damla orada?InşAllah son ikiye Damlayla Murat kalır✌ikisinden kim kazanırsa çok sevineceğim?

Bişey soracaktım size ben. Üyeler kendileri konu açabiliyorlarmı burada? Doğum günlerinde falan kendimiz direkt açabiliyormuyuz?

Arkey Madhubala delete 22 Ocak 2018 21:06

Zaram ne zaman gidecekleri belli degil.Bu aksamlik rahatim.Kaynima gittiler.Yarin geleceklermis.Kardesimin kiz kaçirdigini duyduklari için gelmisler.Arzum ben iyiyim canim.Sen nasilsin

Hayırlı akşamlar

Serplim iyi olmuş sende kafanı dinlersin :-) bitanem
yalancı baharı izleyecekmsin?

Arzum nasılsın iyimsin ne var ne yok

Serplim bugün Aygul'e konuşdum sesni duydum bir birmize sesmizi attık Aygül'ün sesni duyunca heycanlandım Aygul'ün sana çok selamı var seni çok özlemiş interneti çekmiyormuş

Arkey Madhubala delete 22 Ocak 2018 22:34

Zaram benden de Aygul e çok selam soyle.Ben de onu çok ozledm.Bu arada yalanci bahari izleyecegim

Serpilim, Zaram iyim bende?
Ne var ne yok.. yarın Dubai yolculuğu var. Yarın bu saatlerde Dubaideki beleş wifi den bağlanıcam nete?çok mutluyum. Wifi den bağlanmanın tadı başka oluyor?kendi netimle girince evlat acısı çekiyorum resmen:(

Evet ya Nagihan onada saldırır kıskanıyorsun kızım diye :-)

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 23 Ocak 2018 00:09

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
ARZUM ÇİÇEGİM HOŞ GELDİN NERELERDEYDİN ÖZLETTİN KENDİNİ NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM
HAMD OLSUN BEN İYİYİM GÜL BAHÇEM

Engin Bey soru sizin uzmanlık alanınız. Buyrun...?

AYYY yuppi Ecem varmish :-)
Gecen sene cok ama cok uzulmushdum..
Bulutun yerine Erdinin guttigine
Ecemin yerine Bernanin ☺☺☺☺

Selam kizlar :-)

SHUAN baktim...
Ramazan Kalyoncuda varmish :-)

Günaydın millet:-)

Günaydın millet:-)

EKREM ABİ:-)
ENGİN ABİ:-)
ZARİNOM:-)
ASİCİM:-)
ARZUCUM:-)
SERPİLCİM:-)
ELACIM:-)
hepinize kocaman günaydınla:-)

Günaydın millet:-)

EKREM ABİ:-)
ENGİN ABİ:-)
ZARİNOM:-)
ASİCİM:-)
ARZUCUM:-)
SERPİLCİM:-)
ELACIM:-)
MAHRİŞKOM:-)
hepinize kocaman günaydınla:-)

Ülkerim Sanda günaydın nasılsın kuzum?

Günaydın hayırlı sabahlar
Nasılsınız arkadaşlar?

Herkese günaydın arkadaşlar umarım güzel bir gün geçirirsiniz

?????????CANIM ARKADAŞLARIM

NİHAYET SİZİ BULDUM SİZİ ÇOK ARADIM BENİM İNTERNETİM BİTTİ GÜNÜ VER SİZE DB YAZDIM LÜTFEN OKUYUN SİZİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
ÖZLEDİMMMMMM
ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM

Günün iyi geçsin kardeşim

Evet onuda ekleyeceğim ilk fırsatta

Herkese iyi aksamlar nasilsiniz iyisinizdir insallah

İyi Akşamlar Efendim

Iyi akşamlar Asi nasılsın?

Selam millet. Ekrem abi benim hesabın şifresini zaten biliyorsun. Allah aşkına gir o hesaba. Şu benim profile çiçekten, böcekten bul bir şey yapıştır. Olmadı Fenerbahçeyi yansıtan bir şey koy. Yeterki şu profil boş kalmasın. Yoksa her baktığımda Kendimi boşlukta hiss ediyorum.

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 00:15

ÜLKERİM ASİM
ZARAMMM KANKAM
HAMD OLSUN BEN İYİYİM SİZLER NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
DENİZİM HOŞ GELDİN BAKARIM CANIM

Iyi akşamlarr✌Elam asıl sen nerdeydin. Neyin var bu arada? Çok iyi deģil gibi gibisin sanki??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 00:16

HAYIRLI AKŞAMLAR ENGİN BEY

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 00:18

HAYIRLI AKŞAMLAR
ARZUM ÇİÇEGİM
HAMD OLSUN İYİYİM NİYE SORDUN ??
SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
NE YAPIYORSUN KEYFİN YERİNDE Mİ
SENİ ÇOK SEVİYORUM
GÜL BAHÇEM

Iyim Elam❤Dubai deyim annemlerle? az önce yerleştik. Biraz yorgunum ama olsundu.
Bende seni seviyorum Can Elam❤

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 00:40

HEP İYİ OL ARZUM??
GEZMEYEME GİDDİNİZ
ORDA HAVALAR NASIL
KIYAMAM SANA DİNLEN CANIM
KENDİNE İYİ BAK
CANSELİM LE HİÇ KONUŞUYORMUSUN NEDEN YAZMIYOR HABERİN VARMI
GÜL BAHÇEM ARZUM ????????????????????????????????

Evet Geziyoruz Diyar diyar?geçen ayda doģum günümde buradaydım. Telefon hediye etmişti annem. Pastalı fln kutlayamamıştık ?
Ekim ayında da Istanbula gitmiştik. Ilk uçak yolculuğumdu o. Biraz tırsmıştım o zaman. Ama şimdi baya alıştım?
Konuşuyoruz Canselle sorarım niye girmiyon diye. Bilmiyorum niye girmediğini buraya?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 01:01

ARZUM ALLAH KEYFİNİ ARTIRSIN GÜLÜM ???
İYİ GEZMELER ??? İYİ EGLENCELER???
GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN CANIM ???
KENDİNE İYİ BAK
TEŞEKKÜR EDERİM ARZUM
CEVAP YAZDIGIN İÇİN
????????????

Ee Elam kimse yok ikimiz hariç. Kendinden bahsetsene. En sevdiğin şarkı nedir? Dizi? Oyuncu? En sevdiğin hitap şekli?

Yaa Kainat 15 tatilde gelecem demişti. Cumartesi ve pazar günü onu beklemekle geçtim. Sonra depresyon sonra kızgınlık şimdide merak başladı. Eski yorumunu okuyorum tekrar tekrar kesin gelecek gibi yazmıştı?niye hala gelmedi bu?

Hesapların şifresi size özel ülker unutursanız biz sadece sıfırlayabiliyoruz. Boleside en güzeli sizin özelinize saygı duymamız gerekir her halukarda. Sen en iyisi bana bi mail at istediğim fotoğrafı ben ekleyeyim.

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 01:40

ÖYLE CANIM KİMSECİKLER YOK İKİMİZ HARİÇ
ANLATIRIM BİRTANEM
SLOW ŞARKILARI SEVİYORUM
AMİR KHAN NIN FİLİMLERİNİ ÇOK BEYENİYORUM OYUNCULUĞUNU
SAYGI ÇERÇEVESİNDE OLDUKTAN SONRA HER HİTAP ŞEKLİ OLUR
ARAŞTIRMACI BİR KİŞİLİĞİM VAR
EGER DEYER VERMİŞSEM BİRİNE ÖMÜRLÜK ARKADAŞIM OLUR YERİ BENDE AYRI OLUR
SENDE KENDİNDEN BAHSETSENE
DAHA GİDMEDİYSEY

Aha fotoğraf değişebiliyormuşum bende öğrenmiş oldum. Tatlıcıülker eğer başka bir fotoğraf yollarsan değiştirebilirim.

Ben öncelikle Tuncay Kes fanıyım?fanlık bana göre değil ama. O adamın baya fanıyım?moralim bozulunca onun videolarını izlerim falan. En sevdiğim şarkı Güntaç Özdemir -Benimle yan? o kadar şarkı var müzik kitaplığımda ama ben tek Benimle yanı dinliyorum genelde?bide Arijith Singh -Kabhi jo badal. Duaa ... hint şarkılarınıda severim?
En sevdiğim hitap şekli "çalıkuşum" denilmesi. Ama tek bir kişi diyebilir onu? en belirgin özelliğim çok hırslıyım. Bişeyi kafama koyduysam onu yapmadan geceleri uyuyamam bile? Elbise dikerim, takı yaparım kendime arada? kitap zaten vazgeçilmezim. Ama bir kitaba kendimi kaptırınca fazla melankolik oluyorum. Uzaklaşıyorum gerçek dünyadan. 2 gün önce olduğu gibi?değer veririm ama kolay bağlanmam. Ne bileyim yokluğunu hissetmediğim ama sevdiğim insanlarda oluyor? ha birde kırmadan sevemiyorum ben? birçok kişi elimde olsa bu kadar sevmek istemezdim seni der?sağlığa zararlıyım. Sigara gibiyim adeta?
Ve çok şanslıyım. Herşeye herkese inat beni asla bırakmayan satmayan gerçek dostlara sahibim. Hayatta hiç kazık yemedim çok şükür hep iyi insanlara denk geldim?
Amir Khan'ın 1999 veya 2000 li yılların başlarında çekilen " Mann" filmi vardı onu çoook seviyorum. Dizilerden Bir garip aşk. Filmlerden ise " Benim adım Khan", " Mujse dosti korage" , "Mann" , " Kabhi khushi kabhi gham" bunları çok seviyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 02:09

ARZUM ÇİÇEGİM
ALLAH HER ZAMAN İYİ İNSANLAR ÇIKARSIN KARŞINA
BU SİTEDE HANGİ ARKADAŞIN SENİN İÇİN YERİ AYRI
SÖYLEMEZSEN ANLARIM ÖZELİN DİYE

Bu sitede.. him?Asi sormuştu geçenlerde bu soruyu. Buradan konuştuklarımı kasdediyorsan eğer Asiye şöyle demiştim " Hepsi aynı gibi çünkü hiçbiriyle özel bişey paylaşamıyorsun. Hepsiyle paylaştığın şeyler aynı orantıda ama Ela ayrı galiba" demiştim. Asiyi katmıyorum tabiki onunla özelden konuşuyoruz. Sadece yorumlardan konuştuğum insanlarda sensin ayrı olan?

Hem niye bu özel olsun ki Elam? Ayrı olan arkadaşı söyleyebilirim herkese. Kartlarımı açık oynamayı severim?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 02:28

ARZUM ÇİÇEGİM
GÖRMEDİM GÖRSEYDİM SORMAZDIM
ELA AYRI GALİBA DERKEN
SEVİNİN Mİ ??
SENİN DOBRA KONUŞMAN SAMİMİYETİN ÇOK HOŞUMA GİDİYOR
İYİKİ TANIMIŞIM SENİ ÇİÇEGİM
???????????????????????????????

Haha yok kız Asi özelde sordu o soruyu göremezdin sen❤ inşallah hep iyiki dersin Elam❤

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 02:33

ARZUM ÇİÇEGİM
SENİNLE KONUŞTUGUM ZAMAN YANYANA OTURMUŞUZ ÇAY İÇİP KONUŞUYORMUŞUZ GİBİ GELİYOR ☕☕☕

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 02:36

BEN KENDİME DİYORUM AKŞAM YAZIYORUM DİYE HERŞEYİ KAÇIRIYORMUŞUM DİYE ÜZÜLÜYORDUM ???
ÖZELDEN KONUŞUYORSUNUZ ALLAH MUHABBETİNİZİ ARTIRSIN GÜLÜM
???????????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 02:45

ÇİÇEGİM UYUDUNMU
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARZUM
YENİ GÜN IŞIGI İÇİNİ AYDINLATSIN HERŞEY GÜZEL GÖNLÜNCE OLSUN
YARIN AKŞAM GÖRÜŞÜRÜZ ???????????????????❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hi öylemi?çayı 5 şekerli içerim ben?? ve çay yerine soğuk bişeyleri tercih ederim. Sıcakla aram pek yok?

Yok Elam daha uyku yok bana. Bikaç saat burdayım. Sonra youtube da fink atarım biraz?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 02:58

TAMAM CANIM SICAK SEVMİYORSAN
MERSİNİN MEŞHUR ATOM İÇEÇEGİNİ VERİRİM SANA

Aa öyle bir içeceğimi var Mersinin??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 03:16

VAR ARZUM İSTEDİGİN MEYVEDEN YAPIYORLAR ATOM İÇİCEGİNİ BEN MUZLU SEVERİM

Hi ben muzlu değil mandalinalı severim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 03:20

SOHBET ETDİGİMİZ ZAMAN SANA MANDALİNALI SÖYLERİM

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 24 Ocak 2018 03:23

İYİ GECELER ?ARZUM?
??????????

Tamam Elam❤❤iyi geceler tatlı rüyalar

Arkey Madhubala delete 24 Ocak 2018 03:38

Arzum .Elam bugun de yazamadım.Sızı çok sevıyorum.İyi geceler

Arkey_Madhubala delete 24 Ocak 2018 03:49

İyi geceler

Günaydınlarr❤Elam , Serpilim, Zaram, Saliham, Defne, Engin abi Ekrem abi hayırlı sabahlar

Gunaydinlar hayirli sabahlar nasilsiniz?

günaydınlar efendim