Survivor 2018 Damla CAN Kimdir?

Merakla beklenen ve yayınlandığı her sezon izlenme rekorları kıran başarılı yarışma programı Survivor 2018 yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz.  Survivor 2018 yarışmasında 2018 yılında yarışacak olan yarışmacılardan bir yenisi daha tanıtıldı.Güzelliği ile de dikkatleri üzerine çeken Survivor 2018 yarışmasında yarışacak olan isin hemen hemen herkesin  Survivor  yarışmasının 2016  yılında yayınlanan ve yarışmanın finali kadar yükselen başarılı isim  Survivor 2018 Damla CAN Kimdir? Survivor 2018'de de  boy gösterecek. TV8 kanalında Acun tarafından sunulan yarışmada yarışmacıları her sezon bir önceki sezondan daha zorlu  parkurlar ve yeni sürprizler beklerken  bu sezonda büyük bir ilgiyle izlenmesi beklenmektedir.

 

2016 yılında yayınlanan Survivor 2016'da gönüllüler takımının başarılı yarışmacısı Damla Can, Survivor 2018 kadrosuna katılarak Survivor 2018 in ne kadar heyacanlı olacağını şimdiden hissettirdi diyebiliriz. Peki Survivor 2018 Damla CAN Kimdir?

 

 

SURVİVOR 2018 DAMLA CAN KİMDİR?

27 yaşında İzmir doğumlu 171 boyunda ve 56 kilogram ağırlığında  yarışmacı  Damla Can düzgün fiziği ve güler yüzüyle dikkat çekerken  Özel bir spor salonunda eğitici olarak çalışmakta ve Jimnastik, step, aerobik ve fitness dersleri vermekte olan yarışmacı  Spor yaparken kareleri sosyal medya üzerinden paylaşan Damla Can düzgün fiziği ile dikkat çekiyor.

 

[caption id="attachment_55293" align="aligncenter" width="282"]survivor-damla-can-kimdir survivor-damla-can-kimdir[/caption]

Survivor 2018 Diğer Yarışmacıları

 

-Cumali Akgül

-Turabi Çamkıran

-Sema Aydemir

-Nagihan Karadere

-Merve Aydın

-Murat Ceylan

-Hilmi Cem İntepe

-Adem Kılıççı

-Hakan Hatipoğlu

-Nihat Doğan

-Ümit Karan

-Sahra Işık

-Nevin Yanıt

-Damla Can

198Yorum

  1. Unluler takiminda olacak kesin dimi offf of
    kizlar nerdesiniz

    YanıtlaSil
  2. Ünlüler takımında olsun şahsen sevmem şahsi âlilerini

    YanıtlaSil
  3. Arkey Madhubala18 Ocak 2018 22:02

    Turabı ne kadar gıcıksa damla da o kadar gıcık

    YanıtlaSil
  4. Tatlıcı Ülker18 Ocak 2018 22:15

    İyi akşamlar millet:-) Beni özleyen var mı??? Yada yok mu???

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz bayanlar nasılsınız asi serpil

    YanıtlaSil
  6. Tatlıcı Ülker18 Ocak 2018 22:22

    Engin abi Confirim şifre ne anlama geliyor. Üye olucaktım ama o kelimeyi anlamadım. Ha bide bizde senin gibi profil resmi ekleye biliyormuyuz? Zaten yazar okurdakı üyeliyimi sonlandırmak istiyordum. Çünki samimiyet yok...

    YanıtlaSil
  7. Şifreyi tekrar girmen gerekiyor o bölüme ülker. Fotoğraf tabiki yükleyebiliyorsunuz. Ister kendi fotoğrafınızı isterseniz avatar yukleyin. Bu üyelik sisteminde yakında özel olarak birbirinize msj da atabileceksiniz özel görüşmelerimizde Engin bey çalışıyor ?

    YanıtlaSil
  8. Ayni sifreyi tekrar yaz demek onuda tiurcelestireyim pardon gozumden.kacmis

    YanıtlaSil
  9. Arkey Madhubala19 Ocak 2018 00:15

    Ekrem Bey çok şükür ıyıyım.Yarın erkek kardeşim ve eşi İstanbul a gelecekler.Kız aılesıne el öpmeye gıdecekler.İnşallah kabul ederler.Ben de hazırlık yapıyorum.Bır ıkı gun yazamaya bılırım.Malum yarın karne gunu ve bıraz da ondan yogun olurum.Sordugunuz ıçın tesekkur ederım.Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
  10. Tatlıcı Ülker19 Ocak 2018 01:00

    Anladım abi çok teşekkür ederim:-)

    YanıtlaSil
  11. Tatlıcı Ülker19 Ocak 2018 01:03

    Hoş bulduk:-)

    YanıtlaSil
  12. SİTEYE ÜYELİK EKLENTİSİ YÜZDE 80 TAMAMLANDI

    Tamamlanana Özellikler

    Üye olarak kendinize özel sayfalar oluşturabilir ve Kendinize Özel Profil Resmi Oluşturabilirsiniz


    Üye Olarak Diğer Üyeler İle Mesajlaşabilirsiniz ve Silebilirsiniz.Bazen Yorum Alanına herkesin görmesini istemediklerini bibirlerine yazmak İstemeyen kullanıcılar için oluşturldu.


    Üye Olarak İsterseniz Siteye İstediğiniz Yazıyı Gönderbilirsiniz.


    Üye Olarak Hangi Üye Hangi Konuya Yorum Yazmış Çok Rahat Görebilirsiniz.


    Üye Olarak BAzı Özel Sayfalara Sadece Siz Ulaşabilirsiniz.

    Üye Olarak Diğer Üyeleri Görebilir ve Onlara Özel Mesaj Atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. Ya ben bi turlu uye ola bilmedim of ya gecersiz kullanici ad yaziliyor of asi isminden baska isimle asla uye olmam ki ben ya neyse iyi geceler

    YanıtlaSil
  14. Tekrar denermisiniz asi.hanim

    YanıtlaSil
  15. Ya ben hic bi sey anlamadim gercek ismimi ve soyadimi yazdim kulanici ismim degil gercek ismim ve soyadim gorunuyor neden peki ve simdi uye oldum mu olmadimmi onuda anlamadim girdiyim zaman uzgun surat isaresi var

    YanıtlaSil
  16. Tatlıcı Ülker19 Ocak 2018 18:00

    Ya bende hiç bir şey anlamadım. Forumu gerektiyi gibi dolduruyorum. Ama her defa tkladığımda kullanıcı isminin altında pembe butonda ingilizce bir şeyler yazıyor.
    Yazar okura bir sene sonra anca üye ola bildim. Burayada her halde 2 senede üye olurum.

    YanıtlaSil
  17. Ulker sen yazara neden girmiyorsun orda bi arkadas sana istek atmis bana soyledi ulker beni neden kabul etmiyor diyordu

    YanıtlaSil
  18. Aa arkadaşlar burdamsnız bende diyer sayfaya yazmışdım burda olduğunuzu bilmiyordum

    YanıtlaSil
  19. Damla can kesin all stt takımında olacak ya Damlayı hiç sevmiyorum sinsi dedikoducu laftaşıyan

    YanıtlaSil
  20. Tatlıcı Ülker19 Ocak 2018 19:45

    Zaracım merhaba nasılsın birtanem?

    YanıtlaSil
  21. Tatlıcı Ülker19 Ocak 2018 19:51

    ASİcim ben kaç defa senin istek atdığı gördüm. Ama tkladığımda senin adın, yaşın, profil resmin, takip etdiyin diziler olan sayfa açlyor. Annamadımki acaba nerde yanlış yapyorum? Sen bunun nasl olduğunu bana anlatsana.

    YanıtlaSil
  22. Ulkercim senin hesapin aktivmi suan yoksa durdurulmusmu eyer durdurulmussa zaten mesaj falan yazamazsin yorum yazarak hesabini aktif hale getirmelisin bide zaten senin arkadas listende varim ben profilime tikladigin zaman mesaj yaz diye bi isare var oraya tikladigin zaman benim arkadas listemdekileri goreceksin eyer hesabin aktivse

    YanıtlaSil
  23. Bide sen mesajlarina bakiyormusun yani okuyormusun

    YanıtlaSil
  24. Sana istek atanda kabul etmesini biliyormusun

    YanıtlaSil
  25. Sahra damla ikiside sinsi seytan...olaylı bir survivora hazırlıyorum kendimi şimdiden...biran once başlasın favori yarışmacım belli....

    YanıtlaSil
  26. Engin abi ben tüm bilgileri giriyorum son adımda şey diyor böyle bir e postaya ulaşılamadı.. Yani ingilizce yazıyordu ben bunu anladım niye olmuyor

    YanıtlaSil
  27. Yardimci olayim hemen e posta cok onemli degil rasgele turkece karakter ornek deneme@deneme.com. gibi bisetde yazabilirsiniz

    YanıtlaSil
  28. Engin bey formu doldurdum ama üye olamadım

    YanıtlaSil
  29. Uyelikte sikinti yasayanlar yazarsa yardimci olalim sifrede buyuk harf kucuk.harf ve sayi olsun 8 karakter en az

    YanıtlaSil
  30. ne gibi bir sıkıntı yaşadınız acaba

    YanıtlaSil
  31. Şifreler yanlış diyor

    YanıtlaSil
  32. Ornek sifre su sekilde olmali arkadaslar Deneme12

    YanıtlaSil
  33. Kullanici adi seklinde duzeltim istediginiz resmi.ekleyebilirsiniz asi hanim. Istediginiz uywye ozel.mesaj atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  34. Yaa ben uye olmusum ama mesaj gonderemiyorum ve hic bi sey anlamadim

    YanıtlaSil
  35. Ama burda yazarken cikis yaparak yazmak zorundayim cunki gercek adim ve soyadim dusuyor kullanici adim degil ismimin dusmesi sorun degil ama soyadimin bilinmesini istemem

    YanıtlaSil
  36. Sizin talebiniz doğrultusunda sadece kullanıcı adı görünüyor artık asi hanım https://dizihabersitesi.com/members bu linkte üyeler var hangi üyeye mesaj atmak isterseniz oradan atabilirsiniz Engin MEsaj atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  37. Asim üye olmuşsun ben hala olamdım şifremi unuttum da

    YanıtlaSil
  38. Zara HAnım YArdımcı Olayım İsterseniz

    YanıtlaSil
  39. Üyeler Sayfasını İsterseniz Gizleyebilir Sadece Üye Olanlara Açabilirim Kimin Üye Olduğunu Görmek İçin Üye Olunması Gerekebilir TAleplerize göre düzenleme yaparız

    YanıtlaSil
  40. Zara Hanım Tekrar Üye olablirsiniz Zara kullanıcı adı boş şu anda:)

    YanıtlaSil
  41. Engin bey Yardımcı olursanız. Sevinirim

    YanıtlaSil
  42. Tabikide nerede takildizniz

    YanıtlaSil
  43. Kullnici adi:zara
    Sifre:Yalova26
    Sonravdegisin sifrenizi

    YanıtlaSil
  44. Giris yapabildiniz mi zara hanim

    YanıtlaSil
  45. Sonunda üye oldum sayenizd Engin bey çok teşekkür edirem

    YanıtlaSil
  46. Rica ederim.ne demek

    YanıtlaSil
  47. Mersinli ELA ❤️❤️❤️20 Ocak 2018 00:18

    MERABA NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR

    ..
    ..
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
    ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
    SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
    AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
    NURDANIM ❤️❤️❤️
    ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
    AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
    SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
    CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
    MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️
    EYLÜL ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  48. Tesekkur ederiz efendim.sizler nasilsiniz

    YanıtlaSil
  49. Tatlıcı Ülker20 Ocak 2018 00:27

    Ee bana kim yardımcı olucak. ENGİN abi lütfen banada yardım et.

    YanıtlaSil
  50. Sizin adiniza acayimmi uyelik

    YanıtlaSil
  51. Sanda merhaba Elam .kankam benim iyiyim hamd olsun sen nasılsın aşkım iyimsin ?

    ZAEL SENİ ÇOK seviyorum


    Ükerim sağol bitanem sen nasılsın iyimsin nerelerdeydin özlettin kendini

    YanıtlaSil
  52. Tatlıcı Ülker20 Ocak 2018 00:35

    Evet abi yaparsan sevinirim. Ama adımı Tatlıcı Ülker yaz. Bekliyorum burdayım.

    YanıtlaSil
  53. Tatlıcı Ülker20 Ocak 2018 00:38

    ZARİNOM sizin kızların yazdığı bir site var. Ordaydım. Vallahi neredeyse hepsini tanıdım ve sevdim.
    Eee sen neler yapıyon? Nihatım nasıl?

    YanıtlaSil
  54. Kullaniciadi:tatliciulker
    Sifre:Manisa26
    Sifrenizi sonra degistiriniz lutfen

    YanıtlaSil
  55. Ozel.mesaj.bolumunu test edebildinizmi arkadaslar

    YanıtlaSil
  56. A.N----Acil lütfen!!!!!----20 Ocak 2018 00:54

    ENGİN bey arka sokakar tekin öldümü sayfasını neden koruma altına aldınız öğrenebilirmiyim??? Ve ordaki yorumlar ne oldu???

    YanıtlaSil
  57. Ozel bir sebebi yok test veya deneme esnasinda uygulanmis ve unutulmus uyariniz ile korumayi kaldirdim

    YanıtlaSil
  58. Hayır Engin bey profileri tıkladım ama özel mesajlaşma bölümü bulamadım

    YanıtlaSil
  59. https://dizihabersitesi.com/members message yazan yerden gonderbilirsiniz

    YanıtlaSil
  60. Benim.profilime yazabilirsiniz online yim su an

    YanıtlaSil
  61. Ükerim hangi site olduğu anladım eskiden bende orda yazıyordum sonra bişey oldu yazmama kararı aldım

    YanıtlaSil
  62. Tatliciulker20 Ocak 2018 01:09

    Şifreyi deyişemedim, profil resmide ekleyemedim yaa. Bu yazılar neden hep ingilizce anlamadım.

    YanıtlaSil
  63. Resimli bir.anlatim.sayfasi yapacam detayli arkadaslar

    YanıtlaSil
  64. https://dizihabersitesi.com/account

    YanıtlaSil
  65. Tatliciulker20 Ocak 2018 01:12

    Sebeb neydi Zarinom??? Özel diyilse mailde yaza bilirmisin?

    YanıtlaSil
  66. Engin bey olmuyor profilinizi tıkladım yazacak YER bulamadım kullancı adı şifre diyor

    YanıtlaSil
  67. Mersinli ELA ❤️❤️❤️20 Ocak 2018 01:14

    ENGİN BEY
    HAMD OLSUN İYİYİM
    HEP İYİ OLUN DAİMA MUTLU OLUN
    HAYIRLI AKŞAMLAR
    .
    ZARAMMM KANKAM BİRTANEM
    AŞKIM HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
    ❤️❤️❤️ELZA ❤️❤️ SENİ ÇOK SEVİYORUM
    AŞKIM

    YanıtlaSil
  68. Engin bey Çok iyi olur

    YanıtlaSil
  69. Giris yapmamisiniz o bolume.kullanici adi ve sifre yazin giris yapin

    YanıtlaSil
  70. Ükerim tabi yazarım

    YanıtlaSil
  71. Ükerim tatlım sana yarın mail atarım

    YanıtlaSil
  72. Tatliciulker20 Ocak 2018 01:26

    Tamamdır anladım birtanem.

    YanıtlaSil
  73. Teşekkürler...çok hızlısınız...

    YanıtlaSil
  74. Ne mesaj gorunuyor nede mesaj yaza biliyorum mesaj kutumda 2tane mesaj var ama tikladigim zaman ne yazildigi gorunmuyor

    YanıtlaSil
  75. Tatliciulker20 Ocak 2018 01:49

    ENGİN abi benden bu kadar. Dediyin linki tkladım ismim yazılı 3 butondan başqa bir pek şey yoktu. Yapa bildiyim tek şey yorumlar takip edemek. Diyerleri olmadı. Neyse benim gözlerim acmaya başladı. Her kese iyi geceler, tatlı rüyalar.

    YanıtlaSil
  76. Asim sana özelde yazdım bakarmsın

    YanıtlaSil
  77. https://dizihabersitesi.com/dizi-haber-sitesi-uye-ve-mesajlasma-bolumu

    RESİMLİ ANLATIM LİNKİ YUKARIDA TAKILAN OLURSA YARDIMCI OLURUZ HER ZAMAN

    YanıtlaSil
  78. Ükerim tatlılım sanda iyi geceler tatlı rüyalar

    Cümleten hayırlı geceler Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  79. Ya Zaram mesajlari okuyamiyorum her yeri tikliyorum ama olmuyorum bos ver yazma bana zaten selime diye biride yazmis hic tanimiyorum hesabi kapatmak istedim ama kapatmak olmuyor galiba

    YanıtlaSil
  80. Lüfen Asim birdaha dene

    YanıtlaSil
  81. Biriciğim sen üyeler sayfasn GİR benim profilim yanıda mesage yazıyor orayı tıkla benim yazdığım mesajı göreceksin :))))

    YanıtlaSil
  82. Asim sen tam olarak üye. Oldunmu bu sayfada yazarken üste Asi çıkış yazıyormu.? Eyer tam olarak üye olduysan burda yazarken isimnizi yazınız yerine sadce gönder yazıyor

    YanıtlaSil
  83. Günaydın hayırlı sabahlar nasılsınız arkadaşlar iysinsisdir inşallah

    YanıtlaSil
  84. Tatliciulker20 Ocak 2018 10:52

    Günaydın Zarinom:-) Ben senin mesajını okudum. Cevapta yazdım. Ama sen yinede özel olan şeyleri bana mailde yaz. Bu şifre işini falan tam hall edemedim ben. Bir tane butona tklyorum hepsi geliyor. Profilede bu yüzden resim ekleyemedim.

    YanıtlaSil
  85. Ükerim tamam tatlım

    YanıtlaSil
  86. Ükerim burda özelde yazdığnı sonra sile biliyorsun

    YanıtlaSil
  87. Zaram gunaydin uye oldum burda yorum yazarken cikis yapip yaziyorum cunki gercek ismim ve soyadim gorunuyor asi degil mesaj gorunmuyor iste tikliyorum ama hic bi sey yok sadece zara yaziliuor gorunmuyor iste vazgectim tekrar girmiyecem

    YanıtlaSil
  88. Mahribanım üyelğin hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  89. Yehuuu???muhteşem gönüllülerden biri geliyor??Çok özledim hepsini onların. Damlayı tek başınada olsa göreceğiz neyseki

    YanıtlaSil
  90. Gunaydin arkadaslar nasilsiniz bakalim .Uye olan arkadaslar bosgeldiniz.

    YanıtlaSil
  91. Herkese iyi gunler
    Arzu Eylul seni yazarda bekliyor aksam gidecekmis

    YanıtlaSil
  92. Asi o isim soyisim sana gözüküyordur bize gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  93. Iyi etmiş Eylül. Neyse buraya gelsin. Biraz düşünürseniz ordaki hesabımın durdurulduğunu farkedersiniz?

    YanıtlaSil
  94. İyi günler biriciğim nasılsın ne var ne yok


    Ayşenur'um RUH İKIZİM CANIM kankam nerdesin bir ses ver daa seni merak ediyor ve özlüyorum

    YanıtlaSil
  95. Hesabın mı durduruldu? Yorum yaz bir kaç yere kalp atışına kitap sayfalaına filan.

    YanıtlaSil
  96. Tatliciulker20 Ocak 2018 19:09

    MAHRİŞKOM canım arkadaşım inanmyorum gerçekten sensin. Ben seni gökte ararken, yerde buldum resmen. Canım arkadaşım görüşmeyeli naslsın??? Vallahi bakyorumda beni hiç hatrladığın yok:-( Ama ben seni çok özledim yaa. Ee kolay mı tam 9 aydır seni görmüyorum. Eyer mail adresim varsa sana maili mi vere bilirim:-) Öptüm seni tatlım. Seni Seviyorum.

    YanıtlaSil
  97. Iyiyim Zaram sen nasilsin?
    En son ne zaman yorum yazmisan diye bakmiyorum Arzu hesabin durdurulmusmu diye de dusunum

    YanıtlaSil
  98. Yeniden uye oldum ama mesaj yine gonderemiyorum

    YanıtlaSil
  99. Çok güzel olmuş bu üyelik alınabilinmesi?Hiç beklemiyordum böyle bişeyi?Daha bir ay olmadı yazmaya başlayalı buraya. Benim ayağım uğurlu geldi dermişim??

    Bu arada hesabım bu gece açılır tahminen yazarokurda?sakin kalmak için kendimi baya zorluyorum . Yazarokurdan konuşacağım kızlar duyurulur pimi çekilmiş bombayım. Lütfen canımı sıkacak bişey demeyin orada?patlarım?

    YanıtlaSil
  100. Asi mesaj attım sana şimdi onu gördünmü?

    YanıtlaSil
  101. Ben denedim üye olamadım buraya neyse.
    Seninle konuşmadan gitmek istemiyorum huzurum. Seni bekleyeceğim umarım bu gece filan açılır?.. Yoksa bende delireceğim?

    YanıtlaSil
  102. Hepimiz delirelim ya ne güzel??bu gülüş hep sinirden huzurum ?
    Hala aynı nickinse yazarokurda. Yıkılıyor yani?mutluluklar nickinle sana?

    YanıtlaSil
  103. Yaa şimdi idrak ettim. Benimle konuşmadan gitmek isyemiyormusun?☺☺Çokmu sevgi pıtırcığısın çen☺

    YanıtlaSil
  104. Aha oldum üye

    YanıtlaSil
  105. Diyorum ki mesaj gorunmuyor bende o yuzden kendinizi bosuna yormayin ayrica Arzu patlasan ne olacak ki bende patlarim o zaman ;)

    YanıtlaSil
  106. Arzu mesaj attım sana burdan

    YanıtlaSil
  107. Evet o hâlâ o nick. Teşekkür ederim çok mutluyum nickimle?

    YanıtlaSil
  108. Zaten sana burdan mesaj atmam zeki manyakcan? görebiliyormusun diye sormak için attım. Zara çok istiyordu seninlede konuşmayı. Onun için yani?havanı söndür bebeğim?

    YanıtlaSil
  109. Ayyy arzu ne olur bana mesaj at ya sen bana mesaj atmayanda ben nefes alamiyorum

    YanıtlaSil
  110. Çocuklaşmaya gerek yok Asi:)

    YanıtlaSil
  111. Acaba baslatan kim

    YanıtlaSil
  112. He ben başlattım?çocuk olan benim

    YanıtlaSil
  113. İyi akşamlar arkadaşlar

    YanıtlaSil
  114. Serpilim ozledim seni islerin bitmedimi ya

    YanıtlaSil
  115. Iyi aksamlar Engin bey

    YanıtlaSil
  116. Arkadaşlar Site ile alakalı istek öneri ve şikayetlerinizi bildirebilirsiniz elimizden geldiğince yardımcı olmak isteriz.İçerik Girişinde biraz eksikliğimiz var oda işlerimizin yoğunluğundan dolayı.Hint Dizilerinde eksiğiz bunun farkındayız ama sizler ortak bir dizi belirlerseniz eğer günde o dizi ile alakalı bir içerik girmeye çalışacağız inşallah.

    YanıtlaSil
  117. İyi akşamlar efendim

    YanıtlaSil
  118. Iyi akşamlar Engin abi?
    Herkesin ortak hint dizisi Ah kalbim olur herhalde. Kördüğümü herkesin sevdiğini sanmıyorum?

    YanıtlaSil
  119. Survivor zaten basliyor :) hint dizisine gerek yok ;)

    YanıtlaSil
  120. Farkındamısın bilmem ama Asicim. Burası bir site. Ne kadar çok içerik o kadar başarı demek. Biz zaten illa bir sayfa bulup yazarız o zaman hiç yeni sayfa açılmasın mı?
    Gençler genelde ah kalbimi izliyor. Kördüğüm daha çok 30 yaş ve üzeri seyirci kitlesine hitap ediyor. Onlarında internette kördüğüm özetine bakacaklarını sanmam. Yani Ah kalbim özetleri de olursa site daha çok bilinir?
    Gerçi ben hiç bir hint dizisini izliyorum sayılmaz

    YanıtlaSil
  121. Gorduyun gibi goz kirptim o cumleden sonra

    YanıtlaSil
  122. Göz kırpınca ne oluyor? Şakamı yapmış oluyorsun?

    YanıtlaSil
  123. Puff ya başım çatlamak üzere Asi uzatmasak. Ne şaka ne de gerçek hiç bişey kaldıracak durumda deģilim. Nasılsın Manyak Asi?

    Elam, Serpilim sizde Gelun daa

    YanıtlaSil
  124. Unluler takimi aciklandi ama gonulluler takimi yok baslayincami goreceyik kimlerin oldugunu

    YanıtlaSil
  125. Merhaba Engin bey Herkesin ortak hind dizisi yalancı bahar yani ben Serplim Asim Elam Begüm izliyoruz

    YanıtlaSil
  126. Iyi geceler üstüne alınan herkese?

    YanıtlaSil
  127. Yalancı baharın reytingleri yükselmiş
    Yalancı bahar ikinci kez yayınlandığı için haftanın üç günü veriyorlar keşki her gün verseler

    YanıtlaSil
  128. İyi geceler Arzum

    YanıtlaSil
  129. Evet Zaram reytingi artip bende izleye biliyorum abimde sevdi diziyi kendisi cevirmiyor kumandayi bana veriyor al neye bakiyorsun bak yani yb ya cevir anlaminda :D

    YanıtlaSil
  130. Tatliciulker20 Ocak 2018 23:07

    Hey Millet AYGÜL gelmiş.

    ZARAM Agülüm dediki lütfen mailini kontrol etsin. Ona yazdım

    ASİ Aygülümün sanada çok selamı var. Seni çok sevdiyini söyledi.

    YanıtlaSil
  131. Biriciğim buna çok sevindim
    Yalancı bahar ilk yayınlandığında dizi için eşimle kumanda gavgası yapardık ....ama artık o da izliyor onu da alıştırdım

    YanıtlaSil
  132. Huu huuu can dostlarım burda mısız??
    Bir ses verin bennn geldim....
    Selam canlarım kaçak kız geri döndü
    özledinizmi bakalım beni☺...
    Haaa özlemedim diyosanız geri dönem diyom kaçak hayatıma?...
    Ayy ben sizi çok özledim...öyle böyle değil yazmasamda hergün aklımdaydınız....
    Durun daa bi önce sıkıca sarılayım size birde öpeyim muck muck??
    (Bi zahmet hayal ediverin burda size sıkıca sarılıp öptüğümü....)
    ZARAM ruh ikizim biricik canım kankim
    ASİM bitanem herşeyim
    SERPİLİM canımın içi
    Nasılsınız???İyimisiniz???
    Sınavlarım vardı vakit bulamadım yazmaya...birkaç hafta boşum dinleneceğim tabii mümkün olursa...
    Survivoru bekliyorum başlamadı gitti gün sayıyoruz acunda tık yok rahatı yerinde parası cebinde adamları emrinde bizi taktığı yok paşa gönlüm bilir hesabı kaç kaldı survivorun başlamasına sabrım kalmadı benim izleyecek birşey bulamıyorum tv de canım sıkılıyor...
    Kızlar ben survivor yazarokurdayım
    kankam orayada bir uğrarsan sevinirim....daha yeni yazmaya başladım orda...
    Kızlar sonra görüşmek üzere gidip yemeğimi yiyeceğim öpüldünüz güzellerim bayyy???....

    YanıtlaSil
  133. Ülkerim Aygül bana mailmi atmış hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  134. Arkadaşlar Üyelerimiz Sayfasını üye olmayanlar artık göremeyecek böyle olmasının daha uygun olacağını düşündüm.Üye Olan Üye Olanları görsün herkesin görmesine de gerek yok yani.

    YanıtlaSil
  135. AYŞENUR'UM RUH İKIZİM CANIM KANKAM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN BENDE SENI ÇOOOK ÖZLEDİM ŞUAN MUTLULUKDAN GÖZLRRİM SEN DÖNDÜN AYGÜLÜM BANA MAILDE YAZMIŞ VARMI BENDEN MUTLUSU
    AYŞENUR'UM RUH İKIZİM CANIM KANKAM SANA SIMSIKI SARLIB ÖPÜYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  136. İyi düşünmüşsnüz Engin bey

    YanıtlaSil
  137. Mersinli ELA ❤️❤️❤️21 Ocak 2018 00:11

    MERABA NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR

    ..
    ..
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
    ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
    SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
    AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
    NURDANIM ❤️❤️❤️
    ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
    AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
    SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
    CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
    MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️
    EYLÜL ❤️❤️❤️
    AYŞENUR ❤️❤️❤️

    OOOOOO ARKADAŞLAR HOŞ GELDİNİZ NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR

    ENGİN BEY BEN ÜYE OLMADIM BURAYA GİREMİYECEKMİYİM

    YanıtlaSil
  138. Suan cok mutluyum yaaaaa hem Aysenurum Gelmis hemde Aygulumden selam gelmis yaaaaaaaa :) :D :D buraya girerken bu kadar mutlu olacagimi dusunmemisdim :)
    AYSENURUMmmmm herseyim bitanem seni cooooook ozledim bu bize yapilirmi yaaaaa :( her gun aklimdaydin seni cok merak ettim iyisin dimi seni cooooook seviyorum :) sna sikica sariliyorum ve kocaman opuyorum :D :D :D
    ULKERCIM Aygulume bende cok cok cokkkkk selam soyle bende onu cooooooooooooooook seviyorum ve onu cok ozledim :D :D :D ayy suan benden mutlusu yok :D
    ELAM sagol canim cok iyiyim htta superim sen nasilsin :D :D

    YanıtlaSil
  139. Mersinli ELA ❤️❤️❤️21 Ocak 2018 00:38

    ASİM GÜLÜM SENİ MUTLU GÖRMEK ÇOK GÜZEL HEP MUTLU OL GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN CANIM
    HAMD OLSUN İYİYİM

    YanıtlaSil
  140. Elam kankam benim buraya bu sitenin başka sayfalarına tabiki gire bilirsin sadce üyeler sayfasna giremiyeceksin bitanem sende üye ol özelden konuşalım mail adresin yoksa yardım ede biliriz

    YanıtlaSil
  141. Teşekkürler Ela sen nasılsın. Sana yardımcı oluruz üye olmanda nerede takılıyorsun üye olurken

    YanıtlaSil
  142. Elam kankam benim çok şükür iyiyim
    Sen nasılsın iyimsin aşkım

    YanıtlaSil
  143. Iyi akşamlar beyler&bayanlar nasılsınız? Üye olmak isteyip üye olamayanlar ve mesajlaşma sistemi hakkında merak ettiklerinizi çekinmeden sorun biz sizler için burdayız her zaman.

    YanıtlaSil
  144. Mersinli ELA ❤️❤️❤️21 Ocak 2018 01:04

    EKREM BEY
    HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM
    BEN HİÇ BİR YERE ÜYE OLMADIM
    CEVAP YAZDIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
    ..
    ZARAMMM KANKAM BİRTANEM AŞKIM ANLADIM CANIM BURAYA GELDİGİMDE SİZLERİ GÖRÜM
    AŞKIM BEN SİTELER HARİÇ HİÇBİR BAG KULLANMAM
    GÜZEL DAVETİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM KANKAM
    EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  145. Iyi aksamlar Ekrem bey siz nasilsiniz?
    Elam sagol bitanem sende hep iyi ol guzel yuzun hep gulsun :)

    YanıtlaSil
  146. Tatliciulker21 Ocak 2018 01:31

    Ben, ben ben yardım istiyorum. Kim yardım edecek.

    YanıtlaSil
  147. Tatliciulker21 Ocak 2018 01:33

    Tüh lafa daldım selam vermeyi unutdum. ENGİN abi, EKREM abi iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  148. Iyi akşamlar tatliciulker mail adresin var mı?

    YanıtlaSil
  149. Tatliciulker21 Ocak 2018 01:37

    ASİ iyi akşamlar. Birtanem selamını iletdim. Aygülüm Y.O-da seni ve qaliba Bahar mıydı, neydi öyle bir arkadaşını görmüş. Orda Eski hesabı varmış. Onu aktiv hale getirmek istemiş ama şifreyi hatrlamyor. Biliyormusun. Bana bir resmini atdı. Ya bayıldım. Kız resmen Türkmen güzeli.

    YanıtlaSil
  150. Tatliciulker21 Ocak 2018 01:38

    Evet abh mail adresim var.

    YanıtlaSil
  151. Tatliciulker21 Ocak 2018 01:38

    Evet abi mail adresim var.

    YanıtlaSil
  152. Iyi aksamlar arkadaslar

    YanıtlaSil
  153. Evet Ulkercim Aygulum masallah cok guzel orda konusurken bir birimize resimlerimizi gostermisdik :) ya demek sifresini unutmus tuh ya ulkercim orda profiline resmini koyarmisin seni merak ediyorum sonra kaldirirsin

    YanıtlaSil
  154. Tatliciulker21 Ocak 2018 02:24

    Asi sənin xətrinə 10 dak. Qoyacam. Burdasansa de qoyum. Tez dəyişdirəcəm. Qohumlarıd görsə vay halıma.

    YanıtlaSil
  155. Sen mail adresin ile dizihabersitesi@gmail.com
    Adresine bilgilerini gönder ben hesabı açarım.

    YanıtlaSil
  156. Tamam canim yarin denk gelirsek koyarsin bende koyarim ayrica merak etme ya kim gorecek simdi sen uyumussundur kesin yada tesden koyarsin saat 11 de koy bizim saat ile baktigim zaman burda yazarim bende koyacam

    YanıtlaSil
  157. Arkey Madhubala21 Ocak 2018 04:24

    Uye olmak zorunlu mu?

    YanıtlaSil
  158. Tatliciulker21 Ocak 2018 09:55

    Günaydın SERPİL ablişkom:-)Bence üye olmak zorunlu diyil ya.
    Bu arada seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  159. Tatliciulker21 Ocak 2018 10:00

    Günaydın millet:-) Ne haber.

    ZARİNOM, SERPİLİM, ARZUCUM, ELAM, ASİCİM seviliyorsunuz.

    EKREM abi, ENGİN abi sizlerede günaydın.

    Asi bizim vaxtla saat 11 tamamda qoyacam. Ama xaiş eliyirəm. Tez baxarsan. Mən çox dar düşüncəyə sahib mühütdə yaşıyıram. Qohumlarımnan kimsə görsə mənim üçün pis olar.

    YanıtlaSil
  160. Hayır Serpil hanım niye zorunlu olsun. Üyeliğin sadece konu açabilme üyeler arası özel mesaj yazabilme gibi avantajları var ama tabi ki üye olmak zorunlu değil.

    YanıtlaSil
  161. Günaydınlar Tatliciulker nasılsın?

    YanıtlaSil
  162. Gunaydin mutlu sabahlar huzurlu pazarlar nasilsiniz? :) :) :)
    Ulkercim gunaydin canim nasilsin? Tamam canim koydugun zaman bakacam

    YanıtlaSil
  163. Tatliciulker21 Ocak 2018 13:33

    Ash profili dəyişdirməyə gedirəm. Xaiş eliyirəm tez bax.

    YanıtlaSil
  164. Tatliciulker21 Ocak 2018 13:33

    Asi profili dəyişdirməyə gedirəm. Xaiş eliyirəm tez bax.

    YanıtlaSil
  165. Ükerim Asim sizede Günaydın
    İyiyim hamd olsun sizler nasılsnız?

    YanıtlaSil
  166. Günaydın. İ̇yi pazarlar nasılsınız arkadaşlar iysinsisdir inşallah

    YanıtlaSil
  167. Arkey Madhubala21 Ocak 2018 14:16

    Asim.Ulker im.Zaram sizlere de gunaydn.Çok sukur iyiyim.Sizler nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  168. Tatliciulker21 Ocak 2018 14:53

    SERPİLİM, ZARİNOM ben iyiyim çok şükür:-P Ya kızlar Asi sonunda beni gördü:-) Eh artık o beni size tarif eder.

    SERPİLİM senin abinin kız kaçırma mezsusu tatlıya bağlandımı? Ya kız bari iyi birisi mi?

    YanıtlaSil
  169. Arkey Madhubala21 Ocak 2018 15:10

    Ülker im abim degil.Erkek kardeşim.Kızın aılesının yanına gıttıler.İyi karşilamişlar.Ben bu mevzudan uzak durmaya çalışıyorum.Eşim kızıyor.Sebebı de kardesım bızımle kalıyordu.Şimdi bu kira ödeyemezse karısını da alıp gelır.Bızde kalmaya devam ederler dedı.İş yok guç yok. zaten.Durum beter.Bu arada kız felakat.Çok patavatsız.yol yordam bılmıyor.Buyuk kuçuk dınlemıyor.En kotusu de çok konusuyor.2 gunde depresyona gırdım.Bır ömur katlanacak olana allah sabır versın.Ekmek elden su golden annemın basını yıyıorlar.

    YanıtlaSil
  170. Tatliciulker21 Ocak 2018 15:57

    Ayy SERPİLİM Allah sabr versin. Bide söylediklerine çok güldüm ya. Kızı tarif etdikten sonr, ailesinin sizin aileni hoş karşılamasına hiç şaşırmadım. Kızın anne babası kesin bu kız bu huyla evde kalacak deyip üzülüyormuşlar. Kardeşinin onu kaçtığını öyrenincede mutluluktan havaya uçmuşlardır kesin.
    Kızın huyuna baklrsa ondan cekeceyiniz var gib görünüyor.
    Ne diyeyim Allah sabr versin. Sende kendini üzme, brak kardeşin üzülsün. Bir ömür başının etini yiyecek, kızı kaçırdığı için.

    Seni çok seviyorum canım.

    YanıtlaSil
  171. Ya kızlar ben Aygüle mailden bir birmze fotolarmzı gönderyoruz konuşuyoruz bugün ise Aygulün sesni duyacam çok heyecanlıyım


    Serplim Asim Ayşenurum Aygulün size çok selamı var sizi. Çok özlemiş

    YanıtlaSil
  172. Zaram Serpilim hep iyi olun cok sukur bende iyiyim hatta superim sabah yazara girince cok mutlu oldum nedenmi eeee Aygulum yazarda ben mutlu olmammi :D Aygulum yazdigini gorunce cok mutlu oldum sizi cok ozlemis
    Kizlar evet Ulkeri gordum gisaca soyle anlatayim size hani tatlici ulker diye yaziyor ya iste tamda oyle cok tatli guzel biri masallah :D :D :D

    YanıtlaSil
  173. Şu an Ah Kalbim seyrediyorum kanal 7 de hiç birşey anlayamadım diziden kim kimdir kime ne olmuş? Araba çarpınca Pragya nasıl 4 metre havaya uçtu sorular sorular....

    YanıtlaSil
  174. Sizler için özet hazırlayayım dedim ama kafam allak bullak oldu ? biri bana yardım etsin ?

    YanıtlaSil
  175. Ekrem bey biz ah kalbimi izlemiyoruz ki biz yalancı baharı izliyoruz

    YanıtlaSil
  176. Hani bi ara özetlerni veriyordnuz ya
    Madhubala Rk

    YanıtlaSil
  177. Tatliciulker21 Ocak 2018 17:31

    Engin mi desem, Ekrem mi desem. Vallahi abi isminin ne olduğunu bilmiyorum. Selam verirken her iki ismi yazıyorum. Artık hangisi denk gelirse diye. Bide adını "GD arkness" yazmışsın. Bende buraya ilk geldiğimde ismini aceleye getirib gargamel okumuştum. Sonra çok şükür hatamı düzeltdim.
    Diziye gelince sana yardım etmeyi çok isterdim. Ama ben hint dizileri izlemiyorum. Çünki bir kaçı hiç inandırıcı diyil. Örneyin adam arabaya tekme atyor araba üstünden tır geçmiş hale geliyor. Yada biri diyerine bir yumruk atyor, yumruğu yiyen göye uçub 4 defa döndükten sonra yere düşüyor. Bide bunların dizisinde inşaat şirketleri ürünlerini koysalar satıştda kesin rekor kırırlar. Çünki kapıyı, pencereyi, dolapı, duvarı, çerçiveyi oyunculardan çok görüyoruz. Benim bir tek sevdiyim yalancı bahar.
    Neyse ya qaliba uzun konuştum.

    YanıtlaSil
  178. Tatliciulker21 Ocak 2018 17:36

    Zarinom YB hangi kanalda yaynlanyor? Ben yorumlardan takip ediyorum. Çok sevdim izlemeyi düşünüyorum. Bu arada Aygülüm akşam bana sesini göndereceyine dair söz verdi. Ay vallahi konuşma tarzını çok merak ediyorum. Zaten resimde çok güzeldi. Kim bilir sesi nasl güzel.
    Bide Mahriye ve Eylüle kavuşa bilsem süper olucak:-)

    YanıtlaSil
  179. Ülkerim yalancı bahar da kanal 7 de yayınlanıyor haftanın 1,2,3 günleri ah kalbimden sonra veriyorlar
    YB ikinci kez vermelerne ragmen reytingleri iyi bende severek izliyoruz

    YanıtlaSil
  180. Evet yalancı bahar özetlerine devam etmek lazım

    YanıtlaSil
  181. Ben ah kalbimi basdan beri izliyorum ve baslari daha guzeldi ve tum hint dizilerinde olaylar baya abartiliyor hele dayak deymemis dayak sesi cikiyor ya iste o cok komik :D
    Ulkercim Mahrisin yazarda hesabi var burdada uye mail adresini alarak konusa bilirsin ama Eylul aylardir ortada yok :(

    YanıtlaSil
  182. Tatliciulker21 Ocak 2018 18:59

    Asi Mahrini Yazardakı hesabının adı ne. Birtane Mahri adı var. Üstüne tklyorum olmuyor. Başka sayfa açlyor.

    YanıtlaSil
  183. Senin arkadas listene bakdim zaten arkadas listende var ya sen onun mahri oldugunu bilmiyormusun sen onun silinmis hesabina tikliyorsundur

    YanıtlaSil
  184. Mersinli ELA ❤️❤️❤️21 Ocak 2018 19:12

    MERABA SİTEMİZİN GÜLLERİ NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ

    YanıtlaSil
  185. Tatliciulker21 Ocak 2018 19:45

    ELOŞUM merhaba:-) Naslsın NURTANEM.

    YanıtlaSil
  186. Mersinli ELA ❤️❤️❤️21 Ocak 2018 20:06

    MERABA ÜLKERİM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    NARTANEM ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  187. Tatliciulker21 Ocak 2018 20:37

    Asi bir şey sorucam. Hani Küskün, duvara yastlanmış, ayağında topuklu kız profili olan mı mahri? Benim tarayıcıda sorun var. Bazı isimleri göstermiyor.

    YanıtlaSil
  188. A.N♥ZAAY♥ASAY-saranghae-21 Ocak 2018 20:57

    Merhaba güzellikler....
    Bugün nasılsınız?????
    Asimmmm bitanem herşeyim