25 Ocak 2018 Perşembe

Yalancı Bahar 37. Bölüm Özeti (By Zara)

Yalancı Bahar 37 Bölüm Özeti


[mavitext]Yalancı Bahar 37 Bölüm özeti[/mavitext] Yalancı bahar dizinde Madhubala ve Rişab kundra her şeyi arkalarında bırakıp yeni bir hayayt kurmaya hazırlanırlar ; ancak Madhubala'nın gitmeden önce Rişab kundra'dan bazı istekleri vardır ; Öncelikle Rişab kundra kendi annesinden özür dileyecekdir ve onun koynunda yatacakdır. Böylelikle Madhubala Rişab kundra'nın annesi Rada'ya seni oğlunla barıştracağım sözünüde tutmuş olacakdır. Madhubala'nın önemli sorunlarından bir tanes de ablası Tirişna'dır. Tirişna'nın geleceyi konusunda endişeleri olan Madhubala onun hayallerne kavuşmasnı ister Rişab kundra onu bir film yıldızı yapacak ve Ablasının hayallerine kavuşmasına yardım edecek. Ancak Rişab kundra bilmeden Tirişna ve BSC'yi aynı filimde buluşturacaktır. Tirişna görüşmeye gittiğinde karşısında babası Balraj'ı görünce yaşadığı şokun ardından baygınlık geçirir.

[caption id="attachment_55444" align="aligncenter" width="400"] Yalancı Bahar 37 Bölüm[/caption]
Madhubala’nın çabaları sayesinde RK ve Radha’nın arasındaki duygusal bağ yeniden güçlenmeye başlar. Onun bu başarısını hazmedemeyen Deepali ise ikilinin arasını yeniden açmak için tehlikeli bir plan yapar. Bittoo’nun bulduğu film yapımcısı ile tanışan Trishna bu kişinin yıllar önce kendisini Padmini ve Madhubala ile birlikte ölüme terk eden babası olduğunu görünce fenalaşarak yere düşer. Malik, RK ve Madhubala’nın kendisine yaptığı teklifi reddetse de hala Padmini ile barışmaktan vazgeçmemiştir. Telaşla eve dönenen Trishna, Padmini’ye Balraj’ı gördüğünü anlatır.

[caption id="attachment_55445" align="aligncenter" width="540"] Yalancı Bahar 37 Bölüm[/caption]

 

[pembetext]Özet İçin Zara Hanım'a Teşekkürler. Eline Emeğine Sağlık[/pembetext]

65 Comments

Zarinom ellerine saglik :-)
Hepinize selamlar...
Nasilsiniz bakalim? Uzun sureden sonra bir turrk dizisini izlemeye bashladim..ve diziye bayildim ben ya.. izlemeye kiyamiyorum
?????????

Merhabalar efendim nasılsınız arkadaşlar özet harika olmuş emeği geçenlerin eline emeklerine sağlık

İyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız?

Aleykum selam Mahrim nerelerdeydin özlettin kendini
teşekkürler
Sen nasılsın canım iyimsin

Mahrim hangi türk dizisi o

Merhaba Engin bey teşekkürler siz nasılsınız

Serplim nerdesin seni merak ediyor ve özlüyorum misafirlerin gitmedilermi

Arzu burdan hesap açtım önemli bir konu için bana burdan yaz.

Ya şimdi gördüm sayfayı:) ben bir öncekine yazmıştım:( Mahrim o "Beni bırakma" dizisidir inşallah. Çünkü başka izlemeye değer günlük dizi yok ekranlarda

Teşk ederim bende iyiyim saolun efendim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 26 Ocak 2018 00:25

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR...


ZARAMMM KANKAM BİRTANEM AŞKIM EMEGİNE SAGLIK. NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
. EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
..
MAHRİŞKOM HOŞ GELDİN NİYE HEMEN GİDİYORSUN GEL BERABER SOHBET EDELİM.
YAZAR OKUR DAKİ SEN MİSİN YÜZÜN TAM GÖZÜKMÜYOR

Iyi akşamlar. Elan hoşgeldin kalbimin Mersin ayağı❤ArEl?isim birleştirmeye taktım bugün?
Zaramla konuşuyoruz zaten özelden. Serpilim yok bitek bugünde?

Elam kankam benim hamd olsun iyiyim Allah bugünmü aratmasın
Siyah inciyi izliyorum
Sen nasılsın iyimsin aşkım neyapıyorsun ne var ne yok
ZAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM

Asim Ükerim Serplim Ayşenur'um nerdesiniz

Dizi sen anlat Karadeniz di ???
Zaramm,,iyiyim ben
Elam ben burdayim..bu gun full konushurz???

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 26 Ocak 2018 01:14

ARZUM ÇİÇEGİM
HAYIRLI AKŞAMLAR HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
KALBİMİN GONCA GÜLÜ
ELAR ❤️
ELAR ❤️
SEN YAZARSIN DA BEN YAZMAZMIYIM

..
ZARAMMM KANKAM BİRTANEM AŞKIM HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
İYİLİK SAGLIK CANIM BENDE AK İZLİYORUM PRAGYA SONUNDA TANUYA TOKAT ATTI
EL❤️❤️❤️ZA
SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM ❤️❤️❤️AŞKIM
..
MAHRİŞKOM HOŞ GELDİN
TAMAM CANIM KONUŞALIM
YAZAR OKUR DAKİ MAHRİ SEN MİSİN RESİM TAM GÖZÜKMÜYOR
NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR

ELAM bak fotomu koydum

Ordaki Aynur-Mahri benim :)

DAYANAMADIM degishtirdim..ama buda benim???
Iyi geceler Elam????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 26 Ocak 2018 01:28

MAHRİŞKOM ANLADIM ARADA SIRADA ORAYA GİRİYORUM
MAHRİŞKOM YÜZÜN GÖZÜKMÜYOR
FOTUNUMU DEGİŞTİR DİN
NEREYE GİDİYORSUN ❤️❤️?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 26 Ocak 2018 01:45

KIZLAR UYUDUNUZMU

MAHRİŞKOM BURDAYIM DEDİN NERDESİN

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 26 Ocak 2018 02:12

KIZLARRRRRRRRRRRR
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
ÖZELDEN Mİ KONUŞUYORSUNUZ ONUN İÇİN YOKSUNUZ

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 26 Ocak 2018 02:34

MAHRİŞKOM YÜZÜN GÖZÜKMÜYOR

Günaydin :)

Ben daha hich msjlashmadim bile ;) ;)
Nasil yapildigini bile bilmiyorum

Saat o zaman 1 di...o yüzdden uyumushum

Sanada günaydın Mahrim
Cümleten Günaydın hayırlı sabahlar
Nasılsınız?

Elam kankam benim, özelden bitek Arzuyla konuşuyoruz diyer kızlar tam üye olamadılar. Serplimin kayıvalidesi gelşişdi. Asim Ükerim nerde bende bilmiyorum

GÜNAYDIN MİLLET:-) HAYRLI CUMALAR HER KESE...
ZARİNOM AKŞAM BANA BİR ŞEY DEDİN YA BEN ONU HALL EDİYORDUM. ÇOK ŞÜKÜR YETİŞDİRDİM.

OOO MAHRİ BEN NE ZAMAN YAZMASAM SEN O ZAMAM GELİYON:-(

A

Günaydın arkadaşlar, hayırlı cumalar nasılsınız?

Günaydın arkadaşlar

Sanada günaydıe Ekrem abi:-)

Sanada Günaydın:-)

Ekrem bey Engin bey sizde günaydın hayırlı cumalar

Ekrem bey Engin bey sizede günaydın hayırlı cumalar

Hepinize gunaydinlar hayirli sabahlar cumaniz mubarek olsun :) sagolun ben iyiyim sizler nasilsiniz?

Serpilim nerdesin ya misafirler gitmedimi daha ne cok kaliyorlar ya seni cok ozledim

Zaram bu aralar canli skora sarmis durumdayim mb fazla gittiyi icin surekli giremiyorum :) hastalik gibi bi sey oldu

Asim biriciğim hoş geldin nasılsın iyimsin seni çok özledim bizi ihmal etme

Ülkerim yetiştire bildiğne sevindim ee nasılsın

Günaydınlar:)

Iyiyim Zaram sen nasilsin tamam sizi ihmal etmem :) seni opuyorum ve seni cooooooook seviyorum

Asim iyi olmana çok sevindim
bende iyi olmaya gayret ediyorum canım sen DB de yazıyormsun? Ben bugun kördüğüm sayfalarna bakdım Defnem Ayselim Saliham Begüm yoklar Nurdan Ve Deniz' i desen. Öbür sitedeler bizim yazmama kararı aldığmız sitede ya ben bizim kızları eski günlerimizi çok özledim

Biriciğim bende seni çoook seviyorum ve öpüyorum. Görüşürüz

Zaram hep iyi ol bitanem hayir canim orda yazmiyorum survivor baslayanda yazacam gecen bi girdim bizim kizlara selam vermek icin ama kimse olmadigi icin ciktim

İyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar

Ekrem bey survivor hakkında yeni haberler var mı? Yeni yarışmacılar belli oldu mu?

Tatlıcı Ülker delete 26 Ocak 2018 22:48

İyi akşamlar ZARİNOM:-) Ben iyiyim:-)

Tatlıcı Ülker delete 26 Ocak 2018 22:49

Aaa benim hesaba nouldu ya? 2 hesabımda aynı günde durdu. Yok böyle şansızlık:-(

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Ocak 2018 00:16

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR
GÜNÜNÜZ NASIL GEÇTİ
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
ZARAMMM EL❤️ZA
ARZUM ÇİÇEGİM
MAHRİŞKOM
ÜLKERİM NARTANEM
SERPİLİM SENİ BEKLİYORUM
ASİM GÜLÜM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR.
UZUN SÜRE YAZMAMAZLIK YAPMA ÖZLÜYORUM SENİ

Teşekkürler sizlere de hayırlı akşamlar efendim

Burdaki hesabınızla ilgili bir sorun mu var anlayamadım ama

Ekrem Bey Evet Yeni Haberler Bekliyoruz

Tatlıcı Ülker delete 27 Ocak 2018 00:40

Engin abi hesabım kayb olmuş. Ben çkış yapmam, oturumu hep açık tutarım. Ama siteye girdim hesabım yok. Giriş yapmayı denedim böyle hesab yok dedi. Sorunun ne olduğunu anlamadım.

Tatlıcı Ülker delete 27 Ocak 2018 00:42

ELOŞUD nurtanem naslsın kız? Baya zamandır konuşamyoruz seninle. Eee neler yapıyorsun bakalım?

Hemen bakiyorum

Kullanici adiniz neydi acaba

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Ocak 2018 00:50

ÜLKERİM NARTANEM HAMD İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM
NE YAPİM AYNI DEGİŞEN BİRŞEY YOK AYNI MARATON SEN NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM

ELAM kankam benim hamd olsun iyiyim günüm güzel geçdi
filim izliyorum bebek firarda gülmekten mideme ağrılar girdi
sen nasılsın aşkım iyimsin ne yapıyorsun senin günün nasıl geçdi?
ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Ocak 2018 01:07

ZARAMMM KANKAM BENİM
HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
GÜNÜNÜN GÜZEL GEÇMESİNE ÇOK SEVİNDİM
GÜNÜM GÜZEL GEÇTİ AYNI MARATON DEGİŞEN BİRŞEY YOK
İYİ SEYİRLER CANIM