Yalancı Bahar 37. Bölüm Özeti (By Zara)

Yalancı Bahar 37 Bölüm Özeti


[mavitext]Yalancı Bahar 37 Bölüm özeti[/mavitext] Yalancı bahar dizinde Madhubala ve Rişab kundra her şeyi arkalarında bırakıp yeni bir hayayt kurmaya hazırlanırlar ; ancak Madhubala'nın gitmeden önce Rişab kundra'dan bazı istekleri vardır ; Öncelikle Rişab kundra kendi annesinden özür dileyecekdir ve onun koynunda yatacakdır. Böylelikle Madhubala Rişab kundra'nın annesi Rada'ya seni oğlunla barıştracağım sözünüde tutmuş olacakdır. Madhubala'nın önemli sorunlarından bir tanes de ablası Tirişna'dır. Tirişna'nın geleceyi konusunda endişeleri olan Madhubala onun hayallerne kavuşmasnı ister Rişab kundra onu bir film yıldızı yapacak ve Ablasının hayallerine kavuşmasına yardım edecek. Ancak Rişab kundra bilmeden Tirişna ve BSC'yi aynı filimde buluşturacaktır. Tirişna görüşmeye gittiğinde karşısında babası Balraj'ı görünce yaşadığı şokun ardından baygınlık geçirir.

[caption id="attachment_55444" align="aligncenter" width="400"] Yalancı Bahar 37 Bölüm[/caption]
Madhubala’nın çabaları sayesinde RK ve Radha’nın arasındaki duygusal bağ yeniden güçlenmeye başlar. Onun bu başarısını hazmedemeyen Deepali ise ikilinin arasını yeniden açmak için tehlikeli bir plan yapar. Bittoo’nun bulduğu film yapımcısı ile tanışan Trishna bu kişinin yıllar önce kendisini Padmini ve Madhubala ile birlikte ölüme terk eden babası olduğunu görünce fenalaşarak yere düşer. Malik, RK ve Madhubala’nın kendisine yaptığı teklifi reddetse de hala Padmini ile barışmaktan vazgeçmemiştir. Telaşla eve dönenen Trishna, Padmini’ye Balraj’ı gördüğünü anlatır.

[caption id="attachment_55445" align="aligncenter" width="540"] Yalancı Bahar 37 Bölüm[/caption]

 

[pembetext]Özet İçin Zara Hanım'a Teşekkürler. Eline Emeğine Sağlık[/pembetext]

65Yorum

  1. Zarinom ellerine saglik :-)
    Hepinize selamlar...
    Nasilsiniz bakalim? Uzun sureden sonra bir turrk dizisini izlemeye bashladim..ve diziye bayildim ben ya.. izlemeye kiyamiyorum
    ?????????

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar efendim nasılsınız arkadaşlar özet harika olmuş emeği geçenlerin eline emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. İyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız?

    YanıtlaSil
  4. Aleykum selam Mahrim nerelerdeydin özlettin kendini
    teşekkürler
    Sen nasılsın canım iyimsin

    YanıtlaSil
  5. Mahrim hangi türk dizisi o

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Engin bey teşekkürler siz nasılsınız

    YanıtlaSil
  7. Serplim nerdesin seni merak ediyor ve özlüyorum misafirlerin gitmedilermi

    YanıtlaSil
  8. Arzu burdan hesap açtım önemli bir konu için bana burdan yaz.

    YanıtlaSil
  9. Ya şimdi gördüm sayfayı:) ben bir öncekine yazmıştım:( Mahrim o "Beni bırakma" dizisidir inşallah. Çünkü başka izlemeye değer günlük dizi yok ekranlarda

    YanıtlaSil
  10. Teşk ederim bende iyiyim saolun efendim

    YanıtlaSil
  11. Mersinli ELA ❤️❤️❤️26 Ocak 2018 00:25

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR...


    ZARAMMM KANKAM BİRTANEM AŞKIM EMEGİNE SAGLIK. NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    . EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ..
    MAHRİŞKOM HOŞ GELDİN NİYE HEMEN GİDİYORSUN GEL BERABER SOHBET EDELİM.
    YAZAR OKUR DAKİ SEN MİSİN YÜZÜN TAM GÖZÜKMÜYOR

    YanıtlaSil
  12. Iyi akşamlar. Elan hoşgeldin kalbimin Mersin ayağı❤ArEl?isim birleştirmeye taktım bugün?
    Zaramla konuşuyoruz zaten özelden. Serpilim yok bitek bugünde?

    YanıtlaSil
  13. Elam kankam benim hamd olsun iyiyim Allah bugünmü aratmasın
    Siyah inciyi izliyorum
    Sen nasılsın iyimsin aşkım neyapıyorsun ne var ne yok
    ZAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  14. Asim Ükerim Serplim Ayşenur'um nerdesiniz

    YanıtlaSil
  15. Dizi sen anlat Karadeniz di ???
    Zaramm,,iyiyim ben
    Elam ben burdayim..bu gun full konushurz???

    YanıtlaSil
  16. Mersinli ELA ❤️❤️❤️26 Ocak 2018 01:14

    ARZUM ÇİÇEGİM
    HAYIRLI AKŞAMLAR HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
    KALBİMİN GONCA GÜLÜ
    ELAR ❤️
    ELAR ❤️
    SEN YAZARSIN DA BEN YAZMAZMIYIM

    ..
    ZARAMMM KANKAM BİRTANEM AŞKIM HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
    İYİLİK SAGLIK CANIM BENDE AK İZLİYORUM PRAGYA SONUNDA TANUYA TOKAT ATTI
    EL❤️❤️❤️ZA
    SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM ❤️❤️❤️AŞKIM
    ..
    MAHRİŞKOM HOŞ GELDİN
    TAMAM CANIM KONUŞALIM
    YAZAR OKUR DAKİ MAHRİ SEN MİSİN RESİM TAM GÖZÜKMÜYOR
    NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR

    YanıtlaSil
  17. ELAM bak fotomu koydum

    YanıtlaSil
  18. Ordaki Aynur-Mahri benim :)

    YanıtlaSil
  19. DAYANAMADIM degishtirdim..ama buda benim???
    Iyi geceler Elam????

    YanıtlaSil
  20. Mersinli ELA ❤️❤️❤️26 Ocak 2018 01:28

    MAHRİŞKOM ANLADIM ARADA SIRADA ORAYA GİRİYORUM
    MAHRİŞKOM YÜZÜN GÖZÜKMÜYOR
    FOTUNUMU DEGİŞTİR DİN
    NEREYE GİDİYORSUN ❤️❤️?

    YanıtlaSil
  21. Mersinli ELA ❤️❤️❤️26 Ocak 2018 01:45

    KIZLAR UYUDUNUZMU

    MAHRİŞKOM BURDAYIM DEDİN NERDESİN

    YanıtlaSil
  22. Mersinli ELA ❤️❤️❤️26 Ocak 2018 02:12

    KIZLARRRRRRRRRRRR
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    ÖZELDEN Mİ KONUŞUYORSUNUZ ONUN İÇİN YOKSUNUZ

    YanıtlaSil
  23. Mersinli ELA ❤️❤️❤️26 Ocak 2018 02:34

    MAHRİŞKOM YÜZÜN GÖZÜKMÜYOR

    YanıtlaSil
  24. Ben daha hich msjlashmadim bile ;) ;)
    Nasil yapildigini bile bilmiyorum

    YanıtlaSil
  25. Saat o zaman 1 di...o yüzdden uyumushum

    YanıtlaSil
  26. Sanada günaydın Mahrim
    Cümleten Günaydın hayırlı sabahlar
    Nasılsınız?

    Elam kankam benim, özelden bitek Arzuyla konuşuyoruz diyer kızlar tam üye olamadılar. Serplimin kayıvalidesi gelşişdi. Asim Ükerim nerde bende bilmiyorum

    YanıtlaSil
  27. Tatliciulker26 Ocak 2018 11:29

    GÜNAYDIN MİLLET:-) HAYRLI CUMALAR HER KESE...
    ZARİNOM AKŞAM BANA BİR ŞEY DEDİN YA BEN ONU HALL EDİYORDUM. ÇOK ŞÜKÜR YETİŞDİRDİM.

    OOO MAHRİ BEN NE ZAMAN YAZMASAM SEN O ZAMAM GELİYON:-(

    A

    YanıtlaSil
  28. Günaydın arkadaşlar, hayırlı cumalar nasılsınız?

    YanıtlaSil
  29. Günaydın arkadaşlar

    YanıtlaSil
  30. Tatliciulker26 Ocak 2018 12:22

    Sanada günaydıe Ekrem abi:-)

    YanıtlaSil
  31. Tatliciulker26 Ocak 2018 12:22

    Sanada Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  32. Ekrem bey Engin bey sizde günaydın hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  33. Ekrem bey Engin bey sizede günaydın hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  34. Hepinize gunaydinlar hayirli sabahlar cumaniz mubarek olsun :) sagolun ben iyiyim sizler nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  35. Serpilim nerdesin ya misafirler gitmedimi daha ne cok kaliyorlar ya seni cok ozledim

    YanıtlaSil
  36. Zaram bu aralar canli skora sarmis durumdayim mb fazla gittiyi icin surekli giremiyorum :) hastalik gibi bi sey oldu

    YanıtlaSil
  37. Asim biriciğim hoş geldin nasılsın iyimsin seni çok özledim bizi ihmal etme

    Ülkerim yetiştire bildiğne sevindim ee nasılsın

    YanıtlaSil
  38. Iyiyim Zaram sen nasilsin tamam sizi ihmal etmem :) seni opuyorum ve seni cooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  39. Asim iyi olmana çok sevindim
    bende iyi olmaya gayret ediyorum canım sen DB de yazıyormsun? Ben bugun kördüğüm sayfalarna bakdım Defnem Ayselim Saliham Begüm yoklar Nurdan Ve Deniz' i desen. Öbür sitedeler bizim yazmama kararı aldığmız sitede ya ben bizim kızları eski günlerimizi çok özledim

    Biriciğim bende seni çoook seviyorum ve öpüyorum. Görüşürüz

    YanıtlaSil
  40. Zaram hep iyi ol bitanem hayir canim orda yazmiyorum survivor baslayanda yazacam gecen bi girdim bizim kizlara selam vermek icin ama kimse olmadigi icin ciktim

    YanıtlaSil
  41. İyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar

    Ekrem bey survivor hakkında yeni haberler var mı? Yeni yarışmacılar belli oldu mu?

    YanıtlaSil
  42. Tatlıcı Ülker26 Ocak 2018 22:48

    İyi akşamlar ZARİNOM:-) Ben iyiyim:-)

    YanıtlaSil
  43. Tatlıcı Ülker26 Ocak 2018 22:49

    Aaa benim hesaba nouldu ya? 2 hesabımda aynı günde durdu. Yok böyle şansızlık:-(

    YanıtlaSil
  44. Mersinli ELA ❤️❤️❤️27 Ocak 2018 00:16

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR
    GÜNÜNÜZ NASIL GEÇTİ
    ..
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    ZARAMMM EL❤️ZA
    ARZUM ÇİÇEGİM
    MAHRİŞKOM
    ÜLKERİM NARTANEM
    SERPİLİM SENİ BEKLİYORUM
    ASİM GÜLÜM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR.
    UZUN SÜRE YAZMAMAZLIK YAPMA ÖZLÜYORUM SENİ

    YanıtlaSil
  45. Teşekkürler sizlere de hayırlı akşamlar efendim

    YanıtlaSil
  46. Burdaki hesabınızla ilgili bir sorun mu var anlayamadım ama

    YanıtlaSil
  47. Ekrem Bey Evet Yeni Haberler Bekliyoruz

    YanıtlaSil
  48. Tatlıcı Ülker27 Ocak 2018 00:40

    Engin abi hesabım kayb olmuş. Ben çkış yapmam, oturumu hep açık tutarım. Ama siteye girdim hesabım yok. Giriş yapmayı denedim böyle hesab yok dedi. Sorunun ne olduğunu anlamadım.

    YanıtlaSil
  49. Tatlıcı Ülker27 Ocak 2018 00:42

    ELOŞUD nurtanem naslsın kız? Baya zamandır konuşamyoruz seninle. Eee neler yapıyorsun bakalım?

    YanıtlaSil
  50. Hemen bakiyorum

    YanıtlaSil
  51. Kullanici adiniz neydi acaba

    YanıtlaSil
  52. Mersinli ELA ❤️❤️❤️27 Ocak 2018 00:50

    ÜLKERİM NARTANEM HAMD İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM
    NE YAPİM AYNI DEGİŞEN BİRŞEY YOK AYNI MARATON SEN NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM

    YanıtlaSil
  53. ELAM kankam benim hamd olsun iyiyim günüm güzel geçdi
    filim izliyorum bebek firarda gülmekten mideme ağrılar girdi
    sen nasılsın aşkım iyimsin ne yapıyorsun senin günün nasıl geçdi?
    ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

    YanıtlaSil
  54. Mersinli ELA ❤️❤️❤️27 Ocak 2018 01:07

    ZARAMMM KANKAM BENİM
    HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
    GÜNÜNÜN GÜZEL GEÇMESİNE ÇOK SEVİNDİM
    GÜNÜM GÜZEL GEÇTİ AYNI MARATON DEGİŞEN BİRŞEY YOK
    İYİ SEYİRLER CANIM