Yalancı Bahar 38. Bölüm Özeti (By Zara)

Yalancı bahar 38 bölüm özeti. Yalancı bahar dizisinde Madhubala ve Rişab kundra her şeyi arkalarında bırakıb gitmeden önce Madhubala'nın annesi ve üvey babasını mutlu etmek ve birilerine emanet etmek isterler.Madhubala Rişab kundra'ya annesine Malik ile olan ilişkisnin artık evliliğe dönüştürmesne isteyeceğne söz verir, Madhubala mahalleye annesiyle konuşmak için gider annesini karşısına alır ve artık Malik ile evlenmesi gerekdiğni söyler.

[caption id="attachment_55430" align="aligncenter" width="540"] Yalancı Bahar 38 özet[/caption]

Padmini Madhubala'ya nasıl böyle bir şey düşüne bilirsin der ve çok kızar. Rişab kundra sete Madhubala ve Maliki davet eder kayınvalidesi ile olan 20 yıllık ilişkisnin aşk olduğnu ve bunu kabul edib onunla evlenmesi gerektigini söyler. Bu sözler üzerine Malik çok kırılır kendisinin Padmini ve ailesne hep yardım etmeyi düşündüğünü ve asla evliliği düşünmedğni söyler ve stüdyoyu terk eder. Padmini Malik'den gelen telefonun ardından onun başna kötü bir şey geldiğini düşüner

57Yorum

  1. Hayırlı akşamlar
    Asim Serplim Arzum Elam
    Ükerim Saliham Mahrim
    Nasılsınız ne yapıyorsnuz

    YanıtlaSil
  2. Iyi akşamlar Zaram. Çok iyim ben?sen nasılsın?
    Elam, Serpilim, Ekrem ve Engin abi sizler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  3. Zaramm zarif çiçeğimm nasılsın paşam nasıl ne var ne yok Zinnet nasıl

    ❤️❤️❤️❤️

    Serpilimm balımm nasılsınn tatil nasıl gidiyorr

    ❤️❤️❤️❤️

    Asimm çılgınım nasılsın ne var ne yok

    YanıtlaSil
  4. Nurdanım canım benim hoş geldin sefalar getirdin seni çok özledim
    Biz çok şükür iyiyiz Zinet de iyi selamı var. sen nasılsın Esma pirensesim le Ahmet pirensim nasıllar onları öp benim için Bitanem Defnem ve Ayselim nerde biliyormsun? Denize selam ve onu çok özlediğmi söylermsin .canım benim
    Allah'a emanet ol görüşürüz İnşallah

    YanıtlaSil
  5. Arzum iyi olmana sevindimbende
    çok şükür iyiyim
    fazilet hanım ve kızlarnı izliyorum
    Sende kesin o sesi izliyorsundur.

    YanıtlaSil
  6. Arkey Madhubala28 Ocak 2018 00:01

    Aleykum selam Zaram.Sende Zınet ıme selam soyle.Onu çok özledım.Sen nasılsın Zaram.Kuçuk prensımı öp.Enişteme selamlar.Hoşgeldın Nurdan ım nasılsın?Bende senı çok özledım.Arzum nasılsın canım. .Zaram.Nurdan ım.Arzum ben çok iyıyım.Asım.Elam.Mahrım nerelerdesınız?Engın ve Ekrem bey sızler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  7. Ya hoşgeldin Serpilim?Bende çok iyim:)

    Hayır Zaram . Cumartesi günleri Fazileti izliyorum genelde?Çok heyecanlı be?Kerimenin oğlu aslında Yağız ama Sinan abisi üzülmesin diye Kerimenin oğlu gibi davranıyor?
    Bide O sesin bu turu pek ilgimi çekmiyor. Hep aynı şarkıları söyletiyorlar. Arada bitek Gökhan takımındaki yarışmacılara değişik bişeyler söyletiyor. Diğerleri hep aynı:/

    YanıtlaSil
  8. Serplim çok şükür biz iyiyiz
    Eniştenin de selamı var
    Sen nasılsın eniştem nasıl enişteme selam söyle. Canım misafirlerin gettilermi ? Tatilin nasıl gediyor?
    Güzel kalpli arkadaşım
    Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  9. Arzum sendemi Fazileti izliyorsun
    Evet çok güzel dizi iyi seyrler bitanem
    Buarada biliyormsun
    Sinanla Ece sevgiliymiş

    YanıtlaSil
  10. Evet Zaram bende izliyorum.
    Oha yok bilmiyordum yhaa Afra çok güzel bir kızz? ama geçenlerde Yağızla sevgili diye haberleri çıkmıştı?

    YanıtlaSil
  11. Mersinli ELA ❤️❤️❤️28 Ocak 2018 01:02

    DÜNYA GÜZELİ ARKADAŞLARIM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SİZLER NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    .
    ZARAMMM ?ARZUM ? ASİM ? SERPİLİM HOŞ GELDİN ?

    YanıtlaSil
  12. Arkey Madhubala28 Ocak 2018 01:23

    Ben iyiyim kizlar.Aleykum selam Zaram.Tatil berbat geçiyordu.Çok sukur bugun gittler.Resmen kaynvalidem bir taraftan gorumcem diyer taraftan yediler beni.Sizi çok ozledim

    YanıtlaSil
  13. Mersinli ELA ❤️❤️❤️28 Ocak 2018 01:28

    SERPİLİMMM HOŞ GELDİN İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
    KIYAMAM SANA BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
    KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  14. Iyi aksamlar
    Zaram iyiyim canim sadece midem agriyor uyumak istedim uyamadim sen nasilsin
    Elam hayirli aksamlar canim nasilsin?
    Serpilim hos geldin canim sen nasilsin iyimisin bende seni ozledim bitanem
    Nurdanim hos geldin iyiyim sen nasilsin kuzucuklarin nasillar neler yapiyorsun

    YanıtlaSil
  15. Ulkerim sana yazara gelecem dedim ama giremiyorum simdi

    YanıtlaSil
  16. Mersinli ELA ❤️❤️❤️28 Ocak 2018 01:39

    ASİM GÜLÜM HOŞ GELDİN GEÇMİŞ OLSUN CANIM
    HAMD OLSUN BEN İYİYİM
    KENDİNE DİKKAT ET

    YanıtlaSil
  17. Ben iyim Elam. Senden naber?

    YanıtlaSil
  18. Arkey Madhubala28 Ocak 2018 01:48

    Geçmis olsun Asim

    YanıtlaSil
  19. Mersinli ELA ❤️❤️❤️28 Ocak 2018 01:50

    ARZUM ÇİÇEGİM
    İYİLİK SAGLIK CANIM
    SANKİ SENİNLE ÖNCEDEN KONUŞMUŞUZ GİBİ GELİYOR KENDİME ÇOK YAKIN HİSSEDİYORUM SENİ GÜL BAHÇEM
    BİDE SANA ÇOK DEGER VERDİGİM İÇİN ÇİÇEGİM GÜL BAHÇEM DİYİYORUM
    SENİ SEVİYORUM
    GÜZEL YÜZLÜM
    TAM SANA YAZACAKTIM SENİN MESAJINI GÖRDÜM

    YanıtlaSil
  20. Serpilim Elam sagolun canlar

    YanıtlaSil
  21. Iyi geceler arkadaslar yorucu is temposuna 5 gunluk ara verdim darisi ekrem beyin basina :)

    YanıtlaSil
  22. Mersinli ELA ❤️❤️❤️28 Ocak 2018 02:45

    HAYIRLI AKŞAMLAR ENGİN BEY
    İYİ DİNLEMELER
    BİR ŞEY SORACAM BURDA ARKADAŞLAR ÖZEL KONUŞUYORLAR
    BİZDE GÖRSEK OLMAZ MI

    ..
    ASİM İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  23. UYELERIN.BIRBIRINE OZEL.MESAJLARINI KASTEDIYORSANIZ BU MUMKUN DEGIL ZATEN ETIK DE OLMAZ BU MESAJLARI BIZDE GORMUYORUZ

    YanıtlaSil
  24. Chat sistemi gibi birsey entegre edebiliriz ama online oradan yazabilirsiniz ancak zaten yorum alani da bu ise yariyor

    YanıtlaSil
  25. Sisteme uye olarak diger uyelere mesaj atabilirsiniz isterseniz mesaj gelmesini engelleyebilirsiniz isterseniz profili gizleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  26. Günaydın hayırlı sabahlar
    Nasılsınız arkadaşlar


    Asim Biriciğim çok geçmiş olsun
    Bugün nasılsın daha iyimsin dikkat et kendine

    Serplim bende sen çok özledim neyseki sonunda gittiler
    Allah'a emanet ol görüşürüz


    Elam kankam benim
    hamd olsun iyiyim .
    ZA<3EL
    SENI ÇOOOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  27. Herkese gunaydinlar mutlu pazarlar
    sagol Zaram hayir agrisi kesmedi ilac iciyorum iki saat kesiyor sonra yine agriyor neyse ya sen nasilsin

    YanıtlaSil
  28. Biriciğim çok şükür ben iyiyim Temizlik yapdım
    Şimdi Pazar keyfi yapıyorum kafede arkadaşlarımla oturyoruz
    Biriciğim kıyamam ben sana ya doktora gittin mi?
    Seni çoook seviyorum
    Kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  29. Tatlıcı Ülker28 Ocak 2018 14:35

    Günaydın millet:-) Hayrlı pazarlar.

    YanıtlaSil
  30. Gunaydin iyi pazarlar arkadaslar

    YanıtlaSil
  31. Arkey Madhubala28 Ocak 2018 15:58

    Asım.Zaram.Mahrım.Elam.Arzum.
    Ülker ım.Engın ve Ekrem Bey tunaydın.Nasılsınız?

    YanıtlaSil
  32. Serplim çok şükür iyiyim sen nasılsın canım iyimsin?

    Ülkerim. Hoş geldin nasılsın kuzum iyimsin?

    YanıtlaSil
  33. Arkey Madhubala28 Ocak 2018 17:03

    Zaram ben de çok iyıyım.Bugun çok geç kalktım.Kahvaltı hazırlıyorum.Buyrun gelın bırlıkte yıyelım

    YanıtlaSil
  34. Serplim canım afiyet olsun

    YanıtlaSil
  35. Hep iyi ol Zaram yok ya ben doktor sevmem doktorda beni sevmez zaten hem hastaneye gitsem akil hastanesine kapatirlar beni ;) neyse simdi biraz iyiyim
    Serpilim iyiyim canim sen nasilsin afiyet olsun

    YanıtlaSil
  36. Selam Mahrisim nasilsin dogum gunun nasil gecti

    YanıtlaSil
  37. Asim Allah iyliğni versin
    Ya sende aynı benim kuzenim gibisin ha

    YanıtlaSil
  38. Herkese selam nasılsınız? Asi geçmiş olsun simdi nasılsın?
    Serpil hocam siz naptınız kardeşinin meselesi tatlıya bağlandı mı?

    YanıtlaSil
  39. Arkey Madhubala28 Ocak 2018 23:24

    Ekrem bey şimdılık durum ıdare eder.Kızın babası kızıyla gorustu.Daha bızımle goruşmek için hazır olmadıklarını soyledıler.Bıze de saygı duymak duştu.Kardeşim ve eşi koyde annemle kalıyorlar.İş yok guç yok.Eşim de kızdıgı için yardım etmeme musade etmedı.Durum boyle.Sordugunuz ıçın tesekkurler.

    YanıtlaSil
  40. Mersinli ELA ❤️❤️❤️28 Ocak 2018 23:50

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR
    NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    .
    ENGİN CEVAP YAZDIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
    ANLADIM

    YanıtlaSil
  41. Hayirli aksamlar
    Ekrem bey sagolun iyiyim simdi siz nasilsiniz?
    Zaram kuzenindemi benim gibi deli yoksa ;)
    Elam cok sukur iyiyim sen nasilsin

    YanıtlaSil
  42. Arkey Madhubala29 Ocak 2018 00:02

    Hayirli aksamlar Elam.Hayirli aksamlar Asim

    YanıtlaSil
  43. Mersinli ELA ❤️❤️❤️29 Ocak 2018 00:15

    HAYIRLI AKŞAMLAR
    SERPİLİM ASİM
    HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM
    SİZLERİN İYİ OLMANIZA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL

    YanıtlaSil
  44. Mersinli ELA ❤️❤️❤️29 Ocak 2018 01:16

    ZARAMMM ❤️❤️ ARZUM❤️❤️ MAHRİMM ❤️❤️
    NERDESİNİZ NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ALLAH'A EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  45. Survivorun fragmani yayinlansada izlesek ;)
    Asim dogum gunun iyi gechti diyelim..
    Cadaloz yengeminki 26 sina.. Onun yorgunlugu sonra benimki..ustelik
    3senedir tüm misafirler 26sina geliyo..benide o gun kutluyolar :( 27sine ise arkadashlarimi cagirmazsam hich kimse yok neyse
    Hepinize iyi geceler

    YanıtlaSil
  46. Mersinli ELA ❤️❤️❤️29 Ocak 2018 02:28

    MAHRİŞKOM HOŞ GELDİN
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    HİÇ SOHBETE KATILMIYORSUN
    KENDİNE İYİ BAK YARIN AKŞAM GÖRÜŞÜRÜZ ?????

    YanıtlaSil
  47. İyi akşamlar arkadaşlar
    Elam kankam benim geldim burdayım
    Çok şükür ben iyiyim Oğluşum bir huysuzlandı şimdi uyudu
    Ee sen nasılsın aşkım iyimsin:))))


    Mahrim yengen cadaloz mı hihi
    Canım sanda iyi geceler tatlı rüyalarAllah'a emanet ol:)))

    biriciğim evet kuzenimde senin gibi çılgın:-) sen nasılsın oldun daha iyimsin
    Cümleten iyi geceler tatlı rüyalar Allah ömür verirse yarın görüşürüz

    YanıtlaSil
  48. Rica ederim ben tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  49. Iyi geceler arkadaslar
    Mahrisim acun fragmani yayinlamiyacak 1 gun yayinlayacak anlasilan hatta son gun yayinlasa sasmam bu aksam survivor diye

    YanıtlaSil
  50. Tatlıcı Ülker29 Ocak 2018 11:49

    Günaydın arkadaşlar:-) Yeni haftanız hayrlı, uğurlu olsun:-)

    YanıtlaSil
  51. Sanda günaydın Ülkerim

    Cümleten günaydın hayırlı sabahlar
    Nasılsınız arkadaşlar

    YanıtlaSil
  52. Arkey Madhubala29 Ocak 2018 12:42

    Gunaydın Ülker im.Gunaydın Zaram.Ben çok ıyıyım.Sızler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  53. Günaydın bayanlar gününüz neşe ve huzur içinde geçsin :)

    YanıtlaSil
  54. Arkey Madhubala29 Ocak 2018 13:33

    Tesekkurler Ekrem bey sızın de gununuz neşe ve huzur ıçınde geçsın

    YanıtlaSil
  55. Teşekkürler sizinde gününüz güzel geçsin

    YanıtlaSil
  56. Serplim çok şükür iyiyim Allah bu günümü aratmasın seninde iyi olmana sevindim

    YanıtlaSil