27 Ocak 2018 Cumartesi

Yalancı Bahar 38. Bölüm Özeti (By Zara)

Yalancı bahar 38 bölüm özeti. Yalancı bahar dizisinde Madhubala ve Rişab kundra her şeyi arkalarında bırakıb gitmeden önce Madhubala'nın annesi ve üvey babasını mutlu etmek ve birilerine emanet etmek isterler.Madhubala Rişab kundra'ya annesine Malik ile olan ilişkisnin artık evliliğe dönüştürmesne isteyeceğne söz verir, Madhubala mahalleye annesiyle konuşmak için gider annesini karşısına alır ve artık Malik ile evlenmesi gerekdiğni söyler.

[caption id="attachment_55430" align="aligncenter" width="540"] Yalancı Bahar 38 özet[/caption]

Padmini Madhubala'ya nasıl böyle bir şey düşüne bilirsin der ve çok kızar. Rişab kundra sete Madhubala ve Maliki davet eder kayınvalidesi ile olan 20 yıllık ilişkisnin aşk olduğnu ve bunu kabul edib onunla evlenmesi gerektigini söyler. Bu sözler üzerine Malik çok kırılır kendisinin Padmini ve ailesne hep yardım etmeyi düşündüğünü ve asla evliliği düşünmedğni söyler ve stüdyoyu terk eder. Padmini Malik'den gelen telefonun ardından onun başna kötü bir şey geldiğini düşüner

57 Comments

Hayırlı akşamlar
Asim Serplim Arzum Elam
Ükerim Saliham Mahrim
Nasılsınız ne yapıyorsnuz

Iyi akşamlar Zaram. Çok iyim ben?sen nasılsın?
Elam, Serpilim, Ekrem ve Engin abi sizler nasılsınız?

Zaramm zarif çiçeğimm nasılsın paşam nasıl ne var ne yok Zinnet nasıl

❤️❤️❤️❤️

Serpilimm balımm nasılsınn tatil nasıl gidiyorr

❤️❤️❤️❤️

Asimm çılgınım nasılsın ne var ne yok

Nurdanım canım benim hoş geldin sefalar getirdin seni çok özledim
Biz çok şükür iyiyiz Zinet de iyi selamı var. sen nasılsın Esma pirensesim le Ahmet pirensim nasıllar onları öp benim için Bitanem Defnem ve Ayselim nerde biliyormsun? Denize selam ve onu çok özlediğmi söylermsin .canım benim
Allah'a emanet ol görüşürüz İnşallah

Arzum iyi olmana sevindimbende
çok şükür iyiyim
fazilet hanım ve kızlarnı izliyorum
Sende kesin o sesi izliyorsundur.

Arkey Madhubala delete 28 Ocak 2018 00:01

Aleykum selam Zaram.Sende Zınet ıme selam soyle.Onu çok özledım.Sen nasılsın Zaram.Kuçuk prensımı öp.Enişteme selamlar.Hoşgeldın Nurdan ım nasılsın?Bende senı çok özledım.Arzum nasılsın canım. .Zaram.Nurdan ım.Arzum ben çok iyıyım.Asım.Elam.Mahrım nerelerdesınız?Engın ve Ekrem bey sızler nasılsınız?

Ya hoşgeldin Serpilim?Bende çok iyim:)

Hayır Zaram . Cumartesi günleri Fazileti izliyorum genelde?Çok heyecanlı be?Kerimenin oğlu aslında Yağız ama Sinan abisi üzülmesin diye Kerimenin oğlu gibi davranıyor?
Bide O sesin bu turu pek ilgimi çekmiyor. Hep aynı şarkıları söyletiyorlar. Arada bitek Gökhan takımındaki yarışmacılara değişik bişeyler söyletiyor. Diğerleri hep aynı:/

Serplim çok şükür biz iyiyiz
Eniştenin de selamı var
Sen nasılsın eniştem nasıl enişteme selam söyle. Canım misafirlerin gettilermi ? Tatilin nasıl gediyor?
Güzel kalpli arkadaşım
Seni çok seviyorum

Arzum sendemi Fazileti izliyorsun
Evet çok güzel dizi iyi seyrler bitanem
Buarada biliyormsun
Sinanla Ece sevgiliymiş

Evet Zaram bende izliyorum.
Oha yok bilmiyordum yhaa Afra çok güzel bir kızz? ama geçenlerde Yağızla sevgili diye haberleri çıkmıştı?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Ocak 2018 01:02

DÜNYA GÜZELİ ARKADAŞLARIM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SİZLER NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
.
ZARAMMM ?ARZUM ? ASİM ? SERPİLİM HOŞ GELDİN ?

Arkey Madhubala delete 28 Ocak 2018 01:23

Ben iyiyim kizlar.Aleykum selam Zaram.Tatil berbat geçiyordu.Çok sukur bugun gittler.Resmen kaynvalidem bir taraftan gorumcem diyer taraftan yediler beni.Sizi çok ozledim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Ocak 2018 01:28

SERPİLİMMM HOŞ GELDİN İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
KIYAMAM SANA BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL

Iyi aksamlar
Zaram iyiyim canim sadece midem agriyor uyumak istedim uyamadim sen nasilsin
Elam hayirli aksamlar canim nasilsin?
Serpilim hos geldin canim sen nasilsin iyimisin bende seni ozledim bitanem
Nurdanim hos geldin iyiyim sen nasilsin kuzucuklarin nasillar neler yapiyorsun

Ulkerim sana yazara gelecem dedim ama giremiyorum simdi

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Ocak 2018 01:39

ASİM GÜLÜM HOŞ GELDİN GEÇMİŞ OLSUN CANIM
HAMD OLSUN BEN İYİYİM
KENDİNE DİKKAT ET

Ben iyim Elam. Senden naber?

Arkey Madhubala delete 28 Ocak 2018 01:48

Geçmis olsun Asim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Ocak 2018 01:50

ARZUM ÇİÇEGİM
İYİLİK SAGLIK CANIM
SANKİ SENİNLE ÖNCEDEN KONUŞMUŞUZ GİBİ GELİYOR KENDİME ÇOK YAKIN HİSSEDİYORUM SENİ GÜL BAHÇEM
BİDE SANA ÇOK DEGER VERDİGİM İÇİN ÇİÇEGİM GÜL BAHÇEM DİYİYORUM
SENİ SEVİYORUM
GÜZEL YÜZLÜM
TAM SANA YAZACAKTIM SENİN MESAJINI GÖRDÜM

Serpilim Elam sagolun canlar

Iyi geceler arkadaslar yorucu is temposuna 5 gunluk ara verdim darisi ekrem beyin basina :)

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Ocak 2018 02:45

HAYIRLI AKŞAMLAR ENGİN BEY
İYİ DİNLEMELER
BİR ŞEY SORACAM BURDA ARKADAŞLAR ÖZEL KONUŞUYORLAR
BİZDE GÖRSEK OLMAZ MI

..
ASİM İYİ GECELER

UYELERIN.BIRBIRINE OZEL.MESAJLARINI KASTEDIYORSANIZ BU MUMKUN DEGIL ZATEN ETIK DE OLMAZ BU MESAJLARI BIZDE GORMUYORUZ

Chat sistemi gibi birsey entegre edebiliriz ama online oradan yazabilirsiniz ancak zaten yorum alani da bu ise yariyor

Sisteme uye olarak diger uyelere mesaj atabilirsiniz isterseniz mesaj gelmesini engelleyebilirsiniz isterseniz profili gizleyebilirsiniz

Günaydın hayırlı sabahlar
Nasılsınız arkadaşlar


Asim Biriciğim çok geçmiş olsun
Bugün nasılsın daha iyimsin dikkat et kendine

Serplim bende sen çok özledim neyseki sonunda gittiler
Allah'a emanet ol görüşürüz


Elam kankam benim
hamd olsun iyiyim .
ZA<3EL
SENI ÇOOOK SEVİYORUM

Herkese gunaydinlar mutlu pazarlar
sagol Zaram hayir agrisi kesmedi ilac iciyorum iki saat kesiyor sonra yine agriyor neyse ya sen nasilsin

Biriciğim çok şükür ben iyiyim Temizlik yapdım
Şimdi Pazar keyfi yapıyorum kafede arkadaşlarımla oturyoruz
Biriciğim kıyamam ben sana ya doktora gittin mi?
Seni çoook seviyorum
Kendine iyi bak

Tatlıcı Ülker delete 28 Ocak 2018 14:35

Günaydın millet:-) Hayrlı pazarlar.

Gunaydin iyi pazarlar arkadaslar

Arkey Madhubala delete 28 Ocak 2018 15:58

Asım.Zaram.Mahrım.Elam.Arzum.
Ülker ım.Engın ve Ekrem Bey tunaydın.Nasılsınız?

Serplim çok şükür iyiyim sen nasılsın canım iyimsin?

Ülkerim. Hoş geldin nasılsın kuzum iyimsin?

Arkey Madhubala delete 28 Ocak 2018 17:03

Zaram ben de çok iyıyım.Bugun çok geç kalktım.Kahvaltı hazırlıyorum.Buyrun gelın bırlıkte yıyelım

Serplim canım afiyet olsun

Hep iyi ol Zaram yok ya ben doktor sevmem doktorda beni sevmez zaten hem hastaneye gitsem akil hastanesine kapatirlar beni ;) neyse simdi biraz iyiyim
Serpilim iyiyim canim sen nasilsin afiyet olsun

Selam Mahrisim nasilsin dogum gunun nasil gecti

Asim Allah iyliğni versin
Ya sende aynı benim kuzenim gibisin ha

Herkese selam nasılsınız? Asi geçmiş olsun simdi nasılsın?
Serpil hocam siz naptınız kardeşinin meselesi tatlıya bağlandı mı?

Arkey Madhubala delete 28 Ocak 2018 23:24

Ekrem bey şimdılık durum ıdare eder.Kızın babası kızıyla gorustu.Daha bızımle goruşmek için hazır olmadıklarını soyledıler.Bıze de saygı duymak duştu.Kardeşim ve eşi koyde annemle kalıyorlar.İş yok guç yok.Eşim de kızdıgı için yardım etmeme musade etmedı.Durum boyle.Sordugunuz ıçın tesekkurler.

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Ocak 2018 23:50

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR
NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
.
ENGİN CEVAP YAZDIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
ANLADIM

Hayirli aksamlar
Ekrem bey sagolun iyiyim simdi siz nasilsiniz?
Zaram kuzenindemi benim gibi deli yoksa ;)
Elam cok sukur iyiyim sen nasilsin

Arkey Madhubala delete 29 Ocak 2018 00:02

Hayirli aksamlar Elam.Hayirli aksamlar Asim

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 29 Ocak 2018 00:15

HAYIRLI AKŞAMLAR
SERPİLİM ASİM
HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM
SİZLERİN İYİ OLMANIZA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 29 Ocak 2018 01:16

ZARAMMM ❤️❤️ ARZUM❤️❤️ MAHRİMM ❤️❤️
NERDESİNİZ NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
ALLAH'A EMANET OLUN

Survivorun fragmani yayinlansada izlesek ;)
Asim dogum gunun iyi gechti diyelim..
Cadaloz yengeminki 26 sina.. Onun yorgunlugu sonra benimki..ustelik
3senedir tüm misafirler 26sina geliyo..benide o gun kutluyolar :( 27sine ise arkadashlarimi cagirmazsam hich kimse yok neyse
Hepinize iyi geceler

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 29 Ocak 2018 02:28

MAHRİŞKOM HOŞ GELDİN
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
HİÇ SOHBETE KATILMIYORSUN
KENDİNE İYİ BAK YARIN AKŞAM GÖRÜŞÜRÜZ ?????

İyi akşamlar arkadaşlar
Elam kankam benim geldim burdayım
Çok şükür ben iyiyim Oğluşum bir huysuzlandı şimdi uyudu
Ee sen nasılsın aşkım iyimsin:))))


Mahrim yengen cadaloz mı hihi
Canım sanda iyi geceler tatlı rüyalarAllah'a emanet ol:)))

biriciğim evet kuzenimde senin gibi çılgın:-) sen nasılsın oldun daha iyimsin
Cümleten iyi geceler tatlı rüyalar Allah ömür verirse yarın görüşürüz

Rica ederim ben tesekkur ederim

Iyi geceler arkadaslar
Mahrisim acun fragmani yayinlamiyacak 1 gun yayinlayacak anlasilan hatta son gun yayinlasa sasmam bu aksam survivor diye

Tatlıcı Ülker delete 29 Ocak 2018 11:49

Günaydın arkadaşlar:-) Yeni haftanız hayrlı, uğurlu olsun:-)

Sanda günaydın Ülkerim

Cümleten günaydın hayırlı sabahlar
Nasılsınız arkadaşlar

Arkey Madhubala delete 29 Ocak 2018 12:42

Gunaydın Ülker im.Gunaydın Zaram.Ben çok ıyıyım.Sızler nasılsınız?

Günaydın bayanlar gününüz neşe ve huzur içinde geçsin :)

Arkey Madhubala delete 29 Ocak 2018 13:33

Tesekkurler Ekrem bey sızın de gununuz neşe ve huzur ıçınde geçsın

Teşekkürler sizinde gününüz güzel geçsin

Serplim çok şükür iyiyim Allah bu günümü aratmasın seninde iyi olmana sevindim