Yalancı Bahar 40. Bölüm Özeti (By Zara)

Yalancı Bahar 40 Bölüm Özet


Yalancı bahar 40 bölüm özet yalancı bahar disisinde Tirişna Balraj'dan aldığı avansı gizlice dolabna yerleştirirken Malik'e yakalanır.parayı nerden aldğnı sorgulayan Malik durumu Padmini'ye haber verir. Diger tarafından Rişab kundra Malik ve Padmini'nin düğünü için özel bir mekan ayarlayarak onlara sürpriz yapmaya hazırlamakdadır.

[caption id="attachment_55430" align="aligncenter" width="540"] Yalancı Bahar 38 özet[/caption]

Madhubala Rişab kundra'ya duyduğu aşktan dolyı sürekli onun yanında olmak ister ve Rişab kundra'yı izlemek için filim setne gider Madhubala sete geldği sırada Rişab kundra ülkenin tanımış kadın oyuncularından biri ile bir dans sahnesi çekmektedir .bu durum Madhubala'nın kıskanclık yaşamasna sebeb olar. Tirişna ise bilmedende olsa babasnın Madubala'yı öldürmek için yapdığı pilanda ona yardımcı olmakdadır. Madhubala'ya çok yaklaşmışken onu öldürmeyen Balraj yeni ve tehlikeli bir pilan hazırlamakla meşküldür.

 

[kirmizitext]ZARA hanıma Özet İçin Teşekkürler [/kirmizitext]

63Yorum

  1. İyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar?

    YanıtlaSil
  2. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 01:34

    Elam canım ben de kadın ı izlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 01:36

    Iyı aksamlar Engın bey çok şükür ıyıyım.Tv ızlıyorum.Yalancı bahar ın baslamasını beklıyorum.Sız nasılsınız?

    YanıtlaSil
  4. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 01:36

    Çok özur dılerım Ekrem bey yazacaktım.

    YanıtlaSil
  5. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 01:39

    Aynı anda 2 farklı yerde ve 2 arkaşımla mesajlaşınca boyle karışıklıklar oluyor.Aynı anda 4 kısıyle yazışıyorum.Bır muddet yazmadıgım ıçın herkesle aynı anda yazışmak zorunda kaldım.

    YanıtlaSil
  6. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 01:42

    Zaram özetler için tesekkurler melegım.Kız Ası nerelerdesın?Mahrım Aysenur um. Ülker ım .Zaram nerelerdesınız?Arzum Elam yenı sayfamız geldı.Sız de gelın

    YanıtlaSil
  7. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 01:46

    Asım nerelerdesın

    YanıtlaSil
  8. Mersinli ELA ❤️❤️❤️ARZUM31 Ocak 2018 02:52

    SERPİLİM ORKİDEM GELDİM
    İYİ SEYİRLER
    KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ
    .

    KIZLARRR ÖNCEKİ SAYFAYA YAZDIM BAKIRSINIZ
    ARZUM MAHRİŞKOM
    DİGER SAYFAYA BAKIN

    YanıtlaSil
  9. Iyi geceler
    Serpilim mb bitmisdi ondan giremedim yb izliyorum sen ne yapiyorsun

    YanıtlaSil
  10. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 03:50

    Canim Asim uyudun mu?

    YanıtlaSil
  11. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 03:52

    Ben de yalanci bahar izledim.Yatmak uzereyim.

    YanıtlaSil
  12. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 03:55

    Herkes uyumus.Ben de yatiyorum.Iyi geceler.Huzurlu bir gune uyanmaniz dilegiyle

    YanıtlaSil
  13. Cümleten günaydın hayırlı sabahlar nasılsınız arkadaşlar?

    Serplim akşama misafirlerim gelecek işden gelince yetiştiremeyeceğim diye dönden hazırlık yapdım .ee sen nasılsın iyimsin ne yapıyorsun ne var ne yok seni çok seviyorum meleğim



    Ayşenur'um ruh ikizim canım kankam nasılsın iyimsin .bende bu sezon survivor'u çok merak ediyorum özellikle ünlüler takınmı.
    bu yıl şampiyon gönüllüler takımından çıkacakmış gibime geliyor. Survivor'un başlamasna saylı günler kaldı Acun hala gönüllüler takımnın tam. Kadro yarışmcılarnı açıklamdı ve tantım fragmanıda yayınlanmdı survivor'u sabırsızlıkla bekliyorum

    Kankam sana sımsıkı sarılıb öpüyorum görüşürüz İnşallah

    YanıtlaSil
  14. Günaydın Zara hanım. Asi, Ela, Serpil, Arzu, Mahri, Ayşenur hepinize günaydın.

    YanıtlaSil
  15. Gunaydin Zaram gunaydin Ekrem bey
    hepinize gunaydin

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar nerdesiniz kızlar

    YanıtlaSil
  17. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 19:14

    Asım.Zaram.Ekrem bey çok tesekkur ederım.Ben çok ıyıyım.Sızler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  18. Iyi. Akşamlar nasılsınız arkadaşlar

    Serplim iyi olmana sevindim bende çok şükür iyiyim

    YanıtlaSil
  19. Serplim Ayşenur'um Aygül ün size çok selamı var sizi çok özlemiş interneti
    Çekmiyormuş onun için yazamıyor

    Asim biriciğim nerdesin

    YanıtlaSil
  20. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 20:20

    Aleykum selam Zaram.Benım de ona selamımı ıletırsen sevınırım.Senın de ıyı olmana çok sevındım.Kuçuk prensım nasıl

    YanıtlaSil
  21. Burdayim Zaram nasilsin

    YanıtlaSil
  22. Serplim iletirim canım. Teyzesi yiğeninde çok şükür iyi Serplim günün nasıl geçdi?

    Asim biriciğim iyiyim hamd olsun misafirlerimin gelmesni bekliyorum sen nasılsın biriciğim iyimsin napıyorsun günün nasıl. Geçdi?

    YanıtlaSil
  23. Arkey Madhubala31 Ocak 2018 20:59

    Zaram gunum çok guzel geçtı.Yegenlerımle parka gıttık.Gezdık.Bıseyler aldık.Onları eve bıraktım.Ben de evıme gıdıyorum

    YanıtlaSil
  24. Zaram Serpili iyi olmaniza sevindim hep iyi olun bende iyiyim cok sukur ne olsun iste Zaram gunum ayni iste simdi uyucam

    YanıtlaSil
  25. Mersinli ELA ❤️❤️❤️1 Şubat 2018 00:26

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    HAMD OLSUN BEN İYİYİM
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    .
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    ZARAMMM KANKAM EMEGİNE SAGLIK EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ..
    ASİM ❤️ SERPİLİM
    ..
    ARZUM ÇİÇEGİM NERDESİN SENİ ÇOK SEVİYORUM ARZUM EL❤️AR
    ..
    MAHRİŞKOM NERDESİN ??

    YanıtlaSil
  26. İyi Akşamlar Arkadaşlar

    YanıtlaSil
  27. Mersinli ELA ❤️❤️❤️1 Şubat 2018 01:08

    HAYIRLI AKŞAMLAR ENGİN BEY

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala1 Şubat 2018 02:23

    Hayirli aksamlar.ogretmen arkadaslarim guldur guldurdeler.Onlari izliyorum.

    YanıtlaSil
  29. İYİ akşamlar Egin bey

    YanıtlaSil
  30. Hayırlı akşamlar arkadaşlar
    Elam kankam benim çok teşekkür ederim nasılsın aşkım iyimsin
    ZAEL
    SENİ ÇOK seviyorum
    İyi geceler Tatlı rüyalar Allah ömür verirse yarın görüşürüz İnşallah

    YanıtlaSil
  31. Hep iyi ol Elam bende iyi sayilirim sende kendini iyi bak
    Iyi geceler herkese

    YanıtlaSil
  32. Günaydın gününüz güzel geçsin Nasılsınız arkadaşlar

    YanıtlaSil
  33. Gunaydinlar nasilsiniz?
    Zaram seninde gunun guzel gecsin bitanem sen nasilsin

    YanıtlaSil
  34. Biriciğim çok şükür iyiyim
    Sen nasılsın iyimsin bitanem
    Ne yapıyorsun

    YanıtlaSil
  35. Iyi olmaga calisiyoruz Zaram neyse ben bi kac gun yokum kendinize iyi bakin

    YanıtlaSil
  36. Asim biriciğim internetinmi bitti senin ya...... ama ben seni çok özlerim..
    Çabucak dönmeye çalış kendine çok çok iyi bak bitanem

    YanıtlaSil
  37. Selam kızlar..nasılsınız...
    Aaa ben geldim asim gidiyor
    misafir vardı yazamadım bir türlü tüm aksilik beni bulur bir zaten....
    Kızlar ben bir şey duydum tam emin degilim doğru mu değil mi ama inşallah doğrudur Vivian Türkiye ye gelecekmis...ayy adı bile heycanlandiriyor insanı...
    Birşey daha duydum ama bu da doğru mu değil mi bilmiyorum Vivian ile Drashti bir dizide tekrar bulusacakmis umarım doğrudur pek ihtimal vermesemde....neyse akşam tekrar gelirim hepinizi seviyor ve öpüyorum bayy...

    YanıtlaSil
  38. İyi akşamlar arkadaşlar
    Ayşenur'um ruhum doduğru duymuşben Vivian türkiye geliyor bide Vivian ve Drshidi buluşacakmış kanpanya başlatmışlar ..ben MFT'IN fezbook'na üye oldum MFT'IN admini Büşra söyledi

    YanıtlaSil
  39. Ayşenur'um ruhum canım kankam
    Çok şükür iyiyim sen nasılsın iyimsin
    Bende seni çoook seviyor ve öpüyorum


    Serplim Elam Arzum Mahrim Ükerim nerdesiniz yaa

    YanıtlaSil
  40. Arkey Madhubala1 Şubat 2018 23:34

    Geldım Zaram.Nasılsın canım

    YanıtlaSil
  41. Arkey Madhubala1 Şubat 2018 23:37

    Arkadaşlar nasılsınız?Asım canım çabuk donmeye çalış.Senı çok özlerım prensesım.Aysenur um hoşgeldın.Yazmanı beklıyorum.Arzu.Ela.Ülker sızler de gelın artık.Engın ve Ekrem bey sızler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  42. Zaram ruhum biricik canım kankam iyi olmana çok çok sevindim bitanem hep iyi mutlu ol seni mutlu görmek beni daha mutlu ediyor inan.ruhum bende iyiyim Hamdolsun...demek doğru bir hafta falan önce öğrenmiştim iyi yaa çok mutlu oldum..Gerçi Vivian gelsede büyük ihtimal göremem ama gelmesi bile sevinmeme yeter....haa unutmadan sorayım hep unutuyorum zinetim nasıl iyi mi selamı mı ve onu çok çok sevdiğimi ve öptüğümü söylersen çok sevinirim....

    YanıtlaSil
  43. Mersinli ELA ❤️❤️❤️2 Şubat 2018 00:04

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    ZARAMMM KANKAM BİRTANEM AŞKIM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ...
    SERPİLİM ORKİDEM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    .
    ARZUM ÇİÇEGİM NERDESİN SENİ ÇOK ÖZLEDİMMMMMM
    SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM ARZUM EL❤️AR
    ..
    MAHRİŞKOM ?? ASİM

    YanıtlaSil
  44. Mersinli ELA ❤️❤️❤️2 Şubat 2018 00:05

    AYŞENUR NURUM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ NURUM

    YanıtlaSil
  45. Serplim hoş geldin canım iyiyim hamd olsun siyah inciyi izliyorum sen nasılsın iyimsin ne yapıyorsun günün nasıl geçdi? Ükerin interneti bitti galiba kaç gündür yok mail de attım


    Ayşenur'um ruhum canım kankam seninde iyi olmana çok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol canım
    Zinetim çok şükür iyi aleykum selam söylerim tabi
    Survivor'a saylı günler kaldı bir an önce başlasa da izlesek

    YanıtlaSil
  46. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 00:17

    Kızlar ben de ıyıyım.Pıjama .terlık. tv üçlüsüyle vakıt geçırıyorum.Sız de olmasanız tek kalırdım.Sızler neler yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  47. Elam kankam benim iyi olmana sevindim bende çok şükür iyiyim
    Ee ne yapıyorsun? Bitanem sen survivor da hangi takımı tutyordun?
    ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

    YanıtlaSil
  48. Serpilim ablalarin bitanesi canım biricik ablam nasılsın iyimisin inşallah iyisindir....okul evlilik nasıl gidiyor bir sıkıntın yoktur inşallah...ben her zaman bir ablam olsun istemişimdir ama olmayınca olmuyor işte hayat insana en çok istediği şeyi vermiyor maalesef...ben seni bir abla gibi görüyor seni çok ama çok seviyorum ve sana büyük saygı duyuyorum....
    Ve seni hep mutlu huzurlu görmek istiyorum..bunları hak ettiğini biliyorum..Çünkü sen hayatımda tanıdığım en samimi en içten en sıcak kalpli en iyi insanlardan birisin...Çünkü sen benim ablamsın ve benim ablam dünyanın en güzel ve biricik ablası....bunlari neden söylüyorum şuan bilmiyorum ama içimden geldi bunu biliyorum bir tek...Seni herzaman çok ama çok seveceğimi bil...
    Seni kocaman öpüyorum umarım yorumumu görürsün...
    ♥♥♥♥♥SERAY♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  49. Serplim iyi olmana sevindim
    Canım İyi seyirler .
    Bitanem Eniştem yokmu?

    YanıtlaSil
  50. Serpilim sana yorum yazdım aşağıya lütfen bak bu wifi yüzünden yorumlar hep geç gidiyor....pijama terlik tv iyiymiş valla...yanında olsam pijama partisi yapardık....bende pijama mı giydim kitap okuyacağım...
    Serpilim sana iyi seyirler.

    YanıtlaSil
  51. ELAM güzel kalplim Hamdolsun iyiyim...
    Sen nasılsın iyisindir inşallah...sende Allaha emanet ol canım kendine iyi bak görüşürüz inşallah öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  52. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 00:42

    Aysenur um canim benim.Sizler benim için kardeslerimden daha yakinsiniz.Bir derdim oldugunda .paylasamadigim bir ablam.Surekli sorun çikaran bir kardesim var.Sizler de olmasaniz ben kendimi bu kadar kalabalgin içinde yanliz hissederdim.iyi ki sizleri tanimisim.Her daim benim yanimda oldugunuzu bilmek.Beni guçlendiriyor.Hepiniz çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  53. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 00:44

    Zaram Muhammed evde degil.Eczane bu gece nobetçi.Ben tek takiliyorum.

    YanıtlaSil
  54. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 00:50

    Aysenur um kendi terliklerimi bulamadim.Goruntum çok komik.37 numara ayaga.44 numara giydim.Bunlar palet gibi.Denize dusem bogulmam valla.

    YanıtlaSil
  55. Mersinli ELA ❤️❤️❤️2 Şubat 2018 01:10

    ZARAMMM KANKAM BENİM AŞKIM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM
    NE YAPİM AYNI ŞEYLER
    SURVARVIR DA DAHA SEÇMEDİM
    OYUNLAR BAŞLADIKTAN SONRA KARAR VERECEM
    SEN HANGİ TAKIMI TUTUYORSUN
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ..
    AYŞENUR NURUM
    HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN CANIM
    NURUM SEN KAÇ YAŞINDASIN KENDİNDEN BAHSETSENE
    GÜZEL YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM
    ..
    SERPİLİM ORKİDEM O KEYİF SENİN BENDE ÇAY GETİRİP GELİYORUM

    YanıtlaSil
  56. Mersinli ELA ❤️❤️❤️2 Şubat 2018 01:51

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞLAR
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    ..
    ASİM . MAHRİŞKOM
    NERDESİNİZ
    ARZUM ÇİÇEGİM SENİ ÇOK ÖZLEDİMM
    ELAR

    YanıtlaSil
  57. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 02:09

    Elam yatiyor musun?Iyi geceler

    YanıtlaSil
  58. Mersinli ELA ❤️❤️❤️2 Şubat 2018 02:28

    SERPİLİMMM YATMIYORUM TL UGRAŞIYORUM SİZLERE BAKIYORU SEN UYUDUNMU NE YAPIYORSUN

    YanıtlaSil
  59. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 02:49

    Canim ben de buradayim.Tek basima çok bunaldim.Ecz gtmeyi dusunuyorum.Bos duracagima çalisirim.

    YanıtlaSil
  60. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 02:50

    Uykum da yok zaten yurume mesafesi 20 dk yer.Arabayla 5 dk surmez zaten.

    YanıtlaSil
  61. Mersinli ELA ❤️❤️❤️2 Şubat 2018 02:58

    SERPİLİM ORKİDEM BU SAATTE DIŞARI ÇIKMA EŞİNLE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞ SENİ MERAK EDERİM
    BENDE BURDAYIM GEL BERABER KONUŞALIM 10 dakika KADAR BURDAYIM GELMEZSEN ???
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR DERİM

    YanıtlaSil
  62. Arkey Madhubala2 Şubat 2018 03:27