13 Ocak 2018 Cumartesi

Yeni Gelin Gülistan Kim Kimdir? Yeni Gelin Dizisi Gülistan Bozok

Yeni Gelin Gülistan Kimdir


Show TV ekranlarında cumartesi günleri yayınlanan Yeni Gelin dizisi kadrosuna geçen hafta katılan İskender Bozok ve eşi Gülistan Bozok merak konusu oldu. Yeni Gelin Gülistan Kim Kimdir sorusunun cevabını [kirmizitext]Dizihabersitesi [/kirmizitext]ekibi olarak sizler için araştırdık.

[caption id="attachment_55249" align="aligncenter" width="280"]Yeni Gelin Gülistan Bozok Yeni Gelin Gülistan Kim[/caption]

 

Yeni Gelin Gülistan


Show TV ekranlarında yayınlanan, başrolleri Jessica May ve Tolga Mendi'nin paylaştığı, senaryosunu Ersoy Güler yönetmenliğini ise Tülay Kocatürk ve Ersoy Güler'in üstlendiği Yeni Gelin Dizisi Gülümser karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı Nazlıhan Başak İLHAN'dır.  Nazlıhan Başak İLHAN, 02 Eylül 1981 (37 Yaşında) İstanbul doğumludur. Oyuncumuz, İlk ve orta öğrenimini T.E.D Kolejinde tamamlamış, akabinde 1998'de İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Opera&Şan Bölümünden mezun olmuştur. 2006'da düzenlenen Dördüncü Uluslar Arası İskenderiye Akdeniz Şarkı Yarışması'na Türkiye adına katılmış ve 2.lik ödülüne sahip olmuştur. Nazlıhan Başak İLHAN, tiyatro sahnelerinde Haldun Dormen , Levent Kırca ve Ayla Algan ile çalıştı. “Bir Kış Öyküsü”, “Amphıtryon” , “Lüküs Haya”t, “Artiz Mektebi”, “Les Miserables”, “Hisseli Harikalar Kumpayası”, “Güneşi Güldüren Soytarı” ve de “Sefiller” gibi bir çok farklı müzikal oyun kadrosunda yer almıştır. Oyuncumuz, solist olarak profesyonel sahne kariyeri Enbe Orkestrası isimli grup ile başlamış. Sonrasındaysa Engin Gürkey Project”in  albümlü grupları ‘Nabız’ ve ‘Zilli’ grubu  ile sürdürmüştür. Back vokal çalışmaları arasında Zeliha SUNAL, Yaşar, Ajda PEKKAN, Deniz SEKİ, Nilüfer ve Sezen AKSU gibi ünlü isimler ile çalışmıştır.

[caption id="attachment_55250" align="aligncenter" width="280"]Yeni Gelin Gülistan Kim Kimdir Yeni Gelin Gülistan Kim Kimdir[/caption]


Nazlıhan Başak İLHAN'ın Yer Aldığı Yapımlar:



  • Aşk Yeniden - 2016

  • Yeni Gelin  - 2018


[caption id="attachment_55251" align="aligncenter" width="278"]Yeni Gelin İskender Karısı Yeni Gelin Gülistan Bozok Kim[/caption]

102 Comments

Selammm kizlar :)

Selam Bayanlar ? Hoşgeldin Mahri

Hish bulduk abicim..de
Buraya benden bashkasi yazmamish

Arkey Madhubala delete 15 Ocak 2018 21:47

Ben geldımmmmm.Iyidır Mahrım.Sen nasılsın?

Iyi akşamlar cümleten?‍♀️
Saliham hiç valla?Mahriye çocukluk fotolarımı (ifşalarımı) attım. Yemek falan yaptım. Şimdide bir kuzenimin ödevini yapıyorum?kendi kardeşlerime asla yapmam bunu. Hazıra konmayı öğrenmesinler. Kendileri emek versinler?
Ama kuzeniminkini yapıyorum. Annesi babası dururken bana laf düşmüyor. Çocuklarına zorda olsa kendi işini kendin yapmayı öğretmemek onların tercihi?neyse . Sen neler yapıyorsun Saliham??
Elam, Zaram, Serpilim, Defne sizlerin günü nasıl geçti?
Ya bir önceki sayfa da özlenenler köşesi yaptınız. Benimde baya var özlenenler listem ama burasıyla ilgili özlediğim tek kişi Kainat?Db ye girmeye çalıştım sabah ama giremedim net çekmedi galiba. Kainat tatilde geleceğim demişti. Db ye yazarsa bana haber verirmisiniz?
Gerçi benim yazarokurda olduğumu biliyor oraya gelir geldiğinde ama yinede bir ihtimal db ye yazarsa diye şey yaptım?
Bu arada Aside yok bugün?Yazarokura pek girmedim profil niçk değişip çıktım. Sana da buradan yazayım dedim Asi. Neredesin??

IYI AKŞAMLAR KIZLAR
Zaram,Asim,Serpilim
Arzu,Mahri,Ayşenur öpüyorum sizleri??
????
ARZUCUM klasik memur günüydü işte çalıştım geldim. Yeni indirdiğim kore dizilerini izledim biraz. Siyah Beyaz Aşkı bekliyorum ?
Senin günün nasıl geçti Arzucum? Karınız var mi??

İYİ akşamlar. Arkadaşlar nasılsınız?


Mahrim hoş geldin nasılsın iyimsin?

Arzum. İyiyim hamd olsun Günüm yorucu geçdi.... SBA'NI izliyorum sen nasılsın iyimsin sen şimdi büyük ihtimale OST İZLİYORSUNDUR


Biriciğim nerdesin bugün hiç yazmdın?


Defnem bede seni öpüyorum sende benim gibi SBA'YI İZLİYORSUNDUR
Sba seninde favori dizin

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 16 Ocak 2018 00:10

HAYIRLI AKŞAMLAR
NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
..
ARZUM ÇİÇEGİM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
GÜNÜM GÜZEL GEÇTİ DEGİŞEN BİRŞEY YOK SBA İZLİYORUM SEN NE İZLİYORSUN

.
MAHRİŞKOM HAMD OLSUN BEN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
DEFNEM RUHUMUN İKİSİ BANA
SELAM YOKMU ??
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM AHİRRETLİGİM ?❤️

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 16 Ocak 2018 00:11

ZARAMMM KANKAM BENİM HOŞ GELDİN DÜN AKŞAM YOKTUN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

Eylül #HuZuR❤SeNsiN delete 16 Ocak 2018 00:14

Huzurcan ben yarın kampa gidiyorum biliyorsun son kez yazarokur hesabına girdim az önce. Ya Bahar'a şey demişsin sabah hesabıma girildi muhtemelen Eylül'dür diye. Ben girmedim ki hesabına birtek az önce girip çıktım. Ne yazmıştı ki nickine? Ve galiba benim girip nicki görüp yazmadığımı düşünmüş?.. Ona böyle bir şey olmadığını söyle☺. Neyse ben kaçtım canım kitaplarım beni bekler?.. Bu arada benim maili kökünden yok ettim. Sakın yazma tamam mı?.. İstesem de giremem artık?
Seni çoook seviyorum??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 16 Ocak 2018 00:51

ADACIM HOŞ GELDİN
İYİ EYLENCELER CANIM
KENDİNE DİKKAT ET ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

Elam kankam benim iyiyim hamd olsun .Aşkım dön misafirlerim vardı yazacak vaktim olmadı . Bende sba izliyorum reklam arası'nda da Y B izliyorum
ee sen nasılsın?.. İyisin dimi?
ZAEL seni çoook seviyorum

?Baharda başka bişey var. Sinirini benden çıkartıyor. Sakinleşince sorarım ben kinderime?sen girmediysen meleğim girmiştir. Bu yorumunu da ilettim Bahara. Sana yıldönümü nicki yazmıştı bide kt yazdı. Girip ona yazmadığını düşünerek kaldırmaz kt yi. Başka bişey olmuş kesin?Hi bide 2 şubatta onun doğum günü bari o gün ona bir şekilde ulaşıp kutlamaya çalış?Triplenmesin yine?

Ivit Zaram tabiki O ses izliyorum ama reklam arasında SBA izliyorum??Ferho bana Asrını hatırlatıyor hep?Watty hikayesinin dizi versiyonunu izliyor gibi oluyorum her izlediğimde?Bu bölümde hapise giriyordu galiba Ferhat.Fragmanda görmüştüm...
Çocukluğunda ıslakhaneye girmiş ya Ferhat. Ne bileyim o ıslakhanede kaldığında şiddet görmüş olsaydı falan... kapalı alanda kalma korkusu olsaydı ve şimdide hapise girdiğinde ıslakhane günleri aklına gelip dağılsaydı. Aslı onun o korkusunu bildiği için Ferhatı çıkarmak için uğraşsaydı... daha güzel olmazmıydı? Aslıyla Ferhatın bağı dahada güçlenirdi. Birazda korkularıyla yüzleşmek zorunda bırakılan Ferhatı izleseydik????

Ya Engin abi kaç sayfa öncesinde bir test vardı. O test ne oldu? 15 kişi yapmadımı daha?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 16 Ocak 2018 01:28

ZARAMMM KANKAM BENİM
AŞKIM İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN CANIM
BENDE... SBA... İZLİYORUM
SENİ GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUM ???
AŞKIM HABERİN VARMI DENİZ KENTLİ YERE DÜŞÜP AYAGINI İNCİTMİŞ ALÇIYA ALMIŞLAR
TEYZESİNİN PAŞASI NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
ZİNETCİM BİRTANEM NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN
EL❤️❤️ZA SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM

Tamam, yazmaya çalışacağım o gün:)

Burayı da doldurmak istemiyorum?meleğim bana kt mi yazmıştı yıldönümümüz için hem de yaa meleğime bak sen?. Ne yazmıştı Bahar'dan kopyası varsa istesene ne yazmış yıldönümümüz için?.

Elam haberim yokdu
Kankam Denizime geçmiş olsun dileklermi iletirmsin

Isteyemem küsüm ona. Sen hesabıma girdiğinde ona son mesajımı yazıyordum. Okuyuncada sildim??Sms attı şimdi atarlı atarlı?Delimidir nedir ya. Kimseye Eylül diyemez oldum. Bir tripler taş atmalar?Ben seni kıskanacak olsam önce Aryadan kıskanırım. Aryaya bile Eylülle şöyleyiz böyleyiz diye hava atmıyorum. Baharamı yapıcam?Bahar nick yazdı diye ben kendiminkini kaldırdım?Gördüğümüz muameleye bak. Bunlar arada toplanıp birbirilerini dolduruyorlar Arzu Eylül konu olunca sapıtıyor diye?ondan başıma geliyor bunlar?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 16 Ocak 2018 01:54

ZARAMMM KANKAM BENİM
TABİKİDE SÖYLERİM
ŞİMDİ DİGER SİTEYEYE GİRİP MESAJINI İLETECEM
AŞKIM ❤️❤️❤️❤️❤️

Hayatta izlediğim tek favori dizim SBAydi onunda içine etti yeni senarist
Alın başınıza çalın ???
ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPINIZE KIZLAR ?????

Arkey Madhubala delete 16 Ocak 2018 11:47

Kızlar gununuz aydın nesenız bol olsun.Engın ve Ekrem bey sızlere de gunaydınnn.Nasılsınız

Serplim sanda günaydın hayırlı sabahlar çok şükür iyiyim sen nasılsın iyimsin bitanem

Cümleten günaydın hayırlı sabahlar
Nasılsınız arkadaşlar iiyisinizdir inşallah

Arkey Madhubala delete 16 Ocak 2018 12:29

Zaram ben de iyiyim canim.Her zamanki gibi okuldayim.Sonra gorusuruz Zaram

Arkey Madhubala delete 16 Ocak 2018 14:43

Ası prensesım nerelerdesın?

Arkey Madhubala delete 16 Ocak 2018 14:45

Asım nerelerdesın?Bugun kimse yok.Zaram ve ben yazıyoruz.Kızlar nerelerdesınız?Hepınizı çok sevıyorum

Selam Mahrim

Arkey Madhubala delete 16 Ocak 2018 21:51

Asımmmmm nerelerdesın?

İyi akşamlar
Arkadaşlar Nerdesniz ?
Serplim nasılsın ne yapıyorsun ben YB'nın başlamasnı bekliyorum sen izleyecekmsin? Madnun gizlice oruc tuttuğu bölüm

Iyi akşamlar

ZARAM nasilsin?
Beni sorarsan?? muhteshemim
Diger kizlar nerede??
Bide Resul abiden haberin varmi senin??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Ocak 2018 00:49

HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

.
ARZUM ÇİÇEGİM İYİ AKŞAMLAR
ZARAMMM KANKAM BİRTANEM AŞKIM
BURDAYIM HAYIRLI AKŞAMLAR

Mahrim iyiyim hamd olsun diyer kızlar DB yazıyor Asi Ayşenur nerde bende bilmiyorum
Resul bey siteyi Göker beye sattı

Ben iyim Elam Zaram?sağolun?
Ya ben db ye giremiyorum Zaram Asi niye buraya girmiyormuş?

Hayırlı akşamlar Elam nasılsın iyimsin aşkım


Bugün site incin top oynuyor

Asim biriciğim nerdesin bir ses ver daa seni merak ediyor ve özlüyorum sen hiç haber vermeden gitmezdin inşallah hayatında her şey yolundadır

Arzum senden DB 'ya giremiyorsun? Bitanem Asim diyer sitede DE YOK

Ha ben yalnış anlamışım Zaram. Asi db ye yazıyor dedin sandım?
Ya en son onun mb bitmişti kontürden giriyorum demişti?Belki interneti bittiği için yoktur

İnşallah öyledir Arzum yaa

Arkey Madhubala delete 17 Ocak 2018 01:40

Hayırlı akşamlar kızlar.Ben de yalancı baharı beklıyorum Zaram

Arkey Madhubala delete 17 Ocak 2018 01:41

Mahrım . Arzum.Elam sızler nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 17 Ocak 2018 01:41

Asım nerelerde yaaaaa

Asi yazarda yok :-(
Iyidir inshaalah..

Zaram..Resul abi yeni site acdi..
Uye olabilyoruz..ama fazla ozelligi yok uyeligin..
Arzumla ordayiz??????

Serpilim..iyi diyelim iyi olaiim ;) ;) asil seni sormali..

Mahrim gerçekden mi sitenin adı ne bana tarif edermisin?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Ocak 2018 02:20

İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
ARKADAŞLAR ALLAHA EMANET OLUN ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Veeeee ben geldim u??????


Hayırlı geceler canlar güzellikler neyapıyorsun bakalım zaram serpilim Elam asim mahrim


Arzum canım benim evet doğru söylüyorsun ama bazende yardım kerkiyor iyi olmana sevindim canım hep iyi ol


Görüşürüz ????????????

iyi geceler arkadaşlar

Iyi geceler kizlar kusura bakmayin sizi meraklandirdigim icin ben iyim sadece ruh halim iyi degil o yuzden yazmiyorum

Sanda Tünaydın biriciğim nasılsın iyisin dimi?


Tünaydın arkadaşlar nasılsınız?


Saliham hoş geldin nasılsın bitanem iyimsin kuzuların nasıllar

Iyiyim Zaram sen nasilsin?

Biriciğim iyi olmana sevindim bende çok şükür iyiyim

Bende senin iyi olmana sevindim Zaram hep iyi ol eee ne yapiyorsun

Arkey Madhubala delete 17 Ocak 2018 16:13

Tunaydın kızlar

Arkey Madhubala delete 17 Ocak 2018 16:13

Asım hoşgeldın.

Hosbuldum Serpilim nasilsin sen iyimisin

Selamlar?‍♀️?‍♀️Elam , Zaram , Serpilim, Saliham ,Defne ve sevgili adminlerimiz nasılsınız??
Bugün "iyiyim" dediyseniz de benim için tekrar bi " iyiyim" yazıverin?

Hoşgeldin Asi?Neyse yazarokurda konuşuruz seninle☺

Vee Resul beyin sitesine dün kaydoldum? Mährim söyledi hemen koştum oraya? Tam hayallerimdeki site?özel sohbet odası olmasını beklemiyordum. Çünkü yorumlardan para kazanılıyor. Birbirimizle özelden konuşabilsek yorumlarımız baya azalır. Kendi ekmeğini baltalamaz kimse tabiki? Kayıt olanlar foto koyabiliyor ve her yorumda otomatik olarak isimleri çıkıyor. Ve sanırım adminden yetki alan üyeler sayfa içeriğide gönderebiliyor?Benim istediğim şeyler herkes sayfa içeriği gönderebilsin. Sadece doğum günleri falan değil herhangi bir konuyla ilgili gazetelerdeki köşe yazarları gibi yazı yazıp sayfa açabilsinler ve foto koyabilmekti?ikiside var orada. Gerçi ben foto koymayı beceremedim daha ama olsundu? Daha tam keşfedemedim siteyi netim kısıtlı olduğundan? neyse. Site ismini Mahrim paylaşır sizlerle de?

Hosbuldum Arzu nasilsin

Hosbuldum Arzu nasilsin yine surat asmissin

Herzamanki suratsızlığım Asi?

Tamam suratsiz Arzu deyim ben sana o zaman

Diyebilirsin?Hatta düz suratsız de?çok severim böyle canım cicimli olmayan samimi hitapları?

Suratsiz Arzu :D

Ha ha suratsiz Arzu bana manyak mi diyeceksin 8-) benim en cok kullandigim kelime

Haha manyakmı en çok kullandığın kelime? ?bide evet manyak demeye karar verdim manyakcım?

Evet en cok kullandigim soz bi dakika ve manyak sozleri suratsiz Arzu :)

Selamm
Suratsizlar size ayri selam :D
Zaram..( diziseti.tv ) ishte bu

Selam Mahrisim burda bi suratsiz var bundan sonra suratsiz Arzu diyicem cok guzel oldu boyle ;)

İyi akşamlar
Mahrim teşekkür ederim. Şimdi bakacam



Biriciğim işden geldim dışarsı buz gibi çay içiyorum gel beraber içelim..

Arzum Güzelmiş bende üye olmak isterim

Mahribanım o sitenin hangi sayfasındasınız?

Mahrim ben siteyi bulamadım

Zaram siteye girende en son yorumlar var orda bizim yorumlara tiklayarak bulabilirsin ya da en asagiya inerek survivor 2018 yazilip oraya girerek de bula bilirsin ve ya beni birakma 9.bolum oztei sayfasina da yaza bilirsin

Zaram link atmasak bulamazsın. Yeni site olduğundan google da çıkmıyor Diziseti.rv yazdığında?link atarım ben şimdi

diziseti.tv/survivor-2018-all-star-gonulluler-yarismacilari-kimler/#comment-58

Işte site?

Biraz sitenin ici karisik ama

Diziseti yazanda cikmiyor ama diziseti.tv yazanda cikiyor

Iyi manyakcan beni bozdun rahatladınmı bari?

Arzum Asim teşekkür edirem
Siyeyi buldum survivor sayfası açılmadı bende bırakma beni sayfadnda yazdım

Gordum Zaram tesekkure gerek yok bitanem serpilde survivor sayfasina yazmisdi :)
Rahatladim suratsiz Arzu ;)

Zaram,Asim,Serpilim
Mahri Arzu,Ayşenur hepinizi öpüyor ve SELAMLIYORUM ??
Iyiyim Arzucum ya sen??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 18 Ocak 2018 01:14

MERABA NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR
HAMD OLSUN BENDE İYİYİM SİZLERİN DE İYİ OLMASI DİLEGİYLE
..
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
ZARAMMM KANKAM EL❤️ZA ❤️❤️
ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️
SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️❤️
AYSELİM BALIM ❤️❤️❤️
NURDANIM ❤️❤️❤️
ASİM GÜLÜM ❤️❤️❤️
AYSELİM CANIM CANI ❤️❤️❤️
SALİHAM MELEGİM ❤️❤️❤️
CANSELİM PIRLANTAM ❤️❤️❤️
MAHRİŞKOM ❤️❤️❤️

Bende çok iyim Defne???

Elam hep iyi ol canım ?

Elam kankam benim hamd olsun sen nasılsın iyimsin aşkım?

Defnem nasılsın bitanem iyimsin hayat nasıl gediyor?
Sana sarılıyor ve Öpüyorum

Zaram sağol sen nasılsın? ?Hayatının bi halta benzediği yok hep aynı ? ne uzuyorum ne kısalıyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 18 Ocak 2018 01:36

ZARAMMM KANKAM BENİM
AŞKIM HAMD OLSUN BEN DE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL
AŞKIM
EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
.
ARZUM ÇİÇEGİM
SENDE HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN DAİMA MUTLU GÜL BAHÇEM ???
KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL ??????

Elam Defnem selam canlar ben iyiyim sizde hep iyi olun

Iyi geceler herkese

Arkey Madhubala delete 18 Ocak 2018 03:25

Iyı gecelerrrrr

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 18 Ocak 2018 03:30

ASİM ❤️ ARZUM ❤️SERPİLİM ❤️
SİZEDE İYİ GECELER TATLI RÜYALAR GÜLLERİM
ASİM İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL

Günaydın hayırlı sabahlar gününüz güzel geçsin
Nasılsınız arkadaşlar

Gunaydin arkadaslar marmarada yagisli bir sabah dan merhabalar

Sizede selamlar Engin bey nasilsiniz
Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 18 Ocak 2018 23:49

KIZLARRRRRRRRRRRR
NERDESİN NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
ALLAH'A EMANET OLUN

İyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar