11 Şubat Survivor 2018 Var mı Yoku Neden Yayınlanmıyor?

Tv 8 ekranlarının reyting rekortmeni yarışması Survivor 2018 in 11 Şubat 2018 akşamı yayınlanması beklenen  2. bölümü 11 Şubat 2018 tarihinde yayınlanmayacak. 11 Şubat Survivor 2018 Var mı Yoku Neden Yayınlanmıyor? diye merak edenler için sebebi sınır ötesi Zeytin Dalı harekatında verdiğimiz şehitler.Yeni sezona başarılı bir giriş yağan Survivor 2018 10 şubat cumartesi akşamı reyting başarısını ve liderliği eline geçirmişti.

 

Survivor 2018 11 Şubat 2018 tarihinde yayımlanmamasının sebebi Sınır ötesi operasyonlarda verilen Kahraman  şehitlerimiz. Survivor 2018 2. bölümü ile muhtemelen 12 şubat pazartesi günü Tv8 ekranlarında yayınlanması bekleniyor.

 

Afrin de terör örgütlerine karşı yapılan Zeytin Dalı operasyonunda bir atak helikopterimizin kuruma uğraması sonucu 2 Askerimiz şehit düşmüş sonrasında yaşanan şiddetli çatışmada kahramanca mücadele eden 9 askerimizde şehit düşmüştü. Toplam 11 şehidimizin olması Türkiye’yi yasa boğdu.

[caption id="attachment_55665" align="aligncenter" width="540"]Survivor 2018 İlk Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazanacak Survivor 2018 İlk Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazanacak[/caption]

156Yorum

  1. Mekanlari cennet olsun sevdiklerine allah sabr versin teroristlere de lanet olsun

    YanıtlaSil
  2. Tarihe aynen böyle yazılsın: 21.Yüzyılda onca bilim insanı, devlet büyüğü, hakimler, savcılar, hiçbiri insanlığın gerilemesini engelleyemedi.

    3 erkek bir adam edemedi

    11.02.2015 #ÖzgecanAslan

    YanıtlaSil
  3. LUTFEN CEVAPLAYİN LUUTFEEEN11 Şubat 2018 20:52

    Ruya yorumundan anlayaniniz var mi barsa lutfen cevaplasin ama lutfen bilen biri yazsin cunku oyle derler ki ilk kim yorumlarsa o yoruma gore gercek olurmus yani inanmam aslina boyle seylere ama ruyanin etkisinde kaldim yaziyorum...

    Benim bi hocam vardi yani simdi gorusmuyoruz o zamanlar hic de sevmezdim fazla kuralciydi falan...
    Ruyamda o bizdeydi ve ben yatak odamdaydim yatiyodum ben bize gelenin onun oldugunu farkettim ama o o evde benim yasadigimi bilmiyodu sonra bi muddet karsisina cikmadim sonra ciktim bulunduklari odaya pijamalarimla oturdum kanepeye annemlerle falan konusmaya basladim o da onlara bisey diyerek geldi beni gordu bende (sacma ama) hosgedin yokmu dedim (bu hosbuldukta olabilir hatirlamiyorum) o da hosgeldin dedi bana diye sordu ben de guldum saka yapiyorum dedim hosgeldiniz dedim ve kanepeden kalktim tokalascaktim ama sarildim sarildima ama oyle uzun sure sarili kaldiki bana gozleri kapaliudi ve cok icten sarilmisti ufak opucuklerle ensemi optu (yanlis bi bicimde degil) onun anneside bizdeymis anneannem bana oseni nasi seviyo biliyomusun dedi ben de anneme anneanneme ve onun annesine cokmu seviyo diye sordum yanit gelmedi annemde bana sen onun elinde buyudun dedi ama ruyamda da annem de anneannemde biliyolardi boyle olmadigina bilmelerine ragman o boyle dedi ve bu sirada hala sariliyodu ama bu elinde buyumekle ilgili degildi bunu kim olsa hissederdi ve beni annem bile gercekte oyle icten sarilmadi yani diycem normalde ilgilenmem bu tur seylerle ama bu kadar etkisinde kalmam beni sasirtti ve buraya sorum dedim burdaki dostluklar harika lutfen bilen yazsin dedim ama herkes yazsin bildigi ya da tahmin ettigi kadariyla yazsin bide daha sonra bisy daha sorcam.

    Simdiden sagolun... LUTFEN CEVAPLAYİN...

    YanıtlaSil
  4. Kizlar nerdesiniz ya

    YanıtlaSil
  5. Bu gun survivor var ve all star kazanmis

    YanıtlaSil
  6. Arkey Madhubala11 Şubat 2018 23:20

    Asım buradayım.Hayırlı akşamlar kızlar

    YanıtlaSil
  7. İyi akşamlar
    Asim biriciğim tüm gün tışardaydım .pazar keyfi yapdım.....
    Az önce geldim Arzumla whatsappda konuştum. Sen nasılsın biriciğim iyimsin? Survivor'u izliyormsun Turabiyle Hakan şimdiden bir birine laf sokmaya başladılar..

    Ayşenur'um Nasılsın kankam iyimsin

    Arzum Nihat doğanın söylediklerni bende hiç unutmadım unutmamda Survivora katıldığnı ilk duyduğumda bende aynı tepkiyi vermişdim inşallah ilik haftalarda elenir...

    YanıtlaSil
  8. Çizi için büyük ödül bravo

    YanıtlaSil
  9. Böyle şeylerden anlamam ama ben cevaplayayım belki diğer kızlarda görüşlerini yazar benden sonra:)
    Ya rüyalar türlü türlü oluyor. Bastırdığımız duygularımızın,korkularımızın yansıması olan rüyalar. Ya da o gün bir konuyu fazla kafaya takmışızdır o girer rüyamıza. Bazende uyarıcı, gelecekle ilgili rüyalarda olabiliyor:) Seninki bilinçaltının oyunu olabilir. Görüşmesenizde o öğretmenini hatırlamışsındır yakın bir zamanda. Çok bi anlam arama bence bunda:) Benimde etkisinde kaldığım rüyalar oluyordu Genelde birinin öldüğünü gördüğümde gerçekten bir ölüm oluyordu ailemizde:( Dedem ölmeden 1 ay önce rüyamda görmüştüm. Evde dolaşıyorum ama matem havası var. Annem falan ağlıyordu. Birinin öldüğü kesindi yani. Kendim öleceğim sanıp o 1 ayda çeşit çeşit ölüm senaryoları yazmıştım kendime. Dedem vefat edince aynı rüyamı yaşadım diyebilirim.
    Bunun haricinde etkilendiğim rüyalarda oluyordu ama gerçeklik payı olmayan şeylerdi hepsi.
    Takma kafana sen. Çok düşünme. Sıradan bir rüyadır seninkide

    YanıtlaSil
  10. Iyi akşamlar Serpilim:)

    YanıtlaSil
  11. Turabi Kertenkele setinde sanıyor kendini hala??? O maskeyi setten ödünçmü aldı acaba?

    YanıtlaSil
  12. Adem ile Anıl arasında gel git yaşıyorum

    YanıtlaSil
  13. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 00:36

    Ben bu sene kimseyi desteklemiyorum.En berbat survivor.Sadece sizinle yazisirim.Survivor izlemeyecegim.

    YanıtlaSil
  14. Adem ilk sayısını aldı sonunda☺...

    YanıtlaSil
  15. Sondan gelip oyun alanlarda Sabriye şansı var?

    YanıtlaSil
  16. Nihat'dan dolayı izlenmez ama tez vakitte koyarlar potaya inş.

    YanıtlaSil
  17. Gönüllülerin kızlarında özgüven patlaması yaşanıyordu daha 2. Gün

    YanıtlaSil
  18. İnşallah amin.

    YanıtlaSil
  19. Ecem getsə çox yaxşı olacaq əsəblərimə toxunur onun baxışları çox sinir pozucu
    Turabide çox yüngül və yersiz maska taxıb yaşının adamı heç deyil özün göstərməyə çalışır
    hamınıza iyi gecələr

    YanıtlaSil
  20. Kizlar ben burdan ayrilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  21. Hakkinizi helal edin benimde hakkim varsa helali hos olsun

    YanıtlaSil
  22. Arzy senden ozellikle ozur diliyorum ve hakkini helal et

    YanıtlaSil
  23. Günaydınlar herkese?‍♀️?‍♀️

    YanıtlaSil
  24. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 13:02

    Deniz im sen bilirsin.Ben bu aralar yogundum.Cevap yazamadgim için çok uzgunum.Hoçakal.

    YanıtlaSil
  25. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 13:02

    Gunaydin Arzu

    YanıtlaSil
  26. Gunaydinlar nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  27. Günaydın Serplim nasılsın iyimsin

    Sanda günaydın Arzum

    Denizim canım neden gediyorsun. ?
    Hakım varsa helal olsun

    YanıtlaSil
  28. Asim biriciğim sanda günaydın
    Nasılsın canım iyimsin

    YanıtlaSil
  29. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 13:22

    Asim .Zaram gunaydin.Ben çok iyiyim.Sizler nasilsnz

    YanıtlaSil
  30. Tekrar günaydın. Soran yok ama söyleyeyim bende iyim?? uyumayı düşünüyordum çok uykum vardı ama sabah sabah trip yedim uyku falan kalmadı??

    YanıtlaSil
  31. Deniz niye özür dilediğini hiç anlamadım Nihat Doğanı sevmen beni ilgilendirmiyor ki. Bunun özürü mü olur:) En yakın dostlarımın %75 ile zıt görüşlere sahibiz ama birbirimizin en yakınıyız onlarla. Arada konuyu tartışıp yine eskisi gibi konuşabiliyoruz:) Gitme nedenin Nihat Doğan meselesi değildir inşallah:)

    YanıtlaSil
  32. Serpilim iyi olmana sevindim canim hep iyi ol bende iyiyim
    Cok sukur iyiyim Zaram sen nasilsin Zinet nasil h. Nasil gidiyor

    YanıtlaSil
  33. Serpilim aramızda bir sorun mu var???

    YanıtlaSil
  34. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 13:53

    ELA nerede?Bılen var mı?Merak etmeye basladım

    YanıtlaSil
  35. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 14:10

    Arzum aramızda bır sorun yok canım.Onu da nereden çıkardın.

    YanıtlaSil
  36. HAYIRLI GÜNLER OLSUN...
    ZARAM nasılsın?
    ben 3 kişiyi destekliyorum merve aydın adem birde gönüllülerde ramazan takım olarak ta all starı tutuyorum sen peki kimi destekliyorsun hangi takımı tutuyorsun?.ZARAM bişi sorucam,
    GÖZÜM AYSEL ABLAM ELA ABLAM DEFNOŞ DENİZ ABLAM ve diğerleri nerede bir bilgin varmı?

    SERPİLİM ablam nasılsın hoş bulduk?

    ASİM CANIM nasılsın bu sene kimi destekliyorsun hangi takımı tutuyorsun?

    AYŞEM NURUM❤️❤️
    bugün nasılsın? bende özledim seni senlen konuşmayı inşallah artık gidereceğiz?
    ❤️❤️SEAY❤️❤️

    YanıtlaSil
  37. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 14:17

    Ben çok ıyıyım Sedef ım.Senı çok özledım.

    YanıtlaSil
  38. Survivor konuşalım izliyorum da. Nihat Doğan kendini "Bir akil insan, kanaât önderi" ilan etmiş?? Inanırmısın Nihatcım Geçen bende bi uçan karpuz gördüm??

    Him iyi bari Serpilim:) ne bileyim ya öyle hissettimn

    YanıtlaSil
  39. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 14:19

    Arzum boyle dusunmeni saglayacak bı hata mı yaptım?Eger öyleyse özur dılerım.Senı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  40. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 14:21

    Kızlar bır taraftan çocuklar resım yapıp.bır taftan bıseyler soruyorlar.Kafam gıdıp gelıyor.Çıkışta gorusuruz

    YanıtlaSil
  41. SERPİLİM bende seni çok özledim yav bundan sonara burdayım kurtulamasınız benden??

    YanıtlaSil
  42. hiç güleceğim yoktu cidden??
    güzel espiri?

    YanıtlaSil
  43. Hayırlı. Günler
    Sedifim huzurum çok şükür iyiyim sen nasılsın kuzum? Ben all star kakmını tutuyorum Merve Ve Ademi tutuyorum.

    Asim biriciğim iyi olmana çok sevindim bende çok şükür iyiyim
    Zinetim iyi size selamı var çok şükür
    h da iyi gediyor ..

    Elam kankam benim nerdesin seni merak ediyor ve özlüyorum bi ses ver da

    YanıtlaSil
  44. Kizlar merhaba

    YanıtlaSil
  45. Azry bende takmam aslinda boyle seyleri bizim ailedede nihati seven var sevmeyen var ve bu doal birsey ama ben onu cok seviyorum ve burda hickimse nihati sevmiyo ve herkes onu asaliyo bende buraya girdiyimde yazdiklarinizi okudugumda icim tuaf oluyo ve cok uzuluyorum ve dusundum de burdan hepden ayrilmiyorum ara sira yazarim sadece olara bu survivor bitene kadar buraya az gireyim hhh?

    YanıtlaSil
  46. Arkey madubala ablacim ben sana diyer sayfada yazdim okursan sevinirim asim nasilsin canim ablam zara ablacim sen nasilsin ve diyer kizlar sizleri opuyorum bak ara veriyorum diye beni unutmayi aklinuzdan gecirmeyi dusunmeyin hhhh

    YanıtlaSil
  47. Zaram bende senin iyi olmana sevindim hep iyi ol canim bendende Zinete cok selam soyle :)
    Sedefim ben iyiyim canim sen nasilsin? Herzaman oldugu gibi gonulluleri tutuyorum ve anili sevdim henuz bi yalnis haraketinide gormedim performansida iyi insallah boyle devam eder :)
    Deniz araz ben iyiyim sen nasilsin? Ve evet burda nihati seven yok sadece nihati yok turabini de seven yok ama bu yuzden gidilmez bence ama karar senin tabi

    YanıtlaSil
  48. Aysenurum Elam nerdesiniz?

    YanıtlaSil
  49. Asim biriciğim sende hep iyi ol Aleykum selam söylerim canım

    Denizim kıyamam sana
    üzülmne dayanamam
    Bida senin sevdiğin yarışmacıyı eleştirmiyecem.... Bu sitede...
    Sende ara ara yaz özletme kendini
    Canım kardeşim

    YanıtlaSil
  50. Bende Dezin yazayım bari sen Azry yazmışsın??Dezincim benim Nihatla ilgili ilk yorumumdan sonra onunla ilgili yazacak bişeyim kalmamıştı ta ki sen "Arzy lafım sana Nihatı kötülüyosun ya ben anlamıyorum niye" diyene kadar. Buna ben ne cevap verseydim? Onu sevmememin nedenlerini bir kez daha yazdım işte. Üstelik beyaz tv deki programını da izlemişsindir falan dedin bana sen? Benim dünyamda Nihatın etrafında dönüyordu çünkü?
    Ben senin Nihatı sevmeni sorgulamadım ki. Aksine sen benim onu sevmememi sorguladın. Akabinde tekrar aşağılattırmış oldun bana Nihatı:) kusura bak ama bana laf atılınca eyvallah diyip oturmam. Savunurum doğrularımı?
    All starda Murat ,Damla, Merve ve Ümit hariç hiç birini sevmiyorum. Onları Seven arkadaşlarımı rencide etmemek için onları eleştirebileceğim şeyleri bile yazmıyorum buraya:) Turabiyi seven yok o yüzden rahatım. Nihatıda seven yok sanıyordum. Senin o yorumuna kadar. Sen Bana "niye kötülüyosun anlamıyorum?" Demek yerine . Nihata olan sevgini dile getirip inşallah Nihat kazanır deseydin Nihatla ilgilide olumsuz bişey yazmazdım ikinci kere. Nihattan daha önemli ,konuşmaya değer adamlar var orada. Nihatı tekrar konu etmeye gerek yoktu. Herneyse kısacası sen "niye kötülüyosun" diyerek bana Nihatı yermem için prim vermiş oldun?

    Dün beni özlemediniz galiba ama ben sizi özledim gibi bişey yazan sen değilmiydin Dezin?? Nihata kötü yorum yapılıyor diye seni özlemelerini beklediğin insanlara arada bir yazacaksın! Değer mi? Bu mu sevgin? Nihat konusu kapandı zaten benim için fazla bile konuştuk onu:) Bizim varlığımızdan haberi bile olmayan birisi için arkadaşlarına arada bir yazacaksın. Iyimiş?hhh?

    YanıtlaSil
  51. Arkadaşlar bugün survivor varmı?

    Ayşenur'um ruh ikizim canım kankam
    Nerdesin

    Elam kankam aşkım nerdesin

    YanıtlaSil
  52. Zaram bugun survivor yok yani oyle biliyorum

    YanıtlaSil
  53. Aayyy ozur dilerim isminin arzu oldugunu bilmiyordum ismini arzy diye yaziyosun ya o yuzden arzy oldugunu sanip oyle hitap etdim cok ozur dilerim arzum

    YanıtlaSil
  54. Ve arzum cok aydin yazmissin cok sagol canim ben senden cccccccoooooookkkkkkk ozur dilerim seni sorqulamak niyetinde diyildim ve bunun icinde ozur dilerim lutfen beni affet nihat dogan icin senden ve diyer kizlardan ayrilmak istemiyorum ve bunu bana hatirlatdigin icin cok tesekur ederim

    YanıtlaSil
  55. Ha bende diyorum ki survivor'un özeti neden yok ..survivor haftanın iki günümü. Yayınlanacak keşki her gün olsa. ..Biriciğim sen kimi destekleyeceğine karar verdinmi
    Anlı ve Hakan
    Gönüllüler takımının. En güçlü yarışmaları Hakandan böyle performans beklemezdim iyi hazırlanmış.

    YanıtlaSil
  56. Arzum sana whatsapp da yazdım

    Denizim seni çoook seviyorum

    YanıtlaSil
  57. Zaram 4.5. Gunde verecekler galiba. Anili sevdim ben boyle devam ederse destekleyecegim isim Anil olacak diyerlenine pek isinamadim :)

    YanıtlaSil
  58. SEDEFIM. Defnem Ayselim Nurdanım
    Ara ara burda yazıyor ama sürekli başka sitede yazıyor
    Elam sürekli burda yazıyor
    iki gündür yok. Bende merak ettim umarım iyidir

    YanıtlaSil
  59. Hakanin performansi baya iyi evet anlasilan survivora iyi hazirlanmis :) turabiye yenilmemek icin onu her gorende bozokun ona soyledigi patates kafa aklima geliyor :D
    biri Turabiye o maskeyi takmamasini soylesin ya oyunculugunu sergilemeye gitmis olmayan oyunculugunu

    YanıtlaSil
  60. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 19:16

    Kızlar ben survıvor ızlemıyorum.Bılmıyorum.Fıkrım de degışebılır.Ama bu sene hıç ısınamadım

    YanıtlaSil
  61. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 19:22

    Kızlar affınıza sıgınarak ben Turabı.Ümit.Nıhat.Hakan.Damla.
    Hılmıcem.Nagıhan ve Sahra yı hiç sevmıyorum.Belkı de bu yuzden izleyesım gelmıyordur.Adem e de sıcak bakmıyorum.Adem e .Sabrıye yuzunden gıcık oldum.Murat a da Hılmı yuzunden gıcıgım.Merve de Sahra ıle arkadaşlık ettıgı ıçın soguk bakmaya başladım.Arkadas kontenjanından kaybettıler.Kaldı Sema onu da 1 haftaya çozersem.Gonullulerden ya da Sema olabılır

    YanıtlaSil
  62. Serpilim geriye kimse kalmadi :D

    YanıtlaSil
  63. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:00

    Asım bana gore kımse yok.Bu yuzden ızleyesim gelmiyor zaten

    YanıtlaSil
  64. Deniz ismim zaten Arzy. Türkçeye çevirirsen Arzu oluyor farketmiyor hangisini desende. Ama sen "r" ile "z" nin yerini karıştırmışsın o yüzden Dezin yazdım? Bu konuyu hallettiğimize sevindim. Ayrıca özür dileyecek bişey de yapmadın sen. Hoşlanmıyorum özür dilenmesinden❤ Gitmeyeceğine de sevindim
    Zaram benim yorumumu okuyunca Deniz bizi ablaları olarak görüyor niye öyle yazdın diyordu. Sonra birden iyi ki o yorumu yazmışsın dedi. Zaram fazla masum kalıyorsun galiba. Öğren bu taktiği? sana trip atılıyorsa karşı tribe geçeceksin? başkada taktiklerimiz var da. Mutfağı temizledik annemle pestilim çıktı uzatmayayım daha fazla yorumumu?

    Serpilim bişey yapmadın hayır. Arada bir geliyorlar iyi saatte olsunlar bana??

    Ve Gökyüzüm Survivor konusunda aynı düşüncede olmamımızı çok seviyorum ya??önce Serkay. Şimdi de Anıl? Aynı kişileri sevmemizide seviyorum??

    YanıtlaSil
  65. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:03

    Merve yı ve Sema yı sevıyorum.Ama bu sene gönullerden bırı kazanır inşallah.Ben hep unlulerden bırını tutuyordum.Bu sene gonullulerden bırının kazanmasını istıyorum

    YanıtlaSil
  66. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:09

    Arzum.Asım.Zaram.Aysenur um.Elam.Mahrım.Zınet ım.Aygul um.Sedef ım.Defnem.Guzel ım.Eylul um.Denız Kentlım.Aysel ım.Nurdan ım.Alınam.Begum um.Denız ım hepınızı çok sevıyorum.Elam.Aysenur um nerelerdesınız?

    YanıtlaSil
  67. Serpilim gonulluleremi karar verdin :)
    Arzum evet oyle ayni kisileri seviyoruz bazilari haric :D

    YanıtlaSil
  68. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:13

    Ası prensesim.Gerçekten kımse kalmadı.Özellıkle nerede gıcık oldugum varsa onları seçmişler.Merve nın yerıne Semıh i.Adem ın yerıne Yunus Gunçe yı.Sema nın yerıne de Sabrıye gıtse ne ıyı olurmuş.Gonullulere de Anıl ın yerıne Yılmaz Morgul.Ve guçlu bırının yerıne de tugba özay ve Duygu Çetın super olurmuş.Muhtesem kadro

    YanıtlaSil
  69. Serpilim bende seni seviyorum bitanem :)

    YanıtlaSil
  70. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:15

    Saka bı yana gonullulerden bırı kazanır ınsallah

    YanıtlaSil
  71. Serpilim Anilin yerine neden yilmaz

    YanıtlaSil
  72. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:19

    Asim espri yaptim kiz.Kadronun tamamina bakinca facia.O garibim onlara yanlislikla karisip gitmis gibi

    YanıtlaSil
  73. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:23

    Semih.Nihat.Umit.Murat.Eda.Yunus
    Sadin.Elif.Sabrye.Yilmaz.Tuba ozay.Hilmi.Duygu.Hakan.Turabi.Gizem.simdilik hatirlayabildigim super kadro bu olmalydi.Ha ha ha ha

    YanıtlaSil
  74. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:25

    Yerlerdi birbirlerini.Adayi havaya uçururlardi.Bol bol kazan kaynardi.

    YanıtlaSil
  75. Serpilim berna ile erdiyi unutmussun :D

    YanıtlaSil
  76. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:41

    Aaaaaa Asim haklisin.Nasil unuttum onlari

    YanıtlaSil
  77. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 20:42

    Asim muhtesem 18 kisiyi bulduk

    YanıtlaSil
  78. Tolga Karel de olsun bence o kadronuzda??

    YanıtlaSil
  79. Ha hay bu kadro olsaydi survivor izlemeyenler bile izlerdi:D

    YanıtlaSil
  80. Bahar gibi gel
    Gel ki, sen koksun her yer
    Gel yoksun diye sessiz her yer:(
    #ElAr❤#kalbiminMersinayağı

    YanıtlaSil
  81. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 21:12

    Arzum Tolga da super olurdu

    YanıtlaSil
  82. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 21:26

    Tolga karel.Ve Taner Tolga Tarlaci da yedeklerde.Survivor Kadrosu super oldu

    YanıtlaSil
  83. Selamün Aleykümm çok özledim bir selam vereyim dedim

    ???

    Zaramm zarif çiçeğimm nasılsın

    ❤️❤️❤️

    Serpilim nazlı öğretmenim okul nasıl gidiyor neler yapıyon okul temposuna alıştınmı

    ???

    Asimm çılgınımm neler yapıyon nasılsın sağlığın sıhhatin nasıl

    ????

    Ve sayın adminler , Arzu unuttuklarımm affola

    ???

    Hayırlı akşamlar bu programı izlemiyorum yazacak ne bit fikrim var nede düşğncem ??

    Serpilim Zaram Asim çılgınımm özledim sizi neler yaptığınızı nasık olduğunuzu yazarsanız sevinirimm özellikle çılgınımın çıkgınlıklarını

    YanıtlaSil
  84. Nurdanim ben iyiyim canim :) cilginlikmi ha ha yok ya cilginlik yapmiyorum ama sakarliklara devam dun tv gostermiyordu antenden olmali dedim cikdim bakmaga antene el vuran gibi anten elimde kaldi :D babam da bi guzel azarladi senin antenle ne isin var diye anlamiyorlar ki kirilacagi varmis kirildi yani bende ne suc var anlamiyorum :) hala konusup duruyorlar

    YanıtlaSil
  85. Nurdanim ben iyiyim canim :) cilginlikmi ha ha yok ya cilginlik yapmiyorum ama sakarliklara devam dun tv gostermiyordu antenden olmali dedim cikdim bakmaga antene el vuran gibi anten elimde kaldi :D babam da bi guzel azarladi senin antenle ne isin var diye anlamiyorlar ki kirilacagi varmis kirildi yani bende ne suc var anlamiyorum :) hala konusup duruyorlar
    sen nasilsin kuzucuklarin nasillar :)

    YanıtlaSil
  86. Ve Aleykum Selam Nurdanım hoş geldin sefalar getirdin.bende seni çoook özledim.
    Çok şükür iyiyim sen nasılsın çiçeğim kuzuların nasıllar. ..
    Nurdanım Sedefim seni soruyordu

    YanıtlaSil
  87. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 22:52

    Aleykum selam Nurdan im.Okul iyi gidiyor.Yarin veli toplantisi var.Gundem konularimi not aliyorum.Sen nasilsin?Ahmet prensim.Esma prensesim nasil?Bugun Saliha mi yazmayi unutmusum.Saliham sizin sayfaya yaziyor mu?Deniz Kentlm de yok ortada

    YanıtlaSil
  88. ?Aynen be Asim sende hiç suç yokmuş. Sen kırmasan o anten orta yerinden çatlar yine kırılırdı?

    Iyi akşamlar Nurdan:)

    YanıtlaSil
  89. Ya Arzum aslinda iyi oldu azeri kanallarina bakamiyorlar :) ben guluncede daha cok sinirleniyorlar onlar sinirlendikcede ben daha cok guluyorum :D

    YanıtlaSil
  90. Arkey Madhubala12 Şubat 2018 23:51

    Asim ya allah iyiligini versin.Sayende çok guldum.Kiz iyi evi baslarina yikmiyorsun.

    YanıtlaSil
  91. Haha?? Sevmişim delinin birini, delicesine??

    YanıtlaSil
  92. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 00:23

    KIZLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    KIZLAR KUSURUMA BAKMAYIN SİZLERİ MERAKTA BIRAKTIM
    ARKADAŞIM SİNİR ETTİ BENİ
    BENDE TL KAPATTIM DÜN YAZACAKTIM AİLECEK KIZ KALESİNE GİDDİK AİLEMİN YANINDA TL ELİME ALMADIM ANNEM BUGÜN KIZIM TL ELİNE ALMA DEDİ TAMAM DEDİM AKŞAM YAZACAKTIM DENİZ HAVASI YORGUNLUK DERKEN ERKEK UYUDUM BUGÜN YAZACAKTIM AMA BAŞIM SIZLIYORDU DİNLENDİM KAHVE İÇTİM ŞİMDİ DAHA İYİYİM
    BEN GELDİM SİZLERİ BEKLİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM HEMDE ÇOK
    KONUŞMALARINIZI ÇOK ÖZLEDİM
    SİZLERİ ÇOK HEMDE ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  93. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 00:38

    Elam hoşgeldın.Canım senı çok özledım

    YanıtlaSil
  94. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 00:44

    HOŞ BULDUK SERPİLİM
    BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

    YanıtlaSil
  95. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 00:46

    Ben çok ıyıyım Elam.Sen nasılsın canım.Moralın nasıl.Basın hala agrıyor mu

    YanıtlaSil
  96. Elam kankam hoş geldin Bende seni çok özledim .iyiyim hamd olsun Siyah beyaz aşkı izliyorum .aşkım sen de izliyormsun ? Bende seni çoook seviyorum canım kankam

    YanıtlaSil
  97. Elam hos geldin canim nasilsin?

    Serpilim annemde oyle deyir evi basimiza yikarsin nereye el vursan dagitiyorsun evin lambalari hep ben isiklari yakarken patlar :)

    YanıtlaSil
  98. Ay kiyamam sana ela ablacim simdi iyi olmana sevindim

    YanıtlaSil
  99. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 01:06

    Asim bu ne çilginliktir.Kiz eskiden ben de senin gibi çilgindim.Artik mecburen sakin bir yasam suruyorum.Desemde inanma.Arada ben de çilginliklar yapabiliyorum.Ama senin kadar degil

    YanıtlaSil
  100. Asim dun bi sakarlik yaptim felaketti.Yaptgim krepi havaya attim.Masanin ayagina takildim.Krep ve tava yere dustu.Arkami donunce de surahiye biraz kolum takildi.Hali ilk krep yedi.Ustune de bir surahi su içti.Uzun suredir bu kadar basarli olamamistim.

    YanıtlaSil
  101. Hoşgeldin Elam gözümüz yollarda kaldı❤❤ Bende kendi çapımda seni çok hemde çok seviyorum❤

    YanıtlaSil
  102. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 01:14

    SERPİLİM ORKİDEM İYİ OLMANA SEVİNDİM
    MORELİM İYİ ÇÜNKÜ KAYBEDEN O OLDI BENSİZ SIFIR KAÇ KERE ÖZÜR DİLEDİ AMA BİTTİ ASLA ONUNLA KONUŞMAM
    HAMD OLSUN ŞİMDİ DAHA İYİYİM
    BİRTANEM
    ..
    ASİM HOŞ BULDUM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    ZARAM KANKAM HOŞ BULDUK HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH AŞKIM BENDE SENİ COK OZLEDİM KANKAM
    BENDE SBA İSTİYORUM
    YENİ DOĞAN BEBEGE FERHAT İSMİNİ KOYDULAR
    FERHAT BEBEGE KOMİK DEDİ
    EL❤️❤️❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  103. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 01:16

    Elam sen her zaman iyi ol.Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  104. Mersinli ELA ❤️❤️❤️ARZUM13 Şubat 2018 01:19

    ARZUM ÇEÇEGİM ??? HOŞ BULDUK BENDE SENİ COK OZLEDİM
    BEN OLMADIGIM GÜN GELMİŞSİN
    BENDE SENİ ÇOK ??? SEVİYORUM NEŞE KAYNAĞIM ???
    BENDE SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM
    KALBİMİM EŞSİZ GÜZELLİGİ
    ??ELAR ?? SENİ ÇOK SEVİYORUM
    KALBİMİM ÇİÇEK BAHÇESİ ?❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️???????

    YanıtlaSil
  105. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 01:20

    SERPİLİM SENDE HEP İYİ OL BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ORKİDEM ??❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  106. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 01:33

    Kizlar ben Soz u seyrediyorum.Ya siz

    YanıtlaSil
  107. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 01:42

    SERPİLİM BENDE SBA İZLİYORUM

    YanıtlaSil
  108. Anonim kim benim gibi sakar :D
    Elam heo iyi ol bende iyiyim
    Serpilim bende soz izliyorum canim

    YanıtlaSil
  109. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 01:44

    Elam iyi seyirler canim.

    YanıtlaSil
  110. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 01:46

    Kiz Asim Anonim çok iyi tanidigin biri desem.Anlar misin.Ha ha ha ha.

    YanıtlaSil
  111. Evet Elam sen gidince hemen gelmişim ben? Ben daha çok çok çok çok seviyorum seni??????

    YanıtlaSil
  112. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 01:59

    DENİZİM BİRTANEM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  113. Serpilim ben hiç bişey izlemiyorum. Onu sevmediğimi düşünen biriyle konuşmakla meşgüldüm?şakalarla falan başladık konuşmamıza. Nasıl başardıysa moralimin içine etti. Hatta bazı yazıştıklarımızı burayada kopyalayacaktım. Neyse?

    YanıtlaSil
  114. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 02:02

    ARZUM ÇEÇEGİM
    BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM SENİ BEN SEVİNCE ÇOK SEVERİM ONUN İÇİN ❤️❤️ BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM ❤️❤️
    ??ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ??ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ??ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ??ÇOK ?? ÇOK ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK?? SEVİYORUM
    ?????ELAR ?????

    YanıtlaSil
  115. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 02:03

    BENİM ÇEÇEGİMİN MORELİNİ KİM BOZDU

    YanıtlaSil
  116. Asi bozdu Elamm kız ona. Döv onu??kendi kendime espri yapıp motive ediyorum kendimi???

    YanıtlaSil
  117. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 02:06

    Arzum kimse için uzulmeye degmez

    YanıtlaSil
  118. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 02:10

    ARZUM ÇEÇEGİM
    NEŞE KAYNAĞIMSIN SENİ
    ÇOK SEVİYORUM
    SENİN SEMPATİK KONUŞMAM ÇOK HOŞUMA GİDİYOR ????????????????

    YanıtlaSil
  119. Ha Elam Bende sen daha çok sevince seni daha daha daha çok seviyorum. Sonuç yine ben daha çok seviyorum ???????

    YanıtlaSil
  120. Yalnız cidden moralimi Asi bozdu.
    Aşk meşk olayı olsa cidden değmiyor üzülmeye Serpilim:) ama diğer ilişkilerde üzdüğü kadar mutlu da ediyor insan. Arkadaşlık ilişkiside olsa tekdüze hiç üzülmeden üzmeden yürütemezsin. Yada bitek ben yürütemiyorum:) bunlar dostluğun tuzu biberidir. Tuzu olmasın daha çok biberi olsun. Bol acılı severim???
    Yoruldum artık herkesin durup durup sen beni sevmiyorsun demesinden. Evet amk ben sevmiyorum zaten sizde malsınız sizi sevmeyen birini sevebiliyorsunuz???bu mu yani bunu mu diyeyim. Benim sevmediğimi düşünseniz sizde sevmezdiniz beni bu kadar basit. Sevdiğin kadar seviliyorsun:) yada sevildiğin kadar seviyorsun

    YanıtlaSil
  121. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 02:22

    ARZUM ÇEÇEGİM BEN DAHA DAHA DAHA ÇOK ÇOK SEVİYORUM
    BENİM SEVGİM GÜN GEÇTİKÇE ARTIGI İÇİN BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM
    ??ELAR ?? ARZUM

    YanıtlaSil
  122. Serpilim sen oldugunu anladim yazdigin yorumu tekrar okuyunca :D
    kiz yazarda konustugumuzu buraya ne diye tasiyorsun bende seni sevmiyorum iste

    YanıtlaSil
  123. Ah lütfen Elam yenilgiyi kabul edemem. Ben daha çok diyorsam ben daha çoktur❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    #ElAr

    YanıtlaSil
  124. Ve suan da seni silmeye gidiyorum

    YanıtlaSil
  125. Yazarda yazdiklarimin hepsi saka idi sana gereksizsin dedim ya iste sakam o andan itibaren basladi ve bu mal sozunu soylediyine pisman olacaksin

    YanıtlaSil
  126. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 02:41

    ARZUM ÇEÇEGİM
    EŞİT SEVİYORUZ DEYELİM ❤️❤️??
    ..
    ASİM BEN SORDUM NİYE MORELİN YOK DİYE ARZUM DA KIRMAYIP SÖYLEDİ
    TAŞIMADI BEN SORDUGUM İÇİN SÖYLEDİ
    ARZUM.. ASİM
    ASLIDA ARANIZDAKİ KONUŞMA BİRBİRİNİZE OLAN SEVGİNİZDEN DOLAYI
    İKİNİZİN BİRBİRİNİZİ SEVDİGİNİZİ BİLİYORUM
    SİNİRLİ OLDUGUNUZDAN DOLAYI BÖYLE KONUŞUYORSUNUZ BİRAZ BİRBİRİNİZE ZAMAN VERİN TEKRAR ESKİSİ GİBİ OLURSUNUZ HATTA SEVGİNİZ DAHA ÇOK OLUR

    YanıtlaSil
  127. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 02:47

    Kız atarlılar.Aranızdakı sorunu konusarak çozebılecegınıze ınanıyorum.

    YanıtlaSil
  128. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 02:56

    KIZLAR İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    ??

    YanıtlaSil
  129. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 03:01

    iyi geceler Elam

    YanıtlaSil
  130. Sen şaka yaptığına pişman olduysan bende pişman olmaya razıyım Gökyüzüm?
    Şiirimiz:
    İkimiz birden sevinebiliriz
    Göğe bakalım
    Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından
    Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından
    Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar
    Şu aranıp duran korkak ellerimi tut
    Bu evleri atla bu evleri de bunları da
    Göğe bakalım
    Falanca durağa şimdi geliriz
    Göğe bakalım
    İnecek var deriz otobüs durur ineriz
    Bu karanlık böyle iyi afferin
    Tanrıya Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
    Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam birde ben uyumam
    Herkes yokken biz oluruz biz uyumıyalım
    Göğe bakalım
    Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum
    Tuttukca güçleniyorum kalabalık oluyorum
    Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi
    Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor Seni aldım bu sunturlu yere getirdim
    Sayısız penceren vardı bir bir kapattım Bana dönesin diye bir bir kapattım
    Şimdi otobüs gelir biner gideriz Dönmiyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç
    Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin
    Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat
    Durma kendini hatırlat
    Durma göğe bakalım
    #ArAsatarlıgirl.com?
    Hep kalp bir gökyüzü taşır içinde.
    Benim gökyüzümde sensin??
    Bu sabah ki Zafer kırılırdı tartışmamızdan sonra yazdığım şeyi burayada yazayım?
    Amma da kavgalar ettik
    Ne güzeldi
    Barışık dargınlıklarımız
    Bambaşka bir tadı var?

    Son olarak buda slaytımız?
    https://youtu.be/zIdpqHHsvGg
    Asi hariç herkes izledi mübarek?

    YanıtlaSil
  131. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 03:20

    Kzlar uyudunuz mu

    YanıtlaSil
  132. Iyi geceler Elam❤Bencede eşit seviyoruz diyelim❤

    Hayır Serpilim uyumadık

    YanıtlaSil
  133. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 03:25

    Arzum ne yapıyorsun

    YanıtlaSil
  134. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 03:25

    ?????????????

    YanıtlaSil
  135. Mersinli ELA ❤️❤️❤️13 Şubat 2018 03:27

    ARZUM ÇEÇEGİM BAKTIM BEYENDİM
    ÇOK GÜZEL BEN GÖKYÜZÜNDEKİ YILDIZLARI SEVDİGİM İÇİN EN ÇOK ONUN BEYENDİM İKİNCİ BEYENEN BEN OLDUM
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    ÇEÇEGİM
    ..
    SERPİLİM UYUMADIM ŞİMDİ UYUMACAM

    YanıtlaSil
  136. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 03:49

    Kızlar uyudunuz mu?Iyı gecelerrrr.

    YanıtlaSil
  137. Iyi geceler kizlar

    YanıtlaSil
  138. Serpilim bugun erken uyucam yarin kuzenimle hediye almaga gidicem esine hediye alacak

    YanıtlaSil
  139. Kitap okuyorum Serpilim? Bir kız anneannesinin verdiği bir kitabı okumak için açıyor ve kitabın içine hapsoluyor. Mavistan diye bir ülkede buluyor kendini. Orada da Efken Karadumana mühürlü. Yani kitaba hapsolmasının nedeni o mühür. Kitaptan çıkabilmesi için mührün bozulması gerekiyor. Mühürde ancak Efken ölürse bozuluyor? Bu kadar karmaşa yetmezmiş gibi bu kız birde yılan melezi. Efsaneye göre Adem ile Havvanın yasak meyveyi yediği bahçenin bekçiliğini bir yılan yapıyormuş. Sonra Tanrı Adem ile Havvanın o meyveyi yemesine izin verdiği için bekçi yılanı cezalandırıp bacaklarından asıyor onu. Ve yılanın bacakları kangren oluyor. O yüzden yılanlar sürüngenler:) Bekçi eşinin bu halini gören eşi o an insanoğlundan intikam almaya yemin ediyor. Cennetten kaçıp başkaldırıyor. Bu kitaptaki kızımızda o intikam yemini edip cennetten kaçan yılanın soyundan. Kıza o Mavistan bileti olan kitabı veren anneannesi sağolsun yılan sütü içirmiş melez yapmış torununu. Bu arada kızın adı Mahinev ama Efken ona Medusa diyor:) Efkende sanırım kurt soyundan geliyor. Efkodada bir melezlik var belli? Medo yılanların Tanrıçası doğaüstü güçleri var. Arada bir yılanları gelip Medusanın önünde eğilip gidiyorlar:) Medusadan insan ırkıyla savaşmasını bekliyorlar fakat Medusa yarı insan savaşamaz. O yüzden yılanlar konseyi karar verdi Medusanın değer verdiği insanları ortadan kaldırmak istiyorlar. Üstelik Medusanın kardeşide geldi Mavistana ama mühür olmadan ???aqq nasıl bir hayal gücün var Binnur Nigiz Şafak. Bu anlattıklarım deve de kulak yani?daha neler neler var. Ve tam şu an okuduğum yerde de Medusanın sadık yılanı Saphira insan formunu alarak Efkenlere geldi?? herkesin içinde Medusaya "Tanrıçam" dedi? Yılanlar konseyinde konuşulanları anlattı Medusaya?Mavistana yeni gelen Medusanın kardeşide zavallım anlamıyor neler döndüğünü?

    Gecenin 4 inde kankamla bu kitabı konuşup rüyamı yılanların istilasına uğrattım kaç kere??

    YanıtlaSil
  140. Tatlıcı Ülker13 Şubat 2018 10:33

    Her kese kocaman günaydın :-) Eee naslsınız bakalım hmmm :-)

    YanıtlaSil
  141. Iyi gunler hepinize gununuz guzel neseli huzurlu anlamli saglikli gecsin guzel yuzleriniz hep gulsun :D nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  142. Arkey Madhubala13 Şubat 2018 15:36

    Tunaydın Ulker im.Arzum.Asim.Ben iyiyim.Bugun toplantı var.Akşama yazarım.

    YanıtlaSil
  143. Bende iyim kızlar:) fragmanı izledim Turabi yine Hakanın üzerine yürüyor. Valla sıkıldım Turabinin bu saçmalığından. Üzerine yürüyecek kadar kendini kontrol edemiyorsan patlat bitane Turabicim! Geçen all starda da hep böyleydi bikaç kez böyle yaptı sonunda Acun bidaha tekrarlarsan diskalifiye olursun dedi ve Turabi ne de güzel kendini dizginleyebildi. Hiç inanmıyorum ya Turabinin bu aşırı sinirli tavırlarına. Ben onun üzerine yürüyeyim de insanlar vay be delikanlı çocuk desinler. Ama zaten takım arkadaşlarım tutar beni , fiziksel bir temas etmem ona diskalifiye olmadan delikanlılık taslarım! Yok ya. O takım arkadaşları Turabiyi niye tutuyor anlamıyorum. Adam siz tutmasanızda bişey yapamaz Hakana veya bir başkasına. Turbo işte boş gaz?
    Bide biri çok sinirli olmasada sanki kavga edecekmiş gibi onu tutan insanlar oluyor?Serkayların döneminde olmuştu galiba. Ünlülerden birisi gayet normal bir şekilde Gönüllülerden biriyle atışıyor. Bir arkadaşıda gelip"Hayır hayır Atakan yapma sakin ol" falan diyordu??orada çok gülmüştüm. Ama kimin tuttuğunu hatırlamıyorum. Atakanda sonrasında kızmıştı takîm arkadaşına "iyimisin sen" diye??
    Ay ben Semayada gıcık oldum. Hakan gönüllülere geçince Turabiyle beraber atıp tuttu. Panoramada Semayı eleştirdi herhalde Hakan geçen sene. Survivordaki Hakan kurnaz olsa da panoramada gayet objektif yorumlar yapıyordu:)

    YanıtlaSil
  144. Bugunde kimseler yok neyse bende yokum o zaman

    YanıtlaSil
  145. Bugun de kimseler yok neyse bende yokum o zaman

    YanıtlaSil
  146. Ben geldim sizleri ccccooookkkk ozledim eee nasilsiniz guzel arkadaslarim

    arzum seni pek tanimiyorum benim icin kendini tanitirmisin tabi istersen

    YanıtlaSil
  147. İyi akşamlar
    Denizim sagol sen nasılsın canım iyimsin

    Asim biriciğim yazmak için yeni özetin gelmesni bekledim


    EKREM BEY, ENGİN BEY. Survivor'un Bugün ki bölümün sayfası neden yok

    YanıtlaSil
  148. Iyim zara ablam.
    Zara abla senide tam olarak tanimiyorum benim icin kendini tanitirmisin hhh

    YanıtlaSil
  149. Deniz canım tanıtırım tabiki:) Türkmenim. Aşkabatta yaşıyorum. 21 yaşındayım. Muhasebe okudum ama çalışmaya başlamadım daha:) Yay burcuyum. Patavatsızlıkla dobralık arasındaki o ince çizgideyim hep? Tek hoşlanmadığım huy ikiyüzlülük. Biri benim yüzüme Arzum derken. Arkamdan Ne fenadır o Arzu falan diyemez. Derse de sonuçlarına katlanır:) Cafe zihniyeti taşıdığıma inaniyorum?tabi insanların %10 u Cafe'nin anlamını biliyor. Ütopya diye bir yarışmadaki bir grubun ismi "Cafe" ve savundukları bir zihniyet vardı orada. Ve tabiki Ütopyanın şampiyonu , Cafe'nin Güneşi olan Tuncay Kes'i çok seviyorum:) En sevdiğim şarkı Güntaç Özdemir- Benimle yan. Pek dizi izlemiyorum ama kaç kez seyredersem seyredeyim bıkmadan izleyeceğim tek dizi Bir garip aşk❤ Terzimsi bişeyim. Yani ailemin ve kendi elbiselerimi ben dikerim. Başka takılar yapıyorum?son zamanlarda fırsat bulupta yapamıyorum malesef. Işime yarayacak aksesuarları hep biriktiriyorum bir kutunun içinde duruyor hepsi. Resim , çizim tarzı şeylerde yaparım?Maşallah bana? okulda tüm defterlerimin arkası çizdiğim yazdığım şeylerle doluydu?o yüzden pek not tutmazdım isterlerse defterimi vermek zorunda kalırım diye? En büyük hayalim Matematik okulu açmak? zaten matematik öğretmeni olmak istiyordum da kısmet işte?En sevdiğim kelime: MuCiZe✌Kitap okumayı severim. Kitapta değil aslında genel herşeyi okumayı severim.her konuda mutlaka bilgi sahibi olmalıyım:) Siyasetten magazine takip etmeye çalışıyorum. Yani şimdi oturup 5 yaşındaki çocuklada konuşacak ortak konu bulabilirim 60 yaşındakı bir nineyle de:) Hırslıyım. Yenilgiyi ve ikinciliği kabul edemem. Ben bişey yapıyorsam ya en iyisini yapmalıyım ya da hiç yapmamalıyım:) ya biraz kibirliyimde galiba??Birazda inatçıyım. Zoru severim. Mesela arkadaşlıkta da öyle hemen herkese güvenen biriyle arkadaş olmak istemem. Kimseye güvenmeyen tipleri daha çok severim:)Genelde dostlarımın hepsi zor güvenen insanlardır. Bu yüzden dışarıdan biri gelip asla aramıza giremiyor . Temelimiz sağlam olunca:) şu an etrafımdaki herkes birisi onlara Arzu seninle ilgili şöyle kötü konuştu dese , gelip bana "şu çakala bak" diyecek insanlar. Sadece bir kere bir arkadaşım bana kırgınken fırsattan istifade kendini uyanık sananlar ona benim lafımı çarpıtılıp anlatmış. O arkadaşımla konuşmaya başladığımda bir tavırlar falan ne oldu diyorum anlatmıyor. En sonunda anlattırdım ne olduğunu. Benimle ilgili şunu demişsin sen şu kıza dedi. Ki zaten benim o kızla kavgalı olduğumuda biliyordu o arkadaşım. "Sende inandınmı ona? " dedim o lafın aslını anlattım. Sonra gittim o kavgalı olduğum kıza bir yazı yazdım. Aslında o bana baya uğraşıp uzun bişey yazmıştı da ben onu uğraşmaya değer görmedim cevap vermemiştim. Işte arkadaşımla aramı bozmaya çalışınca patladım yazdım sonunda bişeyler. Ve yazımın sonunda arkadaşımdan bir seçim yapmasını istedim ya o kızı sileceksin ya da beni dedim?ve bu yazdıklarımı herkesin görebildiği bir yere koydum başka bir sitede:) Arkadaşımın beni seçeceğinden zaten emindim. Düşündüğüm gibi beni seçti o arkadaşım. Diğer kızada kusura bakma Arzu benim için çok önemli dedi. Herneyse yani bu olayda aslında ben gidip direkt o kızla kavga edebilirdim ama daha etkili bir mesaj yollamış oldum o kıza. "Senin dostluklarının temeli sağlam olmayabilir. Ama benimkiler sağlam. Ben yokken iki gün inandırırsın arkadaşımı kendine. Ben gelince sen beni ne kadar kötülersen kötüle istediğim an seni yok edebilirim. Senin yalanlarının köküne tek bir lafımla kibrit suyu dökebilirim" mesajı yollamış oldum o kıza arkadaşımdan seçim yapmasını isteyerek. Ha tabi sonradan arkadaşıma o kızı silmene gerek yok. Yerini anlamıştır nasılsa dedim:) Yani mesela bu olay sadece bi kez yaşandı:)
    3 tane kardeşim var. Yani 4 kardeşiz bende en büyük çocuğum ama En el bebek gül bebek büyütülende benim:) Ailem ve dostlarımdan oluşan küçük dünyamda mutlu mesut yaşayıp gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  150. Tatlıcı Ülker13 Şubat 2018 22:46

    Ya menekşem kendin hakkında yazdığın yorumun sonuna varana kadar 1 sürahi suyu bitirdim. Kızım bunu yazarken parmakların yorulmadı mı ya? Neyse ben bu yazını kopyalyorum. Biri seni tanımak isteyince söyle mailine gönderirim. Kıyamam o parmaklara :) Sonuçta o parmaklarla çiyan yolucaz. Yani çok yorulmasınlar ;-) Hatta sen parmaklarına antiraman falan yaptır. Çünki ben çiyanların isminden oluşan liste yaptım bile ;-) :-D B-)

    YanıtlaSil
  151. Tatlıcı Ülker13 Şubat 2018 22:54

    İyi akşamlar Zarinom. Naslsın bakalım? Çok özlemişim seni ya. Gel bi sarılıyım. Artık hep burdayım. Bu arada haberin var mı Eylül dönmüş :-D

    YanıtlaSil
  152. ????Beni bozdun ya şimdi laf soktun menekşene. Mutlumusun Yıldızım? Arzuyla dalga geçtim bravo bana diyormusun kendine??kızım sen çok su içiyorsan ben ne yapayım?böyle yapıyorsunuz tüm yazma şevkimi kırıyorsunuz??daha yazmadığım çok şey var hem?????? Bende de kopyası var bu yazımın?? kendimi tanıtasım vardı galiba?birden fazla coştum?
    Sen menekşeni tanımıyormusun ben parmaklarımla değil laflarımla yolarım o çiyanları?Listeyi bi alalım bakalım??? Buraya yaz bak özelden yazma sakın. Sanırım ilk sırada Buket var. Öyleyse onu listeden çıkart Tuncayımın sevdiceğini yolamam her ne kadar çok istesemde olmaz?Tuncay üzülür?o üzülürse bende üzülürüm. Ben üzülürsem de herkesi üzerim beraberimde??

    YanıtlaSil
  153. Son sayfaya yaz kız Efulim?

    YanıtlaSil