11 Şubat 2018 Pazar

11 Şubat Survivor 2018 Var mı Yoku Neden Yayınlanmıyor?

Tv 8 ekranlarının reyting rekortmeni yarışması Survivor 2018 in 11 Şubat 2018 akşamı yayınlanması beklenen  2. bölümü 11 Şubat 2018 tarihinde yayınlanmayacak. 11 Şubat Survivor 2018 Var mı Yoku Neden Yayınlanmıyor? diye merak edenler için sebebi sınır ötesi Zeytin Dalı harekatında verdiğimiz şehitler.Yeni sezona başarılı bir giriş yağan Survivor 2018 10 şubat cumartesi akşamı reyting başarısını ve liderliği eline geçirmişti.

 

Survivor 2018 11 Şubat 2018 tarihinde yayımlanmamasının sebebi Sınır ötesi operasyonlarda verilen Kahraman  şehitlerimiz. Survivor 2018 2. bölümü ile muhtemelen 12 şubat pazartesi günü Tv8 ekranlarında yayınlanması bekleniyor.

 

Afrin de terör örgütlerine karşı yapılan Zeytin Dalı operasyonunda bir atak helikopterimizin kuruma uğraması sonucu 2 Askerimiz şehit düşmüş sonrasında yaşanan şiddetli çatışmada kahramanca mücadele eden 9 askerimizde şehit düşmüştü. Toplam 11 şehidimizin olması Türkiye’yi yasa boğdu.

[caption id="attachment_55665" align="aligncenter" width="540"]Survivor 2018 İlk Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazanacak Survivor 2018 İlk Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazanacak[/caption]

156 Comments

Mekanlari cennet olsun sevdiklerine allah sabr versin teroristlere de lanet olsun

Tarihe aynen böyle yazılsın: 21.Yüzyılda onca bilim insanı, devlet büyüğü, hakimler, savcılar, hiçbiri insanlığın gerilemesini engelleyemedi.

3 erkek bir adam edemedi

11.02.2015 #ÖzgecanAslan

LUTFEN CEVAPLAYİN LUUTFEEEN delete 11 Şubat 2018 20:52

Ruya yorumundan anlayaniniz var mi barsa lutfen cevaplasin ama lutfen bilen biri yazsin cunku oyle derler ki ilk kim yorumlarsa o yoruma gore gercek olurmus yani inanmam aslina boyle seylere ama ruyanin etkisinde kaldim yaziyorum...

Benim bi hocam vardi yani simdi gorusmuyoruz o zamanlar hic de sevmezdim fazla kuralciydi falan...
Ruyamda o bizdeydi ve ben yatak odamdaydim yatiyodum ben bize gelenin onun oldugunu farkettim ama o o evde benim yasadigimi bilmiyodu sonra bi muddet karsisina cikmadim sonra ciktim bulunduklari odaya pijamalarimla oturdum kanepeye annemlerle falan konusmaya basladim o da onlara bisey diyerek geldi beni gordu bende (sacma ama) hosgedin yokmu dedim (bu hosbuldukta olabilir hatirlamiyorum) o da hosgeldin dedi bana diye sordu ben de guldum saka yapiyorum dedim hosgeldiniz dedim ve kanepeden kalktim tokalascaktim ama sarildim sarildima ama oyle uzun sure sarili kaldiki bana gozleri kapaliudi ve cok icten sarilmisti ufak opucuklerle ensemi optu (yanlis bi bicimde degil) onun anneside bizdeymis anneannem bana oseni nasi seviyo biliyomusun dedi ben de anneme anneanneme ve onun annesine cokmu seviyo diye sordum yanit gelmedi annemde bana sen onun elinde buyudun dedi ama ruyamda da annem de anneannemde biliyolardi boyle olmadigina bilmelerine ragman o boyle dedi ve bu sirada hala sariliyodu ama bu elinde buyumekle ilgili degildi bunu kim olsa hissederdi ve beni annem bile gercekte oyle icten sarilmadi yani diycem normalde ilgilenmem bu tur seylerle ama bu kadar etkisinde kalmam beni sasirtti ve buraya sorum dedim burdaki dostluklar harika lutfen bilen yazsin dedim ama herkes yazsin bildigi ya da tahmin ettigi kadariyla yazsin bide daha sonra bisy daha sorcam.

Simdiden sagolun... LUTFEN CEVAPLAYİN...

Kizlar nerdesiniz ya

Bu gun survivor var ve all star kazanmis

Asım buradayım.Hayırlı akşamlar kızlar

İyi akşamlar
Asim biriciğim tüm gün tışardaydım .pazar keyfi yapdım.....
Az önce geldim Arzumla whatsappda konuştum. Sen nasılsın biriciğim iyimsin? Survivor'u izliyormsun Turabiyle Hakan şimdiden bir birine laf sokmaya başladılar..

Ayşenur'um Nasılsın kankam iyimsin

Arzum Nihat doğanın söylediklerni bende hiç unutmadım unutmamda Survivora katıldığnı ilk duyduğumda bende aynı tepkiyi vermişdim inşallah ilik haftalarda elenir...

Çizi için büyük ödül bravo

Böyle şeylerden anlamam ama ben cevaplayayım belki diğer kızlarda görüşlerini yazar benden sonra:)
Ya rüyalar türlü türlü oluyor. Bastırdığımız duygularımızın,korkularımızın yansıması olan rüyalar. Ya da o gün bir konuyu fazla kafaya takmışızdır o girer rüyamıza. Bazende uyarıcı, gelecekle ilgili rüyalarda olabiliyor:) Seninki bilinçaltının oyunu olabilir. Görüşmesenizde o öğretmenini hatırlamışsındır yakın bir zamanda. Çok bi anlam arama bence bunda:) Benimde etkisinde kaldığım rüyalar oluyordu Genelde birinin öldüğünü gördüğümde gerçekten bir ölüm oluyordu ailemizde:( Dedem ölmeden 1 ay önce rüyamda görmüştüm. Evde dolaşıyorum ama matem havası var. Annem falan ağlıyordu. Birinin öldüğü kesindi yani. Kendim öleceğim sanıp o 1 ayda çeşit çeşit ölüm senaryoları yazmıştım kendime. Dedem vefat edince aynı rüyamı yaşadım diyebilirim.
Bunun haricinde etkilendiğim rüyalarda oluyordu ama gerçeklik payı olmayan şeylerdi hepsi.
Takma kafana sen. Çok düşünme. Sıradan bir rüyadır seninkide

Iyi akşamlar Serpilim:)

Turabi Kertenkele setinde sanıyor kendini hala??? O maskeyi setten ödünçmü aldı acaba?

Adem ile Anıl arasında gel git yaşıyorum

Ben bu sene kimseyi desteklemiyorum.En berbat survivor.Sadece sizinle yazisirim.Survivor izlemeyecegim.

Adem ilk sayısını aldı sonunda☺...

Sondan gelip oyun alanlarda Sabriye şansı var?

Nihat'dan dolayı izlenmez ama tez vakitte koyarlar potaya inş.

Gönüllülerin kızlarında özgüven patlaması yaşanıyordu daha 2. Gün

İnşallah amin.

Ecem getsə çox yaxşı olacaq əsəblərimə toxunur onun baxışları çox sinir pozucu
Turabide çox yüngül və yersiz maska taxıb yaşının adamı heç deyil özün göstərməyə çalışır
hamınıza iyi gecələr

Kizlar ben burdan ayrilmak istiyorum

Hakkinizi helal edin benimde hakkim varsa helali hos olsun

Arzy senden ozellikle ozur diliyorum ve hakkini helal et

Günaydınlar herkese?‍♀️?‍♀️

Deniz im sen bilirsin.Ben bu aralar yogundum.Cevap yazamadgim için çok uzgunum.Hoçakal.

Gunaydin Arzu

Gunaydinlar nasilsiniz?

Günaydın Serplim nasılsın iyimsin

Sanda günaydın Arzum

Denizim canım neden gediyorsun. ?
Hakım varsa helal olsun

Asim biriciğim sanda günaydın
Nasılsın canım iyimsin

Asim .Zaram gunaydin.Ben çok iyiyim.Sizler nasilsnz

Tekrar günaydın. Soran yok ama söyleyeyim bende iyim?? uyumayı düşünüyordum çok uykum vardı ama sabah sabah trip yedim uyku falan kalmadı??

Deniz niye özür dilediğini hiç anlamadım Nihat Doğanı sevmen beni ilgilendirmiyor ki. Bunun özürü mü olur:) En yakın dostlarımın %75 ile zıt görüşlere sahibiz ama birbirimizin en yakınıyız onlarla. Arada konuyu tartışıp yine eskisi gibi konuşabiliyoruz:) Gitme nedenin Nihat Doğan meselesi değildir inşallah:)

Serpilim iyi olmana sevindim canim hep iyi ol bende iyiyim
Cok sukur iyiyim Zaram sen nasilsin Zinet nasil h. Nasil gidiyor

Serpilim aramızda bir sorun mu var???

ELA nerede?Bılen var mı?Merak etmeye basladım

Arzum aramızda bır sorun yok canım.Onu da nereden çıkardın.

HAYIRLI GÜNLER OLSUN...
ZARAM nasılsın?
ben 3 kişiyi destekliyorum merve aydın adem birde gönüllülerde ramazan takım olarak ta all starı tutuyorum sen peki kimi destekliyorsun hangi takımı tutuyorsun?.ZARAM bişi sorucam,
GÖZÜM AYSEL ABLAM ELA ABLAM DEFNOŞ DENİZ ABLAM ve diğerleri nerede bir bilgin varmı?

SERPİLİM ablam nasılsın hoş bulduk?

ASİM CANIM nasılsın bu sene kimi destekliyorsun hangi takımı tutuyorsun?

AYŞEM NURUM❤️❤️
bugün nasılsın? bende özledim seni senlen konuşmayı inşallah artık gidereceğiz?
❤️❤️SEAY❤️❤️

Ben çok ıyıyım Sedef ım.Senı çok özledım.

Survivor konuşalım izliyorum da. Nihat Doğan kendini "Bir akil insan, kanaât önderi" ilan etmiş?? Inanırmısın Nihatcım Geçen bende bi uçan karpuz gördüm??

Him iyi bari Serpilim:) ne bileyim ya öyle hissettimn

Arzum boyle dusunmeni saglayacak bı hata mı yaptım?Eger öyleyse özur dılerım.Senı çok sevıyorum

Kızlar bır taraftan çocuklar resım yapıp.bır taftan bıseyler soruyorlar.Kafam gıdıp gelıyor.Çıkışta gorusuruz

SERPİLİM bende seni çok özledim yav bundan sonara burdayım kurtulamasınız benden??

hiç güleceğim yoktu cidden??
güzel espiri?

Hayırlı. Günler
Sedifim huzurum çok şükür iyiyim sen nasılsın kuzum? Ben all star kakmını tutuyorum Merve Ve Ademi tutuyorum.

Asim biriciğim iyi olmana çok sevindim bende çok şükür iyiyim
Zinetim iyi size selamı var çok şükür
h da iyi gediyor ..

Elam kankam benim nerdesin seni merak ediyor ve özlüyorum bi ses ver da

Kizlar merhaba

Azry bende takmam aslinda boyle seyleri bizim ailedede nihati seven var sevmeyen var ve bu doal birsey ama ben onu cok seviyorum ve burda hickimse nihati sevmiyo ve herkes onu asaliyo bende buraya girdiyimde yazdiklarinizi okudugumda icim tuaf oluyo ve cok uzuluyorum ve dusundum de burdan hepden ayrilmiyorum ara sira yazarim sadece olara bu survivor bitene kadar buraya az gireyim hhh?

Arkey madubala ablacim ben sana diyer sayfada yazdim okursan sevinirim asim nasilsin canim ablam zara ablacim sen nasilsin ve diyer kizlar sizleri opuyorum bak ara veriyorum diye beni unutmayi aklinuzdan gecirmeyi dusunmeyin hhhh

Zaram bende senin iyi olmana sevindim hep iyi ol canim bendende Zinete cok selam soyle :)
Sedefim ben iyiyim canim sen nasilsin? Herzaman oldugu gibi gonulluleri tutuyorum ve anili sevdim henuz bi yalnis haraketinide gormedim performansida iyi insallah boyle devam eder :)
Deniz araz ben iyiyim sen nasilsin? Ve evet burda nihati seven yok sadece nihati yok turabini de seven yok ama bu yuzden gidilmez bence ama karar senin tabi

Aysenurum Elam nerdesiniz?

Asim biriciğim sende hep iyi ol Aleykum selam söylerim canım

Denizim kıyamam sana
üzülmne dayanamam
Bida senin sevdiğin yarışmacıyı eleştirmiyecem.... Bu sitede...
Sende ara ara yaz özletme kendini
Canım kardeşim

Bende Dezin yazayım bari sen Azry yazmışsın??Dezincim benim Nihatla ilgili ilk yorumumdan sonra onunla ilgili yazacak bişeyim kalmamıştı ta ki sen "Arzy lafım sana Nihatı kötülüyosun ya ben anlamıyorum niye" diyene kadar. Buna ben ne cevap verseydim? Onu sevmememin nedenlerini bir kez daha yazdım işte. Üstelik beyaz tv deki programını da izlemişsindir falan dedin bana sen? Benim dünyamda Nihatın etrafında dönüyordu çünkü?
Ben senin Nihatı sevmeni sorgulamadım ki. Aksine sen benim onu sevmememi sorguladın. Akabinde tekrar aşağılattırmış oldun bana Nihatı:) kusura bak ama bana laf atılınca eyvallah diyip oturmam. Savunurum doğrularımı?
All starda Murat ,Damla, Merve ve Ümit hariç hiç birini sevmiyorum. Onları Seven arkadaşlarımı rencide etmemek için onları eleştirebileceğim şeyleri bile yazmıyorum buraya:) Turabiyi seven yok o yüzden rahatım. Nihatıda seven yok sanıyordum. Senin o yorumuna kadar. Sen Bana "niye kötülüyosun anlamıyorum?" Demek yerine . Nihata olan sevgini dile getirip inşallah Nihat kazanır deseydin Nihatla ilgilide olumsuz bişey yazmazdım ikinci kere. Nihattan daha önemli ,konuşmaya değer adamlar var orada. Nihatı tekrar konu etmeye gerek yoktu. Herneyse kısacası sen "niye kötülüyosun" diyerek bana Nihatı yermem için prim vermiş oldun?

Dün beni özlemediniz galiba ama ben sizi özledim gibi bişey yazan sen değilmiydin Dezin?? Nihata kötü yorum yapılıyor diye seni özlemelerini beklediğin insanlara arada bir yazacaksın! Değer mi? Bu mu sevgin? Nihat konusu kapandı zaten benim için fazla bile konuştuk onu:) Bizim varlığımızdan haberi bile olmayan birisi için arkadaşlarına arada bir yazacaksın. Iyimiş?hhh?

Arkadaşlar bugün survivor varmı?

Ayşenur'um ruh ikizim canım kankam
Nerdesin

Elam kankam aşkım nerdesin

Zaram bugun survivor yok yani oyle biliyorum

Aayyy ozur dilerim isminin arzu oldugunu bilmiyordum ismini arzy diye yaziyosun ya o yuzden arzy oldugunu sanip oyle hitap etdim cok ozur dilerim arzum

Ve arzum cok aydin yazmissin cok sagol canim ben senden cccccccoooooookkkkkkk ozur dilerim seni sorqulamak niyetinde diyildim ve bunun icinde ozur dilerim lutfen beni affet nihat dogan icin senden ve diyer kizlardan ayrilmak istemiyorum ve bunu bana hatirlatdigin icin cok tesekur ederim

Ha bende diyorum ki survivor'un özeti neden yok ..survivor haftanın iki günümü. Yayınlanacak keşki her gün olsa. ..Biriciğim sen kimi destekleyeceğine karar verdinmi
Anlı ve Hakan
Gönüllüler takımının. En güçlü yarışmaları Hakandan böyle performans beklemezdim iyi hazırlanmış.

Arzum sana whatsapp da yazdım

Denizim seni çoook seviyorum

Zaram 4.5. Gunde verecekler galiba. Anili sevdim ben boyle devam ederse destekleyecegim isim Anil olacak diyerlenine pek isinamadim :)

SEDEFIM. Defnem Ayselim Nurdanım
Ara ara burda yazıyor ama sürekli başka sitede yazıyor
Elam sürekli burda yazıyor
iki gündür yok. Bende merak ettim umarım iyidir

Hakanin performansi baya iyi evet anlasilan survivora iyi hazirlanmis :) turabiye yenilmemek icin onu her gorende bozokun ona soyledigi patates kafa aklima geliyor :D
biri Turabiye o maskeyi takmamasini soylesin ya oyunculugunu sergilemeye gitmis olmayan oyunculugunu

Kızlar ben survıvor ızlemıyorum.Bılmıyorum.Fıkrım de degışebılır.Ama bu sene hıç ısınamadım

Kızlar affınıza sıgınarak ben Turabı.Ümit.Nıhat.Hakan.Damla.
Hılmıcem.Nagıhan ve Sahra yı hiç sevmıyorum.Belkı de bu yuzden izleyesım gelmıyordur.Adem e de sıcak bakmıyorum.Adem e .Sabrıye yuzunden gıcık oldum.Murat a da Hılmı yuzunden gıcıgım.Merve de Sahra ıle arkadaşlık ettıgı ıçın soguk bakmaya başladım.Arkadas kontenjanından kaybettıler.Kaldı Sema onu da 1 haftaya çozersem.Gonullulerden ya da Sema olabılır

Serpilim geriye kimse kalmadi :D

Asım bana gore kımse yok.Bu yuzden ızleyesim gelmiyor zaten

Deniz ismim zaten Arzy. Türkçeye çevirirsen Arzu oluyor farketmiyor hangisini desende. Ama sen "r" ile "z" nin yerini karıştırmışsın o yüzden Dezin yazdım? Bu konuyu hallettiğimize sevindim. Ayrıca özür dileyecek bişey de yapmadın sen. Hoşlanmıyorum özür dilenmesinden❤ Gitmeyeceğine de sevindim
Zaram benim yorumumu okuyunca Deniz bizi ablaları olarak görüyor niye öyle yazdın diyordu. Sonra birden iyi ki o yorumu yazmışsın dedi. Zaram fazla masum kalıyorsun galiba. Öğren bu taktiği? sana trip atılıyorsa karşı tribe geçeceksin? başkada taktiklerimiz var da. Mutfağı temizledik annemle pestilim çıktı uzatmayayım daha fazla yorumumu?

Serpilim bişey yapmadın hayır. Arada bir geliyorlar iyi saatte olsunlar bana??

Ve Gökyüzüm Survivor konusunda aynı düşüncede olmamımızı çok seviyorum ya??önce Serkay. Şimdi de Anıl? Aynı kişileri sevmemizide seviyorum??

Merve yı ve Sema yı sevıyorum.Ama bu sene gönullerden bırı kazanır inşallah.Ben hep unlulerden bırını tutuyordum.Bu sene gonullulerden bırının kazanmasını istıyorum

Arzum.Asım.Zaram.Aysenur um.Elam.Mahrım.Zınet ım.Aygul um.Sedef ım.Defnem.Guzel ım.Eylul um.Denız Kentlım.Aysel ım.Nurdan ım.Alınam.Begum um.Denız ım hepınızı çok sevıyorum.Elam.Aysenur um nerelerdesınız?

Serpilim gonulluleremi karar verdin :)
Arzum evet oyle ayni kisileri seviyoruz bazilari haric :D

Ası prensesim.Gerçekten kımse kalmadı.Özellıkle nerede gıcık oldugum varsa onları seçmişler.Merve nın yerıne Semıh i.Adem ın yerıne Yunus Gunçe yı.Sema nın yerıne de Sabrıye gıtse ne ıyı olurmuş.Gonullulere de Anıl ın yerıne Yılmaz Morgul.Ve guçlu bırının yerıne de tugba özay ve Duygu Çetın super olurmuş.Muhtesem kadro

Serpilim bende seni seviyorum bitanem :)

Saka bı yana gonullulerden bırı kazanır ınsallah

Serpilim Anilin yerine neden yilmaz

Insallah Serpilim

Asim espri yaptim kiz.Kadronun tamamina bakinca facia.O garibim onlara yanlislikla karisip gitmis gibi

Semih.Nihat.Umit.Murat.Eda.Yunus
Sadin.Elif.Sabrye.Yilmaz.Tuba ozay.Hilmi.Duygu.Hakan.Turabi.Gizem.simdilik hatirlayabildigim super kadro bu olmalydi.Ha ha ha ha

Yerlerdi birbirlerini.Adayi havaya uçururlardi.Bol bol kazan kaynardi.

Serpilim berna ile erdiyi unutmussun :D

Aaaaaa Asim haklisin.Nasil unuttum onlari

Asim muhtesem 18 kisiyi bulduk

Tolga Karel de olsun bence o kadronuzda??

Ha hay bu kadro olsaydi survivor izlemeyenler bile izlerdi:D

Bahar gibi gel
Gel ki, sen koksun her yer
Gel yoksun diye sessiz her yer:(
#ElAr❤#kalbiminMersinayağı

Arzum Tolga da super olurdu

Tolga karel.Ve Taner Tolga Tarlaci da yedeklerde.Survivor Kadrosu super oldu

Selamün Aleykümm çok özledim bir selam vereyim dedim

???

Zaramm zarif çiçeğimm nasılsın

❤️❤️❤️

Serpilim nazlı öğretmenim okul nasıl gidiyor neler yapıyon okul temposuna alıştınmı

???

Asimm çılgınımm neler yapıyon nasılsın sağlığın sıhhatin nasıl

????

Ve sayın adminler , Arzu unuttuklarımm affola

???

Hayırlı akşamlar bu programı izlemiyorum yazacak ne bit fikrim var nede düşğncem ??

Serpilim Zaram Asim çılgınımm özledim sizi neler yaptığınızı nasık olduğunuzu yazarsanız sevinirimm özellikle çılgınımın çıkgınlıklarını

Nurdanim ben iyiyim canim :) cilginlikmi ha ha yok ya cilginlik yapmiyorum ama sakarliklara devam dun tv gostermiyordu antenden olmali dedim cikdim bakmaga antene el vuran gibi anten elimde kaldi :D babam da bi guzel azarladi senin antenle ne isin var diye anlamiyorlar ki kirilacagi varmis kirildi yani bende ne suc var anlamiyorum :) hala konusup duruyorlar

Nurdanim ben iyiyim canim :) cilginlikmi ha ha yok ya cilginlik yapmiyorum ama sakarliklara devam dun tv gostermiyordu antenden olmali dedim cikdim bakmaga antene el vuran gibi anten elimde kaldi :D babam da bi guzel azarladi senin antenle ne isin var diye anlamiyorlar ki kirilacagi varmis kirildi yani bende ne suc var anlamiyorum :) hala konusup duruyorlar
sen nasilsin kuzucuklarin nasillar :)

Ve Aleykum Selam Nurdanım hoş geldin sefalar getirdin.bende seni çoook özledim.
Çok şükür iyiyim sen nasılsın çiçeğim kuzuların nasıllar. ..
Nurdanım Sedefim seni soruyordu

Aleykum selam Nurdan im.Okul iyi gidiyor.Yarin veli toplantisi var.Gundem konularimi not aliyorum.Sen nasilsin?Ahmet prensim.Esma prensesim nasil?Bugun Saliha mi yazmayi unutmusum.Saliham sizin sayfaya yaziyor mu?Deniz Kentlm de yok ortada

?Aynen be Asim sende hiç suç yokmuş. Sen kırmasan o anten orta yerinden çatlar yine kırılırdı?

Iyi akşamlar Nurdan:)

Ya Arzum aslinda iyi oldu azeri kanallarina bakamiyorlar :) ben guluncede daha cok sinirleniyorlar onlar sinirlendikcede ben daha cok guluyorum :D

Asim ya allah iyiligini versin.Sayende çok guldum.Kiz iyi evi baslarina yikmiyorsun.

Haha?? Sevmişim delinin birini, delicesine??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 00:23

KIZLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
KIZLAR KUSURUMA BAKMAYIN SİZLERİ MERAKTA BIRAKTIM
ARKADAŞIM SİNİR ETTİ BENİ
BENDE TL KAPATTIM DÜN YAZACAKTIM AİLECEK KIZ KALESİNE GİDDİK AİLEMİN YANINDA TL ELİME ALMADIM ANNEM BUGÜN KIZIM TL ELİNE ALMA DEDİ TAMAM DEDİM AKŞAM YAZACAKTIM DENİZ HAVASI YORGUNLUK DERKEN ERKEK UYUDUM BUGÜN YAZACAKTIM AMA BAŞIM SIZLIYORDU DİNLENDİM KAHVE İÇTİM ŞİMDİ DAHA İYİYİM
BEN GELDİM SİZLERİ BEKLİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM HEMDE ÇOK
KONUŞMALARINIZI ÇOK ÖZLEDİM
SİZLERİ ÇOK HEMDE ÇOK SEVİYORUM

Elam hoşgeldın.Canım senı çok özledım

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 00:44

HOŞ BULDUK SERPİLİM
BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

Ben çok ıyıyım Elam.Sen nasılsın canım.Moralın nasıl.Basın hala agrıyor mu

Elam kankam hoş geldin Bende seni çok özledim .iyiyim hamd olsun Siyah beyaz aşkı izliyorum .aşkım sen de izliyormsun ? Bende seni çoook seviyorum canım kankam

Elam hos geldin canim nasilsin?

Serpilim annemde oyle deyir evi basimiza yikarsin nereye el vursan dagitiyorsun evin lambalari hep ben isiklari yakarken patlar :)

Ay kiyamam sana ela ablacim simdi iyi olmana sevindim

Asim bu ne çilginliktir.Kiz eskiden ben de senin gibi çilgindim.Artik mecburen sakin bir yasam suruyorum.Desemde inanma.Arada ben de çilginliklar yapabiliyorum.Ama senin kadar degil

Asim dun bi sakarlik yaptim felaketti.Yaptgim krepi havaya attim.Masanin ayagina takildim.Krep ve tava yere dustu.Arkami donunce de surahiye biraz kolum takildi.Hali ilk krep yedi.Ustune de bir surahi su içti.Uzun suredir bu kadar basarli olamamistim.

Hoşgeldin Elam gözümüz yollarda kaldı❤❤ Bende kendi çapımda seni çok hemde çok seviyorum❤

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 01:14

SERPİLİM ORKİDEM İYİ OLMANA SEVİNDİM
MORELİM İYİ ÇÜNKÜ KAYBEDEN O OLDI BENSİZ SIFIR KAÇ KERE ÖZÜR DİLEDİ AMA BİTTİ ASLA ONUNLA KONUŞMAM
HAMD OLSUN ŞİMDİ DAHA İYİYİM
BİRTANEM
..
ASİM HOŞ BULDUM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
ZARAM KANKAM HOŞ BULDUK HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH AŞKIM BENDE SENİ COK OZLEDİM KANKAM
BENDE SBA İSTİYORUM
YENİ DOĞAN BEBEGE FERHAT İSMİNİ KOYDULAR
FERHAT BEBEGE KOMİK DEDİ
EL❤️❤️❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

Elam sen her zaman iyi ol.Seni çok seviyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ARZUM delete 13 Şubat 2018 01:19

ARZUM ÇEÇEGİM ??? HOŞ BULDUK BENDE SENİ COK OZLEDİM
BEN OLMADIGIM GÜN GELMİŞSİN
BENDE SENİ ÇOK ??? SEVİYORUM NEŞE KAYNAĞIM ???
BENDE SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM
KALBİMİM EŞSİZ GÜZELLİGİ
??ELAR ?? SENİ ÇOK SEVİYORUM
KALBİMİM ÇİÇEK BAHÇESİ ?❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️???????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 01:20

SERPİLİM SENDE HEP İYİ OL BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
ORKİDEM ??❤️❤️❤️❤️

Kizlar ben Soz u seyrediyorum.Ya siz

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 01:42

SERPİLİM BENDE SBA İZLİYORUM

Anonim kim benim gibi sakar :D
Elam heo iyi ol bende iyiyim
Serpilim bende soz izliyorum canim

Elam iyi seyirler canim.

Serpil o anonim

Kiz Asim Anonim çok iyi tanidigin biri desem.Anlar misin.Ha ha ha ha.

Evet Elam sen gidince hemen gelmişim ben? Ben daha çok çok çok çok seviyorum seni??????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 01:59

DENİZİM BİRTANEM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH
HAYIRLI AKŞAMLAR

Serpilim ben hiç bişey izlemiyorum. Onu sevmediğimi düşünen biriyle konuşmakla meşgüldüm?şakalarla falan başladık konuşmamıza. Nasıl başardıysa moralimin içine etti. Hatta bazı yazıştıklarımızı burayada kopyalayacaktım. Neyse?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 02:02

ARZUM ÇEÇEGİM
BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM SENİ BEN SEVİNCE ÇOK SEVERİM ONUN İÇİN ❤️❤️ BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM ❤️❤️
??ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ??ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ??ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ??ÇOK ?? ÇOK ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK ?? ÇOK?? SEVİYORUM
?????ELAR ?????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 02:03

BENİM ÇEÇEGİMİN MORELİNİ KİM BOZDU

Asi bozdu Elamm kız ona. Döv onu??kendi kendime espri yapıp motive ediyorum kendimi???

Arzum kimse için uzulmeye degmez

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 02:10

ARZUM ÇEÇEGİM
NEŞE KAYNAĞIMSIN SENİ
ÇOK SEVİYORUM
SENİN SEMPATİK KONUŞMAM ÇOK HOŞUMA GİDİYOR ????????????????

Ha Elam Bende sen daha çok sevince seni daha daha daha çok seviyorum. Sonuç yine ben daha çok seviyorum ???????

Yalnız cidden moralimi Asi bozdu.
Aşk meşk olayı olsa cidden değmiyor üzülmeye Serpilim:) ama diğer ilişkilerde üzdüğü kadar mutlu da ediyor insan. Arkadaşlık ilişkiside olsa tekdüze hiç üzülmeden üzmeden yürütemezsin. Yada bitek ben yürütemiyorum:) bunlar dostluğun tuzu biberidir. Tuzu olmasın daha çok biberi olsun. Bol acılı severim???
Yoruldum artık herkesin durup durup sen beni sevmiyorsun demesinden. Evet amk ben sevmiyorum zaten sizde malsınız sizi sevmeyen birini sevebiliyorsunuz???bu mu yani bunu mu diyeyim. Benim sevmediğimi düşünseniz sizde sevmezdiniz beni bu kadar basit. Sevdiğin kadar seviliyorsun:) yada sevildiğin kadar seviyorsun

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 02:22

ARZUM ÇEÇEGİM BEN DAHA DAHA DAHA ÇOK ÇOK SEVİYORUM
BENİM SEVGİM GÜN GEÇTİKÇE ARTIGI İÇİN BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM
??ELAR ?? ARZUM

Serpilim sen oldugunu anladim yazdigin yorumu tekrar okuyunca :D
kiz yazarda konustugumuzu buraya ne diye tasiyorsun bende seni sevmiyorum iste

Ah lütfen Elam yenilgiyi kabul edemem. Ben daha çok diyorsam ben daha çoktur❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
#ElAr

Ve suan da seni silmeye gidiyorum

Yazarda yazdiklarimin hepsi saka idi sana gereksizsin dedim ya iste sakam o andan itibaren basladi ve bu mal sozunu soylediyine pisman olacaksin

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 02:41

ARZUM ÇEÇEGİM
EŞİT SEVİYORUZ DEYELİM ❤️❤️??
..
ASİM BEN SORDUM NİYE MORELİN YOK DİYE ARZUM DA KIRMAYIP SÖYLEDİ
TAŞIMADI BEN SORDUGUM İÇİN SÖYLEDİ
ARZUM.. ASİM
ASLIDA ARANIZDAKİ KONUŞMA BİRBİRİNİZE OLAN SEVGİNİZDEN DOLAYI
İKİNİZİN BİRBİRİNİZİ SEVDİGİNİZİ BİLİYORUM
SİNİRLİ OLDUGUNUZDAN DOLAYI BÖYLE KONUŞUYORSUNUZ BİRAZ BİRBİRİNİZE ZAMAN VERİN TEKRAR ESKİSİ GİBİ OLURSUNUZ HATTA SEVGİNİZ DAHA ÇOK OLUR

Kız atarlılar.Aranızdakı sorunu konusarak çozebılecegınıze ınanıyorum.

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 02:56

KIZLAR İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
??

iyi geceler Elam

Sen şaka yaptığına pişman olduysan bende pişman olmaya razıyım Gökyüzüm?
Şiirimiz:
İkimiz birden sevinebiliriz
Göğe bakalım
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından
Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut
Bu evleri atla bu evleri de bunları da
Göğe bakalım
Falanca durağa şimdi geliriz
Göğe bakalım
İnecek var deriz otobüs durur ineriz
Bu karanlık böyle iyi afferin
Tanrıya Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam birde ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumıyalım
Göğe bakalım
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum
Tuttukca güçleniyorum kalabalık oluyorum
Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi
Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor Seni aldım bu sunturlu yere getirdim
Sayısız penceren vardı bir bir kapattım Bana dönesin diye bir bir kapattım
Şimdi otobüs gelir biner gideriz Dönmiyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç
Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin
Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat
Durma kendini hatırlat
Durma göğe bakalım
#ArAsatarlıgirl.com?
Hep kalp bir gökyüzü taşır içinde.
Benim gökyüzümde sensin??
Bu sabah ki Zafer kırılırdı tartışmamızdan sonra yazdığım şeyi burayada yazayım?
Amma da kavgalar ettik
Ne güzeldi
Barışık dargınlıklarımız
Bambaşka bir tadı var?

Son olarak buda slaytımız?
https://youtu.be/zIdpqHHsvGg
Asi hariç herkes izledi mübarek?

Kzlar uyudunuz mu

Iyi geceler Elam❤Bencede eşit seviyoruz diyelim❤

Hayır Serpilim uyumadık

Arzum ne yapıyorsun

?????????????

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 13 Şubat 2018 03:27

ARZUM ÇEÇEGİM BAKTIM BEYENDİM
ÇOK GÜZEL BEN GÖKYÜZÜNDEKİ YILDIZLARI SEVDİGİM İÇİN EN ÇOK ONUN BEYENDİM İKİNCİ BEYENEN BEN OLDUM
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
ÇEÇEGİM
..
SERPİLİM UYUMADIM ŞİMDİ UYUMACAM

Kızlar uyudunuz mu?Iyı gecelerrrr.

Iyi geceler kizlar

Serpilim bugun erken uyucam yarin kuzenimle hediye almaga gidicem esine hediye alacak

Kitap okuyorum Serpilim? Bir kız anneannesinin verdiği bir kitabı okumak için açıyor ve kitabın içine hapsoluyor. Mavistan diye bir ülkede buluyor kendini. Orada da Efken Karadumana mühürlü. Yani kitaba hapsolmasının nedeni o mühür. Kitaptan çıkabilmesi için mührün bozulması gerekiyor. Mühürde ancak Efken ölürse bozuluyor? Bu kadar karmaşa yetmezmiş gibi bu kız birde yılan melezi. Efsaneye göre Adem ile Havvanın yasak meyveyi yediği bahçenin bekçiliğini bir yılan yapıyormuş. Sonra Tanrı Adem ile Havvanın o meyveyi yemesine izin verdiği için bekçi yılanı cezalandırıp bacaklarından asıyor onu. Ve yılanın bacakları kangren oluyor. O yüzden yılanlar sürüngenler:) Bekçi eşinin bu halini gören eşi o an insanoğlundan intikam almaya yemin ediyor. Cennetten kaçıp başkaldırıyor. Bu kitaptaki kızımızda o intikam yemini edip cennetten kaçan yılanın soyundan. Kıza o Mavistan bileti olan kitabı veren anneannesi sağolsun yılan sütü içirmiş melez yapmış torununu. Bu arada kızın adı Mahinev ama Efken ona Medusa diyor:) Efkende sanırım kurt soyundan geliyor. Efkodada bir melezlik var belli? Medo yılanların Tanrıçası doğaüstü güçleri var. Arada bir yılanları gelip Medusanın önünde eğilip gidiyorlar:) Medusadan insan ırkıyla savaşmasını bekliyorlar fakat Medusa yarı insan savaşamaz. O yüzden yılanlar konseyi karar verdi Medusanın değer verdiği insanları ortadan kaldırmak istiyorlar. Üstelik Medusanın kardeşide geldi Mavistana ama mühür olmadan ???aqq nasıl bir hayal gücün var Binnur Nigiz Şafak. Bu anlattıklarım deve de kulak yani?daha neler neler var. Ve tam şu an okuduğum yerde de Medusanın sadık yılanı Saphira insan formunu alarak Efkenlere geldi?? herkesin içinde Medusaya "Tanrıçam" dedi? Yılanlar konseyinde konuşulanları anlattı Medusaya?Mavistana yeni gelen Medusanın kardeşide zavallım anlamıyor neler döndüğünü?

Gecenin 4 inde kankamla bu kitabı konuşup rüyamı yılanların istilasına uğrattım kaç kere??

Tatlıcı Ülker delete 13 Şubat 2018 10:33

Her kese kocaman günaydın :-) Eee naslsınız bakalım hmmm :-)

Iyi gunler hepinize gununuz guzel neseli huzurlu anlamli saglikli gecsin guzel yuzleriniz hep gulsun :D nasilsiniz?

Tunaydın Ulker im.Arzum.Asim.Ben iyiyim.Bugun toplantı var.Akşama yazarım.

Bende iyim kızlar:) fragmanı izledim Turabi yine Hakanın üzerine yürüyor. Valla sıkıldım Turabinin bu saçmalığından. Üzerine yürüyecek kadar kendini kontrol edemiyorsan patlat bitane Turabicim! Geçen all starda da hep böyleydi bikaç kez böyle yaptı sonunda Acun bidaha tekrarlarsan diskalifiye olursun dedi ve Turabi ne de güzel kendini dizginleyebildi. Hiç inanmıyorum ya Turabinin bu aşırı sinirli tavırlarına. Ben onun üzerine yürüyeyim de insanlar vay be delikanlı çocuk desinler. Ama zaten takım arkadaşlarım tutar beni , fiziksel bir temas etmem ona diskalifiye olmadan delikanlılık taslarım! Yok ya. O takım arkadaşları Turabiyi niye tutuyor anlamıyorum. Adam siz tutmasanızda bişey yapamaz Hakana veya bir başkasına. Turbo işte boş gaz?
Bide biri çok sinirli olmasada sanki kavga edecekmiş gibi onu tutan insanlar oluyor?Serkayların döneminde olmuştu galiba. Ünlülerden birisi gayet normal bir şekilde Gönüllülerden biriyle atışıyor. Bir arkadaşıda gelip"Hayır hayır Atakan yapma sakin ol" falan diyordu??orada çok gülmüştüm. Ama kimin tuttuğunu hatırlamıyorum. Atakanda sonrasında kızmıştı takîm arkadaşına "iyimisin sen" diye??
Ay ben Semayada gıcık oldum. Hakan gönüllülere geçince Turabiyle beraber atıp tuttu. Panoramada Semayı eleştirdi herhalde Hakan geçen sene. Survivordaki Hakan kurnaz olsa da panoramada gayet objektif yorumlar yapıyordu:)

Bugunde kimseler yok neyse bende yokum o zaman

Bugun de kimseler yok neyse bende yokum o zaman

Ben geldim sizleri ccccooookkkk ozledim eee nasilsiniz guzel arkadaslarim

arzum seni pek tanimiyorum benim icin kendini tanitirmisin tabi istersen

İyi akşamlar
Denizim sagol sen nasılsın canım iyimsin

Asim biriciğim yazmak için yeni özetin gelmesni bekledim


EKREM BEY, ENGİN BEY. Survivor'un Bugün ki bölümün sayfası neden yok

Iyim zara ablam.
Zara abla senide tam olarak tanimiyorum benim icin kendini tanitirmisin hhh

Deniz canım tanıtırım tabiki:) Türkmenim. Aşkabatta yaşıyorum. 21 yaşındayım. Muhasebe okudum ama çalışmaya başlamadım daha:) Yay burcuyum. Patavatsızlıkla dobralık arasındaki o ince çizgideyim hep? Tek hoşlanmadığım huy ikiyüzlülük. Biri benim yüzüme Arzum derken. Arkamdan Ne fenadır o Arzu falan diyemez. Derse de sonuçlarına katlanır:) Cafe zihniyeti taşıdığıma inaniyorum?tabi insanların %10 u Cafe'nin anlamını biliyor. Ütopya diye bir yarışmadaki bir grubun ismi "Cafe" ve savundukları bir zihniyet vardı orada. Ve tabiki Ütopyanın şampiyonu , Cafe'nin Güneşi olan Tuncay Kes'i çok seviyorum:) En sevdiğim şarkı Güntaç Özdemir- Benimle yan. Pek dizi izlemiyorum ama kaç kez seyredersem seyredeyim bıkmadan izleyeceğim tek dizi Bir garip aşk❤ Terzimsi bişeyim. Yani ailemin ve kendi elbiselerimi ben dikerim. Başka takılar yapıyorum?son zamanlarda fırsat bulupta yapamıyorum malesef. Işime yarayacak aksesuarları hep biriktiriyorum bir kutunun içinde duruyor hepsi. Resim , çizim tarzı şeylerde yaparım?Maşallah bana? okulda tüm defterlerimin arkası çizdiğim yazdığım şeylerle doluydu?o yüzden pek not tutmazdım isterlerse defterimi vermek zorunda kalırım diye? En büyük hayalim Matematik okulu açmak? zaten matematik öğretmeni olmak istiyordum da kısmet işte?En sevdiğim kelime: MuCiZe✌Kitap okumayı severim. Kitapta değil aslında genel herşeyi okumayı severim.her konuda mutlaka bilgi sahibi olmalıyım:) Siyasetten magazine takip etmeye çalışıyorum. Yani şimdi oturup 5 yaşındaki çocuklada konuşacak ortak konu bulabilirim 60 yaşındakı bir nineyle de:) Hırslıyım. Yenilgiyi ve ikinciliği kabul edemem. Ben bişey yapıyorsam ya en iyisini yapmalıyım ya da hiç yapmamalıyım:) ya biraz kibirliyimde galiba??Birazda inatçıyım. Zoru severim. Mesela arkadaşlıkta da öyle hemen herkese güvenen biriyle arkadaş olmak istemem. Kimseye güvenmeyen tipleri daha çok severim:)Genelde dostlarımın hepsi zor güvenen insanlardır. Bu yüzden dışarıdan biri gelip asla aramıza giremiyor . Temelimiz sağlam olunca:) şu an etrafımdaki herkes birisi onlara Arzu seninle ilgili şöyle kötü konuştu dese , gelip bana "şu çakala bak" diyecek insanlar. Sadece bir kere bir arkadaşım bana kırgınken fırsattan istifade kendini uyanık sananlar ona benim lafımı çarpıtılıp anlatmış. O arkadaşımla konuşmaya başladığımda bir tavırlar falan ne oldu diyorum anlatmıyor. En sonunda anlattırdım ne olduğunu. Benimle ilgili şunu demişsin sen şu kıza dedi. Ki zaten benim o kızla kavgalı olduğumuda biliyordu o arkadaşım. "Sende inandınmı ona? " dedim o lafın aslını anlattım. Sonra gittim o kavgalı olduğum kıza bir yazı yazdım. Aslında o bana baya uğraşıp uzun bişey yazmıştı da ben onu uğraşmaya değer görmedim cevap vermemiştim. Işte arkadaşımla aramı bozmaya çalışınca patladım yazdım sonunda bişeyler. Ve yazımın sonunda arkadaşımdan bir seçim yapmasını istedim ya o kızı sileceksin ya da beni dedim?ve bu yazdıklarımı herkesin görebildiği bir yere koydum başka bir sitede:) Arkadaşımın beni seçeceğinden zaten emindim. Düşündüğüm gibi beni seçti o arkadaşım. Diğer kızada kusura bakma Arzu benim için çok önemli dedi. Herneyse yani bu olayda aslında ben gidip direkt o kızla kavga edebilirdim ama daha etkili bir mesaj yollamış oldum o kıza. "Senin dostluklarının temeli sağlam olmayabilir. Ama benimkiler sağlam. Ben yokken iki gün inandırırsın arkadaşımı kendine. Ben gelince sen beni ne kadar kötülersen kötüle istediğim an seni yok edebilirim. Senin yalanlarının köküne tek bir lafımla kibrit suyu dökebilirim" mesajı yollamış oldum o kıza arkadaşımdan seçim yapmasını isteyerek. Ha tabi sonradan arkadaşıma o kızı silmene gerek yok. Yerini anlamıştır nasılsa dedim:) Yani mesela bu olay sadece bi kez yaşandı:)
3 tane kardeşim var. Yani 4 kardeşiz bende en büyük çocuğum ama En el bebek gül bebek büyütülende benim:) Ailem ve dostlarımdan oluşan küçük dünyamda mutlu mesut yaşayıp gidiyorum:)

Tatlıcı Ülker delete 13 Şubat 2018 22:46

Ya menekşem kendin hakkında yazdığın yorumun sonuna varana kadar 1 sürahi suyu bitirdim. Kızım bunu yazarken parmakların yorulmadı mı ya? Neyse ben bu yazını kopyalyorum. Biri seni tanımak isteyince söyle mailine gönderirim. Kıyamam o parmaklara :) Sonuçta o parmaklarla çiyan yolucaz. Yani çok yorulmasınlar ;-) Hatta sen parmaklarına antiraman falan yaptır. Çünki ben çiyanların isminden oluşan liste yaptım bile ;-) :-D B-)

Tatlıcı Ülker delete 13 Şubat 2018 22:54

İyi akşamlar Zarinom. Naslsın bakalım? Çok özlemişim seni ya. Gel bi sarılıyım. Artık hep burdayım. Bu arada haberin var mı Eylül dönmüş :-D

????Beni bozdun ya şimdi laf soktun menekşene. Mutlumusun Yıldızım? Arzuyla dalga geçtim bravo bana diyormusun kendine??kızım sen çok su içiyorsan ben ne yapayım?böyle yapıyorsunuz tüm yazma şevkimi kırıyorsunuz??daha yazmadığım çok şey var hem?????? Bende de kopyası var bu yazımın?? kendimi tanıtasım vardı galiba?birden fazla coştum?
Sen menekşeni tanımıyormusun ben parmaklarımla değil laflarımla yolarım o çiyanları?Listeyi bi alalım bakalım??? Buraya yaz bak özelden yazma sakın. Sanırım ilk sırada Buket var. Öyleyse onu listeden çıkart Tuncayımın sevdiceğini yolamam her ne kadar çok istesemde olmaz?Tuncay üzülür?o üzülürse bende üzülürüm. Ben üzülürsem de herkesi üzerim beraberimde??

Son sayfaya yaz kız Efulim?

*** Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar Silinecektir. ***
EmojilerEmojiler