Survivor 2018 13 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazandı? Survivor 2018 Fragmanı

Survivor 2018 13 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazandı? Survivor 2018 Hakan ve Turabi Kavgası

[caption id="attachment_55648" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 Oyun Kim Kazandı Survivor 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

 

Survivor 2018 13 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak


TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 3. Bölüm Özeti bugün yayınlandı. Bugün oynayacak olan ödül oyunu kısa ama bol engelli bir parkur yarışmacıları bekliyor.

[caption id="attachment_55676" align="aligncenter" width="400"] Survivor 2018 13 Şubat Ödül Oyunu[/caption]

 

Hakan ve Turabi Kavgası


Survivor yarışmasının iki ezeli rakibi Hakan Hatipoğlu ve Turabinin bir birine ne kadar takıntılı olduğunu bilmeyen yoktur. Bu ikili arasında tartışmalar bekliyorduk ama henüz daha 3. Bölüm de tartışmalarını izyecegiz. Hakan'ın gel buraya diye çağırdığı Turabi, Hakan Hatipoğlu'nun üstüne yürüyor.


[kirmizitext]Bugünün Ödül oyununu kazanan Takım Gönüllüler [/kirmizitext]


88Yorum

  1. İnşallah ödüllü all stat kazanır
    Fıragmandan izlediğim kadarıyla
    Hakan Turabi'yi kışkırttı ..

    YanıtlaSil
  2. Denizim canım
    26 yaşındayım. Çalışıyorum evliyim
    Bir oğlum var Ebru gündeş hayranyım en sevdiğim hind dizisi
    Yalancı bahar Rk Madhu fanyım
    Favori yarışmam Survivor
    Her zaman ünlüleri tutuyorum
    Merve Ve Ademi destekliyorum
    Murat Ceylana sempati duyorum

    YanıtlaSil
  3. Tatlıcı Ülker13 Şubat 2018 23:35

    Menekşem zaten istesemde özelden yazamam. Hesabım doduruldu.
    Şimdilik listeye 3 kişiyi dahil etdim ve her an güncelleye bilirim.
    1. CECOŞUN karısı :-(
    2. Aleyna Tilki
    3. Kapadokiadakı hayali çiyan :-D

    YanıtlaSil
  4. Tatlıcı Ülker13 Şubat 2018 23:36

    İyi akşamlar Zarinom. Naslsın
    bakalım? Çok özlemişim seni
    ya. Gel bi sarılıyım. Artık hep
    burdayım. Bu arada haberin
    var mı Eylül dönmüş.

    YanıtlaSil
  5. İyi akşamlar Ülkerim hoş geldin
    bende seni çoook özledim
    İyi diyelim iyi olsun sen nasılsın canım iyimsin bende sana sımsıkı sarıyor ve öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. ??Admine yine uğramış iyi saatte olsunlar çoğu kişinin haksız yere hesabı durdurulmuş. Instagrama giremiyorum şu an. Girdiğimde yazarım oradan admine yoksa haberi bile olmuyor hata yaptığından?
    Oo Cecoş ağır olmuş yalnız. Ceco diyeydin? Aleyna Tilkinin nesi var? Aslında sesi süper başarılı kız. Boyundan büyük laflarını da çocukluğuna ver ablası. Daha büyüyecek o. Büyük insan olacak?Kıyma Aleynacığa???
    Benim aklıma yolacak kimse gelmiyor be??? bitek Sen anlat Karadenizdeki Eyşanı yolabilirim?

    YanıtlaSil
  7. Ülkerim Ellülün döndüğünü Arzum söyledi. Canım Eylüle onu çok özlediğmi onu çok sevdiğmi ve Selam mı söylemisin

    YanıtlaSil
  8. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 00:00

    Zarinom çok şükür iyiyim. Birtanem selamını mutalaka iletirim. Zaten oda sizi çok özlemiş. Ben ona mailde yazıyorum. İstersen kendisine söyledikten sonra adresini sana vere bilirim. YO da bir türlü hesabını onaylamadılar. Bende komple sildim.

    YanıtlaSil
  9. Ülerim Eylüle benim mail adresmi verirsin

    YanıtlaSil
  10. Zaram whatsaptan yazdıysan benim internette sorun var. Vpn çalışmıyor whatsapa giremiyorum şu an

    YanıtlaSil
  11. Ulkerim tekrar gir acilacak bendede oluyor arada hesabim donuyor sonra aciliyor havalar soyuq ondan :D sana bi sey yazacam orda ama gece yazacam eylule gondermen icin seni posta guvercini yapacam ;)

    YanıtlaSil
  12. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 00:13

    Menekşem ben cecoş dedim o hayin buna şükür etsin. Onun için çok güzel sözler saydırırdımda şimdi ağzımızın tadını bozmayalım. Aleynaya gelince. Şimdi yiğidi öldür hakkını yeme. Sesi güzel ona bir şey demiyom. Sadece onun kendini beyenmiş halleri sinirimi bozuyor:(

    YanıtlaSil
  13. Mersinli ELA ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 00:14

    HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR
    NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    ÜLKERİM NARTABEM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  14. Yaa demek gonulluler kazanmis insallah dogrudur :D :D :D
    Turabi ile hakanin gereksiz tartismalarini izlemek izleyicilere ingence ya :D turabini az gosterseler iyi olur

    YanıtlaSil
  15. Iyi aksamlar millet
    hayirli aksamlar Elam sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  16. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 00:19

    Tonti... Ay pardon limon çiçeyim tamamdır ben posta güvercini olmayı kabul ediyorum. Ama hesabım donduğu zaman gece saat 12den sonra açlyor. Yani bu posta güvercini anca 12den sonra gele bilir

    YanıtlaSil
  17. Iyi akşamlar Elam❤❤❤❤
    Iyi akşamlar Asim?????

    YanıtlaSil
  18. Anıll✌✌✌✌kesinlikle bu seneki favorim✌✌✌✌✌✌izledikçe daha çok seviyorum onu

    YanıtlaSil
  19. Tamamdir inci cicegim zaten mb bitti benim 12den sonra girecem :) kizz rahat ol tontis yanaklimda diye bilirsin senden basgasi dese kizarim ama sene kizamam tatlis kiz sana kizamiyorum ;)

    YanıtlaSil
  20. Mersinli ELA ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 00:33

    HAYIRLI AKŞAMLAR ? ASİM ?
    HAYIRLI AKŞAMLAR ? ARZUM?
    ..
    ARZUM AYNEN CAMIM ANIL ÇOK HIZLI
    FUNDA NEVİN MERSİNLİ OLDUGUNUNDAN DOLAYI SEMPATİ DUYUYORUM
    ..
    FAVORİM GEÇEN SENEDE OLDUGU GİBİ "" ADEM ""
    ..
    ZARAM KANKAM NERDESİN
    EL❤️ZA
    SERPİLİM NERDESİN

    YanıtlaSil
  21. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 00:34

    ELOŞUM, nurtanem iyi akşamlar :-D ;-) :-) :-O :-P :-) Ben çok şükür iyiyim. Peki sen naslsın bakalım? SENİ ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  22. Nevin Mersinlimiymiş???

    YanıtlaSil
  23. Mersinli ELA ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 00:37

    ARZUM ÇEÇEGİM ?? EVET MERSİNLİ FUNDA DA
    CUMALİ RÜZGARI ESİYOR
    TURABİYİ ÜMİTİ YENDİ ???

    YanıtlaSil
  24. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 00:38

    Tamamdır tontiş yanaklım :-D Zaten bende internet limitsiz ;-)

    YanıtlaSil
  25. Mersinli ELA ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 00:39

    ÜLKERİM NURTANEM HAMD OLSUN İYİYİM SENİN DE İYİ OLMANA SEVİNDİM
    BENDE SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  26. ???Fundayı çıkaramadım:) vay Cumaliye bak? Biz biraz geriden gidiyoruz tabi . Oyunu izleyemedik daha. Hala reklam arası??
    Nasılsın Elam

    YanıtlaSil
  27. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 00:40

    Menekşem üzgün emojilerin sebebini öyrene bilirmiyim acaba???

    YanıtlaSil
  28. Üzgün değil o göz deviriyor. Gözümüzün önünde yavşaşıyorsunuzda???Biz çıkalım isterseniz??olan var olmayan var sonuçta???puff Depresyona soktum kendi kendimi???Eylülü, Mihribanı, Kainatı, Canseli özledim???Dün db de bişey arıyordum Kainatın eski yorumları varmış okudum. Geçen sene bu zamanlar yazarmış hep. Bu sene yok??

    YanıtlaSil
  29. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 00:51

    Ya kızım ne yapıyım telefon milatdan önceye ait olunca emojilerde pek annaşlmyor. Hep depresyona yaa :-( Hadi gel şarkımızı söyleyelim :-D

    YanıtlaSil
  30. Mersinli ELA ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 00:57

    ARZUM HAMD OLSUN İYİYİM CAMIM ????
    FUNDA SARI SAÇLI BOYU KISA

    YanıtlaSil
  31. Gönül isterdi ki gönüllüler alsın ama olmadı ama en azından finali Adem yaptı ona sevindim Turabiyi bırakmadılar

    YanıtlaSil
  32. All starın kazandığını bildiğim için rahat izledim adem ikide iki yaptı en güzelide finali yaptı☺

    YanıtlaSil
  33. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 01:18

    İyiyiz Ekrem abi hamd olsun. Sen naslsın?

    YanıtlaSil
  34. Offf kazanamadilar yaa :(

    YanıtlaSil
  35. Teşekkürler ülker bugün işte fazla yoruldum dinlenmeye çalışıyoruz.

    YanıtlaSil
  36. Aysenurum ben seni ozlerken sen bi selam bile vermiyorsun demek adem kadar sevilmiyoruz :(

    YanıtlaSil
  37. Siz nasilsiniz Ekrem bey

    YanıtlaSil
  38. Adem ikide iki yapdı çok sevindim
    Paşam Böyle devam

    Patetes kafa Hakan resmen Turabi'yi tahrik etti......Hakan.kendisni Gönüllüler takımnın lideri. Olarak görüyor

    Arzum survivor izliyordum whasapp'a
    Girmdim

    Elam kankam burdayım nasılsın aşkım iyimsin

    YanıtlaSil
  39. Mersinli ELA ❤️❤️❤️ZARAM KANKAM NERDESİN ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 01:32

    EKREM BEY HAYIRLI AKŞAMLAR
    HAMD OLSUN İYİYİM SİZ NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    AYŞENUR NURUM HOŞ GELDİN AYNEN CAMIM ADEM
    SEN OYUNU ALMASI GÜZEL OLDU ✌️✌️✌️
    ..

    YanıtlaSil
  40. Asim biriciğim nasılsın

    YanıtlaSil
  41. Mersinli ELA ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 01:34

    ZARAM KANKAM HOŞ GELDİN
    HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM
    HAKANIN YAPTIGI HİÇ GÜZEL DEĞİL HİÇ BEYENMİYORUM HAKANI

    YanıtlaSil
  42. Iyiyim Zaram sen nasilsin

    YanıtlaSil
  43. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 01:42

    O zaman iyi dinlenmeler abi :-)

    YanıtlaSil
  44. Elam kankam hoş buldum
    İyi olmana sevindim bende çok şükür iyiyim aşkım Hakanı. Bende hiç sevmiyorum

    Biriciğim İyi olmana sevindim bende iyiyim hamd olsun

    YanıtlaSil
  45. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 01:44

    Hahaha Zaram patates kafa neya? :-D :-D :-D Sırf o patates kafayı görmek için izlicem surivivoru ;-)

    YanıtlaSil
  46. Ülkerim yolunacaklar listesine ismi bilinmeyen biri daha eklendi. Hesabın açılınca anlatırım ben sana kim olduğunu. Neden yolunmayı hak ettiğini? şarkımızı söyleyelim???Bir rüya gördüm kapadokyada sarı çiyan yoluyoruz biz. Bir hayal çizdim sanat okulunda resim yapıyoruz biz??şarkının sözlerini ezbere bilmiyorum. Sadece bu iki satırını uyarlayabdim bize?? #HayalkurmakeşittirBiz??

    YanıtlaSil
  47. Asim öyle söyleme yaa?...seni ne kadar sevdiğimi bilmiyorsun demekki bilseydin ademi senden çok sevdiğimi düşünmezdin....ademi seviyorum ama sana olan sevgim ademinkiyle kıyaslanamayacak kadar çok ve özel..
    Ben pazar günü kaç kere girdim hiç biriniz yoktunuz dün hiç girmedim bügün akşam girip yazdım aceleyle ama yorumları okumadan yazıp çıktım şimdi okuyunca gördüm yazdığını...
    Üzgünüm?

    YanıtlaSil
  48. ELAM hoşbulduk.nasılsın elam iyisindir inşallah. Evet ademin finali yapması güzel oldu.
    Elam sen kimi destekliyorsun.

    YanıtlaSil
  49. Zaram kankam nasılsın iyisindir inşallah.... Adem parkurda çok iyi bence all starda en hızlı iki erkek adem ile hilmi...

    YanıtlaSil
  50. Mersinli ELA ❤️❤️❤️14 Şubat 2018 02:14

    AYŞENUR NURUM
    BEN ÜNLÜLER TAKIMINI TUTUYORUM
    FAVORİM ""ADEM ""

    YanıtlaSil
  51. İyi geceler arkadaşlar... özel mesaj bölümünü aktif olarak kullanıyor musunuz... yaşadığınız bir sıkıntı veya başka bir problem var mı acaba üye bölümü ile ilgili

    YanıtlaSil
  52. Ay Ülkerim yaptım şarkımızı?benim değiştirdiğim kısımlar kafiyesiz oldu ama sayısalcıdan ancak bu kadar çıkıyor?

    Bir masal yazdım kapadokyada sarı çiyan yoluyoruz biz
    Bir hayal çizdim sanat okulunda resim yapıyoruz biz
    Bir dünya diledim sadece senle
    Kocaman harflerle HaYaL KuRMaK eŞiTTiR BiZ.
    Bir rüya gördüm yıldızlardan ibaret
    Yıldızlar dediğim yani senden ibaret
    Cenneti yaşıyor bu kalbim senle
    Kalbimin her atışı senden ibaret
    Sence de bazen çok saçmalamıyor muyuz? Ufacık sorunları bile büyütmüyor muyuz? Böyle ayrı kalmanın kime faydası var ?
    Mutlu olmayı haketmiyor muyuz?
    Gel efulim gönlüme, ışık ver ömrüme, Söylesin tüm şarkılar
    Sevdamız bir melek, uçuyor göklerde, Kıskansın tüm sarı çiyanlar
    Gel efulim gönlüme,ışık ver ömrüme, Söylesin tüm şarkılar
    Sevdamız bir melek, uçuyor göklerde, Kıskansın tüm sarı çiyanlar

    YanıtlaSil
  53. Ecem geçti ünlülere?

    YanıtlaSil
  54. Kullanan yok galiba Engin abi. 1 hafta öncesine kadar ben kullanıyordum Eylül ada ile konuşmak hiç bir sıkıntı yoktu. Ama mesajda harf sayısı en fazla 200 olabiliyormuş. Uzun mesajlar gitmiyor. Tek onda sıkıntı yaşadık. Buradan uzun mesaj yazamayınca mecbur mailden attık uzun mesajlarımızı birbirimize. O harf sayısı daha fazla olursa çok daha iyi olurdu:)

    YanıtlaSil
  55. Aysenurum herseyim ayyy sen oyle soyleyince ben simdi ne diyecegimi bilemedim :) canim benim ne yapayim dun seni merak ederken simdide gelince selam vermeyince direk adem deyince ademden kiskandim seni ;) ayyyy ben senin beni ne kadar cok sevdiyini biliyorum ama bende seni cooooooooooooooooooooooooooooooo
    ooooooooooooooooooooooooooook seviyorum :) :D :D

    YanıtlaSil
  56. Bide Aysenurum sana o uzgun surat hic olmamis Aysenuruma gulucukler yakisir :D canimin ici sana sikica sarilip kocaman opuyorum

    YanıtlaSil
  57. Asim herşeyim hahaa beni ademden mi kıskandın?bende seni hilmiden kıskanıyorum o zaman?
    Asim nasılsın güzelim iyimisin..
    Asim sen tam olarak kimi destekliyorsun..bu arada murata üzüldüm çoçukcağız daha ilk sayısını alamadı birde ilk haftada sakatlandı.

    YanıtlaSil
  58. Ayy asim herşeyim yüzümü güldürdün yine?herşeyim bende sana sıkıca sarılıp kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  59. Ayşenurum canım kankam seni özledim..
    Çok şükür iyiyim
    sen nasılsın ruh ikizim iyimsin
    Kankam bu senenin en hızlı yarışmacısı Adem sonra Anıl
    Hilmi eskisi gibi hızlı değil.

    YanıtlaSil
  60. İyi akşamlar Engin bey nasılsnız?
    Arda kullanıyorum

    YanıtlaSil
  61. Saolun tesk sizler nasilsiniz. Son gunlerde asilsiz uyelikler oluyor mesaj yolu ile rahatsizlik yasanil .yasanmadigini merak ettim

    YanıtlaSil
  62. 200 kelime yetmiyormus bu arada bunu.ogrendik :)

    YanıtlaSil
  63. 200 kelime değil harf. Mesela Çekoslovakyalılaştırabildiklerimizdenmisiniz? Yazdıkmı 44 harfimiz gitmiş oluyor.Allah aşkına abi 200 harfle gıybet yapılır mı hiç?neyimize yetsin?

    YanıtlaSil
  64. Elam, Zaram, Serpilim, Deniz iyi geceler?‍♀️?‍♀️?‍♀️

    YanıtlaSil
  65. Zaram biricik kankam bende seni özledim..
    Bende çok şükür iyiyim kankam.
    Evet kankam bu senenin en hızlısı adem sonra anıl.ama ünlüler takımında ademle hilmi hızlı.ama hilmi eskisi gibi hızlı değil turabide hızlı değil.turba fark atmak yerine fark yiyor..
    Birde turabi hep cumaliyi seçiyor cumaliyide hiç sevmedim.
    Hakanda öyle güzel rol yapıyorki kendisini tanımasam yutacağım.turabiyi kafaya fazla takmış birde kışkırtıyor.hakanı hiç sevmiyorum hakan stratejisini yapmış gelmiş gönüllüleri bir güzel yönlendiriyor bakalım nereye kadar gidebilecek.

    YanıtlaSil
  66. Ayşenur'um canım kankam iyi olmana çok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol canım kankam seni çoook seviyorum
    İyi geceler canım yarın görüşürüz İnşallah :)))

    Arzum sanda iyi geceler
    Cümleten iyi geceler tatlı rüyalar

    Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  67. ZARAM hep iyi ol bitanem sana sarilip opuyorum seni cok seviyorum iyi geceler canim benim :)
    AYSENURUM ben cok iyiyim sen burdasin ya nasil iyi olmayim ki :D sende iyisindir insallah :) canimin ici hilmi kiskanmana hic gerek yok seni ondan daha fazla seviyorum bu sene Anili sevdim onu destekliyorum her zaman zaten gonulluler takimini tutarim hadi iyi geceler bitanem
    Herkese iyi geceler

    YanıtlaSil
  68. Valla haklisiniz :)

    YanıtlaSil
  69. Gunaydin arkadaslar gunaydin merve hanim

    YanıtlaSil
  70. Günaydın Engin abi

    YanıtlaSil
  71. Gunaydin Engin bey
    Gunaydin arkadaslar canlar gununuz aydin neseniz bol olsun :D :D :D gununuz guzel gecsin :)
    Aysenurum Zaram Serpilim Sedefim Elam Deniz araz Merve Ekrem bey Engin bey nasilsiniz? :)

    YanıtlaSil
  72. Ulkerim gunaydin bitanem hesabinin buzlari eridimi ;) :D

    YanıtlaSil
  73. Ecemin All stara gecmesine sevindim hic sevmemedim zaten ilk dokunulmazligi kaybederlerse insallah oyle olur boylelikle ecem elenmis olur :D
    her takima iki yarismaci dahil olacakmis merak ettim kimler diye ve all star takimina acaba onceden yarisan yarismacilarmi girecek cok merak ettim Serkayla Ogeday olmasinda kim olursa olsun illaki onlar geleceksede gonulluler takimina gelsin :) diyer takimda gormek istemem :) gonullulerede kesin performansi dusuk yarismaci gelir sadin gibi

    YanıtlaSil
  74. Gönüllüler takımına Berkan Karabulut dahil oluyor. Marcusta nedeni belli değil daha ama yarışmadan ayrılıyor?

    YanıtlaSil
  75. Berkan Karabulut 6 gün önce "Hayal edebilenler için hiç bir yer uzak değildir" yazmış. Herhalde Survivor'u kasdetti " hiç bir yer uzak değildir" derken. Ve tahminen 4-5 gün önce Dominik'e doğru yola çıktı:)

    YanıtlaSil
  76. Hayırlı Günler
    Zaram,Asim,Serpilim
    Ayşenurum,Mahri,Arzu
    Hepinizi selamlıyor ve Öpüyorum ????
    ESENKALIN..

    YanıtlaSil
  77. Tontiş yanaklım sorma ya hesabım hayla donuk :-( Zaten niye böyle oldu annamyorum. :-( :-( :-( :-x :-> :-/ :-|

    YanıtlaSil
  78. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 15:55