16 Şubat 2018 Cuma

Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti

Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti

[caption id="attachment_55648" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti[/caption]

Survivor 2018'in 15 şubat Perşembe akşamı yayınlanan bölümünde takımlar adam başı 5 tane Poğaça ve kazanan takımdan bir yarışmacıya 5000 tl Mor puan ödülü için yarıştılar.
Açılışı Adem ve Melih yaptı. Adem hem parkuru önde bitirdi, hemde atışlardaki başarısıyla All Star takımını 1-0 öne geçirdi. Adem'den sonra takım arkadaşları devamını getirdi ve durumu 7-2'e getirdi All Star takımı. Neyseki Gönüllüler durumu biraz toparladı 8-5'e getirip aradaki farkı 3 sayıya indirdi. Ama mağlubuyetlerini engelleyemediler. Durum 9-5 All Star'ın üstünlüğüyle devam ederken Marcus ile yarışan Hilmi Cem oyunun kapanışını yaptı. 10-5' lik bir farkla All Star takımı kazandı.
Galibiyet sonrası sadece All Star'ların oynadığı 5000 tl Mor puan oyunu ise iki aşamadan oluşuyordu. Ilk aşamada Erkekler ve Kızlar ayrı ayrı kendi aralarında labirent oyunu oynadılar. Erkeklerin kazananı Ümit Karan ve kızların kazananı Nagihan Karadere aralarında farklı bir oyun daha oynadılar ve o oyunun sonunda 5000 tl'nin sahibi Ümit Karan oldu.

[caption id="attachment_55765" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti[/caption]

Survivor 2018'in ilk 3 oyunun 2 sini All Star her ne kadar kazanmış olsa da beklediğimiz performansı göremiyorduk All Star'larda. Ta ki bu akşam ki oyuna kadar. Bu akşam deyim yerinde ise All Star takımı Gönüllüleri ezdi geçti. All Star galibiyet sevincini yaşarken Gönüllülerde ise Gamze açlığa ve ada şartlarına dayanamadı adalarına döndükleri zaman kısa süreli bir fenalık geçirdi.

[kirmizitext]Survivor Özet İçin Arzu Hanıma Teşekkürler[/kirmizitext]

83 Comments

Ayşenur'um Arzum sana hesap açtı
Bi önceki sayfaya bak
Arzumun dediklerni yap
şifre değişmeyi sonra yapsanda olur
Ben sana özelde anlatırım nasıl değişeceyni

Tamamdır kankam.şuan telde şarj yok şarja taktım.tabletten yazıyorum.bide foto eklemeyi nasıl yapcam neyse onuda ben hallederim.

Kankam teşekkürler seni çok seviyorum???

Arzu çok teşekkürler sana da zahmet oldu...

Asim cumalinin bakışlarını farkettinmi çok sinsi? öyle durduğuna bakma...kendini birşey sanmasın şampiyon olabilecek vasıflara sahip değil..bir iki oyun aldı şımardı dünkü oyunda sıfır çekti morardı sarardı sesi kesildi.
İçlerinde bir anıl kolay kolay elenmez bence..anıl nasıl desem daha onun hakkında kesin birşey diyemiyorum yeteri kadar tanımıyorum sanki heran oda kötü bir kişiliğe bürünecekmiş gibi geliyor yani iyi çocuk diyemiyorum daha çok erken.
İlk dokunulmazlık ne zaman bu dört yedek oyunce ne zaman gelecek...

Kızlar Ademle ümit şakalaşıyorlardı o kısmı tv de göstermediler.adem yanlışlıkla ümit karana ümit davala demesin mi hahahaa çok tatlıydı adem.adem ümite arkadan sarılıyordu.ademi geçen sezon hiç böyle görmemiştim içim bir tuhaf oldu.birde ümitin battaniyesi yanlışlıkla ademin battaniyesine yapışmıştı ümit hiç kızmadı helal olsun şimdi orda serhat ilhan olsaydı düşünemiyorum bile ademe demediğini bırakmazlardı.

Bu benim yanlışlıkla elim değdi.

Bende seni çoook seviyorum
canım kankam

Aysenurum o umit karan her seye sinirlenen biri degil :) kendisini cok severim cimbomun oyuncusu oldugumu icin galiba galatasarayda oyanadigimi zaman baya bagirirdim ama :D bide bu sene suretli 2013 de boyle suretli degildi amcam o zaman sakatlikdan yeni ciktigi icin suretli degildi dedi
ben Anili sevdim ya insallah boyle devam eder hic deyismez performansi biarazda artsa cok iyi olur

İyi akşamlar millet :-D

Tontiş yanaklım ben senle konuşmayı çok özledim ya :-( Şu admin niye durduk yere milletin hesabını dondurmuş anlamyorum :-x Madem sitesinde olmamızı istemiyor direkt hesabımızı silsin olsun bitsin. Buna resmen süründürmek derler :-x :-x Açklamada yapyorlar :-(

Açklama yapmyorlar demek istemiştim.

İyi akşamlar kızlar.survivor özetini izliyorum hakani merak ediyorum ayy o kısmı nasıl izleyeceğim içim bir hoş oldu şimdiden.

Bende cok ozledim inci cicegim evet hesablari neden donduruyor anlamis degilim yorumlarimin coxunuda yayinlamiyor zaten ozellikle survivorda yazdiklarimi :x neyse ya dogum gunun nasil gecti sen nasilsin?

Ay hesaba girebilmişsin Ayşenur. Çok sevindim:) Bu arada bişey değil prof oldum zaten her türlü hesap açma işlerinde??

Valla Ülkerim admin mesajımı okumuş ama cevap yazmamış??? Bende anlamıyorum ne yapmaya çalışıyor?

Elam nerdesin ya. Dünde konuşamadık hiç seninle??

İyi akşamlar kankam iyi seyrler
bende survivor'un özetni izliyorum
Ayşenur'um hesabna girebildinmi?

HAYIRLI GECELER Canlarım
Zaram??????
Ayşenurum ????
Asim?????
Serpilim?????
Arzum?????????
Mahrim????
Ulkerim??????
Öpüyorum sizleri
ESENKALIN ?????

KIZLAR Elanin telefonu arızalı ???
Dün zar zor iki satır yazdi merak etmeyin..

Hayirli geceler Defnem bende seni opuyorum haber verdiyin icin sagol :)

Kızlar hanginiz burdakı hesabında mesaj yazıyor?

Ülkerim ben yazıyorum

Hayırlı geceler Defnem bende seni öpüyorum

Asim biriciğim nasılsın iyimsin?

Bu akşamki oyunu All star takımı kazanmış???

Iyi olmaga calisiyoruz diyelim Zaram sen nasilsin?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ARZUM ÇEÇEGİM GELDİM delete 17 Şubat 2018 00:57

KIZLAR HAYIRLI AKŞAMLAR
GELDİM DEFNEM İN DEDİGİ GİBİ DÜN DONUYORDU
SANIRIM ÇOK YÜKLEME YAPTIM BUGÜN HALLEDDİM
.
ZARAMMMMMMMMMMMMMMM
ARZUMMMMMMMMMMMMMMM
ASİMMMMMMMMMMMMMMMM
SERPİLİMMMMMMMMMMMM
AYŞENURUMMMMMMMMMMM
ÜLKERİMMMMMMMMMMMMM
...
....
CANSELİM ? MAHRİŞKOM
DOĞUM GÜNÜ SAYFASI
OLMASA SİZLERİ GİREMİYORUM

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 00:58

KIZLAR SERPİLİN SELAMI VAR SİZLERİ ÇOK ÖZLEMİŞ

Hayırlı geceler DEFNEM.bende seni öpüyorum meleğim..

Gonulluler takim olamadi gittiler ya boylede devam edecek en iyi gonulluler takim deyiliyor neresi iyi ya biri yarisirken diyerleri hic desteklemiyorlar nerdeyse boyle takimmi olur olu gibiler

Hayırlı geceler ELAM..

Elam selam canim anlamadim Serpilin kendisi burda neden yazmiyor

Zaram kankam evet girdim...

Turabiyi gördünüzmü kumsalda dört ayak depiniyordu.biran kurt adam sandım? ya bu turbonun birkaç tahtası eksik kesin..

Hoşgeldim Elam❤Sefalar getirdin❤

Hayırlı geceler Defnecim??

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 01:26

HAYIRLI AKŞAMLAR AYŞENURUM
..
ASİM SERPİLİM BULAMAMIŞ NERDE OLDUGUMUZU
BENDE
SÖYLEDİM SELAM SÖYLE DEDİ BENDE ONUN SELAMI NI SİZLERE İLETTİM
TL DONDU YAZMAKTA ZORLANIYORDUM FAZLA YÜKLEME YAPTIM ONUN İÇİN CANIM

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 01:28

ARZUM ÇEÇEGİM ?❤️?❤️? HOŞ BULDUK NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
SENİ ÇOK ÖZLEDİM
SENİ SEVİYORUM ARZUM ELAR ❤️?❤️?

Iyi gibiyim Elam❤bende seni çok özlemiştim?
Dün gece instagramda çocuk istismarı haberine rastladım kanım dondu resmen ya?? Google dan aradım o haberi. Tek bir tane habere rastlayabildim o olay ile ilgili?? yani neredeyse hiç haber bile yapılmayacakmış.

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 01:49

ARZUM ?? SEN HEP İYİ OL
BENDE ÇOCUK 1 KADINA ŞİDDET İKİ EN NEFRET ETTİĞİM KONULAR NASIL İNSANLAR HİÇMİ VİCDAN YOK
NE İZLİYORSUN BEN SURVIVOR FAVORİN KİN

Iyi geceler kizlar

Survivor izliyorum ama izlemek için izliyorum?? favorim Murattı ilk başta o da pasif kalmıştı. Sonra Anıla yöneldim ama onda da bir sinsi tipi var. Favorim yok galiba? Şimdi Murat yavaş yavaş kendine geliyor performansı artıyor ama ada hayatında aradığımız Murata ulaşılamıyor. Oysa Para bende programında ne kadar sempatikti. Ünlülerdeki kimseyi konuşturmayabilir istese Murat ama yapmıyor. All Stardaki en bilgili vizyon sahibi yarışmacı Murattır?
Kızlardan favorim tabi ki Damla Can. 2016 sezonundaki gönüllüler için Damlacıyım? bugün oyun öncesi konuşmasında bile ben kaliteliyim diye bağırıyordu adeta Damla. Sahra falan şikayet ederken. Damla " Buna da şükür en azından bir yatağımız var " dedi?
Ya bide şu Hilmi ye gıcık oluyorum . "Bi sus Hilmi aq" diyesim var. O nasıl bir sinir bozucu bağırmaktır arkadaş: "Ataaamııııyoooorr" Ben bu sesi duyunca daha da hırslanırdım Gönüllülerin yerinde olsam.

Kızlar ben buradayım.Elam o serpıl de kım?

Iyı akşamlar kızlar.Yorumlarınızı okuyup ondan sonra yazacaktım da Serpıl denınce ben şok

Elam kankam hoş geldin Nasılsın aşkım iyimsin?
ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

Asim biriciğim neyin var herşey yolunda mı?

Iyı geceler Asım ya yine yetısemedım

Serpilim Elaya yazan sen degilmiydin yani demek ismini kullanmislar
Zaram abimden dolayi biraz keyfim yok sadece

Ben yazmadım Asım.Ben Muhammed ile ugrasıyorum.Okuldan bıle ızın adım bugun

Serpilim eniste nasil oldu

Bende serpil bizim burda oldugumuzu biliyor nasil bulamiyor diye dusunuyordum

Serplim nasılsın canım Eniştem nasıl oldu daha iyimi

Asim abin yine hastamı?

Arzum şuan çok kalabalıklar ya ondan öyle gelmişdir

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 02:19

SERPİLİM BEN SERPİL YAZMADIM SERPİLİM YAZDIM
HOŞ GELDİN
NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
ZARAM KANKAM BİRTANEM HOŞ BULDUK HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
AŞKIM
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
..
ARZUM MURATIN BU AKŞAM GÜZEL OYNADI
DAMLA SESSİZ KIZ
BENİM FAVORİM
""ADEM "" GEÇEN SENEDEN BERİ ONU TUTUYORUM
MERVE DE BU SENE KONUŞMA TARZI ÇOK HOŞUMA GİTTİ SEMPATİK TAVIRI

..
HAYIRLI AKŞAMLAR ASİM

Agrı kesıcı verdım yattı.Pazartesı okula gıdecegım.Evde ne yapacak bılmıyorum.Ayagı sarılı.Bastonla gezıyor

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 02:22

KIZLAR KUSURUMA BAKMAYIN
SALİHAM YAZİM DERKEN SERPİLİMİ YAZDIM
SERPİLİM KUSURUMA BAKMA

Elam canım ben onu demedım.Ben sana nereye ve ne zaman yazdım.Ben mı hatırlamıyorum.Yoksa bırı benım adımı mı kullanıyor.Onu amlamaya çalışıyorum

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 02:24

ASİM KİMSE SERPİLİN İSMİNİ KULLANMADI
SALİHAM I YAZACAGIMA SERPİLİM İ YAZMIŞIM
HIZLI YAZDIGIM DAN DOLAYI HATA OLDU

Zaram hastaligi oyle hemen gecip gidecek tipden degil ki kac aydir tedavide ve senelerce surecek bi tedavi

Geçen sene Survivoru hiç izlemedim Elam?Ama izleseydim bile Ademi tutmazdım büyük ihtimal Ogedayı tutardım?

Asım rabbım şifa versın.Tez zamanda saglıgına kavuştusun inşallah

Elam önemlı degıl canım.Nasılsın

Anladim Elam sende selam soyle

Sagol Serpilim insallah canim

Ayyy Muratım duydun sesimi???oyun sonrası yaptığı konuşma efsaneydi be???rakiplerine teselli verdi resmen. Kalbinin büyüklüğüne bak??

Hadi kizlar hoscakalin ben bi kac gun yazamiyacam

Serpil ve Asi geçmiş
Olsun rabbim tez zamanda şifalarını versin inşallah.

Nasılsınız arkadaşlar? Adem de Murat da egemenlikleri ile gönlümü çalıyorlar...

Amiiiiin.Çok sagolun Ekrem bey.Çok sukur iyiyim.Siz nasilsiniz

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 02:52

SERPİLİM ASİM
.
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
ASİM NEDEN YAZMIYACAN SELAMI NI İLETİRİM
..
EKREM BEY HAMD OLSUN İYİYİM SİZ NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
ADEM HER HAREKETİ GÜZEL MURATTA BU AKŞAM GÜZEL YARIŞTI
..
ARZUM ÇEÇEGİM CANSELİM LE KONUŞUYORMUSUN NEDEN BURAYA YAZMIYOR
ONU ÇOK SEVDİGİMİ SÖYLERMİSİN
DOĞUM GÜNÜ SAYFASI OLMASA PIRLANTAMI GÖRMÜYORUM

Asim biriciğim Rabbim şifa versin tez zaman da sağlığna kavuşsun inşallah Allah yar ve yardımcınız olsun
Biriciğim çabuk dönmeye çalış
Seni çok seviyorum

Elam kankam aleykum selam sende Salihama selam söyle

Asim donusunu bekliyor olacagim.Seni çok seviyorum

İyi geceler herkese

Ayşenur'um Ülkerim size özelde yazdım

Arzum sana wasappda yazdım

Herkese İyi geceler

iyi geceler Aysenur um

iyi geceler Zaram

Gecmis olsun efendim herkese iyi geceler bu arada survivorcular

4 saat önce konuştum en son Canselle. Eskiden site açılmıyormuş. Bundan sonra yazar herhalde buraya da? ki zaten 18 şubat Demetin doğum günü yine görürsün Cadıseli o gün?Dünyayı kovalar ele geçirmiş mubarek . Doğan doğana?? Mahrininde neti yok işte. O yüzden buraya giremiyor.
Iyi geceler Elam❤
Iyi geceler Serpilim, Defnecim?

Mersinli ELA ❤️❤️❤️ delete 17 Şubat 2018 03:15

ZARAM KANKAM ALEYKÜM SELAM
ASİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
AYŞENUR NURUM HOŞ GELDİN İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
SERPİLİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
ARZUM ÇEÇEGİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
..
ENGİN BEY HAYIRLI AKŞAMLAR

Serkay Tütüncü sevenlerine müjde??Sekomun dizi başlayacak yakında?????yehuu?KanalD de başlayacak olan Insanlık suçu dizisinde rol almış. Ama iyi birini oynamıyor galiba?fragmanında öyle gözüküyordu.

Tunaydin dizi haber ailesi.Nasi?lsiniz

Klavye yine bozuldu.Bana da telefon dayanmiyor

Tunaydin arkadaslar an itibari ile 20 lik disin birinden.kurtuldum darisi digerinin basina

Çok geçmis olsun Engin bey.

Tünaydınn Serplim nasılsın

Geçmiş olsun Engin bey