Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti

Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti

[caption id="attachment_55648" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti[/caption]

Survivor 2018'in 15 şubat Perşembe akşamı yayınlanan bölümünde takımlar adam başı 5 tane Poğaça ve kazanan takımdan bir yarışmacıya 5000 tl Mor puan ödülü için yarıştılar.
Açılışı Adem ve Melih yaptı. Adem hem parkuru önde bitirdi, hemde atışlardaki başarısıyla All Star takımını 1-0 öne geçirdi. Adem'den sonra takım arkadaşları devamını getirdi ve durumu 7-2'e getirdi All Star takımı. Neyseki Gönüllüler durumu biraz toparladı 8-5'e getirip aradaki farkı 3 sayıya indirdi. Ama mağlubuyetlerini engelleyemediler. Durum 9-5 All Star'ın üstünlüğüyle devam ederken Marcus ile yarışan Hilmi Cem oyunun kapanışını yaptı. 10-5' lik bir farkla All Star takımı kazandı.
Galibiyet sonrası sadece All Star'ların oynadığı 5000 tl Mor puan oyunu ise iki aşamadan oluşuyordu. Ilk aşamada Erkekler ve Kızlar ayrı ayrı kendi aralarında labirent oyunu oynadılar. Erkeklerin kazananı Ümit Karan ve kızların kazananı Nagihan Karadere aralarında farklı bir oyun daha oynadılar ve o oyunun sonunda 5000 tl'nin sahibi Ümit Karan oldu.

[caption id="attachment_55765" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti Survivor 2018 15 Şubat Ödül Oyunu Özeti[/caption]

Survivor 2018'in ilk 3 oyunun 2 sini All Star her ne kadar kazanmış olsa da beklediğimiz performansı göremiyorduk All Star'larda. Ta ki bu akşam ki oyuna kadar. Bu akşam deyim yerinde ise All Star takımı Gönüllüleri ezdi geçti. All Star galibiyet sevincini yaşarken Gönüllülerde ise Gamze açlığa ve ada şartlarına dayanamadı adalarına döndükleri zaman kısa süreli bir fenalık geçirdi.

[kirmizitext]Survivor Özet İçin Arzu Hanıma Teşekkürler[/kirmizitext]

83Yorum

  1. Ayşenur'um Arzum sana hesap açtı
    Bi önceki sayfaya bak
    Arzumun dediklerni yap
    şifre değişmeyi sonra yapsanda olur
    Ben sana özelde anlatırım nasıl değişeceyni

    YanıtlaSil
  2. Tamamdır kankam.şuan telde şarj yok şarja taktım.tabletten yazıyorum.bide foto eklemeyi nasıl yapcam neyse onuda ben hallederim.

    YanıtlaSil
  3. Kankam teşekkürler seni çok seviyorum???

    YanıtlaSil
  4. Arzu çok teşekkürler sana da zahmet oldu...

    YanıtlaSil
  5. Asim cumalinin bakışlarını farkettinmi çok sinsi? öyle durduğuna bakma...kendini birşey sanmasın şampiyon olabilecek vasıflara sahip değil..bir iki oyun aldı şımardı dünkü oyunda sıfır çekti morardı sarardı sesi kesildi.
    İçlerinde bir anıl kolay kolay elenmez bence..anıl nasıl desem daha onun hakkında kesin birşey diyemiyorum yeteri kadar tanımıyorum sanki heran oda kötü bir kişiliğe bürünecekmiş gibi geliyor yani iyi çocuk diyemiyorum daha çok erken.
    İlk dokunulmazlık ne zaman bu dört yedek oyunce ne zaman gelecek...

    YanıtlaSil
  6. Kızlar Ademle ümit şakalaşıyorlardı o kısmı tv de göstermediler.adem yanlışlıkla ümit karana ümit davala demesin mi hahahaa çok tatlıydı adem.adem ümite arkadan sarılıyordu.ademi geçen sezon hiç böyle görmemiştim içim bir tuhaf oldu.birde ümitin battaniyesi yanlışlıkla ademin battaniyesine yapışmıştı ümit hiç kızmadı helal olsun şimdi orda serhat ilhan olsaydı düşünemiyorum bile ademe demediğini bırakmazlardı.

    YanıtlaSil
  7. Bu benim yanlışlıkla elim değdi.

    YanıtlaSil
  8. Bende seni çoook seviyorum
    canım kankam

    YanıtlaSil
  9. Aysenurum o umit karan her seye sinirlenen biri degil :) kendisini cok severim cimbomun oyuncusu oldugumu icin galiba galatasarayda oyanadigimi zaman baya bagirirdim ama :D bide bu sene suretli 2013 de boyle suretli degildi amcam o zaman sakatlikdan yeni ciktigi icin suretli degildi dedi
    ben Anili sevdim ya insallah boyle devam eder hic deyismez performansi biarazda artsa cok iyi olur

    YanıtlaSil
  10. İyi akşamlar millet :-D

    YanıtlaSil
  11. Tontiş yanaklım ben senle konuşmayı çok özledim ya :-( Şu admin niye durduk yere milletin hesabını dondurmuş anlamyorum :-x Madem sitesinde olmamızı istemiyor direkt hesabımızı silsin olsun bitsin. Buna resmen süründürmek derler :-x :-x Açklamada yapyorlar :-(

    YanıtlaSil
  12. Açklama yapmyorlar demek istemiştim.

    YanıtlaSil
  13. İyi akşamlar kızlar.survivor özetini izliyorum hakani merak ediyorum ayy o kısmı nasıl izleyeceğim içim bir hoş oldu şimdiden.

    YanıtlaSil
  14. Bende cok ozledim inci cicegim evet hesablari neden donduruyor anlamis degilim yorumlarimin coxunuda yayinlamiyor zaten ozellikle survivorda yazdiklarimi :x neyse ya dogum gunun nasil gecti sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  15. Ay hesaba girebilmişsin Ayşenur. Çok sevindim:) Bu arada bişey değil prof oldum zaten her türlü hesap açma işlerinde??

    Valla Ülkerim admin mesajımı okumuş ama cevap yazmamış??? Bende anlamıyorum ne yapmaya çalışıyor?

    Elam nerdesin ya. Dünde konuşamadık hiç seninle??

    YanıtlaSil
  16. İyi akşamlar kankam iyi seyrler
    bende survivor'un özetni izliyorum
    Ayşenur'um hesabna girebildinmi?

    YanıtlaSil
  17. HAYIRLI GECELER Canlarım
    Zaram??????
    Ayşenurum ????
    Asim?????
    Serpilim?????
    Arzum?????????
    Mahrim????
    Ulkerim??????
    Öpüyorum sizleri
    ESENKALIN ?????

    YanıtlaSil
  18. KIZLAR Elanin telefonu arızalı ???
    Dün zar zor iki satır yazdi merak etmeyin..

    YanıtlaSil
  19. Hayirli geceler Defnem bende seni opuyorum haber verdiyin icin sagol :)

    YanıtlaSil
  20. Kızlar hanginiz burdakı hesabında mesaj yazıyor?

    YanıtlaSil
  21. Ülkerim ben yazıyorum

    Hayırlı geceler Defnem bende seni öpüyorum

    Asim biriciğim nasılsın iyimsin?

    YanıtlaSil
  22. Bu akşamki oyunu All star takımı kazanmış???

    YanıtlaSil
  23. Iyi olmaga calisiyoruz diyelim Zaram sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  24. Mersinli ELA ❤️❤️❤️ARZUM ÇEÇEGİM GELDİM17 Şubat 2018 00:57

    KIZLAR HAYIRLI AKŞAMLAR
    GELDİM DEFNEM İN DEDİGİ GİBİ DÜN DONUYORDU
    SANIRIM ÇOK YÜKLEME YAPTIM BUGÜN HALLEDDİM
    .
    ZARAMMMMMMMMMMMMMMM
    ARZUMMMMMMMMMMMMMMM
    ASİMMMMMMMMMMMMMMMM
    SERPİLİMMMMMMMMMMMM
    AYŞENURUMMMMMMMMMMM
    ÜLKERİMMMMMMMMMMMMM
    ...
    ....
    CANSELİM ? MAHRİŞKOM
    DOĞUM GÜNÜ SAYFASI
    OLMASA SİZLERİ GİREMİYORUM

    YanıtlaSil
  25. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 00:58

    KIZLAR SERPİLİN SELAMI VAR SİZLERİ ÇOK ÖZLEMİŞ

    YanıtlaSil
  26. Hayırlı geceler DEFNEM.bende seni öpüyorum meleğim..

    YanıtlaSil
  27. Gonulluler takim olamadi gittiler ya boylede devam edecek en iyi gonulluler takim deyiliyor neresi iyi ya biri yarisirken diyerleri hic desteklemiyorlar nerdeyse boyle takimmi olur olu gibiler

    YanıtlaSil
  28. Hayırlı geceler ELAM..

    YanıtlaSil
  29. Elam selam canim anlamadim Serpilin kendisi burda neden yazmiyor

    YanıtlaSil
  30. Zaram kankam evet girdim...

    YanıtlaSil
  31. Turabiyi gördünüzmü kumsalda dört ayak depiniyordu.biran kurt adam sandım? ya bu turbonun birkaç tahtası eksik kesin..

    YanıtlaSil
  32. Hoşgeldim Elam❤Sefalar getirdin❤

    Hayırlı geceler Defnecim??

    YanıtlaSil
  33. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 01:26

    HAYIRLI AKŞAMLAR AYŞENURUM
    ..
    ASİM SERPİLİM BULAMAMIŞ NERDE OLDUGUMUZU
    BENDE
    SÖYLEDİM SELAM SÖYLE DEDİ BENDE ONUN SELAMI NI SİZLERE İLETTİM
    TL DONDU YAZMAKTA ZORLANIYORDUM FAZLA YÜKLEME YAPTIM ONUN İÇİN CANIM

    YanıtlaSil
  34. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 01:28

    ARZUM ÇEÇEGİM ?❤️?❤️? HOŞ BULDUK NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    SENİ ÇOK ÖZLEDİM
    SENİ SEVİYORUM ARZUM ELAR ❤️?❤️?

    YanıtlaSil
  35. Iyi gibiyim Elam❤bende seni çok özlemiştim?
    Dün gece instagramda çocuk istismarı haberine rastladım kanım dondu resmen ya?? Google dan aradım o haberi. Tek bir tane habere rastlayabildim o olay ile ilgili?? yani neredeyse hiç haber bile yapılmayacakmış.

    YanıtlaSil
  36. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 01:49

    ARZUM ?? SEN HEP İYİ OL
    BENDE ÇOCUK 1 KADINA ŞİDDET İKİ EN NEFRET ETTİĞİM KONULAR NASIL İNSANLAR HİÇMİ VİCDAN YOK
    NE İZLİYORSUN BEN SURVIVOR FAVORİN KİN

    YanıtlaSil
  37. Iyi geceler kizlar

    YanıtlaSil
  38. Survivor izliyorum ama izlemek için izliyorum?? favorim Murattı ilk başta o da pasif kalmıştı. Sonra Anıla yöneldim ama onda da bir sinsi tipi var. Favorim yok galiba? Şimdi Murat yavaş yavaş kendine geliyor performansı artıyor ama ada hayatında aradığımız Murata ulaşılamıyor. Oysa Para bende programında ne kadar sempatikti. Ünlülerdeki kimseyi konuşturmayabilir istese Murat ama yapmıyor. All Stardaki en bilgili vizyon sahibi yarışmacı Murattır?
    Kızlardan favorim tabi ki Damla Can. 2016 sezonundaki gönüllüler için Damlacıyım? bugün oyun öncesi konuşmasında bile ben kaliteliyim diye bağırıyordu adeta Damla. Sahra falan şikayet ederken. Damla " Buna da şükür en azından bir yatağımız var " dedi?
    Ya bide şu Hilmi ye gıcık oluyorum . "Bi sus Hilmi aq" diyesim var. O nasıl bir sinir bozucu bağırmaktır arkadaş: "Ataaamııııyoooorr" Ben bu sesi duyunca daha da hırslanırdım Gönüllülerin yerinde olsam.

    YanıtlaSil
  39. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:05

    Kızlar ben buradayım.Elam o serpıl de kım?

    YanıtlaSil
  40. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:06

    Iyı akşamlar kızlar.Yorumlarınızı okuyup ondan sonra yazacaktım da Serpıl denınce ben şok

    YanıtlaSil
  41. Elam kankam hoş geldin Nasılsın aşkım iyimsin?
    ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

    Asim biriciğim neyin var herşey yolunda mı?

    YanıtlaSil
  42. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:07

    Iyı geceler Asım ya yine yetısemedım

    YanıtlaSil
  43. Serpilim Elaya yazan sen degilmiydin yani demek ismini kullanmislar
    Zaram abimden dolayi biraz keyfim yok sadece

    YanıtlaSil
  44. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:13

    Ben yazmadım Asım.Ben Muhammed ile ugrasıyorum.Okuldan bıle ızın adım bugun

    YanıtlaSil
  45. Serpilim eniste nasil oldu

    YanıtlaSil
  46. Bende serpil bizim burda oldugumuzu biliyor nasil bulamiyor diye dusunuyordum

    YanıtlaSil
  47. Serplim nasılsın canım Eniştem nasıl oldu daha iyimi

    Asim abin yine hastamı?

    Arzum şuan çok kalabalıklar ya ondan öyle gelmişdir

    YanıtlaSil
  48. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 02:19

    SERPİLİM BEN SERPİL YAZMADIM SERPİLİM YAZDIM
    HOŞ GELDİN
    NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    ZARAM KANKAM BİRTANEM HOŞ BULDUK HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    AŞKIM
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ..
    ARZUM MURATIN BU AKŞAM GÜZEL OYNADI
    DAMLA SESSİZ KIZ
    BENİM FAVORİM
    ""ADEM "" GEÇEN SENEDEN BERİ ONU TUTUYORUM
    MERVE DE BU SENE KONUŞMA TARZI ÇOK HOŞUMA GİTTİ SEMPATİK TAVIRI

    ..
    HAYIRLI AKŞAMLAR ASİM

    YanıtlaSil
  49. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:19

    Agrı kesıcı verdım yattı.Pazartesı okula gıdecegım.Evde ne yapacak bılmıyorum.Ayagı sarılı.Bastonla gezıyor

    YanıtlaSil
  50. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 02:22

    KIZLAR KUSURUMA BAKMAYIN
    SALİHAM YAZİM DERKEN SERPİLİMİ YAZDIM
    SERPİLİM KUSURUMA BAKMA

    YanıtlaSil
  51. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:22

    Elam canım ben onu demedım.Ben sana nereye ve ne zaman yazdım.Ben mı hatırlamıyorum.Yoksa bırı benım adımı mı kullanıyor.Onu amlamaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
  52. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 02:24

    ASİM KİMSE SERPİLİN İSMİNİ KULLANMADI
    SALİHAM I YAZACAGIMA SERPİLİM İ YAZMIŞIM
    HIZLI YAZDIGIM DAN DOLAYI HATA OLDU

    YanıtlaSil
  53. Zaram hastaligi oyle hemen gecip gidecek tipden degil ki kac aydir tedavide ve senelerce surecek bi tedavi

    YanıtlaSil
  54. Geçen sene Survivoru hiç izlemedim Elam?Ama izleseydim bile Ademi tutmazdım büyük ihtimal Ogedayı tutardım?

    YanıtlaSil
  55. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:26

    Asım rabbım şifa versın.Tez zamanda saglıgına kavuştusun inşallah

    YanıtlaSil
  56. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:27

    Elam önemlı degıl canım.Nasılsın

    YanıtlaSil
  57. Anladim Elam sende selam soyle

    YanıtlaSil
  58. Sagol Serpilim insallah canim

    YanıtlaSil
  59. Ayyy Muratım duydun sesimi???oyun sonrası yaptığı konuşma efsaneydi be???rakiplerine teselli verdi resmen. Kalbinin büyüklüğüne bak??

    YanıtlaSil
  60. Hadi kizlar hoscakalin ben bi kac gun yazamiyacam

    YanıtlaSil
  61. Serpil ve Asi geçmiş
    Olsun rabbim tez zamanda şifalarını versin inşallah.

    YanıtlaSil
  62. Nasılsınız arkadaşlar? Adem de Murat da egemenlikleri ile gönlümü çalıyorlar...

    YanıtlaSil
  63. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:48

    Amiiiiin.Çok sagolun Ekrem bey.Çok sukur iyiyim.Siz nasilsiniz

    YanıtlaSil
  64. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 02:52

    SERPİLİM ASİM
    .
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    ASİM NEDEN YAZMIYACAN SELAMI NI İLETİRİM
    ..
    EKREM BEY HAMD OLSUN İYİYİM SİZ NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ADEM HER HAREKETİ GÜZEL MURATTA BU AKŞAM GÜZEL YARIŞTI
    ..
    ARZUM ÇEÇEGİM CANSELİM LE KONUŞUYORMUSUN NEDEN BURAYA YAZMIYOR
    ONU ÇOK SEVDİGİMİ SÖYLERMİSİN
    DOĞUM GÜNÜ SAYFASI OLMASA PIRLANTAMI GÖRMÜYORUM

    YanıtlaSil
  65. Asim biriciğim Rabbim şifa versin tez zaman da sağlığna kavuşsun inşallah Allah yar ve yardımcınız olsun
    Biriciğim çabuk dönmeye çalış
    Seni çok seviyorum

    Elam kankam aleykum selam sende Salihama selam söyle

    YanıtlaSil
  66. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 02:56

    Asim donusunu bekliyor olacagim.Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  67. İyi geceler herkese

    YanıtlaSil
  68. Ayşenur'um Ülkerim size özelde yazdım

    Arzum sana wasappda yazdım

    Herkese İyi geceler

    YanıtlaSil
  69. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 03:01

    iyi geceler Aysenur um

    YanıtlaSil
  70. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 03:01

    iyi geceler Zaram

    YanıtlaSil
  71. Gecmis olsun efendim herkese iyi geceler bu arada survivorcular

    YanıtlaSil
  72. 4 saat önce konuştum en son Canselle. Eskiden site açılmıyormuş. Bundan sonra yazar herhalde buraya da? ki zaten 18 şubat Demetin doğum günü yine görürsün Cadıseli o gün?Dünyayı kovalar ele geçirmiş mubarek . Doğan doğana?? Mahrininde neti yok işte. O yüzden buraya giremiyor.
    Iyi geceler Elam❤
    Iyi geceler Serpilim, Defnecim?

    YanıtlaSil
  73. Mersinli ELA ❤️❤️❤️17 Şubat 2018 03:15

    ZARAM KANKAM ALEYKÜM SELAM
    ASİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    AYŞENUR NURUM HOŞ GELDİN İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    SERPİLİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    ARZUM ÇEÇEGİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    ..
    ENGİN BEY HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  74. Serkay Tütüncü sevenlerine müjde??Sekomun dizi başlayacak yakında?????yehuu?KanalD de başlayacak olan Insanlık suçu dizisinde rol almış. Ama iyi birini oynamıyor galiba?fragmanında öyle gözüküyordu.

    YanıtlaSil
  75. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 14:38

    Tunaydin dizi haber ailesi.Nasi?lsiniz

    YanıtlaSil
  76. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 14:39

    Klavye yine bozuldu.Bana da telefon dayanmiyor

    YanıtlaSil
  77. Tunaydin arkadaslar an itibari ile 20 lik disin birinden.kurtuldum darisi digerinin basina

    YanıtlaSil
  78. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 15:20

    Çok geçmis olsun Engin bey.

    YanıtlaSil
  79. Tünaydınn Serplim nasılsın

    Geçmiş olsun Engin bey

    YanıtlaSil
  80. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 15:47

    Tunaydin Zaram.Esimle ugrasiyorum.Kahvalti hazirliyorum.Pansumana goturecegim

    YanıtlaSil
  81. Arkey Madhubala17 Şubat 2018 15:47

    Sen nasilsin

    YanıtlaSil
  82. Tunaydin Serpilim nasılsın bitanem iyimisin?

    YanıtlaSil
  83. Engin bey geçmiş olsun.

    YanıtlaSil