Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak?

TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı SURVIVOR 2018 bütün heyecanı ile devam ediyor. Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak ?

[caption id="attachment_55648" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak


Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu bu akşam ekranlara gelecek. Bu akşam ki ödül oyununda yarışmacıları yine kısa ama bol engelli bir parkur bekliyor olacak. Gönüllüler Takımı son bir haftadır dokunulmazlık dahil oyunların tamamını kaybetmiş ve bu durumun moral çöküntüsünü yaşarken; dün akşam oynanan ödül oyununu kazanmaları ile az biraz da olsa kendilerini toparlayabildiler. Gönüllüler takımının 10-8 puan durumu ile kazandığı yarışmanın istatistikleri şu şekilde gerçekleşti.

[caption id="attachment_55865" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 2018'de 20 Şubat akşamı bu sezonun ilk elemesi de gerçekleşmiş oldu. Survivor 2018 eleme potasına bildiğiniz gibi üç aday çıkmıştı. Bu adaylar Cumali, Marcus ve Yağmur idi. Dün akşam ödül oyunundan hemen sonra toplanan ada konseyinde Acun Ilıcalı Gönüllüler takımına iki kötü (!) haber verdi birincisi geldiği günden beri sağlık sorunları ile uğraşan  Gamze Aksu'nun Survivor adasına devam edemeyeceği, ikincisi ise elenen adayın Marcus olduğu idi. Survivor 2018'in ilk elenen ismi Adriana Francesca Lima'nın desteklediği Marcus oldu.

[caption id="attachment_55866" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

 

[caption id="attachment_55867" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 22 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

96Yorum

  1. Marcusun elenmis olmasi hic fark etmez ha cumali gitmis ha o ikiside ayni
    demek dun gonulluler kazanmis abim dun gonulluler kazanacak dedi ama hic inanmadim all star gelip gecer dedim

    YanıtlaSil
  2. HAYIRLI GÜNLER CANIM ARKADAŞLARIM???
    Kaleminize sağlık Engin Bey
    Zaram?Asim?Serpilim?
    Ayşenurum?Arzum
    Mahrim?Ulkerim
    Nasılsınız ??
    Beni soracak olursaniz heryerim dökülüyor. Çünkü küresel ısınma yüzünden hava bir sicak,bir ayaz. Beklenen karlar ve yağmıyor bir türlü. Iklimlerin böyle değişmesi beni nasıl üzdü anlatamam. Mikroplar ölmediği için hastalıklar da kol geziyor ve de Rabbim bizi asla kuraklıkla imtihan etmesin. Dua saatlerinizde ülkemize ve tüm evrene yağmur ve kar yağması için dua edelim lütfen çok ihtiyacımız var???
    ????
    Asim abinin durumu nasıl? umarim çok iyidir canim..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı günler Defnem. Iyi olmaya gayret ediyorum. Defnem burda da doğru dürüst ne yağmur nede kar yağdı ...martta karın ve bol yağmur yağacağı söyleniyor ......
    Amin Defnem Amin

    YanıtlaSil
  4. Gecmis olsun Defnem evet bu sezon kar yagmadi ya o yuzden herkes hasta oluyor kar temizlikdir o yuzden yagmasi sart yani bu sene kar diye diye kaldim abimde hergun ayni seyleri soyliyor yarin kar yagacak diye ama gunes cikiyor ya neyseki en azindan yagmur yagiyor bunada sukur bu arada abimde insallah iyi olacak canim tedavi goruyor iste simdi doktora gitti babam git kizlar seni bekliyor diyor oda guzel kiz bu hastanede yok diyer hastanede cokdu burdakiler hepsi yasli diyor neyse sordugun icin sagol

    YanıtlaSil
  5. Ay Insaallah Zaram ya. Namazlarimizda dua edelim çok
    ????
    Asim çok sevindim. Şifalar dilerim.
    Ilahi güzel kız yok mu diyor??evet erkekler önemsiyor böyle şeyleri

    YanıtlaSil
  6. Aa demek Macrus elendi hiç beklenmiyordum.

    YanıtlaSil
  7. Bugün Survivor varmı??Acun bey delirdi mi? Sen anlat Karadeniz Ve Diriliş Ertuğrul ile aynı güne Survivor konur mu hiç? Pazartesi Çukur ve Söz'den kaçıp Çarşambaya Survivor koyuyor?Yağmurdan kaçıp doluya kendi ayaklarıyla gidiyor? ?Gamze'nin yerine İpek Yaşar diye bir kızın geleceği söyleniyor.
    Ayrıca Ogeday ve Serkay baya kafa karıştırıyor keratalar? Ogeday her daim antremanlı hazır olmak lazım tarzında bir şey paylaşmış. Serkayda dün " Seyahatim geldi. Yanıma neler alacağımı bilmiyorum ama almayacağım 3 şey: bere kaşkol ve kışlık kiyafetler" dedi?? tabi herkes gibi bende heyecanlandım Survivora gidecek sanıp? Ama Survivor başlamadan önce katılmayacağını açıklamıştı Serkay??
    Birde bu yeni yarışmacılar niye gelmediler hala??

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı günler nasılsınız hatun kişilerimmm

    Serpilim nasılsın ne var ne yokk

    Zaramm zarif çiçeğimm nasılsın paşam nasıl Ziynet nasıl alışabilmişmi evliliğine

    Asimm çılgınımm nasılsın bu ara bir moralsizsin sanki hayrola inşaAllah abin nasıl tedavisi nasıl gidiyor sen neler yapıyorsun

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı günler Nurdanım hoş geldin özlettin kendini .
    Çok şükür bende oluşumda iyiyiz
    Kardeşim bin şükür iyi size selamı var
    Sen nasılsın canım iyimsin kuzuların nasıllar onları öp benim için :))))

    YanıtlaSil
  10. Ayşenur'um canım kankam nerdesin seni çok özledim ben varken sen yoksun sen varkende ben yokum

    Serplim Elam siz nasılsınız iysinsisdir inşallah

    YanıtlaSil
  11. Zaramm zarif çiçeğimm bir kaç günlüğüne misafirim vardı tlfona zamanım olmadı. Bende iyim Elhamdülillah temizlik yaptım yeni bitti uzandım azbişey dinleneyimm sende Nihat paşamı öp ve kızlara slm söyle benden Zaramm

    YanıtlaSil
  12. Selam Nurdanim iyi gidiyor sen nasilsin canim

    YanıtlaSil
  13. İyi akşamlar arkadaşlar

    Nurdanım iyi olmana sevindim hep iyi ol .aleykum selam söylerim

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️22 Şubat 2018 00:38

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    ZARAM KANKAMMM BİRTANEM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR AŞKIM
    EL❤️❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  15. Ay kızlar yatmıştım aslinda. Sonra Lavinya Leyla var ya bizim o birşeyler demişti kafam yerinde olmadığı için olmadığı için ilgilenemedim. Işıkları yaktim uyandim
    Arzu,Zara,Serpil,Eylül ve mail adresi olan hepinize şu mesaji iletmemi istedi
    ???ohhh çok şükür kavuşturana evet benim derdim şu benim özelde yazmak için olan Gmail şifrem çalındı ve giren vatandaş da değiştirmiş kimlerin haberdar olduğunu da biliyorum ama neyse ? ben hem Gmail şifresi açmayı bilmiyorum hem de lütfen özelden yazarokur da yazıyorsanız kızları mahri abla arzgül abla hangisi olursa özel birşey yapmasınlar diycektim?lütfen Söylemisiniz şuanda hesabımı ele geçiren Lavinia Leyla ben değilim bide ele geçirenler özel konuşmaları özel simgeleri falan da biliyor. Asla hiçbir ablalarımı hiçkimseyi kandırmalarına izin veremem. ???lütfen Defne abla sen uyarırmısın kızları

    MESAJI BU LAVINYANIN. ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPİNİZE KIZLAR

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️22 Şubat 2018 02:23

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞLAR
    ?

    YanıtlaSil
  17. Defnem tamam canım ben söylerim kızlara
    Cümleten iyi geceler Allah rahatlık versin

    YanıtlaSil
  18. Elam kankam benim hamd olsun iyiyim sanda iyi geceler tatlı rüyalar

    YanıtlaSil
  19. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 03:39

    KIZLAR Salıham sızı çok özlemiş.Burayı ne kadar tarıf ettıysem de bulamadı.Dızı bılgı ah kalbım e yazmış.Hepınızı çok sevıyorum.İyi geceler

    YanıtlaSil
  20. Günaydın hayırlı sabahlar
    Serplim Saliham iki gün önce, burda yazmışdı. Şimdi burayı neden bulamıyor ki........ Ben Salihama. db yazarım

    YanıtlaSil
  21. Serplim sen nasılsın iyimsin eniştem nasıl oldu daha iyi mi?

    YanıtlaSil
  22. Günaydın Arkadaşlar nasılsınız?

    YanıtlaSil
  23. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 13:29

    Gunaydın Zaram.Gunaydın Ekrem bey.Ben çok iyiyim.Zaram.esim bıraz daha ıyı.Ayagındakı yara geçmek uzere.Ama 1 hafta daha ayagının ustune basmayacak.Evde tv ızlıyor.Leptopta oyun oynuyor.Çocuk gıbı abur cubur yıyerek bır de sureklı şikayet ederek zaman gecırıyor. Cep telefonunu açmasam okulu arıyor.Okulda bıle rahat yok.İşte boyle canim.Ugrasıp duruyorum.Sen nasılsılsın?Kuçuk prensım .enıştem nasıllar?
    Ekrem bey sız nasılsınız?Kuçuk prenses ve eşiniz nasillar?Hepınıze hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  24. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 13:32

    Arzum.Elam.Asım.Ulker ım.Defnem.Nurdan ım.Cansel ım.Engın Bey hepınıze hayırlı cumalar dılıyorum.Nasılsınız?
    Mahrim.Alınam.Aysenur um nerelerdesınızzzzzz?

    YanıtlaSil
  25. Gunaydinlar nasilsiniz?
    Ekrem bey siz nasilsin?

    YanıtlaSil
  26. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 14:00

    Asi prensesim ben iyiyim.Sen nasilsin?Neler yapiyorsun?

    YanıtlaSil
  27. Teşekkürler ailecek iyiyiz şükürler olsun. Eşinize acil şifalar. hayıryı Perşembeler size de

    YanıtlaSil
  28. Teşekkür ederim Asiye sen nasılsın abinin durumu nasıl oldu? Rabbim acil şifa versin inşallah.

    YanıtlaSil
  29. Hep iyi ol Serpilim bende evde temizlik falan yapiyorum sen ne yapiyorsun

    YanıtlaSil
  30. Ya Ekrem bey asiye nerden cikti :) iyiyim cok sukur abimde iyi tedavi goruyor sagolun

    YanıtlaSil
  31. Tünaydın?Elam, Serpilim , Defnem, Denizcim, Saliham?? Ekrem abim, Engin abim?
    Ben çok iyim. Serpilim tekrar geçmiş olsun. Allah erkekleri evde bırakmasın ya. Babamda evde olduğu zamanlar(hasta değil tabi ki çok şükür) yemek mi yapıyorum onu öyle yap, bunu böyle yap herşeye karışır?? Kadınlar dırdırcı sanılır ama erkekler bizden daha beter?evde olmadıkları için pek fırsatları olmuyor dırdıra normalde ? tabi bazılarını tenzih ediyorum?
    Ben db'ye yazmıyorum? Saliha buraya gelene kadar bekleyeceğim mecbur?

    Defnem Lavinya'nın bahsettiği gmail şifresi yazarokur hesap şifresi galiba? Aylardır girmiyor oraya bizimde hesaplarımız silindi falan arkadaşlığımızda yok bile Lavinya. Rahat olsun yazarokur'u ele geçirilmedi. Geçirildiyse bile hiç bir işe yaramaz onu ele geçirmek. Yorum yazılmadığı için hesabı aktif değil? Bizi hatırlayabildiği içinde Allah razı olsun?

    YanıtlaSil
  32. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 14:27

    Ben de okuldayım Asim.Bugun ortanca yegenımın dogum gunu.Çıkışta ona ayakkabi alacagım.Muhammed de arayıp duruyor.Bıktırdı yaaaaa

    YanıtlaSil
  33. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 14:30

    Tunaydın Arzum.Bu da boyle degıldı.Hasta oldugu için nazlanıyor galıba.Ama ben bu kadar nazla ugrasamam.Çocuklar bıle bunun kadar yormuyorlar.İmdatttttttt dıye bagırmak istıyorum.Her neyse canım.Sen neler yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  34. Serpilim senin esinde cocuk gibiymis haa iste bi kez daha evlenmeme karari aldim :D :D ;)

    YanıtlaSil
  35. Serplim tekrar geçmiş olsun Allah acil şifalar versin .
    Canım çok şükür biz iyiyiz .
    Enişten de iyi şehir dışında
    Ha bu arada Eylül'üm sizi çok özlemiş size selamı var yakında o da burda yazacak.
    Aygul'üm de dönse eskisi gibi hep beraber olsak ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  36. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 15:11

    Kız bılseydım soylemezdim.Evlılıgın guzel tarafları da var.Dırdır ettıgınde mecburen senı dınleyecek ınsan oluyor.Ben de butun öfkemı ondan çıkarıyorum.Yasayıp gıdıyoruz

    YanıtlaSil
  37. Arkey Madhubala22 Şubat 2018 15:14

    Aleykum selam Zaram.Çok sagol.Amıııııın canım

    YanıtlaSil
  38. Zaram?Serpilim?Asim
    Ayşenurum ?Arzum
    Mahrim?Ulkerim
    Hepinizi selamlıyor ve Öpüyorum ???????
    Arzu canim Lavinyaya söyledim ama okur mu bilmiyorum. Lavinya gizemli bir gökkuşağı gibi. Ne zaman ortaya çıkıp ne zaman kaybolacağını Allah bilir?Umarım mesajı alir..
    Serpilim sözlerinden eşinin iyileşmediğini anladim. Sana kolaylıklar dilerim canim
    ESENKALIN ???

    YanıtlaSil
  39. Zaram Mersinli Eylülden mi bahsediyorsun ??
    Nasılmış neden bir yıldır yokmuş birşey mi olmuş çok merak ediyorum ???
    Ne zzman görüştünüz siz??

    YanıtlaSil
  40. Pek bişey yapmıyorum Serpilim. Ev işleri falan sonra mesajlarıma cevap vermeye çalışıyorum. Son günlerde pek fırsatım olmuyordu kitap okumaya dün 20 sayfa okuyabildim neyse ki? son 50 sayfası kaldı onuda bugün okuyup bitireceğim inşallah? Sonra da kankam " Simyacı " diye bir kitap önerdi ona başlayacağım? Birde çok uyuyorum son günlerde. Kimsede uyandırmıyor? kendim utanıp uyanmasam yarına kadar uyumama izin verecekler neredeyse?
    Böyle geçip gidiyor günlerimiz Serpilim? Sende okuldaymışsın kolay gelsin sana da?

    YanıtlaSil
  41. Defnem evet Mersinli Eylül
    Bizim Eylül Rk
    Dün gece konuşduk
    bazı sorunları vardı. Şimdi iyiyimiş
    Bizim kızları çok özledim yakında dönecem dedi

    YanıtlaSil
  42. Pardon Asi. Sen anlat karadeniz'den asiye ağzım alışmış :)

    YanıtlaSil
  43. Selam Defnem nasilsin canim is guc nasil gidiyor :)

    YanıtlaSil
  44. Zaram aman Eylül iyi olsun da yazmasın varsın ..oh çok şükür hayattaymış ya Rabbi..
    ???
    Asim aleyküm selam. Hep iyi olma gayretindeyim ama bunu başaramadığım anlar oluyor tabi. Kendimi bildim bileli çalışıyorum Asim. Hem okul hem iş hayati hem aile ve sosyal sorumluluklar beni ziyadesiyse yordu 25 yıllık geçen omrumde. Alıp başımı çok uzak diyarlara gitmek istiyorum. Bir lokma,bir hırka misali?? bir de neden evlenmiyorsun diyorlar fırsat bulamıyorum. Sabah namazıyla ayakta oluyorum. Namazi kil,hazirlan işe git. Gel soğuk evde yalniz hayatını sürdür. Binbir çeşit ev işini yap. Pisirdigin yemeği bile yemeye mecalin olmasin? Sevgilim olsa ona zaman ayıramadığım için beni terk eder zaten?
    Ay Asim bir dokundun,bin ah işittin. Özür dilerim canını sıktım dolmuşum biraz?
    SEN NASILSIN ASÎM??
    ANNENGIL,BABANGIL TÜM AILE FERTLERI IYI MI HERŞEY YOLUNDA MI BİTANEM ??

    YanıtlaSil
  45. Defnem SIKILMAK ne demek ask olsun ben senden SIKILMAM insan icini bosaltinca rahatlar hmmm yorucu hayatin var ama bide iyi tarafindan bak evde surekli oturmagimi tercih ederdin bos bos yoksa calismagi mi yani en azindan zamanin bosa gitmiyor evde olsan SIKILACAKTIN :) ve hayatinda illaki biri olacak suan biri yoksa o demek degil ki hep yalniz kalacaksin evin hep soyuk olacak :) demekki daha zamani degil her seyin zamani var :D tum bu yorgunluklarina ragmen hayatanin tadini cikarmalisin ;)
    bizimkilerde iyi benim fazla konusmama takdilar benim konusmamdan dizi izliyemiyorlarmis :D vallahi seytan diyor ki evlen git aylarca arama o zaman anlarlar deyerimi o zaman aygun olsada surekli konussa diyerler :) zaten suan konusmama karari aldim ve bana bakip guluyorlar damarima basiyorlar konusmam icin zorluyorlar susuyorum vay konusuyorum vay ne yapacagimi bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  46. Bide seni terk edecek olan erkek apatalin biri olmali seni kacirdigi icin seni sevecek olan erkek sansli olur hem iyi kalpli hem mantikli akilli biri karsisina ciktigi icin :D bunlarida laf olsun diye demiyorum boyle dusundugum icin

    YanıtlaSil
  47. Ay Asim çok teşekkür ederim. Nasıl mutlu oluyorum bu sözleri duyunca????
    Bütün güzel duygularımız karşılıklı Asim. Sen de muazzam bir insansin. Evet ama yine de üstüme üstüme geliyor herşey
    Iyi yapmissin. Konuşma da kiymetini anlasinlar. Sen evin gülüsun?? neşesisin ??
    Allah rahatlık versin Asim?? seni çok seviyorum
    ????
    ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPİNİZE KIZLAR.. TATLI RÜYALAR ??

    YanıtlaSil
  48. Sagol Defnem hep mutlu ol canim :) bende seni cok seviyorum cansin sanada iyi geceler tatli ruyalar

    YanıtlaSil
  49. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 01:36

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAH'A EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    ❤️

    YanıtlaSil
  50. Iyi geceler kizlar

    YanıtlaSil
  51. Sizede İyi geceler Defnem Asim Elam
    Herkese iyi geceler

    YanıtlaSil
  52. Iyidir Elam sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  53. Hayırlı akşamlar Elam:) iki yorum yazıp gidiyorsun dünden beri:( bir sıkıntın mı var?

    Anıl❤❤Günden güne kalbimi fethetmek zorundamısın sen?❤ Survivor izlememeyi düşünüyordum ama bugün vazgeçtim bu kararımdan? 330 gün Tuncay için, Sonra da yaklaşık 4 ay Serkay için Semihe katlanmış insanım? Anılım için Nihata da katlanırım elenene kadar? Vallahi Adamsın Anıl✌✌Nihata prim vermedi ya daha da çok sevdim Anılı?
    Ramazan galiba lider olmaya çalışıyor da. Önce kendin ol Ramazancım. Sonra belki lider olursun? Turabi'nin ses tonunda konuşmakla lider biraz zor olursun?

    YanıtlaSil
  54. Acun bey nihatla cumaliye para verse sussunlar diye ne guzel olurdu bizimde kafamiz sismemis olurdu bu nedir ya car car bizimkide kafa ama
    cumali ile turabi yarisirken cok guldum ya ha ha turabinin o halleri neydi ya bide takdigini dusurdu :D cumaliye karsi yenilmeside baya koydu maskeli adama :D turabi neden cumali ile cikiyor hep yenilmemek icinmi ;)

    YanıtlaSil
  55. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 02:54

    ZARAM KANKAMMM BİRTANEM
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR AŞKIM
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM KANKAMMM
    EYLÜL TOPRAGIMLA KONUŞTUGUN ZAMAN SELAM SÖYLE
    ..
    ASİM İYİ OLMANA SEVİNDİM HAMD OLSUN İYİYİM
    EVET CANIM NİHAT ÇOK KONUŞUYOR
    ..
    HAYIRLI AKŞAMLAR ARZUM ÇİÇEGİM YOK CANIM BİR SIKINTIM AKŞAM YAZDIGINDAN DOLAYI KİMSECİKLER YOK BENDE ONUN İÇİN İYİ GECELER MESAJI YAZIYORUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    AYNEN CANIM SUSKUNLUK ASALETTİR ASALETİNİ GÖSTERDİ BENİM KOMİK OLDUGUN YER NİHAT ANIL LA TARTIŞTIĞI ESNADA MURAT ANILA KAŞINI KALDIRIP SUS BOŞ VER DEMESİ HOŞUMA GİTTİ
    RAMAZAN EN İYİ PERFORMANS ÖDÜLÜNÜ ALDIGINDAN BERİ BİR HALLER OLMUŞ ÖZ GÜVEN PATLAMASI YAŞIYOR
    ANIL ONDAN DAHA İYİ
    BENİM GÖZÜMDE

    YanıtlaSil
  56. Anladım Elam❤ bomba gibiyim çok şükür?
    Ya dün akşam ben vardım Elam ama yazamadım buraya??niye yazmadığımı unuttum. Sanırım pek moralim yoktu dün? ya valla Kendi takımıda bıktı Nihattan ama gerginlik olmasın Nihat prim yapamasın diye susuyorlar hepsi? birde Nihat orada Ümiti savunuyorum ayağına Ümiti gazlamaya çalışmıyor mu?? orada da güldüm ben. Aynı şeyi Hakan Turabi kavgasında da yapmıştı Nihat. Turabiyi savunuyorum bahanesiyle Turabiye gaz vermeye çalışmıştı???

    YanıtlaSil
  57. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 03:33

    ARZUM ÇİÇEGİM İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN ??????? BİRTANEM
    BENDE NİHATIN BÖYLE YAPMASINI HİÇ ALLAMIYORUM BENDE GÜLDÜM BİR KONU HAKKINDA KONUŞUYORSUN DA NİYE BAŞKASINI ORTAYA KOYUYORSUN YANINDA ARKADAŞ OLMADAN KONUŞAMIYOR
    OYUNDA BİRDE YENİLİYOR ARKADAŞI ÇIKTIĞI ZAMAN BAGIRIYOR YAPMADIĞI ZAMAN YORUM YAPIYOR ANLAMIYORUM YENERSİN ARKADAŞIN YENİLDİĞİ ZAMAN KONUŞSA BÖYLE YAPSAN DAHA GÜZEL OLUR DESE OLMUYOR BAGIRACAK
    NİHATIN MAŞALLAHSI VAR KONUŞTUĞU KADAR PERFORMANS GÖSTERSE DAHA İYİ OLUR
    UYUDUNMU İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARZUM ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️?????????????????

    YanıtlaSil
  58. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 03:36

    İNSAN KENDİSİNE YAPILMASINI İSTEMEDİĞİ HAREKETİ KONUŞMA BAŞKASINA YAPMAMASI GEREKİYOR ???

    YanıtlaSil
  59. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 03:38

    ARZUM ÇİÇEGİM SENİN MESAJINI GÖRDÜĞÜM ZAMAN NEŞE VERİYOR BANA ELAR SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️???????????

    YanıtlaSil
  60. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 03:40

    HELAL OLSUN CUMALİYE NASIL KAZANDI
    GÖNÜLLÜLER TAKIMINI ZAYIF HALKASIYDI ?

    YanıtlaSil
  61. Uyumadım Elam bugün netimde sorun vardı. Burada internetin çekmediği sitelere erişim sağlayan program var "vpn" diye. Benim vpn'im çalışmadı bugün. Arada bir çalıştığındada anca tek yorum yazabildim:(

    Seninde yorumların bana mutluluk veriyor Elam❤uyuduysan eğer iyi geceler❤seni seviyorum

    YanıtlaSil
  62. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 03:59

    ?ARZUM ÇİÇEGİM UYUMADIM ESKİ MESAJLARI OKUDUM CANSELİM AY PARÇAM GELMİŞ HİÇ GÖRMEMİŞİM KONUŞTUĞUN ZAMAN SELAM SÖYLE ARADA YAZSIN ABLASINA ONU ÇOK SEVDİĞİMİ SÖYLE
    SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ??ARZUM ?? İYİ GECELER TATLI RÜYALAR KULAKLIĞIMI TAKIP MÜZİK DİNLEYECEK
    ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  63. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️23 Şubat 2018 04:01

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞLAR
    ???????
    Yarın akşam görüşürüz

    YanıtlaSil
  64. Cumamız mübarek olsunn hatun kişilerimmm ??? nasılsınız hepiniz Serpilim geçmiş oldun inşaAllah eniştem en yakın zamanda ayağa kalkar evde erkek hiç çekilmiyor ?? benim eşim öyle en azından çok hizmet bekliyor. Dır dır dır ??? Zaram Elamm Asimm çılgınım Arzu Gamzelimm hepinize ayrı ayrı selamlar ????

    YanıtlaSil
  65. Günaydın hayırlı cumalar arkadaşlar nasılsınız?:)))

    Nurdanım seninde cuman mübarek duaların kabul olsun
    Çiçeğim iyi olmaya gayret ediyorum. Sen nasılsın ? Nurdanım Ayselim nasıl iyimi? Onu çok özledim ya Ayselime selam söyle

    Elam aleykum selam iletirim kankam

    YanıtlaSil
  66. Gunaydinlar :) hayirli sabahlar :) gununuz aydin :) neseniz bol :) enerjiniz yuksek :) cumanin mubarek olsun :) gulen yuzunuz hic solmasin :) yuzunuzde hep gulucukler olsun :) nasilsiniz canlar :) :) :)
    Nurdanim Zaram ben iyiyim sizde iyisinizdir insallah :) :) :)

    YanıtlaSil
  67. Arkey Madhubala23 Şubat 2018 13:25

    Kızlar okuldayım.Vakıt bulunca yazacagım.Hayırlı cumalar.Sızı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  68. Zaram?Asim?Serpilim
    Ayşenurum ?Arzum
    Ulkerim?Mahrim
    HAYIRLI CUMALAR ??
    ????
    ARZU BİTANEM eline sağlık. Şeker Portakalinin özeti çok güzel olmuş?? çocukluğuma götürdün beni kuzum??

    YanıtlaSil
  69. Zaramm bu paşamız mı senin profildekii kaş göz sana benziyorr bin maşaAllah BarekAllah ❤️❤️❤️ Rabbime emanet olsunlar guzularımızz


    Ayselim bir kaç gündür yok bizde çok merak ediyoruz inşaAllah yazar en yakın zamanda

    YanıtlaSil
  70. Nurdanım evet profilimdeki oğluşum Asim koymamı istemişdi
    Amin İnşaallah

    YanıtlaSil
  71. Iyi akşamlar Elam, Zaram , Serpilim, Defnem, Nurdan?
    Ekrem abi, Engin abi?‍♀️ geç oldu ama hepinize hayırlı cumalar:)
    Gerçi Zaramla Whatsaptan konuşuyoruz ama burada da yazayım dedim?
    Defnem sağol?insanlar çocukken okuyor biz çocukken dünya edebiyatı olarak genelde rus eserleri okuduğumuzdan yeni okudum Şeker portakalını?

    YanıtlaSil
  72. Hayırlı cumalar cümleten bugün yoğun bir iş günü idi kusura bakmayın ilgilenemedim.

    YanıtlaSil
  73. Tik tak tik tak
    Ben geldim ??
    Kızlar nasılsınız??
    Zaram, Asim, Serpilim, Nur saklımım, Elamm...Ülkercan Defnecan hepinizi özledim valla..
    Defnecan doğum günün nasıl geçti?
    Ya ben wife ın kıymetini öğrendim..
    23 gün wıfesız çok zor geçti ???
    Sonunda survivorda başladı..dün gönüllüler kazanıyor diye uyuyamadım resmen :-)
    Gönüllülere destek veren kaç kişiyiz biz??
    Ekrem abi Engin bey sizler nasılsınız? Bu gün 23 Fewral Şubatdı galiba..Erkekler günü..sizide kutlarım..

    YanıtlaSil
  74. Dünden sonra Anılın en büyük destekçisi benim Mahrim?tabi dolayısıyla Gönüllülerinde?✌✌

    YanıtlaSil
  75. İyi akşamlar

    Hoş geldin Mahrim sağol seni sormalı

    Bugünkü bölüm çok heycanlı.
    Ödül çok güzel inşallah all star kazanır Ademin midesi bayram eder.
    Adem yine güzel performans sergilesin bu sezon en hızlı yarışmacısı Adem fakat su oyunlarında pek iyi değil
    Allah yardımcısı olsun paşamın

    Ayşenur'um ruh ikizim canım kankam nerdesin seni çoook özledim bi ses ver da

    YanıtlaSil
  76. Nihat'la Cumali ne kadar çok ve boş konuşuyor ikside saygısız ve kavgacı
    Cumali takımın huzurnu bozuyor
    Cumali'ni geçen sezon'daki Sedat'a benziyor Allah takım arkadaşlarna sabır versin

    YanıtlaSil
  77. HAYIRLI GECELER KIZLAR ??
    MAHRICIM HOŞGELDİN?
    Özledik seni sağol kuzum seni sormali. Doğum günümde işyerinde pasta kestik,komşularım da sürpriz yaptı. Ailem doğdum doğalı hiç hatırlamadı. Ablam hatırlatır onlara..
    Doğumumdan memnun muyum emin değilim ?

    YanıtlaSil
  78. Bence kimse iyi ki doğmuşum demiyordur?Seçme şansımız olsa hepimiz dünyaya gelmemeyi isterdik?

    YanıtlaSil
  79. Zaram whatsappa giremiyorum internet çekmiyor??oradan sana yine bir yollamıştım o da gitmedi?

    YanıtlaSil
  80. Cumali hala ergenliğini tamamlayamamış? Çıkışa gel der gibi Ormana gel nedir ya?

    YanıtlaSil
  81. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️24 Şubat 2018 00:24

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..

    ZARAM KANKAMMM ❤️
    ARZUM❤️ SERPİLM❤️ ASİM NURDANIMM ❤️
    HAMD OLSUN İYİYİM
    ..
    MAHRİM ❤️ HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR
    KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

    YanıtlaSil
  82. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️24 Şubat 2018 00:27

    AYNEN ARZUM ❤️
    NE SÖYLEMEK İSTİYORSA SÖYLE HER YERDE KAMERA VAR

    YanıtlaSil
  83. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️24 Şubat 2018 00:55

    HOŞ BULDUK ARZUM
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    CANINI SIKAN BİRŞEYLER Mİ VAR ÇİÇEGİM ???BUGÜN HEP AKLIMDAYDIN

    YanıtlaSil
  84. Yok Elam hiç bişey canımı sıkamıyor benim çok şükür:)
    Ne demiş Hz.Mevlana :
    "Sus dilim.
    Sus...Şimdi sükut zamanı. Yüreğini sıvazla "vav" ile. Sonrada gülümse " Elif " bereketiyle..."

    ??Gülümsüyorum bende hep??✌
    Sen nasıl günün nasıl geçti Elam?

    YanıtlaSil
  85. Mahrim ben iyiyim sen nasilsin iyisindir insallah
    hayirli geceler Defnem
    Elam hep iyi ol canim bende iyiyim
    Zaram onlarin isi hep bos konusmak acun onun icin aparip onlari ora
    Serpilim Aysenurum nerdesiniz canlar

    YanıtlaSil
  86. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️24 Şubat 2018 01:22

    ASİM SENDE HEP İYİ OL GÜLÜM HAMD OLSUN İYİYİM
    AYNEN CANIM BOŞ KONUŞUYORLAR
    ASİM HAMGİSİNİ TUTUYORSUN ❤️❤️
    ..
    ARZUM İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ
    BENİM İÇİN DEGERLİ OLDUGUN İÇİN BUGÜN HEP AKLIMDAYDIN
    BENDE MEVLANA SÖZLERİNİ ÇOK SEVERİM ❤️❤️❤️
    SENİN GÜZEL YÜZÜMÜN HEP GÜLSÜN HAYATIM
    GÜNÜM GÜZEL GEÇTİ AYNI MARATON