Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak? Adaya Kim Veda Edecek?

Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak? Adaya Kim Veda Edecek? TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018 13. Bölümde Ödül oyunu ve Survivor adasına bir veda gerçekleşecek. Peki Survivor 2018 Gönüllüler Takımından Kim elenecek?

Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak


 

Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak, Survivor 2018 bütün heyacanı ile TV8 ekranlarında devam ediyor. Survivor 2018'de en son bu sezonun 2. dokunulmazlık oyunu oynanmış ve oyunu All Star takımı kazanarak rahat bir konsey geçirmişlerdi. Gönüllüler takımı ise ada konseyinde eleme adayı için oy kullanmış Birsen Bekgöz ve Gizem Kurtulan 5'er oy alarak ikisi de potaya girmişti. bireysel dokunulmazlık kolyesini kazanan Melih Cumali Akgül'ün ismini vererek 3. eleme adayı olarak onu belirlerken, haftanın performans birincisi Yağmur elenmeyeceğini düşündüğünü söyleyerek Ramazan'ın ismini vererek onu da 4. eleme adayı olarak belirlemişti.

 

[caption id="attachment_55913" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 2018 27 Şubat akşamı Ödül Oyunu ve akabinde ise Ada Konseyi gerçekleşecek. Bu akşam Ödül oyununda hız ve güce dayalı bir parkur yarışmacıları bekliyor olacak. Parkur sonrasında atışların sonucu belirleyeceği oyunun galibi ile ilgili bir tüyo şu an için elimize ulaşmadı. Ama parkura bakıldığı zaman oyunun All Star takımına yönelik olduğunu düşünüyoruz.

[caption id="attachment_55914" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

 


 [kirmizitext]Survivor 2018 27 Şubat Kim Elenecek ? Tahminlerinizi Bizimle Yorum Yaparak Paylaşabilirsiniz[/kirmizitext]


 


[caption id="attachment_55912" align="aligncenter" width="500"]Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 27 Şubat Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]
Birsen BEKGÖZ

Almanya'nın Berlin şehrinde hayata gözlerini açan ancak aslen Ankaralı olan Birsen Bekgöz, 18 Ekim 1980 tarihinde doğdu. Enka’nın kısa mesafe koşucularından olan Birsen Bekgöz, lisansını Kıbrıs’ta bulunan Doğu Akdeniz Üniversitesi’nde tamamladı. Türkiye'nin milli koşucularından biri olan Birsen Bekgöz, üç Türkiye rekorunun sahibi. Kariyeri boyunca birçok kez Türkiye Şampiyonluğu yaşayan Birsen Bekgöz, 200 metrede 2004 ve 2005, 400 metre engellide 2004, 2006, 2010 ve 2013 yıllarında zirvede yer alan isim oldu. 2004 yılında Cezmi Or Kupası'nda 400 metre engellide altın madalya kazanan Birsen Bekgöz, İspanya'nın Almeria kentinde 2005 yılında düzenlenen Akdeniz Oyunları'nda 200 metre, 400 metre engelli, 4x100 metre bayrak koşusu ve 4x400 metre bayrak koşusu dallarında yarıştı.

Gizem KURTULAN

23 Yaşında Bursa’da Uludağ Üniversitesi’nde fitness antrenörlüğü yapıyor. Uzun yıllar lisanslı olarak basketbol oynamış. Triatlon’da Türkiye üçüncüsü olmuş. 10 yıldır sporla uğraşıyor. 8 yıl lisanslı olarak sporla ilgileniyor.

Cumali AKGÜL

Cumali Akgül Iğdır doğumlu ve 32 yaşındadır. Evli ve dört çocuk babası olan Cumali Akgül, Survivor 2018 Gönüllüler takımının ilk yarışmacısıdır. Cumali, Iğdır’dan İstanbul’a 50 günlük yürüme serüveninden sonra Survivor kadrosuna dahil edildi.

Ramazan Kalyoncu

Rize’li. İstanbul’da yaşıyor. Modellik yapıyor. Diksiyon ve oyunculuk eğitimi almış. Fitness ile uğraşıyor. TV8 yarışmalarından Göz6 yarışması ile adını duyurdu.

71Yorum

  1. Herkese gunaydin hayirli gunler
    Gizem elenir

    YanıtlaSil
  2. Tünaydın asim.sanada hayırlı günler balım.bende gizem elenir diye düşünüyorum. ah birde bakmışın ramazan elenmiş müko olur? ama pek sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aysenurum selam canim nasilsin?
    Yok ya ramazan gitmez nerde keske ama illaki gidecek bi gun sampiyon olacak hali yok ya :)

    YanıtlaSil
  4. Asim selam bitanem iyiyim şükür sen nasılsın güzelim? Ramazan şampiyon olamaz anca şampuan olur? eninde sonunda elenecek zamanın gelince.gönüllülerden şampiyon çıkma ihtimali şuan çok düşük zaten.
    Birde asim bu ecem nerde birşey mi oldu gerçi pekte bir gereği yok adaya gelmeden pek iddialı konuşuyordu umduğu gibi çıkma dı galiba survivor...

    YanıtlaSil
  5. Iyi olmagina sevindim Aysenurum hep iyi ol bitanem :D ecemin nerde oldugunu bende bilmiyorum hic konusmuyorlar bile

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar

    Gizem elenir diye düşünüyorum

    Bence Ödülü al star kazanır...


    Asim biriciğim nasılsın iyimsin?

    Ayşenur'um canım kankam nasılsın İyimisin günün nasıl geçiyor?

    YanıtlaSil
  7. Zaram canım kankam çok şükür iyiyim günüm nasıl geçsin ki iste ders çalışmakla geçiyor... sen nasılsın balım?
    Tatlı yeğenim nasıl benim için öp yanaciklarindan.
    Ödülü inşallah all star kazanır adem paşam aç kalmasın...ben de gizem gider diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Iyi akşamlar millet:)
    Eğer doğru bilgiyse sms sıralama şuşekildeymiş:
    1. Cumali
    2.Ramazan
    3. Birsen
    4. Gizem. Elenmiş???
    Cumalinin Ramazandan daha fazla oy almasına şaşırdım? herhalde Ramazanın son terbiyesizliği ona baya oy kaybettirmiştir?puff Cumali kolay kolay elenmeyecek demek ki. Ödül oyununun fragmanını izlemedim ama gönüllüler kazanmıştır bence?

    YanıtlaSil
  9. Ya nihat dogan murata gerizekali demis dudugu duymadigi icin dogrumu? Siz gordunuzmu
    bide bi yerde bugun gonullulerin kazandigi yazilip acaba dogrumu

    YanıtlaSil
  10. Evet doğru. Romanyayla oynanan oyunda ilk başta 6-1 Türkiye öndeydi ya. Işte o bir sayıyı Murat kaybetmişti. O oyunda Nihat gerizekalı diye bağırdı Murata. Tabi daha çok Ümit Karanın sesi duyulduğu için çok farkedilmedi Nihatın gerizekalı demesi?

    YanıtlaSil
  11. Ayşenur'um canım kankam iyi olmana sevindim bende oluşumda çok şükür. İyiyiz survivor özetni izliyorum
    İnşallah ya ödülü all star kazanır
    Ademin midesi bayram eder

    YanıtlaSil
  12. Kabak Anılın başına patladı iyi mi??Gizem çok gözümden düştü ya? Giderayak intikam alayım çamur atayım diyor galiba?Anıl sınıf başkanıymış?Zaten senin performansın baya iyidi Gizemcim. Anıllarda seni çekemedikleri için yazdılar?hiç olmayan performansınla alakası yok yazılmanın?All starda Nagihan nasıl kıskanılıyorsa Gönüllülerde de seni kıskanıyorlar bebeğim?

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Şubat 2018 01:18

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNİZE İYİ BAKIN
    ..
    ARZUM AYNEN GİZEMİN BÖYLE BİRİ OLDUGUNU HİÇ DÜŞÜNMÜYORDUM BENİM GÖZÜMDE EN ZAYIF HALKA



    ..
    ASİM ARZUNUN DEDİGİ GİBİ ROMANYAYLA OYNADIĞI ZAMAN SÖYLEDİ O ZAMAN NİHAT ÇOŞMUYDU

    YanıtlaSil
  14. Iyi aksamlar Elam sen nasilsin canim
    Serpilim nerdesin

    YanıtlaSil
  15. Zaram??Serpilim?Asim
    Ayşenurum ?Arzum
    Ulkerim?Mahrim
    Iyi geceler öpüyorum sizleri..

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Şubat 2018 01:38

    ASİM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ...
    ..

    YanıtlaSil
  17. Hep iyi ol Elam bizde iyi olmaga calisiyoruz iste :)
    Iyi geceler Defnem tatli ruyalar :)

    YanıtlaSil
  18. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Şubat 2018 02:39

    ZARAMMMM ?? ARZUMMM??
    SERPİLM ?? MAHRİM ??
    CANSELİM ??
    ...
    NERDESİNİZ NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAH'A EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞLAR
    ????????????

    YanıtlaSil
  19. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Şubat 2018 02:39

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ASİM ?
    ...
    AYŞENURUM NURUM NERDESİN ?

    YanıtlaSil
  20. Iyi gunler hepinize :) ama kimse yok

    YanıtlaSil
  21. Arkey Madhubala28 Şubat 2018 15:58

    Ben varım Asım .Nasılsın canım

    YanıtlaSil
  22. Arkey Madhubala28 Şubat 2018 16:00

    Selam canlarım.Nasılsınız?Hepınızı çok özledım

    YanıtlaSil
  23. Aleykum selam Serplim bende. Seni çok özledim. Nasılsın Canım iyimsin eniştem nasıl oldu daha iyi mi?

    Elam kankam burdayım. Çok. Şükür iyiyim sen nasılsın aşkım iyimsin ?
    ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

    YanıtlaSil
  24. Serpilim bende seni ozledim canim :) ben iyi olucam kafamda sorular var beni rahatsiz ediyor ondan kurtulunca ;) sen nasilsin canim iyimisin esin nasil oldu

    YanıtlaSil
  25. Arkey Madhubala28 Şubat 2018 18:49

    Asim umarim onemli bir problemin yoktur.Sorular denince korkuyorum.
    Zaram idare ediyoruz.Cuma gunu kontrol için doktora gidecegz.Sen nasilsin

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar?‍♀️?‍♀️
    Hoşgeldin Serpilim:) Bende özlemiştim seni:)

    YanıtlaSil
  27. Arkey Madhubala28 Şubat 2018 19:41

    Hosbulduk Arzum.Nasilsn canim

    YanıtlaSil
  28. Kafama bi seyi takdim Serpilim atamadigim icinde sinirleniyorum neyse
    Gizem gitti bakalim simdi sira kime gelicek yine gonulluler kaybederse siradaki kisi birsen olur diye dusunuyorum
    bu ecem nerede ya bilen oldumu

    YanıtlaSil
  29. Ecem belindeki sorun yuzunden yokmus ama baya oldu neyse gecmis olsun

    YanıtlaSil
  30. MERHABALAR SITENIN NADIDE-I BEDÎDELERÎ??❤❤
    Mizac-i Aliniz nasıllar ?Afiyettesiniz inşaallah ??
    Zaram?Serpilim?Asim
    Ayşenurum ?Arzum
    En derin sevgilerimi sunarım sizlere??
    Asim noldu kafana neye taktın?? Önemli değildir inşaallah

    YanıtlaSil
  31. Ben iyim Serpilim. Eniştemiz nasıl diyeceğim de Zaram sorduğunda cevap vermişsin zaten. Inşallah iyi haberler verir doktor?

    Iyi günler Defnem?‍♀️Afiyetteyim çok şükür?Kitap gibi, öyle güzel, öz türkçeyle yazıyorsun ki nasıl cevap yazacağımı düşünüyorum?

    YanıtlaSil
  32. Estağfurullah Arzum sende kendi ülkenin lisanıyla cevap verirsin olur biter?? iyi olmana sevindim
    Diğer kızlar yok sanirim
    Iyi geceler hepinize..

    YanıtlaSil
  33. Hayırlı akşamlar...

    Kankam ne yapıyorsun şuan

    Asim ne oldu canımın içi canını birşey mi sıktı

    Serpilim sonunda yazabildin yaa merak etmeye başlamıştım.iyimisin.

    DEFNEM meleğim naber hayat nasıl gidiyor iyimisin.

    ELAM sen nerdesin.

    Bugün survivor yok dün adem oynamadı zaten moralim bozuldu.fox da yaparsın aşkım var onun başlamasını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  34. Hayırlı akşamlar
    Ayşenur'um canım kankam. Bugün survivor yok bende Rk'ın dizisni izliyorum shatki'yi Harman
    namı değer Vivian sen nasılsın aşkım iyimsin bende ara sıra. Yaparsın aşkımı izlierim

    Defnem hoş geldin nasılsın çiçeğim iyimsin

    YanıtlaSil
  35. Hayirli aksamlar Aysenurum nasilsin bitanem? Ya ilginc bi sey yasadim bi kisiyle ilgili o aklima takildi iste yani unutum diyorum ama surekli dusunuyorum

    Merhaba Defnem nasilsin? Kafama taktigim kisi aslinda onemsiz biri yani offf cok karisik bi sey ya neyse

    YanıtlaSil
  36. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 10:51

    ELACIIM*♡*:)
    DEFNOŞUUM*♡*:)
    Çok şükür buldum sizi:):)
    Yaa bir ay kadar falan yazamadım iş ve özel hayat yoğunluğundan dolayı yurtdışına gittim geldim bizim sitede kimsecikler kalmamış ve siteye giremiyorum girdiğim yazdığım zamanda yorumlarım çıkmıyor acaba yanlışlıkla Göker Bey beni blokladı mı diye arkadaşlarımın telefonlarından giriyorum yine çıkmıyor:(
    Tatlişlerim acaba sizde mi giremiyorsunuz bizim siteye :(
    Eeee siz nasılsınız bakiim canımcımlaar:)?:)
    Çok özledim sizi:)*♡*:)
    REYHANIM buraya yazmıyor galiba diğer tatliş arkadaşlarım nasıllar?:)
    Hepsini çok özledim:(
    Hepinizi çok seviyorum:)
    Size sımsıkı sarılıyorum ve koskocamaan öpüyorum:):)
    ALLAHA emanet olun:)
    Ba Baaayyyyy:)

    YanıtlaSil
  37. Hayırlı sabahlarr hatun kişilerimmmm ve admin beylerr ??

    Aaa Hülyaaa hoş geldin kız nerelerdesinn çok merak ettik seni nasılsın neler yapıyorsun anlat bakayımm

    ????

    Zaramm zarif çiçeğim nasılsın ne var ne yok nasılsın

    Serpiimm nasılsın okul ev ve evlilik hayatın nasıl gidiyor eniştem düzledimi epeyce

    Asii çılgınımm neler yapıyosun nasılsın duruldun bu ara sanki ne oldu sana ??

    Arzu sende iyisindir inşaAllah


    Mahrimm gece gözlü güzel özledim seni nasılsın neler yapıyorsun hayatında neler değişti anlat bakayımm

    YanıtlaSil
  38. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 11:24

    NURDANCIIM:)Tatlişim Hoşbuldum:)
    Ben çok iyim bomba gibiyim de sitemize giremiyorum o yüzden üzüldüm:(:(
    Sen nasılsın:)?:)
    Kuzucukların nasıllar:)?:)
    Ben seni öpüyorum koskocamaan sen de benim için kuzucuklarını öp? :)
    ALLAHA emanet ol:)

    YanıtlaSil
  39. Güaydın gününüz aydın neşeniz bol olsun
    Ekrem bey Engin bey

    Serplim Ayşenur'um Asim Elam Arzum Canselim Defnem Denizim Ülkerim nasılsınız iysinsisdir inşallah

    Nurdanım birtanem çok şükür iyiyim
    Sen nasılsın kuzuların nasıllar Ayselden hala haber yok mu?

    YanıtlaSil
  40. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 11:56

    ELACIIM:)
    DEFNOŞUM:)
    NURDANCIIM:)
    Sizden rica etsem bizim siteye siz girebiliyorsanız Göker Beye söyler misiniz bi kontrol etsin benim yorumlarım neden çıkmıyor:(
    Önceki kadar çok bol yorum yazamaya bilirim amma yine arasıra oraya yazmak isterim siz tatliş kankilerimle sohbet etmek isterim hepinizi çok özledim:(*♡*:)
    Hepinizi çok seviyorum*♡*
    Ba Baaaaayyy:)
    ALLAHA emanet olun:)

    YanıtlaSil
  41. Günaydın herkese?‍♀️?‍♀️?‍♀️

    Ben iyim Nurdan:) Sen nasılsın??
    Mahrinin yine interneti yok:( ağabeyi wifi şifresini ikide birde değiştiriyor. Şifreyide söylemiyor:( o yüzden yok Mahri?

    Elam dün hiç yoktun? Neredesin acaba?:(

    Zaram, Serpilim, Defnem, Ekrem abim , Engin abi bugün nasılsınız???

    YanıtlaSil
  42. Hülya ben yazmıyorum orya canım kız nasılsın nasıl gidiyor hayat


    ???

    Zaram tlfonu bozulmuş haber verememiş Ayselimm iyiymiş çok şükür şimdide ablasıgilin cenaze varmış çıcuklar onun yanındaymış

    YanıtlaSil
  43. Bende iyim Elhamdülillah Hülya dünya işleri ile uğraşmaktayım. Kızz Hülya manita yapmışsın kendine o yüzden mi terkettin bu alemi ??? öperim kuzuları tabiki iyiler onlarda abi okula gidip geliyo bizde Didoşla evdeyiz Reyhan arada bir selam veriyor bizim yazdığımız yere oda seni çok merak etmişti

    YanıtlaSil
  44. Arzu selam söyle Mahrimee görüşürsen Nur salkımının selamı var dedi

    YanıtlaSil
  45. Ve aleyküm selam:) söylerim tabi. Son iki gündür bizde konuşamıyorduk onunla:(

    YanıtlaSil
  46. Zaram?Serpilim?Asim
    Arzum?Ayşenurum
    HAYIRLI GÜNLER ??
    TEşekkür ediyorum sizler nasılsınız canlar?⭐
    ????
    O MY GOT! BIZIM HÜLYOŞ MU BU ?????????
    Aşk olsun HÜLYOŞ küstüm ben sana? Başına birşey geldi sandim. Çok şükür hayattasin. Diğer siteye ben yazmiyorum artik kimse kalmadi ve vaktim de olmuyor ama sen yazarsan düşünebilirim ??yazmayi..
    HOŞGELDİN sefalar getirdin. Yani seni engellediklerini sanmıyorum spama düşmüştür canim bir daha dene..

    YanıtlaSil
  47. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 15:59

    DEFNOŞUUM Canım arkadaşım hakkını helal et seni merakta bırakıp seni üzdüysem:(
    Aslında yorum yazdım Bulgaristana gidiyorum ve çok yoğun diye amma yorumumu görmemiş olabilirsiniz belki:):)
    Sen nasılsın tatlilim nasıl gidiyor işler güçler:)?:)
    Bu arada çok çok Teşekkür Ederim Göker Beye yazmışsın gördüm amma Göker Beyden cevap yok hala çok yoğun olduğu için herhalde kimbilir nezaman ilgilenir:(
    Yaaa çok ilginç benim yorumlarım çıkmıyor arkadaşların yazıyorlar onlar da çıkmıyor Bursa hatları ile ilgili Bi sorun mu var acaba:)?:):):)
    Öpüyorum seni tatlişim İnşallah bizim sitede görüşürüz anlatacak çok şeyim var size:):)
    Tatliş kankilerim İnşallah toplanırız yine bizim siteye:):):)
    Görüşmek üzere:)Kendine çok çok iyi bak canımcıım Defnoşum:):)

    YanıtlaSil
  48. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 16:09

    NURDANCIIM evet bu dünyada Arnav ve Sultandan daha yakışıklı ve karizmatik Biri varmış ben onu buldum:)*♡*:):):):)
    Ya da o beni buldu işte herneyse ikimiz birbirimizi bulduk işte:):):):)
    Amma Arnav ve Sultan hayranlığım devam ediyor tabi amma sadece hayranlık:):):):)
    Görüşmek üzere tatlişim:)

    YanıtlaSil
  49. Helal olsun Hülyacim. Latife bir yana da tahmin ettim kötü birşey olduğunu. Him babaannenin yanına gittin yine demek. Inşallah kötü birşey yoktur iyi mi?
    Him haber verdiysen o da çıkmamış demekki öyle olsa biri görür söylerdi. Allahim neler oluyor böyle Bursa hatti tıkandı olabilir mi böyle birşey ??? olur mu olur. Admin bey sürekli bloklama ve filtreleme işlemi yapıyordu şüpheli yorumlari engellemek için. Hatta bir ara herkes bloklandi site kitlendi. Ben de elimi etegimi çektim ??
    Çok garip ben çözüm ureticem HÜLYOŞ müsterih ol.
    Öpüyorum ben de Allah'a emenet ol kuzum??

    YanıtlaSil
  50. Helal olsun Hülyacim. Latife bir yana da tahmin ettim kötü birşey olduğunu. Him babaannenin yanına gittin yine demek. Inşallah kötü birşey yoktur iyi mi?
    Him haber verdiysen o da çıkmamış demekki öyle olsa biri görür söylerdi. Allahim neler oluyor böyle Bursa hatti tıkandı olabilir mi böyle birşey ??? olur mu olur. Admin bey sürekli bloklama ve filtreleme işlemi yapıyordu şüpheli yorumlari engellemek için. Hatta bir ara herkes bloklandi site kitlendi. Ben de elimi etegimi çektim ??
    Çok garip ben çözüm ureticem HÜLYOŞ müsterih ol.
    Öpüyorum ben de Allah'a emenet ol kuzum??

    YanıtlaSil
  51. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 16:14

    Evet NURDANCIIM Arnav dan ve Sultan dan daha yakışıklı ve karizmatik birini buldum:):):):):):)

    YanıtlaSil
  52. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 16:25

    DEFNOŞUM Göker Bey kuruların yanında yaşlarıda yaktı galiba:):):):):)
    Topumuzu engelledi sanırım :):):):)
    O yüzden belki şuan sitede kimse yok:(
    Çok şaşırdım bi giremedim ilk önce sonra girdim baktım kimse yok sonra yorumlarım çıkmadı çıldırdım sonra arkadaşların telefonlarından denedim yine yok siz yazın dedim yazdılar yine yok:):):):)
    Gülsem mi ağlasam mı bilemedim vallahi :):):(:(

    YanıtlaSil
  53. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 16:34

    Yok DEFNOŞUM çok şükür kötü bir şey yok babaanniş çok iyi bomba gibi kendisi çağırdı bizi Tolga ile tanışmak istedi anneciğim ve Tolganın teyzoşu ile birlikte gittik sonra onlar döndüler bizim anneciğimle kaldık orada biraz:):):)

    YanıtlaSil
  54. Defne?⛄⛈1 Mart 2018 17:25

    Oh çok şükür aman iyi olsun. Tanışma faslının da güzel geçmesine çok sevindim. Rabbim tamamına erdirsin iyi insanlarla karşılaştırsin seni Hülyacim ???
    Admin Beyin cevap vermesini bekliyorum inşaallah çözüm üretip,el atacaktır inşaallah
    Bu arada Reyhanin hem annesi hem ninesi hastaydi en spn yazdığında işleri de yoğundu. Yzun süre yazacağını sanmıyorum. Merak etme ilk firsatta yazacaktır..

    YanıtlaSil
  55. Defne?⛄⛈1 Mart 2018 17:37

    HA HÜLYOŞ OLUR DA BENİ BULAMAZSAN,ACİL BIR DURUM OLURSA BENI
    KÖRDÜĞÜM DIZICENTER'DA))) BULABILIRSIN... OKEY ÖPÜYORUM SENİ ??

    YanıtlaSil
  56. aaa buldum hulyam burdamisin seni cok merak ettim ve cok ozledim nasilsin SENİ COK SEVİYORUM HULYAAAAAA..... ASK BOCUSU.....

    YanıtlaSil
  57. Arkey Madhubala1 Mart 2018 21:34

    Kızlar hayatım bıraz karıştı.İşlerın ıçınden çıkamıyorum. Bır muddet yazamaya bılırım.Hepınızı çok sevıyorum.Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  58. Hayırlı akşamlar
    Serplim ne oldu bitanem......
    kötü bir şey yokdur inşallah
    Allah işlerine kolaylık versin
    Bende seni çok seviyorum

    Arkadaşlar Cumartesi Türkiye Romanyala yine oynayacakmış inşallah bu defa Türkiye kazanır.. Şimdiden heyecanlandım cumartesini iple çekiyorum

    YanıtlaSil
  59. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 22:55

    İSABELLAcıım:)*♡*:)
    Tatliş ponçiğim benim:) Geldim ikiz prensesim beniim:) ben de seni çok özledim:)Ben de seni çok ama çoooook seviyorum?
    Ben çok iyim Teşekkür ederim:)Sen nasılsın:)?
    İremsu ne yapıyor o da iyi mi:)?
    Öpüyorum seni tatliş yanaklarından?
    Görüşürüz İnşallah bizim sitemizde:) Kendine çok çok iyi bak?
    Ba Baaayyyy:)?

    YanıtlaSil
  60. Arnav ve Sultan hayranı Hülya1 Mart 2018 23:05

    DEFNOŞUUM Canım arkadaşım çok Teşekkür ederim benim sorunumla ilgilendiğin için:)*♡*:)
    Göker Bey de sağ olsun sorunu çözmeye çalışıyor:) çok ilginç engelleme bloklama yokmuş amma yorumlarım çıkmıyor az önce yine deneme yorumu yazdım amma hala soru çözülmemiş nasıl bir şeyse artık vallıhi kafayı yiyeceğim :(
    Öpüyorum seni güzel yanaklarından:)
    Görüşürüz:)

    YanıtlaSil
  61. Serpilim noldu kotu bi sey yoktur insallah kendini fazla uzme allah kolaylik versin bende seni seviyorum canim benim bizi habersiz birakma
    Iyi aksamlar hepinize

    YanıtlaSil
  62. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️2 Mart 2018 00:31

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAH'A EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    ..
    ZARAMMMM, ASİM SERPİLM , NURDANIMM
    AYŞENURUM NURUM GELDİM CANIM DÜN ÇOK YORGUNDUM ONUN İÇİN YAZAMADIM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ..
    ARZUM ÇİÇEGİM GELDİM NEŞE KAYNAĞIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    DÜN ÇOK YORGUNDUM ONUN İÇİN YAZAMADIM GÜL BAHÇEM
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ELAR
    ...
    HÜLYAMMMMM AŞKİTOŞKUM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN SENİ NR
    BURDA GÖRMEK ÇOK GÜZEL NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR BİRTANEM
    SÖYLERİM CANIM GÖKER BEYE TEKRAR DAN HOŞ GELDİN GÜL Yüzlüm
    ,,,,

    ???????????????????FB ????????????????????

    YanıtlaSil
  63. Teşekkürler Arzu sen nasilsin? Engin bey ve benim işyerinde yoğun bir mesaimiz oluştu kusura bakmayın sizlerle ve siteyle ilgilenemedik. Ama telafi etmeye çalışacağız inşallah.

    YanıtlaSil
  64. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️2 Mart 2018 00:33

    HÜLYAM AŞKİTOŞKUM
    SANA KIRGINIM SENİ NE KADAR ÇOK MERAK ETTİM Kİ ????

    YanıtlaSil
  65. Iyi akşamlar Zara hanım nasılsınız

    YanıtlaSil
  66. Ekrem Beyin dediği gibi bir kaç gündür başımız biraz kalabalık herkesten özür dilerim kendi adıma halimi hatırımı soran herkese teşekkür ederim iyi olmaya gayret ediyoruz umarım hepinizde çok iyisinizdir

    YanıtlaSil
  67. Arnav ve Sultan hayranı Hulya2 Mart 2018 10:37

    *♡*ELAcıım*♡*canparem Hoşbuldum:):)
    Tatliş arkadaşım ben çok iyim Teşekkür ederim:)
    Sen nasılsın canım arkadaşım:)?:)
    Seni ve diğer can arkadaşlarımı çok özledim:)
    Nolur bana kırılma seni üzdüysem özür dilerim canparem :)?