Survivor 2018 All Star 13 Şubat Ödül Oyunu. All Star Takımına Kim Geçti? (By Arzu)

Survivor 2018 All Star 13 Şubat Ödül Oyunu:Survivorun 13 şubat akşamı yayınlanan bölümünde takımlar adam başı 3'er tane Züber atıştırmalık ödülü için mücadele ettiler.

[caption id="attachment_55717" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 All Star 13 Şubat Ödül Oyunu Survivor 2018 All Star 13 Şubat Ödül Oyunu[/caption]

Ilk oyun Hakan ve Murat arasında oynandı. Parkurun ilk engelinde Murat Ceylanın ayağı kayıp düştü ve bir sakatlık yaşadı. Oyunun sonunda parkurda az farkla önde gelen Hakan Hatipoğlu atışlarda da başarılı oldu ve kazandı. 1- 0 Gönüllüler takımı öne geçmiş oldu. Damla ve Yağmur'un yarıştığı ikinci oyunda Damla kazanarak durumu eşitledi . 1-1 yaptı. Kıyasıya mücadele devam ederken, durum 2- 2 eşitken sıra Cumali ve Turabi eşleşmesine geldi.Turabı parkurun başına giderken, Turabi'nin genelde strateji gereği Cumali'yi seçmesi ile ilgili Hakan Hatipoğlu önlerinden geçmekte Turabi'ye laf attı. Gerginliğin fitilini ateşlemiş oldu. Yinede bu atışmaları fazla büyümeden Turabi yoluna devam etti. Oyunun sonucunda parkurda neredeyse Turabi ile başbaşa gelen Cumali kazandı ve Turabi'yi adeta hezimete uğrattı. Ama fragmanlarda izlediğimiz asıl gerginlik ise Ramazan ve Turabi'nin eşleştiği 13.oyunun sonunda yaşandı. Durum 6-6 eşit devam ederken Turabi Ramazan'ı yenerek All star takımını 7-6 öne geçirdi. Oyun bittiğinde ise Gönüllüler bench'inden Hakan Hatipoğlu'nun Turabi'ye laf atıp "Gel buraya kadar" demesinden sonra olay büyüdü. Turabi kendini Hakan'nın üzerine yürürken buldu. O da yetmezmiş gibi Nihat Doğan bir ağabey edası ile Turabi'ye destek çıktı. Nihat Doğan'da Gönüllüler takımındaki Marcus'un üzerine yürüdü. Neyse ki takım arkadaşları tartışmanın daha fazla büyümesine izin vermediler. Tüm bu yaşananlardan sonra oyunu kazanan takım 10-7'lik bir skor ile All star takımı oldu. Ama bu akşamın tek kazananı All star takımı değildi. Cumali yarıştığı iki oyunda da kazanarak bu akşam izleyenleri ve All star takımını şaşırttı.

[caption id="attachment_55718" align="aligncenter" width="400"] Survivor 2018 Ada Konseyi[/caption]

All star'daki Hakan Hatipoğlu'nun Gönüllülere geçmese ile takım sayılarında bir dengesizlik oluşmuştu. Acun Ilıcalı ilk bölümde bu dengesizliğin giderilmesi adına Gönüllüler takımından bir kızın ada oylaması ile All star'a geçeceğini açıklamıştı. Ve oylama bu akşam ki bölümde yapıldı. All star'daki kızlar kendi takımlarına geçecek olan yarışmacının Gizem ve ya Gamze ikisinden biri olabileceğini düşünüyorlar iken. Gönüllüler All star kızlarını yanılttı performansı Gizem ve Gamze'den biraz daha iyi olan Ecem yapılan oylama sonucu All star takımına transfer oldu.


[caption id="attachment_55719" align="aligncenter" width="400"] Survivor 2018 All Star Takımına Kim Geçti[/caption]


[kirmizitext]Özet ve Analiz İçin Arzu Hanıma Teşekkürler[/kirmizitext]

20Yorum

  1. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 18:26

    Eline sağlık Zarinom :-D :-)

    YanıtlaSil
  2. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 18:27

    Menekşem sana cevabı mailde yazdım.

    YanıtlaSil
  3. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 18:28

    İnci çiçeğim bende senle konuşmayı özledim. Ama bir türlü açlmyor şu kahr olası hesap :-( :-@

    YanıtlaSil
  4. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 22:16

    Kusura bakma menekşem ismini yanlış okumuşum.

    YanıtlaSil
  5. Elinize saglik cok guzel.olmus selam.herkese

    YanıtlaSil
  6. Asim teşekkür ederim SİZLER nasılsınız ???
    Zaram niçin yazmadi bugun?
    Serpilim diğer siteye gelmişsin merak ettiğim bi diziyi anlatmissin çok teşekkür ederim çok naziksin seni çok seviyorum ????
    ???
    TATLICI ÜLKER NASILSIN KUZU bizi terk ettin Demet hocaya sevgilerimizi ilet çok öpüyorum seni kuzum????

    YanıtlaSil
  7. Iyi akşamlar Defne?‍♀️?‍♀️?‍♀️Demet hangi Demet kız? Bizim Demet?? Ülker Demeti tanımıyor ki??sanırım o selam Eylüle gidecekti:)
    Demete de ben iletirim selamını canım?‍♀️

    YanıtlaSil
  8. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 23:36

    İyi akşamlar DEFNEM :-D Canım aslında ben sizi diyil o siteyi terk etdim.
    Benim cesur ortağın yani Demetim bu aralar özel sorunlarıyla uğraşıyor ne yazıkki :-( :-( Ben bile haftada anca 2, 3 kez konuşa biliyorum. Ama gelince merak etdiyini mutlaka yazarım.

    YanıtlaSil
  9. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 23:39

    Yine çok tatlısın ya :-D :-D :-D :-D :-D

    YanıtlaSil
  10. Arzucum bu Türkçe ogretmeni DEMET Ülkerin arkadasi. Bizim Demeti biliyorum kuzum??
    Yinede çok teşekkür ederim
    ????
    Him anladim ÜLKERCIM Allah insirah versin Demet hocaya teşekkür ederimm öpüyorum sizleri??

    YanıtlaSil
  11. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 23:42

    Tontiş yanaklım özledim seni ya :-( Moralimde bozuk demiştin. Çeşki konuşa bilseydik. Sen şimdi uyuyorsundur. İyi uykular SENİ ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  12. Tatlıcı Ülker14 Şubat 2018 23:44

    Bende seni çok öpüyorum Defnoşum :-D :-D :-D

    YanıtlaSil
  13. Pardon Defne. Demette öğretmenlik okuyor ya o Demet sandım ben???

    YanıtlaSil
  14. Mersinli ELA ❤️❤️❤️15 Şubat 2018 00:52

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    ARZUM ÇEÇEGİM DÜN YAZDIGIN YORUMU OKUDUM
    KENDİNİ BENİ KOYMA ÇÜNKÜ BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM
    BEN DEGER VERMİŞSEM ÖLENE KADAR
    SEN HEP BENİM KALBİMİM İÇİNDE OLACAKSIN CANIM ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  15. Iyi akşamlar Elam nasılsın??

    YanıtlaSil
  16. Mersinli ELA ❤️❤️❤️15 Şubat 2018 01:46

    ARZUM ??? HAMD OLSUN İYİYİM
    SEN NASILSIN İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    EMEGİNİZE SAĞLIK ŞİMDİ GÖRDÜM İSMİNİ

    YanıtlaSil
  17. Mersinli ELA ❤️❤️❤️15 Şubat 2018 01:47

    KIZLAR NERDESİNİZ SİZLERİ MERAK EDİYORUM
    ..
    ZARAM SERPİLİM ASİM ÜLKERİM
    ..
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  18. Çok şükür bende iyim Elam?
    Biraz başım ağrıyor sadece

    YanıtlaSil
  19. Mersinli ELA ❤️❤️❤️15 Şubat 2018 02:19

    ARZUM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN İLAÇ ATIP DİNLEN
    BAŞ AĞRISI NI İYİ BİLİRİM BENİM DE MİGRENİM VAR
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ÇEÇEGİM ?

    YanıtlaSil