Survivor 2018'e veda edecek ilk isim kim olacak? Survivor 2018 20 Şubat ödül oyununun kazananı hangi takım olacak?

Survivor 2018'e veda edecek ilk isim kim olacak? Survivor 2018 20 Şubat ödül oyununun kazananı hangi takım olacak? Dokunulmazlık Oyununu kaybeden Gönüllüler Takımı 3 Aday belirledi. Peki elenen yarışmacı kim olacak?

Survivor 2018'e veda edecek ilk isim kim olacak?


Survivor başladığından bu yana bir oyun dışında oynanan tüm oyunları kaybeden Gönüllülerin Dokunulmazlık oyununu da kaybetmesi ile Gönüllülerin adası iyice karıştı. Ada oylamasında ilk elenme adayı Cumali oldu. Zaten adada yaşanan çoğu gerginliğin baş rolünde olan Cumali konseyde isminin çıkmasından sonra iyice hırçınlaşacaktır. Bireysel dokunulmazlık kolyesini kazanan Funda'nın eleme adayı olarak gösterdiği isim Yağmur oldu. En iyi performans kolyesinin sahibi olan Ramazan ise üçüncü elenme adayı olarak Marcus'un ismini verdi.
Diğer taraftan Gamze Survivor şartlarına uyum sağlayamadığı için Dokunulmazlık oyununa katılmayıp gözetim altında tutuluyordu. Acun Ilıcalı Gamze ile ilgili kesin kararın bir sonraki konseyde vereleceğini açıklasa da , büyük ihtimalle Gamze yarışmaya devam edemeyecek.
Elenme adayı olan Cumali, Yağmur ve Marcus üçlüsünden ise kimin eleneceği merak konusu..
Sırf Survivor'a katılabilmek için Iğdır'dan İstanbul'a 1600 km yürüyerek gelen Cumali bu çabası ile halkın sempatisini kazanmıştı. Bu oylamada adaya veda etmeyeceği kesin olan tek isim Cumali gibi gözüküyor.
Marcus ise ilk tanıtım fragmanında farklı tarzıyla birçok kişinin dikkatini çekmeyi başarmıştı. Performansı çok iyi olmasa da Cumali ve Yağmur'a nazaran biraz daha iyi performans sergiliyor.
Bu durumda Gönüllüler adasına halk oylaması ile veda edecek ilk isim büyük ihtimal ile Yağmur olacak.
Bu konu hakkında tahmin ve görüşlerde bulunabilirsiniz.

[caption id="attachment_55829" align="aligncenter" width="450"]Survivor 2018'e veda edecek ilk isim kim olacak Survivor 2018'e veda edecek ilk isim kim olacak[/caption]

Survivor 2018 20 şubat ödül oyununun kazananı hangi takım olacak?


Survivor 2018 All star takımın ezici üstünlüğü ile devam ediyor.
Günlerdir hiç bir oyunu kazanamayan Gönüllüler için bu oyunu kazanmak çok önemli. Yemek yemekten ziyade Gönüllüler'in Survivor'da varlık gösterebilmeleri için artık oyun kazanmaları lazım.Oyun kazanmayı bir yana en azından o kadar büyük farkla kaybetmemeleri lazım.

All Star takımı oyunlardaki galibiyetleri ile takım ruhunu yakalamış gibi gözükselerde yavaş yavaş bölünmeler başladı.
Takımdaki hemen hemen herkes kendi dönemlerinde final görmüş isimler olunca All Starların kendi aralarında ego yarıştırmamaları imkansızdı. Kızların arasında "Ben yarışmak istiyorum" gerginliği baş gösterirken. Nihat Doğan ve Ümit Karan arasında takıma "ağabeylik, kaptanlık" yapma savaşları başladı. Ümit Karan futbolcu olmasının avantajı ile takım oyunlarını yönetmekte oldukça başarılı. Diğer tarafta ise Nihat Doğan'ın onu adada tutacak bir performansı olmayınca o da çareyi oyunlarda takıma kaptanlık yapmaya çalışmakta buldu. Ve bu kaptanlık yarışlarında Ümit Karan Nihat Doğan'ın egosuna bir hayli ters düştü tabi ki. Adaya geldiği günden beri "Ego savaşlarını bir kenara bırakalım " diyen Nihat Doğan Dokunulmazlık oyunu sırasında isim vermeden Ümit Karan'a laf atarak All Star'daki ilk büyük Ego savaşını kendisi başlatmış oldu.

[caption id="attachment_55830" align="aligncenter" width="450"]Survivor 2018'e veda edecek ilk isim kim olacak Survivor 2018'e veda edecek ilk isim kim olacak[/caption]

Tüm bu yaşananların ardından Dokunulmazlık oyunu sonrası oynanacak ilk ödül oyununu hangi takımın kazanacağı merak konusu. Son oyunları 10-1. 10-3 gibi büyük farkla kaybeden Gönüllüler'in bu ödül oyununu da kazanması bir hayli zor gibi gözüküyor.

Bu konu ile ilgili tahmin ve yorumlarda bulunabilirsiniz.

86Yorum

  1. Zaram?Serpilim
    Asim?Ayşenurum
    Arzucum? Ulkercim
    Hayırlı günler öpüyorum sizleri ??????

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Defnem??

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı günler
    Nasılsın Defnem bende seni öpüyorum


    Bence Cumali elenir.
    diye düşünüyorum :))))

    Ödülü büyük ihtimale
    yine All star kazanır .
    Ama bu sefer gönüllüler kazansın isterim

    YanıtlaSil
  4. Sağol Zaram sizleri sormali?
    Ay bu Nihat Doğan'i kim çizdi oraya ya resmen komedi???

    YanıtlaSil
  5. Sanada Merhaba DEFNOŞUM :-D :-D :-D

    YanıtlaSil
  6. Kızlar Asiden haberi olan var mı? Nerde bu kız ya. :-(

    YanıtlaSil
  7. Asinin abisi rahatsız ya. O yüzden yokum demişti Ülkerim??

    YanıtlaSil
  8. Zaram şu hafta gönüllüler arasında genel sms oylaması yapılsa Cumali ilk 3 te olur kesin. Gönüllülerde ilk ismi belli olan kişi oydu. Ve de Iğdırdan İstanbula yürüdü ya baya seveni vardır onun.

    YanıtlaSil
  9. Ay Asinin abisi mi hasta. Çok geçmiş olsun Asicim şifalar dilerim abine?? seviyorum seni kuzum

    YanıtlaSil
  10. Defnem bitanem çok şükür iyiyim işden geldim çay içiyorum gel beraber içelim

    Arzum haklısın büyük ihtimale Yağmur elenir.

    YanıtlaSil
  11. Arkey Madhubala19 Şubat 2018 23:14

    Hayirli aksamlar arkadaslar

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı akşamlar Serpilim❤

    YanıtlaSil
  13. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 00:37

    Arzum nasılsın canım

    YanıtlaSil
  14. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 00:50

    Bugun Defnem in dogum gunuymus

    YanıtlaSil
  15. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 00:53

    Defnem canim benim.Seni çok seviyorum.Dogum gunun kutlu olsun.Allah sevdiklerinle nice saglikli.mutlu.huzurlu seneler nasip etsin.Iyi dogdun.iyi ki seni tanimisim.Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. İyi akşamlar Serplim nasılsın canım iyimsin? Defnemin Doğum günü bugün değil yarın

    YanıtlaSil
  17. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 01:11

    Oh beeee.Unuttuk diye çok uzulmustum.Zaram çok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  18. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 01:12

    Sımdı ıyıyım Zaram.Sen nasilsin

    YanıtlaSil
  19. Serpilim çok sağolun..
    Zaramin dediği gibi yarın doğum günüm lâkin kizlar bugun yapmak istemişler diğer sitede. ???
    Doğum günlerimden de oldum olasi hazetmedim o yüzden unutsan da sorun olmaz gönül koymam.. ??
    EKSİK OLMAYIN
    IYI GECELER KIZLAR ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPİNİZE ??

    YanıtlaSil
  20. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️DEFNEM RUH İKİZİM İYİKİ DOGUN ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 01:20

    HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    EKREM BEY DEFNEME DOGUN GÜNÜ SAYFASI AÇARMISINIZ
    BURAYA YAZDIĞIM YORUMU DOGUM GÜNÜ SAYFASINA KOYARNISINIZ

    YanıtlaSil
  21. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️DEFNEM RUH İKİZİM İYİKİ DOGUN ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 01:53

    EKREM BEY TEŞEKKÜR EDERİM
    ..
    KIZLAR NERDESİNİZ MERAK EDİYORUM

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Elam. Buralardayız biz??

    YanıtlaSil
  23. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 02:43

    MERABA ARZUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH KIZ ÖZLEDİM SENİ KENDİNE İYİ BAK

    YanıtlaSil
  24. Selam canlarrrr ben geldim siz simdi uyuyorsunuzdur kesin aslinda daha erken gelmisdim fakat siteye giremiyordum simdi gire bildim eee nasilsiniz sizi cok ozledim
    Dokunulmazligi izlerken gercekten sinir oldum bu kadar da olmaz yani acun hic olmasa all star takiminin daha once oynamadigi oyun koysaydi cok adaletsiz davrandi 10-3 bitmesine cok sasirdim cunku 10-0 bekliyordum offf bu sene gercekten heycanl degil kimin kazanacagini bildiyim bir seyi izlemek keyifli olmuyor artik izlemek bile istemiyorum bu nedir ya

    YanıtlaSil
  25. Ve Aleykum selam Asim
    Hoş geldin seni çoook özledim nasılsın biriciğim iyimsin
    Abin nasıl oldu daha iyimi?

    YanıtlaSil
  26. Kızlar herkese hayırlı geceler nasılsınız iyisinizdir inşallah bayadır yazmıyordum kızım çok hastaydı şimdi halen hastanedeyiz yoğun bakımda

    Ama ilk güne şimdi daha iyi çok şükür


    Eee sizler neler yapıyorsunuz


    Zaram serpilim asım arzum

    Hepinizi çoooooook özledim



    Ha bide kızlar siz hangisini destekliyorsunuz gönullulermi
    All sıtar mı


    Allah olun göruşuruz

    YanıtlaSil
  27. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 03:06

    ASİM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH UYUMADIM AYNEN CANIM GÖNÜLLÜLER BU GİDİŞLE ZOR KAZANIR
    HAKLARINDA HAYIRLISI OLSUN

    YanıtlaSil
  28. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 03:09

    SALİHAM HOŞ GELDİN ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    BEN ÜNLÜLERİ TUTUYORUM
    EDEM MERVE DAMLA OLDUGUNDAN DOLAYI İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

    YanıtlaSil
  29. Saliham hoş geldin sefalar getirdin bende Seni çok özledim
    Çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin. Allah yar ve yardımcınız olsun:)))
    Saliham ben All starı tutuyorum- sen hagi takımı tutuyorsun?

    Elam kankam benim nasılsın iyimsin aşkım

    YanıtlaSil
  30. Elam valla bende Merve'yi damlayı ve ecemi seviyorum ama oyun sırasında gönüllülerin kazanmasını istiyorum


    Bu gidişle galiba hiç kazanmıcaklar


    Bençede acun bunlara haksızlık etti bari biraz ünlülerden diyer tarafa getirseydi bir kaç tanesini bence ozaman eşit olurlardı

    Hep gönüllüler kaybederse tadı kalmazki deme

    Haklarında hayırlısı bakalım

    YanıtlaSil
  31. Zaram cancazım hoş buldum amin canım inşallah

    Biran önce kızım ileşir

    Valla zaram ben daha karar veremedim ya iki takımdanda sevdiğim kişiler var


    Ama nedense oyun sırasında gönüllülerin kazanmasını istiyorum
    Bilmiyom niye acaba

    YanıtlaSil
  32. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 03:30

    SALİHAM BİRTANEM BENDE ÖNCE SENİN GİBİ DÜŞÜNÜYORDUM AMA ACUN BEY DÜN AKŞAM Kİ KONSEYDE AÇIKLAMASI YAPTI ÜNLÜLER TAKIMINDA KİMLER OLACAĞINI ONLARA SÖYLEMİŞ ELEMEDEN GEÇİP ONLARA RAKİP OLMAK İSTEMİŞLER
    ELENENİN YERİNE YENİ YARIŞMA GETİRECEK BAKALIM HAKLARINDA HAYIRLIDIR OLSUN YEMEK ÖDÜLLERİNİ KAZANIRLAR
    ..
    ZARAM KANKAMMM BİRTANEM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR AŞKIM
    NİHAT PAŞAM NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
    EL❤️ZA SENİ ÇOK SEVİYORUM KANKAMMM

    YanıtlaSil
  33. Zaram Elam hosbuldum canlarim siz nasilsiniz neler yapiyorsunuz?
    Zaram abim iyi iste sordugun icin sagol
    Saliham hos geldin canim nasilsin kizinkn nesi var gecmis olsun allah acil sifalar versin

    YanıtlaSil
  34. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 03:41

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞLAR
    HEPİNİZ UYUDUNUZ
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAH'A NASILSIN OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    ..
    KANKAMMM UYUDUNMU İYİ GECELER TATLI RÜYALAR AŞKIM ZARAM

    YanıtlaSil
  35. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Şubat 2018 03:43

    ASİM HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE ABİNİNDE İYİ OLMASINA SEVİNDİM
    NE YAPİM BİRTANEM AYNI DEGİŞEN BİRŞEY YOK SEN NE YAPIYORSUN
    GÖNÜLLÜLER TAKIMINI MI TUTUYORSUN HANGİ YARIŞMACI FAVORİN

    YanıtlaSil
  36. Elam kankam benim yok uyumadım İyi olmana sevindim hamd olsun bende oluşumda iyiyiz
    ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

    Kızlar Defnem in doğum günü sayfası açıldı

    YanıtlaSil
  37. Günaydın✌??
    Elam iyi olmaya çalışıyorum sen nasılsın? Büyük ihtimal ile akşam cevap verecek bu soruma:(

    Saliham hoşgeldin??

    YanıtlaSil
  38. Bugun survivor varmi?

    YanıtlaSil
  39. Günaydın arkadaşlar
    Asim biriciğim sanda günaydın nasılsın canım iyimsin
    Evet canım bugün survivor var :))))

    Arzum sanda günaydın Nasılsın canım iyimsin?

    YanıtlaSil
  40. Sagol Zaram ben iyiyim sen nasilsin bitanem

    YanıtlaSil
  41. Eleme bugun olacak galiba acikcasi kim giderse gitsin hic umrumda degil cunku uzulecegim isim yok zaten bi kac isme cok yazik oldu eyer basga sezon katilsalardi daha iyi olacakdi sampiyon bile ola bilirdiler

    YanıtlaSil
  42. Bide bu Anil acaba gule biliyormu deye merak ediyorum hic guldumu acaba ben gormedimde hep sinirli bakislari var gulusunu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  43. Bide bu ramazan nasil performansi iyi secildi anlamadim ben hic kazandigini gormedim demek ki kazanmis :o amman tepesine deysin kazanmasi :x

    YanıtlaSil
  44. Sagol Defnem bende seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  45. Allah iyiliğini versin beni güldürdün
    Allah da seni güldürsün

    YanıtlaSil
  46. Biriciğim iyi olmana çok sevindim hamd olsun bende iyiyim

    YanıtlaSil
  47. Amin Zaram sende hep gul ve sende hep iyi ol :)

    YanıtlaSil
  48. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 19:40

    Kızlar nasılsınız?Guzel Vanlım ah kalbım e hepımızı çok özledıgını yazdı.Neredesınız?Neler yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  49. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 19:41

    Asım.Zaram.Arzum.Elam.Defnem.
    Aysenur um.Engın ve Ekrem bey kımse yok muuuuuuu?

    YanıtlaSil
  50. Selam kızlar...nasılsınız?
    Serpilim burdayım bitanem ders çalışıyordum vakit bulamadım girmeye...

    YanıtlaSil
  51. Dokunulmazlık oyununda Gönüllülere gülmekten öldüm survivorun en beceriksiz gönüllüler takımı bunlar.
    O nasıl oynamak öyle iyice sacmaladilar oyunda.
    Birtek anil gereğinden fazla çabalıyor ama fazla hırs yapıyor.birde dokunulmazlık oyununu kaybetmişler kızlar oturmuş gülüyorlar birbirini sucluyorlar.vay ya açlık başlarına vurdu ya da kaybetmekten kafayı yediler.

    YanıtlaSil
  52. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 20:23

    Aysenur um hosgeldin canim.

    YanıtlaSil
  53. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 20:25

    Aysenur um ben bu sene survivoru hiç sevemedim.izleyesim gelmiyor

    YanıtlaSil
  54. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 20:28

    Allah zihin açikligi versin canim.Sen derslerine çalis.Aksam grusuruz.Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  55. Ay tüm gün mantı yaptık annemle??? ben o yüzden yoktum Serpilim? çok yoruldum ya?

    YanıtlaSil
  56. Arkey Madhubala20 Şubat 2018 21:34

    Arzum kiyamam sana.Gel kahve içelim.

    YanıtlaSil
  57. İyi Akşamlar arkadaşlar...
    Ooo kimse yok yine nerdesiniz kızlar...

    YanıtlaSil
  58. Serpilim bitanem hoşbulduk.
    Nasılsın canımın içi iyisindir inşallah eşin nasıl o da iyidir inşallah.
    Bende seni çok seviyorum Serpilim

    YanıtlaSil
  59. Zaram kankam nasılsın aşkım iyimisin...

    YanıtlaSil
  60. Hadi bakalım bugün kim elenecek.
    Bence cumali yada marcus elenmeli hiç iyi yarışmıyor ikiside...marcusun bacakları çöp gibi koşarken yada çekirge gibi ziplarken çat diye kirilacak diye korkuyorum...cumali de çok sinsi bakıyor o an aklından neler geciriyor kim bilir..
    Bireysel dokunulmazlık da cumaliye çok sinir oldum yanında arkadaşı yarışıyor topla oynuyor insan biraz düşünceli olur...bu sezon ki gönüllüler takımı çok kötü yarışıyor...

    YanıtlaSil
  61. Serpilim Aysenurum ben iyiyim siz nasilsiniz?
    Aysenurum benim yazmak istediklerimi yazmissin aynisini marcus da yapti nevin topu dusurdu bunlar neyin kafasini yasiyorlar anlamis degilim

    YanıtlaSil
  62. Zaram?Serpilim
    Asim?Ayşenurum
    Arzum?Ulkerim?Mahrim
    HAYIRLI GECELER. ÖPÜYORUM SIZLERI. TEKRAR HERŞEY IÇIN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ???

    YanıtlaSil
  63. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️21 Şubat 2018 01:04

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    ZARAM KANKAMMM AŞKIM
    ASİM SERPİLM AYŞENURUM
    ..
    MAHRİŞKOM CANSELİM

    NERDESİN NASILSINIZ İYİMİSİNİZ SİZLERİ MERAK EDİYORUM

    ARZUM ÇİÇEK BUGÜN YORULMUŞSUN KIYAMAM SANA ELLERİNE SAĞLIK
    SEN YAPTIĞIN İÇİN NE GÜZEL OLMUŞTUR

    YanıtlaSil
  64. Ay Serpilim kahve çok iyi olurdu? bol şekerli bi' kahveni alırdım doğrusu?
    Evet Elam çok güzel oldu. Zaten yemek konusunda çok becerikliyim övünmek gibi olmasın ?gibi olmasın çünkü bas baya övünüyorum? ya birkaç gündür kafamı kurcalayan bir şey vardı. Onu çözdüm bugün . Rahatlamış hissediyorum kendimi??
    Zaram hani sana anlattığım olay vardı ya mailimle ilgili olan onu kimin yaptığını buldum?Eski olayları düşününce adeta bir dedektif edası ile parçaları birleştirdim? o kişiye burada yorum da yazacaktım da şu an üşeniyorum?

    Elam❤❤❤Sen nasılsın balım??

    YanıtlaSil
  65. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️21 Şubat 2018 01:42

    ARZUM ÖVÜN CANIM HAKKEDİYORSUN ÇİÇEGİM
    HAMD OLSUN İYİYİM
    KAFANI KARIŞTIRAN KONU NEDİR ANLATMAK İSTEMEZSEN ANLARIM
    ÇÖZMENE ÇOK SEVİNDİM
    SENİ ÇOK SEVEN ❤️❤️❤️ELAR ?

    YanıtlaSil
  66. Anlatırım seve seve Elam❤Ama en iyisi Zaraya anlattıklarımı kopyalayayım. Sende buradan oku olayı.

    17/02 22:20] GüL: Ya bide birisi bana kafayi takmiş
    [17/02 22:20] GüL: ???kim oldugunu bilmiyorum
    [17/02 22:21] Zaram: Aaa
    [17/02 22:21] Zaram: Kim?
    [17/02 22:22] GüL: Baştan anlatayim
    [17/02 22:22] Zaram: Erkekmi
    [17/02 22:22] GüL: Ya geçen gün
    [17/02 22:22] GüL: Yok canim erkek degil
    [17/02 22:23] GüL: Geçen gun cansel birden bana sen beni kötülemişsin falan dedi. Bende eminim oyle yapmadigima hayir kotulemedim diyorum
    [17/02 22:23] GüL: Yani cansele birisi arzu seni kötüluyor demis
    [17/02 22:24] Zaram: Aa
    [17/02 22:25] GüL: Ertesi gün cansel bir kelime soyledi. Sen bunu demissin bana diye
    [17/02 22:25] Zaram: Şüplelendiğin biri varmı?
    [17/02 22:25] GüL: Ve o dogruydu o kelimeyi kullanmistim cansel icin . Ama kimin yaninda dedigimi hatirlamiyordum sadece aryayla konusurum ben oyle kizginliklarimi da
    [17/02 22:26] GüL: Cansele kim bunu sana soyleyen diyorum soylemiyor soz vermis
    [17/02 22:26] GüL: Sen aysenur icin mail hesabi istedin ya. Bende eskiden var olanimdan birini verdim
    [17/02 22:27] Zaram: Yazdıklarnı bir kontrul et kimin yanında demişsin
    [17/02 22:27] GüL: Sana o hesabi dedikten sonra o mailime girdim belki benim mesajlarim vardir sileyim onlari diye. Girdim bi baktim eylul adaya mesaj atmisim ben o mailimden. Ordada cansel icin Allahin canseli gibi bisey demisim
    [17/02 22:28] Zaram: Laf taşıyanları hiç sevmem
    [17/02 22:28] GüL: Cansele bunu soyledim onu eylule demisim ama kotulemedim hic. Bundan nasil haberin oldu. Mailimemi girdin dedim
    [17/02 22:28] GüL: Yo ben girmedim dedi
    [17/02 22:29] GüL: Kisaca birisi benim mailime girip cansele beni kötülemis
    [17/02 22:29] GüL: Ya basittir benim sifrelerim beni taniyan yada yorumlarimi takip eden biri sifrelerimi bilebilir
    [17/02 22:29] Zaram: Arya söylemiş ola bilirmi
    [17/02 22:29] Zaram: Sen o kızkarla yazardan mı konuşyorsun?
    [17/02 22:29] GüL: Tum mail adreslerimde ayni sifreyi kullaniyorum .
    [17/02 22:30] GüL: Arya Eylül hayatta ölseler satmazlar beni
    [17/02 22:30] GüL: Yo aryayla burdan imodan line dan instagramdan baya heryerden konusuyorum
    [17/02 22:30] GüL: Kankam o benim
    [17/02 22:31] GüL: Mailime girildigini ogrenince benim beyin calismaya basladi
    [17/02 22:31] GüL: Eskiden dogum gunu gunumde yazarokur hesabimi kapatmisti birisi girip
    [17/02 22:31] GüL: Mail adresime giren yazarokur hesabimada girebilir. Sifremi maile yollatip
    [17/02 22:32] GüL: Dogum gunumde yurtdisindaydim her halde yurtdisindayim diye kendiliginden kapandi sandim cok takmadim ama admine sordugumda kendin kapatmissin hesabini demisti
    [17/02 22:33] GüL: Sonra yeni hesap actim. Yeni hesabimda da bi kere Asiyi ve Mahriyi arkadasligimdan silmis biri girip
    [17/02 22:34] GüL: Asinin ve mahrinin arkadasliginda ilk ben vardim o zamanlar
    [17/02 22:34] GüL: Simdi kimse yazarokuruma giremiyor tabiki cunku sifreyi maile yollasada ya spama dusuyor yada gelmiyor sifre. Bikere ben yollatmistim gelmemisti
    [17/02 22:35] GüL: Ama eskiden gelirdi
    [17/02 22:35] GüL: Durum bu biri bana takmis. Dogum gunumde herhalde arkadaslarimin kutlamalarini çekemedi ki hesabimi kapatgi
    [17/02 22:35] GüL: Kapatti
    [17/02 22:36] GüL: Canselede soruyorum kimin nefretini kazanmisim bilmek hakkim diye soylemiyor kim oldugunu
    [17/02 22:36] GüL: Her kimse o insan bu kadar alçalmamali
    [17/02 22:36] GüL: Suphelendigim kimse yok
    [17/02 23:27] Zaram: Hmm
    [17/02 23:29] Zaram: Ben hesablardan mailerden pek anlamam
    [17/02 23:32] Zaram: Biri seni kıskanıyor seni çekemiyor
    [17/02 23:32] GüL: ????
    [17/02 23:32] Zaram: Allaha hevalet et

    YanıtlaSil
  67. Olaylar olaylar...? bu nasıl bir kinmiş. Merak ettim bak öğrenirsen bana da msj atsana Arzu ?

    YanıtlaSil
  68. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ARZUM21 Şubat 2018 02:18

    ARZUM ÇİÇEGİM HEPSİNİ OKUDUM BÖYLE ŞEYLERİ YAPAN TANIDIK ARKADAŞ ÇIKAR BÖYLE ŞEYLERİ UZAKLARDA ARAMA
    ÇÜNKÜ SENİ TANIYAN BİRİDİR
    BOŞ VER KAFANA TAKMA ÇEKEMİYEN BİRİ
    KİMSE SEN OLAMAZ
    SENİN BU SAMİMİ KONUŞMAM BENİM ÇOK HOŞUMA GİDİYOR İYİKİ TANIMIŞIM SENİ
    SANA OLAN SEVGİM BİN KAT DAHA ARTI