Survivor 2018 Yiğit Dikmen Kimdir? Survivor 2018 Yeni Katılan Yarışmacılar

Survivor 2018 Yiğit Dikmen Kimdir? Survivor 2018 Yeni Katılan Yarışmacılar Kimler?

[caption id="attachment_55743" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 Yiğit Dikmen Kimdir Survivor 2018 Yiğit Dikmen Kimdir[/caption]

 

Survivor 2018 Yiğit Dikmen Kimdir


TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 2018 All Star Yarışmacıları arasına 2 yeni yarışmacı katılıyor. Survivor 2018'in ilk ada konseyinde Gönüllüler Takımı aralarından bir bayan yarışmacıyı All Star takımına göndermek için oylama yapmış ve oylama sonucunda Ecem Karaağaç All Star Takımına geçmişti. Oylamadan önce Acun Ilıcalı yarışmaya süpriz iki yarışmacının katılacağını açıklamıştı.

 

[caption id="attachment_55744" align="aligncenter" width="978"] Survivor 2018 Yiğit Dikmen Kimdir[/caption]

Survivor 2018 All Star yarışmasına yeni katılan Yarışmacılardan biri olan Yiğit Dikmen, 04 Nisan 1987 (31 Yaşında) İstanbul doğumludur. Yiğit Dikmen'in boyu 184 cm kilosu 80 kg. dır. Eğitimini Haliç Üniversitesin Konservatuarı’nda tamamlamıştır.

Yiğit Dikmen Crossfit ile uğraşmaktadır ve antrenörlük yapmaktadır.2011 yılında Güzel Günler Göreceğiz sinema filminde rol almış ve tanınmaya başlamıştır. Umuda Kelepçe Vurulmaz, Ağır Roman Yeni Dünya, Cinayet, Şehrin Melekleri, Hayat Mucizelere Gebe dizilerinde rol almıştır.

[caption id="attachment_55745" align="aligncenter" width="400"]Survivor 2018 yigit dikmen kimdir Survivor 2018 Yeni Yarışmacılar[/caption]

Yiğit Dikmen, 2014 yılında Acun Ilıcalı’nın hazırlayıp sunduğu Survivor Ünlüler takımında yarışmıştır.

102Yorum

  1. Yiğitin sezonu 2013 sanmıştım ben aqq?? Ya çok sevindim Yiğitin katılmasına karakterini pek bilmiyorum ama efendi çocuktu galiba. 2014 te Gönüllülerden Yiğiti tutuyordum ama asıl favorim Gökhan Keserdi tabi:) şimdi aklıma geldi Yiğit bide bir reklamda da oynamıştı. Ama tabi umduğu gibi yer edinemedi hiç sanat dünyasında. Inşallah bu survivordan sonra istediği yerlere gelir Yiğit:)

    YanıtlaSil
  2. Gonullulerde yarismisdi
    Severdim kendisini karakter olarakda tip olarakda turabiden iyidir ama performans olarak pek oyi degildi bakalim bu defa nasil olacak

    YanıtlaSil
  3. Kendisine basarilar

    YanıtlaSil
  4. Veee bakalim turabi nasil karsilayacak Serkay ve Ogedayin gelmemesine sevindim yoksa all stari tutmak zorunda kalacakdim

    YanıtlaSil
  5. Bu patataes kafa benim sinirlerimi bozuyor kazaninca yerine gecib oturmak bilmiyor surekli gozu karsi takimda biri bir soz desin hemen cevap vereyim tartisma ciksin benden konusulsun diye bekliyor hep ozelliklede gozu surekli turabide

    YanıtlaSil
  6. Ne diye gecirdiler gonullulere bunu ya kalsaydi orda bir birlerini yeseydiler ya boylelikle ikisinden biri elenmis olurdu

    YanıtlaSil
  7. Biriciğim Yazdıklarnın altına imzamı atarım

    YanıtlaSil
  8. Günaydın hayırlı sabahlar

    Asim biriciğim çok şükür iyiyim sen nasılsın canım iyimsin

    Defnem hoş geldin nasılsın canım iyimsin ?bende seni öpüyorum
    Defnem BİRTANEM seni çoook seviyorum


    Elam kankam geldim burdayım nasılsın aşkım iyimsin
    ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

    YanıtlaSil
  9. Gunaydin hepinize
    Zaram iyi olmana sevindim canim hep iyi ol

    YanıtlaSil
  10. Yeni katılacak diğer iki yarışmacı kimler acaba. Birisi zaten noname biri olacak. Yiğit dışında all stara gelecek yarışmacıyı merak ediyorum. Serkay katien olamaz. Adam hergün instagramda fink atıyor. Aklımda 2 isim var. Zafer Mete ve Serkan Ercan. Zafer diskalifiye olmuştu. Serkanda sakatlanarak gitmişti. Acun bey genelde sms ile elenmemiş insanlara ikinci bir şans veriyordu. Zafer seçeneğini eleyebilirim çünkü Zaferi çiğ çiğ yerler burada. Acun beyde bu kadroya sokmaz onu. Ama Serkan olabilir. Çokta güzel olur hatta. Hakanla strateji konusunda yarışırdı Serkan. Yinede Serkan gelirse All starda onu desteklerim. Murat çok pasif kaldı malesef:/

    YanıtlaSil
  11. Serpilim Aysenurum nerdesiniz?
    Serpilim sende kaybolmalara baya alisdin haaa ;)
    Alinam survivor baslayinca burda yazacam demisdi ama gelmedi

    YanıtlaSil
  12. Arzum Murat'ın performansı vasatın çok altında ama survivor daha yeni başladı. Oynatıkca daha iyi olacak diye düşünüyorum ..
    Zafer gelmesin ya onu hiç sevmem
    Serkan, Gökan keser ,Ogeday. Serkay,Efecan Atakan bunlardan birileri gelse çok iyi olurdu

    YanıtlaSil
  13. Ay bu ekrandaki Yiğit Dikmen ne kadar da Kismetse Olurdaki Adnana benziyor o sandim bi an
    ????
    Zaram,Serpilim,Asim
    Ayşenurum,Mahri,Arzu
    Ülker hepinize sevgiler hayirli günler ???
    Zaram hamd olsun sen nasılsın canım bende seni çok seviyorum ??

    YanıtlaSil
  14. Tatlıcı Ülker15 Şubat 2018 17:08

    Sanada bol bol sevgiler, :-) :-) öpücükler ;-) ;-) gülücekler :-D :-D

    YanıtlaSil
  15. Tatlıcı Ülker15 Şubat 2018 17:43

    Tontiş yanaklım çok özledim seni ya :-( :-( :-( :-(

    YanıtlaSil
  16. Hayirli gunler Defnem evet biraz benziyor sen ko izliyormuydun

    YanıtlaSil
  17. Iyi günler Defnecim?‍♀️?‍♀️?‍♀️

    YanıtlaSil
  18. Bende seni ozledim Ulkerim nasilsin iki gune hesabin aktiv olmasa hesabimi kapatmagi dusunuyorum zaten

    YanıtlaSil
  19. Zaram Muratın orada olduğunu bilmesem o yok sanacağım. Etkisiz eleman Murat şu anda. Hiç denk gelmiyorum ona Survivor izlerken. Karakterini çok sevsem performansa takmam ben. %70 karakter. %30 performansına göre severim:) Zafer gelmiş geçmiş en en temiz kalpli yarışmacıydı. Ailesi onu uzaydamı yetiştirdi acaba diye düşünürdüm bazen. Bir insanın kalbi hiç mi kirlenmez?:)
    Serkay çıtayı o kadar zirveye taşıdı ki benim gözümde. O seneden beri kimseyi tam sevemiyorum. Bu senede aynen öyle kimi destekleyeceğimi bilmiyorum. Anıl dikkatimi çekti performansıyla efendi çocuğa da benziyor. Yalnış bir hareketi de yok fakat bi sinsilik seziyorum onda:( Serkay gibisi yok be. Bidaha da gelmez. Kim onun gibi "kardeşlerim için seve seve potaya girerim" diyip kendi ismini yazdırır. ? iB

    YanıtlaSil
  20. Asim ilk sezon hepsini izledim hiç kaçırmadım ama hepsi paralı askermis meğer ??yani bu iş için para alıyorlarmış kimsenin kimseyi sevdiği yokmuş. Izleyici olarak kandirildim ve çok şaşırdım hakkım helâl değil hiçbirine. Ailelerine de yazıklar olsun para için hem evlatlarini hem itibarlarini,onurlarini herseylerini sattilar..
    Iste tesadufi aa bak yalancı değiliz dememek için Nur ile Batuyu evlendirdiler o kadar. Hepsi iğrenç yaa artik onlara kim güvenir bu hayatta????
    Bende salaklima doymayim?

    YanıtlaSil
  21. Defnem ben yarisindan izledim melisin erdeme gul verdiyi zaman basladim izlemeye netde dolasirken oyrendim para aldiklarini ama dizi yerine koyup izledim ikinci sezonda izledim sonra zaten yarida kesdiler 1 sezonun senaryosu daha iyidi ;)

    YanıtlaSil
  22. Ben geç öğrendim Asim senaryo oldunu. Ne bilem gerçeğiz gerçek dedi durdular. Bi de sunucusu Seda Akgül ana haber sunucusuydu sevdiğim güvenilir bi kadındı ama insanlarin para için herşeyi göze alicani unutmuşum ben?? yaziklar olsun..
    Evet ilk senaryo daha hoştu Asim?? hele o Melisa insan değildi yaratik gibi bi kızdi yemin ederim ?

    YanıtlaSil
  23. Evet melis vay vay semihin pesini birakmak bilmiyordu semihi baya terletiyordu dizi yerine koyup izlediyim icin baya guluyordum eser adnan ve emrenin hallerine cok gulurdum kavgalari demiyorum bile abimde kavgalari icin izlerdi hazal babaliki gordunmu disari cikdikdan sonra eski sevgilisine dondu netde biri yazmisdi hazal disarida eski sevgilisiyle gorusuyor diye ama fanlari hic toz kondurmazdi cigdemi hic sevmezdim cok sinsi idi

    YanıtlaSil
  24. Ben Emre ve Adnana bayılırdım Eser iğrençti ya heryeri dövmeli. Canselle aynı evde yaşıyorlarmis sonra kız hamile kalınca ayrılmış Eser evlenemem ben diye. Survivora katildi. Cansel de intihara falan kalkışmış sanırım. Hazal zengin manitasina geri dönmüş.. ay hepsi rezil ya iyyyy???
    Kendimden utanıyorum izlediğim onlara para kazandirdigim için ???

    YanıtlaSil
  25. Hayırlı günler Defnem Çok şükür bende iyiyim bitanem SBA'yı izledinmi?

    YanıtlaSil
  26. Ko izleyenlerin fanlari instagramdan bir birlerine oyle kufur ediyorlardi of yani oyle savunuyorlardiki kendi ailelerini bile boyle savunmazlar diyordum eee sonuc ne oldu hepsi ayrildi cunki hepsi oyundu :D eser canseli dovmus diye duymusdu kiskanclik yuzunden bi partide eser survivora gittide ne oldu acliga dayanamadi yada baska bi seye bence anladin ;)

    YanıtlaSil
  27. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:07

    Selam kızlar.Sızı çok özledım

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:08

    Nasılsınız

    YanıtlaSil
  29. Sen nasilsin Serpilim bende seni ozledim

    YanıtlaSil
  30. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:15

    Asim iyi olmaya çalisiyorum.

    YanıtlaSil
  31. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:17

    Ecz de dolplarin yerini degitirirken dolap Muhammed in ayagina devrilmis.Dunden beri hastanede ugrasiyoruz

    YanıtlaSil
  32. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:18

    Okula bile gidemedim

    YanıtlaSil
  33. Tatlıcı Ülker15 Şubat 2018 19:21

    Merhaba Serpilim. Ya gecmiş olsun. Çok üzüldüm. İnşallah en kısa zamanda iyi olur. Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  34. Yaa gecmis olsun ayagi simdi nasil

    YanıtlaSil
  35. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:23

    Asim sonra gorusuruz.Kaynvalidem de burada.Dert bir degil yani.Dunden beri kafayi yedirdler

    YanıtlaSil
  36. Ay anladım Asim pis şey ??
    Bundan sonra ölseler cenaze namazlarını izlemem??
    ????
    Zaram Sbanin yeni fragmani verildi Cüneyt gerizekalisi hem Asliyi hem savcinin oğlunu kaçırdı sonunda ölecek sanırım ve evet dizinin tüm avamligina rağmen izliyorum diziyi çiçeğim ???
    ???
    Serpilim okulun nasil gidiyor herşey yolunda mi bitanem??
    Ay çok geçmiş olsun Serpilim sızlar artik o

    YanıtlaSil
  37. Tatlıcı Ülker15 Şubat 2018 19:23

    Tontiş yanaklım sen niye hesabını kapatyorsun?

    YanıtlaSil
  38. Yaa gecmis olsun ayagi simdi nasil

    YanıtlaSil
  39. Ay Serpilim kaynanan yine mi ömrünü yiyor kiyamam kuzum..
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  40. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:24

    15 gun ustune basmasin dediler.1 hafta rapor verdiler.Ecz ben birakip ben alacagim.Çocuk gibi.

    YanıtlaSil
  41. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:27

    Defnem kocam çitini çikarmiyor da kayinvaldem.ilgilen çorba içir vb...Sanki kolu kirik.Allahtsn birazdan gidecek.Muhammed kibarca uyuyacagim.Beni rahat birakin dedi.

    YanıtlaSil
  42. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:28

    Aksama yazmaya çalisirm.

    YanıtlaSil
  43. Izleme Defnem bende izlemem :D
    Serpilim allah kolaylik versin canim
    Ulkerim dusunuyorum aslinda dun kapatiyordum da kapatamadim :) neyse benim uyku saatim geldi :D ben kacar uyumuyunca basim agriyor zaten agriyorda dustum basimi carptim sisdi o yuzden agriyor bibim oglunun uzunden oldu konusmuyordum kustum beni sinir etmek icin balincla kafama vuruyordu gordu tepki vermiyorum sinir etmek icin bana qiji bambili deyince costumtirnagim kirilincada tekme attim oda tutunca yigildim o zman basim divanin kuncune deydi tahtadi divanin kuncude ev savas alanina dondu neyse ne uzun yazdim hadi kacdim

    YanıtlaSil
  44. Serplim geçmiş olsun

    Defnem SBA'NIN son bölümü güzel di ya. Yeni fragmanımı verildi mi ben izlemedim. Sanırım Cüneyt pisliğininin ölümü Ya Ferhat'ın yada Yiğit'in elinden olacak

    YanıtlaSil
  45. Asim çılgınlıkların bitmiyor ...
    Biriciğim geçmiş olsun
    kendine çok çok iyi bak ve dikkatli ol
    Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  46. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:57

    Çok tesekkur ederiz prenseslerim.Muhammed in hapinze çok selami var.Kaynvalidemi gonderdi.Allahtan kaynvalidem oglunu dinliyor.Gtti çok sukur.Alahtan kirik .çikik yok.Biraz sismis.Yara olmus.Doku zedelenmesi var.

    YanıtlaSil
  47. Arkey Madhubala15 Şubat 2018 19:58

    Asim çok geçmis olsun canim.

    YanıtlaSil
  48. Kısmetse olur senaryomuymuş? Sırf para alıyorlar diye diyorsanız. Esra Eroldakiler falanda para alıyorlardı sonuçta işlerini güçlerini bırakıp geliyorlar oraya. Ellerine yazılı senaryo verdiklerine inanmak istemiyorum ya. Yarışmacılara değilde Seda Akgüle güveniyorum?

    Serpilim hoş geldin. Geçmiş olsun ve Allah yardımcın olsun:)

    YanıtlaSil
  49. Selam kızlar...
    Zaram kankam
    Asim
    Serpilim
    Elam
    Defnem nasılsınız???

    YanıtlaSil