2 Mart 2018 Cuma

Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti

Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti. TV8 ekranlarında yayınlanan ve büyük bir beğeni kitlesine sahip yarışma programı SURVIVOR'da dün gece Ödül oyunu oynandı.

[caption id="attachment_55948" align="aligncenter" width="450"]Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti[/caption]

 

Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti şu şekilde, yarışmacılar ödül olarak sunulan "Su Böreği"ni kazanabilmek için birbiriyle yarıştılar. Ödül oyununda yarışmacılar kendi kuvvetleri ile çektikleri tekerlekli bir araba ile kum torbalarının asılı olduğu engelli bir parkuru bitirip, parkur sonunda onları bekleyen platformda  ufak bir mancınık ile topları sepete başarılı bir şekilde atmaya çalıştılar. Daha önceki yıllarda da bu parkuru Survivor yarışmasında izlemiştik.

[caption id="attachment_55949" align="aligncenter" width="400"]Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti[/caption]

 

All Star takımı yarışmacılarının alışık olduğu bu parkurda, Gönüllüler takımı yarışmacıları hızlı şekilde parkuru bitirmeyi başarsa da atış konusunda tecrübe sahibi olan All Star takımı yarışmacıları galibiyeti açık bir farkla ilan etmeyi başardı. Yarışmacıların bu parkurda ki oyun ve galibiyet tablosu şu şekilde gerçekleşti:

[caption id="attachment_55950" align="aligncenter" width="372"]Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti[/caption]

Survivor 1 Mart 2018 gecesi ödül oyunu haricinde Konforlu adada kalabilme için ikinci bir oyun düzenlendi. Haftada 2 kere düzenlenecek bu oyun ile yarışmacılar konforlu adada kalabilmek için yarışıyorlar.

[caption id="attachment_55951" align="aligncenter" width="450"]Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti[/caption]

All Star takımı aynı ödül oyununda olduğu gibi konforlu ada oyununda da galibiyeti alarak sevince boğuldu. Gönüllüler takımı oyuncuları hem su böreği ödülünü kaçırdılar hem de yatak da uyudukları günlerden başlangıçtaki gibi tahta zeminde uyuma sıkıntılarına geri dönmüş oldular.

[caption id="attachment_55952" align="aligncenter" width="450"]Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti Survivor 1 Mart 2018 Ödül Oyunu Özeti[/caption]

48 Comments

İyi akşamlar arkadaşlar

Defnem çok şükür bende iyiyim

Ayşenurum, Asim Elam nerdesiniz yaa
Bi ses verin da.

Hayırlı akşamlar kankam.
Nasılsın Aşkım.
Burdayım kankam girecek vaktim olmadı bir türlü.
Ne yapıyorsun şuan kankam.
Ben survivor özetini izliyorum yaa çok geç başlıyor yeni bölüm.
Kankam ecem gitti ya ecemin yerine kesin başkası gelecekmi.birde şu nihata öyle gıcık oluyorum ki onu görünce bir tek benmi sapık görmüş gibi oluyorum tövbe Allahım tövbe sen affet çekimlerde suratini az göstersinler...

Arkey Madhubala delete 2 Mart 2018 23:44

Hayırlı akşamlar prenseslerım.Nasılsınız

Arkey Madhubala delete 2 Mart 2018 23:44

Engın ve Ekrem bey hayırlı akşamlar.Sızler nasılsınız

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 00:15

Iyı geceler canlarım

Nasılsınız arkadaşlar? Serpil hanım sıkıntılarınızı çözebildiniz mi? Arzu, Zara, Asi, Ayşenur sizler nasılsınız?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Mart 2018 00:23

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAH'A EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
..
ZARAM KANKAMMM BİRTANEM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
..
EKREM BEY NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 00:28

Ekrem bey sordugunuz için çok tesekkur ederım.Malesef kendımı çok yorgun hıssedıyorum.Hıçbısey yetışmıyor.Zamanın hızına ve sorunlara yetısememeye basladım.Sorunlar ust uste eklenıyor.Hersey ustume gelmeye basladı.Kafam çok dolu.En ıyısı yazıp sızlerın de basınızı şişirmemek.Hepınıze hayırlı akşamlar dılıyorum.İyi geceler

Çok şükür iyiyim.siz nasılsınız Ekrem Bey.

Ayşenurum canım kankam Çok şükür iyiyim bende survivor izliyorum dünki bölüm de Adem çok güzel performan sergiledi.inşallah böyle devam eder kankam Nihatı bende hiç mi hiç sevmiyorum gıcık oluyorum inşallah en kısa zaman da defolub gider..
pazar Ecemin yerine bir gelecek. Yeni yarışmacıyı bende merak ediyorum..
Kankam yarın türkiye Romanyayla yiniden oynayacakmış doğru mu ?
Bilgin varmı?

Ekrem bey sağolun siz nasılsınız?

Elam kankam benim çok şükür iyiyim survivor izliyorum .sen nasılsın
sende kesin survivor izliyorsundur
ZAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM

Serplim sen hiç bir zaman kafamızı şişirmesin anlatmak istersen seve seve dinlerim

Başı şişecek olanın burda ne işi var :) biz sevinçlerimizi üzüntülerimizi paylaşmak için burada yazışıyoruz ki bu sayede arkadaş, dost hatta kardeş gibi yakın hissediyoruz. Malesef yaşamın belli dönemlerinde sıkıntılar bir başladı mı üst üste geliyor. Bu gibi durumlarda daha kötü sıkıntıları olan insanları düşünüp halimize şükretmek bir yandan da güzel günlerin geleceğine olan inanç aklımızı ve ruhumuzu sağlamlaştırıyor. İllaki kötü zamanlarımız olacak ki iyi zamanlarımızın değerini bilelim. Sanırım ben biraz kafa şişirdim :)) Serpil hocam yeni nesillere bilgi, umut, inanç ve cesaret aşılayacak kutsal bir göreviniz var bizim sizlere inancımız var kendinize baktığınızda eminim her zorluğu aşabilecek kişinin benliğinizde olduğunu göreceksiniz. Saygılar

iyiyim Ayşenur Survivor izliyorum :)

Ben soruya cevap vereyim bu hafta Romanya ile rövanş var.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Mart 2018 01:50

ZARAM KANKAMMM İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL HAMD OLSUN İYİYİM
KANKASINI NASIL BİLİR SURVİVOR İZLİYORUM
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
...
SERPİLİM GÜLÜM SEN HİÇ KAFAMI ŞİŞİRMEDİM BEN SENİ HER ZAMAN DİNLERİM
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
....
ARZUM ÇİÇEGİM NERDESİN
NEŞE KAYNAGIM
SENİ ÇOK SEVİYORUM ELAR
?????????????

Iyi geceler dostlarım ????
SERPİLİM diğer sitede ziyaret etmişsin iadeyi ziyaret edeyim dedim çok öpüyorum seni?

All star kazandı çok sevindim ....
Ama gönüllüler için üzüldüm
Üst üste oyunlar kayb ediyor aç kalıyorlar

Elam Arzumun interneti bitti

Ekrem bey cevab verdiğiniz için çok teşekkür ederim
Buna çok sevindim inşallah bu defa türkiye kazanır

Sanda iyi geceler Defnem

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Mart 2018 02:38

HOŞ BULDUK EKREM BEY
..
ZARAM KANKAMMM ANLADIM CANIM BENDE İKİ GÜNDÜR NERDE DİYİYORUM
BENDE ÇOK SEVİNDİM KAZANMALARINA
BİR TARAFTAN ÜZÜLDÜM
ÜNLÜLER GÜZEL DÖNÜŞ YAPTILAR

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 3 Mart 2018 02:51

ZARAM KANKAMMM DAHA YENİ GÖRDÜM YARIN AKŞAM OYNANA OYUNDA KİM KAZANIRSA ROMANYA İLE OYUN OYNAYACAK AŞKIM

Zaram kankam evet doğru duymuşsun hangi takım kazanırsa romanyayla yarışacak.all star kazanır inşallah.
İnşallah bu sefer romanyayı yeneriz yoksa hüsranlara uğrayacağım.
Kankam iyi geceler tatlı ve huzurlu rüyalar akşama görüşürüz inşallah.

Günaydın iyi hafta sonları

Ayşenur'rum canım kankam inşallah yaa all star kazanır İnşallah Romanyı bu sefer yeneriz .
akşam görüşmek üzere

Arnav ve Sultan hayranı Hülya delete 3 Mart 2018 14:19

NURDANCIIM:) evet tatlişim büyük uğraşılar sonrası bır bakışı ile beni kandırdı:):):)
Anlatırım uzun uzun amma Göker Bey hala sorunu çözemedi sorun çözülsün bizim siteye yazarım canımcıım:):)
ELACIIM:)Cantanem sen nasılsın:)?:)
DEFNOŞUM:)Canparem evet Tolga babaannişten geçerli tam puan aldı Allah sonumuzu hayır etsin:)
İyi dilekleri için çok Teşekkür ederim canparem:)
İSABELLAcıım sen nasılsın tatliş ponçiğim:)?:)
REYHANCIIM ı da canım arkadaşımı çok özledim o da bir iki satır yazsaydı da iyi olduğunu bilseydim çok çok mutlu olacaktım:)
NURSELCİİM şeker arkadaşım zaten kayıplarda bir gün çıkıp gelse dünyanın en mutlu insanı olacağım:)
Bu arada canımcımlar bu yorumum buraya yazdığım son yorum olacak Göker Bey sorunu çözünce vaktim oldukça oraya yazarım çok yoğun oluyorum iş ve özel hayattan dolayı amma müsait oldukça oraya yazacağım:)
Buranın ADMİNİne çok Teşekkür Ediyorum yorumlarımı yayınladı için bana verdiği hizmetten dolayı:)
Site yoneticisini tebrik ediyorum güzel ve kaliteli Bi site kurduğu için başarılarının devamını diliyorum:)
Tatliş kankilerim size sımsıkı sarılıyorum ve koskocamaan öpüyorum:)?
ALLAHA emanet olun:)
Kendinize çok çok iyi bakın çünkü ben sizi çok çok seviyorum?
Görüşmek üzere:)
Ba Baaayyy:)

Arnav ve Sultan hayranı Hülya delete 3 Mart 2018 14:49

DEFNOŞUM Canparem çok Teşekkür Ederim bana DiziCenteri söylediğin için amma ben o siteye birtürlü ısınamadım Göker Beye ve bizim sitenin yorumcularına söyledikleri kötü sözlerden dolayı:(
Neyse canım arkadaşım İnşallah bizim sitede buluşuruz:):)
Seni çok seviyorum?
Hoşçakal✋??

Zaram?Serpilim
Asim?Ayşenurum ?Arzum
Hayırlı günler öpüyorum sizleri ?????
Hülyacim Merhaba kuzum. Ben tabi kimseye şuraya yaz,buraya yazma diye ısrar edemem. Senin kararın. Siteler arasında gerginlik olabilir ama olayı tek tarafli dinlememek gerekir. Sadece senden rica ediyorum tüm kaygılarını önyargılarını bırakıp 1 defaya mahsus oraya gelmen. Seninle konusacaklarim var. Ondan sonra istediğin yere yazarsin. Seni çok seviyorum ve Öpüyorum ???????Hülyoş

Herkese iyi gunler nasilsiniz?
Sana da hayirli gunler Defnem

Hayırlı hafta sonları hatun kişilerimmm ????

Serpilimmm nasılsın çok özledim seni karamsarsın sıkıntılısın bu aralar bir selam vereyim iki sohbet edelim diyorum bulamıyorum sizi aktif

Zaram Asim sizler nasılsınız Arzu hatun sende iyisin inşaAllah


Hülya hayırlısı olsun senin için canım
Bakarım inşaAllah yine

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 16:47

Asım.Zaram.Defnem.Nurdan ım.Arzum.Ulker ım.Elam.Aysenur um.Engın ve Ekrem bey hayırlı gunler dılıyorum.Nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 16:50

Guzel kalplı ınsanlar.kardeslerım, dızı haber aılesı desteklerınız ve moralınız ıçın hepınıze ayrı ayrı çok tesekkur ederım.

Serpilim❤Zaram❤Ülkerim❤Ayşenurum❤Elam❤Zinetim❤Alinam❤Defnem
Sizleri çok özledim ya hemde çok nerden başlıcamı da bilmiyorum nekadar zaman oldu giremedim neler yaşadık gördük herşeyden önemlisi mesafe girmiş olsada aramıza ben hiçbirinizi ne aklımdan nede kalbimden silmedim çünkü ilklerimsiniz YALANCI BAHAR sayesinde tanıdım sizi diyer siteden ah ogünler ogünlere dönmeyi nekadar istedimi bilemezsiniz ? keşke hep oanda kalsak eskiyi çok özledim ben çok :(iyiki varsınız hep dedirtiniz osıcaklınız samimi olmanız hep bağlamıştı sizleri bana giremedim çünkü özel sebeplerim vardı bunu özelden konuştuklarım da bilir herşeyin bir sebebi vardı sebepsiz asla bunu yapmazdım belki aranızda bana kırılmış olanızda vardır ne olursa olsun yinede dönmek istedim çünkü biz baştan beli büyük bir aileydik neyse öyle işte sonra yine girerim Allaha emanet olun sizleri çok seviyorum kalbi güzel dostlarım....

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 17:07

Eylul um sen misin?

Serpilim evet benim eylül

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 17:27

Canim hosgeldin.Sana hiç kizgin degilim.Sadece seni çok merak ettik ve çok ozledik.Simdi nasilsin

Şuan kendimi kötü hisetim ?
Asimi nasıl unuturum ben
Azerbeycan güzelim özür dilerim senin adinı anmammışım?
Senin yerin de bende varya değer verdim dostlarimına aradındasın senya offf böyle olsun istemezdim ?

Eylül'üm pırlantam mailini yeni gördüm:))))))
Pırlantam hoş geldin sefalar getirdin dönmene çoook sevindim beni çok mutlu ettin evet pırlantam biz bir aileyiz ...bende seni çoook ama çok seviyorum güzel kalpli dostum

Aygül'üm neşe kaynağım huzurum vahşi kedim keşki sende dönsen benden mutlusu olmaz

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 17:42

Zaram canim nasilsin?

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 17:45

Mahrim.Zinet im.Alinam.Aygul um.Enisem.Sedef im.Begum um.Deniz Kentlim.Guzel im.Aysel im.Sirin im. sizi çok ozledim.

Serplim canım herşeyim Allah razı olsun iyiyim Nihat'ı uyutyordum
sen nasılsın daha iyimsin güzel kalplim seni çoook seviyorum pirensesim:)))

Neyse yazarda yazdim zaten burayda hos geldin

Serpilim Nurdanim iyi sayilirim sizde iyisinizdir insallah

Aksamki survivor heycanli olucak hakanin konusmasi kafami karistirdi acaba gonullulermi kazandi romanya ile onlarmi oynayacak yoksa

Arkey Madhubala delete 3 Mart 2018 18:12