Survivor 12 Mart 2018 Ödül Oyunu. Ada Konseyi Kim Elenecek?

Survivor 12 Mart 2018 Ödül Oyunu. Ada Konseyi Kim Elenecek

[caption id="attachment_56038" align="aligncenter" width="450"]Survivor 12 Mart 2018 Ödül Oyunu. Ada Konseyi Kim Elenecek Survivor 12 Mart 2018 Ödül Oyunu. Ada Konseyi Kim Elenecek[/caption]

TV 8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor bütün heyecanı ile devam ediyor. Survivor 12 Mart 2018 Ödül Oyunu. Ada Konseyi Kim Elenecek ? Adaya yeni yarışmacılar ne zaman katılacak bi sorular cevaplarını bekliyor.

[caption id="attachment_56039" align="aligncenter" width="450"]Survivor 12 Mart 2018 Ödül Oyunu. Ada Konseyi Kim Elenecek Survivor 12 Mart 2018 Ödül Oyunu. Ada Konseyi Kim Elenecek[/caption]

Survivor Son Bölümde Neler Yaşandı


Dokunulmazlık oyununda Gönüllüler takımı adına mücadele eden Cumali, Hilmi Cem karşısında adeta şov yaptı. Nihat Doğan dokunulmazlık oyununda sakat olduğunu söyleyerek oynamayan ama kazandıktan sonra sevinen İpek'e tepki gösterdi. Nihat Doğan, dokunulmazlık oyununun sonrasında seramonide Gönüllüler takımına yönelik sert sözler söyledi. Dokunulmazlık oyununda Nihat Doğan boynundan sakatlandığını iddia etti.

Acun Ilıcalı, Survivor 2018'de Hakan Hatipoğlu'nun ardından bir ismin daha Gönüller takımına geçtiğini açıkladı. Survivor 2018'de kendi isteği ile Gönüllüler takımına geçen Nagihan Karadere, Gönüllüler adına ilk kez parkurdaki yerini aldı. Türkiye Romanya mücadelesi sırasında sakatlık yaşayan Merve Aydın, ödül oyunu öncesi sakatlığı hakkında bilgi verdi.

Dokunulmazlık oyunununu Gönüllüler Takımının kazanmasından ardından Sema ile Nagihan arasında söz düellosu yaşandı.

Ada Konseyinde Kimler Potaya Girdi


All Star Takımı Yarışmacıları ilk kez bor dokunulmazlığı kaybederek, bireysel dokunulmazlık oyununa çıktılar. En iyi performans ödülünü kazanan Sema yarışmazken bireysel dokunulmazlığı Turabi kazandı.

Ada konseyinde oylama sonucu Nihat doğan ilk potaya giren isim oldu. Performans birincisi Sema Murat'ın ismini söyleyerek ikinci aday olarak Murat'ı potaya koydu. Bireysel dokunulmazlık oyununu kazanan Turabi ise Damla'nın adını vererek onu üçüncü aday olarak eleme potasına soktu.

93Yorum

  1. Iyi aksamlar canlar :) Eylulum Serpilim Zaram Aysenurum Arzum Elam Defnem Ekrem bey Engin bey nasilsiniz iyisinizdir insalah :) :) :)
    Ya galiba murat elenecek oyle dusunuyorum yani nihat bence elenmez

    YanıtlaSil
  2. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Mart 2018 00:00

    HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAH'A EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    ..
    ASİM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    BEN NİHATIN ELENMESİNE İSTİYORUM AMA BENDE MURAT ELENİR GİBİ

    YanıtlaSil
  3. Cok sukur iyiyim Elam :) net tutukluk yapmazsa daha iyi olacam bu yazdigimi 4.kez yaziyorum surekli gonderemeden siliniyor ya off :(
    bende nihat elensin istiyorum ama bu nihattan kolayca kurtulacagimizi sanmiyorum ;) :D :D

    YanıtlaSil
  4. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Mart 2018 00:22

    ASİM İNTERNETİNDEMİ SORUN VAR SİTEYLEMİ İLGİLİ
    AYNEN CANIM NİHATTAN KURTULMAK KOLAY GİBİ GÖZÜKMÜYOR

    YanıtlaSil
  5. Elam sorun benim netimde netim gelip gidiyor siteyle ilgili degil

    YanıtlaSil
  6. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Mart 2018 00:38

    ANLADIM CANIM EN KISA ZAMANDA DÜZELİR ASİM

    YanıtlaSil
  7. İyi akşamlar
    Biriciğim çok şükür iyiyim
    Elam kankam sana bi önceki sayfada yazmışdım nasılsın aşkım iyimsin
    Kızlar Ben de Nihatın elenmesni çok istiyorum ama Murat elenecek gibi .
    Nihat elediğinde göbek atacam

    YanıtlaSil
  8. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Mart 2018 00:40

    ZARAM... ARZUM... SERPİLM ... ÜLKERİM AYŞENURUMM .. EYLÜLÜM

    NERDESİNİZ NASILSIN
    İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Mart 2018 00:42

    ZARAM KANKAMMM HAMD OLSUN İYİYİM ŞİMDİ BAKTIM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR AŞKIM
    TEYZESİNİN PRENSİ NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR BENİM YERİME GÜZEL YANAKLARIDAN KOCAMAN ÖP

    YanıtlaSil
  10. Zaram beraber atariz gobegi nihat hele bi elensinde :D

    YanıtlaSil
  11. Iyi akşamlar herkese?
    Beni soran canlarım iyim ben çok şükür. Sizler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  12. Elam kankam benim iyi olmana sevindim bizde çok şükür iyiyiz olur
    Öperim canım. İyi geceler kankam
    Cümleten iyi geceler Allah ömür verirse yarın görüşürüz

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Mart 2018 02:07

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR KIZLAR
    BEN BU ARA YAZMIYACAM HABERİNİZ OLSUN

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Mart 2018 02:09

    ZUZUM HAYIRLI AKŞAMLAR İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ
    BEN BU ARA YAMIYACAM HABERİN OLSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM ELAR ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  15. Iyi olmana sevindim bende cok sukur iyiyim :)

    YanıtlaSil
  16. Iyi geceler kizlar bakiyorum erkenden kaciyorsunuz neyse :) Hoscakal Elam opuyorum seni cabuk donmene bak
    Serpilim nerdesin ya

    YanıtlaSil
  17. Ne oldu Elam??Niye yazamayacaksın??
    Bende seni çok çok seviyorum?
    Çabuk dön zuzum?

    YanıtlaSil
  18. Dhs ailesi olarak hepimize dert güncellemesi geldi sanırım?

    YanıtlaSil
  19. Survivor a dalmışım ? nasılsınız arkadaşlar Ben murat'ın eleneceğini düşünmüyorum inşallah gitmez. Nihat gitsin arkasına bakmadan bu gece

    YanıtlaSil
  20. Sağolun siz nasılsınız Ekrem abi?
    Inşallah Nihat gider?Herkesin temennisi o galiba?

    YanıtlaSil
  21. Ramazan nasil performans birincisi oluyor ya hic anlamiyorum

    YanıtlaSil
  22. Nihat elendi haydı hayırlısı iyi oldu

    YanıtlaSil
  23. Eveeeeeeeeeeeet isteeeeeeee buuuuuuu veeeeee nihata gule gule :D :D :D sonunda nihatin konusmalarini dinlemekten kurtuldum ha hay :) :) :) 8-) 8-) 8-)

    YanıtlaSil
  24. Artik panoramada konusur

    YanıtlaSil
  25. Yeaahh???? Vuhuu????
    Çok sevindim ya???? bir Semihin elenmesinde sevindiğim kadar olmasa da, bundan sonra Survivoru rahat rahat izleyebileceğim için çok mutluyum??

    YanıtlaSil
  26. :) Gunaydinlarrrrrrrr sitenin kalbi temiz insanlariiiii :D Eylulum :) Zaram :) Serpilim :) Mahrim :) Aysenurum :) Arzum :) Defnem :) Elam :) Nurdanim :) Ekrem bey :) Engin bey :) Nasilsiniz? Gununuz guzel huzurlu neseli gecsin :) yuzunude hemise gulucukler olsun :)
    :) gokyuzu denizsiz olmuyor ;)

    YanıtlaSil
  27. Zaram hesabini senmi kapattin?

    YanıtlaSil
  28. Panaromayada fazla çağırmazlar onu boş boş konuşur.

    YanıtlaSil
  29. Günaydın sitemizin neşe kaynağı nasılsın Asi :)

    YanıtlaSil
  30. Tünaydın

    Asim biriciğim yok ya ben kapatmadım.. hesabımın silindiğinden haberim bile yokdu Biraz önce Arzum söyledi. sitede aktiv olmadığım için silinmiş .

    YanıtlaSil
  31. Günaydın?Olmaz demiştim ben???

    YanıtlaSil
  32. Ya yok Zaram aktifsin sen zaten. Aktif olmadığın için hayatta silinmez. Asi admine istek atsın sorsun. Zaranın hesabı niye silindi diye? Instagramdan bende sorabilirdim de admin oradan yazılmasından hoşlanmıyor?

    YanıtlaSil
  33. Defne⛅⛆☀13 Mart 2018 14:39

    Zaram?Asim?Serpilim?
    Ayşenurum ?Arzum❤
    Mahrim ?Eylülüm ❤
    Hepinize keyifli günler dilerim?????
    Serpilimi göremedim umarım iyidir..
    Nihat D.elenmis herkes mutlu??

    YanıtlaSil
  34. Deniz kentli13 Mart 2018 14:59

    ???????ZARAMMMMM

    CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM TLF SERVİSE VERDİM 1 AYDIR YOK O YÜZDE SİZİ SORAMIYORUM ANNEMDEN YAZIYORUM NİHAT PAŞAM NASIL İYİMİ İNŞALLAH CANIM ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK ÖZLEDİMMMMM



    ???????MADUŞUMMMMM


    CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM BANA YEGEN HABERİ YOK MU CANIM ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM


    ????????ASİMMMMMM


    CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM TLF SERVİSE VERDİM FAZLA YAZAMIYORUM KIZ SİZİ ARAMAK çölde su aramak gibi ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  35. Sen işini bilirsin :)

    YanıtlaSil
  36. Gorduyunuz gibi cok iyiyim Ekrem bey :)

    YanıtlaSil
  37. Hayırlı günler hatunlarımm nasılsınız

    ???

    YanıtlaSil
  38. Hmmm anladim bitanem bende kendin sildin sanmisdim

    YanıtlaSil
  39. Denizim selam canim iyiyim hayatta gecip gidiyor iste :) bizi bulmak neden zor ki yermiz belli yurdumuz belli ;) sen nasilsin senin hayatin nasil :) bende seni seviyorum kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  40. DENİZİM BİRTANEM nurtanem hoş geldin sefalalar getirdin beni unuttun. Sanmışdım..
    bende seni çoook özledim güzel kalpli arkadaşım sen siz yazdınız ya daha iyiyim asıl sen nasılsın iyimsin ne var ne yok hayatında özel biri varmı . Bende seni çoook ama çok seviyorum
    Sana sımsıkı sarılıyor ve öpüyorum
    Allah'a emanet ol görüşürüz inşallah

    YanıtlaSil
  41. Onlarda o lazim iste :)

    YanıtlaSil
  42. Onlara da o lazim iste :)

    YanıtlaSil
  43. Nurdanım sanda hayırlı günler
    Özlemişim seni hatun kişilerim demeni özledim
    Hamd olsun iyiyim Allah bugün mü aratmasın sen nasılsın iysinsisdir inşallah Esma pirensesim le Ahmed pirensim nasıllar onları öp benim için

    YanıtlaSil
  44. Zaramm zarif çiçeğimm nasılsın paşam nasıl biz iyiz misafir vardı gitti günlük işler Zinnet nasıl durumu nasıl selam söyle

    YanıtlaSil
  45. Bugun survivor varmi

    YanıtlaSil
  46. Hayirli gunler Nurdanim ben iyiyim sen nasilsin? :) 8-) 8-)

    YanıtlaSil
  47. Hayır yok? Perşembe'den- Pazartesi'ye kadar var sadece?

    YanıtlaSil
  48. Nihatsiz survivoru izlemeye sabirsizlaniyorum :D :D :D

    YanıtlaSil
  49. Nurdanım iyi olmanıza sevindim hep iyi olun. Zinetim de bin şükür iyi
    Aleykum selam onunda selamı var

    Asim biriciğim malesef bugün survivor yok. Ama yalancı bahar var
    YB'NIN Dünkü bölümü çok güzel di ya. .RK la Madhu çok komik ve tatlıydılar Bugünkü bölümüde çok güzel olacak

    YanıtlaSil
  50. Ne zamandir onada bakamiyorum ya en son arkeyin maduya oyun oynadigini acikladigi bolumdu izleyende

    YanıtlaSil
  51. Kizlar ben kacar bi kac gun olamiyacam hoscakalin :) :) :)

    YanıtlaSil
  52. Neden olmayacaksın?

    YanıtlaSil
  53. Arzum Asimin interneti bitmiş ola bilir
    İnternetnin iki güne biteceğini söylemişdi

    YanıtlaSil
  54. Him tamam Zaram.

    Iyi akşamlar herkese Elam, Serpilim, Defnem, Ayşenur, Nurdan?
    Ekrem abi, Engin abi?

    YanıtlaSil
  55. İyi akşamlar herkese...

    ?Zaram kankam?Serpilim?Asim?Eylülüm?Defnem?Arzu?Elam?
    Nasılsınız????

    Sonunda nihatdan kurtulduk ohhbee ?sevinçten göbek atacaktım nerdeyse
    Yar saçların lüle lüle nihat sana güle güle?....

    Bügün survivor da yok off anam offf kaptı kumandayı yine açtı kılıbık abhiyi izliyor bıktım yahu gına geldi artık şu kore dizisi bir başlasın soğutmak için hint dizilerinden elimden geleni yapacağım...gidip youtubede dolaşayım bir weekly idol izleyeyim azıcık stres atayım...

    YanıtlaSil
  56. Ha hay bi kac gunluyum bi kac saatlik oldu be :D Zaram uzun bi sure rahatca yazacam sagolsun amcam 10 azn kotur yuklemis haberim bile yoktu simdi amcam kontur geldimi deyince anladim bende teli bi koseye atmisdim kontur olmadigi icin :D :D :D
    bu arada iyi aksamlar :)
    AYSENURUM iyi aksamlar canim bende senin gunundeyim canim banada bu ruslardan gina geldi :) nasilsin

    YanıtlaSil
  57. Arkey Madhubala14 Mart 2018 01:25

    Hayırlı akşamlar prenseslerım.Hayırlı akşamlar Ekrem bey

    YanıtlaSil
  58. Asim gülüm canımın içi çok şükür iyiyim sen nasılsın aşkım...

    All stara yiğit dikmen ile elif şadoğlu geliyormuş ikisini de sevmem...
    Gönüllülere Mustafa Kemal Kurt ve Batuhan Buğra Eruygun geliyormuş...
    Millet bir aydan fazla orda mücadele ediyor sonradan yarışmacı getirmek diğerlerine haksızlık yani ne olur bir kerede başından şu takımları tam eşit ve dengeli kursa acun...

    YanıtlaSil
  59. Serpilim hoşgeldin?Nasılsın canım?

    Merhaba Ayşenur??Sağol. Sen nasılsın??

    YanıtlaSil
  60. Arkey Madhubala14 Mart 2018 01:36

    Idare edıyorum aarxum.Sızı çok özledım

    YanıtlaSil
  61. Arkey Madhubala14 Mart 2018 01:37

    Hızlı yazmaya çalıştım.Özur dılerım Arzum

    YanıtlaSil
  62. Arkey Madhubala14 Mart 2018 01:38

    Canım sen nasılsın?Neler yapıyorsun?

    YanıtlaSil
  63. Aysenurum herseyim bende iyiyim cok sukur :) seninde iyi olmana sevindim sana iyi olmalar yakisir :D
    biliyorum canim elifi bende sevmem ama yigiti severim performansi olmasada karaktersiz biri degil en azindan diger iki yarismaciyida merak ediyorum ama sonradan gelenlerim performanslari hic iyi olmuyor :) bakalim bunlar nasil olacaklar

    YanıtlaSil
  64. Serpilim hos geldin bitanem nasilsin daha iyimisin? :)

    YanıtlaSil
  65. Iyi geceler kızlar Allah rahatlık versin..
    Senin adına sevindim Ayşenurum
    Ben iyi değilim pek. Nedeni bana kalsın..
    Hadi ESENKALIN..

    YanıtlaSil
  66. Arkey Madhubala14 Mart 2018 01:49

    Canlarım kuçuk bır saglık problemi yasadım.Olaylar ust uste geldı.Hala da pek ıyı sayılmam.

    YanıtlaSil
  67. Arkey Madhubala14 Mart 2018 01:51

    Bogazımda nodul çıktı.Doktor acıl bıyopsı yaptı.Sonuçlarını bugun aldım.

    YanıtlaSil
  68. Arkey Madhubala14 Mart 2018 01:54

    Muhammed ıyileştı işe başladı.Çok şükür sonuçlarım da ıyi .Nodül ıyı huylu çıktı.Yıne de amelıyat gerektıgını soyledıler

    YanıtlaSil
  69. Defnem seni ilk kez boyle kotu gordum ne derdin varsa hallolur insallah iyi olman dileyile opuyorum seni
    Serpilim boyuk gecmis olsun bitanem sonuclarinin iyi cikmasina sevindim

    YanıtlaSil
  70. Yaa:( Geçmiş olsun Serpilim. Ameliyat ne zaman olacaksın peki tam zamanı belli mi?
    Bu arada eniştemizin iyileşmesine sevindim:)
    Ben iyim canım. 2 gündür baş ağrısıyla uğraşıyorum. Ağrıkesici kullanmak istemiyorum o yüzden uyuyarak geçiyor neredeyse tüm günüm.

    Iyi geceler Defnem?Allah gönlüne göre versin. Hep iyilik bul hayattan?

    YanıtlaSil
  71. Sağol ama geçecek gibi değil??

    YanıtlaSil
  72. Serpil Arzu geçmiş olsun aman dikkat edin kendinize. Zara Asi Defne Ayşenur Nurdan Ela Deniz kentli ve ismini yazamadığım arkadaşlar keyifler nasıl?

    YanıtlaSil
  73. ❤CaNSeL❤. ELA ABLAM İYİ Kİ VARSIN❤14 Mart 2018 02:38

    İyi aksamlarrr:) ben geldim yine sürpriz Yumurtadan çıkar gibi oldum dimi:))).
    Şimdiye kadar çogunuz uyumussunuzdur yine de yazamm:)

    Öncelikle benim birinden özür dilemem lazim.
    Biriciğim, canım ciğerim ELA ABLAM. Senden çok özür diliyorum. Doğum günün de gelemedim. İnan çok isterdim burda olmayı. Yanında olup doğum gününü kutlamayı ama maalesef hep aksilikler beni buldu. Ne kadınlar bayramını nede doğum gününü kutlayamadim. Senin gibi mükemmel birini uzdugum için çok kotu hissediyorum kendimi. Hem annemin telime el koyması hem de siteye girememem büyük şanssizlikti.
    Simdi bir program yükledim onunla rahat girebiliyorum. Onuda cadicanim önerdi. İyi ki varsın Lan Arzu? neyse konumuza dönelim. Seni çok seviyorum. Bunu çok iyi biliyorsun. Herşeyden önce burada sıcakkanlılığinla kalbime girdin. Sonra yavaş yavaş tüm hücrelerime doldun:) gerçekten iyi ki varsın:) geç oldu ama yine de kutlayayim. İyi ki doğdun ablam :) Iyi ki benim Eloş ablamsin:) seni çok seviyorum.
    Umarım beni affedersin.
    Yarin Benim annem gibi gördüğüm Naz öğretmenimin doğum günü:) o da ayni senin gibi güzel huylu. Onu kutlayinca seni kutlamış gibi olacağım:)
    İkinizde iyi ki doğdunuz:)???

    YanıtlaSil
  74. ❤CaNSeL❤.14 Mart 2018 02:40

    Defne ablam noldu ya önemli birşey mi var?:( inşaallah düzelir ablam.

    Asimmm benovşemm seni çok ozledimmmm. Yakında yazarokurum açılır oradan konusuruz.


    Zara ablammm yel çerşenben mübarek:) seni seviyorum ?


    Serpil abla geçmiş olsun❤

    YanıtlaSil
  75. ❤CaNSeL❤.14 Mart 2018 02:42

    Bizim biricik agabeyimiz, hem de sitenin admini Ekrem abi bir ara hastalanmistiniZ. Simdi nasılsınız? İyisinizdir inşaallah

    YanıtlaSil
  76. ❤CaNSeL❤.14 Mart 2018 02:49

    Şimdi ben geldim ve giderken CADİCANİMİ da götüreyim:) biraz benle de ilgilenir misiniz acaba sevdicegim? #ArCan kurallarını aşma hakkini veriyorum kendime bu gecelik:) maşallah her yerde olduğu gibi burada da sevenin cok. Zaten senin gibi melek bir cini kim sevmez ki???? hiç kimse. Sevmeyen de aptallık eder. Kaç gündür qonuşamadik. Valla bir nefessiz kalmıştım ha. Bizim temel ihtiyacımız neydi? Sen iyi biliyon onu. Hah iste o şeyin yoksulluğunu cekiyordum. Şimdi geldimmm aa sen:)
    Hep zamanını buraya harciyorsun. Her yerde yeni bir hayran fln. Noluyoz lan gendine gel gendine. Düşman çatlatmada üstüne yok ta bizimle de ilgilen birazcuk cin'cim?
    Bu aralar senin gizli hayranlar çakallık peşindeymiş. Meydani onlara bırakmayak benceeeğ?çakalin biri okuyor bunu. Elma dersem çıksın armut dersem yine çıksın:) iki seçeneği var anlaşıldığı üzere. Ya çıksın, ya da çiksin
    Bu arada Yalancı Bahar izleyen var mi?

    YanıtlaSil
  77. "Allahın yavşağı" Cadıselciğim yine iş başında??önermesemiydim acaba o programı? Bu kadar melek girl'iz yinede bir meleğim diyenimiz yok??
    Neyse. Iyi ki varım değilmi lan Cansel??
    Of ama ya. Bikaç gün önce yazsaydın seninle konuşarak başkasına sokacağım laflar aklımdaydı?şimdi beynim durdu. Çalışmıyor laf sokamıyorum??? Olsun zaten bol ekşınlı günler bizi bekliyor?o zaman bol bol kullanırız laf sokma yeteneğimizi??

    YanıtlaSil
  78. Gecici degilse ilac ic de gecsin hosunami gidiyor agri cekmek

    YanıtlaSil
  79. Arkey Madhubala14 Mart 2018 02:53

    Ekrem bey.Arzum.Defnem.Asım.Cansel ım çok tesekkur ederım.Arzum geçmiş olsun canım.Defnem umarım cıddı bır problemın yoktur.Senı sevıyorum.Elam canım senı çok sevıyorum.Donuşunu beklıyor olacagım.Aysenur um .Asım sızı çok sevıyorum.Zaram yarın 5 ten sonra yazarım.Senı çok sevıyorum.Kuçuk prensımı benım yerıme op.Canlarım şimdılık amelıyat olmayı duşunmuyorum.Yarın okuldan sonra başka bır doktora gıtmeyı dusunuyorum.Arkadasımın hocası.Hast var.Bashekım.Onunla gorusecegım.Hepınıze hayırlı geceler.Hepınızı çok sevıyorum.

    YanıtlaSil
  80. Oww bence yavaş girseydik Cadıselim?Sonradan Arzunun tırnak içinde yalakaları yaftası yapıştırılıyor? hiç istemem bunu. Sen sadece asist yap golü ben atardım?

    YanıtlaSil
  81. Arkey Madhubala14 Mart 2018 02:55