Survivor 2018 23 Mart Cuma Ödül Oyununu Hangi Takım Kazandı Ödül Ne?

Survivor 2018 23 Mart Cuma Ödül Oyununu Hangi Takım Kazandı Ödül Ne? Survivor 2018 cuma bölümünde ödül oyununu oynanacak. Bir önceki ödül oyununu kazanan gönüllüler afiyetle hamburgerlerini yediler.İletişim oyununu kim kazanacak.

[caption id="attachment_56153" align="aligncenter" width="500"]Survivor 2018 23 Mart Cuma Ödül Oyununu Hangi Takım Kazandı Survivor 2018 23 Mart Cuma Ödül Oyununu Hangi Takım Kazandı[/caption]

Uzun bir aradan sonra yiyecek ödülünü kazanan Gönüllüler takımı afiyetle oyundan kazandıkları hamburgerleri yerken bir taraftan da morel depoladı. Bir sonraki gün oynanacak sembol oyununa da hem tok karna hemde biraz daha moralli olarak katılacaklar. Hentbol oyunu sert mücadelelere sahne olmuştu.

[caption id="attachment_56155" align="aligncenter" width="500"]Survivor 2018 23 Mart Cuma Ödül Oyununu Hangi Takım Kazandı Survivor 2018 23 Mart Cuma Ödül Oyununu Hangi Takım Kazandı[/caption]

Survivor 2018 23 Mart cuma akşamında yayınlanan Survivor da oynanan ödül oyununu sizce hangi takım kazanacak? Adada dengeler değişiyor mu hep beraber izleyeceğiz.Bu Oyunu kimin kazanacağı konusunda tahminlerinizi yorum alanında yapabilirsiniz.

[caption id="attachment_56151" align="aligncenter" width="407"]survivor-23-mart-2018 survivor-23-mart-2018[/caption]

 

23Yorum

  1. Arkey Madhubala23 Mart 2018 03:45

    Mutlu ve huzurlu bir gune uyanmaniz dilegiyle.Iyi geceler arkadaslar

    YanıtlaSil
  2. Insallah GONULLULER kazanir :) :) :)
    tahminim ise all star kazanir :( umarim yanilirim

    YanıtlaSil
  3. Iyi geceler serpilim

    YanıtlaSil
  4. Gunaydinlar hepinize nasilsiniz canlar :)
    Serpilim Aysenurum Elam Defnem Nurdanim Zinetimin sizelere selami var arada db ya girip cikiyormus kimseni gormediyi icin yazmiyormus

    YanıtlaSil
  5. Arkey Madhubala23 Mart 2018 13:35

    Gunaydın Asım.Ben çok ıyıyım.Nasılsın ?Asım bızden de Zınet e kucak dolusu sevgı ve selamlar ılet.

    YanıtlaSil
  6. Bende iyiyim Serpilim tamam iletirim

    YanıtlaSil
  7. Arkey Madhubala23 Mart 2018 14:45

    Tesekkurler Asım.

    YanıtlaSil
  8. Bi sey degil canim :)

    YanıtlaSil
  9. Serpilim zinet dizibilgide survivor sayfasinda yazip

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı günlerr hatun kişilerimmm nasılsınız

    ???

    Çılgınım selam getiren de gönderen de sağolsun nasılmış iyidir inşaAllah ❤️❤️

    ???

    Serpilim ZARAMM

    ARZU

    NASILSINIZ KIZLARR

    YanıtlaSil
  11. Arkey Madhubala23 Mart 2018 17:29

    Nurdan ım ıyıyım canım.Sen ve yegenlerım nasıllar?

    YanıtlaSil
  12. ELHAMDÜLİLLAH Serpilim oğlumun arkadaşı geldi oynuyorlar şamata gürültü ?? sen nasılsın ne var ne yok Serpilim eniştem nasıl oldu

    YanıtlaSil
  13. Nurdanim Zinet iyi canim sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  14. Arkey Madhubala23 Mart 2018 19:16

    Nurdan im esim çok iyi.Çalismaya basladi.Ben de çok iyiyim.

    YanıtlaSil
  15. Arkey Madhubala24 Mart 2018 00:32

    Hayirli aksamlarrrrr.

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️24 Mart 2018 00:45

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR
    ...
    ASİM ALEYKÜM SELAM CANIM BENDEN SELAM SÖYLE ÖZLEDİM ONU NASILSIN İYİMİSİN
    ...
    HAYIRLI AKŞAMLAR SERPİLİM
    BİRTANEM SEN İLK OKUL ÖGRETMENİYDİN DEMİ
    ....
    ZARAM KANKAM ÖZLEDİM SENİ NERDESİN AKŞAMLARI YAZ AŞKIM ELZA ❤️
    .......
    ARZUM ÇİÇEGİM NERDESİN DÜNDE YOKTUN MERAK EDİYORUM ZUZUM
    DERT ORTAGIM ELAR ???????

    YanıtlaSil
  17. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️24 Mart 2018 02:06

    ADEMİN KAZANMASINA ÇOK SEVİNDİM
    KIZLARDAN YAGMUR SERT ATIYOR KAZANMA ŞANSI YÜKSEK

    YanıtlaSil
  18. Arkey Madhubala24 Mart 2018 02:42

    Elam nasılsın canım.Ben de survıvoru ızlıyorum

    YanıtlaSil
  19. Hrkse hayırlı gceler gceniz hayr olsun." Gecenin yarısı geçti gitti kaldık gecenin yarasına".

    YanıtlaSil
  20. Arkey Madhubala24 Mart 2018 03:03

    Hayirli geceler Nisam

    YanıtlaSil
  21. Arkey Madhubala24 Mart 2018 10:56

    Gununuz aydın. nesenız bol olsun.Hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  22. Tünaydın Serpil hanım. Nasılsınız eşiniz nasıl?

    YanıtlaSil