21 Mart 2018 Çarşamba

Survivor 22 Mart Ödül 2018 Oyunu Kim Kazandı? Yeni Bölüm Fragmanı

Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı ? Yeni Bölüm Fragmanı


TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor yeni oyunlar, yeni yarışmacılar ve yeni tartışmaları ile devam ediyor. Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı sorusunun analizini bugün sizlerle yapmaya çalışacağız. Survivor 19 Mart 2018 ödül oyunun galibi All Star takımı olmuştu. All Star takımı yemek ödülünü afiyetle midelerine indirirken bir yandan da Survivor Yunanistan takımına karşı oyun oynamaya hak kazanmışlardı. Survivor Türkiye'yi temsilen All Star takımı Yunanistan takımını 10-9 skor ile alt ederek hem bizleri gururlandırdı hem de güzel bir restaurantta yemek ödülünü kazanarak karınlarını iyice doyurmuş oldular. Survivor Türkiye-Yunanistan karşılaşmacı heyacan içinde geçti. Bir konuya da değinmeden geçemiyeceğim. Yunanistan takımı, Romen takımının kabalıkları göz önüne alındığında son derece sportmen ve nazik bir takımdı bu konuda haklarını vermek lazım.

[caption id="attachment_56113" align="aligncenter" width="500"]Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı


Survivor 22 Mart Ödül Oyunu Kim Kazandı sorusunun cavabını arayacağımız analizimize geçelim. All Star takımı tok ve güçleri yerinde fakat son yarışma sonrasında Adem ile Turabi arasında çıkan sözlü tartışma sonrasında yaşanan itiş kakış bütün takımda morellerin bozulmasına sebep olmuş durumda. All Star takımının kutuplaşmasını şahsen yakın görüyorum. Bir tarafta Adem'i haklı görenler ve yanında duracaklar, bir tarafta Turabiyi haklı görüp yanında duranlar ve diğer tarafta siyaset yapıp ikisine de aynı mesafede durup strateji yapacak bir grup olacaktır.

Gönüllüler takımı ise malesef yine açlar ve sanki açlığa alıştılar. Takımın açlıktan dolayı fiziksel performansı düşük olsa da son eleme konseyinde takımın zayıf halkası olarak gördükleri İpek'in elenmesi onlar için faydalı oldu. Eleme konseyinde isimleri potaya çıkan Birsen Ve Ramazan'ın elenmesi takım içi moralleri biraz bozacaktı. Gönüllüler takımı yeni katılan arkadaşlarında takıma verdiği enerji ve güç ile All Star takımını yenebilecekleri düşüncesine artık daha fazla inanıyor.

[caption id="attachment_56114" align="aligncenter" width="500"]Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Hentbol tarzı bir oyun içeriyor. Daha önce mini kale futbol oyunu oynayan yarışmacılar bu oyunda ayakları yerine ellerini kullanacaklar. Atışlar kadar fiziksel güzünde önde olduğu bu oyun için fiziksel gücü daha yüksek olan Gönüllüler takımı ön plana çıkıyor. Oyunun fragmanı izlendiğinde de bu tezim biraz doğrulanıyor gibi görünüyor. Ama şunuda belirtmek lazım ki Acunn Medya artık fragmanları yanıltıcı olarak veriyor ve süprizler yapıyor. Fragmanda bir dikkat ettiğimiz konuda Sahra ve Nagihanın oyun esnasında tartışması. Öle yada böle Nagihan'ın diskalifiye edilmesi için çalışıldığını düşünüyorum. Nagihan-Sahra tartışmasının Nagihan ve Gönüllüler takımında moralleri bozup onları oyundan düşürmesi durumunda All Star oyunu kazanacaktır. Aksi durumda ise Gönüllüler Takımı Survivor 22 Mart Ödül Oyununun kazananı olacaktır.

[caption id="attachment_56117" align="aligncenter" width="500"]Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

 

[pembetext]Siz Değerli Yorumcularımız Ne Düşünüyorsunuz Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Fikirlerinizi Bizimle Paylaşın...[/pembetext]


 

Survivor 22 Mart 2018 Ödül Oyunu Fragmanı


55 Comments

Herkese selamlar.
Yarinki survivor baya kavgali gececek gibi bakalim kimler hayatta kalacak ;) mustafa performansda 2.oldu cok sasirdim boyle bi performans beklemiyordum basda :) Insallah gonulluler kazanir

Iyi akşamlar herkese. Elam , Serpilim, Defnem hoşgeldiniz;) nasılsınız?

Iyi akşamlar arkadaşlar gününüz nasıl geçti

Arkey Madhubala delete 21 Mart 2018 23:17

Zaram.Asım.Arzum.Elam çok şükür ıyıyım.Sızler nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 21 Mart 2018 23:19

Hayırlı akşamlar Ekrem bey.Çok şukur gunum ıyı geçtı.Okul.Ev.yemek derken yenı oturdum.Sızler nasılsınız?

Merhabalr arkdaşlr sen anlat Karadeniz, anlat Karadeniz etiketiyle başlıyorrr .gidelim mi buralardan nefes Bu topraklar bana memleket sna gurbet müsaade et gurbete ben düşeyim dedi Tahir delikanlı mız nefese, helal olsun Tahir Kaleli ye adamsın Tahir Kaleli.

Tekrardan merhabalar:) Ekrem abi, Serpilim iyim bende. Yorgunluk, telaş, biraz uykusuzluk geçiyor günlerimiz böyle?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 00:42

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAH'A EMANET OLUN
..
EKREM BEY HAMD OLSUN SİZ NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNDİR..

.
SERPİLM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
..
ASİM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR..


MERHABA NİSA NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR.
..
ZARAM KANKAMMM BİRTANEM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR AŞKIM NERDESİN
PAŞAM NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM.
ÖZLEDİN SENİ AŞKIM
..
ZUZUM ÇİÇEGİM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR ÖZLEDİM SENİ ZUZUM NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR DERT ORTAGIM
SENİ ÇOK SEVİYORUM ELAR
NEŞE KAYNAGIM
MAHRİM EYLÜLÜM ÜLKERİM ONLARLA KONULUŞUYORMUSUN SELAM SÖYLE ÖZLEDİMM ONLARI
...

AYŞENURUM NERDESİN

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 00:44

ZUZUM NE TELAŞI NİYE YORGUSUN
???
?

Sağol ela şükür snde iyisindir inşallah.

Teşekkürler Serpil hanım sağlığınız nasıl oldu? Işiniz zor çocuklar ile ben yapamazdım sınıf öğretmenliği ?

Evet Nisa Tahir iyi ama Abisini anlaması lazım Mustafa yaptıkları hataları telafi edip ailecek Vedat ile mücadele etmeleri ona bir ders vermeleri şart

Çok şükür ela hastalığı üstümden zor bela attım şimdi iyiyim. Senin keyifler nasıl?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 01:11

HAMD OLSUN İYİYİM NİSACIM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM ??

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 01:13

HAMD OLSUN EKREM BEY İYİ OLMANIZA SEVİNDİM HEP İYİ OLUN AİLENİZLE BİRLİKTE BİR ÖMÜR BOYU MUTLU OLUR HAYIRLI AKŞAMLAR

4 gün önce amcam vefat etti Elam. Birde karşımızdaki evde oturuyorlardı. Yani ilk fenalaştığında da kuzenim bize koştu babama bişey oldu diye. Zaten 15 dk sonra falanda rahmetli oldu. Bu arada amcam dediğim babamın amcası babam tek çocuk o yüzden dedemin kardeşleriyle yakınız biz. Annemle babamda kuzenler. Yanisi anneannem aynı zamanda babamın halası oluyor? anneannemde duyar duymaz inanamamış bizi aradı. Kardeşim Mercan( Merjen) duygulanıp " evet öldü" diyememiş. Telefonu bir çalışanımıza vermiş hemen. Neyse işte hem komşu olduğumuz için bizim evde yas havasında. Misafirler bizede geliyor. Ev inanılmaz kalabalık. Sabah erkenden kalkıp bahçeyi(avluyu), dışardaki tuvaleti falan temizliyoruz. Sokakta erkekler için çadır var misafir gelmeye başlamadan ona çeki düzen veriliyor. Zaten ölü çıkan evde 7 gün yemek hiç bişey pişirilmez buralarda o yüzden çay bile bizde demleniyor. Yemek konusu zaten ikram bayağı yağıyor ama bazen gece yinede acıkıyor insanlar biz hemen bir şeyler pişirip götürüyoruz?
Böyle işte Zuzum. Birde başımız yazmalı şu an. Hiç alışmamışız sadece 3 sene önce dedemin vefatında 40 gün yazma bağlamıştık. Biraz değişik bağlama stili geliştirdim. Enteresan oldum.
Zaten amcamın ilk öldüğü gün buraya yazmayacaktımda hiç, ama Zaram yaz diyince survivor hakkında yazdım. Onu da keşke yazmasaymışım. O günden beri Zaraylada konuşmuyoruz?
Eylülle hiç konuşmuyorum Elam. Mahriyle ve Ülkerle konuşuyorum selam söylerim onlara:) Ülkere girebiliyorsa buraya yazmasını söykerim zuzum

Sağolun Ekrem abi iyi gibiyim bende. Detaylı yazdım zaten aşağıda son günlerimi?
Tamamen iyileşmenize çok sevindim bu arada?

Sağol cnım bnde svindim iyi olmana.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 01:46

ZUZUM ÇİÇEGİM
BAŞIN SAĞ OLSUN ÇOK ÜZÜLDÜM ALLAH MEKANINI CENNET EYLESİN BİRTANEM BİLSEYDİM DAHA ÖNCE YAZARDIM KEŞKE YANINDA OLABİLSEYDİM YARDIM EDERDİM ACINI PAYLAŞIRDIM
DERT ORTAGIM BİZDEDE 3 GÜN ÖLÜ EVİNDE YEMEK YENMEZ
ZUZUM BEN TESETTÜRLÜYÜM
HEM EŞARP HEM ŞAL ÇOK GÜZEL BAGLARIM YANINDA OLSAYDIM YARDIM EDERDİM AY PARÇAM SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM SEN BENİM KALBİNİM İÇİNDESİN
ŞİMDİ NASILSIN
KUSURUMA BAKMA BÖYLE BİR ÜZÜCÜ HABERİ BİLSEYDİM SANA KİMSEYİ SORMAZDIM BENİM İÇİN KENDİNİ YORMA SATEN YORGUNSUN
KENDİMİ KÖTÜ HİSSETTİM
BURDA MISIN KONUŞALIM KONUŞMAK RAHATLATIR İNSANI YORGUNSA ANLARIM ZUZUM HAYATIM ????

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 01:47

ZUZUM ÇİÇEGİM SENİN BÖYLE NET KONUŞMAN SANA OLAN SEVGİMİ İKİ KAT DAHA ÇOK ARTI
ARZU ?? ELA
???????❤️❤️❤️

Teşekkürler Elam? Kötü değilim o kadar canım. Ölümlere fazla üzülmem sadece kuzenime üzüldüm ilk gün kardeşim Yakupla yaşıttı 16 yaşındaydı. Iki tane ablası var onlar evli amcamlar tüp bebek tedavisiyle erkek çocuk sahibi olmuşlardı. Işte o kuzenimin babasız kalmasına üzüldüm ama o da biraz toparlamış gibi artık?
Mahriyi , Ülkeri her zaman sorabilirsin zuzum zahmet vermiyorsun bana:)
Namaz kılarken bende kapanıyorum ama bizim geleneksel bağlayışımız var ben onu beceremiyorum? normal eşarp bağlamam da sorun yok. Hatta tesettür herkese çok yakışıyor bence. Kapanınca ayrı bir güzel oluyor insan?
?ElAr? Bende seni çok seviyorum.

Başın saolsun Arzu. Toprağı bol mekanı Cennet olsun inşallah.

Deli Tahir olduğu için anlaması biraz vakit alır adı üstünde deli Tahir buu. Sonrasında abisiyle barışıp mücadele edicektir bnce.

Teşekkürler Ekrem abi?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 02:22

ZUZUM ÇİÇEGİM BENDE NAMAZ KILIYORUM ALLAH KABUL ETSİN KURAN KERİM OKUYOR MUSUN SENİ İYİ GÖRMEK HİSSETMEK ÇOK GÜZEL
ZARAM KAFAN DAGILSIN ÜZÜLME DİYE SÖYLEMİŞ SENİN ÜZÜLECEĞİNİ BİLSEYDİ SÖYLEMEZDİ
ELAR ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Yok okumuyorum malesef Kuran-ı Kerim. Aslında Yakup öğrenirken annem öğrenmek istermisiniz dedi bizede ama yazılanları anlamadıktan sonra okumanın ne faydası var dedim. Normal dua'ları biliyorum. Okuduğum şeyi anlamak isterim ben.
Seninkini de Allah kabul etsin zuzum. Sen arapça okumayı biliyorsun galiba?
Buraya yazdığım için üzülmedim ki Elam. Sonrasında bişeyler oldu o yüzden keşke yazmasaydım dedim

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 22 Mart 2018 02:42

ZUZUM BEN ARAPÇA BİLMİYORUM AMA KURAN KERİM İ OKUYORUM MEALİ VAR İÇİNDEKİ BÜTÜN GÜZELLİKLERİ YAZIYOR ÇOGU ŞEYİ OKUYARAK ÖGERENDİM ÇOK FAYDASI VAR BENİM İÇİN
TEŞEKKÜR EDERİM ZUZUM
ANLADIM CANIM ARANIZDAKİ MESELE
ELAR ❤️❤️❤️❤️???

Mealini bende okumak isterdim Elam:) neyse:) sen nasılsın? Niye yoktun?

Tatlıcı Ülker delete 22 Mart 2018 02:55

İyi akşamlar Eloşum. Senin tesettürlü olduğunu bilmiyodum, inanki kapalı olduğuna çok sevindim. Maşallah Kuranda okuyormuşsun. Bende bu kadar iyi kalbin özü nerden geliyor diyordum. Demek ki imandanmış. SENİ ÇOK SEVİYORUM.

Başınız Saolsun Arzu HAnım

Tatlıcı Ülker delete 22 Mart 2018 03:14

Asi tontişim əyər bunu oxuyursansa üzülmə yaxşı. Bu gün heç olmamış kimi say, başını yastığa qoy mışıl mışıl yat. Səni çox sevirəm. O tontiş yanaklarından öpürəm. Yaxşıki varsan.

Arkey Madhubala delete 22 Mart 2018 03:55

Arzum basın sagolsun.Allah gerıde kalanlara sabır versın.
Ekrem beh ben çok ıyıyım.Amelıyatım yaza ertelendı.Malum okulda bana ses lazım.2 hafta hıç konuşmayacakmışım.2.3 ay da normal ses tonunun ustune çıkamayacakmışım.
Ulker ım hoşgeldın.
Elam ben çok ıyıyım canım.Uyuyakalmışım.
Asım neden moralın bozuk?Umarım önemlı bısey yoktur.
Zaram prensesım bugun de yazamadım.Hepınızı çok özledım.
Defnem nerelerdesın?
Aysenur um ben gelıyorum.Sen gıdıyorsun.Bır turlu denk gelemedık.
Mahrım.Eylul um.Zınet ım.Kaınat ım.Alınam.Begum um.Nurdan ım.Salıham.Aysel ım.Denız Kentlım.Guzel ım.Aygul um.Enısem.Lacyn ım.Şirin im sızı çok özledım.
IYI GECELER DIZI HABER AILESI.Mutlu.huzurlu.saglıklı bır gune uyanmanız dılegıyle tatlı ruyalar

Gunaydin herkese nasilsiniz?
Ulkerim mende seni sevirem canimin ici sende yaxsi ki varsan :) sayende rahatca uyudum ;)

Serpilim yok bi seyim cok sukur iyiyim sen nasilsin nasil oldun
Elam ben iyiyim canim sende iyisindir insallah Zaram ailesinin yaninda o yuzden yazamiyor hasret gideriyor zaman bulunca yazar Eylulumde yine kayiplara karisti :(

Ekrem bey Engin bey nasilsiniz?

Günaydın herkese:)
Engin abi, Serpilim sağolun?

????HAYIRLI KANDİLLER KIZLAR. MÜBAREK OLSUN KANDILINIZ????
HAYIRLI KANDİLLER ADMIN BEY
ALLAH'A EMANET OLUN..
???
ARZU başın sağolsun canim. Sabır ve uzun ömür dilerim geride kalanlara..

Arkey Madhubala delete 22 Mart 2018 14:25

Tunaydın Arzum.Nasılsın?
Tunaydın Asim. Çok şükur iyiyim.Okuldayim.Sen neler yapıyorsun?
Sana da hayırlı kandıller Defnem.
Arkadaşlar hepınızın Regaıp kandılı mubarek olsun.Oluldan çıkınca yazarım. Şimdılık hoşçakalın

Iyim Serpilim çok şükür sen nasılsın?
Amin Defnem sağol:)

Arkey Madhubala delete 22 Mart 2018 19:13

Arzum ben de ıyıyım.Yemek yapıyorum.

Saol Asi hoşgeldin nasılsın?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 23 Mart 2018 01:55

HAYIRLI AKŞAMLAR
REGAİP KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN
..
EKREM BEY

ASİM İYİ OLMANA SEVİNDİM ANLADIM CANIM

ÜLKERİM NURTANEM HOŞ GELDİN ÖZLEDİMMMMM KIZ SENİ NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM
TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL SÖZLERİN İÇİN
.
SERPİLM CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR. .

....
ZARAM KANKAMMM AŞKIM
SENİ ÇOK ÖZLEDİM

.

ARZUM ZUZUM ÇİÇEGİM İŞ GÜÇ DERKEN FIRSAT BULAMADIM CANIM ONUN İÇİN YAZAMADIM SEN NE YAPIYORSUN DERT ORTAGIM
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Arkey Madhubala delete 23 Mart 2018 02:05

Elam canım senın de kandılın mubarek olsun.Ben de kayınvalıdemlere gıtmıştım.Yenı geldım.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 23 Mart 2018 02:14

SERPİLM HOŞ GELDİN GÖRÜŞMEYELİ NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM
ENİŞTE NASIL İYİMİ

Merhabalr admin arkdaşlr hayırlı gceler kandilimiz mübarek olsun hayırlı kandiller hepinize .

Iyi aksamlar sizinde kandiliniz mubarek olsun
Sagolun Ekrem bey cok sukur iyiyim
Bu kizlarin oyunlari cok komik ya izlerken guluyorum ama bazende sinirden sagolsun survivor basladikdan beri ilk kez sandalyeden dusmeme sebeb oldular :D

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 23 Mart 2018 03:18

ZUZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️❤️❤️ NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN GÖZLERİM SENİ ARIYOR SİTEYE GELDİGİM ZAMAN İYİ GECELER TATLI RÜYALAR DERT ORTAGIM SENİ ÇOK SEVİYORUM ELAR ??????????????????????????????

Arkey Madhubala delete 23 Mart 2018 03:18

Elam ,enisten çok iyi.Çalismaya basladi.Ben de çok iyiyim.
Nisam senin de kandilin mubarek olsun.
Asim bi alemsin kiz.Enerjine ve sirin sakarliklarina bayiliyorum.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 23 Mart 2018 03:19

NİSACIM SANA DA HAYIRLI KANDİLLER İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 23 Mart 2018 03:21

SERPİLM İYİ OLMANIZA ÇALIŞMAYA BAŞLAMASINA SEVİMDİM
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR BİRTANEM ❤️❤️❤️❤️??

Ayyy biraz oyleyimdir ;) yok yok baya oyleyim :D

Sonunda gonulluler kazandi ya :D :D 8-)

Sonunda gonulluler kazandi ya :D :D 8-)
bu batuhan iyice gozume batmaga basladi hakanin liderlik yapmaga cailsmasinda iyice sinir bozuca

onuryakılışlsınız