Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak?

[kirmizitext]Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 Gönüllüler Takımından Melih Sakatlandı. Melih diskalifiye olacak mı?[/kirmizitext]


 

[caption id="attachment_56013" align="aligncenter" width="500"]Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor yarışması dördüncü haftasının sonuna geldi. izleyenlerin büyük beklentilerinin olduğu Survivor 2018 All Star yarışması malesef şimdiye kadar beklentileri karşılayamadı. Bunun tabiki en büyük etkeni Gönüllüler takımının oyunlarda beklenen performansı gösteremiyor oluşu. Dün oynanan ödül oyunu da dahil olmak üzere Gönüllüler takımı üst üste 9. mağlubiyetlerini yaşadılar. Devamlı oyunları kazanmanın verdiği rahatlık All Star takımının artık dalga konusu olmaya başladı.

[caption id="attachment_56014" align="aligncenter" width="500"]Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak


Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak sorusunun cevabını bu akşam alacağız. Survivor 2018 Gönüllüler takımının gidişatı düşünüldüğünde oyunu tekrar All Star takımının alacağını düşünüyoruz. Tabi ki gönlümüz Gönüllüler takımının bir süpriz yaparak oyunu almasından yana. Survivor 9 Mart 2018 Ödül Oyunu zorlu bir parkur içeriyor. Özellikle alçak engellerden geçerken zorlanan yarışmacılar bel ve sırtlarını bu engellere vurarak yaralandılar. Bu yaralananlar arasında Gönüllüler takımından Melih ambulans ile hastaneye kaldırılıyor. Daha önce belinden sıkıntı çeken Melih'e acil şifalar diliyoruz.

 

 

75Yorum

  1. Aaaa burda elaya sayfa açılmamış

    YanıtlaSil
  2. *♡*Hülya*♡*9 Mart 2018 13:43

    Tatlş arkadaşlarım
    ELACIIM:)
    DEFNOŞUM:)
    NURDANCIIM:)
    Bi önceki sayfaya yazmıştım az önce bir şey unuttum sın olarak yazayım dedim yeni sayfa açılmış:):)
    Canımcıım arkadaşlarım eğer REYHANCIIM benim güzel kalpli arkadaşım gelirse onu çok sevdiğimi ve çoook özlediğimi söyleyin lütfen:)❤
    Of yaaa çok özledim hepinizi bi gittim 1 ay gelmedim bizim site ne hale gelmiş sinirim den şuan gülüyorum:):):):):/:/:/:/
    Hayırlı Cumalar tatliş arkadaşlarım:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Cumalar herkese?‍♀️

    Elam sonunda slaytı yükleyebildim? linkini birazdan atarım buraya şimdi biraz acelem var?

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı cumalar Arzum
    Herkese hayırlı cumalar nasılsınız

    YanıtlaSil
  5. burada herkese sayfa actiginiz neden burda her zaman yazan bugün dogum günü olan kişiye neden açmadiniz doğum günü mesajlarını ona actiginizaman sayfaya koyun. ........

    YanıtlaSil
  6. ELAM
    TATLI HEMŞERİM ?
    DOĞUMM GÜNÜNN KUTLUUU OLSUNNNN???????????????
    NİCE MUTLU SENELERE İYIKI DOĞMUSUN
    YENİ YAŞIN HUZUR MUTLULUK SAĞLIKKK NEŞE GETİRSİN SANAAAA
    YENİ YAŞINA GİRDİNN GÜZELLL BİRR SENE OLSUN SENİNNN
    İÇİNNNNN HEP GÜLÜMSEEE SENNN
    HEP MUTLU OLASIN HEPPP
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  7. HOŞGELDİN HÜLYOŞ..
    Evet yeni bir sunucuya taşınacakmış DB.. bazıları bu saldırıdan etkilenmiş bazıları etkilenmemiş benim gibi ??
    Selamini iletitim tabi ama gelip kendin söylesen daha mutlu olurduk.. Öpüyorum seni çok ?

    YanıtlaSil
  8. Zaram?Serpilim?Asim?
    Arzum?Ayşenurum
    Mahrim?Eylülüm
    Öpüyorum sizleri çok
    Zaram,Serpilim,Asim
    DENIZ KENTLININ SELAMI VAR SIZE..

    YanıtlaSil
  9. Anonim arkadaşım Ekrem abi hasta şu sıralar. Elanın buraya herzaman yazdığını biliyarsan bir önceki sayfada Ekrem abinin hasta olduğunu da okumuşsundur. Mail attım dün Ekrem abiye ama sonradan da utandım. Koyun can derdinde kasap et. Migren ağrısı çekerken bile Tv, telefon gibi şeylerin ekranına bakamıyorum ben. Düşün yani basit bir migrende böyleyim. Ekrem abi bide ciğerlerini üşütmüş. Bence yeni Survivor sayfasının açıldığına şükretmeliyiz. Doğum günlerinde o mail atıyor bu mail atıyor hepsini bir araya toparlamak için normal herhangi bir sayfa açmaktan daha fazla emek harcanıyor . Daha fazla muhattap oluyorsun radyasyonla? Bu yüzden sayfa açılmadı burada isteyen diğer sitede kutlayabilir?
    Ayrıca kusura bakmayalım hiç birimiz buraya Ekrem ve Engin beyin hayrına yazmıyoruz yorumları?Birbirimizle konuşmak için yazıyoruz genelde. Adminlerin bize sayfa borcu yok? Onmara iyilik için yorum yazıyormuşuz havasından çıkalım. Aksine biz onlara borçluyuz birbirimizle konuşabilme imkanı tanıdıkları için?
    Normal bir zaman olsa Ekrem abi zaten biz unutsak bile açardı sayfayı.
    Bide merak ettim bebeğim niye isminle yazmadın yorumunu??

    YanıtlaSil
  10. Zaram, Defnem nasılsınız???

    https://youtu.be/b8mSXIDLFYs
    Buda Elamın slayt linki:)
    Youtube da istediğiniz kadar stalklayabilirsiniz beni? instagramda stalklandığımı anlayabiliyorum malesef acı haber? hani şu Bio'mun altında öne çıkanlar diye duran doğum günümde Mihomun bana yazdığı yazı var ya. Işte ona kimler bakmış çarşaf gibi gözüküyor? Duyurulur stalklayacaksanız arkanızda delil bıdakmayın bidahakinde? Ayrıca gönderilerimdende bikaçını beğenseydiniz keşke. Olmadı bu gizli gizli bakmanız?Çok alındım?
    Neyse. Youtube kanalımda fink atsanız bile göremem yani o yüzden rahat olun?( lafımı da soktum) Ben gideyim artık?‍♀️?‍♀️

    YanıtlaSil
  11. Delil bırakmayın yazacaktım??klavye hatası olmuş?

    YanıtlaSil
  12. Anonim sende kimsin ?
    Eylülümün dedği gibi Ekrem bey hasta soğlsun Adminler bize de sayfa açma yetksi verdi. Ama malesef sayfayı açmayı peceremdim Bizde dizi bilgide açtırdık sayfayı

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Defnem nasılsın iyimsin Aleykum selam sende Denize selam söyle. Sonunda bizi hatırlaya bildi. Uzun zamandır bize bir selam bile vermiyince bizi unuttu sandımda
    Ben sizin için heryerde yazardım .. O site hariç

    YanıtlaSil
  14. Iyi aksamlar.
    Selam Defnem sende benden selam soylersin zahmet olmazsa ozlediyimide eklersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  15. Defnemmm canımm bitanem iyi gördüm seni hep iyi ol senn ve kendien de cok iyi bak
    Deniz kentliye selamlarimizi söyle sende nerden konuştunuz onunla

    YanıtlaSil
  16. Iyi akşamlar arkadaşlar?‍♀️

    YanıtlaSil
  17. İyi akşamlar
    Ayşenur'um canım kankam nerdesin seni merak ediyor ve özlüyorum bir ses ver daa

    Serplim sen Nerdesin senide çok merak ediyorum inşallah iysinsisdir

    YanıtlaSil
  18. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Mart 2018 23:29

    HÜLYAM AŞKİTOŞKUM❤️❤️
    EYLÜLÜM TOPRAGIM ❤️❤️
    ..
    GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
    ..
    ANOMİN EKREM BEY HASTA OLMASAYDI AÇARDI BİLİYORUM

    YanıtlaSil
  19. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Mart 2018 23:30

    ARZUM ❤️❤️❤️ ZARAM ❤️ ASİM ❤️
    ...
    İYİ AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  20. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Mart 2018 23:53

    ZUZUM NERDESİN DERT ORTAGIM ÇİÇEGİM ❤️❤️

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Elam??
    Saat 16:37 de bir yorum yazmıştım ama youtube linki olduğu için yorumum denetim bekliyor malesef.
    Nasılsın Zuzu ? Doğum günün nasıl geçti? Daha doğrusu kutluyormusunuz?

    YanıtlaSil
  22. Elam kankam nasılsın iyimsin aşkım doğum günün nasıl geçdi? Misafirlerin geldimi?
    Doğum günü kızı seni çoook seviyorum

    YanıtlaSil
  23. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 00:52

    ZARAM KANKAMMM
    ZUZUM DERT ORTAGIM ÇİÇEGİM
    ...
    HAMD OLSUN İYİYİM SİZLERİNDE İYİ OLMASINA SEVİNDİM HEP İYİ OLUN
    ANLATİM NASIL GEÇTİ
    BUGÜN ERKEN GELDİM SAAT 6 DA YAZACAKTIM DAHA YUKARIYA ÇIKMADAN YEGENİM KAPIYIN YANINDA HALAM GELDİ DİYE BAGIRDI YUKARI ÇIKTIM İÇERİ GİRDİM HERKES BAGIRMAYA BAŞLADI İYİKİ DOGUN DİYE PASTA KESTİK YEDİK SONRA HERKES HEDİYE VERDİ EN SEVDİĞİM YER HEDİYELERİ AÇMAK SONRA SİZLERE YAZMAYA BAŞLADIM AİLE İÇİNE KUTLADIM ÇOK GÜZEL Dİ YEGENİM ŞARKI AÇTI DİNLEDİM AİLE GİBİSİ YOK ❤️❤️❤️❤️❤️
    VE BENİM İKİNCİ DÜNYA GÜZELİ AİLEM SİZLER İYİKİ VARSINIZ İYİKİ TANIMIŞIM SİZLERİ DB HER BAKTIGINDA BANA HAZIRLADIĞINIZ RESİMLERİ GÖRDÜĞÜM ZAMAN BENİM İÇİN NE KADAR DEGERLİ OLDUGUNUZU ANLATAMAN ANLATACAK KELİME BULAMIYORUM BENİM GÖNŞĞMĞN EŞSİZ GÜZELLİKLERİ BENİM CANIM İÇİ ARKADAŞLARIM❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  24. Yaa????? çok güzelmiş Elam??Nice böyle yaşlara?
    6 da geldim derken sen çalışıyormusun kız??

    YanıtlaSil
  25. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 01:51

    ARZUM TEŞEKKÜR ❤️❤️❤️ EDERİM ZUZUM EVET CANIM AİLE ŞİRKETİNDE ÇALIŞIYORUM DERT ORTAGIM
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  26. Hım ben çalıştığını bilmiyordum Elam?Öğrenmiş oldum?
    Aşk meşk varmı Dert ortağım?? Hep senmi beni konuşturacan. Birazda ben seni konuşturayım?

    YanıtlaSil
  27. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 02:06

    ARZUM ÇİÇEGİM ?? ONUN İÇİN GEÇ YAZIYORUM BAZEN DE ÇOK YORGUN OLDUGUM İÇİN ??
    ZUZUM AŞK MEŞK YOK BEN AŞKA İNANMIYORUM
    İSTEDİGİ SORA BİLİRSİN DERT ORTAGIM GECE KUŞUM ❤️❤️❤️❤️
    KONUŞURTUR SENİNLE ÖLENE KADAR KONUŞURUM ZUZUM BENİM DEGERLİ ÇİÇEGİM

    YanıtlaSil
  28. Hm??Aşka inanmıyormusun??Ben inanırım aşka?Herneyse. Zamanı gelince bu konuda anlatacaklarım olabilir Elam?
    Konuşturayım da hiç soru gelmiyor aklıma???

    YanıtlaSil
  29. Elam bende gördüğün en kötü huy nedir?? Hiç bişey gibi cevapları kabul etmiyorum?Çıt kırıldım biri değilimdir zaten?hadi beni eleştir zuzum?

    YanıtlaSil
  30. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 02:33

    ARZUM ÇİÇEGİM ❤️❤️❤️❤️????
    SANA OLAN SEVGİMİMİ SENİ NE KADAR ÇOK SEVDİĞİMİ BİLİYORSUN ??? ZUZUM İNSAN SEVDİĞİ İNS??ANDA BİRŞEY BULAMAZ BENİMLE KONUŞTUĞUNUN ZAMAN ÇOK GÜZEL KONUŞUYORSUN NEŞE VERDİGİNİ BİLİYORSUN DERT ORTAGIM SAMANLIKTA İGNE ARAMAK GİBİ
    DÜŞÜNÜM DÜŞÜNÜM DÜŞÜNÜM???????????????????????
    LAN ARGO KELİME SEVMEM AMA SEN BENİMLE HEP SAYGI SEVGİ ÇERÇEVESİNDE KONUTUGUMUZ İÇİN BULAMADIM TAMAM O ZAMAN BEN SENİ DAHA ÇOK SEVDİĞİM İ AMA SEN BENİ DAHA ÇOK DEMİŞTİN ORDA DA ORTAK YOLU SEÇTİK EŞİT
    BULDUM HER AKŞAM SİTEYE GELDİGİM ZAMAN SENİ GÖRMEK İSTİYORUM BAZEN OLMUYORSUN AMA SONRA GELİYORSUN BULAMADIM ZUZUM TAM BULDUM DERKEN HEP ÇÖZÜYORUZ GECE KUŞUM ARIYORUM ARIYORUM BULAMIYORUM
    ???❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  31. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 02:34

    ZUZUM NE OLURSA O KONU DA ANLATIRIM

    YanıtlaSil
  32. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 02:37

    ZARAM , ASİM , EYLÜLÜM
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    ...
    AYŞENURUM MAHRİM
    ,
    NERDESİN SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM MERAK EDİYORUM
    ????

    YanıtlaSil
  33. Gonullulerin bu beceriksizlikleri asla bitmez all star birlesmeye nasil geliplerse oyle giderler aynen boyle devam gonulluler sakin oyun kazanmayin survivorda tarih yaziyorsunuz aferin size sizi ayak uste alkisliyorum masallah gorduyum en guclu en istekli gonulluler takimi :x :x :x
    onca ay survivorun baslamasini sabirsizlikla bekleyim ve sonuc hic bisey beklediyime bile deymez bir survivor izlediyim en kotu survivor :x

    YanıtlaSil
  34. Haha göm beni dedim Övmüşsün Elam???? Buradaki halim benim argo kullanmamış halim? Mesajlaşırken yardırıyorum valla. Ama o da kişiye göre. Karşımdaki hoşlanmıyorsa tutuyorum kendimi?
    Normal hayatımda hiç küfür kullanmam. 21 yıldır kimseye küfretmedim?Ama yazarken ediyorum bazen. Genelde de internete küfrediyorum? kendimde sevdiğim tek yönüm hırsımdan gözümün dönmesi. Hırs yapabilmem içinde baya bir sinirlerime dokunulması lazım? En son 10-11 ay falan önce böyle çıldırma noktasına gelmiştim?Çok şükür atlattım o günleri hiç bir şey kaybetmeden. Hiç bir dostumu kaybetmeden? O da ders oldu :) Hırsıma yenik düşmemeyi, değmeyecek insanlara kendimi savunmaya çalışmamayı, gülüp geçmeyi öğrendim?

    YanıtlaSil
  35. Tek sevmediğim yönüm olacaktı? yazım hatası çok yapmaya başladım son günlerde

    YanıtlaSil
  36. Iyi geceler Elam dogum gununun guzel gecmesine sevindim her dogum gunun diyerinkinden daha gozel gecmesi dileyile :)

    YanıtlaSil
  37. Ve bence insan ne kadar severse sevsin karşısındakinin yalnışlarını görebilmeli?Sırf hatır için eyvallah dememeli? Dostluk budur bence? Hatasını görememek değil. Onu herşeyiyle sevmek. Yeri geldiğinde en büyük eleştiriyi sen yapacaksın dostuna?

    YanıtlaSil
  38. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 03:10

    İYİ GECELER TATLI
    ASİM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ
    GÖNÜLLÜLER TAKIMINI ÜZÜLÜYORUM KAZANMALARINI İSTİYORUM BU SENE HEYECAN YOK GEÇEN SENE VARDI NE GÜZEL 9""8"" KALIYORLARDI YADA 9""9
    ACİLEN GÖNÜLLÜLER TAKIMINA GÜÇLÜ YARIŞMACI LAZIM
    BEN ÜNLÜLERİ TUTUYORUM ADEM OLDUGU İÇİN KAZANMASINI İSTERİM AMA BAŞA BAŞ YARIŞMA OLSUN

    YanıtlaSil
  39. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 03:14

    ZUZUM AYNEN ÖYLE CANIM SAKIN BİR HATA YAPİM DEME SÖYLERİM DOBRA YAPIM VAR ????
    DERT ORTAGIM
    SENİNLE KONUTUGUMUZDAN BERİ HEP BANA GÜZEL MESAJLAR YAZIYORSUN
    HATA ARIYORUM BULAMIYORUM İLERKİ ZAMANLARDA ÇIKARSA SÖYLERİM MERAK ETME ÇİÇEGİM

    YanıtlaSil
  40. Gonulluler takimina guclu yarismaci gelse bile faydasi yok o takimda takim ruhu yok yarismacilarin yuzune bakiyorum kazanacaklarina dair bi ifade yok onlar parkura cikarken yenilecem kafasinda cikiyorlar sinirden sona kadar izlemedim

    YanıtlaSil
  41. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Mart 2018 03:31

    ZUZUM ? İYİ GECELER TATLI RÜYALAR YILDIZIM
    DERT ORTAGIM ❤️ ELAR ????

    YanıtlaSil
  42. Iyi geceler Elam???Tatliş rüyalar??

    YanıtlaSil
  43. Arkey Madhubala10 Mart 2018 04:23

    Zaram merak etme canim.İyi olmaya çalışıyorum.Iyi geceler kızlar.Hepınızı çok sevıyorum.Ekrem bey çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  44. Gunaydinlar hayirli mutlu sabahlar :) Eylulum :) Zaram :) Serpilim :) Aysenurum :) Elam :) Defnem :) Nurdanim :) Ekrem bey :) Engin bey :) nasilsiniz umarim iyisinizdir :) yuzunuzde hep gulucukler olsun :) gununuz guzel gecsin :)

    YanıtlaSil
  45. Günaydın iyi hafta sonları
    Elam kankam benim doğum gününün güzel geçmesne sevindim nice güzel yıllara :)))))

    Serplim canım benim neyin var içni kemiren bir sıkıntın mı var..
    Ne derdin ne sıkıntın varsa Rabbim tez zaman gidersin Allah yar ve yardımcın olsun bende seni çoook seviyorum :))

    YanıtlaSil
  46. Biriciğim çok şükür iyiyim temizlik yapıyorum sen nasılsın ne yapıyorsun
    Orda hava nasıl burda dün sağanak yağmur yağıyordu şimdi güneş
    Tama bahar var

    YanıtlaSil
  47. Günaydın?‍??‍??‍?Mutlu sabahlar?‍♀️

    YanıtlaSil
  48. Biriciğim çok şükür iyiyim temizlik yapıyorum sen nasılsın ne yapıyorsun
    Orda hava nasıl burda dün sağanak yağmur yağıyordu şimdi güneş çıkdı kuşların cıvıl cıvıl sesleri
    Tam bahar havası var

    YanıtlaSil
  49. Kolay gelsin Zaram :) bende iyiyim evleri toparliyordum bitanem :) evet dun guzelce yagmur vardi ayyyy bi guzel altinda islandim tum sinirlerimi aldi goturdu rahatladim :D henuz disari cikmamisam ama gunesli yagmurdan sonra gunesi sevmem bahar geliyor artik baharda yagan yagmur guzel kokuyor ve tabiki Erik sezonu demek bu yuzden cok severim :D ama yazi hic sevmem cok sicak oluyor

    YanıtlaSil
  50. Hayırlı akşamlar herkese...
    Nasılsınız???

    Kankam burda mısın?Uyuyup kalmışım yorgunluktan bir uyandım baktım survivor başlamış annem izliyor.

    Kankam ne yapıyorsun şuan ben survivor özetini izliyorum.birazdan romanya için rövanş maçı var..

    All star kazanmış Gönüllüler kazanmasın zaten daha all stari yenemiyorlar romanlarimi yenecekleri.
    O kel olan rumen adama bir gıcık oluyorum görme.
    Geçen ki oyunda ümit bir güzel yendi sesi kesildi.
    İnşallah romanları yeneriz bende iki göbek atarım:-)

    YanıtlaSil
  51. Hayirli aksamlar aysenurum sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  52. İyiyim çok şükür Asim.

    YanıtlaSil
  53. Iyi akşamlar Ayşenur?‍♀️?‍♀️Şükür iyiz. Sen nasılsın?
    O bahsettiğin kel Kiritas oluyor galiba??Adam türklerle yarışırken ayrı bi hırs yapıyor:)

    Tüm bilgiler Romanyaya karşı yine All Starın kazandığı yönünde?Bencede all star kazanmıştır yine?Rumenlere bayağı anti oldular. Oyun vermezler onlara?

    YanıtlaSil
  54. HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    ZARAM ❤️ ASİM ❤️ ARZUM ❤️
    SERPİLM İYİ OLMANA SEVİNDİM❤️
    AYŞENURUM NURUM HOŞ GELDİN ❤️


    EYLÜLÜM MAHRİM
    ÜLKERİM
    ..
    NERDESİNİZ
    ..
    ZUZUM DERT ORTAGIM ❤️

    YanıtlaSil
  55. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Mart 2018 00:36

    ANONİM BENİM

    YanıtlaSil
  56. Selam Elam??Hoşgeldin Sefalar getirdin? unutmadan Canselin annesi telefonuna el koymuş. O yüzden doğum gününde gelememiş o Elam. Halada bu siteye giremiyor tabi?

    YanıtlaSil
  57. İyi olmana çok sevindim Arzu.Çok şükür bende iyiyim.evet o kel ktitas oluyor sanırım aklıma ismi gelmeyince bende kel yazdım :-) şuan oyun 4-2 gönüllüler önde.

    YanıtlaSil
  58. Hayirli aksamlar Elam iyidir sen nasilsin?
    Hep iyi ol Aysenurum

    YanıtlaSil
  59. Hayirli aksamlar Elam iyidir sen nasilsin?
    Hep iyi ol Aysenurum

    YanıtlaSil
  60. İyi olmana çok sevindim Arzu.Çok şükür bende iyiyim.evet o kel ktitas oluyor sanırım aklıma ismi gelmeyince bende kel yazdım :-) şuan oyun 4-4.all star kazanacak romanyayi anca all star yenebilir.

    YanıtlaSil
  61. Hayırlı akşamlar ELAM hosbulduk.nasılsın iyisindir inşallah güzel kalplim.

    YanıtlaSil
  62. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Mart 2018 00:56

    ASİM HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM

    SELAM ARZUM HOŞ BULDUK ZUZUM
    DERT ORTAGIM SORUN DEGİL CANSELİM İYİ OLDUGU BİLMEK YETER
    DOGUM GÜNÜM GEÇTİ SATEN
    ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  63. Arkey Madhubala11 Mart 2018 01:59

    Hayırlı akşamlar prenseslerım

    YanıtlaSil
  64. Hoşgeldin Serpilim??Nasılsın canım?

    YanıtlaSil
  65. Elam aşağıdaki ilk yorumlara bak. Slayt linkini attığım yorum onaylanmış

    YanıtlaSil
  66. Hayirli aksamlar Serpilim nasilsin?

    Hep iyi ol Elam bende senin iyi olmana sevindim

    YanıtlaSil
  67. Of off bu survivora ne deyim ya boyle survivor olmaz

    YanıtlaSil
  68. Ve Nagihan Karadere Gönüllüler takımında

    YanıtlaSil
  69. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Mart 2018 03:22

    SERPİLM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM
    ..
    ARZUM ÇİÇEGİM BAKTIM ÇOK BEYENDİGİM
    BURAYA KOYDUĞUN ZAMAN HEPSİNE BAKIYORUM . EMEGİNE SAĞLIK ZUZUM SENİ ÇOK SEVİYORUM❤️❤️ ELAR ❤️❤️❤️
    BİRTANEMSİN DERT ORTAGIM

    YanıtlaSil
  70. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Mart 2018 03:23

    ŞARKI DA ÇOK GÜZEL Dİ ZUZUM ?????????

    YanıtlaSil
  71. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Mart 2018 03:24

    AYŞENUR NURUM HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL CANIM ❤️

    YanıtlaSil