Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor. 25. Bölüm Fragmanı

Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor. 25. Bölüm Fragmanı yayınlandı. Çukur Dizisi 25. Bölüm Neler Olacak?

[caption id="attachment_56618" align="aligncenter" width="400"]Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor[/caption]

 

Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor


Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor. Show Tv ekranlarında yayınlanan fenomen yapım Çukur Dizisi'nin son bölümünde Salih ve Sadiş'in aşklarının bir çıkmaza girdiklerini, Salih'in tekrar Vartolu Sadettin olmayı seçtiğini görmüştük. Sultan Koçavalı, kritik bir ameliyat geçirmiş ve bacaklarının hissetmediğini öğrenerek hem kendisi hemde ailesi kahrolmuştu. Emrah ise babasının ölümünün arkasında üvey kardeşi Nazım'ın olduğunu öğrenmiş ama Nazım hedefi Koçavalı ailesi ve Çukur'a yönlendirerek Emrah'ı kontrol altına almayı başarmıştı.

[caption id="attachment_56619" align="aligncenter" width="400"]Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor[/caption]

Gece kulüplerinde koruma olarak çalışan çukurun adamlarını işlerinden eden Nazım, kendi kurduğu güvenlik şirketi elemanlarını o mekanların kapısına koymaya kararlı. Bu kurduğu şirketin başına da üvey kardeşi Emrah'ı getiriyor. Beş parasız ve adamsız kalan Vartolu'yu bu güçsüzlüğünü kullanarak tekrar para ve güç vaatleriyle yanına çekmeyi başarıyor. Emrah ve Vartolu'yu kullanarak Çukur'a iki ayrı koldan saldırmayı planlayan Nazım başarılı olamayacak.

[caption id="attachment_56620" align="aligncenter" width="400"]Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor Çukur dizisinde kartlar tekrar dağıtılıyor[/caption]

Koçavalı ailesi yaşadıkları onca sıkıntıdan sonra, ailecek rahatlamış ve kötü günlerin geçtiğine inanmak istemektedirler. Ailecek Karaca'nın doğum günü pastasını keserek moral bulan Koçavalı ailesinin bu huzuru kısa sürecektir.

 

 

Çukur Dizisi 25. Bölüm Fragmanı


https://youtu.be/5BZKBchoZ30

 

https://youtu.be/zChV_NRQ8eo

26Yorum

  1. Asim Ayşenur'um Eylülüm Serplim Arzum Elam Defnem nasılsınız gününüz nasıl geçdi napıyorsnuz
    Bugün survivor da yok sıkıcı
    Neyseki. Yalancı. Bahar
    Rk 'la madhu'm var


    Defnem dün yasak elmayı izledim gayet güzel diziymiş. Beğendimmm

    YanıtlaSil
  2. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 19:24

    Zaram ben çok ıyıyım.Arkadaşıma geldım.Oturuyoruz.Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  3. Serplim iyi olmana çok sevindim
    Bende çok şükür iyiyim görümcemler gelecek hazırlık yapıyorum
    seni çoook seviyorum pirensesim

    YanıtlaSil
  4. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 21:58

    Bıraz geç kaldım ama kolay gelsın Zaram.Ben de senı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  5. Iyi aksamlar nasilsiniz? :)

    YanıtlaSil
  6. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 23:38

    Iyı akşamlar Asım .Ben çok ıyıykm canım.Sen nasılsın?Abınin saglik durumu nasıl?Umarım daha ıyıdır.

    YanıtlaSil
  7. Hep iyi ol Serpilim bende cok sukur iyiyim abimde

    YanıtlaSil
  8. Arkey Madhubala18 Nisan 2018 00:41

    Asım iyi olmanıza çok sevındım.

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️18 Nisan 2018 00:56

    HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    ZARAM KANKAM BENİM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    GÜNÜM GÜZEL GEÇTİ SENİN Kİ YORUCU GEÇMİŞTİR AŞKIM ALZA

    YanıtlaSil
  10. Zaram❤Asim❤Serpilim
    Arzum❤Ayşenurum ❤Eylülüm
    Sizlere sevgiler. Ömrünuz uzun olsun??
    ???
    Sitenin SAADETİ MEMBASI(mutluluk kaynağı ) ARZUM nerede :)
    ???
    Zaram evet Alihan aşkıyla cezbediyor hem zarif hem psikopat ??
    Umarım tadını kaçırmazlar
    Neye el atsam kuruyor zira??

    YanıtlaSil
  11. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️18 Nisan 2018 01:41

    ZARAM KANKAM NERDESİN??
    ...
    ASİM HAYATIM NERDESİN ??

    ..
    SERPİLİM BİRTANEM NERDESİN ??
    ...

    ZUZUM NERDESİN DERT ORTAGIM ELAR ??
    ..
    KIZLAR ÖZELDEN Mİ KONUŞUYORSUNUZ

    YanıtlaSil
  12. Arkey Madhubala18 Nisan 2018 01:50

    Elam ben çok iyiyim .Sen neler yapıyorsun?

    YanıtlaSil
  13. Arkey Madhubala18 Nisan 2018 01:55

    Geldım Elam.Nasılsın canım

    YanıtlaSil
  14. Arkey Madhubala18 Nisan 2018 01:56

    Defnem canım senın de omrun uzun olsun.Senı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  15. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️18 Nisan 2018 02:09

    SERPİLİM BİRTANEM HOŞ GELDİN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ŞARKI DİNLİYORUM SEN NE YAPIYORSUN BİRTANEM

    YanıtlaSil
  16. Arkey Madhubala18 Nisan 2018 02:45

    Elam ben çok iyiyim.Esım nobetcı.Arkadasım geldı.çay içiyoruz.Buyur gel bırlıkte ıçerız

    YanıtlaSil
  17. Cansin Serpilim :)
    Elam iyiyim canim sende iyisindir insallah :)
    Defnem sagol canim seninde omrun uzun olsun nasilsin? :)

    YanıtlaSil
  18. Iyi geceler hepinize :)

    YanıtlaSil
  19. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️18 Nisan 2018 03:09

    SERPİLİM BİRTANEM İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL İÇMİŞ KADAR OLDUM TEŞEKKÜR EDERİM
    KENDİNE İYİ BAK
    ..
    ASİM HAYATIM İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL BENDE İYİYİM CANIM
    ..
    ZARAM KANKAM
    ZUZUM DERT ORTAGIM TATLİŞKOM

    NERDESİN ????

    YanıtlaSil
  20. Sagol Elam sende hep iyi ol canim :) Zaramin misafirleri gelecekdi canim gorumcesi gil aksam kalacakdi o yuzden buraya yazamadi

    YanıtlaSil
  21. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️18 Nisan 2018 03:37

    SAGOL ASİM BEN YATILI OLDUGUNU BİLMİYORDUN MİSAFİRLİĞE GELİP AKŞAM GİDERLER DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR HAYATIM
    ...
    ZUZUM ÇİÇEGİM NERDESİN BU ARA SENİNLE HİÇ KONUŞAMIYORUZ DERT ORTAGIM
    ÖGLEN VARSIN AKŞAM BEN GELDİGİM ZAMAN YOKSUN ORTAK SENİ ÇOK MERAK EDİYORUM AMA SEN BANA BİR MESAJ BİLE YAZMIYORSUN ZUZUM İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ELAR ?????????

    YanıtlaSil
  22. Arkey Madhubala18 Nisan 2018 03:47

    Iyı geceler canlar

    YanıtlaSil
  23. Günaydın DHS ailesi gününüz aydın neşeniz bol olsun nasılsınız iysinsisdir inşallah

    Elam kankam benim hamd olsun iyiyim sen nasılsın aşkım iyimsin