Survivor 02 Nisan 2018 Ödül Oyunu Özeti. Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda

TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018 02 Nisan itibari ile yeni bir konsepte girdi. Dün akşam Acun Ilıcalı'nın duyurduğu yeni sistemde artık All Star Gönüllüler değil, Ünlüler takımı ve Gönüllüler takımı şeklinde iki takım bir birlerine rakip olacaklar. Peki Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda olacak?

[caption id="attachment_56389" align="aligncenter" width="628"]Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda[/caption]

 

Survivor 02 Nisan 2018 Ödül Oyunu Özeti


Survivor 02 Nisan 2018 akşamı Dominik Cumhuriyetinde bulunan Survivor adasında All Star takımının ve Gönüllüler takımının eski kadro ile oynadıkları son Ödül oyunu ekranlara geldi. All Star takımı kenetlenmiş bir şekilde oyun alanına kol kola geldiler. All Star takımının duygusal olarak çok üst seviyelerde olduğu her hallerinden görülüyordu. All Star takımının  son bir kez takım olarak yemek yemek istediğini söylediği düşünülürse Ödül oyunu için gayretlerini sergilediler. Özellikle Hilmi Cem ve Turabi'nin havuza atlayışları efsane idi. Fakat All Star'ın bu gayretleri oyunu kazanmak için yeterli olmadı. Gönüllüler takımı 10-8 skor ile Ödül oyununu kazanarak Köfte-kola menüsü ile açlıklarını dindirdiler.

[caption id="attachment_56390" align="aligncenter" width="500"]Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda[/caption]

[kirmizibuton]Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda[/kirmizibuton]


Survivor yeni konseptini Acun Ilıcalı, dün akşam yayınlanan eleme konseyinde yarışmacılara duyurdu. Yeni konsepte takımlar artık Ünlüler ve Gönüllüler takımı olacaklar. Survivor Yeni Takım Kadrosu Kim Hangi Takımda yer alacak sorusunun cevabını sabırsızlıkla bekleyen yarışmacılar, Acun Ilıcalı'nın takımları açıklamasının ardından kimisi için sevinç kimisi için ise üzüntü yarattı. İşte Survivor All Star Yeni Takım Kadrosu:

Yeni Gönüllüler Takımı:

  • Hakan Hatipoğlu

  • Nagihan Karadere

  • Hilmi Cem

  • Murat Ceylan

  • Damla Can

  • Anıl Berk Baki

  • Cumali Akgül

  • Funda Alyakış

  • Birsen Bekgöz

  • Yağmur Banda


Yeni Ünlüler Takımı:

  • Turabi Çamkıran

  • Adem Kılıççı

  • Ümit Karan

  • Sema Aydemir

  • Berna Canbeldek

  • Elif Şadoğlu

  • Mustafa Kemal Kurt

  • Yiğit Dikmen

  • Sahra Işık

  • Merve Aydın


[kirmizitext]Siz yeni konsept hakkında ne düşünüyorsunuz. Sizce Gönüllüler takımı mı Ünlüler takımı mı güçlü oldu.[/kirmizitext]

37Yorum

  1. Gunaydinlarrr nasilsiniz?
    Iste olanlara iyi isler bol kazanclar :) uyuyanlara tatli uykular :) benim gibi oturup cay icenlerede afiyet olsun :) mutlulara mutlulugunuz daim olsun :) mutsuzlara uzulmeyin sizde mutlu olursunuz allah ne derdiniz varsa cozsun diyorum :)
    Acun bey oyle konusmusdu ki bende takimlari tam ortadan bolecek sandim :) ama sadece 4 kisi yer deyismis oldu yani buyuk deyisiklik olmadi ozellikle hilminin gonullulerde olmasi beni cok sevindirdi :) anilla hilmi insallah yakin olurlar
    dun murat performans birincisi oldu baya sasirdim insallah hep boyle devam eder
    murat hilmi damla adeta evlerine geri donduler eeee o zaman evinize hos geldiniz :) :) :)

    YanıtlaSil
  2. HilMurAn dostluğu hayırlı uğurlu olsun?? Damlanın Semadan kopmasına çok sevindim? yinede Gönüllülerde de Damlayla yakın olmasını istediğim birisi yok. Inşallah Anıl Hilmi Murat Damla bir grup olurlar diğerlerinden ayrı? çok istiyorum bunu?

    YanıtlaSil
  3. Bu arada Günaydınlar herkese??
    Asiminki kadar enerjik olmadı ama idare edin artık bununla?
    Bide Ekrem abi 2 mart yazmışsınız başlıkta? Nisan olacaktı o?
    Biz yabancı değiliz tabi farketmez bizim için. Sizin açtığınız her sayfa kabulümüz??

    YanıtlaSil
  4. Evet farkettim ama düzelmeyi unutmuşum :) teşekkürler Arzu

    YanıtlaSil
  5. Arkey Madhubala4 Nisan 2018 02:22

    Hayırlı geceler arkadaşlar

    YanıtlaSil
  6. Iyi geceler Serpilim❤

    YanıtlaSil
  7. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️4 Nisan 2018 02:49

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR SERPİLİM
    ...
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR SİTEMİZİN TÜMER DEGERLİ ARKADAŞLARIM
    ...
    ZUZUM ?

    YanıtlaSil
  8. Arkey Madhubala4 Nisan 2018 03:13

    iyi geceler canlarim.Ben yalanci bahari izliyorum.Bitince yatacagim

    YanıtlaSil
  9. Arkey Madhubala4 Nisan 2018 11:31

    Gununuz aydin neseniz bol olsun.Herkese mutlu sabahlar

    YanıtlaSil
  10. Günaydın Serpilim? sana da mutlu sabahlar:) nasılsın?

    YanıtlaSil
  11. Gunaydin Serpilim nasilsin

    YanıtlaSil
  12. Arkey Madhubala4 Nisan 2018 14:42

    Asım.Arzum ben çok ıyıyım.Okuldayım.Hava çok guzel.Çocuklarla top oynadık.Dınlenıyorum.Sız nasılsınız?

    YanıtlaSil
  13. Ne guzel Serpilim iyi olmana sevindim canim ayyy ben ne zamandir top oynamiyorum bile yaa iyiyim canim bende temizlik yapiyorum yemek yapiyorum ama galiba yemek yandi :D

    YanıtlaSil
  14. Survivoru iple cekiyorum ama ip galiba takildi bi turtlu gelmiyor merak ediyorum bu deyisiklikten sonra kazanan taraf ilk hangi takim olacak

    YanıtlaSil
  15. Hep iyi ol Serpilim:) Bende çok iyim Allah bozmasın:) patates kızartması yapıyorum? öglende dışarda işimiz vardı annemle o yüzden şimdiye kadar yazamadım buraya:/

    Elam ❤dert ortağım seni çok özledim?

    YanıtlaSil
  16. Asii lütfen isteği kabul et. En azından hatami telafi etmeme izin ver beni böyle silemezsin tamam mi!!!

    YanıtlaSil
  17. Bana yanlis yapanlari ben silerim bunu cok iyi biliyorsun sana en basta soylemisdim beni kullandigina gore benim icin bittin ayrica hatani telafi etmek istiyordunsa baskalarini kotulememeliydin. Hele bu kotulediyin biri benim cok sevdiyim biriyse

    YanıtlaSil
  18. Ve ben sana hic kotu bi sey yaptimmi hayir ama sen karsiligini cok guzel verdin sagol. Benim sana guvenim yok artik

    YanıtlaSil
  19. Asi ben seni kullanmadm. Yanı kullanmak değildi bu tamam mi. Ben öyle söylerken hiç kullanma değildi maksadım. Ayrıca senin Arzu ve bana inandığını düşünmüştüm. Neyse ya burada konuşmayalim. Kabul et isteği oradan konuşalım nolur. Bak sabahtan özümu sözümü bilemedim ya Zara bir suru hakaret edip sildi beni. Yine de terbiye mi bozmadim. Senin beni silmen çok üzdü. Bircan ve Esmayla kavga ettik falan iste böyle ya nolur kabul et isteği.
    Bu arada o Sinsirella masum değil tamam mi! Masum olsaydı çıkardı karşıma.

    YanıtlaSil
  20. Puff ama ya buraya taşımayın lütfen?
    Cadıselim lütfen sabret. Zamana bırak. Zaten konuştuk ya whatsappta, üstemelenin anlamı yok. Hepimiz bugün yeterince yorulmuşuzdur. Özellikle Zaram? çok yıprandı.Bugün yeni bi'şeye gerek yok

    YanıtlaSil
  21. Senin icin oyle ola bilir ama benim icin masum ve durmus bana hala isteyimi kabul et diyorsun ve burda ona masum degil diyorsun pes artik sana ve benimle konusma buranin havasini da daha fazla bozma benim ismimi kullanarak mail atman beni kullandigini gosterir

    YanıtlaSil
  22. Aman kızlar naptınız. Üç günlük dünya niye birbirinizi kırarsınız bem sitemde sizin arkadaşlığınıza hayranım ufak şeylerle bozmayın arkadaşlığınızı...ne diyor hadis-i şerif “Müslümanın din kardeşine üç günden fazla küs durması helal değildir. Kim Müslüman kardeşini üç günden fazla terkeder ve o hâl üzere ölürse cehenneme girer.

    YanıtlaSil
  23. Asim, Elam, Zaram, Serpilim, Defnem,
    Ekrem ve Engin abim iyi geceler hepinize:)

    YanıtlaSil
  24. Arkey Madhubala5 Nisan 2018 01:53

    Iyı geceler Arzum.

    YanıtlaSil
  25. İyi Geceler arkadaşlar

    YanıtlaSil
  26. Arkey Madhubala5 Nisan 2018 02:21

    Iyı geceler Engın ve Ekrem bey

    YanıtlaSil
  27. Arkey Madhubala5 Nisan 2018 03:27

    Guzel bır gune uyanmanız dılegıyle.

    YanıtlaSil
  28. Tamam❤❤❤

    YanıtlaSil
  29. Çok haklisiniz Ekrem abi:)))) bence de küs kalinmamali ama benim bilmeden yaptığım bir hata sonucunda Asi arkadaşımız beni siliyor. Neyse cani sağolsun. Ben üzerime düşeni yapmak istedim ama olmadı.
    Bu arada Günaydın Abicim ? nasılsınız ne var ne yok:)

    YanıtlaSil
  30. Günaydın güzel insanlar. Neşeli bir geçirmeniz dileklerimle

    YanıtlaSil
  31. Arkey Madhubala5 Nisan 2018 11:54

    Gunaydın Ekrem bey

    YanıtlaSil
  32. Gunaydinlar :) nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  33. Arkey Madhubala5 Nisan 2018 13:37

    Gunaydın Asım.Ben ıyıyım canım.Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  34. Hep iyi ol Serpilim cok sukur bende iyiyim :)

    YanıtlaSil
  35. Arkey Madhubala5 Nisan 2018 17:05