5 Nisan 2018 Perşembe

Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı

Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Yeni Gönüllüler ve Ünlüler takımları nasıl bir performans sergileyecekler? Yeni konsept Survivor 2018'in ilk ödül karşılaşması bu akşam TV8 ekranlarına gelecek.

[caption id="attachment_56371" align="aligncenter" width="500"]Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı


Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı sorusunun cevabını sizlerle beraber analiz edelim. Bildiğiniz gibi artık Survivor 2018'de Ünlüler ve Gönüllüler takımları karşı karşıya gelecek. All Star takımından gönüllüler takımına Murat Ceylan, Hilmi Cem İntepe ve Damla Can geçmişti. Bu Transferden Gördüğümüz kadarıyla tek mutlu olmayan isim Damla Can. Murat ve Hilmi Cem biraz daha olgunlukla karşılamışa benziyorlar.

[caption id="attachment_56415" align="aligncenter" width="400"]Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 05 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Ödül oyununda All Star Takımından Gönüllülere geçen yarışmacıların performansını kazanma isteklerini bu akşam göreceğiz. Ben bugün oynanacak oyunun başa baş gideceğini ve Gönüllülerin kazanacağını düşünüyorum.

53 Comments

Herkese iyi akşamlar nasılsınız :))
Bu sezon formatnı baştan hiç sevmemişdim milli takımla mahalle takımı gibi.
Yeni konsepet de ciddi değişiklik yokmuş zaten iki kişi gönüllülere geçmişdi üç kişi daha geçdi.
Erkeklede ünlüler daha güçlü gözüküyor kızlarda gönüllüler daha güçlü gözüküyor.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Nisan 2018 23:31

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

..
EKREM BEY
ENGİN BEY
...
ASİM .. ARZUM .. SERPİLİM..
.

KAYIP ARKADAŞLARIM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR


...
HAYIRLI AKŞAMLAR ZARAM KANKAM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR PAŞAM NASIL İYİMİ İNŞALLAH ENİŞTE NASIL
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN AŞKIM
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

Elam kankam benim çok şükür bende oğluşumda iyiyiz survivor izliyorum sen nasılsın aşkım iyimsin sende kesin survivor izliyorsundur
İnşallah iletişim Ödülünü ünlüler kazanır kazanamasalarda Adem sayıların alsın .
Artık iki dokunulmazlık oynayacaklarmış geçen sezon ki gibi

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Nisan 2018 00:11

ZARAM KANKAM İYİ OLMANIZA SEVİNDİM HEP İYİ OLUN AYNEN BİRTANEM SURVAVUR İZLİYORUM
ADEM İNŞALLAH HER ÇIKTIĞINDA KAZANIR
REKABET ARTI İKİ TARAF GÜÇLÜ OLDU GÖNÜLLÜLERİN KIZLARI DAHA GÜÇLÜ OLDU KANKAM İNŞALLAH ÜNLÜLER KAZANIR AŞKIM

Zaram❣Asim❣Serpilim
Arzum❣Ayşenurum
ALLAH RAHATLIK VERSİN CANLAR?????

Iyi akşamlar Serpilim, Elam❤

Defnem. Canım Özledim seni. Nasılsın iyimsin ne var ne yok sana sımsıkı sarılıb öpüyorum
Güzel kalplim Sanda Allah rahatlık versin

Teşekkür ederim kankam sende hep iyi mutlu huzurlu ol
ZAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 00:52

Iyi geceler Defnem.
Zaram ve Elam hoşgeldınız.Ben çok ıyıyım.
İyi akşamlar Arzum.
Sızler nasılsınız?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Nisan 2018 00:54

SERPİLİM HOŞ BULDUK İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL HAMD OLSUN İYİYİM
HAYIRLI AKŞAMLAR
..
ARZUM ÇİÇEGİM HOŞ BULDUK NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ZUZUM NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR DERT ORTAGIM
ELAR CANIM İÇİ ?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Nisan 2018 00:56

KANKAM ADEMİN HAKANI YENMESİNE O KADAR SEVİNDİM ANLATAMAM
ADEM ÇIKTIGI ZAMAN HADİ ADEM KAZAN GEL
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM ???

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 01:01

Ben survivor izlemiyorum canlar.Sinav sorusu hazirliyorum

Serplim hoşbuldum Çok şükür iyiyim
Allah bugünmü aratmasın

Serplim canım Kolay gelsin

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Nisan 2018 01:06

SERPİLİM KOLAY GELSİN CANIM

Kankam Aynen Ademin hakanı yenmesne bende çok sevindim
Adem çıkdığında bende hadi Adem hadi alda gel

Iyi aksamlar
sanada Allah rahatlik versin Defnem
Elam ben iyiyim canim sen nasilsin?
Hilmicem cok uzgun ya eskisi gibi degil

Tekrar merhabalar:)
Serpilim bende iyi sayılırım. Tam olarak iyi olduğum günlerde gelir inşallah.

Elam seni çok özlemiştim zuzum:) şu 2 günde seni daha daha da çok sevdim diyebilirim:) patates kızarttım kendime şimdi onu yiyeceğim:)
♤ElAr♤

Iyi geceler Defnem tatlı rüyalar:) seni çok seviyorum:)

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 01:26

Tesekkurler kizlar.Hosgeldin Asim

Ben Arzuyum bu arada.
Nick değişikliği olsun istedim. Bu yeni hesabım. Bunu da kullanacağım artık

Iyi akşamlar Serpil, Arzu, Zara, Ela, Asi nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 01:37

İyi akşamlar Ekrem bey.Ben çok ıyıyım.Sız nasilsiz?

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 01:39

İnşallah Arzum.Ben buradaki butun kardeşlerimin her zaman ıyı ve mutlu olmalarını istıyorum.

Teşekkürler nihayet marmara bölgesi ısındı. Hava güzel oldukça bende kendimi iyi hissediyorum.

Teşekkürler Serpilim:) genel olarak iyi ve mutluyum sadece buraya ve yazarokura girince birsürü düşünce soru işareti işgal ediyor kafamı. Ve tüm onlarda benim kendi hüsnü kuruntum biliyorum? saf olabilecek en son insanlardan biriyken zaman zaman " acaba çokmu safım" diyorum kendime?
Ve bence de herkeste iyi ve mutlu olsun. Mutlu insandan kötülük çıkmaz çünkü:)

Siz nasılsınız Ekrem abi?

Iyidir Ekrem bey sizde iyisinizdir insallah
Hosbuldum Serpilim
herkese iyi geceler hoscakalin kendinize iyi bakin

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 02:18

Arzum ve Ekrem bey ıyı olmanıza sevındım.
Zaram .Asım ve Elam sız nereye kayboldunuz?Survıvor mu izliyorsunuz?

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 02:19

İyi geceler Asım.Seni çok sevıyorum

"Sessiz çığlıklarınız oldu mu hiç? Içinize kan damlarken zoraki gülücükler saçtınız mı etrafınıza? Size "Ne kadar da mutlu " yakıştırması yapılarak imrenilirken, içinizdeki yangınlardan kimsenin haberi oldu mu? Kuduran dalgalarla boğuşurken, sakin duruşunuzla göz doldurdunuz mu? Içinizde fırtınalar koparken, sizin hiç sükunet rolleriniz oldu mu?"

Birçok insanin iç sesi bu galiba:/

Iyi geceler herkese

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 6 Nisan 2018 02:45

HAYIRLI AKŞAMLAR EKREM BEY İYİYİM SİZ NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR


.


ARZUM ZUZUM BEN HER YERDE SENİ TANIRIM SEN BENİM GÜZELLER GÜZELİ DERT ORTAGIM CANIM İÇİ ARKADAŞIMSIN BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM
AFİYET OLSUN BU SAATE KİLO YAPMASIN ORTAK
ELAR

..

ASİM GÜLÜM BENDE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL


...
SERPİLİM SURVAVUR İZLİYORUM
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR BİRTANEM

..
ZARAM KANKAM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR AŞKIM

Haha? güya diyete başlayacaktım ben pazartesi? yok çok şükür yiyip kilo almayan tayfadanım son aylarda ben Elam. Geçen hafta sonu bikaç gün çok yemiştim. Kilo alırım diye çok korktum. Ama neyseki hala tığ gibiyim? almamışım kilo? ağzını hayra aç orti kilo almayayım???

Sen neler yapıyorsun zuzum?

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 02:58

Iyı geceler Elam.İyi geceler Arzum

SERPİLİM BURAYA SENİN İÇİN GİRDİM
SENİNLE ÖZELDEN KONUŞMAYI İSTERDİM KEŞKE YAZARA ÜYE OLSAYDIN...SEN İYİMİSİN HAYAT NASIL GİDİYOR UMARIM HERŞEY YOLUNDADIR GÜZEL ÖĞRETMENİM BENDE SENİN HEP İYI VE MUTLU OLMANI İSTİYORUM MUTLULU HAKEDİYORSUN CANIM DOSTUM

Defnoşum sen nasılsın seni burda görmek güxel girince :)

Okayıpcıklardan biride ben oluyorum galiba mersinlim ;)
İyim sadece girmeme bazi şeyler sebep oldu için giremiyordum sen de iyisindir umarım

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 12:24

Eylul um çok tesekkur ederim.Ben de seni çok seviyorum.Yazacagini bilseydim.Uyumaz beklerdim.Ben çok iyiyim Eylul um.Ben de her zaman senin iyi ve mutlu olmani istiyorum.Ara ara da olsa yazarsan çok mutlu olurum.Esim yazara uye olmami istemedgi için uye olamiyorum.

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 12:27

DH ailesi hepinizin gunu aydin nesesi bol olsun.Hepnize hayrli cumalar diliyorum

Günaydınlar herkese? Serpilim sanada neşeli günler dilerim . Nasılsın bugün?

Serplim canım sanda günaydın hayırlı cumalar
Herkese günaydın cumanız mübarek dualarnız kabul olsun

Gunaydinlar
Serpilim sanada hayirli cumalar seninde nesen bol olsun nasilsin ve bende seni seviyorum canim benim

ULKERIM inci cicegim ben sana sadece bi kac gun yokum dedim tamamen gidiyorum demedim ki aklim sendeydi sabah girdim hesabin silinmis kendin silmedin dimi bana bunu yapamazsin :( cok yoruldum bu yuzden yazmayacakdim ama senin uzulduyun aklimdan cikmayinca sabah sana yazmak icin girince seni gormeyince kotu oldum insallah buraya gelirsin

Arkey Madhubala delete 6 Nisan 2018 13:17