11 Nisan 2018 Çarşamba

Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı?

Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı? Gönüllüler şanssızlıklarının üstesinden gelebilecekler mi? Ünlüler galibiyet serisine ve ödüllülere alıştılar, ödül kaybetmeleri nasıl karşılanacak?

[caption id="attachment_56513" align="aligncenter" width="400"]Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı


Survivor 11 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı sorusunuz cevabını sizlerle beraber analiz etmeye çalışalım. TV 8 ekranlarında ki Survivor maratonuna iki gün aradan sonra tekrar devam ediyor. Gönüllüler takımı son ödül oyunu ve konforlu ada oyununu kaybettikten sonra baya bir bitmişlik duygusu içine girdiler. Öyle ki eleme konseyinden sonra Cumali'nin elenmediğini gören takımdan Nagihan Acun Ilıcalı'dan Cumali'yi karşı takıma geçirip geçiremeyeceğini sordu. Funda'nın elenmesi ile biraz daha güçsüzleşen Gönüllüler takımı bir çıkış noktası arıyorlar.

[caption id="attachment_56514" align="aligncenter" width="400"]Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Gönüllüler takımı için ya bir yeniden diriliş olacak yada takımda çok büyük sıkıntılar çıkacaktır. Ünlüler takımı en iyi bayan yarışmacıları Sema olmadan oyun kazanabileceğini bir haftadır ispatlamış oldu. Bugün rahatsızlığı iyileşen Sema'nın da oyuna katıldığını düşünürsek Gönüllüleri zorlu bir yarış bekliyor. Survivor 2018'de artık hangi takımın kazanacağını tahmin etmek neredeyse imkansız oldu. Gönüllülerin yüzüp yüzüp ucuna kadar geldiği yarışmalarda bile sonucu getirip oyunu kazanan takımın Ünlüler olduğunu gördük.

[caption id="attachment_56515" align="aligncenter" width="400"]Survivor 11 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

43 Comments

Serpilim :) Eylulum :) Zaram :) Aysenurum :) Elam :) Defnem :) Arzum :) Nurdanim :) Ekrem bey :) Engin bey :) Hepinize MUTLU gunler nasilsiniz?
Cumali unlulere gondermek istendiyinde hakan ses etmedi nedeni cumali gecerse yalniz kalarim diye oldugunu dusunuyorum simdi cumali gonullulerde kalsa o zaman hakan konusacak artik zaten yaptigi tek sey o :D

Bugun survivor varmi ya ben yok biliyordum

Merhabalar herkese guzel.bir gun diliyorum.uye mesaj sistemi ile ilgili guncelleme kaynakli bir sorun yasiyoruz.Kusura bakmayin en kisa zamanda sorunun cozulmesi icin elimizden.geleni yapiyiruz

Merhabalar Engin bey

Biriciğim iyi günler çok şükür iyiyim sen nasılsın ?bence Cumali ünlülere geçmez geçsede pek bir şey değişeceni sanmıyorum gönüllüler takım olmağı başaramıyorlar hepside patetes kafa Hakan yüzünden

Aynen bitanem patates kafa yuzunden :D ya ama ben gercekten artik gonullulere uzuluyorum ne zamandir odul kazanamiyorlar aclar cok kotu bi sey bu hepsi cokmus durumda

Evet tarihi yanlış yazmışım ? düzeltiyorum.

Hmm demek yok

Zaram❤Asim❤Serpilim
Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
Hepinizi öpüyorum..
Allah'a emanet olun inşallah..

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 12 Nisan 2018 00:25

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
EKREM BEY
ENGİN BEY
..
ASİM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
KANKAM BİRTANEM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
AŞKIM GÜNÜN NASIL GEÇTİ
SENİ ÇOK SEVİYORUM ELZA

..
SERPİLİM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
.

EYLÜLÜM TOPRAGIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
AYŞENUR NURUM NERDESİN
..
ZUZUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR BUGÜN HİÇ YOKSUN DÜN AKŞAM YORGUN OLDUGUN İÇİN YOKTUN ŞİMDİ NASILSIN YORGUN MUSUN GÜNÜN NASIL GEÇTİ DERT ORTAGIM
KENDİNE İYİ BAK ORTAK
ELAR ? SENİ ÇOK SEVİYORUM

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 01:03

Ekrem ve Engın bey.Zaram.Asım.Arzum.Elam.Defnem.Eylul um hayırlı akşamlar

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 01:04

Elam ben çok ıyıyım.Iki gundur mısafırım vardı yazamadım.Sen nasılsın?

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 01:06

Defnem ben de seni çok öpuyorum.Sende allaha emanet ol canım

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 01:08

Aygun um.Zaram.Arzum mısafırım vardı.Sızlere de haber veremedım.Ben çok iyiyim.Sızler nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 01:19

Kimse yok mu?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 12 Nisan 2018 01:37

SERPİLİM GELDİM CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
İYİYİM CANIM

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 01:53

Ben de ıyıyım Elam.Sen anlat karadenızı izliyorum.Muhammed arkadaşlarıyla gezmeye gıttı.Buyur gel kahve içelim

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 01:55

Saat 10 da gelırım demiştı.Arkadaşlarını bulunca eve gelmeyı unuttu.Çok sıkıldım.15 dakıkaya kadar gelmezse yatar uyurum

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 12 Nisan 2018 02:03

SERPİLİM ORKİDEM İYİ SEYİRLER SEN YAPARSAN DA BEN GELMEZMİYİM GELİRİM KAPIYI AÇ GELİYORUM ENİŞTEDE YOK SOHBET EDERİZ
İÇMİŞ KADAR OLDUM CANIM SEN BEKLERSİN ENİŞTEYİ

Hayırlı akşamlar
Elam. Kankam benim çok iyiyim iki saattir bizim kızlarla konuşyordum
Günüm güzel geçdi
Aşkım sen nasılsın iyimsin yapıyorsun iş güc
ZAEL SENİ seviyorum

Serplim hoş geldin canım nasılsın iyimsin bıcrıklar yorumumu seni
Misafirlerin gittimi?
Seni seviyorum

Defnem bende seni öpüyorum seni çoook seviyorum
Huzurlu geceler canım

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 12 Nisan 2018 03:04

HAYIRLI AKŞAMLAR KANKAM OOOO KİMİNLE SOHBET EDİYORDUN BİZİM KIZLAR LAMI
ASLINDA SARILDIM GELDİMDE BERİ KIZLAR NASIL İYİMİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM SİTEYE 20 FAZLA BAKTIM GELDİĞİNİZMİ DİYE AŞKIM
?????

Evet canım bizim kızlar Ülkerim Eylülüm Arzum Asim aminem
Ya canım kankam kimse yok diye girmdim. Bide survivor Yok ya ondan
Seni çok seviyorum kankam benim
İyi geceler yarın görüşürüz inşallah

Hepinize günaydınlar bayanlar nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 13:27

Gunaydin Ekrem bey.Çok sukur iyiyim.Siz nasilsiniz?
Gunaydin kizlar

Günaydın Ekrem bey hamd olsun siz nasılsınız

Günaydın Serplim


Herkese günaydın

Günaydınlar cümleten.
Ya ben dün bu sayfayı görmemişim . Hep eski sayfaya baktım. ? oradaki yorumları ezberledim sayılır? Her baktığım da 105 yorum. Niye kimse yazmıyor diyordum bende. Meğer yeni sayfa açılmış. Asimle Zarama da sormamışım hiç niye yazmıyorsunuz diye? Gece sulu gözüm söyledi yeni sayfa açıldığını. Tabi ben sabah okudum o mesajı. Sonra da amcamın bişeyi bugün. Türkçe tarif edemeyecem. Sabahtan beri şimdi biraz oturabildim? ve hemen koştum buraya:/
Serpilim nasılsın?

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 16:10

Tunaydın Zaram.Tunaydın Arzum.Ben çok ıyıyım.

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 16:12

2 buçuk gıbı evde olurum.Şimdi okuldayım.Yazamıyorum

Iyi akşamlar Serpilim hep iyi ol?
Bende delirmeye bir kala durumundayım? psikolojim çok bozulmuş. Bir gülüyorum salise geçmeden ağlamaya başlıyorum. Neyse Serpilim seni çok seviyorum

Arkey Madhubala delete 12 Nisan 2018 22:02

Arzum canım umarım önemlı bır problemın yoktur.Anlatmak istersen dınlemeye hazırım.Ben de senı çok sevıyorum

Serpilim yok ya hiç problemim yok Allaha şükür☺ Eskiden gelen bir bozukluk benimki. Ama geçen sene daha kötüydüm. Neyseki son 7-8 aydır kendimi kontrol edebiliyorum. Geçen yazda çok iyi hatırlıyorum kendimi kaybetmiştim sinirden. Fiziksel olarak asla zarar vermem kimseye ama canım yanınca gözüm dönüyor karşımdakinin kim olduğunu unutup onun canını yakmaya odaklanıyorum. Hiç aklımdan geçmeyen şeyler diyordum. Bi kere öyle yaptım 2 saat sonra kendi dediklerime inanamadım . O gün ders oldu sonra kendimi frenlemeyi öğrendim. Eskiden tahammülsüzdüm, hiç bir şeyi tolare edemezdim. Kötülüğe misliyle karşılık verirdim. Şimdi ki aklım olsa bazı şeyleri tolare edip insan kazanmaya çalışırdım. Karşılık verip karşımdakini daha fazlasını yapmaya itmek yerine?

Sanırım bana problemsizlik batıyor Serpilim?

Defne ➰⛥☯ delete 13 Nisan 2018 00:24

Zaram❤Asim❤Serpilim
Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
HAYIRLI GECELER KIZLAR ALLAH RAHATLIK VERSİN ALLAH'A EMANET OLUN..

Nasılsınız bayanlar? Survivor seyrediyordum Cumali şaşırttı

İyi seyrler

Sanada Hayırlı geceler Defnem Allah rahatlık versin canım

Günaydın DHS ailesi nasılsınız
miraç. Kandliniz mübarek orucnuz ve Dualarnız kabul olsun

????????????
?HAYIRLI CUMALAR VE HAYIRLI KANDİLLER ???????
Zaram❤Asim❤Serpilim
Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣??

Arkey Madhubala delete 13 Nisan 2018 15:59

Hayırlı cumalar arkadaşlar.Hepınızın kandılı mubarek olsun

Iyi günler:) Asim,Elam, Zaram, Serpilim, Defnem. Ekrem abim ve Engin abi? Gelelim Survivora.
Oyun kazanıp kaybetmeleri umrumda değildi ama dün iletişim oyununun fragmanını izlediğimde ilk kez Gönüllülerin kazanmasını çok istedim. Çok şükür kazandılar Anıl annesiyle mesajlaştı❣Güdümlü Füzem❣ her geçen gün daha da inanıyorum onun şampiyon olacağına:) sosyal medyada çoğu kişi Anılın parlatıldığını söylüyor. Aynen onlara bende katılıyorum. Her sene mutlaka bir yarışmacı hatasız olarak gösteriliyor panoramada onun hakkında olumsuz bişey söylenmiyor bir şekilde parlatılıyor. Serkayların senesinde Atakandı bu kişi. Ondan önceki All Starda Merve ve Hasan parlatıldı. Sürekli onların yaptığı doğru olarak yorumlandı röpartajları daha çok verildi falan filan. Geçen sene izlemedim ama yorumlardan anladığım kadarıyla geçen senenin parlatılanı Ademmiş. Ve bu sene de Anıl. Ilk kez yapım tarafındanda öne çıkarılan(parlatılan) birini destekliyorum. Güzel bi'şeymiş bu. Panoramada Anıl övülüyor sürekli? Serkayın senesindeki gibi panorama izlerken cinnet geçirmiyorum?
Yalnız Hakan Uralın Anıl sevgisi acayip bi boyutta cidden. Ben bile o kadar övemezdim Anılı? Çok seviliyorsun Hakan Ural?Anıl sayesinde Semihe bile sempati duymaya başladım aq?