Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı?

Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı? Gönüllüler şanssızlıklarının üstesinden gelebilecekler mi? Ünlüler galibiyet serisine ve ödüllülere alıştılar, ödül kaybetmeleri nasıl karşılanacak?

[caption id="attachment_56513" align="aligncenter" width="400"]Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı


Survivor 11 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı sorusunuz cevabını sizlerle beraber analiz etmeye çalışalım. TV 8 ekranlarında ki Survivor maratonuna iki gün aradan sonra tekrar devam ediyor. Gönüllüler takımı son ödül oyunu ve konforlu ada oyununu kaybettikten sonra baya bir bitmişlik duygusu içine girdiler. Öyle ki eleme konseyinden sonra Cumali'nin elenmediğini gören takımdan Nagihan Acun Ilıcalı'dan Cumali'yi karşı takıma geçirip geçiremeyeceğini sordu. Funda'nın elenmesi ile biraz daha güçsüzleşen Gönüllüler takımı bir çıkış noktası arıyorlar.

[caption id="attachment_56514" align="aligncenter" width="400"]Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Gönüllüler takımı için ya bir yeniden diriliş olacak yada takımda çok büyük sıkıntılar çıkacaktır. Ünlüler takımı en iyi bayan yarışmacıları Sema olmadan oyun kazanabileceğini bir haftadır ispatlamış oldu. Bugün rahatsızlığı iyileşen Sema'nın da oyuna katıldığını düşünürsek Gönüllüleri zorlu bir yarış bekliyor. Survivor 2018'de artık hangi takımın kazanacağını tahmin etmek neredeyse imkansız oldu. Gönüllülerin yüzüp yüzüp ucuna kadar geldiği yarışmalarda bile sonucu getirip oyunu kazanan takımın Ünlüler olduğunu gördük.

[caption id="attachment_56515" align="aligncenter" width="400"]Survivor 11 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 12 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

43Yorum

  1. Serpilim :) Eylulum :) Zaram :) Aysenurum :) Elam :) Defnem :) Arzum :) Nurdanim :) Ekrem bey :) Engin bey :) Hepinize MUTLU gunler nasilsiniz?
    Cumali unlulere gondermek istendiyinde hakan ses etmedi nedeni cumali gecerse yalniz kalarim diye oldugunu dusunuyorum simdi cumali gonullulerde kalsa o zaman hakan konusacak artik zaten yaptigi tek sey o :D

    YanıtlaSil
  2. Bugun survivor varmi ya ben yok biliyordum

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar herkese guzel.bir gun diliyorum.uye mesaj sistemi ile ilgili guncelleme kaynakli bir sorun yasiyoruz.Kusura bakmayin en kisa zamanda sorunun cozulmesi icin elimizden.geleni yapiyiruz

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Engin bey

    Biriciğim iyi günler çok şükür iyiyim sen nasılsın ?bence Cumali ünlülere geçmez geçsede pek bir şey değişeceni sanmıyorum gönüllüler takım olmağı başaramıyorlar hepside patetes kafa Hakan yüzünden

    YanıtlaSil
  5. Aynen bitanem patates kafa yuzunden :D ya ama ben gercekten artik gonullulere uzuluyorum ne zamandir odul kazanamiyorlar aclar cok kotu bi sey bu hepsi cokmus durumda

    YanıtlaSil
  6. Evet tarihi yanlış yazmışım ? düzeltiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Zaram❤Asim❤Serpilim
    Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
    Hepinizi öpüyorum..
    Allah'a emanet olun inşallah..

    YanıtlaSil
  8. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Nisan 2018 00:25

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    ASİM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    KANKAM BİRTANEM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    AŞKIM GÜNÜN NASIL GEÇTİ
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ELZA

    ..
    SERPİLİM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    .

    EYLÜLÜM TOPRAGIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    AYŞENUR NURUM NERDESİN
    ..
    ZUZUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR BUGÜN HİÇ YOKSUN DÜN AKŞAM YORGUN OLDUGUN İÇİN YOKTUN ŞİMDİ NASILSIN YORGUN MUSUN GÜNÜN NASIL GEÇTİ DERT ORTAGIM
    KENDİNE İYİ BAK ORTAK
    ELAR ? SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  9. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 01:03

    Ekrem ve Engın bey.Zaram.Asım.Arzum.Elam.Defnem.Eylul um hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  10. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 01:04

    Elam ben çok ıyıyım.Iki gundur mısafırım vardı yazamadım.Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  11. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 01:06

    Defnem ben de seni çok öpuyorum.Sende allaha emanet ol canım

    YanıtlaSil
  12. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 01:08

    Aygun um.Zaram.Arzum mısafırım vardı.Sızlere de haber veremedım.Ben çok iyiyim.Sızler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  13. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 01:19

    Kimse yok mu?

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Nisan 2018 01:37

    SERPİLİM GELDİM CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    İYİYİM CANIM

    YanıtlaSil
  15. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 01:53

    Ben de ıyıyım Elam.Sen anlat karadenızı izliyorum.Muhammed arkadaşlarıyla gezmeye gıttı.Buyur gel kahve içelim

    YanıtlaSil
  16. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 01:55

    Saat 10 da gelırım demiştı.Arkadaşlarını bulunca eve gelmeyı unuttu.Çok sıkıldım.15 dakıkaya kadar gelmezse yatar uyurum

    YanıtlaSil
  17. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Nisan 2018 02:03

    SERPİLİM ORKİDEM İYİ SEYİRLER SEN YAPARSAN DA BEN GELMEZMİYİM GELİRİM KAPIYI AÇ GELİYORUM ENİŞTEDE YOK SOHBET EDERİZ
    İÇMİŞ KADAR OLDUM CANIM SEN BEKLERSİN ENİŞTEYİ

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı akşamlar
    Elam. Kankam benim çok iyiyim iki saattir bizim kızlarla konuşyordum
    Günüm güzel geçdi
    Aşkım sen nasılsın iyimsin yapıyorsun iş güc
    ZAEL SENİ seviyorum

    Serplim hoş geldin canım nasılsın iyimsin bıcrıklar yorumumu seni
    Misafirlerin gittimi?
    Seni seviyorum

    Defnem bende seni öpüyorum seni çoook seviyorum
    Huzurlu geceler canım

    YanıtlaSil
  19. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Nisan 2018 03:04

    HAYIRLI AKŞAMLAR KANKAM OOOO KİMİNLE SOHBET EDİYORDUN BİZİM KIZLAR LAMI
    ASLINDA SARILDIM GELDİMDE BERİ KIZLAR NASIL İYİMİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM SİTEYE 20 FAZLA BAKTIM GELDİĞİNİZMİ DİYE AŞKIM
    ?????

    YanıtlaSil
  20. Evet canım bizim kızlar Ülkerim Eylülüm Arzum Asim aminem
    Ya canım kankam kimse yok diye girmdim. Bide survivor Yok ya ondan
    Seni çok seviyorum kankam benim
    İyi geceler yarın görüşürüz inşallah

    YanıtlaSil
  21. Hepinize günaydınlar bayanlar nasılsınız?

    YanıtlaSil
  22. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 13:27

    Gunaydin Ekrem bey.Çok sukur iyiyim.Siz nasilsiniz?
    Gunaydin kizlar

    YanıtlaSil
  23. Günaydın Ekrem bey hamd olsun siz nasılsınız

    Günaydın Serplim


    Herkese günaydın

    YanıtlaSil
  24. Günaydınlar cümleten.
    Ya ben dün bu sayfayı görmemişim . Hep eski sayfaya baktım. ? oradaki yorumları ezberledim sayılır? Her baktığım da 105 yorum. Niye kimse yazmıyor diyordum bende. Meğer yeni sayfa açılmış. Asimle Zarama da sormamışım hiç niye yazmıyorsunuz diye? Gece sulu gözüm söyledi yeni sayfa açıldığını. Tabi ben sabah okudum o mesajı. Sonra da amcamın bişeyi bugün. Türkçe tarif edemeyecem. Sabahtan beri şimdi biraz oturabildim? ve hemen koştum buraya:/
    Serpilim nasılsın?

    YanıtlaSil
  25. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 16:10

    Tunaydın Zaram.Tunaydın Arzum.Ben çok ıyıyım.

    YanıtlaSil
  26. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 16:12

    2 buçuk gıbı evde olurum.Şimdi okuldayım.Yazamıyorum

    YanıtlaSil
  27. Iyi akşamlar Serpilim hep iyi ol?
    Bende delirmeye bir kala durumundayım? psikolojim çok bozulmuş. Bir gülüyorum salise geçmeden ağlamaya başlıyorum. Neyse Serpilim seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala12 Nisan 2018 22:02

    Arzum canım umarım önemlı bır problemın yoktur.Anlatmak istersen dınlemeye hazırım.Ben de senı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  29. Serpilim yok ya hiç problemim yok Allaha şükür☺ Eskiden gelen bir bozukluk benimki. Ama geçen sene daha kötüydüm. Neyseki son 7-8 aydır kendimi kontrol edebiliyorum. Geçen yazda çok iyi hatırlıyorum kendimi kaybetmiştim sinirden. Fiziksel olarak asla zarar vermem kimseye ama canım yanınca gözüm dönüyor karşımdakinin kim olduğunu unutup onun canını yakmaya odaklanıyorum. Hiç aklımdan geçmeyen şeyler diyordum. Bi kere öyle yaptım 2 saat sonra kendi dediklerime inanamadım . O gün ders oldu sonra kendimi frenlemeyi öğrendim. Eskiden tahammülsüzdüm, hiç bir şeyi tolare edemezdim. Kötülüğe misliyle karşılık verirdim. Şimdi ki aklım olsa bazı şeyleri tolare edip insan kazanmaya çalışırdım. Karşılık verip karşımdakini daha fazlasını yapmaya itmek yerine?

    YanıtlaSil
  30. Sanırım bana problemsizlik batıyor Serpilim?

    YanıtlaSil
  31. Defne ➰⛥☯13 Nisan 2018 00:24

    Zaram❤Asim❤Serpilim
    Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
    HAYIRLI GECELER KIZLAR ALLAH RAHATLIK VERSİN ALLAH'A EMANET OLUN..

    YanıtlaSil
  32. Nasılsınız bayanlar? Survivor seyrediyordum Cumali şaşırttı

    YanıtlaSil
  33. Sanada Hayırlı geceler Defnem Allah rahatlık versin canım

    YanıtlaSil
  34. Günaydın DHS ailesi nasılsınız
    miraç. Kandliniz mübarek orucnuz ve Dualarnız kabul olsun

    YanıtlaSil
  35. ????????????
    ?HAYIRLI CUMALAR VE HAYIRLI KANDİLLER ???????
    Zaram❤Asim❤Serpilim
    Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
    ❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣??

    YanıtlaSil
  36. Arkey Madhubala13 Nisan 2018 15:59

    Hayırlı cumalar arkadaşlar.Hepınızın kandılı mubarek olsun

    YanıtlaSil
  37. Iyi günler:) Asim,Elam, Zaram, Serpilim, Defnem. Ekrem abim ve Engin abi? Gelelim Survivora.
    Oyun kazanıp kaybetmeleri umrumda değildi ama dün iletişim oyununun fragmanını izlediğimde ilk kez Gönüllülerin kazanmasını çok istedim. Çok şükür kazandılar Anıl annesiyle mesajlaştı❣Güdümlü Füzem❣ her geçen gün daha da inanıyorum onun şampiyon olacağına:) sosyal medyada çoğu kişi Anılın parlatıldığını söylüyor. Aynen onlara bende katılıyorum. Her sene mutlaka bir yarışmacı hatasız olarak gösteriliyor panoramada onun hakkında olumsuz bişey söylenmiyor bir şekilde parlatılıyor. Serkayların senesinde Atakandı bu kişi. Ondan önceki All Starda Merve ve Hasan parlatıldı. Sürekli onların yaptığı doğru olarak yorumlandı röpartajları daha çok verildi falan filan. Geçen sene izlemedim ama yorumlardan anladığım kadarıyla geçen senenin parlatılanı Ademmiş. Ve bu sene de Anıl. Ilk kez yapım tarafındanda öne çıkarılan(parlatılan) birini destekliyorum. Güzel bi'şeymiş bu. Panoramada Anıl övülüyor sürekli? Serkayın senesindeki gibi panorama izlerken cinnet geçirmiyorum?
    Yalnız Hakan Uralın Anıl sevgisi acayip bi boyutta cidden. Ben bile o kadar övemezdim Anılı? Çok seviliyorsun Hakan Ural?Anıl sayesinde Semihe bile sempati duymaya başladım aq?