Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı? Elenen İsim Kim Olacak?

TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı? Elenen İsim Kim Olacak? Cumali mi? Hakan mı Elendi?

[caption id="attachment_56623" align="aligncenter" width="400"]Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı


TV 8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018' de 65 gün geride kaldı. Survivor'ın bu sezonu malesef Survivor seven izleyicileri bu sene tatmin edemedi. Oyunların çoğunu Ünlüler takımının kazanması seyirciyi Survivor yarışmasından soğutmuş durumda. Bu durumun farkında olan yapımcı Acunn Medya farklı şekillerde konsept veya yarışmacı desteği ile Gönüllüler takımını güçlendirmeye çalıştı fakat yinede Ünlülerin galibiyet serisinin önüne geçemediler. Ünlüler takımının hakettiği şekilde oyunları almasına elbetteki kimsenin itirazı yok. Sadece oyunları kim kazanacak merakı ve oyun heyacanı artık seyredilemiyor. Bunu haftasonu ekranlara gelen dokunulmazlık oyunlarında da rahat bir şekilde görmüş olduk. İsteksiz bir şekilde oynayan bir Gönüllüler takımı ve 10-3 ve 10-4 gibi farklı skorlarla dokunulmazlık oyunlarını kazanan Ünlüler takımı.

 

[caption id="attachment_56624" align="aligncenter" width="400"]Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

15 Nisan 2018 gecesi izlediğimiz Survivor 2. eleme konseyinde Gönülüler takımında Hilmi Cem'in önderliğinde ki grup yaptıkları strateji sonucu Damla'yı aday göstererek, potada olan Hakan ve Cumali'nin yanına oy potansiyeli yüksek bir adayı koymuş oldular. Hilmi Cem'in kendi sevenlerinden de oy istediği Damla'nın eleneceğini düşünmüyorum. Bu potada elenecek isim Hakan olabilir. Hakan'ın elenmesini herkes süpriz olur olarak değerlendirse de biz süpriz olacağını düşünmüyoruz. Hakan'ın tek başına iken kameralar karşısında yaptığı röportajlarda verdiği demeçler kendi sevenlerinin bile fikirlerini değiştirmiş durumda. Tabi ki Hakan'ın elenmesi Hilmi Cem'in bahsettiği "doğru eksilme" olmayacaktır. Fakat Hakan, sergilediği bu tavırlarının kendisine oy kazandırmadığı kaybettirdiğini anlayacak ancak iş işten geçmiş olacaktır. En kötü senaryo ise artık Hakan'ın Survivor Panorama da yorumcu olarak izlenmek istenmemesi durumu ki bu onun için en büyük darbe olacaktır.

[caption id="attachment_56625" align="aligncenter" width="400"]Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu parkuru, takım halinde oynayacakları bir oyun. Acun Ilıcalı, yeni konsepte geçtikten bir süre sonra takım bilincinin oluşması için takım oyunlarına ağırlık verdi. Yarışmacılar, dörderli bir şekilde sopalar aracılığı ile taşıdıkları suyu fazla dökmeden parkur sonuna taşımak ve hedefi doldurduktan sonra atışlarda başarılı olmak zorundalar. Ben bu akşam ödül oyununu Gönüllüler takımının kazanacağını düşünmek istiyorum. Tabi ki benim düşünceme ters bir durum olacak ve oyunu Ünlüler kazanacaktır.

[kirmizitext]Survivor 16 Nisan Ödül Oyunu Kim Kazanır? Yorumlarınız bizim için önemli.[/kirmizitext]


 

https://youtu.be/OxexP5mp96Q

65Yorum

  1. Iyi günler Elam, Zaram, Serpilim, Defnem, Ekrem abi ve Engin abi? Hayırlı işler herkese:)
    Serpilim pazartesi gelirim demişti?? Bugün geliyor? yuppina??

    YanıtlaSil
  2. İyi günler Arzum
    Herkese iyi günler
    İnşallah Ödülü ünlüler kazanır kazananmasalarda Adem sayılarnı alsın. Damla elenmez Hakanda elenmez bugün Cumaliye bye bey deriz ama Hakan giderse çok güzel olurdu

    YanıtlaSil
  3. Iyi günler arzu nasılsın. Su sıralar pek iyi değil ama Inşallah hayırlı gider işlerimiz ?

    YanıtlaSil
  4. Adem çok düzgün ilerliyor. Fazla gaza gelip tartışmalara girmezse bu sene şampiyonluğun en büyük adayı Adem

    YanıtlaSil
  5. Iyi aksamlar hepinize :)
    hakanin konusmasini gordum ve cok guldum cumali sampiyon olmasini cok istiyorum hakkediyor diyen simdide cumalinin elenmesi takim icin iyi olur diyor iki cumleyi kuranda ayni kisi ahh ah surekli kendi ipini cekiyor bu adam 8-)
    Evet bu aksam artik cumali gider diye dusunuyorum yani bu potadan sag cikacagini dusunmuyorum :)
    Odulu insallah gonulluler kazanir parkur da guzel 8-) ve gonullulerin odul oyunlarinda seslerinin ciktigini goruyorum fakat dokunulmazliklarda sessizce oturuyorlar ozellikle bu son dokunulmazlikda boyle yenilirsek yenilelim havasindalar

    YanıtlaSil
  6. Inşallah abi hayırlısı olsun.
    Herzamanki gibi iyim bende:)

    YanıtlaSil
  7. Kızlar dün ki dokunulmazlikta adem&anıl mücadelesini kim kazandı? Izleyemedim ben

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı akşamlar DHS ailesi
    Serplim Canım misafirlerin gitti mi ?

    İnşallah bugün organize işler müdürü yanar döner patetes kafa gider

    YanıtlaSil
  9. Yaaaa sonunda gire bildim ya kac saattir site aramada cikmiyordu :(
    Serpilim misafirlerin gitmedimi canim nasilsin
    ELAM nasilsin canim salihadan haberin vrmi nasil kizi nasil oldu

    YanıtlaSil
  10. Google bile bize karşı ? nasıl aramada çıkmıyor muş dizihaber?

    YanıtlaSil
  11. Vallahi cikmiyordu Ekrem bey bide bi haber gorunce site kapatilmis diye dusundum :( sizde burda islerimiz pek iyi degil yazinca korktum kapatildi diye burasi aile gibi islerinizde yoluna girer insallah Allah ayirmasin bizleri :)

    YanıtlaSil
  12. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 00:12

    Hayırlı akşamlar arkadaslar.Ben geldım.Mısafırım kendı aılesının yanına gıttı.1 hafta sonra tekrar gelıp 2.3 gun kaldıktan sonra koye gıdecek.

    YanıtlaSil
  13. Serpilim hos geldin bitanem nasilsin

    YanıtlaSil
  14. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 00:30

    Ben çok iyiyim Asim.Soz u izliyorum.Sen nasilsin

    YanıtlaSil
  15. Amin güzel kardeşim duaların kabul olur inşallah. Engin bey ile işyerinde arkadaşız. Ikimizinde işleri yoğun olduğundan aylardır siteye cok az vakit ayirabildik. Inşallah bundan sonra daha fazla vakit ayıracağız.küstürdügümüz arkadaşlarında gönlünü alabiliriz inşallah.

    YanıtlaSil
  16. Hoşgeldiniz hocam iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  17. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 00:49

    İyi akşamlar Ekrem bey.Nasılsınız?

    YanıtlaSil
  18. Hep iyi ol canim bende iyiyim Serpilim survivor izliyorum reklam arasinda da soze bakiyorum sana iyi seyirler

    YanıtlaSil
  19. sitenin google amca ile bir sıkıntısı var Ekrem Bey arkadaşlar haklı uğraşıyorum sorunu çözmek için ama

    YanıtlaSil
  20. Allah kolaylik versin Ekrem bey kimseyi kusturmemissinizdir ayrica merak etmeyin :)

    YanıtlaSil
  21. Hoşgeldin Serpilim? Sefalar getirdin?
    Asi yazarokura giremiyorum. Sinirim bozuldu girmeyeceğim de bugün? iki saat bekliyorum sohbet sayfasının açılmasını hep? Yine iyelik ekini kullanmıştın. Ne yaptım dedin ya hani?

    YanıtlaSil
  22. Kolay gelsin size

    YanıtlaSil
  23. Kızlar oyun oynayalım mı? hep "naber? nasılsın ? Ben iyim" ekseninde dönüp duruyoruz? biraz canlanalım? eğlenelim? de ne oyunu oynayacağız onu da siz bulun? herseyi ben düşünemem?

    YanıtlaSil
  24. Cumali giderse en cok turabi uzulur be :) simdi kara kara dusunuyordur turabi giderse ben kiminle oynuyacam diye :D ici kan agliyor adamin

    YanıtlaSil
  25. "Yaydan çıkan ok veri dönemez
    Kimse kararımı değiştiremez
    Ben daha başka ne söyleyeyim
    Mesajımı almıştır o" mu diyorsun???

    YanıtlaSil
  26. Tesekkur ederim efendim

    YanıtlaSil
  27. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 01:20

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    ADEM BU AKŞAM ÇOK İYİYDİ 3 DE 3 YAPTI ???

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 01:27

    Hayirli aksamlar Elam.Ben iyiyim canim.Sen nasilsin?
    Hosbulduk Arzum.

    YanıtlaSil
  29. Cok sukur iyiyim Elam cumarikin gidisini bekliyorum :D sen nasilsin canim

    YanıtlaSil
  30. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 01:28

    Sana da ıyı seyırler Asım

    YanıtlaSil
  31. Elam sana asagida Saliha nasil sordum gormedin galiba kizi nasil oldu

    YanıtlaSil
  32. Hayırlı akşamlar Elam?

    Ay?? görünmezlik iksirini bulmuşum ya?? bunun hemen patentini almam lazım? Beni tınlayan yok?

    YanıtlaSil
  33. Zaram?Asim?Serpilim
    Arzum?Ayşenurum ?Eylülüm
    HAYIRLI GECELER KIZLAR ALLAH RAHATLIK VERSİN..

    YanıtlaSil
  34. Asim ben cevap vereyim Elamin gözleri çok yorgun oluyor
    Saliha Meleki tekrar hastaneye yatırmış. 3 gün evde 4 gün hastanede. Melek 4 yaşında. Doğduğundan beri böyleymiş Salihanin hayati hastanede geçiyor. O gidince oğulları psikolojik bunalima giriyormuş anne yine mi bizi bırakıp gidiyorsun diye ayağına kapanıp ağlamış ve Saliha gider gitmez depresyona giriyormuş.. Salihanin durumu içler acisi. Hastanede hep ağladığını ve düşündüğünü söyledi. Bir de biliyorsunuz Salihanin kızı konuşma engelli ve ağır epilepsi hastası solunum yetmezliği var. Böyle Asim????

    YanıtlaSil
  35. Arzum çılgınım ne oynu oynayacaz ha kuzum Çılgınım sana wasappda yazdım

    Elam kankam benim hamd olsun iyiyim sen nasılsın aşkım iyimsin
    Evet Adem her zaman oldugu gibi bugünde güzel performans sergiledi nazar değmesin paşama

    YanıtlaSil
  36. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 01:39

    ASİM HAYATIM GÖRDÜM MESAJINI
    SALİHAMIN MESAJI GÖRDÜM MORELİN BOZUK CAN SIKINTIM VAR DEDİ BENDE NE OLDUGUNU SORDUM CEVAP YAZARSA BURAYA YAZARIM
    CANIM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    ...
    SERPİLİM BİRTANEM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR ÖZLETTİN KENDİNİ
    ..
    ARZUM ÇİÇEGİM İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL ZUZUM

    YanıtlaSil
  37. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 01:41

    ZARAM KANKAM BENİM HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMASINA SEVİNDİM HEP İYİ OL
    MAŞALLAH KANKAM BAŞARILARINI DEVAMINI DİLİYORUM AŞKIM ?

    YanıtlaSil
  38. Zaram whatsappımda sıkıntılı şu an? bir mesajı yollamak için ne çileler çekiyorum bir bilsen? Neyseki sana bişey yollayabildim? Merak etme Zaram. Adana merkez patlıyor herkes? Allahım sen keçilerime mukayyet ol? Oyun oynamayacağız ay yüzlüm. Hevesim kursağımda kaldı küstüm?

    YanıtlaSil
  39. Arkey Madhubala17 Nisan 2018 01:49

    Hosbulduk Elam.Ben çok iyiyim.Sadece okul biraz yorucu oluyor.Sebebi de hem dersler hem de 23 Nisan çalismalari.Esim de surekli yogun olmamdan sikayetçi.Esimle biraz dargin biraz barisik yasayip gidiyoruz

    YanıtlaSil
  40. Selam Defnem cevap verdiyin icin sagol canim cok uzuldum ya allah yardimcisi olsun Salihaya coklu selamimi ve sevgilerimi iletirsen sevinirim nurdana aysele denizede selamlarimi soylersen sevinirim

    YanıtlaSil
  41. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 01:58

    SERPİLİM BİRTANEM İYİ OLMANA SEVENDİM KOLAY GELSİN YANİ BİZ TEK DEGİLMİŞİZ ENİŞTEDE SÖYLEMİŞ
    ..
    ASİM HAYATIM DEFNEM SÖYLEDİ BEN AKŞAM YAZDIGIM DAN DOLAYI ÇOGU OLAYI BİLMİYORUM SENİN İÇİN SALİHAMA SORDUM DEFNEM YAZDI BİLE

    YanıtlaSil
  42. Defnem biliyorum canım
    çok üzüldüm Allah acil şifalar versin Allah yar ve yardımcısı olsun bol bol dua edelim zira duanın açamaycağı kapı yok :))

    YanıtlaSil
  43. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 02:36

    ZUZUM GÖRÜNMEZLİK İKSİRİ BULDUN ORTAK BANA DA GÖNDER BAZEN BENDE BAZI ORTAMDA OLMAK İSTEMİYORUM DERT ORTAGIM ELAR

    YanıtlaSil
  44. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 02:59

    ALL STAR KAZANDI HELAL SİZE ????MAŞALLAH

    YanıtlaSil
  45. Formül basit zuzum. Kafana estiği gibi davranacaksın? görmezden geliniyorsunuz zaten?

    YanıtlaSil
  46. Bişeyi merak ediyorum zamanında Turabi'ye acıyıp oy atan insanların yüzde kaçı pişmandır şu an?? Nasıl şampiyon olduğunu bilmesek cidden çok güçlü sanacağız Turabi'yi? 2 kere şampiyon olmuş muş? Parkurlarda geride olmana rağmen koşarken bağırmanla çok hızlı olduğun algısı yaratamıyorsun Turabi? Cumali'yle başbaşa gelicen neredeyse parkurlarda hala konuşuyorsun? çok tuhafsın?
    Anıl ve Damla canlar ya. Damla Ünlülerdeyken Sema sayesinde soğumuştum Damladan ama Gönüllülere geçtiğinde tekrar çok ısındım ? Totemmi yapıyorsunuz siz Anıl'la?? Anıl'ı gülerken görmek ne muazzam bir şeymiş Yarabbim? Gecen hafta çifte telli oynadı adam resmen? teyzesi bizim düğünümüzde böyle oynamadı diyordu? çok harikasın be Adam?
    Sevgimiz baki?Anıl Berk Baki?

    YanıtlaSil
  47. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 03:29

    ZUZUM KEŞKE YAPABİLSEM AMA YAPAMIYORUM NE YAPİM ÇEKECEK BU DÜNYANIN KAHRINI
    DERT ORTAGIM

    YanıtlaSil
  48. Turabi haftanın birincisi Adem ikincisi oldu Turabi nasıl birinci oldu çünkü sürekli cumaliyi seçiyor

    Kadınlarda performansı birincsi Damla ikinci Sahra oldu Sahra beni şaşırttı

    YanıtlaSil
  49. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 03:31

    CUMALİ GÜLE GÜLE ARTIK PONAROMADAN İZLERSİN SURVAVUR

    YanıtlaSil
  50. Tahmin ettiğim gibi Cumali elendi
    Buna en çok Turabi ve Ümüt üzülecek
    Gönüllülerin en zayıf halkası gitti diye

    YanıtlaSil
  51. Darısı Yağmur ve Hakan'ın başına inşallah? Adada o kadar yerdikleri Anıl'ın kitlesini gördüklerinde kedicik olup "R" yapacakları anı çabucak görmek istiyorum?

    YanıtlaSil
  52. Hadi kızlar hep beraber yar saçları lüle lüle Cumali sana güle güle
    yolun açık olsun Cumali

    YanıtlaSil
  53. Evetttt cumarikten kurtulduk sira hakanda :) cumarik giderken kolyesini hakana degilde turabiye vermeside ilginc :D

    YanıtlaSil
  54. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️17 Nisan 2018 03:50

    CUMALİ GİDDİ KAYBETTİKLERİ ZAMAN ONUN YÜZÜNDEN KAYBETTİK DİYİYORLARDI
    ŞİMDİ KAYBETTİKLERİ ZAMAN KİMİN YÜZÜNDEN OLACAK
    ...

    YanıtlaSil
  55. Gunaydin hepinize mutlu neseli huzurlu gunler :) nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  56. Günaydınlar:)
    Aa ne demek o Elam. Anıl var. Adam 3/2 yapsın ama 2/0 yapan Yağmur gelsin "senin yüzünden kaybettik " desin? Cumali'ye gerek yokki. Dişini tırnağına takarken bile suçlayabilecekleri Anıl varken Cumali'de kimmiş?

    YanıtlaSil
  57. Günaydın. Bugün güneş daha bi farklı doğdu gibime geliyor cunkusu cumodan kurtulduk allahım çok şükür adamın performansı umrumda değil de Anıla "karakter 0" dediği gün dün gibi aklımda işte bedeli başka hiç bişey demiyorum sen insanlarin yani Anılın karakterini yargiladin o yüzden seni ne iğdir ne de türkiye kurtaramadı...iyi ki gitti bütün Anılcanların ve gönüllü arkadaşlarin gözü aydın??

    YanıtlaSil
  58. ? güneş diyince üzerime alındım aq?
    Ve kaldı 3 isim? Yağmur, Hakan ve Mustafa Kemal? onlarda elenince intikamımızı almış olacağız? Ufak bir detay var. Anıl ilk başlayan Gönüllüler kadrosundan kalan tek erkek şu anda? yani Gönüllü erkeklerinin şampiyonu diyebiliriz?

    YanıtlaSil
  59. Valla haklısın benzersizim bilirsin bizim ülkede bi laf vardır. "(...) yapamasalar ondan biliyorlar" diye.sjsjjxjx
    Bu söz tam da onlara uygun??
    Bide ben Damlanin yerinde olmayı çok isterdim. Anıl onun dibinden ayrılmıyo da ondan?:/sjxcsj

    YanıtlaSil
  60. Ulan asıl Damla ayrılmıyor? Anıl Damlanın peşinden koşmaz? Damlada Anılın peşinden koşmaz esasen? frekansları tuttu demek ki?? ya onlar oyuna çıkmadan totem yapıyorlarmış moonum? Anıl bilekliğini Damla'ya bırakıyor oyuna çıkmadan? Damlada kolyesini Anıl'a bırakıyormuş?? ne güzel totem dimi kindersürprizim?

    YanıtlaSil
  61. Ohoo onlar çoktan işi pişirmişler bile:( valla da billa da Anılımı kiskandim sun'im?
    Sen nerden biliyorsun kolyelerini birbirlerine bıraktıklarını? ama güzel yapıyorlar evet?

    Bide panoramada yan ekran sorularının Anılla ilgili olanlarında Anıl hep açık ara önde oluyo ya işte o an daha da bi hastalığım artıyor bu çocuğa?mesela azonce de Yağmur-Anıl ve Anıl-Turabi sorusunda yanılmıyorsam birinde %69 diğerinde %79 Anıl haklı çıktı?hihi yerim Aşkım ya?

    YanıtlaSil
  62. Tv de yayınlanmayan konuşmaları vardı onun. O video'yu izledim? baş başa okyanusun kenarında yürürken konuşuyorlardı??
    Çünkü adamımız hep haklı moon? önde olması çok normal??

    YanıtlaSil
  63. Arkadaşlar bu sayfa dolub taşmadan biz taşınalım en üste. Çukur sayfasında yazalım