Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı

Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı yayınlandı. Gönüllüler Cumali'den sonra oyun kazanabilecekler mi? Merve Aydın Sakatlandı mı?

[caption id="attachment_56684" align="aligncenter" width="380"]Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı[/caption]

Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı


Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Yeni Bölüm Fragmanı yayınlandı. Survivor 2018'de eleme sonrasında oynanacak ilk Ödül oyunu bu akşam ekranlara gelecek. Gönüllüler takımının hırslı bir şekilde parkura çıkması bekleniyor. Ünlüler takımından Turabi ve Yiğit ise Gönüllüler takımının yükselişine izin vermeyecekleri yönünde beyanatlar veriyorlar. Anlaşılan bugün ekranlara gelecek Ödül Oyunu iki takımın yeni bir restleşmesine meydan olacak.

 

 

[caption id="attachment_56685" align="aligncenter" width="380"]Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı[/caption]

Gönüllüler takımının kaptanlığına soyunan isim olan Hakan, dostum diye tabir ettiği Cumali Akgün'ün elenmesinden sonra çabuk toparlandı. Gönüllüler takımının Cumali olmadan daha güçlü olduğunu verdiği röportajda söyleyen Hakan'ın daha asabi olmasını daha önceki röportajlarında söylediği "Cumali giderse ben buraları yakarım" açıklamalarından bekliyorduk. Fakat Hakan'ın geri adım atıp bu laflarını unutabileceğini yoluna devam edebileceğini de yazmıştık. Öyle de oldu. Gönüllüler takımının ödül oyununu kazanmak için bütün güçlerini kullanacağını düşünüyorum. Yemek ödülleri kazanıldıkça enerjilerinin yükselmesi yeni oynanacak oyunların için şanslarının artması anlamına geliyor. Ünlüler takımı 2 aydır pek aç kalmadılar. Onların aç kalması enerjilerini düşürecektir ki takım olarak alıştıkları oyun kazanma durumunun değişmemesi için ünlüler takımı yarışmacıları da ellerinden geleni yapacaklardır.

 

[caption id="attachment_56686" align="aligncenter" width="380"]Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı[/caption]

Survivor 2018 10 hafta istatistiklerine göz attığımızda Başta Adem ve Turabi olmak üzere Ümit, Mustafa Kemal gibi yarışmacıların istatistiksel olarak Gönüllüler takımı erkeklerine göre daha iyi olduğunu görebiliyoruz. Özelikle Ünlüler takımından Adem Kılıçcı son bir kaç haftada performas listesinin başına oturmuş bulunuyor. Buda bize özetliyor ki bu haftaya kadar Ünlüler takımının erkek yarışmacıları Gönüllüler takımının erkek yarışmacılarına göre daha iyi durumdalar. Bayanlarda ise tam tersi bir durum söz konusu. Performans sıralamasınında önümüzdeki hafta süresince değişeceğini düşünüyoruz. Keskin bir değişim olmasa da Turabi ve Adem'in ezeli rakibi Cumali'nin elenmesi onların performans sıralamasında ki yerinin değiştirecektir.

Merve Aydın Sakatlandı Mı?


Ünlüler takımının yarışmacılarından Merve Aydın, bu sezon sakatlıklarından kurtulamadı. Tam iyileştim hızlanıyorum derken bu akşam ekranlara gelecek Ödül Oyununda Gönüllüler Takımında Nagihan ile yarışan Merve Aydın kötü şekilde diz kapağını engele vurup düşüyor. Dizihabersitesi olarak Sakatlığının ciddi olmamasını diliyor ve geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Dikkatimizi çeken bir hususu da belirtmeden geçemeyeceğim. Ünlüler takımı bayanları Nagihan ile yarışırken daha da bir hırslanıyorlar bu durum da onların parkurda düşmelerine hatta sakatlanmalarına sebep oluyor. Bu durum sema için geçerli değil tabi ki... Hız olarak eş değer olmak parkuru beraber bitirmek önemli fakat sakatlanacak kadar kendini riske atmamak gerekiyor.

 

https://youtu.be/8FLycbZnIeQ

31Yorum

  1. Arkey Madhubala19 Nisan 2018 18:38

    Hayırlı gunler arkadaşlar.Nasılsınız?

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı günler Serplim hamd olsun iyiyim Allah bu günümü aratmasın yoldayım işten. Çıktım eve gediyorum sen nasılsın canım iyimsin napıyorsun günün nasıl geçiyor bıcırıklar yoruyormu seni

    YanıtlaSil
  3. Iyi günler Serpilim:)
    Bende çok şükür iyim. Sen nasılsın Serpilim?

    YanıtlaSil
  4. Herkese iyi günler.
    Merve yine mi sakatlandı hay Allah
    İnşallah ciddi bir şeyi yoktur

    YanıtlaSil
  5. Umarım Merve Aydının kötü birşeyi yoktur

    YanıtlaSil
  6. Arkey Madhubala19 Nisan 2018 19:48

    Arzum .Zaram çok şükür ben de çok ıyıyım.Evdeyım.Evı supuruyorum.Bırazdan yemek yapacagım.Zaram gerçekten çok yoruluyorum.23 Nısan çalışmaları da daha çok yorulmama neden oluyor.Sızı çok özledim.Bu akşam survıvor var mı?Ben bu ara tv de ızleyemıyorum.Bu akşam ızleyecegım ınşallah.Nıhat ım nasıl?Buyudu mu?Yakışıklı prensımı benım yerıme öp

    YanıtlaSil
  7. Serplim kolay gelsin canım evet bugün survivor var.
    Teyzesi yiğeninde çok şükür iyi Nihat büyüyor 28 mayıs da iki yaşı olacak tamam canım öperim

    YanıtlaSil
  8. Hayirli aksamlar hepinize nasilsiniz? :) :) :)
    Serpilim hayirli aksamlar canim ben iyiyim sen nasilsin? :)

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Nisan 2018 00:05

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...
    ASİM HAYATIM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...
    ZUZUM YARAM YOK MAZİDE İSTEMEDİGİM BİR ARKADAŞIM BENİM SAYFAMA GİRMİŞTİ BENDE GICIK ALDIM BİRDAHA UGRAŞMIYACAN DİYE SÖZ VERDİM KENDİME ÇİÇEGİM
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK
    ELAR SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ...
    ZARAM SERPİLİM
    NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

    ..
    MERHABA BERFİN İNŞALLAH KÖTÜ BİRŞEY YOKTUR GARİBİM GELDİĞİNDEN BELLİ SORUN YAŞIYOR AYAGIN DA BİR TÜRLÜ PERFONMASINI ORTAYA KOYMUYOR

    YanıtlaSil
  10. Iyiyim Elam survivor izliyorum sen nasilsin canim :)

    YanıtlaSil
  11. Elam canım kankam Çok şükür iyiyim survivor izliyorum sen nasılsın aşkım iyimsin sende kesin survivor izliyorsundur iyi seyrler canım

    YanıtlaSil
  12. Arkey Madhubala20 Nisan 2018 00:52

    Asım .Elam ben çok ıyıyım.Ben de survıvor ızlıyorum.Veeeeee Merve sakatlandı.

    YanıtlaSil
  13. Arkey Madhubala20 Nisan 2018 00:54

    Bu sene bu kız çok şanssız.Umarım cıddı bır durum degıldır

    YanıtlaSil
  14. Iyi seyirler Serpilim mervenin ciddi bir sakatligi olmadi neyseki

    YanıtlaSil
  15. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Nisan 2018 01:01

    ZARAM ? ASİM ? SERPİLİM

    ..
    İYİ OLMANANIZA SEVİNDİM BENDE İYİYİM
    HEPİMİZ SURVAVUR İZLİYORUZ
    MERVE İYİ DEDİ DOKTOR

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Nisan 2018 01:17

    ALL STAR HELAL OLSUN 6 .. 4 DEN 10 .. 6 YENDİLER ÜMİT BU AKŞAM ÇOK İYİYDİ
    KAYBETMEYİ CUMALİ YE BAGLIYORLARDI ŞİMDİ KİME BAGLIYACAKLAR
    ?????
    İSTERİM GÖNÜLLÜLERDE BİRŞEY YESİNLER

    YanıtlaSil
  17. Ya bu hakan sussun artik ya nsevinen kimi 6da kaldilar ya bu kadar olmaz be :x

    YanıtlaSil
  18. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Nisan 2018 01:19

    ZUZUM NERDESİN ÇİÇEGİM GÖZÜM SENİ ARIYOR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR DERT ORTAGIM
    ELAR SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ORTAK ??????????????????????

    YanıtlaSil
  19. Selam? Buradayım Elam? son günlerde herkes bana takmış kafayı. Onu yap Arzu , bunu yap Arzu?Ekmek doğradık ta o yüzden giremedim? şimdide namazımı kılıcam sonra dikiş işim var? babannem sağolsun o buldu nereden bulduysa? yarın kardeşimin proje ödevi için resim yapıcam. Resmim iyi diye bana getirdi Aygülcüm canım kardeşim? supersonik olmak ne zor işmiş ya. Yemek hep bende zaten? dikiş , resim, saç ,makyaj, tırnak ,oje deseni.. hep bana? düğün falan olursa ben bitiyorum resmen. Saat 2 de başlıyorum saç yapmaya. Aygülün saçı daha gür ve uzun olduğu için o zor oluyor ondan başlıyorum ilk. Sonra Mercan en sonda kendiminkini yarım saatte olduğu kadar yapıyorum? bazen ben hiç bişey yapmayacağım kendiniz yapın diyorum da son 5 dk kala yine bişey yapamayıp bana geliyorlar kedicik bakışlarıyla? Babannem televizyonunun kumandasında bi düğmeye basıyor Arzu gel düzelt? Keşke mal mal yaşasaymışım lan. Ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  20. Çoğu kişi bilir yorgunluk kafa yapıyor bende? az önce neler yazdım hiç bilmiyorum. Didaktik bişeyler yazmışta olabilirim?
    Neyse Anılımmmmmmmmmmmmm❤❤❤❤ Kalitenin diğer adı ya??onun sayesinde yeni kelimeler ögreniyorum? (Didaktik gibi). inşallah şampiyon olur?

    YanıtlaSil
  21. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️20 Nisan 2018 02:37

    ZUZUM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NEŞE KAYNAGIM
    KIYAMAM SANA DERT ORTAGIMI YORMAYIN
    MAŞALLAH 10 PARMAĞINDA 10 MAHRİFET
    ORTAK ALIŞMIŞIM SANA AKŞAM GELDİGİM ZAMAN GÖZÜM SENİ ARIYOR GONCA GÜLÜM