19 Nisan 2018 Perşembe

Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı

Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı yayınlandı. Gönüllüler Cumali'den sonra oyun kazanabilecekler mi? Merve Aydın Sakatlandı mı?

[caption id="attachment_56684" align="aligncenter" width="380"]Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı[/caption]

Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı


Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Yeni Bölüm Fragmanı yayınlandı. Survivor 2018'de eleme sonrasında oynanacak ilk Ödül oyunu bu akşam ekranlara gelecek. Gönüllüler takımının hırslı bir şekilde parkura çıkması bekleniyor. Ünlüler takımından Turabi ve Yiğit ise Gönüllüler takımının yükselişine izin vermeyecekleri yönünde beyanatlar veriyorlar. Anlaşılan bugün ekranlara gelecek Ödül Oyunu iki takımın yeni bir restleşmesine meydan olacak.

 

 

[caption id="attachment_56685" align="aligncenter" width="380"]Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı[/caption]

Gönüllüler takımının kaptanlığına soyunan isim olan Hakan, dostum diye tabir ettiği Cumali Akgün'ün elenmesinden sonra çabuk toparlandı. Gönüllüler takımının Cumali olmadan daha güçlü olduğunu verdiği röportajda söyleyen Hakan'ın daha asabi olmasını daha önceki röportajlarında söylediği "Cumali giderse ben buraları yakarım" açıklamalarından bekliyorduk. Fakat Hakan'ın geri adım atıp bu laflarını unutabileceğini yoluna devam edebileceğini de yazmıştık. Öyle de oldu. Gönüllüler takımının ödül oyununu kazanmak için bütün güçlerini kullanacağını düşünüyorum. Yemek ödülleri kazanıldıkça enerjilerinin yükselmesi yeni oynanacak oyunların için şanslarının artması anlamına geliyor. Ünlüler takımı 2 aydır pek aç kalmadılar. Onların aç kalması enerjilerini düşürecektir ki takım olarak alıştıkları oyun kazanma durumunun değişmemesi için ünlüler takımı yarışmacıları da ellerinden geleni yapacaklardır.

 

[caption id="attachment_56686" align="aligncenter" width="380"]Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı Survivor 19 Nisan 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanacak Yeni Bölüm Fragmanı[/caption]

Survivor 2018 10 hafta istatistiklerine göz attığımızda Başta Adem ve Turabi olmak üzere Ümit, Mustafa Kemal gibi yarışmacıların istatistiksel olarak Gönüllüler takımı erkeklerine göre daha iyi olduğunu görebiliyoruz. Özelikle Ünlüler takımından Adem Kılıçcı son bir kaç haftada performas listesinin başına oturmuş bulunuyor. Buda bize özetliyor ki bu haftaya kadar Ünlüler takımının erkek yarışmacıları Gönüllüler takımının erkek yarışmacılarına göre daha iyi durumdalar. Bayanlarda ise tam tersi bir durum söz konusu. Performans sıralamasınında önümüzdeki hafta süresince değişeceğini düşünüyoruz. Keskin bir değişim olmasa da Turabi ve Adem'in ezeli rakibi Cumali'nin elenmesi onların performans sıralamasında ki yerinin değiştirecektir.

Merve Aydın Sakatlandı Mı?


Ünlüler takımının yarışmacılarından Merve Aydın, bu sezon sakatlıklarından kurtulamadı. Tam iyileştim hızlanıyorum derken bu akşam ekranlara gelecek Ödül Oyununda Gönüllüler Takımında Nagihan ile yarışan Merve Aydın kötü şekilde diz kapağını engele vurup düşüyor. Dizihabersitesi olarak Sakatlığının ciddi olmamasını diliyor ve geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Dikkatimizi çeken bir hususu da belirtmeden geçemeyeceğim. Ünlüler takımı bayanları Nagihan ile yarışırken daha da bir hırslanıyorlar bu durum da onların parkurda düşmelerine hatta sakatlanmalarına sebep oluyor. Bu durum sema için geçerli değil tabi ki... Hız olarak eş değer olmak parkuru beraber bitirmek önemli fakat sakatlanacak kadar kendini riske atmamak gerekiyor.

 

https://youtu.be/8FLycbZnIeQ

31 Comments

Arkey Madhubala delete 19 Nisan 2018 18:38

Hayırlı gunler arkadaşlar.Nasılsınız?

Hayırlı günler Serplim hamd olsun iyiyim Allah bu günümü aratmasın yoldayım işten. Çıktım eve gediyorum sen nasılsın canım iyimsin napıyorsun günün nasıl geçiyor bıcırıklar yoruyormu seni

Iyi günler Serpilim:)
Bende çok şükür iyim. Sen nasılsın Serpilim?

Herkese iyi günler.
Merve yine mi sakatlandı hay Allah
İnşallah ciddi bir şeyi yoktur

Umarım Merve Aydının kötü birşeyi yoktur

Arkey Madhubala delete 19 Nisan 2018 19:48

Arzum .Zaram çok şükür ben de çok ıyıyım.Evdeyım.Evı supuruyorum.Bırazdan yemek yapacagım.Zaram gerçekten çok yoruluyorum.23 Nısan çalışmaları da daha çok yorulmama neden oluyor.Sızı çok özledim.Bu akşam survıvor var mı?Ben bu ara tv de ızleyemıyorum.Bu akşam ızleyecegım ınşallah.Nıhat ım nasıl?Buyudu mu?Yakışıklı prensımı benım yerıme öp

Serplim kolay gelsin canım evet bugün survivor var.
Teyzesi yiğeninde çok şükür iyi Nihat büyüyor 28 mayıs da iki yaşı olacak tamam canım öperim

Hayirli aksamlar hepinize nasilsiniz? :) :) :)
Serpilim hayirli aksamlar canim ben iyiyim sen nasilsin? :)

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 20 Nisan 2018 00:05

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
...
ASİM HAYATIM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
...
ZUZUM YARAM YOK MAZİDE İSTEMEDİGİM BİR ARKADAŞIM BENİM SAYFAMA GİRMİŞTİ BENDE GICIK ALDIM BİRDAHA UGRAŞMIYACAN DİYE SÖZ VERDİM KENDİME ÇİÇEGİM
NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK
ELAR SENİ ÇOK SEVİYORUM
...
ZARAM SERPİLİM
NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

..
MERHABA BERFİN İNŞALLAH KÖTÜ BİRŞEY YOKTUR GARİBİM GELDİĞİNDEN BELLİ SORUN YAŞIYOR AYAGIN DA BİR TÜRLÜ PERFONMASINI ORTAYA KOYMUYOR

Iyiyim Elam survivor izliyorum sen nasilsin canim :)

Elam canım kankam Çok şükür iyiyim survivor izliyorum sen nasılsın aşkım iyimsin sende kesin survivor izliyorsundur iyi seyrler canım

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 00:52

Asım .Elam ben çok ıyıyım.Ben de survıvor ızlıyorum.Veeeeee Merve sakatlandı.

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 00:54

Bu sene bu kız çok şanssız.Umarım cıddı bır durum degıldır

Iyi seyirler Serpilim mervenin ciddi bir sakatligi olmadi neyseki

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 20 Nisan 2018 01:01

ZARAM ? ASİM ? SERPİLİM

..
İYİ OLMANANIZA SEVİNDİM BENDE İYİYİM
HEPİMİZ SURVAVUR İZLİYORUZ
MERVE İYİ DEDİ DOKTOR

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 20 Nisan 2018 01:17

ALL STAR HELAL OLSUN 6 .. 4 DEN 10 .. 6 YENDİLER ÜMİT BU AKŞAM ÇOK İYİYDİ
KAYBETMEYİ CUMALİ YE BAGLIYORLARDI ŞİMDİ KİME BAGLIYACAKLAR
?????
İSTERİM GÖNÜLLÜLERDE BİRŞEY YESİNLER

Ya bu hakan sussun artik ya nsevinen kimi 6da kaldilar ya bu kadar olmaz be :x

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 20 Nisan 2018 01:19

ZUZUM NERDESİN ÇİÇEGİM GÖZÜM SENİ ARIYOR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR DERT ORTAGIM
ELAR SENİ ÇOK SEVİYORUM
ORTAK ??????????????????????

Selam? Buradayım Elam? son günlerde herkes bana takmış kafayı. Onu yap Arzu , bunu yap Arzu?Ekmek doğradık ta o yüzden giremedim? şimdide namazımı kılıcam sonra dikiş işim var? babannem sağolsun o buldu nereden bulduysa? yarın kardeşimin proje ödevi için resim yapıcam. Resmim iyi diye bana getirdi Aygülcüm canım kardeşim? supersonik olmak ne zor işmiş ya. Yemek hep bende zaten? dikiş , resim, saç ,makyaj, tırnak ,oje deseni.. hep bana? düğün falan olursa ben bitiyorum resmen. Saat 2 de başlıyorum saç yapmaya. Aygülün saçı daha gür ve uzun olduğu için o zor oluyor ondan başlıyorum ilk. Sonra Mercan en sonda kendiminkini yarım saatte olduğu kadar yapıyorum? bazen ben hiç bişey yapmayacağım kendiniz yapın diyorum da son 5 dk kala yine bişey yapamayıp bana geliyorlar kedicik bakışlarıyla? Babannem televizyonunun kumandasında bi düğmeye basıyor Arzu gel düzelt? Keşke mal mal yaşasaymışım lan. Ne güzel olurdu

Çoğu kişi bilir yorgunluk kafa yapıyor bende? az önce neler yazdım hiç bilmiyorum. Didaktik bişeyler yazmışta olabilirim?
Neyse Anılımmmmmmmmmmmmm❤❤❤❤ Kalitenin diğer adı ya??onun sayesinde yeni kelimeler ögreniyorum? (Didaktik gibi). inşallah şampiyon olur?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 20 Nisan 2018 02:37

ZUZUM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NEŞE KAYNAGIM
KIYAMAM SANA DERT ORTAGIMI YORMAYIN
MAŞALLAH 10 PARMAĞINDA 10 MAHRİFET
ORTAK ALIŞMIŞIM SANA AKŞAM GELDİGİM ZAMAN GÖZÜM SENİ ARIYOR GONCA GÜLÜM
ELAR SENİ ÇOK DAHA ÇOK SEVİYORUM ??????????????

Didaktik ne??? Anıl iletişimde kafayı yedi sıfır çekti böylelikle bende kafayı yedim sayesinde????

Didaktik saçma sapan demek galiba? ben öyle anladım kinderim

Bu saçma sapan anlamına gelen kelimeyi Anıl mı kurdu haha bu arada Amin inşallah şampiyon olur evet :) şu an gözüme uyku girmiyor sunim sagsalim imo ya girersem dertleşmemiz lazım bol bol

Iyi geceler tatlı rüyalar herkese...

Bende seni çok çok seviyorum Elam❤ az önce unutmuşum yazmayı bir arkadaşın hesabına girdi diyemi tövbelisin? bende geçen sene Mahrinin hesabına girmiştim izinsiz? sonra söyledim kendisine. Puf ne günlerdi be? eskiden birbirimizin hesaplarına girerdik arada. Şifrelerimizi bilirdik hep. Şimdi şifreyi söylüyorlar ertesi gün tekrar şifren neydi lan diye soruyorum? hatta kendi açtığım hesabın e posta adresini bile unutuyorum. O derece ilgisizim artık? kendine verdiğin sözden vazgeçersen Elam ilk benim haberim olsun?

Him? Ne oldu ki güneşinin ayı? Girersen bende hemen oraya gelirim. Anılın teyzesinin paylaştığı fotoları atarım sana❤ yaa birde yarın 18:00 de tt çalışmamız var yine. Zaten daha önce bikere olmuştu gündeme girmiştik. Sonrada birkez kendiliğinden gündeme girdi Anıl. Yarın ki daha büyük olacak bu sefer herkes 2 gün öncesinden organize oldu takipçisi 50 den az olanlar için destek tag'ı yapıldı. Katılım çoğalsın diye? yani yarın twitteri sallıyoruz kinderim???

Günaydınlar DHS ailesi gününüz güzel geçsin

Günaydın Elam, Zaram, Serpilim, Defnem, Ekrem abi , Engin abi mutlu günler?
Nasılsınız?

İyiyim hamd olsun sen nasılsın Arzum iyimsin

Bende iyim ay yüzlüm. Bugün erken kalktım?? uykum var yine??

*** Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar Silinecektir. ***
EmojilerEmojiler