20 Nisan 2018 Cuma

Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu

Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı? Ünlüler takımında soğuk rüzgarlar esiyor. Merve Aydın ve Sema neden tartıştı?

[caption id="attachment_56747" align="aligncenter" width="400"]Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu[/caption]

Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak?


TV 8 ekranlarında haftanın beş günü yayınlanan Survivor 2018'de Ünlüler ve Gönüllüler takımı yarışmacıları arasında ki rekabet gün geçtikçe artıyor. Survivor 2018 50. Bölüm fragmanı yayınlandı. Yarışmacılar bol engelli bir parkuru pilasates topu boyutunda iki topu yuvarlayarak bitirmek zorundalar. Engelleri bu toplarla beraber bitiren yarışmacıları parkur sonunda atışlar bekliyor olacak. Parkuru başarılı bir şekilde bitiren yarışmacılar iki başarılı atışı yapabilirlerse sayıyı takımlarına kazandıracaklar.

 

[caption id="attachment_56746" align="aligncenter" width="400"]Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu[/caption]

Survivor 2018'de Cumali Akgün'ün elenmesinden sonra Gönüllüler takımı oyun kazanmanın kendileri için çok önemli olduğunu belirterek dün akşam ekranlara gelen Ödül oyununa çıktılar. Oyuna güzel başlayan Gönüllüler takımı 6 sayı aldıktan sonra yine yerinde saydı ve sonradan atak yapan Ünlüler takımına oyunu kaybettiler. Ünlüler takımı Cumali'li veya Cumali'siz her türlü güçlü oldukları iddialarını kanıtlarken, Gönüllüler takımı "Demek li mağlubiyetler Cumali'den kaynaklanmıyormuş" şeklinde hem adada he de sosyal medyada dalga konusu oldu.

 

[caption id="attachment_56745" align="aligncenter" width="400"]Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyunu[/caption]

 

Survivor 20 Nisan 2018 Ödül Oyununu Gönüllüler takımının kazanacağını düşünüyorum. Elbetteki ben Gönüllüler takımı kazanacak diyorsam bilin ki Ünlüler takımı oyunu kazanır :) Ben ne düşünürsem tam tersi çıkıyor çünkü... Siz değerli yorumcularımıza soralım. [kirmizitext]Sizce Ödül Oyununu Kim Kazanır?[/kirmizitext]

48 Comments

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 16:16

Arzum ve Zaram tunaydın.Ben çok şükür ıyıyım.Sızler nasılsınız?Dun akşam survıvor ızlerken uyuyakalmışım.Asım.Elam.Defnem.Engın ve Ekrem bey sızler nasılsınız?

Herkese selamlar
Dun gonulluler iletisimi kazandilar en azindan keyifleri yerine geldi guzel dakikalar gecirdiler insallah bugun odulude kazanirlar mutluluklari artmis olur

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 16:17

Ası prensesım nasılsın?

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 16:18

Asim çılgın kız neler yapıyorsun?

Iyiyim Serpilim gordugum kadariyla sende iyisin hep iyi ol canim

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 16:22

Çoooooook iyiyim.

Hic bi sey yapmiyorum Serpilim oylece uzanip sarki dinliyorum sen neler yapiyon

Cooooook iyi olmana sevindim :)

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 16:26

Ben de okuldayım Asım .2 buçuk gıbı evde olurum.Uzun suredır konuşamıyorduk.Senden ayrılamıyorum.Ama şimdi gıtmem gerekıyor.2 buçukta burada olurum.Senı çok sevıyorum.Hepınızı çok sevıyorum kızlar

Tamam Serpilim islerine bak sen sonra konusuruz canim bende seni cok seviyorum iyi ki varsin :)

Ben gönüllüler dedim diye inadına ünlüler kazanır :)

O zamana gonulluler demiyin :) hmmm siz unluleri tutuyorsunuz anlasilan Ekrem bey o yuzden gonulluler diyorsunuz ki unluler kazansin yani :) ve kesin Ademcisiniz kararsizim demisdiniz ama kararinizi vermissiniz demek

Zaram, Serpilim bende çok iyim? uykum var biraz? sabah normal kalkma saatime göre erken kalktım? gün boyu uykusuz gezeceğim artık

Zaram?Asim ?Serpilim
Arzum?Ayşenurum ?Eylülüm
HAYIRLI CUMALAR
ÖPÜYORUM SİZLERİ ???

Oyuna gelince. Bence Gönüllüler kazanacak. Topları yuvarlayarak gelmek falan değişik bir oyun çok sevdim ben bu oyunu?
Bir lokma bişey girsin Güdümlü füze'min boğazından?
Panoramayı izledim demin Ihsan Tarkan çok doğru söyledi. Dünkü iki oyunun toplamında durum 16-16 takımlar berabere geçirdi dünü. Cumali'nin gidişi belli oldu yani. Cumalisiz Gönüllüler her oyun kazanacak diye bir şey yok zaten. Ne saçma ya Cumali gitti artık kazanın algısı. Cumali gidince Gönüllüler Ünlülerden daha güçlü olmuş olmadı. Sadece takımlar dengelenmiş oldu? hayret bişey. Sanki Cumali giderse biz 10-0 oyun kazanırız dedi Gönüllüler? sadece artık oyunlara 2-0 geriden başlamayacaklar o kadar? illa bir kulp bulunacak. Adayı yakamayan Hakan daha büyük komedi bence?

Hayirli cumalar Defnem bende seni opuyorum :) nasilsin?

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 17:46

Ben geldım

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 17:47

Hayırlı cumalar Defnem

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 17:49

Arzum uykusuzluk çok zor.Dun akşam survıvor ızlerken uyuyakalmışım.İnşallah bu akşam ızleyebılırım.

Serpilim sen hangi takimi tutuyorsun

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 18:01

Ikısınde sevdıgım ınsanlar var.Takım tutmuyorum.Anıl.Adem.Sema.Damla

Iyimis boylelikle kim kaybederse sinirlenmiyorsun

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 18:07

Bu sene boyle Asım .Eskıden en bastan takımım bellı olurdu.Bu sene karma karışık başladı oyle de devam edıyor

Ben hersene gonulluleri tutarim o yuzden illaki birini sevip desteklerim bu senede anil oldu hilmi ile damla da geldi simdi ucunu destekliyorum onlardan biri sampiyon olmasini istiyorum

Ben dün hiç izleyemedim Serpilim. Skorları takip ettim sosyal medyadan. Bide panoramadaki vtr leri izledim sabah:/ ben eskiden her sene Ünlüleri tutardım. Ta ki Serkayıma kadar. O sene aslında gönüllülerde Semih var asla o takımı tutmam diyordum. Sonradan Serkay için Semihe bile katlandım. O seneden sonra da pek izlemedim Survivoru. Bu sene de All Starda Murat ve Damlayı tutarak başladım? Gönüllülere yöneldim Anıl için?

Herkese İyi günler
Serplim çok şükür iyiyim bende seni çoook seviyorum pirensesim

sana da hayırlı cumalar Defnem Nasılsın iyimsin öpüyorum seni

ARKADAŞLAR. Sizce kıbrısa kimler kalır? BENİM
TAHMINİM KIBRIZ DÖRTLÜM
ADEM, HİLMİ. ANIL. DAMA PEKİ SİZCE KİMler FİNALE KALIR ŞAMPİYON KİM OLUR. BENC EADEM ANIL FINALE KALIR VE ADEM ŞAMPİYON OLUR

ADEM oyun kayb edince bütün günüm zehir oluyor

Hayırlı Cumalar Defnem. Nasılsın?


Sulu gözüm eskiden Hilmi Anıl finali izleriz demiştim ama ikiside aynı takımda şimdi. Kesinlikle Adem Anıl finale kalacak. Kıbrısı bilemiyorum aslında kimler gider. Ama bu sene 6 kişi Kıbrısa gidecekmiş diye duydum.
Hilmi Damla Murat'ın kitlesi finalde kesinlikle Anıl'a kayar. Anıl'ın takımı tarafından mağdur edilme durumları da vardı sonuçta ve Gönüllü olduğu için vicdanen Anıl'ı destekleyenler olacaktır. Benim destekleme nedenim tamamen karakteri için yoksa mağdurmuş gönüllüymüş pek umrumda değil. Ünlüler çok antipati topluyor. Bitek orada normal kalan insanlar Adem, Yiğit ve Merve bence. Merve de biraz tartışılır? Adem'i geçen seneden sevmeyen kitle de varmış. Kuyruk acısından Adem kazanmasın diye de Anıl'a oy atacaklar var? Ademle Anılın sadece kendi kitleleri yarışsa şu anlık gözüken durum Ademin kitlesi biraz daha fazla ama finalde başka durumlarda giriyor devreye.
Yanisi bence Anıl şampiyon

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 20:00

Kızlar sıteye gıremedım.Internetımde bır sorun oluştu.Sonunda açıldı.

Arkey Madhubala delete 20 Nisan 2018 20:01

Merve yı çok severım ama bu sene performans olarak çok kotu

Nasılım
İSTANBUL gibiyim artık..
Gülmeyi gülhanede bıraktım...
Vefayı bozacıda...
Ayasofya kadar yorgun...
Topkapı kadar yıkık...
Esenler kadar vedalara alışık...
Eyüp kadar kalabalık...
Eminönü kadar sıkıcı....
İSTANBUL gibiyim yani...
Uzaktan bakınca ışıl ışıl ama aslında
yorgun,bitkin,tükenmiş...
Ama hala dimdik ayakta....
Genelde bu şiirdeki gibiyim kızlar ???
???
Sizler nasılsınız herşey yolunda mi ??

Hm .Serpilim ben zaten performansa çok takmam. Hızlıysa tamamdır benim için sonda atışı yapamıyor diye performansı düşük kabul etmiyorum. Merve bu senede fena değil bence biraz sakatlıkları yüzünden parkurlarda korkarak oynuyor:( benim asıl kasdettiğim karakterdi. Ünlülerde Ümit Karanı çok seviyordum ben ama adamın içinden başka bir şey çıktı ya. Bi kibir, bi ego rakibini küçümsemeler falan. Noluyoruz kaptan beyciğim? Ünlüler adasının havasından mıdır suyundan mıdır oraya giden herkese saçma bir kendini beğenmişlik geliyor( Adem , Yiğit ve Merveyi tenzih ediyorum) . Mustafa Kemal iki hafta önce aynı takımda olduğu insanlara " Oyun vermeyelim şunlara ya" diyor? şunlarmış? Mustafa bebekim üzgünüm Ünlülere geçince out ?oldun. Sema , Ümit, Sahra 3'i özellikle " Biz All Starız şampiyon olmaya geldik" havasındalar? Gönüllülerden şampiyon çıkamaz sanki? Anıl şampiyon olduğunda göreceğim ben onları?

Sen beni Boşuna Hiç Kalbinin Oralara Koyma 
Kollarını Bana Sarma Kalamam Oralarda 
Sen De Gül Eğlen Öyle Acıklı Konuşma 
Hayat Ne Ki Sonuçta Anlık Bir Buluşma 
Lalalala La Ben De Böyleyim 
Lalalala La Hep De Böyleydim 
Geçmişe Gitmem Küsüm Gözyaşlarıyla 
Daha Güçlüyüm Ben Hatalar ı mla 
Beni Kendi Yoluna Çağırma Benim Yolum Başka 
Gittiğim Yer Başka Yokuşlarım Başka 
Karanlıkta Yanabilirim Boşlukta Durabilirim 
Düşmem Ben Kanatlarım Var Ruhumda 
Geldiğim Gibi Gidebilirim Aşktan Vazgeçebilirim 
Zincir Yok Ki Benim Boynumda

Defnem şiirler genelde kırılan dalın türküleri olduğundan ruh halimi anlatacak şiir bulamadım:) Kabulse bu şarkı sözleri var?

Kabul Arzum Nil ablan kadar güzel anlatmışsın ???
Bir Küçük Eylül Meselesinde'de güzel işlenmişti :)
HADI ALLAH'A EMANET OLUN YARIN UĞRARIM ARTIK..

Ay Defnem aynen? Filmin senaryosuyla bu şarkı çok uyumluydu. Tam Eylül'lik şarkıydı. Tekin'e karşı olan tutumu , umursamaz, aşktan korkan halleri?? neyse .
Iyi geceler Defnem❤

Elam nerede kaldın zuzu?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ABLASI GURBET delete 21 Nisan 2018 00:31

İYİ GECELER arkadaşlar ben mersinli ele nın ablası gurbet ELA nın migren tuttu yazamıyor ben size haber veririm dedim Allah'a emanet olun

Arkey Madhubala delete 21 Nisan 2018 00:37

Haber verdıgıniz ıçın çok tesekkur ederız.Ela ya geçmiş olsun dıleklerımı ıletırsenız çok sevınırım.Allah şifa versın.Elam senı çok sevıyorum

Selam Gurbet cok gecmis olsun

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ABLASI GURBET delete 21 Nisan 2018 00:59

Başım üstüne selamınızı söylerim şimdi uzanıyor Allah'a emanet olun

Arkey Madhubala delete 21 Nisan 2018 01:59

Bıl bakalım başlıyor.İyi seyırler

Teşekkürler Gurbet abla:) çok geçmiş olsun Elama❤

Oha abi Semayla Merve olayında Sema yüzde bin beşyüz haklı? Semayla aynı fikirdeyim. Sana ne Merve şov yapma??

Arkey Madhubala delete 21 Nisan 2018 04:36

Beyaz show bıttı.Ben de yatayım.Hepnız uyumuşsunuzdur.Tatlı ruyalar canlar

Günaydın iyi hafta sonları

Gurbet ablam haber verdğin için teşekkür ederim Elama geçmiş olsun dileklerimi iletirsen sevinirim

Hepinize gunaydin :) gununuz aydin neseniz bol olsun
Dun gonulluler kazandi cok guzel oldu insallah devami gelir

Gunaydin iyi hafta sonlari.

Günaydın herkese. Nasılsınız?
?????????????