27 Nisan 2018 Cuma

Survivor 27 Nisan 2018 Ödül Oyunu Hangi Takım Kazandı?

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Hangi Takım Kazandı? TV 8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018' de haftanın son ödül oyunu bu akşam ekranlara gelecek.

[caption id="attachment_56976" align="aligncenter" width="400"]Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu[/caption]

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu


Acunn Medya'nın büyük yapımı Survivor 2018 Ünlüler-Gönüllüler yarışmasında bugün haftanın son Ödül Oyunu TV8 ekranlarına gelecek. Survivor 2018'de son bir haftadır Gönüllüler takımının galibiyet rüzgarı esiyor. Survivor 2018'in başından bu yana kadar ağır yenilgiler yaşayan Gönüllüler takımı kazandıkları galibiyetler ile hem açlıklarını hem morallerini düzeltmeye devam ederken Ünlüler takımı yarışmacıları için durum tam tersi yönde ilerliyor.

[caption id="attachment_56977" align="aligncenter" width="400"]Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu[/caption]

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu


Survivor 2018 26 Nisan akşamı ekranlarımızda iki ödül oyununu seyrettik İlk oyun olan ödül oyununda Gönüllüler takımı oyunun başından başlayarak sayı farkını açtılar ve 10-2 gibi rekor bir skor ile oyunu kazandılar. Ödül Oyunu sonrası Gönüllüler takımı yarışmacıları Hamburger ve patates kızartmasını büyük bir iştahla yerken, Ünlüler takımı sahillerinin yolunu tutmak zorunda kaldı. İkinci oyun ise haftanın ileişim ödülü idi ki bu oyundada Gönüllüler takımı sayı farkı açarak öne geçmiş olsa da Ünlüler takımı kendilerini toplayarak onlara yetişti ve başa baş bir oyun izledik. Gönüllüler takımının 10-8 üstünlüğü ile sonuçlanan  iletişim oyunundan sonra yarışmacılar arkadaşları ile telefonda konuşma hakkını elde ettiler.

[caption id="attachment_56978" align="aligncenter" width="400"]Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu[/caption]

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu parkuru havuzların ve yüksek engellerin olduğu bir parkur. Yarışmacılar parkur boyunca ellerinde taşıdıkları merdivenler vasıtası ile bu parkuru bitirmek için çaba sarfedecekler. Bugün ekranlara gelen ödül opyunu parkuru yarışmacıları bir hayli zorlayacak görünüyor. Tabiki böyle zorlu bir oyunun ödülünün de büyük olmama ihtimali bizce yok.

TOPLU SMS YORUM YARIŞMASI ÖDÜLÜMÜZÜ SAHIBI ANIL OLDU




[caption id="attachment_56993" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56994" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56995" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56996" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56997" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56998" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56999" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_57000" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_57001" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_57002" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

127 Comments

Son durum
ANIL=7 Oy
ADEM=4 Oy
Merve=1 Oy
Hadi bakalım 40 SMS hangi yarışmacıya gidecek?

Teşekkürler Arzu daha önce oyunu almıştım ;)

Ya Ekrem bey sabah 26 nisan odül oyunu sayfasinda Nazlı isimli arkadaşım Anıla oy verdi ama şimdi baktim benim yorumumda onun yorumuda silinmiş neden böyle oldu acaba bi fikriniz varmı?

Fragmani izledim unluler surekli dusuyor galiba gonulluler kazanacak gibi

Ama bu ben değilim ki. Ismimle yorum yazarım ben hile yapmam abi. Konumumuz aynı olabilir ip lere bakın isterseniz. Ip değiştiren uygulamam var ama onu kullandığımda da konumum avustralya , amerika gibi değişik ülkeler olarak gözükür. Öyle gözükmediği sürece şimdiki ip adresimdeyim ben hep. Sağolun bu arada oyumu kabul ettiğiniz için? göz kırpan emojiye gerek yoktu ama olsun?

Iyi günler herkese?
Kime giderse gitsin 40 sms

Benim daimi olan asıl ip adresim şu galiba:
Aşkabat
IP 95.85.102.47
Ya da telefonumda vpn uygulaması açıkken girersem:
Amsterdam
IP 188.226.131.252
Protokol: İMAP;
Londra
IP 178.79.139.133
Protokol: İMAP
Bunlar gibi konumumda değişiyor?

Herkese iyi günler nasılsınız
İyi günler Arzum nasılsın iyimsin arkadaşların nece konuşuyorlar türkmence mi?
Ya inşallah ödülü ünlüler kazanır kazanamasalarda Ademim saylarnı alsın bana yeter

Offf yaaa benim arkadaşlarım değil hiç biri zeka yoksunu insanlar nereden çıktılarsa ben sadece twitterda sayfa linkini paylaştım Anıl diye yorum yazın diye. Buraya gelen türkmenlerle ilgim yok. ? sinirim bozuldu ya ne 40 oymuş? keşke yapılmasaydı?

Bu arada Ekrem abi benim oyumu değiştirin. Oyum Ademe Anıla değil?

Ben Serpilim Elam Meryem 4 oy oldu Eylülüm ve Ayşenur'um da Ademici
Eylül'üm muhtemelen akşama gelecek... Ayşenur'um ruh ikizim canım kankam nerdesin ya bir ses ver daa seni merak ediyor ve özlüyorum

Siteye girene kadar iyidim Zaram teşekkürler sen nasılsın? "Arkadaşların" demeden önce bana bi sorsaydın keşke. Kardeşlerimin telefonları var birde kendi netimle girersem muhtemelen ip'im değişirdi. Şu an wifi ile girdiğim için aynı ip deyim genelde. Adeletli olsun diye yapmıyorum öyle kurnazlıklar? diğer sayfadaki insanlarında gram türkçe bildikleri yok. Survivor izlemedikleri kesin ve Anılı bile tanımıyorlar muhtemelen. Oylarını kabul etmek saçma olur onların?

Bende Adem diyorum Zaram. Yani Anıla -1. Ademe +1. Adem 5 olmuş oldu

site başka sunucuya taşındı 27 nisan survivor konusu da silindi maalesef yenden yazmak zorunda kaldım.

daha önce o ip ler kullanarak kim yorum yapmış incelediğimden sıkıntı yok. Oylama devam ediyor...

Arkadaşlar
Anıl 7
Adem 5
Merve 1
Oylamayı akşam 21:00 itibari ile bitireceğim. SMS'leri gönderip burada yayınlarım.

Tamam anladim Ekrem bey ama o oya yazık oldu valla billa Anıla oy atmıştı o kiz of:( Anılı 8 yapamazmisiniz??

Bide sunshinem sen kafayımı yedin? Yoksa siyirdinmi?biz burda Anıla 40 sms gitsin diye neler yapıyoruz sen kalkmış Ademe vericem diyosun ama oy'un çoktan alındı zaten Ekrem abi Anıldan yana olarak kabul etti oy'unu :)

Diğer 26 nisan oyun sayfasini hayvanlar basmış galiba onlarla aynı ülkeden olduğum icin çok utanıyorum harbiden?sende bu yüzden sinirlisin anliyorum benzersizim ama Anıla verdiğin oyu geri alma lütfen anlık sinirle pişman olucağin bi hata yapma!

Oyum Ademe ??
Tabikiiiiii??
Zaram oylama var dedi geldimm

Serpilim Defnem ve elam nasılsınız kızlar ?
Özledim sizi

Serplim canım bende seni çok özledim iyiyim Hamd olsun
Sen nasılsın iyimsin bıcırıklar yoruyor mu seni ?birtanem seni çoook seviyorum.

Baharcım Nazlının oyuda sayıldı zaten.
Arzum çılgınım Bahar haklı

Eylülüm pırlantam siteyi bulmana çok sevindim .pırlantam hoş geldin sefalar getirdin

Tekrar yazabilir Nazlı kinderim? yo gayette aklım başımda? pişman olmam da çokta iyi yaptım Adem demekle? benim oyumun sonucu değiştireceğini sanmıyorum. Anılın kısmetiyse Anıla gider zaten? fazla üstelemeyin valla yan ekran yüller Ademe oy atarım inadına?

ADEM ADEM ADEM ADEM ADEM ADEM SONUNA KADAR ADEM KILIÇÇI AKFC

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 19:54

ADEM
ADEM
ADEM
İNŞALLAH ADEM KAZANIR
...
ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
...
EYLÜLÜM TOPRAGIM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
ÖZLEDİM SENİ NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR
İNŞALLAH DAİMA YAZARSIN

ELA nın arkadaşı aleyna delete 27 Nisan 2018 19:57

İnşallah adem KAZANIR
Adem adem adem hakkediyor

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 20:02

EYLÜLÜM TOPRAGIM SENDE Mİ ADEMCİSİN ZARAM OLMAZSA SENİ GÖREMİYECEGİZ ARADA YAZ CANISI

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 20:03

KIZLAR BUGÜN ERKEN GELDİM SİZLER NERDESİNİZ HADİ GELİN

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ALEYNAM delete 27 Nisan 2018 20:09

BENDE OYLAMA VAR DİYE ARKADAŞIMA SÖYLEDİM
ALEYKÜM YILDIZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM

Selam Elam. Nasılsın?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 20:21

İYİYİM ZUZUM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM DERT ORTAGIM ELAR

Harikayim ortak?

İyi akşamlar.
Elam kankam benim çok şükür iyiyim kitab okuyorum sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorsun canım
ZAEL seni seviyorum

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 20:48

ZUZUM SENİN İYİ OLMAM BENİM İYİ OLMAM ORTAK
...
ZARAM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM BİRTANEM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM BUGÜN ERKEN GELDİM HEMEN YAZİM DEDİM ARKADAŞIM YANIMDAYDI HEMEN ADEME DESTEK ATTIRDIM İNŞALLAH ADEM KAZANIR
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
BİRTANEM

Elamm giremiyirdum yazara bile zor vakit bulabiliyorum
Tabiki ademciyim
Ve ard girerim tabiki güzelik ;)

İyim elam saol
Herşey iyi gidiyor hayat yoğun baya geçiyor ve bu hafta yeni işime giriyorum öyle seninde hayatinda herşey iyidir inşalah
Allaha emanet ol cnm
Serpilim nerdeya :(defnede arada uğruyordu oda yok galiba

Elam kankam iyi olmana çok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol
Panoramayı izliyormsun ?
Kemal abinin yorumlarna bayılıyorum

ADEM KAZANSIN ????
ADEM KAZANSIN
ADEM KAZANSIN ??
???
ELAM ?? OLDU MU KOMŞU KIZI ?

Zaram ❤Asim❤Serpilim
Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
Hepinizi öpüyorum ??
???
Eylülüm yeni işin hayırlı uğurlu olsun bitanem herşey yolunda mi bebeğim ??
Benim herşey ayni..

Iyi bir oyun

Anil kazansin:)

Sağol zuzum seni çok seviyorum:)
Iyi akşamlar Defnem öpüyorum bende seni

İyi akşamlar Defnem teşekkür ederim bende seni öpüyorum güzel kalplim

Hoşgeldin Eylül

Yalan söyleyecek değilsiniz ya saydım onu da

Hızlıca bir saydım Adem ile Anıl başa baş
ANIL=8
ADEM=8
MERVE=1

Ha demek Nazlıyla 7 oldu tamam öff:(

Şu an durum kaç kaç oldu Ekrem bey abi? Saydınızmı?

Ha demek Nazlıyla 7 oldu tamam öff:(

Şu an durum kaç kaç oldu Ekrem bey abi? Saydınızmı?

Bu arada sitede kimse Hilmi Ceme oy vermiyo valla çok şaşirdim gelen giden Anıl-Adem için gelip gidiyo jsjzjc

Anıl kazansın??

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 22:34

ZARAM KANKAM SENDE HEP İYİ OL YOK CANIM PANORAMA İZLEDİM
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM
..
EYLÜLÜM TOPRAGIM
HAYIRLI OLSUN YENİ
HERŞEY YOLUNDA CANISI
...
DEFNEM RUH İKİZİM
ÇOK GÜZEL OLMUŞ AHİRETLİGİM KOMŞU KIZI ??????????

Anıl kazansın diyiyorum

Yaa Mehriban hoşgeldin canım hangi ruzgar atti seni buraya ve de Anıla oy vermene inan çok ama çok sevindim keşke Çiçekte gelseydi onunda Anıl sever olduğunu biliyorum :)

Ve Anıl önee geçerrrr inşallah oylar ona gidicek seni çok seviyorum Anıl Berk'im daima sen hep sen yıldız

Şampiyon ADEM

İbrahim olarak oy kullanmıştınız. Bunu saymıyorum.

Oylar Ademe

Mehriban olarak oyunuzu kaydetmiştim bu oy geçersizdir.

Adem 10
ANIL 9
Merve 1

Baharım çok şükür seni buldum burda???
Arzum beni buraya gönderdi.İyikide göndermiş.seni buldum.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 22:54

EKREM BEY ADEM ÖNDE Mİ BİRAZDAN ARKADAŞIM BENİM İÇİN GİRİP YAZACAK 11 OLUR

Oyum Ademe olsa da kalbim Anıl diyor? Arkadaş kontenjanından kullanayım bende? son bir saat kaldı

Hadi hadi Anılcanlar nerdesiniz ya hangi deliğe girdiniz kimse yok Anılı destekleyen:( zaman kısıtlı çok az kaldı hadi eller çalışsın lütfen of kılpayı kaçırmak çok üzücü olucak??

#always❤Anıl

Haticeyle Demete söyledim inşallah onlarda gelirler?
Cansel nerede bu arada?

Hatce?Arzunun prensesi ? delete 27 Nisan 2018 23:10

Anil kazansin prinsisim icin ?? nihahah normalde sevmem survivor ama nefesim icin geldim anil kim onu bile bilmiyorum ??

Arkey Madhubala delete 27 Nisan 2018 23:10

Hayırli akşamlar kızlar.Hoşgeldın Eylul um.Nasılsınız ?

Mehom Çiçeğide çagirsaydin keşke:((
Evet yazarokura giremiyorum artık sende buraya gel sık sık burda konuşalım :)

Yeminlen bende bilmiyom.Banda Arzum söyledi???

Ayy mütiş haber buuu?❤?
Tamam pernsesim şimdi söylüyorum ona:)

E bizahmet Anıla ver sende oyunu ne naz yaptın elin hayvan sifatlilari için sinirlendin Anılı harciycaktın az kalsin:(

Canseli bende bilmiyorum off:(

Tayfayı çağirmana çok mutlu oldum vahşi kedim de gelmiş kii

#forever❤Anıl

Haha kendim Adem deyip son 1 saat kala hırs yaptım??? birazdan Demoşumda gelecek. Prensesim bizim Bahar bu evet?? buluşamayanları buluşturdum vesileyle ?

Demet Öğretmen Adayı delete 27 Nisan 2018 23:16

Uzun bir aradan sonra merhabalar canlar. Normalde uğramazdım ama Arzuşum rica edince gelip yazayım dedim ??. Bende Anıl kazanır diyorum :)). Hoşçakalın

Yalnız kinderim elin gerizekalılarına kızmadım? benim karın ağrım başkaydı

Ya kızlar çok sağ olun.Bn bu güne "yılın buluşması" diyiyom.Arzum,Zaram,Asim,Baharım,Mahri ve s canım arkafaşlarım burda

Yaa kızlar çok sağ olun?????

Baharım yazdım çiçeğe=)

Ee canım sen nasılsın?özlemişim seni yaa

Bir Anilci olarak Anilimi desteklemek bana şarttir????? Anıl diyorummm.
Ondan başkasina da oy vermiyorumm
Seni seviyorum Anillll❤
#şampiyonanil #sevgimizbakianilberkbaki

Eminim tanısanız peşini birakmazdiniz jsjshx

Çok büyük sevap işleridiniz haha haticem sende hoşgeldin teşekkürler Anıla oy verdiğin için :)

Ve durum:
Anıl-11
Adem-10

İkizomm Hoş geldin??
Bende şimdi seni düşünüyordum=)

Mihom olsaydı onu da çağırırdım buraya??

Ekrem bey oy deyistirmek oluyormu lutfen evet deyin

Sultanım hoşgeldin sefa getirdin Anılcanım aynen şampiyon Anıl

Anıl 12 ya da 13 oldu galiba

Merhaba arkadaslar. Ben elanin arkadasi. Hiran.
Onun icin yaziyorum. ADEM.
Kazansin


ADem
Adem
ADEM.

İyi aksamlar

Ekrem abicim mervenin oyu zaten burda yok degistirip Adem diyebilirmiyim kabul ederseniz Adem diyorum:)

O zaman Adem :)

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 23:33

HİRAM HAYATIMIN ANLAMI TEŞEKKÜR EDERİM

Ulannnn. Hayırdır kanka ne ayaksın. Ne bu Anıl düşmanlığı be?????? pufffffffffff

Baharım yazdım çiçeğe=)

Ee canım sen nasılsın?özlemişim seni yaa

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 27 Nisan 2018 23:36

CANSELİM .. DEMET .. MİHRİBAN


ARYA
..
HOŞ GELDİNİZ NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
...

İnat :))) sendin demi Twitter da merveye kötü yorum yapanlara beni etiketleyen Merve'yi kötüleyen inadina adem diyorum?

ve ademide seviyorum yani baya güçlü

Paptaym Ademi?????

Asi hayırdır? Niye değiştirdin ki oy'unu?

Arzum senin oyun Ademe gitmediki anıla gitti

Elam kankam benim napıyorsun
Ben survivor özeti izliyorum
Yeni bölüm başlasın artık
Elam Kankam boş ver kim kazanırsa kazansın sonunda Şampiyon ADEM KILIÇÇI HEM PERFORMANSIYLA HEM KAREKTERİYLE ADEM ADAMLIĞIN KİTABNI YAZDI ONUN FANI OLMKTAN GURUR DUYUYORUM
PERFORMANS SIRALAMASINDA ADEMİMİZ BİRINCİ İNŞALLAH BÖYLE DEVAM EDER ŞAMPİYON ADEM KILIÇÇI AKFC

Hoşbuldum ela iyi teşekkürler:)

Ay inşallah hilmi cem kazanır Survivor ya sonra gonuller anıl ya.
Ben unluler tutuyorum inşallah unluler de bir kazanır
merve murat hilmi cem turabi adem anıl ümit kaptan ya

Yo Zaram Ademe gitti oyum . Benden sonra 5 oldu Adem aşağılara bak anlarsın. Gitmediyse de kesinlikle Ademe oyum vazgeçmiyorum bundan!

Arkey Madhubala delete 27 Nisan 2018 23:44

Masallah sıte çok haraketlı.Allah daım etsın

ANIL duruşunu çok seviyorum ya

Durum kaç kaç oldu Ekrem bey?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Nisan 2018 00:26

SELAM MİHRİBAN NASILSIN
..
SERPİLİM BİRTANEM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
..

ZARAM KANKAM BİRTANEM
SURVAVUR İZLİYORUM
AŞKIM AYNEN KİM KAZANIRSA KAZANSIN ADEM KAZANSIN
KANKAM BENDE GÖRDÜM ADEM BİRİNCİ PERFONMASDA
İNŞALLAH ŞAMPİYON ADEM KIŞIÇCI

Arkadaşlar kısa bir süre site çöktü 13 Anıl 12 Adem Sms ler bu sefer Anil'a gitti. Sms yarışması ilerleyen oylamalarda devam edecek. Katıldığınız için teşekkürler.

Serpilim hos geldin bitanem nasilsin?
Elam selam canim nasilsin?

Sağ ol canım iyimm benimm ?

Sen nasılsın canım?

Anıl diyor benim can parçam

Demet Öğretmen Adayı delete 28 Nisan 2018 00:44

Hoşbulduk ELACIM :-)

Arkey Madhubala delete 28 Nisan 2018 00:46

Hoşbulduk Asım.Nasılsın canım

Demet Öğretmen Adayı delete 28 Nisan 2018 00:51

Yorumu tam okumamışım ya kusura bakma ELACIM. İyiyim yorucu ve yoğun olsada hayatım. Yaramaz ve tatlı öğrencilerimle uğraşıyorum. Ama onlarla uğraşmak mükemmel bir duygu bir anda kendimi paylaşılmaz bir öğretmen olarak buldum??. Bir görsen o kadr şekerler ki ?? bir o kadar da kıskançlık tabi.
Onun dışında okul dershane rutin şeyler.
Ha bide mezuniyet ? telaşı var tabi. Kıyafet, ayakkabı bulmakla geçiyor vakit ( tabi ben daha bulamadım birşey ??).
Senin nasıl gidiyor canım.

Ekrem abi iki tane sorum vardı size.
1. Şu Kaprizka benmiymişim değilmiymişim?
2. Benim oyumu Ademe saydınız değilmi?

Kaprika oyu sayıldı senin dışında senin oyun Ademe sayıldı.

Demet Öğretmen Adayı delete 28 Nisan 2018 01:00

Selam

Arkey Madhubala delete 28 Nisan 2018 01:04

Ben çok ıyıyım Asım.Sen nasılsın?Survıvor ızlıyorum

Teşekkürler?
Zaram ay yüzlüm bak Ademe gitmiş oyum?

Iyi akşamlar Serpilim? valla oylama sayesinde site uçtu. Uçurduk daha doğrusu? nasılsın Serpilim uyuyabildinmi? Yoksa hala 3 saatlik uykuylamısın

Arkey Madhubala delete 28 Nisan 2018 01:05

Hoşbulduk Elam.Ben ıyıyım canım.Sen nasılsın?

Demet Öğretmen Adayı delete 28 Nisan 2018 01:13

İyiyim ELACIM. Nasıl olsun işte yaramaz ve tatlı öğrencilerimle uğraşıyorum. Bir anda kendimi paylaşılmaz öğretmen olarak bulmaya başladım. Bugün öyleydi mesela sınıfa girer girmez öğretmenim yanıma oturun diye sesler duymaya başladım. Ardından diğer öğrencilerim kıskanıp bizim yanımıza oturun birazda demeye başladılar ??.
Görsen ELACIM öyle şekerler ki bazen kendimi tutamayıp yanaklarını sıkmak istiyorum ama sonrada hepsi ister diye yapamıyorum malesef :)).
Yani öğretmenliğe adım adım, yaklaşıyorum. Anlatılmaz yaşanır diyorum.
Bir sürü anı biriktirdim onlarla ilgili, Arzu, Hatice, Cansel, Arya ve Eylül görüyorlar fotoğraflarımızı.
Onun dışında okul dershane rutin şeyler var.
Ha bide mezuniyet ? telaşı var tabi, kıyafet bulmakla uğraşıyorum ama bulamadım hala. Benden bu kadar :))
Sen nasılsın ELACIM

Ekrem Bey bu site sorunlu mu anlamadım kaç oldu yorum yazıyorum hiçbirini göremedim.

Herkese iyi geceler.
Allah rahatlık versin

Arkadaşlar Sms ler konuya yüklendi. Şimdilik bu kadar ( Eşim bende atacağım diye inat etti 10sms ademe attı ?)

Ekren bey bende ademi tutuyorum benim oyumuda sayın
Adem kazansın geç haberim oldu
İnşallah oyumu sayarsiniz adem

Malesef kardeşim 21.00 itibari ile bitirdim. Bir daki yarışmaya artık.

Cümleten iyi geceler Allaha emanet olun

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 28 Nisan 2018 01:55

İYİ GECELER TATLI RÜYALAR KIZLAR
..
ZARAM KANKAM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR AŞKIM