Survivor 27 Nisan 2018 Ödül Oyunu Hangi Takım Kazandı?

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Hangi Takım Kazandı? TV 8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018' de haftanın son ödül oyunu bu akşam ekranlara gelecek.

[caption id="attachment_56976" align="aligncenter" width="400"]Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu[/caption]

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu


Acunn Medya'nın büyük yapımı Survivor 2018 Ünlüler-Gönüllüler yarışmasında bugün haftanın son Ödül Oyunu TV8 ekranlarına gelecek. Survivor 2018'de son bir haftadır Gönüllüler takımının galibiyet rüzgarı esiyor. Survivor 2018'in başından bu yana kadar ağır yenilgiler yaşayan Gönüllüler takımı kazandıkları galibiyetler ile hem açlıklarını hem morallerini düzeltmeye devam ederken Ünlüler takımı yarışmacıları için durum tam tersi yönde ilerliyor.

[caption id="attachment_56977" align="aligncenter" width="400"]Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu[/caption]

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu


Survivor 2018 26 Nisan akşamı ekranlarımızda iki ödül oyununu seyrettik İlk oyun olan ödül oyununda Gönüllüler takımı oyunun başından başlayarak sayı farkını açtılar ve 10-2 gibi rekor bir skor ile oyunu kazandılar. Ödül Oyunu sonrası Gönüllüler takımı yarışmacıları Hamburger ve patates kızartmasını büyük bir iştahla yerken, Ünlüler takımı sahillerinin yolunu tutmak zorunda kaldı. İkinci oyun ise haftanın ileişim ödülü idi ki bu oyundada Gönüllüler takımı sayı farkı açarak öne geçmiş olsa da Ünlüler takımı kendilerini toplayarak onlara yetişti ve başa baş bir oyun izledik. Gönüllüler takımının 10-8 üstünlüğü ile sonuçlanan  iletişim oyunundan sonra yarışmacılar arkadaşları ile telefonda konuşma hakkını elde ettiler.

[caption id="attachment_56978" align="aligncenter" width="400"]Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu[/caption]

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu parkuru havuzların ve yüksek engellerin olduğu bir parkur. Yarışmacılar parkur boyunca ellerinde taşıdıkları merdivenler vasıtası ile bu parkuru bitirmek için çaba sarfedecekler. Bugün ekranlara gelen ödül opyunu parkuru yarışmacıları bir hayli zorlayacak görünüyor. Tabiki böyle zorlu bir oyunun ödülünün de büyük olmama ihtimali bizce yok.

TOPLU SMS YORUM YARIŞMASI ÖDÜLÜMÜZÜ SAHIBI ANIL OLDU




[caption id="attachment_56993" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56994" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56995" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56996" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56997" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56998" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_56999" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_57000" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_57001" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

[caption id="attachment_57002" align="aligncenter" width="380"]Toplu Sms Yarışması ödülü Toplu Sms Yarışması ödülü[/caption]

127Yorum

  1. Son durum
    ANIL=7 Oy
    ADEM=4 Oy
    Merve=1 Oy
    Hadi bakalım 40 SMS hangi yarışmacıya gidecek?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Arzu daha önce oyunu almıştım ;)

    YanıtlaSil
  3. Ya Ekrem bey sabah 26 nisan odül oyunu sayfasinda Nazlı isimli arkadaşım Anıla oy verdi ama şimdi baktim benim yorumumda onun yorumuda silinmiş neden böyle oldu acaba bi fikriniz varmı?

    YanıtlaSil
  4. Fragmani izledim unluler surekli dusuyor galiba gonulluler kazanacak gibi

    YanıtlaSil
  5. Ama bu ben değilim ki. Ismimle yorum yazarım ben hile yapmam abi. Konumumuz aynı olabilir ip lere bakın isterseniz. Ip değiştiren uygulamam var ama onu kullandığımda da konumum avustralya , amerika gibi değişik ülkeler olarak gözükür. Öyle gözükmediği sürece şimdiki ip adresimdeyim ben hep. Sağolun bu arada oyumu kabul ettiğiniz için? göz kırpan emojiye gerek yoktu ama olsun?

    YanıtlaSil
  6. Iyi günler herkese?
    Kime giderse gitsin 40 sms

    YanıtlaSil
  7. Benim daimi olan asıl ip adresim şu galiba:
    Aşkabat
    IP 95.85.102.47
    Ya da telefonumda vpn uygulaması açıkken girersem:
    Amsterdam
    IP 188.226.131.252
    Protokol: İMAP;
    Londra
    IP 178.79.139.133
    Protokol: İMAP
    Bunlar gibi konumumda değişiyor?

    YanıtlaSil
  8. Herkese iyi günler nasılsınız
    İyi günler Arzum nasılsın iyimsin arkadaşların nece konuşuyorlar türkmence mi?
    Ya inşallah ödülü ünlüler kazanır kazanamasalarda Ademim saylarnı alsın bana yeter

    YanıtlaSil
  9. Offf yaaa benim arkadaşlarım değil hiç biri zeka yoksunu insanlar nereden çıktılarsa ben sadece twitterda sayfa linkini paylaştım Anıl diye yorum yazın diye. Buraya gelen türkmenlerle ilgim yok. ? sinirim bozuldu ya ne 40 oymuş? keşke yapılmasaydı?

    Bu arada Ekrem abi benim oyumu değiştirin. Oyum Ademe Anıla değil?

    YanıtlaSil
  10. Ben Serpilim Elam Meryem 4 oy oldu Eylülüm ve Ayşenur'um da Ademici
    Eylül'üm muhtemelen akşama gelecek... Ayşenur'um ruh ikizim canım kankam nerdesin ya bir ses ver daa seni merak ediyor ve özlüyorum

    YanıtlaSil
  11. Siteye girene kadar iyidim Zaram teşekkürler sen nasılsın? "Arkadaşların" demeden önce bana bi sorsaydın keşke. Kardeşlerimin telefonları var birde kendi netimle girersem muhtemelen ip'im değişirdi. Şu an wifi ile girdiğim için aynı ip deyim genelde. Adeletli olsun diye yapmıyorum öyle kurnazlıklar? diğer sayfadaki insanlarında gram türkçe bildikleri yok. Survivor izlemedikleri kesin ve Anılı bile tanımıyorlar muhtemelen. Oylarını kabul etmek saçma olur onların?

    YanıtlaSil
  12. Bende Adem diyorum Zaram. Yani Anıla -1. Ademe +1. Adem 5 olmuş oldu

    YanıtlaSil
  13. site başka sunucuya taşındı 27 nisan survivor konusu da silindi maalesef yenden yazmak zorunda kaldım.

    YanıtlaSil
  14. daha önce o ip ler kullanarak kim yorum yapmış incelediğimden sıkıntı yok. Oylama devam ediyor...

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar
    Anıl 7
    Adem 5
    Merve 1
    Oylamayı akşam 21:00 itibari ile bitireceğim. SMS'leri gönderip burada yayınlarım.

    YanıtlaSil
  16. Tamam anladim Ekrem bey ama o oya yazık oldu valla billa Anıla oy atmıştı o kiz of:( Anılı 8 yapamazmisiniz??

    Bide sunshinem sen kafayımı yedin? Yoksa siyirdinmi?biz burda Anıla 40 sms gitsin diye neler yapıyoruz sen kalkmış Ademe vericem diyosun ama oy'un çoktan alındı zaten Ekrem abi Anıldan yana olarak kabul etti oy'unu :)

    Diğer 26 nisan oyun sayfasini hayvanlar basmış galiba onlarla aynı ülkeden olduğum icin çok utanıyorum harbiden?sende bu yüzden sinirlisin anliyorum benzersizim ama Anıla verdiğin oyu geri alma lütfen anlık sinirle pişman olucağin bi hata yapma!

    YanıtlaSil
  17. Oyum Ademe ??
    Tabikiiiiii??
    Zaram oylama var dedi geldimm

    YanıtlaSil
  18. Serpilim Defnem ve elam nasılsınız kızlar ?
    Özledim sizi

    YanıtlaSil
  19. Serplim canım bende seni çok özledim iyiyim Hamd olsun
    Sen nasılsın iyimsin bıcırıklar yoruyor mu seni ?birtanem seni çoook seviyorum.

    Baharcım Nazlının oyuda sayıldı zaten.
    Arzum çılgınım Bahar haklı

    YanıtlaSil
  20. Eylülüm pırlantam siteyi bulmana çok sevindim .pırlantam hoş geldin sefalar getirdin

    YanıtlaSil
  21. Tekrar yazabilir Nazlı kinderim? yo gayette aklım başımda? pişman olmam da çokta iyi yaptım Adem demekle? benim oyumun sonucu değiştireceğini sanmıyorum. Anılın kısmetiyse Anıla gider zaten? fazla üstelemeyin valla yan ekran yüller Ademe oy atarım inadına?

    YanıtlaSil
  22. ADEM ADEM ADEM ADEM ADEM ADEM SONUNA KADAR ADEM KILIÇÇI AKFC

    YanıtlaSil
  23. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 19:54

    ADEM
    ADEM
    ADEM
    İNŞALLAH ADEM KAZANIR
    ...
    ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...
    EYLÜLÜM TOPRAGIM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    ÖZLEDİM SENİ NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR
    İNŞALLAH DAİMA YAZARSIN

    YanıtlaSil
  24. ELA nın arkadaşı aleyna27 Nisan 2018 19:57

    İnşallah adem KAZANIR
    Adem adem adem hakkediyor

    YanıtlaSil
  25. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 20:02

    EYLÜLÜM TOPRAGIM SENDE Mİ ADEMCİSİN ZARAM OLMAZSA SENİ GÖREMİYECEGİZ ARADA YAZ CANISI

    YanıtlaSil
  26. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 20:03

    KIZLAR BUGÜN ERKEN GELDİM SİZLER NERDESİNİZ HADİ GELİN

    YanıtlaSil
  27. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ALEYNAM27 Nisan 2018 20:09

    BENDE OYLAMA VAR DİYE ARKADAŞIMA SÖYLEDİM
    ALEYKÜM YILDIZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  28. Selam Elam. Nasılsın?

    YanıtlaSil
  29. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 20:21

    İYİYİM ZUZUM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM DERT ORTAGIM ELAR

    YanıtlaSil
  30. Harikayim ortak?

    YanıtlaSil
  31. İyi akşamlar.
    Elam kankam benim çok şükür iyiyim kitab okuyorum sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorsun canım
    ZAEL seni seviyorum

    YanıtlaSil
  32. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 20:48

    ZUZUM SENİN İYİ OLMAM BENİM İYİ OLMAM ORTAK
    ...
    ZARAM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM BİRTANEM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM BUGÜN ERKEN GELDİM HEMEN YAZİM DEDİM ARKADAŞIM YANIMDAYDI HEMEN ADEME DESTEK ATTIRDIM İNŞALLAH ADEM KAZANIR
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    BİRTANEM

    YanıtlaSil
  33. Elamm giremiyirdum yazara bile zor vakit bulabiliyorum
    Tabiki ademciyim
    Ve ard girerim tabiki güzelik ;)

    YanıtlaSil
  34. İyim elam saol
    Herşey iyi gidiyor hayat yoğun baya geçiyor ve bu hafta yeni işime giriyorum öyle seninde hayatinda herşey iyidir inşalah
    Allaha emanet ol cnm
    Serpilim nerdeya :(defnede arada uğruyordu oda yok galiba

    YanıtlaSil
  35. Elam kankam iyi olmana çok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol
    Panoramayı izliyormsun ?
    Kemal abinin yorumlarna bayılıyorum

    YanıtlaSil
  36. ADEM KAZANSIN ????
    ADEM KAZANSIN
    ADEM KAZANSIN ??
    ???
    ELAM ?? OLDU MU KOMŞU KIZI ?

    YanıtlaSil
  37. Zaram ❤Asim❤Serpilim
    Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
    Hepinizi öpüyorum ??
    ???
    Eylülüm yeni işin hayırlı uğurlu olsun bitanem herşey yolunda mi bebeğim ??
    Benim herşey ayni..

    YanıtlaSil
  38. Anil kazansin:)

    YanıtlaSil
  39. Sağol zuzum seni çok seviyorum:)
    Iyi akşamlar Defnem öpüyorum bende seni

    YanıtlaSil
  40. İyi akşamlar Defnem teşekkür ederim bende seni öpüyorum güzel kalplim

    YanıtlaSil
  41. Hoşgeldin Eylül

    YanıtlaSil
  42. Yalan söyleyecek değilsiniz ya saydım onu da

    YanıtlaSil
  43. Hızlıca bir saydım Adem ile Anıl başa baş
    ANIL=8
    ADEM=8
    MERVE=1

    YanıtlaSil
  44. Ha demek Nazlıyla 7 oldu tamam öff:(

    Şu an durum kaç kaç oldu Ekrem bey abi? Saydınızmı?

    YanıtlaSil
  45. Ha demek Nazlıyla 7 oldu tamam öff:(

    Şu an durum kaç kaç oldu Ekrem bey abi? Saydınızmı?

    Bu arada sitede kimse Hilmi Ceme oy vermiyo valla çok şaşirdim gelen giden Anıl-Adem için gelip gidiyo jsjzjc

    YanıtlaSil
  46. Anıl kazansın??

    YanıtlaSil
  47. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 22:34

    ZARAM KANKAM SENDE HEP İYİ OL YOK CANIM PANORAMA İZLEDİM
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM
    ..
    EYLÜLÜM TOPRAGIM
    HAYIRLI OLSUN YENİ
    HERŞEY YOLUNDA CANISI
    ...
    DEFNEM RUH İKİZİM
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ AHİRETLİGİM KOMŞU KIZI ??????????

    YanıtlaSil
  48. Anıl kazansın diyiyorum

    YanıtlaSil
  49. Yaa Mehriban hoşgeldin canım hangi ruzgar atti seni buraya ve de Anıla oy vermene inan çok ama çok sevindim keşke Çiçekte gelseydi onunda Anıl sever olduğunu biliyorum :)

    Ve Anıl önee geçerrrr inşallah oylar ona gidicek seni çok seviyorum Anıl Berk'im daima sen hep sen yıldız

    YanıtlaSil
  50. Şampiyon ADEM

    YanıtlaSil
  51. İbrahim olarak oy kullanmıştınız. Bunu saymıyorum.

    YanıtlaSil
  52. Mehriban olarak oyunuzu kaydetmiştim bu oy geçersizdir.

    YanıtlaSil
  53. Adem 10
    ANIL 9
    Merve 1

    YanıtlaSil
  54. Baharım çok şükür seni buldum burda???
    Arzum beni buraya gönderdi.İyikide göndermiş.seni buldum.

    YanıtlaSil
  55. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 22:54

    EKREM BEY ADEM ÖNDE Mİ BİRAZDAN ARKADAŞIM BENİM İÇİN GİRİP YAZACAK 11 OLUR

    YanıtlaSil
  56. Oyum Ademe olsa da kalbim Anıl diyor? Arkadaş kontenjanından kullanayım bende? son bir saat kaldı

    YanıtlaSil
  57. Hadi hadi Anılcanlar nerdesiniz ya hangi deliğe girdiniz kimse yok Anılı destekleyen:( zaman kısıtlı çok az kaldı hadi eller çalışsın lütfen of kılpayı kaçırmak çok üzücü olucak??

    #always❤Anıl

    YanıtlaSil
  58. Haticeyle Demete söyledim inşallah onlarda gelirler?
    Cansel nerede bu arada?

    YanıtlaSil
  59. Hatce?Arzunun prensesi ?27 Nisan 2018 23:10

    Anil kazansin prinsisim icin ?? nihahah normalde sevmem survivor ama nefesim icin geldim anil kim onu bile bilmiyorum ??

    YanıtlaSil
  60. Arkey Madhubala27 Nisan 2018 23:10

    Hayırli akşamlar kızlar.Hoşgeldın Eylul um.Nasılsınız ?

    YanıtlaSil
  61. Mehom Çiçeğide çagirsaydin keşke:((
    Evet yazarokura giremiyorum artık sende buraya gel sık sık burda konuşalım :)

    YanıtlaSil
  62. Yeminlen bende bilmiyom.Banda Arzum söyledi???

    YanıtlaSil
  63. Ayy mütiş haber buuu?❤?
    Tamam pernsesim şimdi söylüyorum ona:)

    YanıtlaSil
  64. E bizahmet Anıla ver sende oyunu ne naz yaptın elin hayvan sifatlilari için sinirlendin Anılı harciycaktın az kalsin:(

    Canseli bende bilmiyorum off:(

    Tayfayı çağirmana çok mutlu oldum vahşi kedim de gelmiş kii

    #forever❤Anıl

    YanıtlaSil
  65. Haha kendim Adem deyip son 1 saat kala hırs yaptım??? birazdan Demoşumda gelecek. Prensesim bizim Bahar bu evet?? buluşamayanları buluşturdum vesileyle ?

    YanıtlaSil
  66. Demet Öğretmen Adayı27 Nisan 2018 23:16

    Uzun bir aradan sonra merhabalar canlar. Normalde uğramazdım ama Arzuşum rica edince gelip yazayım dedim ??. Bende Anıl kazanır diyorum :)). Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  67. Yalnız kinderim elin gerizekalılarına kızmadım? benim karın ağrım başkaydı

    YanıtlaSil
  68. Ya kızlar çok sağ olun.Bn bu güne "yılın buluşması" diyiyom.Arzum,Zaram,Asim,Baharım,Mahri ve s canım arkafaşlarım burda

    Yaa kızlar çok sağ olun?????

    YanıtlaSil
  69. Baharım yazdım çiçeğe=)

    Ee canım sen nasılsın?özlemişim seni yaa

    YanıtlaSil
  70. Bir Anilci olarak Anilimi desteklemek bana şarttir????? Anıl diyorummm.
    Ondan başkasina da oy vermiyorumm
    Seni seviyorum Anillll❤
    #şampiyonanil #sevgimizbakianilberkbaki

    YanıtlaSil
  71. Eminim tanısanız peşini birakmazdiniz jsjshx

    Çok büyük sevap işleridiniz haha haticem sende hoşgeldin teşekkürler Anıla oy verdiğin için :)

    Ve durum:
    Anıl-11
    Adem-10

    YanıtlaSil
  72. İkizomm Hoş geldin??
    Bende şimdi seni düşünüyordum=)

    YanıtlaSil
  73. Mihom olsaydı onu da çağırırdım buraya??

    YanıtlaSil
  74. Ekrem bey oy deyistirmek oluyormu lutfen evet deyin

    YanıtlaSil
  75. Sultanım hoşgeldin sefa getirdin Anılcanım aynen şampiyon Anıl

    Anıl 12 ya da 13 oldu galiba

    YanıtlaSil
  76. Merhaba arkadaslar. Ben elanin arkadasi. Hiran.
    Onun icin yaziyorum. ADEM.
    Kazansin


    ADem
    Adem
    ADEM.

    İyi aksamlar

    YanıtlaSil
  77. Ekrem abicim mervenin oyu zaten burda yok degistirip Adem diyebilirmiyim kabul ederseniz Adem diyorum:)

    YanıtlaSil
  78. O zaman Adem :)

    YanıtlaSil
  79. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 23:33

    HİRAM HAYATIMIN ANLAMI TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  80. Ulannnn. Hayırdır kanka ne ayaksın. Ne bu Anıl düşmanlığı be?????? pufffffffffff

    YanıtlaSil
  81. Baharım yazdım çiçeğe=)

    Ee canım sen nasılsın?özlemişim seni yaa

    YanıtlaSil
  82. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️27 Nisan 2018 23:36

    CANSELİM .. DEMET .. MİHRİBAN


    ARYA
    ..
    HOŞ GELDİNİZ NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...

    YanıtlaSil
  83. İnat :))) sendin demi Twitter da merveye kötü yorum yapanlara beni etiketleyen Merve'yi kötüleyen inadina adem diyorum?

    YanıtlaSil
  84. ve ademide seviyorum yani baya güçlü

    YanıtlaSil
  85. Paptaym Ademi?????

    YanıtlaSil
  86. Asi hayırdır? Niye değiştirdin ki oy'unu?

    YanıtlaSil
  87. Arzum senin oyun Ademe gitmediki anıla gitti

    Elam kankam benim napıyorsun
    Ben survivor özeti izliyorum
    Yeni bölüm başlasın artık
    Elam Kankam boş ver kim kazanırsa kazansın sonunda Şampiyon ADEM KILIÇÇI HEM PERFORMANSIYLA HEM KAREKTERİYLE ADEM ADAMLIĞIN KİTABNI YAZDI ONUN FANI OLMKTAN GURUR DUYUYORUM
    PERFORMANS SIRALAMASINDA ADEMİMİZ BİRINCİ İNŞALLAH BÖYLE DEVAM EDER ŞAMPİYON ADEM KILIÇÇI AKFC

    YanıtlaSil
  88. Hoşbuldum ela iyi teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  89. Ay inşallah hilmi cem kazanır Survivor ya sonra gonuller anıl ya.
    Ben unluler tutuyorum inşallah unluler de bir kazanır
    merve murat hilmi cem turabi adem anıl ümit kaptan ya

    YanıtlaSil
  90. Yo Zaram Ademe gitti oyum . Benden sonra 5 oldu Adem aşağılara bak anlarsın. Gitmediyse de kesinlikle Ademe oyum vazgeçmiyorum bundan!

    YanıtlaSil
  91. Arkey Madhubala27 Nisan 2018 23:44

    Masallah sıte çok haraketlı.Allah daım etsın

    YanıtlaSil
  92. ANIL duruşunu çok seviyorum ya

    YanıtlaSil
  93. Durum kaç kaç oldu Ekrem bey?

    YanıtlaSil
  94. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Nisan 2018 00:26

    SELAM MİHRİBAN NASILSIN
    ..
    SERPİLİM BİRTANEM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    ..

    ZARAM KANKAM BİRTANEM
    SURVAVUR İZLİYORUM
    AŞKIM AYNEN KİM KAZANIRSA KAZANSIN ADEM KAZANSIN
    KANKAM BENDE GÖRDÜM ADEM BİRİNCİ PERFONMASDA
    İNŞALLAH ŞAMPİYON ADEM KIŞIÇCI

    YanıtlaSil
  95. Arkadaşlar kısa bir süre site çöktü 13 Anıl 12 Adem Sms ler bu sefer Anil'a gitti. Sms yarışması ilerleyen oylamalarda devam edecek. Katıldığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  96. Serpilim hos geldin bitanem nasilsin?
    Elam selam canim nasilsin?

    YanıtlaSil
  97. Sağ ol canım iyimm benimm ?

    YanıtlaSil
  98. Sen nasılsın canım?

    YanıtlaSil
  99. Anıl diyor benim can parçam

    YanıtlaSil
  100. Demet Öğretmen Adayı28 Nisan 2018 00:44

    Hoşbulduk ELACIM :-)

    YanıtlaSil
  101. Arkey Madhubala28 Nisan 2018 00:46

    Hoşbulduk Asım.Nasılsın canım

    YanıtlaSil
  102. Demet Öğretmen Adayı28 Nisan 2018 00:51

    Yorumu tam okumamışım ya kusura bakma ELACIM. İyiyim yorucu ve yoğun olsada hayatım. Yaramaz ve tatlı öğrencilerimle uğraşıyorum. Ama onlarla uğraşmak mükemmel bir duygu bir anda kendimi paylaşılmaz bir öğretmen olarak buldum??. Bir görsen o kadr şekerler ki ?? bir o kadar da kıskançlık tabi.
    Onun dışında okul dershane rutin şeyler.
    Ha bide mezuniyet ? telaşı var tabi. Kıyafet, ayakkabı bulmakla geçiyor vakit ( tabi ben daha bulamadım birşey ??).
    Senin nasıl gidiyor canım.

    YanıtlaSil
  103. Ekrem abi iki tane sorum vardı size.
    1. Şu Kaprizka benmiymişim değilmiymişim?
    2. Benim oyumu Ademe saydınız değilmi?

    YanıtlaSil
  104. Kaprika oyu sayıldı senin dışında senin oyun Ademe sayıldı.

    YanıtlaSil
  105. Demet Öğretmen Adayı28 Nisan 2018 01:00

    Selam

    YanıtlaSil
  106. Arkey Madhubala28 Nisan 2018 01:04

    Ben çok ıyıyım Asım.Sen nasılsın?Survıvor ızlıyorum

    YanıtlaSil
  107. Teşekkürler?
    Zaram ay yüzlüm bak Ademe gitmiş oyum?

    Iyi akşamlar Serpilim? valla oylama sayesinde site uçtu. Uçurduk daha doğrusu? nasılsın Serpilim uyuyabildinmi? Yoksa hala 3 saatlik uykuylamısın

    YanıtlaSil
  108. Arkey Madhubala28 Nisan 2018 01:05

    Hoşbulduk Elam.Ben ıyıyım canım.Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  109. Demet Öğretmen Adayı28 Nisan 2018 01:13

    İyiyim ELACIM. Nasıl olsun işte yaramaz ve tatlı öğrencilerimle uğraşıyorum. Bir anda kendimi paylaşılmaz öğretmen olarak bulmaya başladım. Bugün öyleydi mesela sınıfa girer girmez öğretmenim yanıma oturun diye sesler duymaya başladım. Ardından diğer öğrencilerim kıskanıp bizim yanımıza oturun birazda demeye başladılar ??.
    Görsen ELACIM öyle şekerler ki bazen kendimi tutamayıp yanaklarını sıkmak istiyorum ama sonrada hepsi ister diye yapamıyorum malesef :)).
    Yani öğretmenliğe adım adım, yaklaşıyorum. Anlatılmaz yaşanır diyorum.
    Bir sürü anı biriktirdim onlarla ilgili, Arzu, Hatice, Cansel, Arya ve Eylül görüyorlar fotoğraflarımızı.
    Onun dışında okul dershane rutin şeyler var.
    Ha bide mezuniyet ? telaşı var tabi, kıyafet bulmakla uğraşıyorum ama bulamadım hala. Benden bu kadar :))
    Sen nasılsın ELACIM

    Ekrem Bey bu site sorunlu mu anlamadım kaç oldu yorum yazıyorum hiçbirini göremedim.

    YanıtlaSil
  110. Herkese iyi geceler.
    Allah rahatlık versin

    YanıtlaSil
  111. Arkadaşlar Sms ler konuya yüklendi. Şimdilik bu kadar ( Eşim bende atacağım diye inat etti 10sms ademe attı ?)

    YanıtlaSil
  112. Ekren bey bende ademi tutuyorum benim oyumuda sayın
    Adem kazansın geç haberim oldu
    İnşallah oyumu sayarsiniz adem

    YanıtlaSil
  113. Malesef kardeşim 21.00 itibari ile bitirdim. Bir daki yarışmaya artık.

    YanıtlaSil
  114. Cümleten iyi geceler Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  115. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Nisan 2018 01:55

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR KIZLAR
    ..
    ZARAM KANKAM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR AŞKIM

    YanıtlaSil