6 Nisan 2018 Cuma

Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı?

TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı? Survivor yeni konsepti beğenildi mi? Övgüler ve Eleştiriler Nelerdir?

[caption id="attachment_56459" align="aligncenter" width="400"]Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı


TV 8'in en fazla reyting puanına sahip programı özelliği olan Survivor haftada 5 gün sevenlerini ekranları başına topluyor. Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı sorusunun analizi sizler için yapalım. Dün akşam oynanan ödül oyununun galibi eski All Star yeni Ünlüler takımı olmuş ve İskender ödülünü kazanmıştı. Bugün Ödül oyununu kazanan takımı aynı seviyede bir yemek ödülünün beklediğini biliyoruz.

[caption id="attachment_56460" align="aligncenter" width="400"]Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Acun Ilıcalı'nın Gönüllüler takımını ayağa kaldırmak için girişimleri olduğunu düşünürsek bugün oynanacak olan Ödül Oyununun Gönüllüler takımının becerilerine hitap edeceğini düşünüyorum. Fragmanda izlediğimiz üzere başa baş bir oyun olduğu görülse de Gönüllüler Takımının bireyi Cumali faktörünün oynadığını hesaba katarak kesin bir düşünceye varamasak da şahsi düşüncem bugün ki ödülün Gönüllüler Takımına gideceği yönündedir. Survivor yarışmasının yeni konseptinin aldığı eleştiriler ve övgülere değinelim. Sosyal Medyada yeni konsept eleştirileri Acunn Medya'nın bu seneki Survivor programını eline yüzüne bulaştırdığı ve Gönüllüler takımına geçen yarışmacıların fanları tarafından (Özellikle Damla'nın fanları) arkadaşlarından ayrılması ile alakalı. sosyal medyada yapılan övgüler ise devamlı All Star'ın kazandığı Survivor'ın bu sene sıkıcı bil hal aldığı ve yeni konsept ile biraz heyacan-rekabet beklentileri ayrıca yine Gönüllüler takımına geçen yarışmacıların (Hilmi Cem ve Murat)  fanları tarafından Gönüllülerde kendilerini daha fazla oyunlarda ve adada gösterebilecekleri yönünde sevinmekteler.

[caption id="attachment_56461" align="aligncenter" width="400"]Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

[pembetext]Sizce Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanır?[/pembetext]

54 Comments

Defne⚃⚣☩ delete 6 Nisan 2018 21:05

Zaram❤Asim❤Serpilim
Arzum ❤Eylülüm ❤Ayşenurum
Hepinizi selamlıyor ve Öpüyorum ??????
Zaram ben de sizi çok ozledim nasilsiniz?? Us güç ben yaşıyorum..
Aslinda çok yazmak istiyorum size ama aktif degilsiniz çok az yaziyorsunuz ben de fazla yazmıyorum aktif olduğum sitede yazisiyorum???

Defnem ben Bizim kızlarla yazarda wasappda ,wattpat da konuşdğum için buraya akşamları yazıyoruz
Eski günlermizi o kadar çok özlüyorum ki.
Bende iyi olmaya çalışıyorum
Defnem Ayselim Denizim Nurdanım nasıllar Ayselim oğlunua kavuşdu mu? Ayelime sevgillermi iletirmsin

Iyi aksamlar herkese :) :) :)
Defnem selam canim nasilsin? :)

Dun kaypettiler ama insallah bugun kazanirlar :)

Defne⚃⚣☩ delete 6 Nisan 2018 22:00

Şimdi Zaram Nurdan iyi şükür
Deniz o kadar az yaziyor ki haftada iki yorum falan. Iyidir umarim
Aysel oğlunu davada kazandı ama OHAL den dolayı evrak işi varmış ne alâka anlamadim hukuk okuyan biri olduğum hâlde.. o yüzden Ayselin pek tadi yok az yaziyo zaten
Him anladim demek numaralarınız var birbirinizde. Ne güzel
Ben de özledim eski günleri
Dbde bi acayip olmuş. Tüm maziyi öldürmüşler
Ustelik yorumlar çıkmıyor bile.
Tamam iletirim Zaram
??
Sana da Merhaba Asim seni sormali?

Ben cok sukur iyiyim Defnem :) Aysel en son 1aya cocuguna kavusacagini demisdi hakkinda hayirlisi olur insallah

Defnem evet numaralarmız var
Aynen ya DB acayib olmuş değişmiş sadece ismi değişmemiş ara Ara yazıyordum benimde yorumlarım bazen çıkmıyordu, bende Yazmağı bırakdım .

Hayırlı akşamlar Ekrem bey Engin bey nasılsınız
Serplim Asim Elam Arzum Ayşenur'um nasılsınız
Survivorun yeni bölüm başladı hepinize iyi seyrler

Ayşenur'um canım kankam kaç gündür yoksun wattpat da yoksun nerdesin bir ses ver daa. Seni merak ediyor ve özlüyorum

Hayırlı akşamlar bayanlar nasılsınız. Survivor bugün başa baş ilerliyor bakalım bugün kazanan tahmin ettiğim gibi Gönüllüler mi Ünlüler mi olacak

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 00:35

İyi akşamlar kızlar.Ben çok ıyıyım.Kurabıye yapıyorum

Kolay gelsin Serpilim
sanada iyi seyirler Zaram

Acun bey mustafani diger takima gecirerek takimi esitlemis oldu aklinca cumaliyi gecirseydin ya

Sizede hayirli aksamlar

Sema nerde ya dunde yoktu

Iyi akşamlar Defnem, Zaram, Ekrem abi?
Bugün çok uykum vardı gece 3 saatcik uyumuştum?? şimdi erken uyuyayım dedim uykum kaçtı be? Gün içinde bayağı meşguldüm kusura bakmayın canlarım yazamadım fazla?
Defnem valla ben çok işim yoksa aktifim buralarda ama kimse yazmayınca bende yazmıyorum bazen? Iyi geceler Allah rahatlık versin Defnem❤

Sana da iyi seyirler Zaram❤Arzu#GülZara❤TumHiHo❤

Elam sen iyice huy edindin bir gün yazıp iki gün kaybolmayı??? Bugün yoksun?
❤ElAr❤ÇiçekleriSolmasın❤

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 00:53

Tesekkurler Asim.Ya bu adam bi acayip.Aksam aksam kurabiye istedi.Hem tuzlu hem sekerli kutabye yaptm.Buyrun birlikte yiyelim

Iyi aksamlar Serpilim. Kolay gelsin .Ellerine sağlık? Seni çok seviyorum❤

Serplim kolay gelsin canım. Kurabiyeyi çok severim hemen geliyorum .canım size afiyet olsun

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 01:04

Tesekkurler Zaram.Dogrusu ben ben pek sevmem.Ben tatli ve tuzluyu pek sevmiyorum.Acili favorim

Tesekkurler Serpilim afiyet olsun size bende hemen geliyorum benim de kafam dagilir :) ama tuzlulari ben bitiririm ona gore size kalmaz yani ;) :D :D

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 01:13

Asim sen yeter ki gel.Ben sana istedigin kadar yaparim.

Ha hay Serpilim ben yinede fazla yemeyim yazda duyun var kiyafet bulmakda zorlanmayim ;)

Ay bensiz olmaz Serpilim bende gelicem???
Hiç kusura bakma Asim o tuzlulara bende talibim?? Sana bırakmayacam?? Belki Asilik yapmadan durursan bikaç tanecik paylaşabilirim seninle? O kurabiyeler BeNiM oLaCaK!

Kizzz sana verirmiyim ben hem Serpilim bana soyledi istediyin kadar yaparim dige oyle gelipte kimse elimden alamaz hem tatli olanlar var sen ondan ye tuzlularla isin olmasin onlar sadece benim ona gore :D

Hih. Küstüm o zaman. Islak kek ve pasta hariç tatlı sevmem ben? yemiyorum iyi hepsini sen ye davul gibi şiş? düğüne giyecek elbise bulama??Amin Allahım çok Amin?
Yaşasın beddua?nihaha

Anladim Zaram..
Tamam Arzum sen burda olunca kaynatırız o zaman :)
ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPİNİZE KIZLAR ???❤

Allahim sen beni Arzunun beddualarindan koru Amin :)
sanada Defnem :)

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 02:45

İyi geceler Defnem

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 02:47

Kızlar sızın istedıgınız kurabiye.pasta olsun.Ben yaparım canlar.Eee survıvor nasıl gıdıyor.Ben izlemıyorum.Internette takılıyorum

Serpilim survivor nasil olacak ya bu gonulluler anlat bakalimi bile beceremiyorlar ya
Ayyy Serpilim ellerine saglik sen sadece bana yap ;) hahay amma da bencilim ;)

Benim beddualarım tutar hep? Kilo almaya hazır ol Asim:)

Valla Adını Gönüllüler koydum HilMurDamAn'ın yolu çok güzel gidiyor bence Serpilim? Hakan , Funda , Yağmur, Cumali güldürüyorlar kendilerine baya? Varsa yoksa Anıl. Günaydın demedi, tencere yıkamadı, matara attı.. bence Anıl idam edilmeli tüm bunları yapıpta yaşaması suç? Ya sabır Allahım. Birde Hakan Hilmiyle konuşurken kendini lider ilan etti aq? kaybedilecek dokunulmazlıkta oy çokluğunun onlarda olması için Birsenle Nagiyide yanlarına çekmeye çalışıyorlar? of of? birsürü saçmalık işte. Anıl hem egoist hemde özgüvensizmiş Hakan Hatipoğluna göre? ikisi bir arada nasıl olabiliyorsa artık?

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 03:11

Sızın anlatımlarınızla ızlemiş kadar oldum.Dıger sıteye 3 akşamdır 10 dk ugruyorum.Salıhamla yazışmak ıçın.Asım senı ve Zara yı sordu.Ben de ıyı oldugunuzu soyledım

DC normalde yazmıyorum.Salıham ıçın gece bakıyorum.Melegımız yıne hastanede.Salıhsm onun basında.Allah yardımcısı olsun.

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 03:18

Asim.Saliha nin sana selam var.

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 03:20

Asim ve Zaram.Saliha nin size çok selami var.Sizi çok sevdigini iletmemi istedi

Serpilim selamimi ve gecmis olsun dileklerimi iletirsin

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 03:21

Kizlar uyudunuz mu?

Beddua etme donup seni bulur zamanla

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 03:25

Tamam canim.Hemen iletiyorum.Çok uzuldum.Surekli hastanede oldugunu ve diger çocuklarini ozledigini soyledi.Saliham Melek gibi insan.Allah onu evlalarna .evlatlarni da ona bagislasin

Yok Serpilim bu saatte uyuyamam ki

Amin canim Allah yardimcisi olsun acil sifa versin

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 03:29

Orada bu saatte bir tek Saliham ve Naz var.3 gecedir bu saalerde onlara yazdim

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 03:33

iyi geceler Asim.Sabah 7 de kalkmam gerekiyor.iyi geceler arkadaslar

Iyi geceler Zaram, Serpilim, Defnem:)
Yarın erkenden görüşmek dileğiyle❤

Iyi geceler Serpilim tatli ruyalar :)
herkese iyi geceler :)

Günaydın iyi hafta sonları DHS ailesi gününüz güzel geçsin nasılsınız iysinsisdir inşallah

SERPLİM aleykum selam Salihama sevgilermi ve geçmiş olsun dileklermi iletirmsin
Serplim Salihamı bende çok özledim hangi sitede yazıyor DB da mı yoksa Resul beyin sitesinde mi bende Saliham için ara ara yazarım

Gunaydin herkese mutlu hafta sonlarj

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 14:28

Zaram ıkısındede degil.Tartışmalarin yasandıgı sıtede.Hastanede ve gecelerı sadece Naz ıle yazışıyordu.3 akşamdır ben de onlara yazıyorım

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 14:29

Akşam 12 gıbı ıletırım Zaram.Gun ıçerısınde o sıteye gırmıyorum

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 14:31

Nurdan ım ve Defnem ara ara buraya gelıyorlar.Keşke Aysel ım de yazsa.Salıham burayı bır turlu bulamadı.Ben de 12 den sonra ona Dc de yazıyorum.

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 14:31

Tunaydın Engın bey.Nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 7 Nisan 2018 14:35

Eskıyı çok özledim.Gunaydın mesajıyla sayfaların yetmedıgı gunlerı.Kardeslerımı çok özledım.Allah hepsının yolunu ve bahtını açık etsın.Bugun nedense çok duygusalim.

Günaydınlar Asim, Elam, Zaram, Serpilim, Defnem, Ayşenur, Nurdan, Begümcüm, Saliham? Ekrem abi, Engin abi Mutlu hafta sonları herkese?

Serpilim buralarda sizin kadar geçmişim yok tabi ama genel olarak tüm insanlık eski günlerini özlüyor. Anı yaşayalım eski günler kadar olmasa da bugünümüzü güzelleştirmeye bakalım. Zamanla eski dostlarınızın hepsi gelecek ben inanıyorum:)