Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı?

TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı? Survivor yeni konsepti beğenildi mi? Övgüler ve Eleştiriler Nelerdir?

[caption id="attachment_56459" align="aligncenter" width="400"]Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı


TV 8'in en fazla reyting puanına sahip programı özelliği olan Survivor haftada 5 gün sevenlerini ekranları başına topluyor. Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı sorusunun analizi sizler için yapalım. Dün akşam oynanan ödül oyununun galibi eski All Star yeni Ünlüler takımı olmuş ve İskender ödülünü kazanmıştı. Bugün Ödül oyununu kazanan takımı aynı seviyede bir yemek ödülünün beklediğini biliyoruz.

[caption id="attachment_56460" align="aligncenter" width="400"]Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Acun Ilıcalı'nın Gönüllüler takımını ayağa kaldırmak için girişimleri olduğunu düşünürsek bugün oynanacak olan Ödül Oyununun Gönüllüler takımının becerilerine hitap edeceğini düşünüyorum. Fragmanda izlediğimiz üzere başa baş bir oyun olduğu görülse de Gönüllüler Takımının bireyi Cumali faktörünün oynadığını hesaba katarak kesin bir düşünceye varamasak da şahsi düşüncem bugün ki ödülün Gönüllüler Takımına gideceği yönündedir. Survivor yarışmasının yeni konseptinin aldığı eleştiriler ve övgülere değinelim. Sosyal Medyada yeni konsept eleştirileri Acunn Medya'nın bu seneki Survivor programını eline yüzüne bulaştırdığı ve Gönüllüler takımına geçen yarışmacıların fanları tarafından (Özellikle Damla'nın fanları) arkadaşlarından ayrılması ile alakalı. sosyal medyada yapılan övgüler ise devamlı All Star'ın kazandığı Survivor'ın bu sene sıkıcı bil hal aldığı ve yeni konsept ile biraz heyacan-rekabet beklentileri ayrıca yine Gönüllüler takımına geçen yarışmacıların (Hilmi Cem ve Murat)  fanları tarafından Gönüllülerde kendilerini daha fazla oyunlarda ve adada gösterebilecekleri yönünde sevinmekteler.

[caption id="attachment_56461" align="aligncenter" width="400"]Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

[pembetext]Sizce Survivor 6 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanır?[/pembetext]

54Yorum

  1. Defne⚃⚣☩6 Nisan 2018 21:05

    Zaram❤Asim❤Serpilim
    Arzum ❤Eylülüm ❤Ayşenurum
    Hepinizi selamlıyor ve Öpüyorum ??????
    Zaram ben de sizi çok ozledim nasilsiniz?? Us güç ben yaşıyorum..
    Aslinda çok yazmak istiyorum size ama aktif degilsiniz çok az yaziyorsunuz ben de fazla yazmıyorum aktif olduğum sitede yazisiyorum???

    YanıtlaSil
  2. Defnem ben Bizim kızlarla yazarda wasappda ,wattpat da konuşdğum için buraya akşamları yazıyoruz
    Eski günlermizi o kadar çok özlüyorum ki.
    Bende iyi olmaya çalışıyorum
    Defnem Ayselim Denizim Nurdanım nasıllar Ayselim oğlunua kavuşdu mu? Ayelime sevgillermi iletirmsin

    YanıtlaSil
  3. Iyi aksamlar herkese :) :) :)
    Defnem selam canim nasilsin? :)

    YanıtlaSil
  4. Dun kaypettiler ama insallah bugun kazanirlar :)

    YanıtlaSil
  5. Defne⚃⚣☩6 Nisan 2018 22:00

    Şimdi Zaram Nurdan iyi şükür
    Deniz o kadar az yaziyor ki haftada iki yorum falan. Iyidir umarim
    Aysel oğlunu davada kazandı ama OHAL den dolayı evrak işi varmış ne alâka anlamadim hukuk okuyan biri olduğum hâlde.. o yüzden Ayselin pek tadi yok az yaziyo zaten
    Him anladim demek numaralarınız var birbirinizde. Ne güzel
    Ben de özledim eski günleri
    Dbde bi acayip olmuş. Tüm maziyi öldürmüşler
    Ustelik yorumlar çıkmıyor bile.
    Tamam iletirim Zaram
    ??
    Sana da Merhaba Asim seni sormali?

    YanıtlaSil
  6. Ben cok sukur iyiyim Defnem :) Aysel en son 1aya cocuguna kavusacagini demisdi hakkinda hayirlisi olur insallah

    YanıtlaSil
  7. Defnem evet numaralarmız var
    Aynen ya DB acayib olmuş değişmiş sadece ismi değişmemiş ara Ara yazıyordum benimde yorumlarım bazen çıkmıyordu, bende Yazmağı bırakdım .

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı akşamlar Ekrem bey Engin bey nasılsınız
    Serplim Asim Elam Arzum Ayşenur'um nasılsınız
    Survivorun yeni bölüm başladı hepinize iyi seyrler

    Ayşenur'um canım kankam kaç gündür yoksun wattpat da yoksun nerdesin bir ses ver daa. Seni merak ediyor ve özlüyorum

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı akşamlar bayanlar nasılsınız. Survivor bugün başa baş ilerliyor bakalım bugün kazanan tahmin ettiğim gibi Gönüllüler mi Ünlüler mi olacak

    YanıtlaSil
  10. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 00:35

    İyi akşamlar kızlar.Ben çok ıyıyım.Kurabıye yapıyorum

    YanıtlaSil
  11. Kolay gelsin Serpilim
    sanada iyi seyirler Zaram

    YanıtlaSil
  12. Acun bey mustafani diger takima gecirerek takimi esitlemis oldu aklinca cumaliyi gecirseydin ya

    YanıtlaSil
  13. Sizede hayirli aksamlar

    YanıtlaSil
  14. Sema nerde ya dunde yoktu

    YanıtlaSil
  15. Iyi akşamlar Defnem, Zaram, Ekrem abi?
    Bugün çok uykum vardı gece 3 saatcik uyumuştum?? şimdi erken uyuyayım dedim uykum kaçtı be? Gün içinde bayağı meşguldüm kusura bakmayın canlarım yazamadım fazla?
    Defnem valla ben çok işim yoksa aktifim buralarda ama kimse yazmayınca bende yazmıyorum bazen? Iyi geceler Allah rahatlık versin Defnem❤

    Sana da iyi seyirler Zaram❤Arzu#GülZara❤TumHiHo❤

    Elam sen iyice huy edindin bir gün yazıp iki gün kaybolmayı??? Bugün yoksun?
    ❤ElAr❤ÇiçekleriSolmasın❤

    YanıtlaSil
  16. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 00:53

    Tesekkurler Asim.Ya bu adam bi acayip.Aksam aksam kurabiye istedi.Hem tuzlu hem sekerli kutabye yaptm.Buyrun birlikte yiyelim

    YanıtlaSil
  17. Iyi aksamlar Serpilim. Kolay gelsin .Ellerine sağlık? Seni çok seviyorum❤

    YanıtlaSil
  18. Serplim kolay gelsin canım. Kurabiyeyi çok severim hemen geliyorum .canım size afiyet olsun

    YanıtlaSil
  19. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 01:04

    Tesekkurler Zaram.Dogrusu ben ben pek sevmem.Ben tatli ve tuzluyu pek sevmiyorum.Acili favorim

    YanıtlaSil
  20. Tesekkurler Serpilim afiyet olsun size bende hemen geliyorum benim de kafam dagilir :) ama tuzlulari ben bitiririm ona gore size kalmaz yani ;) :D :D

    YanıtlaSil
  21. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 01:13

    Asim sen yeter ki gel.Ben sana istedigin kadar yaparim.

    YanıtlaSil
  22. Ha hay Serpilim ben yinede fazla yemeyim yazda duyun var kiyafet bulmakda zorlanmayim ;)

    YanıtlaSil
  23. Ay bensiz olmaz Serpilim bende gelicem???
    Hiç kusura bakma Asim o tuzlulara bende talibim?? Sana bırakmayacam?? Belki Asilik yapmadan durursan bikaç tanecik paylaşabilirim seninle? O kurabiyeler BeNiM oLaCaK!

    YanıtlaSil
  24. Kizzz sana verirmiyim ben hem Serpilim bana soyledi istediyin kadar yaparim dige oyle gelipte kimse elimden alamaz hem tatli olanlar var sen ondan ye tuzlularla isin olmasin onlar sadece benim ona gore :D

    YanıtlaSil
  25. Hih. Küstüm o zaman. Islak kek ve pasta hariç tatlı sevmem ben? yemiyorum iyi hepsini sen ye davul gibi şiş? düğüne giyecek elbise bulama??Amin Allahım çok Amin?
    Yaşasın beddua?nihaha

    YanıtlaSil
  26. Anladim Zaram..
    Tamam Arzum sen burda olunca kaynatırız o zaman :)
    ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPİNİZE KIZLAR ???❤

    YanıtlaSil
  27. Allahim sen beni Arzunun beddualarindan koru Amin :)
    sanada Defnem :)

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 02:45

    İyi geceler Defnem

    YanıtlaSil
  29. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 02:47

    Kızlar sızın istedıgınız kurabiye.pasta olsun.Ben yaparım canlar.Eee survıvor nasıl gıdıyor.Ben izlemıyorum.Internette takılıyorum

    YanıtlaSil
  30. Serpilim survivor nasil olacak ya bu gonulluler anlat bakalimi bile beceremiyorlar ya
    Ayyy Serpilim ellerine saglik sen sadece bana yap ;) hahay amma da bencilim ;)

    YanıtlaSil
  31. Benim beddualarım tutar hep? Kilo almaya hazır ol Asim:)

    Valla Adını Gönüllüler koydum HilMurDamAn'ın yolu çok güzel gidiyor bence Serpilim? Hakan , Funda , Yağmur, Cumali güldürüyorlar kendilerine baya? Varsa yoksa Anıl. Günaydın demedi, tencere yıkamadı, matara attı.. bence Anıl idam edilmeli tüm bunları yapıpta yaşaması suç? Ya sabır Allahım. Birde Hakan Hilmiyle konuşurken kendini lider ilan etti aq? kaybedilecek dokunulmazlıkta oy çokluğunun onlarda olması için Birsenle Nagiyide yanlarına çekmeye çalışıyorlar? of of? birsürü saçmalık işte. Anıl hem egoist hemde özgüvensizmiş Hakan Hatipoğluna göre? ikisi bir arada nasıl olabiliyorsa artık?

    YanıtlaSil
  32. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 03:11

    Sızın anlatımlarınızla ızlemiş kadar oldum.Dıger sıteye 3 akşamdır 10 dk ugruyorum.Salıhamla yazışmak ıçın.Asım senı ve Zara yı sordu.Ben de ıyı oldugunuzu soyledım

    YanıtlaSil
  33. DC normalde yazmıyorum.Salıham ıçın gece bakıyorum.Melegımız yıne hastanede.Salıhsm onun basında.Allah yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  34. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 03:18

    Asim.Saliha nin sana selam var.

    YanıtlaSil
  35. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 03:20

    Asim ve Zaram.Saliha nin size çok selami var.Sizi çok sevdigini iletmemi istedi

    YanıtlaSil
  36. Serpilim selamimi ve gecmis olsun dileklerimi iletirsin

    YanıtlaSil
  37. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 03:21

    Kizlar uyudunuz mu?

    YanıtlaSil
  38. Beddua etme donup seni bulur zamanla

    YanıtlaSil
  39. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 03:25

    Tamam canim.Hemen iletiyorum.Çok uzuldum.Surekli hastanede oldugunu ve diger çocuklarini ozledigini soyledi.Saliham Melek gibi insan.Allah onu evlalarna .evlatlarni da ona bagislasin

    YanıtlaSil
  40. Yok Serpilim bu saatte uyuyamam ki

    YanıtlaSil
  41. Amin canim Allah yardimcisi olsun acil sifa versin

    YanıtlaSil
  42. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 03:29

    Orada bu saatte bir tek Saliham ve Naz var.3 gecedir bu saalerde onlara yazdim

    YanıtlaSil
  43. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 03:33

    iyi geceler Asim.Sabah 7 de kalkmam gerekiyor.iyi geceler arkadaslar

    YanıtlaSil
  44. Iyi geceler Zaram, Serpilim, Defnem:)
    Yarın erkenden görüşmek dileğiyle❤

    YanıtlaSil
  45. Iyi geceler Serpilim tatli ruyalar :)
    herkese iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  46. Günaydın iyi hafta sonları DHS ailesi gününüz güzel geçsin nasılsınız iysinsisdir inşallah

    SERPLİM aleykum selam Salihama sevgilermi ve geçmiş olsun dileklermi iletirmsin
    Serplim Salihamı bende çok özledim hangi sitede yazıyor DB da mı yoksa Resul beyin sitesinde mi bende Saliham için ara ara yazarım

    YanıtlaSil
  47. Gunaydin herkese mutlu hafta sonlarj

    YanıtlaSil
  48. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 14:28

    Zaram ıkısındede degil.Tartışmalarin yasandıgı sıtede.Hastanede ve gecelerı sadece Naz ıle yazışıyordu.3 akşamdır ben de onlara yazıyorım

    YanıtlaSil
  49. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 14:29

    Akşam 12 gıbı ıletırım Zaram.Gun ıçerısınde o sıteye gırmıyorum

    YanıtlaSil
  50. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 14:31

    Nurdan ım ve Defnem ara ara buraya gelıyorlar.Keşke Aysel ım de yazsa.Salıham burayı bır turlu bulamadı.Ben de 12 den sonra ona Dc de yazıyorum.

    YanıtlaSil
  51. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 14:31

    Tunaydın Engın bey.Nasılsınız?

    YanıtlaSil
  52. Arkey Madhubala7 Nisan 2018 14:35

    Eskıyı çok özledim.Gunaydın mesajıyla sayfaların yetmedıgı gunlerı.Kardeslerımı çok özledım.Allah hepsının yolunu ve bahtını açık etsın.Bugun nedense çok duygusalim.

    YanıtlaSil
  53. Günaydınlar Asim, Elam, Zaram, Serpilim, Defnem, Ayşenur, Nurdan, Begümcüm, Saliham? Ekrem abi, Engin abi Mutlu hafta sonları herkese?

    Serpilim buralarda sizin kadar geçmişim yok tabi ama genel olarak tüm insanlık eski günlerini özlüyor. Anı yaşayalım eski günler kadar olmasa da bugünümüzü güzelleştirmeye bakalım. Zamanla eski dostlarınızın hepsi gelecek ben inanıyorum:)