Survivor 9 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı

TV 8 ekranlarında yayınlanan reyting rekortmeni yarışma programı olan Survivor 9 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Ada konseyinde üç isim eleme adayı olarak çıktı elenen isim kim olacak?

[caption id="attachment_56481" align="aligncenter" width="400"]Survivor 9 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 9 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 9 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı


TV8 ekranlarının yegane programı konumunda olan Survivor 2018 senesinde geçmiş yılların keyifli seyirini izleyenlere veremesede gündem olmayı başarıyor. Gönüllüler takımının üst üste kaybettiği oyunlar ve başarısızlığın, All Star konseptini yapımcı Acunn Medya'nın değiştirmesine sebep oldu. Yeni konsept olan Ünlüler-Gönüllüler takım paylaşımında Hilmi Cem, Murat ve Damla Gönüllüler takımına güç katarlar düşüncesi ile dahil edildi. Gönüllüler takımından ise Mustafa Kemal Ünlüler takımına dahil oldu. Peki bu değişiklik hırs, azim, galibiyet getirdi mi? Elbette hayır. Gönüllüler takımına geçen oyunculardan beklenen performans alınamazken. Ünlüler takımına geçen Mustafa Kemal bu haftanın performans birincisi olacak kadar başarı sergiledi.

[caption id="attachment_56482" align="aligncenter" width="400"]Survivor 9 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı Survivor 9 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı[/caption]

 

Suvivor 2018 42 Bölümünü bitirdi. Kaybetmeyi alışkanlık haline getiren Gönüllüler takımı puan farkı açarak ilerlediği oyunlarda sevenlerini acaba bu sefer kazanacaklar mı diye beklerken oyun Ünlüler lehine dönüyor ve kaybediyorlar. Bu hafta ilk kez iki defa oynanan dokunulmazlık oyununun ikisini de Gönüllüler takımı kaybetti. İlk konseyde Cumali ve Yağmur'un adının girdiği eleme potasına ikinci konseyde ismi giren yarışmacı  "Survivor 8 Nisan Dokunulmazlık Oyunu" yazımızda söylediğimiz gibi Funda oldu. Cumali, Yağmur, Funda potasından kimin eleneceğini bu akşam ekranlara gelecek olan Survivor programında göreceğiz. Bizim kişisel kanattlerimize göre dün yazımızda da söylediğimiz gibi elenen isim Funda ALKAYIŞ olacaktır. Tabiki bu yaptığımız analizin sonucu yoksa kişisel olarak Cumali'nin elenmesini temenni ediyorum.

[caption id="attachment_56485" align="aligncenter" width="400"]Survivor 9 Nisan 2018 Kim elendi Survivor 9 Nisan 2018 Kim elendi[/caption]

105Yorum

  1. Iyi gunler hepinize nasilsiniz iyisinizdir insallah
    Bu aksam insallah cumali gider oyunuda gonulluler kazanir

    YanıtlaSil
  2. İyi günler biriciğim iyi olmaya çalışıyorum sen nasılsın :))

    Acun Gönüllüler sürekli oyun kayb ediyor diye konsepti değişdi ama yine kazanamıyorlar ...Mustafa kemal yerine Cumaliyi ünlülere geçirseydi büyük ihtimale kazanyor olurlardı

    YanıtlaSil
  3. Bence bugün Cumali gitmez
    kızlardan biri Yağmur elenir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. İyi Günler Arzu, Asi, Zara, Defne, Serpil, Ela .....
    Yazımda söylediğim gibi analiz sonucu Funda gider. Yağmur veya Funda ikisininde gitmesi pek etkilemez. Cumali gitseydi o zaman pozitif olarak bir etki yapardı. Hakan'da biraz kendi gelirdi ama vir vir konuşur kameralara gider yapıp, adamların karşısında süt dökmüş kedi olurdu. Ben merak ediyorum Cumali elenince hakan nasıl yakacak oraları?

    YanıtlaSil
  5. Tesekkurler Ekrem bey
    Iyidir Zaram
    Cumali gitmezse funda gider yagmurun gideceyini hic dusunmuyorum

    YanıtlaSil
  6. Bence Hepsinden önce patetes kafa Hakan gitmeli Adanın huzurnu bozuyor. O kadar panoramada yorumculuk yapmış yine hiç bir şey öğrenememiş yene entriga yine tilklik sonu yok bunun bu takım ne çekiyorsa sebebi sensin organize işler müdürü Hakan

    YanıtlaSil
  7. Ekrem bey Sizede iyi güneler nasılsınız :))

    Gerçekden Cumali ve Hakan gitmedği sürece gönüllüler takımından bir halt olmaz

    YanıtlaSil
  8. Iyi günler Ekrem abi:)
    Cumali gidecek ben inanıyorum? inanmak istiyorum. Lütfen o gitsin Allahım? Hakan... yorumsuz vaka. Cümle kurmaya değmez? tam gaz devam etsin böyle?
    Anılın yerine biz çıldırıyoruz burada Allah çocuğa peygamber sabrı vermiş? Gayet profesyonel bir şekilde şampiyonluğa yürüyor✌

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 00:48

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    EKREM BEY NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    BEN YAĞMUR GİDER GİBİ GÖZÜKÜYOR

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı akşamlar Elam kankam
    iyi olmaya çalışıyorum SBA izliyorum
    Sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorsun

    YanıtlaSil
  11. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:11

    HAYIRLI AKŞAMLAR ZARAM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL AŞKIM
    İYİ SEYİRLER BENDE SURVAVUR İZLİYORUM
    GÖNÜLLÜLER KAZANACAK
    ŞAKA GİBİ ÜNLÜLER 6, GÖNÜLLÜLER 1 BİRDEN BİRE SAYI ALMAYA BAŞLADI
    ELZA? SENİ ÇOK SEVİYORUM
    KALBİMİN GÜLÜ ?

    YanıtlaSil
  12. ??Selam hanımefendi??

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:16

    SELAM ZUZUM?? NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ÇİÇEGİM SEN BANA KIRGINMIZIN HANIMEFENDİ DEDİN DERT ORTAGIM
    ORTAK ?
    ?????????

    YanıtlaSil
  14. Elam kankam iyi olmana sevindim
    Hmm demek gönüllüler kazanacak
    Kazansınlar elenecek arkadaşlarna parti olsun

    YanıtlaSil
  15. Çok şükür iyim Elam?Sen nasılsın? Hesap ver banağğ kaybolup kaybolup nereye gidiyorsun??
    Yok ya kırgın değilim. Alt tarafı ismimi yazmadın? kırilacak ne var bunda?

    YanıtlaSil
  16. Yağmur'un şortu çok komik gözüküyor dimi kızlar

    YanıtlaSil
  17. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:26

    ZARAM KANKAM ÜNLÜLER YAKALADI ADEM VE ADEM KAZANIRSA KAHVALTI ÖDÜLÜ ONLARIN OLACAK ???

    YanıtlaSil
  18. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:29

    ZARAM ÜNLÜLER KAZANDI ????
    AYNEN CANIM KOMİK

    YanıtlaSil
  19. Elam kim kazandı?

    YanıtlaSil
  20. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:34

    ZUZUM İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL HAMD OLSUN İYİYİM DERT ORTAGIM
    SÖYLERİM ÇİÇEGİM DÜZENLEMEM GEREKEN DOSYALAR VARDI ONLARI HALLETTİM FARKİTMEDEN ABUR CUBUR AÇ KARNINA YEDİM MİGDEMİ KÖTÜ YAPTIM İLAÇ İÇTİM ALLAHA ŞÜKÜR ŞİMDİ İYİYİM
    BİLİYORUM SEN BANA KIRILMASIN ZUZUM ???
    ORTAK ??????
    ????ELAR ????

    YanıtlaSil
  21. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:35

    ÜNLÜLER KAZANDI EN SON SAYIYI ADEM ÜMİT ALDI
    OOOO GÜZEL KAHVALTI KEYFİ YAPIYORLAR
    KANKAM AŞKIM BİRTANEM

    YanıtlaSil
  22. Yarıştığı dönem hiç sevmediğim Bozok'a olan sevgim her geçen gün daha da artmaktaydı? PATATESSS?? Semihe bile hep ismiyle hitap etmiş bana bile Patates dedirttin yahu Hakan? Bencilliğin yüzünden Anılla Muratı çıkarmadın kendini öne attın kına yak şimdi kaybettiniz? Sonrada Anıl bencil, Anıl egoist , Anıl şöyle , Anıl böyle? Patates işte patetesss???

    YanıtlaSil
  23. Ünlülere afyet olsun
    Helal ne Adem böyle devam
    Elam iyi geceler
    Herkese iyi geceler Allah rahatlık versin

    YanıtlaSil
  24. Hep iyi ol Zuzumm❤❤❤ him ben mide rahatsızlığı hiç yaşamadım galiba. Zaten midemi hissetmiyorum son dönemlerde. Neyse. Elam aslında kırılmak değilde trip atıyordum da? Tribimde bitti şimdi❤ Seni çok çok seviyorum ortak❤

    YanıtlaSil
  25. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:49

    AYNEN ZUZUM ??? MURAT HİLMİ ANIL BU AKŞAM İYİDİ MAŞALLAH HAKAN KENDİNİ ÖNE ATMADAN DURMADI
    BEN SENİN GÜZEL TİRİBİNİ YERİM NEŞE KAYNAGIM ZUZUM
    NİYE TİRİBİN BİTTİ ??
    SENİ GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUM ORTAK ❤️❤️❤️❤️????❤️❤️❤️????
    ŞİMDİ Kİ OYUN ÇOK ZOR BAKALIM KİM KAZANACAK
    ELAR

    YanıtlaSil
  26. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:50

    ZUZUM BEN SENİİİİİİİİİİİİİİİ
    DAHA DAHA ÇOK ÇOK ÇOK
    SEVİYORUMMMMMM
    DERT ORTAGIM KALBİ GÜZEL ARZUM ÇİÇEGİM BU KALPLER ÇİÇEKLER SENİN İÇİN
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ??????ZUZUM
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ?????????ÇİÇEGİM

    YanıtlaSil
  27. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:51

    KANKAM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ZARAM ??? AŞKIM

    YanıtlaSil
  28. Bitmesinmi tribim Ela Hanımcım? isterseniz devam edebilirim?

    YanıtlaSil
  29. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:52

    SERPİLİM .. ASİM
    NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR

    YanıtlaSil
  30. BEN SEN HER HALİNİ ÇOK SEVİYORUM zu

    YanıtlaSil
  31. Trip atmaya kıyamadım? o yüzden bitirdim tribimi Elam❤ daha çok sevme şeysine hiç girmeyek? eşit seviyoruz diyelim Dert ortağım❤❤
    Kalbim çokta temiz olmasa da güzeldir inşallah Elam?

    YanıtlaSil
  32. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:55

    BENDEN HABERSİZ GİDDİ MESAJIM ANOMİN BENİM
    ZUZUM BEN SENİN HER HALİNİ SEVİYORUM ORTAK

    YanıtlaSil
  33. Serpilim bugün hiç yazmadı Elam. Dünde davete katıldığı için yorgundu akşam yazmiştı sadece??

    YanıtlaSil
  34. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:57

    ZUZUM BANA KIYAMAZ EŞİT SEVİYORUZ BEN DAHA ÇOK ???
    BENİM İÇİN KALBİ GÖNLÜ ÇOK GÜZEL BİRİ OLDUGUNU HİSSEDİYORUM ZUZUM
    ÇİÇEGİM GÜZEL ORTAGIM

    YanıtlaSil
  35. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 01:58

    CEVAP YAZDIGIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM NARİN ÇİÇEGİM ZUZUM ????

    YanıtlaSil
  36. Bende senin her halini çok çok seviyorum Elam?
    Off Eylülümü özledim??

    YanıtlaSil
  37. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 02:06

    ZUZUM? İNŞALLAH YAZAR CANIM DERT ORTAGIM ÖZELDEN KONUŞMIYORMUSUNUZ
    EYLÜL ADAYLA

    YanıtlaSil
  38. Yok ya LYS 'e çalışabilmek için gitti o. Arada buraya baktığından eminim. Hatta o gelince ben ölümlerden ölüm beğeneyim:/ büyük trip atacak her seni seviyorum dediğim kişi için . Özelden konuşabilsek niye özleyeyim ki?? 3 ay oldu konuşmayalı?

    YanıtlaSil
  39. Elam yeni şarkımız✔ Ilyas Yalçıntaş- Kalbindeyim✔
    Asla vazgeçme
    Darılsan da gitme
    Kalp bu adamı dağıtır
    Darılsan da vazgeçme
    Su ol çiçek ol
    Önce sarar sonra ol
    Karış yağmura bir damla doy
    İçime içime içime
    Susuyorsam bir bildiğim var bildiğim
    Her yağmur damlasında kederdeyim
    Gittiğin yollar çok uzak değil ki bana
    Sen orda ben burda kalbindeyim
    ❤ElAr

    YanıtlaSil
  40. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 02:14

    ZUZUM İNŞALLAH ARADA YAZAR SENİN İÇİN
    SİZ ÖNCEDEN YAZAR OKURDA ARKADAŞ OLDUNUZ DEYİLMİ ORTAK ??

    YanıtlaSil
  41. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 02:18

    ARZUM BEYENDİM GÜZEL ŞARKI ZUZUM ???
    DERT ORTAGIM SENDE BENİM KALBİMİN İÇİNDESİN???
    ELAR ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  42. Iyidir Elam sayfa acilmiyordu yani gec aciliyor ondan sabrim catmadi beklemeye sende iyisindir insallah

    YanıtlaSil
  43. Evet Elam orada sonsuz dost❤kardeş olduk:) Aslında Eylül ayından beri yok normalde ama eskiden her haftasonu sadece benimle konuşup çıkardı. Ondan önceleri de fake hesaplar açardı bir günlüğüne konuşurduk yine giderdi. Bişey olduğunda ilk ona anlatırdım. O gittikten sonra anlatacak o kadar çok şeyim birikti ki. Hayatımda bir şeyler değişirse (ki değişmek üzere) ve bunu Eylül herkesten sonra ögrenirse çok üzüleceğim. Ilk öğrenmesi gerekenlerden biri o. Zamanında Eylülü özlerken Eylül diye diye herkesi bıktırdım. Eylül dediğim an trip yiyorum artık aq?? Hayat çok zor kime yetişeyim ben. Eylül adayı , Mihribanı özlemekten geber ama ikisene de bir şey yazama. Diğeri görüp kıskanır da geç gelir diye? Birine profil koyduğunda hep "Çok mutluyum sanıp üzülmezler inşallah" diye koy? Diğer taraftan Kainat 15 tatilde gelecem deyip niye gelmedi diye düşün? hiç mi gelmeyecek acaba ? Db de yazmıyorum diye onu unuttum mu sanıyordur??? Bir sürü sorularla başa çık?

    YanıtlaSil
  44. Sende Kalbimdesin❤

    YanıtlaSil
  45. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 02:41

    ASİM HOŞ GELDİN BENDEDE ARADA OLUYOR İYİ OLMANA SEVİNDİM İYİYİM CANIM
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR CANIM ???
    ...


    ZUZUM ANLIYORUM SENİ İNSAN EN YAKIN HİSSETTİGİ ARKADAŞINA ANLATIRIM DERDİNİ SIKINTINI ARZUM
    ???

    YanıtlaSil
  46. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 02:46

    ÜNLÜLER YİNE KAZANDI MAŞALLAH NAZAR DEĞMESİN
    ???

    YanıtlaSil
  47. Neyse Elam. Dost açısından çok şanslıyım. Kimsenin kolay kolay sahip olamayacağı dostlarım var. Ve Binlerce kez şükürler olsun hiç kazık yemedim. Eski dostlarımla bile hala doğum günlerimizde kimsenin anlamayacağı sadece birbirimizin anlayacağı bir söz yazarız. Konuşmasakta dostluğumuz ölene kadar devam eder. O yüzden iyi ki hayat beni hep iyi insanlarla karşılaştırdı diyorum❤ Her konu da koşulsuz bana güvenen , böylesine güzel seven dostlarım olduğu için dünyanın en şanslı insanıyım?iyi ki varlar. Iyi ki varsınız Elam❤

    YanıtlaSil
  48. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 03:02

    SENDE İYİ Kİ VARSIN ZUZUM?? İYİ Kİ HAYATIMDASIN
    ARZUM ???
    DERT ORTAGIM BİRİKTİRME İÇİNDE KONUŞ RAHATLA ?????????❤️

    YanıtlaSil
  49. Haha ben istesem de biriktiremem Elam❤❤ çok rahatladım sayende gerçekten çok teşekkür ederim dinlediğim için dert ortağım

    YanıtlaSil
  50. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 03:13

    ZUZUM ?? BAZEN BENDE DOLARIM BİRİLERİNE ANLATAMAGIM ZAMAN ÇOK DÜŞÜNÜRÜM GÖKYÜZÜNE BAKARIM YILDIZLARI PARLAMASI İÇİMİ RAHATLATIR KENDİ KENDİME DÜŞÜNÜR HERŞEYİ HALLEDERİM KAFAMDA
    İNŞALLAH NE SIKINTIN VARSA HALLEDERSİN EN KISA ZAMANDA DERT ORTAGIM ELAR
    ?????❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️??????

    YanıtlaSil
  51. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 03:14

    ZUZUM BEN SENİ HER ZAMAN DİNLERİM DERT ORTAGIM
    BİLİYORSUN SENİ NE KADAR ÇOK SEVGİMİ SABAHA KADAR DİNLERİM SENİ ORTAK
    ELAR ❤️❤️❤️????

    YanıtlaSil
  52. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 03:20

    FUNDA ELENDİ
    FUNDA YAĞMUR DAN DAHA İYİDİ ŞAŞIRDIM

    YanıtlaSil
  53. Bi sıkıntım yok zaten Zuzum. Bitek özlem var bolca?
    Biliyorum Elam sabaha kadar bile dinlersin sen beni. Bende seni çoook seviyorum❤

    YanıtlaSil
  54. Anıl yazan o 8 kişiden kaldı 3?? Yağmurda haftaya elenecek. Sobraki haftada inşallah Cumali ve ya Patatesi haşlarız ?

    YanıtlaSil
  55. Onları survivorda görmekten rahatsız değilim. Anıla karşı söylemleriyle daha da hırslandırıyorlar bizi o yüzden memnunum onların bu rezil hallerinden. Ama dışarı çıkıp Anılı kötülemek için boşa kürek çektiklerini de görsünler istiyorum? Panoramada zaten Ihsan Tarkan ve Hakan Ural sağolsunlar Anılı yedirtmiyorlar? Topu birden panoramada Anılı kötülesinler anında cevabı yapıştırır Hakan Ural ve Ihsan Tarkan?

    YanıtlaSil
  56. Ohaa Cumali Ünlüler yolunda?????? Yuppina??? Birazda siz katlanın ünlüler?
    Yalnız Hakan Adayı yine yakarmı acaba Cumali Ünlülere geçerse??

    YanıtlaSil
  57. Gonullulere pes yani cumali diyer takima gonderin neder ya

    YanıtlaSil
  58. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 03:38

    ZUZUM NAGİHANIN KARARINI DUYDUNMU
    BENİM GÖZÜMDE DE CUMALİ KÖTÜ AMA BAŞLADIGI GÜNDEN BERİ O TAKIMDA BU TAKIMA BU TAKIMDAN GİDSİN NASIL BÖYLE CÜMLE KURAR
    İNSAN ARKADAŞINA SAHİP ÇIKAR BU SIRTINDA VURDU BİDE SEN SONRADAN GELDİN
    İNSAN OGLU KENDİ HATASINI GÖRMEZ KARŞIDAKİ ARKADAŞINI HATASINI GÖRÜR NAGİHANIN YAPTIGIDA O
    ARKADAŞIM SEN HER ÇIKTIGIN OYUNU ALIYORMUSUN 3 TE 3 YAPIYORMUSUN KENDİNE BİR SOR
    DERT ORTAGIM ELAR ???

    YanıtlaSil
  59. Cumalini sevmem ama izlerken uzuldum adama

    YanıtlaSil
  60. Boyle yapmamaliydilar cumali oynadimi hayir ve oyun kazandilarmi hayir eeee sorun sizde o zaman

    YanıtlaSil
  61. Her sezon kotu yarismaci olup bu ilk degil

    YanıtlaSil
  62. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 03:50

    BÖYLE YAPMALARI HİÇ GÜZEL DEĞİL HİÇ YAKIŞTIRAMADIM GÖNÜLLÜLERE

    YanıtlaSil
  63. Elam Nagihan bu. Dobralıkla patavatsızlık arasında gidip gelen kadın? Anılın bir parmağının olduğunu sanmıyorum benim bildiğim Anıl diğerleri gönderelim diye konuşmuşsa bile Cumalinin ona yaptıklarına rağmen bencede gönderelim demez susar konuya dahil bile olmaz. O yüzden takmıyorum bunu ben . Ayıpsa ses çıkartmayan Hakanın ayıbı, o kararı alanların ayıbı. Ve galiba Cumali ve Hakanda bu talebe pek şaşırmamışlar? Biz daha konseyin başındayız diyologlarını okuyorum twitterdan.
    Cumalinin mağdur edebiyatı yapması gerekirken hiç bisey dememesi ilginç ke za Hakanında sus pus oturup ağlaması ilginç. Bu kararı alanların içinde Yağmurunda olduğunu düşünüyorum ben. Yoksa Cumali yine Anıla sallardı sen yaptın diye. Öyle bir suçlama olmadığına göre Anılın bişey yapmadığını biliyorlar demekki. Ve Hakanında bu karardan haberi mutlaka vardır bence aynen Cumali gitsin demese. Takımın düşüncesini duymuştur kesin? Alan memnun veren memnun biz ne yapalım Elam?
    Nagihanın Cumaliye öyle demesi ayıp oldu gerçekten ama daha çözemediğimiz bir sey var bu olayda. Hakan ve Cumalinin tavırları hiç olağan değil

    YanıtlaSil
  64. Cumaliye yaradı bu olay. Mağdur oldu ve yazık Cumaliye diyor herkes şu anda.
    En çok hatalı Hakan burada. Takım falan değil. Hakan "hayır!" Demeliydi konseyde ama demedi. Hiç yakıştıramadım Patatese?

    YanıtlaSil
  65. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 04:01

    ZUZUM ❤️ BENDE ŞAŞIRDIM HAKAN KURNAZ BİRİ ANLAMIŞTIR BOZUNTUYA VERMEDİ
    CUMALİ YE ACIDIM KÖTÜ BİR DUYGU ÜNLÜLER TARAFINA GİDDİGİ ZAMAN ORDA OYUN KAYBETSE EN GÜZEL LAF BAŞLADIGIN TAKIM SENİ İSTEMEMİŞ BİZ NİYE İSTEYELİM DER ÇOK KÖTÜ BİR HİS
    HAKAN CUMALİ KONUŞTUGU ZAMAN NAGİHAN GURUBU TOPLAYIP KONUŞMA YAPMIŞ
    DÖN KENDİNE BAK BAŞKASININ HATASINA BAKMA
    ELAR ?

    YanıtlaSil
  66. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 04:02

    ASİM AYNEN CANIM HER SENE KÖTÜ YARIŞMACI ÇIKIYOR BU SENEDE CUMALİ

    YanıtlaSil
  67. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️10 Nisan 2018 04:04

    ZUZUM BENDE CUMALİ YE ÜZÜLDÜM ŞAHSEN
    HAKAN NASIL AGZINI AÇIP BİR KELİME ETMEDİ İŞİNE GELMEMİŞ

    YanıtlaSil
  68. Yani olay Nagihandan çıkmış öylemi Elam? Anıla patlamasında kime patlarsa patlasın kabak? Cumali niye ezdirtti kendini? Adam kendine ezilmeyi yakıştırıyorsa bende acımam Cumaliye. Haklı haksıza bakmaksızin Mağdurun tutulmasından nefret ediyorum. Anıla yalmak istediği Cumalinin kendi başına geldi .
    La case de papel'deki gibi mağdur olan hırsız bile olsa halk hırsızı tutuyor?

    YanıtlaSil
  69. Hakanin sessiz kalmasina bende sasirdim oysa soylenecek soz cok

    YanıtlaSil
  70. Tünaydınlar Elam, Zaram, Serpilim , Defnem, Ekrem abi:) mutlu günler?

    YanıtlaSil
  71. İyi günler Arzum

    Herkese iyi günler nasılsınız

    YanıtlaSil
  72. Zaram?Asim❤Serpilim
    Arzum❤Ayşenurum ❣Eylülüm
    HAYIRLI GÜNLER HEPİNİZE..
    Öpüyorum sizleri ??

    YanıtlaSil
  73. Hepinize iyi gunler :) nasilsiniz?
    Defnem hayirli gunler canim nasilsin? :)
    Serpilim neredesin ya

    YanıtlaSil
  74. Asim biriciğim senmisin kendi ismini mi kullanmaya karar verdin??

    Ayşenurum Serplim nerdesniz ya bir ses verin da

    YanıtlaSil
  75. Hayırlı günler canım nasılsın ne var ne yok dün SBA yı izledin mi? öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  76. Merhabalar kızlar
    Serpilim bende seni çok seviyorum hep iyi ol sen?
    Defnem olabilir görmemisindir seninde iyi olmana sevindim iş güç Allah kolaylık versin ozmn sana bende iyi sayilırım işte
    Dun yarışmayı izledim ünlüler galibiyetlere devam ediyor
    Ve gönülerin acunun dedi gibi bir takım olmaları gerekiyor hım arada bir izlesemde hep ❤Ademciyim❤
    İyi akşamlar sizlere

    YanıtlaSil
  77. Evet ZARAM benim Asilikten cikayim biraz dedim sonra tekrar donerim ;) :D
    EYLULUM Iyi aksamlar bitanem gonulluler takim olamaz temelleri kotu kuruldu canim :) artik guluyorum onlara 9 yapib oyunu veriyorlar bunlara ne deyim ki

    YanıtlaSil
  78. Iyi akşamlar Defnem? Nasılsın?

    YanıtlaSil
  79. Asim teşekkür ederim sizler nasılsınız canlar???
    ???
    Zaram SBA izlemedim iyice çizgi film gibi.. Vildanin çocuğu Ferhattanmis. Aslının yeğeni şizofreni. Kusucam inan..
    Ben Yasak Elmaya dadandım Zaram???? :)
    Sen izliyon mu

    YanıtlaSil
  80. Sağol Arzum?sen nasılsın canım

    YanıtlaSil
  81. Acun iyice sıva, Batır iyice Survivoru. Çocuk oyuncağı yap? dünkü saçmalığın Acun medyanın kurgusu olduğuna inananlardanım bende?

    YanıtlaSil
  82. İyi akşamlar Eylülüm
    pırlantam gönüllülerden hakan gitmediği sürece bir halt olmaz şimdiye kadar görüb göre bileceğim en kötü gönüllüler takımı gecen sene Ogeday nerdeyse takımı tek başına oyunlar kazandırıyordu.
    Pırlantam inşallah Adem şampiyon olur :))
    DEFNEM ben biraz izledim Vildan kuzeni Ferhatla birlikde olmuş evet çocuğun babası Ferhatmış Aslıda hiç gurur yok nasıl katlanma biliyor bu rezalete. :) yasak elmayı izlemiyorum nasıl dizi güzel mi? Konusu ne
    Defnem masum değiliz diye bir dizi başlayacak kitabnı okumuşdum tafsiye ederim

    YanıtlaSil
  83. İyi Yapmışsın . Biriciğim

    YanıtlaSil
  84. Teşekkür ederim Defnem bende iyim? Kardeşimin doğum günü bugün tüm gün kek salata falan yaptım. Şimdi bitti herşey?odama kapandım uzanıyorum tek başıma? sinirimi bozdular da?

    YanıtlaSil
  85. Zaram Masum değiliz başladı bile. Geçen Cumartesi ikinci bölümü yayınlandı. Reytingi ilk bölümde zaten kötü başlamıştı ikinci bölümde de iç açıcı değildi durumu. Final yakındır o dizi için? Insanlık suçu nu izleyin. Sekomun dizisi? Ben izlemiyorum ama siz izleyin kızlar? şu çok güzel diyebileceğim dizi yok abi ya? S.A.K var bitek o da ilk bölümlerinin tadında değil. Ha birde Fazilet hanım ve kızları çook muhteşem?

    YanıtlaSil
  86. Arzum ya Fazilet hanım ve kızlarnı bende severek izliyordum en sevdiğim çift Hazal sinan çiftiydi. Fakat Hazan Sinanın abisi Yağıza göz koydu yağızda absnin nişanlısna göz koydu rezillik ğrenc ya izlemeyi bırakdım.
    Arzum seko kim survivordaki Serkay mı?

    YanıtlaSil
  87. Arzum sana yorum yazdım aşağıya gitti

    YanıtlaSil
  88. Bende aksine YağHazcıyım Zaram? neyse
    Evet Survivordaki Serkayın dizisi ay yüzlüm?? reytingi fena değildi biraz daha şansı var o dizinin?

    YanıtlaSil
  89. Zaram Tutkulu aşkları ve entrikalari anlatiyor. Onur Tuna döktürüyor gayet beğeniyorum heycan hep dorukta :) Sbanin ise Cenaze namazını kıldım ???
    Masum Değiliz ilk bölüme baktım fenalik gecirdim. Uraz için bile katlanamadim ki çok severim kendisini. Sadece Baba Candirda iyi tutturuş yapti..
    ???
    ARZUM kardeşinin doğum günü kutlu olsun?? Rabbim hayırlı bi ömür ihsan eylesin..

    YanıtlaSil
  90. Defnem o zaman Yaksak elmayı bende izleyecem sen beğendiysen bende muhakkak beğenirim

    YanıtlaSil
  91. Defnem cumartesi mi oluyor
    Saat kaçda?

    YanıtlaSil
  92. Teşekkürler Defnem

    YanıtlaSil
  93. Ekrem BEY Engin bey benim. Hesabıma noldu?

    YanıtlaSil
  94. Engin abi bişeyler deniyordur Zaram. Düzelir yakında?

    YanıtlaSil
  95. Zaram Yasak elma SBA gibi pazartesi 20.00 da başlıyor..
    HAYIRLI GECELER KIZLAR ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPİNİZE KIZLAR ❣❣❤❤

    YanıtlaSil
  96. Defnem İyi geceler Allah rahatlık versin
    Cümleten iyi geceler tatlı rüyalar
    Allah ömür verirse. Yarın görüşürüz

    YanıtlaSil
  97. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Nisan 2018 00:38

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ı

    ...
    ZARAM KANKAM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR AŞKIM
    ...
    ASİM .. SERPİLİM
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...
    EYLÜLÜM TOPRAGIM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    ...
    ZUZUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK
    KARDEŞİNİN DOGUM GÜNÜ KUTLU OLSUN NİCE MUTLU SENELERE??????

    YanıtlaSil
  98. Elam iyi akşamlar teşekkür ederim kalbimin mersin ayağı❤

    YanıtlaSil
  99. Bu arada çok iyim zuzum seni sormalı? Yorgunmusun?

    YanıtlaSil
  100. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Nisan 2018 01:14

    ARZUM ÇİÇEGİM SENİN İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜL BAHÇEM
    YORGUN DEYİLİM AMA GÖZLERİM SIZLIYOR DERT ORTAGIM ELAR ???❤️?
    ????

    YanıtlaSil
  101. Arkadaşlar iyi akşamlar. Sitemizde bakım çalışması yapılıyor kusura bakmayın. Cumali'nin karşı takıma geçme durumuda olmadi bilginiz olsun. Cumali Gönüllüler de devam

    YanıtlaSil
  102. EKREM BEY HAYIRLI AKŞAMLAR NE KUSURU BANA BUGÜN ARKADAŞIM SÖYLEDİ ACUN KENDİ SAYFASINDA AÇIKLAMA YAPMIŞ GİDMEYECEGİNİ
    AMA ACUN BEY ANİ DEGİŞİKLİK YAPABİLİR
    GİDMEZ DERİZ GİDER

    YanıtlaSil
  103. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Nisan 2018 01:44

    İSMİMİ YAZMADAN GİDDİ

    YanıtlaSil
  104. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️11 Nisan 2018 02:17

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR KIZLAR
    BU AKŞAM KİMSE YOK

    ZUZUM SENDE GELDİN SELAM VERİP GİDDİN ORTAK

    YanıtlaSil
  105. Günaydın herkese? Elam biraz yorgundum dün erken uyumak istedim. O yüzden yoktum ben gece?

    YanıtlaSil