1 Mayıs 2018 Salı

Survivor 01 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazandı

Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu Kim Kazandi? Tv8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor bütün heyecanı ile devam ediyor.

[caption id="attachment_57091" align="aligncenter" width="800"]Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu[/caption]

TV8 ekranlarında yayınlanan reyting rekortmeni yapım Survivor 2018'de yeni bir haftaya başlandı. Dün akşam eleme konseyi sonucu potaya giren 5 adaydan Yiğit elenen isim oldu.  Her ne kadar Ünlüler takımında performansı iliştirilen bir yarışmacı olsa da Son bir haftadır Yiğit oyunlarda kendini göstermeye başlamıştı.  Ünlüler takımında, Yiğit'in elenmesi den sonra üç erkek yarışmacı kaldı.

Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu


Survivor 2018'de bu akşam yeni bir Ödül oyununu ekranlara gelecek.  Yeni bölüm fragmanınında gördüğünüz üzere parkur yine su kaydıraklarının olduğu ve bol engellerin olduğu bir parkur. Acunmedya Survivor 2018'de oyunlarda su kaydıraklarını kullanmayı sevmişeye benziyor.

[caption id="attachment_57092" align="aligncenter" width="800"]Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu[/caption]

Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu Kim Kazanacak


Survivor 01 Mayis 2018 Odul Oyunu'nu Gönüllüler Takımı yarışmacılarının kazanacağını düşünüyorum. Genellikle havuz oyunlarında Gönüllüler Takımı yarışmacıları daha becerikli ve hızlılar.

45 Comments

Arkey Madhubala delete 1 Mayıs 2018 16:06

Tunaydın dızı haber aılesı.Nasılsınız?
Yıgıt ın elenmesıne çok uzuldum.ama hakkında hayırlısı olsun.Iyı bır ınsan ve ıyı yerlere gelecegine ınanıyorum

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Mayıs 2018 18:14

İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
NERDESİN ???

..
SERPİLİM ORKİDEM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

Arkey Madhubala delete 1 Mayıs 2018 18:22

Ben çok ıyıyım Elam.Evdeyım.Fılm ızlıyorum.Kıtap okuyorum.Can sıkıntısından ne yapacagımı şaşırdım.Sen neler yapıyorsun

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Mayıs 2018 18:48

SERPİLİM ORKİDEM BENDE EVDEYİM CANIM SIKILIYOR KIZLARDA YOK
İYİ OKUMALAR BİRTANEM
BENDE TABLETTE ESKİ FOTOLARI DÜZENLİYORUM

Elam canım kankam çok. Şükür iyiyim Allah bugünmü aratmasın
Sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorun:))
ZAEL SENİ. Seviyorum

Serplim canım. Hamd olsun sen
Nasılsın canım iyimsin iyi seyirler

Asim biriciğim yazara hala giremiyorumsun?

Bugün ödül oyunu mu var
Ben sadce sembol oyunu var diye biliyordum. .
İnşallah Sembol oyununu Adem kazanır Alilesiyle görüşür.

Ekrem bey Yiğitin elenmesinden sonra ünlüler takımında 3, değil 4. Erkek yarışmacı kaldı. Turabi. Oyunlar da oynamıyor
bencte otutrmuyor diye unuttnuz mu

Arkey Madhubala delete 1 Mayıs 2018 19:48

Zaram çok ıyıyım canım.Tesekkur ederım.Sen nasılsın?Kuçuk prensım.enıştem.Zınet ım nasıllar?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Mayıs 2018 21:25

ZARAM CANIM KANKAM İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL AŞKIM BUGÜN EVDEYİM ANNEM YEMEKTEYİZİ İZLİYORUM BENDE İZLİYORUM ONUR BEY ÇOK MUTAVAZI BİRİ
DIŞ SES SURVAVURDA YARIŞMACILAR KATILSA DEDİLER ONUR BEY
TURABİ .. HAKAN .. ADEM .. SABRİYE .. NAGİHAN
OLSA NE GÜZEL OLUR DEDİ BENDE AYNEN ÖYLE EN KOMİK SABRİYE OLURDU
PAŞAM NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR BENİM YERİME KOCAMAN ÖP
ENİŞTE NASIL İYİMİ
ELZA SENİ ÇOK AŞKIM ?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 1 Mayıs 2018 21:27

ZUZUM BİRTANEM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR BUGÜN BEN VARIM SEN YOKSUN ORTAK NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR PIRLANTAM
SENİ ÇOK SEVİYORUM ELAR ?
...
ASİM HAYATIM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR BUGÜN SİZLERLE BOL BOL SOHBET EDERDİK AMA YOKSUN SENİ SEVİYORUM ASİM ?

Serplim iyi olmana çok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol canım
Bende oğluşumda çok şükür iyiyiz oğluşumla oynuyoruz
Zinetde bin şükür iyi herşey yolunda
Size Selamı var

Elam canım kankam hep iyi ol iyi seyrler bende panoramayı izliyorum Kemal abinin yorumlarna bayılıyorum.yiğenin de Enişten de çok şükür iyiler tamam canım öperim kankam Arzunun neti bitmişdi

Elam bende seni seviyorum canim bana nese yazmissin ama benim telde gorunmuyor sohbet ederdik ve beni sevdiyin yazisi gorunuyor sadece nasilsin bitanem iyimisin?
Serpilim nasilsin canim iyimisin
Kizlar artik sitede emoji koyulan yazilari okuyamiyorum yani benim telde gorunmuyor eger bana bi sey yazsaniz cevap vermesem gorunmuyor o yuzden yani asi havalarda artik bizi umursamiyor falan dusunmeyin;) sizi cok seviyorum

Şu sıralar oyunlarda olmayacağı için onu saymadım

Herkese gunaydinlar ama galiba yazmama karari aldiniz kimse yok neyse gununuz aydin neseniz bol olsun calisanlarada kolay gelsin iyi isler bol kazanclar

Asim Biriciğim sanda günaydın teşekkür ederim nasılsın canım iyimsin napıyorsun

Herkese günaydın Nasılsınız

Iyiyim gul bahcem evleri topladim tv izliyom sen nasilsin ne yapiyorsun

Biriciğim iyi olmana sevindim hep iyi ol canım iyi seyrler bende çok şükür iyiyim İşdeyim canım dün anlat bakalımı izledin mi ?gülmekten çenem ağrıdı ya. Hele Murat anlatırken gülmekten ölecektim nerdeyse .
canım bugün survivor varmı

Sende hep iyi ol Zaram:) ya ben dun hic izleyemedim bile ayak uste uyuyordum resmen yasayan olu misali sonrada gece uyuyamadim ki biliyorsun zaten deli gibi sana yaziyordum sen yokken seninle konusuyordum sen coktan ruyalara dalmisdin bile:) evet bende murat anlatmaga calisirken guluyorum bide hilminin anlamaya calismasida baya komik oluyor ozellikle durusu sanki kosmaga hazirlaniyor gibi:) ama en komik ikili gecen seneki adem ile sabriye idi ne gulerdim onlar anlatirken ya

Iyi günler herkese arkadaşlar:)
Elam wifi miz kapanmıştı. Dün açtıracaktım ama bitanecik kardeşim Yakup stada maç izlemeye gitti sonrada geç oldu falan:( bugüne kaldı.
Neyse. Valla çok çok yolunda herşey. Çok iyim. Çok mutluyum?sen nasılsın?

Serpilim, Defnem sizler nasılsınız ?
yorumların hepsini okuyamadım daha. 2 günün sonunda birden net açılınca bildirim yağdı resmen. Herkese kısa kısa görünüp çıkıyorum şimdilik. Allaha emanet olun

Arkey Madhubala delete 2 Mayıs 2018 23:25

Hayırlı akşamlar kızlar .Ben çok ıyıyım.Dsngal ı izliyorum.Çok guzel bır fılm

Yorum:hayirli aksamlar Serpilim iyi seyirler sana

Arkey Madhubala delete 3 Mayıs 2018 00:10

Tesekkurler asım.Sen nasılsın canım?Neler yapıyorsun

Iyi seyirler Serpilim. Şimdi arama motorundan filme baktım Amir Khan filmiymiş. Bizde yani Türkmenistanda Shahruk Khan en ünlü hint oyuncudur. Ama Türkiyede Amir Khan diye yıkılıyor her yer. Niye böyle acaba??
Amir Khanın eski filmlerini izlerdim bende çocukken yeni filmlerini pek izlemedim "Pk" filmi vardı uzaylıyı oynadığı. Onu izlemiştim sadece çalıştığım dönemde, öğle arasında, mecburen? Ben eski Bollywood'u çok seviyorum. Yeni filmleri o kadar sevemiyorum nedense.
Srk ve Kajol filmleri ayrı bir güzeldi bence?

Arkey Madhubala delete 3 Mayıs 2018 00:46

Arzum bu fılmı tvde ılk kez çok guzelmiş

Bende iyiyim Serpilim misafirler vardi onlar gitti bulasiklari yikadim simdi cay iciyorum buyur gel birlikte icelim bitanem
Elam nerdesin canim

Ha tv demi verdiler Serpilim? tekrar iyi seyirler o zaman

Bende gazozdan ayran yaptım şimdi onu içiyorum Serpilim. Asilere gitme bize gel sen??

Kizzz bana bak sen Serpilimi bana gelmeyemi koymuyorsun hop dedik orda kal ilk daveti ben ettim serpilim beni birakip sana gelmez gelse gelse bizden cikip sana bi urar uzak dur Serpilimden kurabiye yapiyor hemen yiyecem diyor davet ediyorum bize gel diyor Serpikimi sana birakmam

Arkey Madhubala delete 3 Mayıs 2018 01:19

Asım senın çayını da Arzu mun ayranını da içerim.Aslında bugun çok yoruldum.Okul .okuldan sonra cam ve kapıları sıldım.Bıraz yorgunum.Ikısı de super seçım.Ben ıkınıze de geleyım en ıyısı.Içmiş kadar oldum.Ellerınıze saglık canlarım.Bu arada Arzum Dangal tv 8 de muhtesem tekrarını verırler ınşallah

Serpilim sen once bize gel biraksam orayada gidersin ayraninda en guzelini yaparim ben sana arti bol kahkaha da yaninda:) yorgunluk falan kalmaz

Arya söyledi az önce Serpilim tv8'de olduğunu filmin
[02/05 23:58] ?Kinkiytim?: Dangal izliyormusun
[02/05 23:58] ?Kinkiytim?: Çok güzel ?
[02/05 23:59] Arzy: Hangi kanalda lan o
[02/05 23:59] Arzy: ?? tv yi kapatmistim. Başlangıcı aradan çıkartmak için?
[03/05 00:00] ?Kinkiytim?: Tv 8
[03/05 00:00] ?Kinkiytim?: Bende yemek yaptiktan sonra aklima geldi gelip açtım hemen:)
[03/05 00:00] Arzy: Ha of ya biz intteyiz. Maral oluyor bizde
[03/05 00:00] ?Kinkiytim?: Digeri niye yok sizde?
[03/05 00:01] ?Kinkiytim?: Bunu cok sevdim hint filmleri gibi yarısi dans degil?
[03/05 00:01] Arzy: ?? uydunuzu degistirenlere sormak lazim niye 2 A varken 4 A'ya gerek duydular

Ve buradan anlayacağın gibi ben izleyemiyorum Serpilim?

Haha fil hafızası var resmen. Kurabiye olayı hala aklında be?
Mavilerin savaşı'na döndürücen illa?

Akrep burcundaki kisiler hic bir seyi unutmazlar

Arkey Madhubala delete 3 Mayıs 2018 01:38