3 Mayıs 2018 Perşembe

Survivor 03 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak?

Survivor 03 Nisan 2018 Ödül Oyunu


TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 2018 03 Mayıs akşamı bir ödül oyunu daha izleyeceğiz. Acun Ilıcalı'nın başında olacağı bugünkü oyunun ödülü de büyük olacak gözüküyor. Son zamanlarda Gönüllüler takımının ödül oyunlarındaki başarısı Ünlüler takımı yarışmacılarını zor durumda bıraktı.

[caption id="attachment_57144" align="aligncenter" width="750"]Survivor 03 Nisan 2018 Ödül Oyunu Survivor 03 Nisan 2018 Ödül Oyunu[/caption]

Ünlüler takımında Yiğit'in elenmesinin etkileri devam ediyor. Egoları biraz yüksek olan Ünlüler takımının bir takım yarışmacıları Yigit'in eleme potasında ki Yağmur Birsen gibi isimlerden daha az oy almasının şaşkınlığını yaşıyorlar. Nede olsa onların ikinci hatta üçüncü survivor sezonlarının olması demek daha yeni katılan yarışmacılara göre daha fazla fan ve oy olması gerekir gibi yanlış bir algı var.

[caption id="attachment_57145" align="aligncenter" width="750"]Survivor 03 Nisan 2018 Ödül Oyunu Survivor 03 Nisan 2018 Ödül Oyunu[/caption]

Gönüllüler takımında ise kutuplaşma devam ediyor. Hakan ve Nagihan arasında soğuk rüzgarlar esmeye devam ediyor. Hakan'ın soyunduğu takım kaptanlığı durumunu kabullenmeyen aykırı yarışmacımız Nagihan, ne Hakan ne Yağmur'a eyvallah etmiyor. Hakan ise Ünlüler Takımından geçen Damla, Murat ve Hilmi Cem'e dış geciremeyecegini bildiği için onları karşısına almak istemiyor. Hakan'ın yanındaki adamlardan sadece Yağmur kaldı ve Hakan onu da kaybetmemek için elinden geleni yapıyor. Dolayısı ile düşündüğü herşeyi çekinmeden söyleyen Nagihan'ın Yagmur'a oklarını yöneltmesi Hakan'ın hemen avukatlığa soyunmasına sebep oluyor. Kanımca Hakan'ın Nagihan'ı karşısına alması onun için hata olur.

Sevilerek izlenen Tv 8 ekranlarının başarılı yarışması survivor 2018 tüm heyacanı ile devam ederken yarışma takipçileri tarafından Survivor 2018 3 Mayıs Ödül Ne Kim Kazandı
konuları da merak edilenler arasında yerini aldı.

Bu akşam yapılacak ödül oyununda yarışmacıları her zaman olduğu gibi zorlu bir parkur bekliyor.Açlık ve adadaki sıcaklık durumları da göz önüne alındığında yarışmacılar için ne kadar zor bir mücadele verildiğini siz düşünün.

Surviovor 2018 3 Mayıs Ödül Ne?
Survivor 2018 ödül oyununda 3 Mayıs akşamı verilecek ödülü tahmin etmek gerçekten zor.Acun Ilıcalının bizzat tadarak verdiği ödüller genellikle reklam anlaşmaları yapılan yiyeceklerden oluşuyor.

Sizce 3 Mart 2018 Survivor Ödül Oyununu Hangi Takım Kazanacak? Yorum alanından tahminlerinizi şimdiden yapabilirsiniz.

DHS Tahmini :

İlk Oyun Ünlülerin

İkinci Oyun Gönüllülerin

https://youtu.be/JgPLYFXy66s

37 Comments

Iyi gunler hepinize
Gonullulr kazanamaz bence tartisma yasadiklari icin onlar tartisinca kendilerini oyuna veremiyorlar kavga etmeyenler kenarda kalanlar bile etkileniyor o yuzden unluler kazanacak gibi duruyor bu yagmur gitsinde adaya huzur dolsun

Merhabalar efendim size de iyi günler

Biriciğim sanda iyi günler

Herkese merhaba nasılsınız.
Elam canım kankam nerdesin

Ödül oynunu Bence ünlüler kazanır diye düşünüyorum

Merhaba Zara Hanım Sizler Nasılsınız

Arkadaşlar Turabi'nin cezası bitti mi bugünkü ödül oyunda oynuyor galiba

Teşekkür ederim Engin bey iyiyim hamd olsun

Bitmis demekki gonlumun sultani 5 oyun ne ki dincelmis oldu iste

Iyi akşamlar??

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 00:44

Hayırlı akşamlar arkadaslar

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Mayıs 2018 00:45

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
ZARAM CANIM KANKAM BURDAYIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM

Selam Serpilim. Nasılsın?

Hosgeldin Elam

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Mayıs 2018 01:18

HOŞ BULDUK ZUZUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR DERT ORTAGIM ELAR
..
SERPİLİM CANIM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

Mental açıdan çok iyim. Ama fiziken yorgunum ya. Bugün bütün gün koşturmacayla geçti:/
Sen nasılsın zuzum?

Bu arada netim çekmiyor yazarokura.

????ZARAM

CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM


?????MADUŞUMM

CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM


?????ASİMMMMMM

CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM ALLAH'A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM



BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİNİZ ??????

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Mayıs 2018 01:35

ZUZUM ÇİÇEGİM BUGÜN KENDİNİ NEDEN YORDUN HAZIRLIKMI VAR ORTAK HAMD OLSUN İYİYİM ELAR

Elam canım kankam hoş geldin
Çok. Şükür iyiyim sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorsun

Serplim canım nasılsın iyimsin ne var ne yok

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 4 Mayıs 2018 01:38

ZARAM CANIM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL AŞKIM
SURVAVUR İZLİYORUM İLK OYUNU ALDILAR ÜNLÜLER AMA ŞİMDİ Kİ OYUNU ALAMIYACAK GİBİ
AMA ADEM SAYI ALSIN
ELZA

Elam canım kankam hoş geldin Çok şükür iyiyim sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorsun
ZAEL SENİ ÇOK seviyorum

Serplim canım nasılsın iyimsin ne var ne yok

Kankam aynen bu oynu. Ünlüler kazanmasalarda Adem saylarnı alsın

Denizim bitanem. Nartanem hoş geldin sefalar getirdin seni. Çok özledim Çok Şükür iyiyim sen nasılsın bitanem iyimsin ne var ne yok

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 01:58

Hoşgeldın Denız ım.Ben çok ıyıyım.Sen nasılsın?Senı çok özledım.Umarım tekrar gıtmezsın.
Zaram.Elam .Asim.Arzum canım çok ıyıyım.Muhammed in dışı agrıyor.Onunla ugrasıyorum.

DENIZIM ben cok iyiyim canim hayatta eh iste yasiyip gidiyoruz deyisen bi sey yok sen nasilsin iyimisin bende seni seviyorum canim kendine iyi bak

SERPILIM ELAM iyi aksamlar nasilsiniz iyisinizdir insallah

Serpilim enisteye gecmis olsun

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 02:18

Asım ıyıyım canım.Muhammed yatıp uyudu.Arkadasımla çay içiyorum.Buyur gel burlıkte içelim.

Denizim bitanem nurtanem. Sende benim için çok değerlsin. Canım arkadaşım Bende seni çoook seviyorum :))))

Serplim iyi olmana çok sevindim hep iyi ol canım
Enişteme çok geçmiş olusun

Herkese iyi geceler Allah rahatlık versin

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 02:19

Çok tesekkur ederız Asım.Yattı uyudu.1 avuç ılaç içtı

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 02:21

Çok tesekkur ederım Zaram.Iyı geceler canım

Hazırlık yok Elam bahceyi temizledim. Sonra da yemek, kek falan yaptım. Biraz yorulmuş oldum. Kitap okuyordum şimdi de. Ama Bahar yazdı arada onunla konuştuk biraz. Normalde bu saatlerde girmezdi o. Zaten çıktı az önce. Neyse ya ne diyorum ben?? en iyisi uyuyayım.
Yazarokura whatsapa bikac kez giremeyince sinirleniyorum? özellikle tam mesajı okundu yaptım cevap yazıp yollayacağım derken net gitmiyor mu acayip kıl oluyorum o duruma. Hiç giresim gelmiyor sinirden. Resmen siteye trip atıyorum?daha fazla uzatmayayım
Iyi geceler herkese.
Serpilim geçmiş olsun. Diş ağrısı kendiliğinden geçmez diye biliyorum,acilen doktora gösterin?

Serpilim hep iyi ol bitanem:) cay fena olmaz canim ama yarin gelirim artik simdilik iyi geceler sana canim seni cok seviyorum
herkese iyi geceler

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 03:04

İyi geceler Asım

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 03:05

Arzum doktora gıtmıyor kı.Bu erkekler laftan anlamıyor.Herseyı onlar bılıyor.Hapları içtı yatıp uyudu

Günaydın kızlar selamlar herkese?
dün gece uyuyamadim iletişim oyununda Anılı bayrağa çıkarmadılar çok sinirlendim uykum zehir oldu.valla Anıl çok sessiz kalıyor özellikle son zmnlarda:(

DHS Ailesi Günaydın Hayırlı cumalar nasılsnız

Sanda Günaydın Baharcım

Teşekkürler Zaracim senin de cuman hayırlı olsun diğerleride iydir inşallah bende iyim sen nasılsın? :)

Iyi günler Asim, Elam, Zaram, Serpilim, Defnem
Ve sevgili adminlerimiz Ekrem abi, Engin abi?
Haftanın son tam iş günü mutlu geçsin?