4 Mayıs 2018 Cuma

Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak

TV8 ekranlarının en fazla izlenen tek programı Survivor yarışmasında birleşmeye az bir zaman kaldı. Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Ünlülerin yükselişi sürecek mi?

[caption id="attachment_57159" align="aligncenter" width="750"]Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak


Survivor 2018'de Birleşme yaklaştıkça sular ısınmaya başladı. Gönüllüler Nagihan'ın yağmur çıkışından sonra Hakan ile yaşadığı tartışmanın etkisi atılmamışken; Damla, Nagihan'ı söylemleri ile icraatlarının tutmadığını, bir gün birşey söylerken ertesi gün farklı davrandığını söyledi. Nagihan bunun sebeplerini ve Yağmur'un joker yarışmacı olduğunu söylemesini onaylayan Damla, Birsen'in kendisinden daha zayıf bir yarışmacı olduğunu söylemesi Damla ile Birsen arasında da ufak bir tartışmaya yol açtı. Gönüllüler Takımı yarışmacıları aralarında bir birlerini yerken bunu fırsat bilen Ünlüler takımı dün oynanan Ödül Oyununu rahat bir şekilde kazandılar. Iletişim ödülü oyunundan ise bayrak yarışına kadar giden rakabet Adem Kılıççı'nin isabetli atışları sayesinde Ünlüler takımının oldu.

[caption id="attachment_57160" align="aligncenter" width="750"]Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak


Survivor 04 Mayıs 2018 akşamı  TV8 ekranlarında yayınlanacak olan Ödül Oyunu yarışmacıların hırslı bir rekabetine sahne olacak. Bu akşam oynanacak olan Ödül Oyunu Ünlüler takımının kazanacağını düşünüyorum.

[caption id="attachment_57161" align="aligncenter" width="750"]Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 04 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Sizce Bu Akşam Ödül Oyunu Kim Kazanır? Turabi'nin oyunlara geri dönmesi hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

42 Comments

Hayırlı Cumalar. Nasılsınız arkadaşlar?

Hayırlı cumalar teşekkür ederim Ekrem bey siz nasılznız

Baharcım iyiyim hamd olsun
Seninde iyi olmana sevindim

Dün iletişim ödülnü de ünlüler kazandı çok sevindim bayrak yarışına Ademin çıkmasna ve kazanmasna ayrıca çok sevindim Çok mutlu oldum

Iyi aksamlar hepinize
selam Serpilim ben cok iyiyim sen nasilsin eniste nasil oldu

Arkey Madhubala delete 4 Mayıs 2018 23:47

Hayırlı akşamlar kızlar.Hayırlı akşamlar Ekrem ve Engın Bey.Nasılsınız

İyi akşamlar Serpil Ögretmenim, siz nasılsınız?

Teşekkürler Zara hanım. Konu arıyoruz sizlerle paylaşabilmek için ?

Teşekkürler sizlerde iyisinizdir inşallah

Iyi akşamlar Serplim nasılsın iyimsin bıcırıklar yoruyormu seni napıyorsun eniştem nasıl oldu

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 00:24

Engın bey .Ekrem bey .Zaram ben çok iyiyim.Bıraz yorulmuşum.En son yorumumdan sonra uyuyalmışım.Çocuklat benı yormuyorlar dersem yalan olur.Havalar ısındıkça daha da yorucu oluyor.Yıne de keyıflı ve guzel şey ogretmen olmak.

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 00:27

Asım çok iyiyim canim.Muhammed ın yuzu hala şiş.Hafıf agrısı devam edıyor.Dunden berı doktora goturebılmek ıçın ugrasıyorum.Ama malesef gıtmıyor.

Iyi geceler kizlar. Site duzelmiycek mi çok ozledim sizi.??
Bir de dikkat ettim bu site interneti çok yiyor
Öpüyorum sizleri çok

Merhaba Defne Hanım Sitede Ne gibi Bir sıkıntı ile karşılaşıyorsunuz acaba.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Mayıs 2018 01:16

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
SERPİLİM CANIM GEÇMİŞ OLSUN ENİŞTE ŞİMDİ NASIL

Iyi akşamlar:)
Serpilim eniştemizin dişi nasıl oldu? Maşallah çocuk gibi enişte bey? biraz gıcık oldum kendilerine dün?

Zuzum nasılsın bebeğim?

Defnem bitanem hoş geldin bende seni özledim. nasılsın canım iyimsin napıyorsun canım. Site düzeldi ya. Bende öpüyorum

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Mayıs 2018 01:29

ZUZUM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK DB GİREBİLİYORMUSUN BEN MESAJ YAZDIGIM ZAMAN ÇIKMIYOR SİNİR OLDUM KAÇ KERE YAZDIM AMA ÇIKMIYOR
DERT ORTAGIM ÇİÇEGİM
ELAR ?SENİ SEVİYORUM

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Mayıs 2018 01:31

ZARAM CANIM KANKAM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
AŞKIM DB YAZDIGIM MESAJ ÇIKMIYOR SİNİR OLDUM
ELZA❤️ SENİ ÇOK SEVİYORUM
BİRTANEM

Db ? Dizibilgi mi? Bilmiyorum girmeyi denemedim son zamanlarda. En son senin doğum günunde yazdım onda da yorumum çıkmamıştı?Bende iyim yarım saat önce eve geldim?
Bende seni seviyorum ortak? ElAr

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Mayıs 2018 01:40

ZUZUM EVET O SİTE ESKİDEN YAZDIKLARIM ÇIKIYORDU ŞİMDİ ÇIKMIYOR BENDE KENDİ DOGUM GÜNÜMDE SONRA YAZDIKLARIM ÇIKMIYOR
CEVAP YAZDIGIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
HEP İYİ OL GÜL BAHÇEM
ELAR ❤️❤️❤️

Tamam Elam. Bende teşekkür ederim, neye teşekkür edildiğini anlamamakla beraber?

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 02:03

Arzum.Elam Muhammed daha ıyı.Kıtap okuyor.

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Mayıs 2018 02:31

ZUZUM CEVAP VERDİGİN İCİN
İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ORTAK
KALBİMİN NADİDE GÜLÜ
ELAR

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 5 Mayıs 2018 02:33

SERPİLİM CANIM İYİ OLMASINA SEVİNDİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
..
ASİM HAYATIM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
KENDİNE İYİ BAK ALLAH'A EMANET OL CANIM

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 02:41

Iyı geceler Elam.

Tamam. Uzatmayayım en iyisi?
Iyi geceler dert ortağım?

Sevindim Serpilim:) Geçmiş olsun inşallah

Sanada iyi geceler Defnem
Elam ben iyiyim canim sen nasilsin iyisindir insallah
Serpilim senin esinde cocuk gibi ya oyle oturunca bi doktora gorunse ya kulagindan tut zorla gotur

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 03:03

Asım şimdı daha ıyı .Hala kıtap okuyor.Sen nasılsın ?

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 03:16

Iyı geceler

Bende iyiyim Serpilim iyi geceler
herkese iyi geceler

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 16:06

Asım.Zaram.Arzum.Elam.Defnem.Bahar.Engın ve Ekrem bey tunaydınnnnnnn.Hepnıze keyıflı bır gun dılıyorum.Nasılsınız?

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 16:08

Aygul.Eylul.Mahrı.Sedef.Aysenur.Alına.
Ulker.Laçyn.Şirin.Zınet .Guzel Van lı hepınızı çooook özledım

Iyi gunler herkese
Serpilim sanada keyifli gunler canim ben iyiyim evleri toplarladim oturuyorum disarisi cok sicak sen nasilsin

GüNaYDıN???
Mutlu hafta sonları dilerim herkese:)
Serpilim bomba gibiyim ben çok iyim. Patates kızarttım. Dışarda oturuyorum şu an:)
Sen nasılsın? Neler yapıyorsun?

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 17:09

Asım.Arzum ben de çok ıyıyım.Ben de ortalıgı topladım.Kahvaltımı yaptım.Tv ızlıyorum.Hava serın.Yagmur yagacak gıbı

Hadi inşallah Serpilim ya. Oraya yağınca buraya da yağıyor yağmur???? burada hava normal yaz havası hafif rüzgarlı biraz bulutlu

Arkey Madhubala delete 5 Mayıs 2018 17:56

Arzum yagmur ınşallah yagar.Ikı gundur burada su yok.Butun ışlerımızı yapabklmek ıçın marketten tasıyoruz.Sucularda su da kalmamış.Ne bıtmez çalışmaymış.

Hep iyi ol Serpilim bizde de gunesli hava var hic sevmem en guzeli yagmurlu hava

Zaram?Asim?Serpilim
Arzum?Ayşenurum ❣Eylülüm