Survivor 2018 6 Mayıs Dokunulmazlığı Kim Kazandı

Survivor 2018  6 Mayıs 2018 Dokunulmazlığı Kim Kazandı Adadan kim elenecek 5 Mayıs 2018 tarihinde oynanan dokunulmazlık oyununu Ünlüler takımı kaybetmişti.Ünlüler takımı adada şu anda 7 kişi.6 Mayıs ta oynanacak dokunulmazlık oyununu ünlüler takımı kaybederse 1 kişi eksilmeleri kesinleşmiş olacak.

 

Survivor 2018 6 Mayıs Dokunulmazlığı Kim Kazandı


Survivor 2018 de 5 Mayıs günü dokunulmazlığı kaybeden ünlüler takımında konseyde Adem Elif in ismini yazdı. Turabi kendine has hareketlerle kılıç şekli yaptı ancak kimi yazdığı görünmedi.Sema kimin adını yazdığını göstermedi. Elif ise Ünlüler takımında Kaptan Ümit KARAN'ın ismini yazdı.

 

Survivor 2018 6 Mayıs  pazar akşamı dokunulmazlık oyununun 2. etabı yapılacak. 5 Mayıs akşamı oynanan dokunulmazlık oyununda bireysel dokunulmazlığı kazanan Mustafa Kemal adada kalmayı garantilerken eğer ünlüler takımı 6 Mayıs 2018 tarihinde oynanacak olan dokunulmazlığı kaybederse bir kişi eksilmiş olacaklar.


Survivor 2018 67 Mayıs Pazartesi akşamı yapılacak olan SMS oylamsı neticesinde potaya giren adaylar arsından bir kişi böylelikle adaya veda edecek.

[caption id="attachment_57191" align="aligncenter" width="497"]Survivor 06 Mayıs 2018 Dokunulmazlık Oyunu Survivor 06 Mayıs 2018 Dokunulmazlık Oyunu[/caption]

 

33Yorum

  1. Arkey Madhubala6 Mayıs 2018 03:59

    Tesekkurler Engın bey

    YanıtlaSil
  2. Günaydın hayırlı pazarlar nasılsınız?
    Dün çok yorgundum survivoru bile izleyemedim demek dokunulmazlığı gönüllüler kazandı peki Ünlülerden adaylar kim oldu ?arkadaşlar bilen varsa yazarmsnız? :))

    Serplim iyi yolculuklar dikkat et kendine seni çok seviyorum pirensesim

    YanıtlaSil
  3. İnşallah bugünkü dokunulmazlığı ünlüler kazanır gönüllüler biri gider

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Zara :) dün evet gönüllüler 10-7 kazandı..bireysel dokunulmazlığı Mustafa Kemal aldı :( adaylar: Elif ve Merve Aydın oldu?

    YanıtlaSil
  5. (Cumalinin elendiği konsey)

    Acun: adaya veda eden isim Cumali

    (Cumali Mustafayla vedalaşirken)

    Cumali: bak Mustafa kardeşim kolyemi Turabiye, görevimide sana emanet ediyorum

    Mustafa: hangi görev?

    Cumali: Anıla düşmanlık görevi. Anılı kötü göstermeye çalışma gorevi, Anıla sataşma görevi.bundan sonra Anıl seninde düşmanın eğer onu tahrik ederek diskalifiye etmezsen gözüm arkada kalır bunu bilesin..

    Mustafa: ha o iş bende merak etme hemen yarin başlarım görevime

    (Anıl: yaw buyur başla çakma Turabi)

    shdjdjjdjd gunaydinlar herkese bol keyifli geçsin gününüz?

    YanıtlaSil
  6. Demek adaylar Merve'yle Elif oldu Teşekkür ederim Baharcım

    YanıtlaSil
  7. Bişey değil Zaracım?
    ya Hilmi Cemin her oyunun best of'unda " ben cikicam" "ben çıkarım" demesinden yorulan birtek benmiyim? Bazen biraz geride durman gerekiyor Hilmi.. takım kararıyla çıkman gerekiyor best of'a, kendi kararinla değil.!

    YanıtlaSil
  8. Gunaydin iyi pazarlar herkese

    YanıtlaSil
  9. ?Çalıkuşu?6 Mayıs 2018 18:11

    Iyi günler herkese.
    Size de iyi pazarlar Engin abi.

    Iyi yolculuklar Serpilim. Su gibi gidip su gibi dön inşallah❣

    Kinderim merhaba? Müjdemi isterim moonshine son 200 sayfa kaldı? o da bu gece ellerimden öper?inşallah bitireceğim bugün yarın?

    YanıtlaSil
  10. Iyi gunler mutlu pazarlar
    Iyi yolculuklar Serpilim kendine iyi bak
    Dokunulmazligi bence gonulluler kazanacak su oyunu ve gonulluler suda iyiler

    YanıtlaSil
  11. Hilmi cem de Ümit karan gibi hiç geride durmak istemiyor

    YanıtlaSil
  12. Sizede iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Mayıs 2018 19:30

    İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    .
    .SERPİLİM CANIM HAYIRLI YOLCULUKLAR

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Mayıs 2018 19:30

    İYİ GÜNLER ASİM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR HAYATIM

    YanıtlaSil
  15. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Mayıs 2018 19:32

    İYİ GÜNLER ZUZUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR NE YAPIYORSUN GÜNÜN NASIL GEÇİYOR ORTAK
    ELAR? SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇİÇEGİM

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Mayıs 2018 19:33

    İYİ GÜNLER ENGİN BEY

    YanıtlaSil
  17. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Mayıs 2018 19:37

    ZARAM CANIM KANKAM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM GÜZEL BİRGÜN GEÇİRMEN DİLEĞİYLE
    BİRTANEM
    ELZA ❤️ SENİ ÇOK SEVİYORUM
    TEYZESİNİN PAŞASI NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR BENİM YERİME KOCAMAN ÖP
    KANKAM BİRŞEY SORACAM EYLÜLÜM TOPRAGIM TESEKTÜRLÜMÜ

    YanıtlaSil
  18. Vay sonlangıç yakın diyorsun yani? gerçi 200 sayfa yani çok az kalmış dişini sık üstesinden geleceksin inşallah?my sun??

    bu akşam ki oyun çok heycanlı olucak skelet kirma oyununa bayılıyordum her sene izliyordum haydi hayırlisi Güdümlü füze? başarilar çok sseviliyorsun çook ?
    abbfc

    YanıtlaSil
  19. Cok sukur iyiyim Elam sen nasilsin bitanem

    YanıtlaSil
  20. Hilmicem kendini one atmiyor kimsenin cikmak istemediyini gorduyu icin ben cikarim diyor ne yapsin cikmiyorummu desin orda baska biri ben cikmak istiyorum dedide hilmimi izin vermedi sanki kimse sorumluluk almak istemiyor herkes geri cekiliyor bayrak yarisi oldugunda hilmide mecburen cikmak istiyor

    YanıtlaSil
  21. Elam canım kankam çok şükür bende oğluşumda iyiyiz teyzesi yiğenini parka götürdüm yeni geldim panoramayı izliyorum.. Sen nasılsın iyimsin aşkım napıyorsun
    Evet canım Eylülüm tesektürlü darsı başıma Kankam sen kapalıymıdın.?

    YanıtlaSil
  22. Dun oyundaki gereksiz tepkileri hic anlamadim mustafanin anila muratinda umite tepkisi cok gereksizdi ve anilin sigintisin demeside yanlis idi o sozu ne anlamda soylediyini ben anladim fakat konseyde kendini ifade edemedi eyer o sozu soylediyse sebebini soylemeliydi yok soyleyemiyorsa o sozu soylememeliydi mk ise her zamanki gibi yine gereksiz ve anlamsiz konusdu

    YanıtlaSil
  23. ?Çalıkuşu?6 Mayıs 2018 23:03

    Iyi akşamlar Elam ❣ dert ortağım❣
    Çok iyim şimdi düğünden geldim. Son günlerde meşgülleri oynuyorum? eskisi kadar çok guremiyorum nete. Önceki günde pikniğe gitmiştik. Saat akşam 9 da gittik. 12 de eve geldik? Buna piknik denirse tabi. Bugünde annemin kuzeni oğlunun sünnet düğünü nü yaptı. Oraya gittim. Ya anne tarafımı çok seviyorum ya? Düğünlerinde falan zaman su gibi geçiyor?
    Neyse zuzum sen nasılsın neler yaptın?

    YanıtlaSil
  24. Selam Defnem nasilsin iyimisin

    YanıtlaSil
  25. Zaram❤Asim❤Serpilim
    Arzum❤Ayşenurum ❤Eylülüm
    Hepinize sevgi ve selamlarımı sunarım ?????????

    YanıtlaSil
  26. Anıl:
    "Ben buraya ne düşman kazanmaya geldim, ne de dost kazanmaya geldim. Ben buraya sadece çıkıp yarışmaya geldim.!"

    Adamın dibisin beee???

    YanıtlaSil
  27. ?Çalıkuşu?7 Mayıs 2018 01:51

    Sayende içim dışım Anıl oldu lan. Az "Anıl " de? Anıldan soğutacaksın kinderim?

    YanıtlaSil
  28. Dokunulmazligi gonulluler kazandi tebrikler elifde kesin istanbul yolcusudur

    YanıtlaSil
  29. Ya dün izleyemedim oyunu.kaça kaç bitti? başarılı isimler kimlerdi?

    YanıtlaSil
  30. Nihaha fena mı sen soğursan Anıl da sadece bana kalmış olur böylelikle?

    YanıtlaSil
  31. Gunaydin ben skorlara pek bakmiyorum o yuzden aklimda net kalmayip ya ama galiba 10-7 gonulluler kazandi ve anil basarili idi:)

    YanıtlaSil
  32. Herpinize gunaydin iyi gunler yeni haftaniz guzel gecsin

    YanıtlaSil
  33. Arkey Madhubala7 Mayıs 2018 19:53

    Iyı gunler prenseslerım.Benım ışım uzadı.İstanbul a yarın donecegım.Hepınızı çok özledım.Allaha emanet olun

    YanıtlaSil