7 Mayıs 2018 Pazartesi

Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu

TV8 ekranlarinda yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu hangi takım kazanacak? Adaya veda eden isim kim olacak?

[caption id="attachment_57221" align="aligncenter" width="750"]Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu[/caption]

Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu


TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor bütün heyecanı ile devam ediyor. Survivor 2018'de 86 gün geride kaldı ve yeni bir haftaya girildi. Birleşme partisine bir hafta kala oynanan son dokunulmazlık oyununun ikisinide Gönüllüler Takımı kazanarak büyük bir sevinç yaşadı. Dokunulmazlık oyununun ikincisini de kaybeden Ünlüler takımı yarışmacıları arasında üzüntü hakim olurken, elenmesi garantileşen Elif gözyaşlarına boğuldu.

[caption id="attachment_57222" align="aligncenter" width="750"]Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu[/caption]

Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu


Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu bu akşam ekranlara gelecek. Ödül Oyunundan fazla konuşulacak konu ise Turabi'nin çocuklar gibi takımına küsmesi olacağı kesin. Turabi dün akşam ekranlara gelen ada konseyinde bütün takım arkadaşları tarafından adının yazılarak, Elif ve Merve'nin yanına potaya sokulmasına çok fazla bir tepki veriyor. Turabi, artık takım olarak oyunlarda ve ada hayatında bulunmayacağı sinyallerini veriyor.

[caption id="attachment_57224" align="aligncenter" width="750"]Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu[/caption]

 

Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak


Survivor 8 Mayıs 2018 Ödül Oyunu yağmurlu bir havada yarışmacıları bir hayli zorlayacak. Yağmurlu bir hava ve havuzlu kaydıraklı bir parkur var yarışmacıları bekleyen. Normal şartlarda Gönüllülerin kazanacağını düşünmemiz gereken bu parkur Ünlülerin galibiyeti ile de sonlanabilir. Eleme potasından adaya veda edecek isim neredeyse zaten garanti  Elif olacaktır.

25 Comments

Herkese İyi akşamlar nasılsınız
Bence, Bugün. Elif elenecek maalesef birşmeyi. Görmiyecek.:)))
.inşallah Bugünkü Ödül oyununu ünlüler kazanır

Defnem gerçekten mı Çok sevindim haber verdiğin için Çok teşekkür ederim.başkalarnı bilmem ama ben yalancı baharı Çok seviyorum Rk'la. Madubala'ya bayılıyorum tekrar tekrar izlerim hiç sıkılmam

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 7 Mayıs 2018 23:48

HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN

Iyi akşamlar üzerine alınan herkese❣

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 8 Mayıs 2018 00:11

ZUZUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR DERT ORTAGIM NE YAPIYORSUN NE İZLİYORSUN ORTAK
ELAR ???

Çok şükür iyim içimi ısıtanım❣ Sen nasılsın Elam?
Ve tabi ki ❣ElAr❣

Sba özetini izledim. Şimdi de tv8 açık ama izlemiyorum. Okuyup bitirmem gereken kitap var. Onu okuyacağım? Başlayalı haftalar okdu ama arada başka kitaplar okudum bir türlü bitiremedim şunu. 150 sayfa kaldı artık inşallah yarına biter?
Sen ne izliyorsun orti?

Serpilim? Defnem? çok seviliyorsunuz

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ELAR delete 8 Mayıs 2018 00:41

ZUZUM AY PARÇAM HAMD OLSUN İYİYİM
MAŞALLAH NE KİTABI OKUYORSUN
SURVAVUR İZLİYORUM DERT ORTAGIM
NEŞE KAYNAGIM
SENİ ÇOK SEVİYORUM ? ELAR ?

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ELAR delete 8 Mayıs 2018 00:42

ZARAM CANIM KANKAM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM
ELZA . SENİ ÇOK SEVİYORUM
...
ASİM HAYATIM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
..
SERPİLİM BİRTANEM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

Turabi ne kadar boş konuşuyor. Kendisi potaya isim yazarken hiçbir şey yok kendisi yazılınca küsüyor çocuk gibi...

Dan Brown "Başlangıç" okuyordum?
Ee zuzum? Daha daha nasılsın? Mersin güzelmi ya? Denize yakın bir yerde mi yaşıyorsunuz Mersinde?

Iyi aksamlar
Geldim Elam ben iyiyim canim alerji yakami birakinca dahada iyi olucam sen nasilsin bitanem iyimisin
Selam Ekrem bey evet turabi cocuk gibi bi cikolata versinlerde artik sussun

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ELAR delete 8 Mayıs 2018 01:39

ZUZUM SENİ GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUM NEŞE KAYNAGIM
DENİZE YAKIN DEGİLİM AMA TERASDA OTURDUGUM ZAMAN GÖZÜKÜYOR ORTAK
MARİNA, YA GİDİYOR DENİZİN SESİZLİGİNİ ÖZLEDİGİM ZAMAN
MERSİNİM HER YERİ ÇOK GÜZEL
????
ELAR

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ELAR delete 8 Mayıs 2018 01:42

ASİM HAYATIM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN BAHAR ALARJİSİMİ ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
HAMD OLSUN İYİYİM
...
EKREM BEY TURABİNİN MAŞALLASI VAR BOŞ KONUŞMASA OLMAZ TABİATINA YANLIŞ OLUR

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 8 Mayıs 2018 01:43

ASİM HAYATIM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN BAHAR ALARJİSİMİ ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
HAMD OLSUN İYİYİM
...
EKREM BEY TURABİNİN MAŞALLASI VAR BOŞ KONUŞMASA OLMAZ TABİATINA YANLIŞ OLUR

Sagol Elam evet bahar alerjisi iyi olmana sevindim hep iyi ol

Cidden Turabi çocuk gibi. Kimi yazacaklardı üçü kalmış zaten 5 oyundur egon yüzünden yarışmıyorsun. Hayatımda Turabi kadar itici bir insan görmedim

Elam canım kankam. geldim misafirlerim. Vardı biraz önce gittiler. Aşkım Çok şükür iyiyim survivor izliyorum sonunda ünlüler kazandı Çok. Sevindim kankam sen nasılsın İyimisin napıyorsun
ZAEL. Seni çoook. Seviyorum

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 8 Mayıs 2018 02:37

ZARAM CANIM KANKAM HOŞ GELDİN İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL SURVAVUR İZLİYORUM AYNEN SONUNDA KAZANDILAR DARISI DOKUNULMAZLIGA

ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM
..
ASİM HAYATIM SENDE HEP İYİ OL CANIM

MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ delete 8 Mayıs 2018 02:39

KIZLAR BEN GELDİGİM ZAMAN ESKİ YORUMLARI OKUYAMIYORUM
KUSURUMA BAKMAYIN HABERİNİZ OLSUN
??
..

Iyi geceler Elam tatli ruyalar

"?ElAr?" ?Arzu? delete 8 Mayıs 2018 03:29

Anladım zuzum? Mersin ve Izmir'in her yerini karış karış bilme isteğim var. Insanlar daha popüler sehirlere hayran olur(Roma, Paris, New York, Venedik..gibi. ya da illa Türkiyede olacaksa ilk tercihleri hep Istanbul olur). Bense Mersin ile Izmir hayranıyım. Iki şehirde de bildiğim sayılı yer var. O şehirlerden konu açıldığında sanki gidipte görmüşüm gibi "yaa orada şu yer vardı çok güzel" ya da bir adres verip "oraya yakınmısınız?" demeyi seviyorum?
Elam ben zaten biliyorum eski yorumların okunmadığını o yüzden siz kendiniz gelinceye kadar pek yazmıyorum size. Zaten görmeyeceğinizi bildiğim için:) yani genelde Defne ve Sen eskileri okumadan yazıyorsunuz. Ne bileyim işte Arzu bize biz yokken niye yazmıyor diyorsanız eğer. Gelmenizi beklediğim için yazmıyorum?

"?ElAr?" ?Arzu? delete 8 Mayıs 2018 03:34

Gökyüzüm yazarokura niye giremediğimi tahmin ediyorsundur? nişanlanmaz olasıca görüntülümü konuşuyor ne yapıyorsa artık buraya bile 10 dk uğraştıktan sonra girdim ? tabi arada şalterlerim attı modemi kapatıp açtım? ben giremiyorsam o da giremez. Kudursun sinirinden bağlantı birden kesildiği için. Acaba uyuduğumda modemi kapatıp mı uyusam diye düşünüyorum?

Herkese sevgi ve selamlarımı sunarım ❤❤❤❤❤❤??????
Zaram rica ederim evet sahiden. Rk ve Madhuyu bikana kadar izleyebilirsin artik :) hergun ??TVT 20.00 -21.30 arasi. Ve de öğleyin 12.00-13.30 tekrarları veriliyor. TVT ile Kanal7 nin sahibi aynı zaten. Artik eskiden verilen halkin özlediği tüm hint dizilerini TVT aktaracak. Demedi demeyin efenim iyi seyirler????
????
Arzum inşallah tüm hayal ettiğin yerleri gezersin. Ben genelde okumaya çalışıyorum yorumlarinizi. Ama başka yere yazdığım ve yorgun olduğum için her zaman mümkün olmuyor. ? bi de bu siteye girişim zahmetli oluyor ve internetimi fazla tuketiyor.. Ee ne var ne yok havalar nasil Türkiye yağışlar altinda??