Doğum Günün Kutlu Olsun Zara

Doğum Günün Kutlu Olsun Zara nice senelere. Bugün DHS ailesinin en eski ve değerli üyelerinden biri olan güzel insan Zara hanımın doğum günü. Ne mutludur ki doğum gününü tekrar sitemizde kutlamak bizlere nasip oldu. Zara, hayat sana nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yaşlar nasip etsin. İyi ki doğdun iyi ki bizimlesin. Nice senelere...

ARZU

💗Herzaman bir arada olamasak ne olur sanki
💗Kalbimiz bir olsun ve sevelim biz yeterki
💗Kimseler ayıramaz bizi 💗AY YÜZLÜM💗
💗Asla unutamam geçen güzel günleri
💗Asla azalmayacak sana olan sevgim
💗Tanrı bile ayırmaz gönülden sevenleri
💗Korkma boşu boşuna biz ayrılmayacağız 💗AY YÜZLÜM💗
💗Sakın düşünme varlığım acı verıyor mu diye ?
💗Acı verseydi eğer sevmezdim seni ölümüne
💗Ve gülüm diye sarılıyorsam sana ;
💗Ne olur diken olup batma bana
💗Sevgine muhtacım biliyorsun
💗Ne olur küsüp darılma bana ne olur 💗AY YÜZLÜM💗
💗Bir balık için su ne ise,
💗Sende benim için aynısın Zaram
💗Herkes başka sever ya sevdiğini
💗Ben bambaşka seviyorum seni
💗Ayrılığın kavuşmayı sevdiği gibi
💗Ve yine çok başka yaşıyorum
💗Yüreğimi benden alan yüreğini ...
💗Seni sevdim seveceğim 💗AY YÜZLÜM💗
Şiirle başlamak istedim söze...
💗iYi Ki DoĞDuN ZaRaM💗
💗iYi Ki VarSıN💗
💗iYi Ki CaN'sıN💗
💗iYi Ki CaNDaNsıN💗
🎂Doğum günün kutlu olsun güzellik abidem🎂BamBaşkam💗
Beraber yarım seneyi devirdik.
183 gün, 4392 saat, 263520 dakika. Inşallah bundan sonraki hayatımızdaki tüm günler boyunca hiç ayrılmayız. Hep bir arada oluruz💗 Biz aslında geçen sene tanıştık ama merhaba merhabadan ileri gidememiştik. 6 ay öncede ben buraya gelmiştim😁 Zaram beni unutmamış😍Hemen Arzum demişti bana😍
Seni yeni yeni tanıyorken farkında olmadan kırmıştım burada Zaram. Onun için tekrar, tekrar öZüR DileRiM...😢 Neyseki şimdi yapmıyorum öyle aptallıklar. Çünkü tam anlamıyla tanıyorum seni😍 neye kırılırsın, neye darılırsın, neyi seversin, kalbine giden yol nereden geçer çok iyi biliyorum😎 Arada yalnış anlamaların oluyor yine tabi😐 bende onun doğrusunu anlatacağım diye kendimi paralıyorum 🙈 ilk adım olarak fotoğraf atıyorum😂 Belki yüzümü görürde trip atmaya kıyamaz diye(çakallığa bakın)😂 ama maalesef o kâr etmiyor, destanımsı mesajlar yazmaya başlıyorum😎
Kandırdım sonunda güzel gözlümü çılgın sözlerle😋
💗Zamanla o kadar kendine benzetti ki beni de💗çok net hatırlıyorum bi kere yine bir nedenden dolayı tartıştık sonra "ağlıyorum", "bende ağlıyorum" yazmıştık birbirimize. Ama ortada ağlanacak kadar büyük bi'şeyde yoktu😂 Ve sana benzemekten gurur duyuyorum. Zaramın sayesinde artık bende sulu göz oldum vuhuu🕺💃🕺💃
Seni çok seviyorum Güzellik abidem💗
Bir gün vardı. Zaramın benim bi dostumla kavga ettiği. Benim iki arada bir derede kaldığım🙄 Biz seninle yara almadan o günü bile atlattıysak birdaha hiç bir güç ayıramaz zaten💗 iYi VaRıZ BaMBaşKaM💗
🎂Nice mutlu senelere🎂
#ZaAr💗#TumHiHo #Kandırdım💗

 

ELA

ZARAM❤
CANIM KANKAM ❤

SENLE BİRLİKTE 2 Cİ DOGÜM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM ZAMAN NE ÇABIK GEÇİYOR İNŞALLAH HEP KUTLARIM SENİNLE BİRLİKTE KEŞKE YANINDA OLSAM O GÜZEL GÜNÜNDE MELEĞİM ❤

SEN BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİN KALBİMİN NARİN ÇİÇEGİSİN SEN DÜNYA GÜZELİ BİR ANNE❤

GÖNLÜ GÜZEL ARKADAŞIMSIN ❤

AŞKIM SENİ ÇOK SEVDİGİMİ BİLİYORSUN HER SİTEYE GİRDİGİM ZAMAN KANKAM NERDEDİR DİYE GÖZÜM ARIYOR SENİ İYİKİ TANIMIŞIM SENİ İYİKİ HAYATIMDASIN❤
YILDIZIM ❤

SENİ ANLATMAYA KALKSAM BÜTÜN SAYFALAR DOLAR ÇÜNKÜ SEN BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİN
HAYATIM ❤

ARKADAŞLAR YILDIZLAR GİBİDİR
ONLARI HER ZAMAN GÖREMEZSİN
AMA SENİN İÇİN HER ZAMAN
VAR OLDUKLARINI VE SENİ
DÜŞÜNDÜKLERİNİ BİLİRSİN
KENDİNİ MUTSUZ HİSSETTİGİNDE
KALBİNİ DİNLE
ÇÜNKÜ SEN KALBİN KADAR TEMİZ
VE GÜZELLİKLERİ HAK EDEN BİRİSİN
TÜM GÜZELLİKLER SENİNLE OLSUN
İYİKİ DOGDUN ❤❤
CANIM KANKAM ❤
AŞKIM ❤
❤ZARAM ❤
AİLENLE BİRLİKTE BİR ÖMÜR BOYU MUTLU HUZURLU SAGLIKLI NİCE YILLARA
İYİKİ DOGDUN KANKAM
❤ ZARAM
❤ELZA ❤
❤ SENİ ÇOK SEVİYORUM ❤ ❤

MAHRİ (Aynur)

Zaram :) bu gün senin doğum günün. Benim geçen seneden içimde kalmıştı seni kutlamak. O yüzden bu sene öcünü alıyorum hihi :D
Şey diyeceğim:) seninle tanışalı hemen hemen 2 sene oluyor. Sen beni ilk başda erkek sanmıştın :D o vakit sana bağırarak benim adım Aynur Mahri değil demek istemiştim:) ama olmadı tabi. Ama bu isteğimi gerçekleştirdim ben neyse. Seni iyiki tanımışım güzeller güzeli Zaram. O kadar güzelsinki kelimeler yetmez) senin gibi güzelliği dünya getiren anneninin ellerinden öperim ben. Kalbin, dış sıfatın hersi ayrı ayrı güzel :) en çokda ben senin kalbinin güzelliğini seviyorum Zaram. Arkadaşlığın sermayesi sevgidir. Ne kadar çok yatırım yaparsam o kadar çok kazanırsın. Böyle senin gibi arkadaşım olduğu sürece her zaman mutlu olurum. Doğum gününü kutluyorum Zaram. Nice birlikte mutlu senelere:)
Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşarsın. Hayatının bundan sonrası her günü kalbinin güzelliği gibi geçsin. Seni çokseven kardeşin Aynur

54Yorum

  1. 💗Iyi ki doğdun Ay YüZLüM💗 Arzy30 Haziran 2018 03:55

    Vuhuu💃🕺💃🕺 ilk yorum keyfisi💃🕺💃
    Iyi ki dogdun Zaram💗💗💗💗 Seni çok seviyorum💗
    Rüya; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir
    Arkadaş; uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir
    Hayal gücü; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgârdır ve hayat; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.
    Açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle
    Doğum günün kutlu olsun güzellik abidem💗
    💗💗💗Peşinden az koşmadım ki 
    Hak edeni görür allah 
    Mutluluk yakın,yarından yakın 
    Peşinden az koşmadım ki 
    Ele güne rezil oldum 
    Az çeneler sarfetmedim ki 
    Hak edeni görür allah 
    Mutluluk yakın,yarından yakın 
    Kandırdım nazlı yarim 
    Sonunda çılgın sözlerle 
    Kandırdım sonunda 
    Güzel gözlümü oyunlarla
    Sevgiye çeyrek var 
    Gün benim günüm beni tutmayın 
    Yeni güne sevenim var 
    İçim içimden taşar oldu 
    Ay yüzlümü buldum ben 
    Mutluluk yakın,yarından yakın 
    Kandırdım nazlı yari 
    Sonunda çılgın sözlerle 
    Kandırdım sonunda 
    Güzel gözlümü oyunlarla 💗💗💗
    #ZaAr💗

    YanıtlaSil
  2. 💗Iyi ki doğdun Ay YüZLüM💗 Arzy30 Haziran 2018 03:56

    Bu arada sayfa için çok çok sağolun Ekrem abi

    YanıtlaSil
  3. 💗Iyi ki doğdun Ay YüZLüM💗 Arzy30 Haziran 2018 04:02

    O zaman bende tek başıma durmayayım burada. Iyi geceler herkese😊

    YanıtlaSil
  4. DENİZ KENTLİ❤❤ZARAM❤❤30 Haziran 2018 04:36

    ZARAMMMM

    Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsa da dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.

    Hayat; yaşamayı, mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; hak etmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk; paylaşmayı bilen için vardır. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.

     Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde seninle kutluyorum. Nice senelere

    CANIM ZARAMA bu gün içinde bir his vardı anlamadım nedenini siteye bir bakim dedim canım elam yazmış senin doğum gününü CANIM ARKADAŞIM 2 sene oldu seni tanıyalı seni çok sevdim belki biraz ayrı kaldık ama seni hep ÖZLEDİM ne kadar çok yazardık sayfalar dolusu iki yabancı zor sevda orda oraya yazıp duruyorduk diziler hakkında yorumlar yapıyorduk galiba çok uzattım işte hasret dile geliyor CANIM ZARAMMMM benim için çok değerlisin bunu bil NİHAT PAŞAMI BENİM İÇİN kocaman öp ALLAH’A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM

    YanıtlaSil
  5. ZaAs vazgeçilmezim Asi30 Haziran 2018 08:08

    Mutluluğum kalbime huzur verenim ikinci kes doğum gününü kutlayışım ve inşallah hep kutlarım hiç ayrılmayız :) kimseye anlatamadıklarımı seninle paylaşıyorum sen benim hem dostum hem sirdaşım hem de ablam oldun :) Sana arada sitem edib kızıyorum ya sonra gereksiz yere seni üzdüyümü görünce ben daha fazla üzülüyorum :( ama hepsi aşırı sevgiden ve kıskanclıktan oluyor ;) ama söz bundan sonra üzmemeye daha cok özen gösterecem sana hiç kıyamıyorum can dostum :)
    en Kiymetlim en çok Sevdiğim iyi ki doğdun iyi ki varsın herşeyim iyi ki dostum oldun Gönlümün Sultanı 8) o güzel yüzün hep gülsün gülüsün Zaram hiç solmasın hayatında her daim güzel anilar biriksin arkana baktığında o masum yüzünde kocaman gülücüyün olusacagi bir yaşam dilerim :) sana sımsıkı sarılip öpüyorum :) SENİ HERKESTEN ÇOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM :) Doğum Günün Kutlu Olsun GÜL BAHÇEM :)
    #ZaAs SONSUZA KADAR

    YanıtlaSil
  6. ¤ZaAs Kiymetlim¤ Asi30 Haziran 2018 08:24

    Zamanı boş ver hayatın tadını çikar
    Aldırma kötü kalplileri güzelce yaşa
    Rüzgar savursa da seni olmadık yerlere
    Asla pes etme mutluluğunu bulmana bak :)

    YanıtlaSil
  7. ZaAs Mutluluğum ~ Asi30 Haziran 2018 08:44

    Gunaydınlar doğum günü kızı :)

    O Masum Yüzünde Acı Ve Hüzün Hiç Olmasın Güzel Zaram. Gözlerinde Mutluluğun En Parlak Yıldızı Hep Parlasın. Dost Eli Elini Hiç Bırakmasın. Vazgeçilmezim Elim Hep Elinde. Uzak Da Olsak, Kalbim Hep Seninle :)
    #ZaAs Parlayan Yıldızım :)

    YanıtlaSil
  8. ZaAs parlayan yıldızım Asi30 Haziran 2018 08:47

    Hepinize günaydın mutlu sabahlar

    YanıtlaSil
  9. #ZaAs Gönlümün sultanı _ Asi30 Haziran 2018 09:19

    Denizim ben cok iyiyim canım hayatmda aynı bi deyişiklik yok sen nasılsın senin hayatın nasıl? Bende seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  10. Zarinom mereba nasilsin naber iyisindir umarim ben olmayali ..zarinom kontorum cok az bide bi sansimi denedim internet biraz biraz cekiyo gibi gibi umatim gider ..sanirim dogun gununde ben olamayacagim😢😢😢😭😭😭😔 hic boyle olmasini istemezdim ve de hic dusunmezdim😳yani senin dogun gununde olmayacagimi olamayacagimi daha dogrusu...biraz erken bi kutlma olucak ama kuayabiliyorumya inada sukreder bi hale geldim..seni uzun uzun yazilarla sevgi sizcukleriyle oyle satafatli kuylayanlar olucak ve ben hic gormesemde bunu hissederek iiskanicam elimde olmadan ama yapacak bisey yok benimki en derinden kalbimden bi kutlama olucak 😙
    Iyiki DoGDuN ZaRiNooMMM Seni cok cokk seviyorum hayatinda basarlilar dilerim hep hep mutlu oluraun tuuumm guzellikler seninle olsun kalbinden su hayatda ne yapmak geliyosa ne hayalin varsa Allah muradina erdirsin sen ennn iyilerinw layiklsin MaSuM KuŞuM benim kalbi guzel dostum ..nice huzurlu senelere bitanem..kalbinin guzelligi yuzune versin ..eger dunyaya gelirken sorlardi seninki gibi yuzumun bide kalbinin olmasini isterdim idolumsun benim imrendigin tek kisisin su hayatda...dogum gunu kizi 🎉🎁🎈🎀🎊🎍simdi pastani ufle 🎂 bi dilek tut UMARIM GERCEK OLUR MASUM KUSUM

    SIMDILIK hoscakal zarinom umarim bende bigun donucem ve her gun hergun yazabilecem umuduyla 👋

    YanıtlaSil
  11. Suan resmen gozlerim dolu dolu gercekden İnsan

    YanıtlaSil
  12. Gunaydin hayirli sabahlar DHS ailesi gununuz guzel gecsin

    Suan resmen gozlerim dolu dolu gercekden İnsan dusunmeden edemiyor bu kadar guzel sozleri nasil hakkettim ben diye ?ya da nasil bu kadar sevile biliyorum diye soruyor kendine hic bir cevabim yok cunku ayni sekilde seviyorum sizleri sozcuklerle sinirlandiramacagim kadar cok iyi ki varsniz

    YanıtlaSil
  13. Arzum cilgnim benim seirin cok guzel olmus bayildim vidolar fotograflarda hersey cok guzel eline emegne saglik canim kardesim .:))
    Arzum Evet biz gecen seneden tanisiyoruz ama maalesef seni dogru durust taniyamdan hesabim silinmisdi sonra senin tanisma sayfasinda yazdgni gorunce sevinmisdim sonra sen bana mailden whasappin varmi
    Deyib numarni vermisdin sonra seni daha yakindan tanima firsatim oldu tanidikca cok ama cok sevdim senin acik sozlugnu ,durustlugnu marhemtni ,barbi degil harbi kizmisin sen benim en kiymetlilerimden biri oldun sen benim icin cok degerlisin iyi ki seni tanimisim iyi ki benimlesin umarim hep benimle olursun canim kardesim canim dostum seni cok ama cok seviyorum
    Kandirdim nazli yari sonunda cilgin sozlerle kandirdim guzel gozlumu oyunlarla .TUM Hİ HO

    YanıtlaSil
  14. Ekrem bey cok tesekkur ederim Allah razi olsun iyi ki sizleri tanimisim

    YanıtlaSil
  15. Asim biricgim olmasa olmazim bende kimseye anlatamadiklarmi sana rahatca anlata biliyorum sen bana iyi geliyorsun sen benim sirdasim derdortagim en kiymetlim vazgecilmezim oldun bende seni cok ama cok seviyorum hepde sevecem can dostum

    YanıtlaSil
  16. Gunaydin biricgim huzurum
    Cok tesekkur ederim iyi varsin iyi ki benimlesin umarim hep benimle olursun vazgecilmezim

    YanıtlaSil
  17. Aygulum nese kaynagim sanda merhaba iyiyim bin sukur sizin mesajlarnzi gordum dahada iyi oldum
    Ay parcam can dostum ilkim benim seni cok ama cok seviyorum iyi ki seni tanimisim iyiki benim kardesim can dostum oldun kiymetlim benim umarim bir gun temeli donersin kendine cok iyi bak Allah daim yardimcin olsun

    YanıtlaSil
  18. Elam canim kankam guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim Allah razi olsun iyi ki varsin askim iyi ki benimlesin insallah hep benimle olursun seni cok seviyorum canim kankam benim

    YanıtlaSil
  19. Mahrim canim kardesim guzel dileklerin icin cok sagol Allah razi olsun sende iyi ki varsin seni cok hemde cok seviyorum

    YanıtlaSil
  20. Zaraaam nasıl hakettim diye soruyorsun ya tabi ki samimiyetinle içten davranışlarınla sıcaklığınla güzel kalbinle hakediyorsun :) hani derler ya ne ekersen onuda bicersin işte tamda böyle kiymetlim sen sevgi tohumlarını ekmisen o yüzden bu kadar seviliyorsun 8-) ve daha fazlasınıda hakk ediyorsun vazgeçilmezim :) her zaman mutlu ol

    YanıtlaSil
  21. Ben hep seninle olacam Huzurum :)

    YanıtlaSil
  22. Iyi Ki DoğDun Bambaşkam💗30 Haziran 2018 16:40

    Sonunda girebildim ya çok şükür:) wifi çalışmıyordu sabahtan beri🙈
    Yaa Zaram dün yazacağım çoğu seyi özelde yazdım. Burada da tekrarlayayım. Bazen ablam, bazen dostum, bazen küçük kardeşim gibi oldun ay yüzlüm💗 bazılarının inanıp inanması önemli değil, kendi sevgimi de biliyorum ben, senin sevgini de biliyorum💗 Bir başkası için kalbimi kırmadın hiç bir zaman, üstelik kırabileceğin o kadar çok şey olmasına rağmen💗 Bunun için çok çok teşekkür ederim. 1 senelik dostum dediğimin yapamadığını yaptın💗 Bende seni çok ama çok seviyorum. Ummasanda artık hep seninleyim Zaram😉 Benden kurtulmak o kadar kolay değil:)
    Dünden beri aksilikler silsilesidir gidiyordu. Daha güzel fotolar hazırlamak isterdim. Saat 11 de babannem çağırdı. Onunla bahçede oyalandım eve tam 1 e 20 dakika kala girdim.Normalde makası, onu bunu toparlayıp babannem evine girene kadar bende yardım ederdim ona. Dün tamam bitti dediği anda kadıncağızı tek bırakıp eve koştum🙈 hemen video çektim. kalan 10 dakikada da o fotolar çıktı:( işimi son dakikaya bıraktım biraz:( neyse
    Tekrar iyi ki doğdun bambaşkam💗
    Ay bişey daha😒 barbie değil harbi derken😒 barbie'den neyim eksik benim😒😒😒
    Bide Zaram ben bugünden sonra birkaç gün yokum. Resimlerin kaldırılmasını istediğin zaman kendin mail atarsın diyeceğim. O maille olmaz🤔 buraya yazarsın Ekrem abi görür herhalde

    YanıtlaSil
  23. Ve tünaydınnn herkese:)
    Asim selam😉😉 Telefonunu annenlemi değiştirdin? 1000kitaba girebilirmisin peki bunda??

    Eylülüm💙💙 sabahtan beri dua ediyorum sınavın için. Sabah haberleri kaçırdım. Kaçta başladı sınav bilmiyorum ama az önce bi arkadaş sınavdan çıktım yazmış twitterda demekki bitti sınav. Ya inşallah istediğin gibi geçmiştir huzurum💙 kalbim seninle atıyordu saatlerdir💙
    Geldiğinde 1000kitaba gelirsen orada kullanıcı ismim mormucize. Zaten takip ettiklerimden diğer kızlarıda bulursun💙

    YanıtlaSil
  24. Denizim canim arkadasim hos geldin sefalar getirdin bende seni cok ozledim .nasilsin gorusmeyeli nahaber . evet ya tanisali hemen hemen iki sene oluyor zaman ne cabuk geciyor dimi ?.bende eski gunlermizi cok ozluyorum
    ) dogum gununu kutladigin icin cok sagol Allah razi olsun iyi ki varsin canim arkadasim

    YanıtlaSil
  25. Aleykum selam Arzum evet deyiştim ama mail lazim gökkuşağım o yüzden giremem

    YanıtlaSil
  26. Mail pek lazim degil aslında Yani onay kodu falan gelmiyor. Sadece herhangi bir mail adresi yazsan yeterli. Bitek bot olmadığını doğrulaman gerekiyor galiba. O çok sinir bozucu oluyor. Bazen fotolar açılmıyor falan. Ben 10-15 kere uğraşmıştım onunla😂 en sonunda kendimden şüphe etmeye başladım robotumda haberimmi yok acaba dedim😂
    Denesen çok iyi olacak Asim😍

    YanıtlaSil
  27. 🌹🌹 ZARAMMM 🌹🌹


    Zarif çiçeğimmm hayırlı yaşlarrr. Mutlu huzurlu yaşaaa. Sevdiklerinle sevenlerinle mus mutlu ömrün olsun.

    💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗


    Yaşlanıp nine dede oluncaya kadar. Huzur ile yaşayın. Torunlarınızı sevinn İnşaAllah. Hayırlı yaşlarrrr 🎉🎉🎉🎉


    💗💗💗💗💗💗💗💗

    YanıtlaSil
  28. Arzum oturum aç falan yazılıyor yapamiyorum

    YanıtlaSil
  29. Arkey Madhubala30 Haziran 2018 18:20

    Zaram canım senı çoooook sevıyorum.Dunden berı çok ugrastım.Sonunda sıteye gırebıldım.Iyı kı dogdun prensesım.Iyı kı varsın.Senı tanıdıgım için çok şanslıyım.Zaram duygularımı ifade bıle edemıyorum.Sen benı bılıyorsun.Senı çok sevıyorum.Mısafır geldı.Ben kaçar

    YanıtlaSil
  30. Nurdanim guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim Amin ins'Allah Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  31. Serplim canim bende seni tanidigim icin sansliyim bende seni cok seviyorum pirensesim iyi ki varsin iyi ki benim herseyim oldun

    YanıtlaSil
  32. Arzum cilgnim benim sana sevgine guvenim tam seninde beni en az benim seni sevdiyim kadar sevib guvendgni biliuyorum baskalarnin inanib inanmasi umrumda degil senden kurtulmak isteyen kim kiymetlim benim bambaskam seni cok seviyorum ) cilgnim netin mi bitiyor kendini fazla ozletme cabuk donmege calis buralar whasap imo sensiz olmaz hem ben seni cok ozlerim ) Arzum ben bugun mailmi degistirib eski mailme girmeye calisacam net yavas oldugu icin gece degistircem google yuotubedki oturmu kapatim hesabi kapatmam gerekiyor sanirim olmasa simdi kullandgim maile Ekrem beye mail atarim sen kendine iyi bak kiymetlim.benim

    YanıtlaSil
  33. Mutlu yaşlar Zara hanım sevdiklerinizle

    YanıtlaSil
  34. Tamam Asim sen giriş yap.
    Kullanıcı ismi: Aygun_
    Şifre: sanane
    Bu hesaba gir ben oraya mesaj atıcam şimdi.

    YanıtlaSil
  35. Arzum sifre sanane mi ay :D tamam şimdi bi denerim

    YanıtlaSil
  36. Ya Arzum hic bi sey anlamadım mesaj kutusuda boş

    YanıtlaSil
  37. Arzum mezajlarını okudum fakat cevap veremiyorum gonder butonu yok işte bu telde olmuyor

    YanıtlaSil
  38. Zaram hesabım dondu bitanem :(

    YanıtlaSil
  39. Ha😒😒 bendede okundu olmuş niye öyle diyordum🙄 puf🙄 klavyede aşağıdaki satıra geçme butonu yok mu. Ona basıncada gidiyordu mesajlar orada. Bide öyle dene Asim🙄
    O da olmadı yine vazgeçicez 1000kitap sevdamızdan

    YanıtlaSil
  40. Denedim Arzum olmuyor neyse ya

    YanıtlaSil
  41. Gördüm. Neyse artık:(
    Napıyorsun gökyüzüm?

    YanıtlaSil
  42. Hiç gokkuşağım eylülde düğün var kıyafet almalıyam ama sıcakdan dışarı çıkamıyorum ne yapacam bilmiyorum onu düşünüyorum almam gerekenleri yazıyordum sen ne yapiyon

    YanıtlaSil
  43. Biricgim yorum yazmamismiydin

    YanıtlaSil
  44. Yazmışam Zaram ya zaten onaylanmişdida ama dondurup işte kiymetlim of

    YanıtlaSil
  45. Him bizde de 18 ağustosta düğün var daha hiç bişey almadık bile😏
    Ağustosun sonlarına doğru serinler ya hava o zaman çıkarsın Asim🙈
    Ben sinir krizi geçiriyorum. Salonda ne güzel panorama izliyordum. Bide pizza hazirladim reklami olunca firina atarim diye koydum kenarda. Babam geldi bu ne kizim dedi. Pizza daha tv izliyorum birazdan pişiricem dedim. Pişirip rahat rahat izleseydin dedi🙄 tepsiyi alıp çıktım tabi pişirmeye😒 babamda sagolsun salona kurulmuş hemen kanali degistirmis abidik gubudik turkmen programini izliyordu simdide rus kanalina gecmis😒 odamizdaki tv'nin uydu alicisina bisey olmustu gecenlerde. Yeni uydu alicisi taktim ama ondada daha tv8 yok. Simdi uydu alicisinin uyumlu oldugu uydulari tariyorum tv8 için😒
    Babamdan öncede Yakup denen çocuk sinirimi bozdu. Arjantin-Fransa maçı vardı. Git baska odalarda izle diyorum o kanalda yokmus salondan baska yerde😒 neyse ki disari cikmasi gerekti bi ara Yakubun. O arada da Fransa 4-2 öne geçmiş😎😎 nihaha. Yakup Arjantini tutuyordu. Valla içimin yağları eridi😂 Messi için üzüldüm sadece😐
    Ha bide diğer sitede yine foto attım ben bir ara bakarsın Asim😐

    YanıtlaSil
  46. Zaramm kusura bakma şimdi farkettim cevabını🙈 imo'ya gelirim de whatsapp biraz zor gibi wifi açılınca da😒 bu psiphon çalışmıyor😒 aman neyse😏
    Yaa bende oturumumu değiştirmek istiyordum. Youtube kanalım youtube tarafından silindi benim. Şimdi yeni hesap açmak istiyorum da otomatik olarak google oturum bilgilerimle açılıyor. Kapatılan hesabımda aynı bilgilerle açıldığı için yeniden hesap açamıyorum youtube da😨😨😨😨
    Seni çok seviyorum Zaram. Tekrar iyi ki doğdun💗 iyi ki varsın💗

    YanıtlaSil
  47. Tesekkur ederim Engin bey Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  48. Boş ver Arzum benim babamda azeri kanallarına bakar hep amcamda rus neyse
    ben bir ay kalmış bi şey bulamam ki zor beyeniyorum allahtan avm ler varda sıçakta dolaşmak zorunda kalmıyoruz bunada şükür ya en guzeli kış üşümek gibisi yok
    resimlere baktım canım kırmızı geyimli kardeşindi dimi cok güzel maşallah

    YanıtlaSil
  49. 😂😂😂 aqq babam resmen inada bindi😂 odasında canı sıkılıyormuş izlerken. Sevgili babacım salonda da tek başına izliyorsun zaten ne farkediyor acaba😒 neyse yarın izlerim. Ya inşallah wifi geç kapanır da netten şampiyonu öğrenebilirim. Bu gece şampiyonu öğrenmeden uyuyamam ben yoksa😊
    Aynen Asim kış candır😍 en sevdiğim mevsim😍 yaa o zaman benim tuzum kuru tabi. Düğünde giyeceğim elbiseyi alacağım yer hazır🙄 bedenim olur mu diye düşünüyordum da annemler falan tabiki olur diyorlar. Bakıcaz artık. Kız tarafı düğününde eskilerimden giyerim🙄 Gelin almaya da geleneksel giyiniriz🙄 fotolarını gösterdiğim sarı elbiseyi giyerim. Bir ritüel daha var bizde atgulak diye. Gündüz gelen giden oluyor günlük bişey giyilir. Akşamı da kapıda, sokakta düğünümsü şey oluyor. Şarkıcı falan geliyor. Bitek o güne giyecek elbise dikinmem lazım🙄 Ayakkabıya zaten takmam, taksamda kapalı ayakkabı giyemem tırnağımdan dolayı😂 o konuda da rahatım🙄kuaför sıkıntılı ya. Yardım için muhtemelen düğünden önce anneannemlere gideriz biz köye. Anneannemlerde hazırlanmamız gerekecek. Normalde kendimde yaparım saçlarımızı fakat düğün evinde o kadar iş varken süslenmeye utanıyorum ya🙄 oralardaki kuaförleride bilmiyorum. Buradan bir yerden randevu alıp gitsek desem 45 dakikalık yol🙄 buradan saç yaptırıp geri gidene kadar düğün biter😲😲 aq çok konuşuyorum yine😂 biri beni durdursun.
    Evet kırmızılı olan Aygül en küçük kardeşim gökyüzüm. Aynurla buluştuğumuzda kardeşlerimizde gelmişti. Benim Aygül onun iki kardeşiyle ayrı gezdi. Ben Aynur ve Merjende ayrı takıldık🙄

    YanıtlaSil
  50. Bizde de maç izleniyor Arzum :-x
    sen baya rahatsın canım ya ve benim en büyük takıntım ayakkabı ve saçım elbise bulmakta zorlanıyorum ciçekli üzeri parıltılı elbise hiç tarzım değil sade severim ben sizde de ne kadar adet var gökkuşağım

    YanıtlaSil
  51. Babam dışarı çıkmıştı Aygülle salondaki yemekleri odamıza taşıdık😂 Survivor olmasa da güldür güldür izliyoruz şimdi🙄
    Aksine bende ayakkabıya hiç takmam Asim. Zaten uzun elbise giyiyoruz gözükmüyor ayakkabım diye🙄 normalde benimde tarzım değil parıltılı çiçekli böcekli şeyler. Siyahların kızıyım ben. Ama abiyede güzel bulduğum şeyi giyerim tarzım olmasa da😂 en son düğünde giydiğim elbise full pullu payetliydi🙄 Sadelerden istediğim gibi elbise bulamıyorum , üstelik birde kapalı giyiniyorsan modeller çok kısıtlı oluyor🙄 mecbur abartı giyiniyorum düğünlerde🙈
    Öncedende biraz bahsetmiştim gökyüzüm. En az 3 gün oluyor düğün. Düğünden bikaç gün önce aile yakınları "geñeş toý" diye düğün evine toplanırlar. Sonra atgulak işte. türklerde altın takılıyor bizde o atgulak günü verir aileye herkes ne verecekse. Aynı gün öğleden sonra toplanan kumaş o bu'dan düzgün olanları kız evine götürülür. Kız evinde de 1 saat falan oturulup dönülür. Akşamı evde sokakta düğün var. Ertesi gün gündüz bişey yok. Aksamı kız tarafının düğünü. Ondan sonraki günde gelin almaya gidilir sabah😍😍 arabalar süslenir davullu zurnalı kalabalık bi şekilde gidilir. Bu zaten türklerde de var. Ama bizimki biraz daha abartı oluyor. Akşamda esas düğün var. Gece düğünden eve gelince gelinle damadın bir ritüeli daha var. Damada türkmen kıyafetleri giydirilir. Beline bisey bağlanır arkadaşları tarafindan. Düğüm düğüm bağlanır o da. Gelin onu herkesin içinde çözmeye çalışıcak. Gelin düğümleri çözünce de damat aynı bezle kendi arkadaşlarını kovalar. Yakalarsa kırbaçlar😂 en eğlenceli kısmı orası galiba😂 ertesi günde küçük bir ritüel var gelin ve damatla ilgili. Onların ritüelinden önce de kadınlar güreşir kendi aralarında😂 60-70 yaşındaki teyzeler bile güreşiyor😂 ve böylelikle düğün biter. Normalde olanlar bunlar. Bazen kız tarafının düğününden sonra da araya bir iki koyup uzatabiliyor bazıları🙄

    YanıtlaSil
  52. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️1 Temmuz 2018 03:31

    ADEM KILIÇCI
    ŞAMPİYON HAKKEDEN KAZANDIN

    YanıtlaSil