Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir? Gerçek Adı, Boyu, Kilosu

Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir. Show TV ekranlarında yakında yayınlanacak olan Meleklerin Aşkı dizisi oyuncu kadrosunu tanıtmaya devam edelim. Meleklerin Aşkı Dizisinde Yağmur Duru karakterine can verecek olan güzel oyuncumuz hakkında bilgileri sizler için derledik.

[caption id="attachment_57776" align="aligncenter" width="500"]Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir[/caption]

Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir


Yapımcılığını Süreç Film’in üstlendiği, genel koordinatörlüğünü Akın Topuz’un yaptığı, yönetmen ve senarist koltuğuna başarılı projelerin mimarı Ersoy Güler’in oturduğu “Meleklerin Aşkı”nın oyuncu kadrosunu sizler ile paylaşmaya devam edelim. Meleklerin Aşkı Dizisinde Yağmur Duru karakterine can verecek olan güzel oyuncumuzun gerçek adı Berkay Hardal'dır.

[caption id="attachment_57777" align="aligncenter" width="500"]Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir[/caption]

Berkay Hardal, 18 Kasım 1996 (22 Yaşında) İstanbul doğumludur. Yakışıklı oyuncumuzun boyu 178 cm. kilosu 75 kg. dır. Beykay Hardal lisans eğitimini Trakya Üniversitesi'nde tamamlamıştır.Oyuncumuz, Ümit Çırak'tan oyunculuk eğitimleri almıştır. İlk olarak İstanbul'lu Gelin isimli dizide Murat karakterini canlandıran oyuncumuz; Meleklerin Aşkı dizisinde Yağmur Duru karakterine can verecektir.

[caption id="attachment_57778" align="aligncenter" width="500"]Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir Meleklerin Aşkı Yağmur Duru Kimdir[/caption]

"Merhametin, minnetin ve vicdanın olgunlaştığı bir yerde, onlarca yaşlı meleğin şefkatli kucağında büyümüştür Yağmur. Çünkü daha bebekken annesi tarafından bir huzur evinin kapısına bırakılmış ve oradaki yaşlı melekler tarafından büyütülmüştür. Bu yüzden olsa gerek yaşlıların tecrübesini genç zihnine sığdırabilmiş bir delikanlıdır. Kuşkusuz ki onun aşkı da yaşamı gibi diğer insanlardan çok başka başlayacak ve hınzır mücadelelerle sınanacaktır."

42Yorum

  1. Arkadaslar s nin yeni ozet gelmdi o sayfa dolub tasmadan biz tasinalim survivor un yeni sayfasi acilincaya kadar burda yazalim

    Asim senin hesabin dondugu icin soyleyemedim Aygul'umuz sozlendi Aygulum bana fotolari atti Aygulumuz gelin oluyor darsi tum bekarlarin basina

    YanıtlaSil
  2. Aygulum Aysenurla wattpatan konusyoruz Sedefim bir muddet yazamiyacam demisdi Defnemin neti bitti Serpilim aksama yazar herhalde .Aygulum ay parcasi Allah seninde oruc ve tum ibadetlerni kabul etsin amin ins'Allah


    Elam canim kankam iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol askim bende iyi olmaya calisiyorum askim ins'Allah ya Adem sampiyon olur
    ZAEL seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Tahmin ettim Zaram insallah bi omur mutlu olur :) darisi benim disimda tum bekarlarin basina ;)

    YanıtlaSil
  4. Tahmin ettim Zaram insallah bi omur mutlu olur :) darisi benim disimda tum bekarlarin basina ;)

    YanıtlaSil
  5. Arkadaslar anlat bakalimi izliyormsnuz ben izliyorum gulmekten cenem agridi

    YanıtlaSil
  6. Bende dinliyordum Zaram simdi reklamlara gitti galiba sesler kesildi :)

    YanıtlaSil
  7. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 02:50

    Iyi akşamlar herkese🙄
    Puf survivor izlemiyorum ya ben🙄 instagramda okudum bugün Turabi Hakanın Gizem için kazıdığı yazının üzerine tamamen kazımış. Özünde iyi biri olursa olsun. Yarışma için bu kadar tiyatroya gerek yoktu. Sahte kabadayı Turabi😏
    Ümit Karan elendi. Bence bu Ünlülerin bu sezon antipati toplamasından kaynaklıydı. Yoksa Hakana karşı elenmezdi Ümit Karan. Adem hariç diğer ünlüler bu sezon çok antipati topladı. Murat, Damla ve Hilmi de hariç tabiki🙄

    YanıtlaSil
  8. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 02:54

    Ve iyi geceler herkese😁 Elam, Zaram, Serpilim, Ekrem abi ve Engin abi Allah rahatlık versin😁

    Serpilim çok özledim seni😔 seni çok seviyorum🍒

    Zuzum öğlenden sonra sende gelmedin😔 Seni seviyorum 🍈#ElArArkadAşKardeş

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 03:27

    ZUZUM❤️ KALBİMİN İÇİ ❤️ GECE KUŞUM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ÇİÇEGİM HAYATINDA DEGİŞEN BİRŞEY VARMI
    ARKADAŞKARDEŞ🌹 ELAR 🌹

    YanıtlaSil
  10. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 03:31

    ZARAM CANIM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL AŞKIM
    İNŞALLAH ADEM ŞAMPİYON OLUR BİRTANEM
    SENİ ÇOK SEVİYORUM🌹 ELZA 🌹
    ...
    ASİM BEYAZ GÜLÜM 🌹 TEŞEKKÜR EDERİM HİÇ AŞAGIYA BAKMADIM
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR GÜNÜN NASIL GEÇTİ
    ELAS 🌹 SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ...
    AYGÜL CANIM TEBRİK EDERİM BİR ÖMÜR BOYU MUTLU OLURSUN

    YanıtlaSil
  11. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 03:37

    DEFNEM E HABER VERDİM AYGÜL ÜN GELDİGİNİ MESAJI GÖRÜNCE GELİR YARIN

    YanıtlaSil
  12. Elam ne demek meneksem rica ederim :) biraz iyiyim canim :) gunumde hep ayni iste deyisen bi sey yok seninki nasil gecti sen nasilsin? Benim cikmam lazim canim iyi geceler sana
    ElAs bu kalp tarafindan hep seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 03:54

    ASİM BEYAZ GÜLÜM
    HEP İYİ OL CANIM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR YENİ GÜN IŞIGI HAYATINI AYDINLATSIN BÜTÜN SIKINTI HEPSİ KAYBOLSUN
    BENDE SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM
    ELAS 🌹🌹

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 04:03

    ZUZUM ÇİÇEGİM YOKSUN İYİ GECELER TATLI RÜYALAR DERT ORTAGIM
    NEŞE KAYNAGIM
    ARKADAŞKARDEŞ 🌹🌹🌹 ELAR 🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  15. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 04:12

    Geldim Elam . Yemek yiyorum da🙈 Bide Eylülle konuşmaya daldık. Ondan yoktum😁 çok çok iyim dert ortağım. Bomba gibiyim sabahın aksine. Hemde karşı madde kadar güçlü enerjide olanından bombayım😂
    Bir yandan da Galip Derviş izliyorum. Çok seviyorum bu diziyi. Tekrarlarını hep izlerim😁
    Sen nasılsın zuzum iyimisin?

    YanıtlaSil
  16. Kiz sen bu mubarek ramazan ayinda nasil konusyorsun oyle gecmisi gecmisde birak gecmise mazi derler bidaha boyle konusdugnu duymuyum bidaha duyarsam sana kuserim bidahada konusmam .

    YanıtlaSil
  17. Gunaydin hayirli sabahlar dhs ailesi nasilsniz iysinizdir ins'Allah gununuz guzel gecsin
    Allah'a emanet olun gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  18. Asim biricigim seni cok ama cok seviyorum kiymetlim benim iyi ki varsin iyi ki benim kardesim can dostum herseyim oldun

    YanıtlaSil
  19. AsZa olmazsa olmazim6 Haziran 2018 14:39

    Zarammm cook kotu yerden vuruyorsun ama kusmek falanda nedir yasarken oldurmekmi istiyon beni :( hem sen bana kiyamazsin zaten kus kalamazsin ;) biz bir birimizden vazgecemeyiz vazgecilmezim :) bende seni cok ama coooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooook SEVIYORUM sende iyi ki varsin Kiymetlim Can Dostum Herseyim Gonlumun Sultani 8-) 8-) 8-)

    YanıtlaSil
  20. Herkese iyi gunler nasilsiniz?
    Serpilim nerdesin ya merak ediyorum seni

    YanıtlaSil
  21. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 16:40

    İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    HAYIRLI RAMAZANLAR

    ...
    ZUZUM DERT ORTAGIM AKŞAM BEN GİDDİM SEN GELDİ
    HAMD OLSUN İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL NEŞE KAYNAGIM
    CANSEL ÜLKER NASIL KONUŞUYOR MUSUNUZ
    🌹🌹ARKADAŞKARDEŞ 🌹🌹ELAR
    ...
    ZARAM CANIM KANKAM
    ASİM BEYAZ GÜLÜM
    HAMD OLSUN İYİYİM SİZLER NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    KİM KİMİNLE KÜSMÜŞ
    ...
    SERPİLİM NERDESİN CANIM BENİM

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Elam iyi olmana sevindim hep iyi ol meneksem :) bende iyiyim cok sukur :) kusluk falan yok canim ben oyle yazinca Zaramda oyle kotu konusma deyir sadece yoksa kuserim sana yani allah korusun cok sukur iyiyiz kusluk falan uzak dursun bizden :)

    YanıtlaSil
  23. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 16:54

    Inşallah hep iyi olursun Elam❣ Ülkerle konuşmayalı 2 hafta oldu😔😔 bilmiyorum iyi mi değil mi😔 Canselle de en son dün sabah konuştuk iyi değildi😏 Bugün iyidir herhalde😏
    ❣ElAr❣

    YanıtlaSil
  24. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 16:57

    ZUZUM ÇİÇEGİM 😎😎😎 DOGUM GÜNÜ OLMAZSA KIZLARI HİÇ GÖRMÜYORUZ MAHRİM DE YOK
    ARADA GELİP BİR SELAM VERSELER
    ORUÇLA ARAN NASIL ORTAK NEŞE KAYNAGIM
    ARKADAŞKARDEŞ 🌹🌹🌹 ELAR

    YanıtlaSil
  25. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 17:00

    MERHABA ASİM BEYAZ GÜLÜM HEP İYİ OL BENDE KORKTUM YA NE OLDU DİYE ÇOK SEVİNDİM SATEN ESKİ ARKADAŞLARIMIZ AZ KALDI HİÇ BİRBİRİMİZDE KOPMAK AYRILMAK İSTEMİYORUM HEP BÖYLE BİRBİRİMİZİN YANINDA OLALIM
    ELAS 🌹 SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  26. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 17:16

    Aynen zuzum doğum günü olmazsa geldikleri yok😔 Mahrinin wifi'yı vardı ama google çalışmıyordu telinde ondan giremedi. Geçen ayın sonunda Google' a girebilmiş Canselin doğum gününde öyle yazabildi. Ama şimdi tekrar wifi'yı yok. Zaten bugün şehirdışına gidecekti. Inşallah o da girebilir buraya yakında:/

    YanıtlaSil
  27. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 17:21

    Oruçla aram.. niyetliyim zuzu. 16 yaşımdan beri orucumu tutuyorum her sene.
    Bazı günler baş ağrısı zorluyor sadece. Ilaçta içemiyorum🙄
    Ekrem abiler yoğun galiba😔 dün hiç içerik eklemediler siteye😔

    YanıtlaSil
  28. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 17:23

    ZUZUM İNŞALLAH ÇİÇEGİM
    DERT ORTAGIM BAŞIN ARIYORMU ORTAK MİGRENLE ARAN NASIL
    NEŞE KAYNAGIM ELAR 🌹🌹🌹😎

    YanıtlaSil
  29. Sagol Meneksem :) insallah canim hic ayrilmayiz hep beraber oluruz hatta kayiplarda gelseler ne guzel olurdu db zamaninda kime cevap yazacagimi bilemezdim simdi ise hepsi kayboldu :( Ulkerimde yok zaten teli teyzesindeymis konusamiyoruz :( bende seni cok seviyorum Gonul kusum #ElAs

    YanıtlaSil
  30. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 17:25

    ORTAK ALLAH KABUL ETSİN ÇİÇEGİM
    BENDE FARKINDAYIM KESİN YOGUN OLDUKLARI İÇİN İÇERİK YOK ZUZUM
    ARKADAŞKARDEŞ 🌹❤️🌹❤️🌹

    YanıtlaSil
  31. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 17:34

    Hihi migrenle de aram iyi ortak. Aramızdan su sızmıyor maşallah😂 onsuz bir günüm geçmiyor😂 eskidende söylemiştim ya eylülde tedavi aldım migrenime ama her 6 aydan tekrarlamak lazım. Eylülden sonra biraz rahatlamıştım. Çok ağrımıyordu başım ama son günlerde baya kendini belli ediyor migrenim😏 neyse ya😏
    Sende bişeyler anlat Elam. Neler yapıyorsun evdemisin?

    YanıtlaSil
  32. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 17:53

    ZUZUM ÇİÇEGİM EVDEYDİM BİZİMKİLER YARIŞMA İZLİYOR BENDE ONLARLA BERABER GELİNİM MUTFAKTA ONU İZLİYORUM SONRA HATMİMİ OKUYORUM AKŞAMLARI BİLGİSAYARIMA BAZI GEREKSİZ BELGELERİ SİLİYORUM YEGENLERİM LE UGRAŞIYORUM
    BÖYLE ORTAK
    NEŞE KAYNAGIM ELAR
    ARKADAŞKARDEŞ CANIM İÇİ
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  33. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 18:05

    Him iyi seyirler Elam. Bende uyukluyorum odamda😴😪 Dün annemle kardeşim Istanbula gidecekti. Havaalanına gittiler gece,sonra 3 de arayıp bugün gitmiyoruz uçmadık pazartesi gideceğiz dediler😂 işte onlar biletlerini pazartesine aldırıp eve gelene kadar uyumayacaktım🙄 ama 6 da uyuya kalmışım🙄
    Bende bu saatlerde uyanıyorum sonra yemek hazırlıkları🙄 koca evde benden başka yemek yapan yok. Hep ben yapıyorum yemeği😏
    Işte aralarda da telefonumda nete giriyorum😂 neyseki yemek yapmaktan başka iş yapmıyorum😂 arada bulaşık yıkarım bazen. Temizlik işlerini Aygüle devrettim😎😎 Bayram temizliği falansa ben yapıyorum sadece temizliğide🙄

    YanıtlaSil
  34. Oh bee sonunda zaten zar zor kontor yukledim bide veb sayfasi diye hiremedim biturlu sinir oldum yaa..neyse selamlar herkese 😊..
    Ela canim cok tesekurler tebrigin icin..sen evlimisin ?merak etdim de soylersen sevinirim...
    Asim sen neden boyle diyosun ?? Ya simdi bi suru bisey demek istiyorum sanada cok ozel yahhh ..ben vpneyi halletmem biraz zor zarama sohlerim oda sana ozrlden anlatir..keske senin mailin olsaydi ya ...off canim sikildi suanda ..senin boyle demen beni cok uzdu 😢😢 hep o menet........) neyse simfi bisey demeyim..bide diger sayfadeki yazdiklarin benrede olurdu eskiden iki tane arkadasim durrkli sikayet ederdiler telefonun canin olmus diye ama soyle bisey varki Asim arkadasin seni seviyoki kusuyo dariliyo sevmeseydi kusmezdi aranizin iyi olacagina eminim☺
    Ya beni uyku tutmadi..sahura kadar bi saat uydum sabah namazi vaktinden beride uyuyamiyorum gecede internet biraz guzel caisiyo sebeke insafa geliyo yazayim dedim bismillah diye sukur girebildim bide altda enson yorumlardan buldum diger sayfa dolmus ...dun gece yasa bagladim bende eskilere anilara dalarak keske eylulumle konusabilseydim bana iyi gelirdi iuice merak etdim ses seda yok ulkerdende oyle cvp yazmadi daha ...neyse Asim ozet olarak seni seviyorum 💝
    Zarinom sana mail atdim ses kayfimida honderrmiyorum net cekmefigi icin yazilar gidiyoda ses kaydini gonderemiyorum yaa..kizlar yok umarim donerler esmada yazicam demisti sanirim bulamadi burayi ...Asimiz biraz sacmalamis gordum kulaklarindan cekmek lazim tovbe tovbe dedigi seye bakya ..bide ben Zinetimin dugununde yoktumya o icime oturdu ya 😭😭 cok uzgunum cok olmayi isterdim Alinamida ozledim ..serpilimde yok geldigimden beri 😕 biliyonusun zarinom dun gece okadar eskilere daldimki resul abime bile mail attim 😦 neyse MaSuM KuŞuM seni delicesine 👉KISKANARAK SEVIYORUM🙈
    Bahar buraya azmi yaziyo cvp yazmamis hala ? Neyse herkese hayirli gunler 🙋

    YanıtlaSil
  35. Selam Aygulum sabah sabah beni guldurdun kiz :) kulaklarimi nereye cekmeyi dusunuyon uzatacakmisin sonra uzun kulak derler bende katil olurum :D hmmm canimin ici boylelikle yazara gelmen imkansiz diyon :( evet canim biliyorum sevdiyinden yapiyor eskiden konsu oldugumzda gidip bogardim bana trip atip disari cikmadiginda ama simdi araya mesafeler girdi hic bi sey yapamiyorum :( Eylul sabah bana yazdi yani senin yazdigin saatte yazmis neden yazmadigini konusunca soyler sana Serpilde kac gundur yok merak ediyorum artik Ulkerinde teli teyzesinde ondan yazamiyor onulada baya oldu konusmayali :( bende sen cok seviyorum Ayisigim iyi ki varsin temiz kalplim :) sabah sabah yazdiklarini okumak bana acayip mutluluk verdi

    YanıtlaSil
  36. Sende sacma sacma konusma ozaman AsiCaNiM 😙 ya ben pek iyi degilim icimden hicbisey konusmak gelmiyo sabah eylulume mail attim adres bulunamadi yok dedi eski yazdiklarimin tumu gitmisti..yeni silmis galiba ne olduysa dun geceden sonra oldu cunku gece yazdigim gitmisti 😕 sana yazardan yazdi galiba bana da iki kelam yazaydi iyiyidi hani insan merak ediyo dort gozle bekliyo sonucta maillerini ..neyse ona trip atmaya hic hakkim yok o beni cok bekledi be de biraz beklesem olmem heralde..ve mailini sildigine gore telfonuna el koydular sanirim ...off iyice dusuncere kapilicam butun gun hatta eylul yazana kadar ...
    Kralicem gunaydin buarada kendine cok iyi bak 😍

    YanıtlaSil
  37. Soylemeyi unuttum bikac gun yokum ben marim eylul ozamana kadar doner

    YanıtlaSil
  38. Eylul zaten iyi degildi ki offf ya mailine girse sana yazmadan asla cikmaz seni ne kadar ozlediyini biliyorum cunki surekli seni bekliyordu en eski mailin sifresini unuttugu icin cok kotu olmusdu sen yazsan okuyamiyacagi icin neyse insallah yazar konusursunuz kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  39. Ona bi kac ay diyelim biz :( neyse hoscakal

    YanıtlaSil
  40. Arkey Madhubala7 Haziran 2018 15:02

    Tunaydın dızı haber aılesı.Ben geldım.Sızlere haber veremedıgım ıçın uzgunum.Karne hazırlıkları .ramazan.ıftar davetlerı derken çok yogun bır zaman gecırdım.

    Aygul um hoşgeldın prensesım.Senı çok özledım.Donmene çok sevındım.Senı çok sevıyorum.Nasılsın?Nerelerdeydın?Neler yaptın?Bu arada sanırsam sozlenmışsın.Kım bu sanslı adam.Nasıl bırı.Bızım kızımızı alabıldıgıne gore ıyı bırı olmalı.Aygul um allah her zaman mutlulugunuzu daım etsın.Her zaman mutlu olun.Allah sızı hıç ayırmasın.Ikınızı de tebrık edıyorum.Not:Senı uzerse yandı.

    Ası prensesım.Sen kendını uzme.Arkadasın emınım kı pısman olacaktır.Sen hava gıbı su gıbı bır ınsansın.Sensız yasayamaz.En kısa surede sana donuş yapacaktır.Sen nasılsın prensesım.Neler yapıyorsun?

    Arzum senı çok sevıyorum.Ben de senı çok özledım.Nasılsın canım?Neler yapıuorsun?Bu okul ışı benı çok yordu.Vakıt bulup yazamadım.Sızlerı çok özledım.Hayırlısıyla su karnelerı bır dagıtıp kurtulsam

    Zaram prensesım.Bu aralar karsılıklı pek fazla konusamasak da senı ne kadar sevdıgımı bılıyorsun.Benım ıçın çok degerlısın.Senı çok sevıyorum.Nasılsın Zaram.Neler yapıyorsun?

    Elam guzel prensesım.Senı çok sevıyorum.Geldım buradayım .Nasılsın Elam.Neler yapıyorsun?

    Ekrem ve Engın bey sızler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  41. Arkey Madhubala7 Haziran 2018 15:09

    Asım nereye gıdıyorsun?Aaaaaa yeter ama aglayacagım.Sapır sapır tukenıyoruz.Bırkaç gun tamam da bırkaç ay sensız geçer mı?ASIM

    YanıtlaSil
  42. Teşekkürler Serpil hanım. Yarın finali yapıyorsunuz dimi?

    YanıtlaSil