Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı?

Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı. TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018 yarışmasında heyecan son gaz devam ediyor. Survivor 11 Haziran 2018 akşamı ödül oyunu kazanan takımı güzel bir ödül bekliyor olacak. Ödül Oyununu kazanan takımın yarışmacıları Luis Fonsi konserine gidecek.

[caption id="attachment_57877" align="aligncenter" width="700"]Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı


TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018'de hafta sonu Ünlüler takımı için tam bir hüsran olarak geçti. Ünlüler takımı yarışmacıları dokunulmazlık oyunlarının ikisini de kaybederek aralarından üç arkadaşlarını eleme potasına çıkarmak zorunda kaldılar. Turabi, Mustafa Kemal ve Merve'nin eleme potasına girdiği konseyde elenen isim %99 ihtimal ile Mustafa Kemal olacaktır.

[caption id="attachment_57878" align="aligncenter" width="700"]Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu parkuru havuz etaplarını içinde barındıran bol engelli bir parkur. parkurun hız ve denge isteyen bir parkur olduğunu görebiliyoruz. Parkuru bitiren yarışmacılar üst üste sıraladıkları küpleri düşürmek için atış yapacaklar. Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazanan takımın ise Ünlüler takımı olacağını Luis Fonsi'nin instagramda paylaştığı konser videoları sonucunda açığa çıktı.

[caption id="attachment_57879" align="aligncenter" width="700"]Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı Survivor 11 Haziran 2018 Ödül Oyununu Kim Kazandı[/caption]

19Yorum

  1. Arkey Madhubala12 Haziran 2018 02:48

    Hayırlı geceler arkadaşlar.Ben çok ıyıyım.Sızler nasılsınız?

    YanıtlaSil
  2. Arkey Madhubala12 Haziran 2018 03:22

    Turabı yı sevmıyor olabılırım.Ama ıçınde bulundugu duruma ve rahatsızlıgına çok uzuldum

    YanıtlaSil
  3. Arkey Madhubala12 Haziran 2018 03:41

    Bıreysele donulmesı çok guzel oldu.Hakan .Adem hakkında boş boş konuşuyordu.Agzının payını alır.Bu arada fragmanda hakan sakatlanıyordu.Umarım cıddı bıseyı yoktur

    YanıtlaSil
  4. Arkey Madhubala12 Haziran 2018 03:43

    Bu gece kımse yok.Hayırlı geceler.Hayırlı sahurlar

    YanıtlaSil
  5. Gunaydin hayirli sabahlar DHS ailesi nasilsniz iysinizdir insAllah
    Gununuz guzel gecsin

    YanıtlaSil
  6. Serplim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol bende iyi gibiyim bu aralar yogun calisiyorum ve cok yoruluyorum ayakta zor duruyorum neyse bayram tatilinde bol bol dinlenirim

    YanıtlaSil
  7. Gunaydinlar hayirli sabahlar guzel neseli gun dilerim hepinize nasilsniz?

    YanıtlaSil
  8. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Haziran 2018 14:09

    GÜNAYDIN BEYAZ GÜLÜM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    SENDE GÜZEL BİRGÜN GEÇİRMEN DİLEĞİYLE ELAS 🌹

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Haziran 2018 14:10

    GÜNAYDIN ZARAM CANIM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    SENİNDE GÜNÜN GÜZEL GEÇSİN AŞKIM ELZA ❤️

    YanıtlaSil
  10. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Haziran 2018 14:11

    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ..
    NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR GÜZEL BİRGÜN GEÇİRMEN DİLEĞİYLE ALLAHA EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  11. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Haziran 2018 14:12

    SERPİLİM PRENSESİM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ELSE 🌹

    YanıtlaSil
  12. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Haziran 2018 14:14

    ZUZUM ÇİÇEGİM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR NEŞE KAYNAGIM GÜL BAHÇEM
    GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMEN DİLEĞİYLE ORTAK KENDİNE İYİ BAK ALLAH'A EMANET
    ARKADAŞKARDEŞ 🌹🌹 ELAR

    YanıtlaSil
  13. Teskkurler Zaram ben cok iyiyim sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  14. Sagol Elam ben cok iyiyim sende iyisindir insallah

    YanıtlaSil
  15. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️12 Haziran 2018 15:00

    ASİM BEYAZ GÜLÜM SAGOL CANIM HEP İYİ OL ELAS 🌹

    YanıtlaSil
  16. Elam dert ortağım💓 Iyim ben çok şükür ,Sen nasılsın zuzu? Inşallah güzel geçer günüm Elam . Seninde günün güzel geçsin💓 Amin🙈

    YanıtlaSil
  17. Tebessüm'ü yüzümden eksik etmem, el için tebessüm'den vazgeçmem...
    Sorunlarınız ne olursa olsun, en güzel cevabınız gülümsemek olsun...
    (Ethem Emin Nemutlu)

    Iyi günler herkese:)

    YanıtlaSil
  18. Hayirli aksamlar canlar nasilsiniz

    YanıtlaSil
  19. herkeslere iyi geceler arkadaşlar umarım herkescikler çok çokkk ama çokkk iyidir

    YanıtlaSil