Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu. Arda Türkmen

Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu güzel bir ödül ile beraber yarışmacılara bayram hediyesi oldu. Ramazan bayramının ilk günü olan 15 haziran cuma akşamı TV8 ekranlarına gelecek olan Ödül Oyununu kazanan yarışmacıları ve seçecekleri bir arkadaşlarını ünlü Şef Arda Türkmen'in hazırlayacağı güzel bir bayram sofrası bekliyor olacak.

[caption id="attachment_57910" align="aligncenter" width="558"]Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu[/caption]

Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu


Survivor 2018'de dün akşam ekranlara gelen iki ödül oyunu oldu. Birinci ödül oyununda migros erzak ve şeker ödülü vardı. parkur olmadan yarışmacıların sadece sepete atış yaptığı yarışmayı Hilmi cem ve Nagihan kazandı. İkinci ödül oyunu ise New York seyahati ve 5. sokakta alışveriş ödülü idi. Parkur benim şu ana kadar Survivor 2018'de gördüğüm en büyük havuz etabını içinde barındırıyordu. Bu ödül oyununu ise erkeklerde Hakan Hatipoğlu, kadınlarda ise Nagihan Karadere kazandı. Hakan yanında Murat'ı, Nagihan ise Hilmi Cem'i seçerek onlarında New York ödülünü yaşamalarına şans tanımış oldular.

[caption id="attachment_57911" align="aligncenter" width="700"]Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu[/caption]

Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu havuz etapları içeren bol engelli bir etap içeriyor. Dominik Cumhuriyeti Survivor adasının bayramda özel bir konuğu olacak. Ünlü gurme ve şef Arda Türkmen kazanan yarışmacılara bayram yemeği yapacak.

[caption id="attachment_57912" align="aligncenter" width="700"]Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu Survivor 15 Haziran Ödül Oyunu[/caption]

105Yorum

  1. Yazdımda hiç cevap veren olmamış :( sadece Asicanım misafirler diye benide eklemiş. Hm neyse :( :( haklısınız.
    Lakin bu siteye girmiyor bende. Girsede zar-zor giriyor
    Neyse😔😔😔

    YanıtlaSil
  2. Oncelikle senin yorumunun altina cevapladim ve giremiyorum diyorsun ya nedense ozel gunlerde giriyorsun ama anila oy bile veriyorsun ustelik ismini yazmayarak neden burdakilere bi selam vermek cok mu geliyor neyse uzatmiyim fazla

    YanıtlaSil
  3. Teskkurler deniz yoldizim
    Sagol Mihriban ben iyiyim sende iyisindir insallah
    Denizim sagol canim bende seni ozledim ve cok seviyorum
    Elam Serpilim nerdesiniz ya bayram sizsiz olurmu

    YanıtlaSil
  4. 💕Bloomist💕 Arzy15 Haziran 2018 17:18

    Hoşgeldin meleğim😁 tamı tamına 25 saattir gram uyku uyumadım😂ne kadar şom ağızlıyım ya dün sıradan bir gün gibi geçer Bayram diyordum. Allahım al sana sıradan bir gün dedi galiba. Sabahtan poğaça siparişleri vardı anneme yardım ettim. Sonra da teyzemler geldi. Gelen giden oluyor sürekli. Hiç sıradan geçmiyor bu Bayram🙄 neyse ki teyzemleri seviyorum. Ben burada uykusuzluktan geberiyorum teyzem diyor ki "tatile ne zaman gidiyoruz Arzu?". Geçen senede teyzemlerle gitmiştik. 🙄 ağzımı açabilseydim "teyzeciğim tatil düşünecek durumda değilim şu an" diyecektim ama gerek kalmadı annem cevap verdi benim yerime🙄 şimdi biraz odamda uzanıyorum bloomum. 1000kitaba girebilirsem giricem birazdan😂 olmadı tekrar silip yüklerim🙄 bende seni çok çok çoook seviyorum papatyam💕

    YanıtlaSil
  5. Kinderim "yarın hatrımı sorsan ne olur? Bugün hevesimi kırdın bi kere"😏 kırılan kalp geri yapışmaz. Yapıştırılamaz. Yapışması teklif dahi edilemez😁 ayy moonummmm canım arkadaşım benim sn çk svyrm blyn dğl mi??😁😁 kesinlikle çarşamba günü için değil içimden geldiği için diyorum bunları😂 şarj kolay ya . Parktaki görevlilerde usb şeysi vardır herhalde hallederiz şarjı. Sen yeter ki telefonunu getir😂
    Gece 4 te "yarın dhs ye gel" sabah 11 de " dhs ye bekleniyorsun" 11:14 te "ben gece uyumadan yorum yazayım . Sen uğra bir ara öyle mi?"🙄 bu kadarda ısrar olmazmış canım kinderim çok haklısın😂 neyse yorumunu unuttum şimdi😂 cevap vereceğim başka konu yoktu dur inşallah🙄

    Inci tanem Mehocanikom Iyi Bayramlarrr💝💝💝

    Denizcim Iyi Bayramlar sana da canım:) Tüm ibadetlerin kabul olsun inşallah

    YanıtlaSil
  6. Bitanem çok ciddi bişey soracağım "Biz herkesmiyiz?" 😒 herkese iyi bayramların nesine cevap verelim😒 niye kendini ifade edemiyorsun ki sanki aq😔 cidden ben üzülüyorum artık düştüğün duruma. Genel olarak insanlar duygularında 1'i milyon yaparak abartarak anlatır yazar. Sen tam tersisin😭 Buradaki hemen hemen herkese acayip değer veriyorsun çokk seviyorsun. Ama yazdığın yorumlar "geçerken uğradım" tarzında😔 buna benzer konuşmayı daha önce de yapmıştık. Ben tahammül edemiyorum bazı şeylere. Allah rızası için sevgini gösterebil lütfen🙏
    Birde dün akşam hatırlatmamı istediğin bir konu vardı. Onu unutma🙄

    YanıtlaSil
  7. Anıla oy meselesini ben yazmıştım gruba. Ondan biliyordu. Kendisinin giripte yorumları okuyup yazmadan çıktığı yok. Lunluchi zaten Mahrinin hep kullandığı nick. Lunluchi yazmakla ismini yazmış kadar olmuştur. Özel günlerde de doğum günü mesajını bana gönderirdi. Ben atardım mailden Ekrem abiye. Kısa yazdığı yorumları zaten kendisi açıkladı. Giremiyor siteye

    YanıtlaSil
  8. Burda o nicki hic kullanmadi

    YanıtlaSil
  9. Ya Mahrim isim yazmamissin toplu mesaj yazmissin ondan cevab yazmdim senininde bayramin kutlu olsun

    Serplim canim Elam kamkam nerdesniz sizi merak ediyor ve ozluyorum

    Arkadaslar survivor un fragmanini izlediniz mi sakatlanan Adem'miydi
    Off ya insAllah Adem degildir İnsAllah ciddi bir seyi yokdur

    YanıtlaSil
  10. Yazarokurda kullanırdı. En azından o yorumu Mahri olduğu anlaşılmasın diye o nickle yazmadı

    YanıtlaSil
  11. Hayir Zaram ben izlemedim yinemi sakatlik bu nedir ya

    neyse Arzum bu konuda daha fazla konusmasak iyidir

    YanıtlaSil
  12. 😂😂😂amanda aman hemende yumuşar aşgum kinderine kıyamaz ki o😍😍😍seni çok seviyorummm yaa biliyorsun dimi?😉❤❤❤❤(belki şu an romantikliğime biyazcık kızardın ama yinede sana kırmızı çok yakışıyor be güneşim bunu es geçemezdim slslfjkxkx)
    #arbah↔benzersiz❤

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Haziran 2018 18:40

    CANLARIM BİRTANELERİM ŞEKER BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    ......
    ... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    ZARAM CANIM KANKAM BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN AŞKIM
    ... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    ASİM BEYAZ GÜLÜM BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN
    ... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    ZUZUM DERT ORTAGIM BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN ORTAK
    ... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    SERPİLİM PRENSESİM BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN NERDESİN
    .... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    MAHRİŞKOM SEN MİSİN HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Haziran 2018 18:44

    MEHRİBAN HOŞ GELDİN SAGOL CANIM İYİYİM SENİNDE BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  15. Cok sagol Elam :) hos geldin meneksem nasilsin

    YanıtlaSil
  16. İyi bayramlar canlarım benimmmmm nasılsınızzzzz sizi çok özledimmmmmmnm neyse ablalarımmmm yazmak isterdim ama fazla zamanın yok hepinize sım sıkı sarılıppp kocamannnnnnnnnn öpüyorum sizi seviyorummmmm by by

    YanıtlaSil
  17. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Haziran 2018 19:31

    BEYAZ GÜLÜM HOŞ BULDUK HAMD OLSUN İYİYİM ELAS 🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  18. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Haziran 2018 19:32

    BEGÜM CANIM HOŞ GELDİN SAGOL SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

    YanıtlaSil
  19. EVET Haklısınız :(
    Ben durumumu anlatayım bu siteye önceden wifi ly girilmiyordu. Şimdi giriyor ama ilk bem beyaz olup duruyor. Sonradan açılıyor.
    Stil değişmiş. Ben o yüzden anlamadan ilk yazıyı yazdım.
    Benim için her birinizin değeri ayrı. Ne kadar aramız açılsada hiç unuttuğum yok. Unutamamda zaten.
    ELAM.. HUZUR KAYNAĞIM nasılsın? Sana SERPİLİME birşeyler anlatmam lazım benim. Ama görüyorumki benim öğretmenim yok. Oda olunca anlatacağım. SÖÖÖZ
    Arzynynda dediği gibi kendimi ifade edemiyor oldum:( bu beni üzüyor.
    ASİM. En kırğında sensin( biliyorum. Sen söylemesende hissedebiliyorum. Anıla oy verdiğimde vpn mi birşeyi çalıştırarak yazmıştım. Yemin ederim. Lunluchi bu benim ismim. Luna(Луна) i luchi (лучи) Ay ve nur. Gerçeği anlattıktan sonra birdaha kullanmıycağım ben bu ismi. Yalan olmakdanda sıkıldım artık. Yalan dediğimde beyaz yalan yani. Hiç kimseye zararı olmayan yalan. Survivoru bile izleyemiyorum. En son izlediğimde takımdılar artık bşreysele döndüler. Yani TV izleyemiyorum. Çoğu şeyi Arzydan soruyorum. Oda lazyleşmeden anlatıyor.
    Beni az çok tanıyorsunuz. Geçen seneden beri yorum 20 tane ya yazdım yada yok. Zaman çok geçti. Bende fena değiştim. Nasıl anlamda değiştim anlatayım. Sağlık durumum yerlerde. Geçen seneden başladı bu.. ilk gözüm sonra geçen sene şuaralar baş dönmeler. Böbrek ağrısı, sürekli hasta olmam ve alerjim. Birisi bitti desem diğeri başlıyor.
    Alerjiden mart nisan galiba ondan beri uğraşıyorum halada öyle. Zaman zaman birden üsgürüğüm(galiba öyle yazılıyor) tutuyor. Oda zamanı bile bitmiyor. 20 dakika falanda üsgürdüğüm oldu( arada Lebapa gittik yani annem taraf köye. 2 kilo zayıflayarak geldim. Oda niye yediğimi kustum yediğimi kustum bir ölmedim çok şükür.
    Evet zayıflamak istiyorum ama böyle değil.
    Geçen seneden beri ben çok kilo aldım( şışmanladım bayağı. Ve bu benim büyük bir sorunum olmaya başladı. Alerjiden sesim bile değişti. Eskisi gibi konuşamıyorum ben. O yüzden artık telde konuşmaya bile üşeniyorum. Sesim mıng mıng yapar:( yani işte böyle büyük büyük zorluklar yaşıyorum.
    Böyle sorunlar yaşadığımda sizi ihmal ettim. ÖZÜR DİLERİM. Ben eskiden özür dilemeyi küçüklük bilirdim. Artık akıl yetiriyorumki bir özürle ben küçülmüyorum ben hiç birşey kaybetmiyorum.
    CANESİN doğum gününden sonra yazıcaktım. Ama unutmuşumki wife kapaniyor. Wifi sız ise çok zor girmek. Hatda en son denediğimde burası açılmamıştı. Ondan sonra köye gittim. Ve artık yine burdayım.
    Bu karmaşa yazdığımdan UMARIM BENİ ANLARSINIZ. ASİM ELAM
    Neden ikinizemi diyyorum?
    Çünkü Zara Arzy ve Baharla imoda konuşuyorum. Ama sizinle burdan başka hiç bir yerde konuşma imkanım yok(
    ....
    Ülker yok
    Ayşe yok
    Serpil yok
    Defne yok
    Zinet Alina onlarda yok :(
    Onlar nerde?
    Bileniniz varmı?

    YanıtlaSil
  20. Oncelikle gecmis olsun. Kirginlik oylemi sana anlatacak cok seyim var ama herkesin icinde anlatmak istemiyorum baska yerdede konusamadigimiza gore anlatmak istediklerim benim icimde kalicak

    YanıtlaSil
  21. Ulkerin teli kendisinde degil Aysenur sinavlara calisiyor ondan girmiyor Defnenin surekli yazdigi site burasi degil baska site Zinet evlendikden sonra yazmiyor ki burda pek yazmazdi da Alinadanda ses yok Serpilde calisiyor yogun yorgun oldugu icin bazen giremiyor bugunde bayram ondan yoktur

    YanıtlaSil
  22. Her zaman iyi ol Elam yuzun her daim gulsun :) ElAs gonul kusum

    YanıtlaSil
  23. Begumum hos geldin guzelim ben iyiyim sende iyisindir insallah bende seni ozledim

    YanıtlaSil
  24. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Haziran 2018 22:39

    MAHRİM HUZUR KAYNAGIM
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    SAGOL İYİYİM BİRTANEM
    KIRGIN DEĞİLİM AMA İNSAN SEVDİGİ İNSANI MERAK EDİYOR NASIL İYİMİ DURUMU KEYFİ NASIL DİYE DOGUM GÜNLERİ OLMAZSA SİZLERİ ASLA GÖREMİYORUM MERAK EDİYORUM SENİ
    ARZUM ÇİÇEGİM E SORUYORUM NASILLAR DİYE DURUMUNUZU ÖYLE ÖGRENİYORUM
    GİRMEKTE SORLANIYORSUN ANLIYORUM SENİ AMA BARİ AYDA BİR YAZİN NASIL OLDUGUNUZU SİZLERDEN BİLMEK DAHA İYİ OLUR
    BENİM BİR HUYUM VAR BEN BİR KERE ARKADAŞIM CANIM DEMİŞSEM SONUNA KADAR BENİM İÇİN ÖYLE... BENİM İÇİN DEGERLİ OLDUGUNU BİLİYORSUN
    KENDİNE İYİ BAK İNŞALLAH ZORLANMADAN SİTEYE GİRERSİN HUZURUM EL🌹MA
    SENİ BURDA GÖRMEK ÇOK GÜZEL
    ❤️

    YanıtlaSil
  25. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Haziran 2018 22:40

    ASİM DAİMA MUTLU OL 😎
    ELAS 🌹 BEYAZ GÜLÜM

    YanıtlaSil
  26. Iyi akşamlar herkese😁

    Elamm iyi bayramlar tekrardan😘😘 nasılsın ortak?
    ElArkadAşKardeş❣

    Serpilim iyi akşamlar ve iyi bayramlar😁 Amin cümlemizinki kabul olsun😘

    Neyse Asim nasılsın?

    YanıtlaSil
  27. He hiçte kıyamam kinderime😂 çarşamba günü gelirsen daha da iyi bilicem sevildiğimi 😉 öncelikle bana herşey yakışır moon😎 ama yeşil ve sarı dahada çok yakışırdı😂 bil istedim😁

    YanıtlaSil
  28. Iyiyim sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  29. Bende iyim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. Nasıl olduğumu sorduğun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. O zaman sanada tesekkurler Arzum :) ne yapiyorsun

    YanıtlaSil
  32. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 00:59

    Ben sıteye yorum yazdım ama sayfaların hızına yetışemedım.Iyı bayramlarrrrrrrr .Ben sabahtan berı 3 kere yazdım.Dıger sayfalarda kaldı.Buradayımmmmmmm.Hoşgeldın Mahrım

    YanıtlaSil
  33. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:03

    Mahrım çok geçmiş olsun.Allah sıfa versın.Senı çok özledım.

    YanıtlaSil
  34. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:05

    Begum um senın de bayramın mubarek olsun.Ben de senı çok sevıyorum.Ben çok ıyıyım.Sen nasılsın

    YanıtlaSil
  35. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:06

    Elam ben buradayım.Senın de bayramın mubarek olsun.Senı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  36. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:07

    Zaram bayramın mubarek olsun canım.Yakışıklı prensımı opuyorum.

    YanıtlaSil
  37. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:09

    Asım .Arzum ben çok ıyıyım.Nasılsınız?3 gundur mısafır yogunlugu yasadıgım ıçın sayfa takıbını karıştırdım

    YanıtlaSil
  38. 1 gündür hiç uyumamıştım ya ben. Az önce 2 saat uyuya kalmışım🙄 sonra da Jennetle konuştuk. Uzun zamandır konuşamıyorduk onunla😁uzanıyorum buradayım işte. Vpn lerde hiç çalışmıyor😒 hesabım açılmışmı onu bile göremiyorum Asim😏 ve bir bombee var😎 inşAllah önümüzdeki çarşamba bir sorun çıkmazsa Aynur ve Baharla buluşuyoruz🕺💃🕺 çok çok aminnn🙏 inşallah bir aksilik çıkmaz ya🙄 Baharın durumu belli değil daha. Yoksa Aynurla ben kesin buluşacağız Allahın izniyle😁
    Böyle işte gökyüzüm sende ne var ne yok?

    Zaram Ülker mayıstan sonra maile demi girmedi hiç?

    YanıtlaSil
  39. Yoğun olduğunu tahmin ettik Serpilim. Allah kolaylık versin😘 Bende şükür iyim Serpilim. Bugün hepimiz çok yorulduk. Annemler çoktan uyudu benimde canım sıkılıyor biraz🙄 uykum da var ama uyumak istemiyorum nedense😥

    YanıtlaSil
  40. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:19

    Arzum neden canın sıkılıyor?Senı uzen bısey mı var?Senı her zaman dınlemeye hazırım

    YanıtlaSil
  41. Sevdiklerinizle beraber nice mutlu, sağlıklı, huzurlu bayramlara... iyi bayramlar DHS Ailesi

    YanıtlaSil
  42. ❣iYi BaYRaMLaR❣ ArzyGül16 Haziran 2018 01:24

    Sevmek mübalağa sanatıdır.
    Abartın..
    (İsmet Özel)
    Uyumazsam yine gelirim gece. Şimdilik iyi geceler herkese❣ Sizi çok seviyorumm❣❣❣

    Gelmedin huzurcan. Çok değil de, birazcık alınmış olabilirim😔iyi geceler💙

    YanıtlaSil
  43. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:26

    Iyı geceler Arzum.

    YanıtlaSil
  44. Serpilim iyi olmana sevindim canim hep iyi ol :) okul bittimi yoksa gidiyonmu hala ben iyiyim canim

    Arzum sizun adiniza sevindim insallah bulusursunuz :) yorumun hala onaylanmamis o yuzden hala acilmamisdir hesabin. Bende de deyisen bi sey yok survivor izliyom

    YanıtlaSil
  45. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:28

    Iyı bayramlar Engın bey

    YanıtlaSil
  46. ❣iYi BaYRaMLaR❣ ArzyGül16 Haziran 2018 01:29

    Sağol Serpilim. Beni üzen bisey olsa kendimde anlatmadan duramazdım zaten. Allaha şükürler olsun hiç bir derdim sıkıntım yok. Olmasın da inşallah:) tek derdim sanaldaki hesabıma kim girdi saçmalıklarım olsun inşallah:)
    Sizin misafirleriniz gitti mi Serpilim?

    YanıtlaSil
  47. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:30

    Asım bayram oldugu ıçın yok.Bayramdan sonra 2 hafta daha okulda olacagım.Sonra tatıl ınşallah.Çocuklara okul bıtse de bana var

    YanıtlaSil
  48. ❣iYi BaYRaMLaR❣ ArzyGül16 Haziran 2018 01:30

    Iyi bayramlar abi😁

    YanıtlaSil
  49. 💙ArzyGül💙16 Haziran 2018 01:38

    😒😒 Mümin beycim o yorumumu da mı sildi acaba😒 ben onu herkese karşı savunayım onun yaptığı şeye bak ya😒 Survivor...? Ha şu yarışma🙄 orada Anıl diye bir çocuk varmış diye duydum. Kalan tek gönüllüymüş falan doğru mu o ya? All Star senesinde all stara meydan okuyabilen tek Anıl mı oldu? 🙄 Güdümlü füze övme time🕺🕺🕺 nihaha😎
    inşallah Damla iyileşir çabucak.
    Ademe de bu akşam mı bi'şey oluyor? Çok geçmiş olsun ona da❤
    Inşallah buluşuruz Asim❤ 4-5 sene sonra darısı bizim başımıza❤

    YanıtlaSil
  50. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:40

    Arzum ıyı olmana sevındım canım.Oncekı gun kayınvalıdemler ve kaynım vardı.Dun gorumcemler geldıler.Bugun de kayınvalıdeme gıttım.Eve gelınce 2 gorumcem enıştemler ve çocuklar geldı.Sonra Muhammed ın arkadası geldı.Sımdı de Manısa da okuyan yegenı bızde.Yarın da dıger gorumcemler ve kaynım gelecekmış

    YanıtlaSil
  51. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 01:41

    Bayramın uçuncu gunu de ablama gıderım.Bıraz vakıt bulursam da gezerım.Hıç sanmıyorum ama

    YanıtlaSil
  52. Tatiline az kalmis iki hafta sonra bol bol dinlenirsin Serpilim

    YanıtlaSil
  53. Evet Arzum bi tek Anil kaldi :) bireyselide bi kazana bilse bende ovecem de iste kazanamiyor ovemiyorum :( bugunde adem kazandi tebrikler :) abim hilmin vidiyosunu ona guluyorum yunanli kiza sende bi seyler gonder diyorlar oda uzerimde bi sey yok diyor ayakkabisini cikariyor :D

    YanıtlaSil
  54. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 02:45

    İnşallah canım.ıyı geceler prenseslerım

    YanıtlaSil
  55. Eylül Ada💙16 Haziran 2018 03:00

    Birazcık geç oldu ama sonuçta gelmiş bulunuyorum ve bayram devam ediyor:)
    Vaktim olmadı girmek için buraya😑neyse başlayalım bakalım yanlız cevap falan yazarsanız geri dönemeyebilirim sonra trip falan atmayın bize cevap yazmadı diye..😉

    Huzurum hemen alın zaten sen acaba niye gelemedi demeden yargısız infaz😥.Geçen sene beraber girmiştik bayrama bu yıl böyle oldu maalesef. Seneye inşallah🌼Hayırlı Bayramlar sağ yanım gözbebeğim iyiki'm🍀Özelde olsak daha çok ilham gelirdi de utanıyorum burda. Seninle olan her şeyi çok özledim ben😢.Seni çooo..ok sevdiğimi söylememe gerek yok dimi?bunu biliyorsun zateen😉 mavi kalpten anlarsın artık💙
    Can şenliğim burda yok ama ona da söylersin bayramını kutladığımı,onu çok sevdiğimi vee özlediğimi❤

    Kankaaağğ bi 10 yıl(!) oluyordur görüşmeyeli dimi😅bu isteyerek olmadı tabi. Seninle konuşmayı gülmeyi özlemişim ya ben😢.. İnşallah hep birlikte oluruz vee hiç ayrılmayız❤Hayırlı bayramlar bitanem💞Sini cok siviyirim😘
    ▫▫▫▫▫

    Buralarda adımı anmayan bir melek var😒😒😒 İlk harfi B sanırım sonuncusu R😢 Sen kutlamadın ama ben seni unutur muyum?😘Hayırlı bayramlar meleğim nice benli bayramların olsun😎..I love you😘
    ▫▫▫
    Mahrim papatyam,Ela,Asi,Zara Abla hepinize hayırlı bayramlar nice nice güzel bayramlarınız olsun❤

    Kusura bakmayın yazamıyorum çok. İnşallah geri dônebilirsem telafi edeceğim🎀.. Herkese hayırlı geceler..

    Bu arada 15 gün sonra üniversite sınavına giriyorum. 30 haziran/1 temmuz günü dualarınızı bekliyorum💞 Hepiniz dua ederseniz çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  56. Sanada iyi bayramlar Eylul sinavinda da basarilar canim insallah her sey gonlunce olur :)

    YanıtlaSil
  57. Iyi geceler Serpilim tatli ruyalar

    YanıtlaSil
  58. Yhaa💙💙💙💙 hoşgeldin Eylülüm🕺🕺 çok değil ya biraz alındım😎 ama geldin alınmama gerek kalmadı😁 Seneye de inşallah birlikte kutlarız Bayramları😁 bende seni çok özledim huzurum💙 Bende 💙
    Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil 
    Hiç kimse senin gibi canımdan öte can değil 
    Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil 
    Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil
    💙

    YanıtlaSil
  59. 💙ArzuGüL💙16 Haziran 2018 03:59

    Oo Serpilim eşinin ailesi yani aileniz baya kalabalık galiba😘 biraz yorucu ama kalabalık aile de ayrı güzel oluyor❤ iyi geceler

    Asim bireyseli bi kazansa derken ? Ne bireyseli? Dokunulmazlık mı? 😏 sms te ilk 3 te zaten Kıbrıs garanti. Dokunulmaz olmasa da sorun değil. Görende performansı düşük sanacak😒 Maşallah herşeyi mükemmel füzemin😎
    Oo son dakika bilgisi final 29 haziranmış. Sonunda bitiyor. Kurtuluyoruz Survivordan. Insallah Acun Ilıcalı All star formatından vazgeçer artık😏
    Hilmi🤔🤔 onunla ilgili hiç bir şey canlanmıyor kafamda ya. Keşke biraz bir seylere karışsa. Bana dokunmayan bin yaşasın modundan çıksa. Geçen All starda yaşadıkları yüzünden bu sene böyle yapıyor ama biraz ada hayatında görmek isterdim Hilmiyi. Artık survivor bitecek zaten. Neyse ki Hilmi Cem ve Murat Survivor olmadan da Murat Ceylan ve HilmiCem Intepe' ler. Turabi gibi sadece survivorla sınırlı değil ünleri. Hilmi'yi pek sevemesemde HilmiCem'de Murat'ta pırlanta gibiler😍 özellikle Murat tabi ki😍 bu sene Survivor'a fazla olduğunu düşünüyorum Anıl ve Murat'ın😍 fazla iyiler😍

    YanıtlaSil
  60. Beni anlayabiidğiniz için canlarım teşekkürler.
    Elam) saol SERPİLİMİNDE gelidiğine göre söyleyeyim ben.
    Buarada canım öğretmenim hoş bulduk. Okuduysan yorumlarımı anlatmam gerekez bazı şeyler vardi. Sonra Ayşemde olduğu zamanda onada anlatırım. Başlıyorum şimdi.
    Benim gerçek ismim Mahri değil Aynur. Neden Mahrimi? İlk db ye girdiğim an bir Laçyn diye kız sormuştu bende öyle yalan söyledim ve öyle de devam etti.. Yaşım 17 o zamanlar 18 diye girmiştim. Yani 98 değilde 01 liyim. Daha orta okul öğrencisiyim o zamanlar unide okuyorum demiştim. Bu sene yani 2019da orta okulu bitirceğim.
    Diğer kızlara ben özelden yavaş yavaş söyledim. Kimisi anladı beni kimisi küstü.
    İşte böyle ELAM SERPİLİM.

    ASİM. Canımın içi aslında bende onları sana söyleyecektim hatda Zarama sormuştum başka nerde konuşabilirim diye. Sdce yazardaymış. Orası ise burda maalesef çalışmıyor( mailden konuşsak? Olmaz mı? İçinde kalmaz. Hem benimde anlatacaklarıö var.

    YanıtlaSil
  61. Eylulum Papatyam sende ben gibi hosh geldin :) okul okul diye bi gittin gelmedin. Saol canisi seninde bayramin kutlu olsun) bende gech kutlamish oldum ama neye gech olsun guc olmasin)

    YanıtlaSil
  62. Zaram
    Arzym
    Serpilim
    Elam
    Asim
    Papatyam
    Melegim
    Hepinize iyi geceler en tatli ruyalar. Ben uyuyamadim( 1 saatdende annem ishe goturecek beni.
    Seviyorum sizi choook ❤❤

    YanıtlaSil
  63. haha😂burda eylül isimli bir tatlı kız alttan alttan meleğine laf mı sokuyormuş😂 canımsın😂ya valla burda herkesi genel olarak kutladım seni unutmak tabi ki bi meleğe yakışmazdı buraya gelmiyceğini düşündüm ondan özel olarak yazmadım sana😔ama unutulmadın gelmemeye devam etsende😒unutmam ki seni asla😘bende seni kutluyorum ve sınavında başarılar diliyorum kraliçem#BahEy

    Aynurum yeri gelmişken senide kutliyim fıstık sana da iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  64. Günaydınn Ekrem abi, Engin abi:) Elam, Asim, Serpilim, Zaram ve Aynurellam😍😍
    Aynurellam ortaokul olmuyor o türkçe. Yalnış bilmiyorsam okulun son 3 senesi lise oluyor. Ortaokul liseden önceki sınıflara deniyor türkçe😁 lise sondasın Aynurum😘

    YanıtlaSil
  65. Ekrem bey Engin bey
    Zaram Aygulum Serpilim Arzum Elam Gunaydinlar nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  66. Dedim ya konusacak baska yer yok diye neyse bos ver gitsin

    YanıtlaSil
  67. Iyim Asim sen nasılsın? 1000kitap sitesine girebilirmisin sen? Orası yazarokurdan daha ideal konuşmak için. Yani Türkmenistandaki dostlarınla. Uygulamayı indirince rahat girebiliyor Türkmenistandan oraya. Ama senin indirmene gerek yok google'danda girelebiliniyor. Telinden bi baksana oluyorsa o site oradan konuşursunuz. Dışarıdan ben bıktım özelden konuşamama sorununuzdan:)

    YanıtlaSil
  68. Bende iyiyim Arzumda konusamamam seni neden biktiriyor onu anlamadim ayrica denemisdim onceden olmamisdi

    YanıtlaSil
  69. 😒😒 bıktırıyor derken çözüm bulmak istiyorum Aynurla böyle olmanızı istemiyorum başkalarıyla konuşamaman pek umrumda değil😏
    Him anladım . Indiremezsin de😔 neyse o zaman🙄

    YanıtlaSil
  70. kankaa😍😍gözüm yaşardı lan😂😂sensiz bi gün 1 yıla denk oldugundan😂😂10 yıldan da fazla oldu😂canımsın kankam💚💚gel cabuk💚bikliyirum💚ve inşallah sinavin iyi geçer gangaaağ😆😆duâlarım sininle😘

    YanıtlaSil
  71. Bende iyim sağ ol asi :))ba

    YanıtlaSil
  72. Arkey Madhubala16 Haziran 2018 15:05

    Ne yanı benım Mahrım aslında Aynur mu?Bıze yalan mı soyledı.Yalandan nefret edıyorum.Onu da çok sevıyorum.Ne dusunecegımı bılemedım.Bıze olmadıgı bırı olarak yazdı.Bız kı ınsanları oldugu gıbı severken ne gerek vardı.Ya da ınsanlar neden boyle bıseye gereksınım duyar.Insanlar ıkıncı bır sansı hak eder.Ama yalan çok farklı ve guven duygusunu zedeler.Insanlıgından yana hıç bır suphem yok.Ama bıraz bu duruma alışabılmem ıçın zaman ıstıyorum.Belkı 1 gun belkı 1 hafta bılmıyorum.Bu senı sevmedıgım anlamına gelmez.Bıraz kırıldım.Bıraz geç olmadı mı sence de

    YanıtlaSil
  73. Evet indiremem. Ne yapiyon

    YanıtlaSil
  74. İyi günler canlar tekradan bayramınız mübarek olsun ben çok iyiyimmm siz nasılsınızzzzz serpil ablammm, zara ablamm, asi ablammm, ela ablammm, arzu ablaaaa, mahri ablaaaaaaa, ziynet ablaaa, engin abi, ekrem abi Allah'a emanet olun kendinie iyi bakın by by

    YanıtlaSil
  75. Evet gercek ismi Aynur :) gercek ismini soylemeye cekiniyordu dbda da soylememesinin nedenini tahmin edersin aslinda bu konuda uzerine gelen cok olacakdi

    YanıtlaSil
  76. Sende allaha emanet ol canim kendine cok iyi bak

    YanıtlaSil
  77. Off Zaram ya hesabin donmaga zamani buldu

    YanıtlaSil
  78. Zaranında mı hesabı dondu😢😢 yazarokurdan hiç konuşulmuyor artık😒
    Napıyorum ekmek doğradık. Bitti şimdi. Uyuturlarsa eğer biraz uyuyacağım birazdan🙄 Sen napıyon Asim?

    YanıtlaSil
  79. Hoş buldum gönülçelenim😘bende dün 5-6 saat tek uyuyabildim😒normalde 10 saatten fazla uyuyorum😂yaşayan ölüydüm dün🙄bir de bayram geldi ya benim sivilceler coşmuş yine😒dün zar zor evden çıktım😔uykusuzluktan yüzüm gözüm de kaymıştı😂bugün uykumu alabildim biraz😊çok şükür gelen giden olmadı bizde.Dedim ya çok sakin bu bayram:(çok sıradan geçti:(baba tarafım çok kalabalıktır binim.Bayramda hepsi gelir böyle baya baya coşkulu oluruz biz.Bu bayram sadece amcamla babamın bir kaç akrabası geldi.Onlarda bugün gidiyorlar :)Temizlik dışında hiç yorulmadım bu bayram :)vuhuu:))öyle işte yani🙂bayramsız bir bayram geçiyorum🙂Kurban Bayramında kalabalık oluruz yine😉o zaman da okulun açılmasına yakın olduğundan ders çalışacam hep ya:/Neyse sen uzan yat çalıkuşum😂

    YanıtlaSil
  80. Tekrardan sini siviyirim😘

    YanıtlaSil
  81. Serpilim ilk db'de yazdığınızda hiç biriniz tahmin etmiyordunuz böyle dostluklar kuracağınızı. Aynurda siteye güvenmedi ilk yazdığı zamanlarda. O yüzden gerçek ismini söylemedi. Sonra da (ben yoktum ama)siz samimi olmaya başladığınızda şu gereksiz kavgalar oldu🙄 size ismini söylese de o sitedeki "düşmanları da" okurdu yorumunu. Öküzün altında buzağı arayıp, hep bu konudan yürürdüler Aynura. O yüzden orada söylemesi mümkün değildi. Burası da başta biraz kalabalıktı. Şimdi az ve öz insanlar kaldık ya. Ondan anca şimdi söyleyebildi🙄 düşününce onu anlarsın bence sende Serpilim. Yalan sayılmaz bu. Birçok kişinin yaptığı şey. Bende yazarokura ilk üye olduğumda ismimi yazmaya korkardım😂 ama yeni isim bulamadım kendime. Karar veremedim nickime🙄 o yüzden hep "şampiyon Serkay!!!" Gibi cümleler yazardım nick olarak. Sonradan, orada arkadaşlarım olunca nickime ismimi yazmaya başladım. Tabi benim orada kavgalı olduğum her yorumumdan nemalanmaya çalışan insanlar yoktu🙄

    YanıtlaSil
  82. Hic Arzum ne yapayim bu sicakta canim limon istiyor fakat sicak oldugu icin bakkala gidemiyom gidende iki saat beklemek gerekiyorki gelsinler gunesin altinda beklemekmi oluyor yani bakkali baglayip evde oturuyorlar kameradan bakiyorlar gelen olanda geliyorlar boyle ismi olur

    YanıtlaSil
  83. Güzel çözüm aslında🙄 Bakkalda kös kös otur insanın canı sıkılıyordur🙄 eskiden bende çok sıkılırdım bakkalda oturmaktan. Tv , klima var ama yinede canı sıkılıyor insanın🙄 çocuklar kreşten gelince komşularımızın çocuklarıyla öğretmencilik oynardım😂🙈 marketin içinde müzik açıp dans ederdik falan. Arzulara gidicem diye gelirlerdi çocuklar her gün. Yan komşumuzun 5 yaşında oğlu vardı. 2014 Survivor'unu yorumlardık onunla birlikte😂 ünlüler çekerdik ellerimizi üst üste koyup. Tolga Karel vardı. Onun ismini bilmiyor tabi çocuk o yaşlı adam sürekli düşüyor ya onun yüzünden kaybediyorlar derdi. Bide Turabinin ilk senesiydi onun sevinçlerini taklid ederdi😒 di.. di.. di... geçmiş zaman hep. Şimdi o çocuklar büyüdü. Markette kirada😏 aramız hiç yok onlarla😢 Bazen sokağı sulamaya çıktığımda oyun oynularsa şakalaşıyoruz hepsi bu😏
    Bişey sorucam Asim. Limon serinletiyormu?

    YanıtlaSil
  84. 😒😒😒

    YanıtlaSil
  85. 💕MihAristanın Arzu'su💕16 Haziran 2018 18:23

    Ayy aynı ben ya kalbim💕zaten biliyorsun bende 10 saatten fazla uyurum😂 hatta 24 saat bile uyurum😁 Sende uyursun😁💕
    Bindi sini siviyirim😁😁
    Şu buluşmayı düşünüyorum ben🤔 neyse detayları özelde anlatırım meleğim😁 Nisalar gelmedi mi dün?😁 Gelirlerse eğer benim içinde patlat bitane ona kalbim 😂 2 sene önce onu ilk anlattığında içimde kalmıştı bu🙄👊

    YanıtlaSil
  86. Yaa ne demezsin Arzum cok guzel cozum beklemekden agac oluyoruz :( bizde gulumle oturup bakkalda cekirdek citlardik tartistigimiz zamanda kabugunu bir birimizin basina tokerdik bide cocukken cok tartisirdik ya ama cocukluk guzeldi be buyudukde noldu

    YanıtlaSil
  87. Hi kavga😍😍😍 çok severim🕺💃🕺 kardeşim Mercan biraz kavgacıydı. Çocukken bende onunla kavga ederdim😂 Annem Mercoyu döverdi sonra🕺💃 yaşasın ilk çocuk olmak😎😎Ortaokulda arkadaşlarımla okul çıkışı çekirdek çitleyip otururduk😂 tüm çekirdekleri cebime doldururdum, bitti sanıp kalkardılar onlarda sonra cebimdekini farkedip saldırırdılar🙄 "yardım edin. Adam öldürüyorlar" diye bağırırdım sokakta 😒 bir Allahın kulu da çıkmazdı evinden. Insanlık taa o zamandan ölmüş😂
    Aynen çok güzeldi çocukluk Asim😍 çocukluk arkadaşlarımı çok özlüyorum😔 okul değiştirmeden önceki sene okulun son gününde birisi "siz birgün ayrılırsınız" demişti🙄 bende "hayır ayrılmayacağız" diyordum. O gün o okuldaki son günüm oldu🙄
    Sevdiklerin yanında olduğu sürece her yaş güzel aslında. Ama bazı sevdiklerimiz çocukluğumuzda kaldı işte🙄
    Seni seviyorum gökyüzüm😘
    Gülün gönlünü alabildin mi?

    YanıtlaSil
  88. Cocukluk gibisi yok okuldaki dostlarim okulda kaldi benimde gecen yazdigi mektubu okuyordum okul zamanindaki dostumun bana numarani deyisirsen bana haber ver yoksa sana kuserim yazmisdi ama kendisi numarasini deyisti bana haber vermedi hemin kizla bi senedir konusmuyoruz bile :) her sey eskide kaliyor o zaman verilen sozler unutulup gitti :(
    yok o benim gonlumu almak zorunda kaldi :) hata yaptigini anladi sonunda bende seni seviyom gokkusagim

    YanıtlaSil
  89. Zaram buralara neden gelmiyon yaa

    YanıtlaSil
  90. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️16 Haziran 2018 20:46

    İYİ GÜNLER NASILSINIZ İYİMİSİN ARKADAŞLAR
    ...
    ZARAM 🌹 ASİM 🌹 ZUZUM🌹 SERPİLİM 🌹 BEGÜMCÜM🌹 MEHRİBAN
    ...
    ADACIM HOŞ GELDİN HAYIRLI SINAVLAR CANIM SENİN İÇİN GÜZEL GEÇER SENİN İÇİN DUA EDECEM
    ...
    BAHAR HOŞ GELDİN
    ...

    ...

    AYNURUM ..... MAHRİŞKOM ....
    HUZUR KAYNAGIM SANA HAK VERİYORUM BAZEN İNSAN KORKAR GEREÇEGİ SÖYLEMEYE BİLİR İSMİNİ YAŞINI ŞİMDİ CESARETİNİ TOPLAYIP SÖYLEMEN GÜZEL TABİ İSTERDİM ÖNCEDEN İSMİNİ YAŞINI BİLMEK AMA SENİN İÇİN BU ZAMAN DAHA UYGUN DAHA GÜVENİLİR OLDUGU İÇİN SÖYLEDİN NORMAL BENİM İÇİN
    SANA OLAN SEVGİM AYNI İSTEDİGİN İSİMLE YAZ EN RAHAT OLDUGUN İSİMLE BAZEN İNSAN
    GERÇEK İSMİNİ YAZAR BAZEN SEVDİGİ İSMİ
    ELAY 🌹HUZURUM

    YanıtlaSil
  91. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️16 Haziran 2018 20:52

    BEYAZ GÜLÜM ÖZELDEN KONUŞUYORMUSUNUZ ZARAM LA BURAYA ÇOK AZ UGRUYOR 🌹
    ELAS 🌹🌹

    YanıtlaSil
  92. Iyi gunler Elam ben iyiyim sen nasilsin? Hayir meneksem ya bugun hic konusamadik Zaramla hesabi dondu zaten burayada gelmek bilmedi mesgul her halde :(

    YanıtlaSil
  93. Benimde hesabim dondu bende benimki ne zaman donar diye bekliyodum :D

    YanıtlaSil
  94. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️16 Haziran 2018 21:28

    ASİM BEYAZ GÜLÜM HEP İYİ OL
    BENDE ZARAM LA KONUŞMAYI ÖZLEDİM BEN GELDİGİM ZAMAN HİÇ DENK GELMİYORUZ
    BİRTANEM SEN BURAYA ÜYE OLMADIN HİÇ DEGİLMİ SEN TEK YAZAR OKURA ÜYE OLDUN
    HİÇ SORUN YAŞADINMI YAZAR OKURDA NUMARAN GÖZÜKÜYOR MU ORDA........ 🌹ELAS

    YanıtlaSil
  95. Iyi günler zuzum❣❣❣ nasılsın??

    Nihaha işte bu Asim😎😎 Sana uzun süre tripli kalacak insan daha anasının karnından doğmadı😁 puf lisede benim telim zaten yoktu. Sonraki senelerde okula ziyarete gittiğimizde denk geldiğimizde numaralarımızı almıştık. Tabi habire numara değiştiriyor onlar maşallah😂 şu anda sadece 2 kişinin numarasını biliyorum😏 zaten çokta tın lisedeki sınıf arkadaşlarım😏 çok bayıldığım söylenemez kendilerine. Ama öğretmenimiz harikaydı. Annemiz gibiydi resmen😍 her neyse. Ortaokul ve kolejdeki arkadaşlarımı lisedekilerin hiç birine değişmem. Üstelik kolej 2 sene. Onunda 6 ayı stajda geçti kalan 1 buçuk seneninde çoğu günü de son iki derse gittiğimiz için çok vakit geçiremiyorduk. Ama çooo..k güzel günlerdi😍 2 sene de 5 seneyi unutturdular bana😍
    Zaramın misafirleri gelecekti. O yüzden yazamıyordur😔

    YanıtlaSil
  96. Ne numarası Elam. Sahte ad soyadla bile üye olabiliyorsun oraya. Kişisel hiç bir bilgini istemiyorlar.Güvenmesek bizde üye olmazdık zaten🙄 yaa çen hesap mı açıcan yoksa zuzum😉😉😉??

    YanıtlaSil
  97. 😂😂😂 yaaa🕺💃💃💃🕺 yazarokurdan topluca kovulduk mu şimdi😂 admin 2 sene öncede bunu yapmıştı. Herkesin hesabını silmişti tepesi atıp😂 şükredelim sadece dondurdu bu sefer😂

    YanıtlaSil
  98. Elam sen yazarami gelmek istiyon yoksa ben sadece yazara uye oldum evet ve hic sorun yasamadim merak etme numara falan gorunmuyor orda sadece kotu yani yorum yazmadigin zaman hesab donuyor mesajlara girmek olmuyor ki ben yazdigim halde bile donuyor ben oraya ad soyadla uye oldum gercek ad soyadla degil bile yani gercek soyadini kullanmadan bile uye ola bilirsin 10 gun icinde yorum yaparak hesabini onaylata bilirsin

    YanıtlaSil
  99. Elam sen yazarami gelmek istiyon yoksa ben sadece yazara uye oldum evet ve hic sorun yasamadim merak etme numara falan gorunmuyor orda sadece kotu yani yorum yazmadigin zaman hesab donuyor mesajlara girmek olmuyor ki ben yazdigim halde bile donuyor ben oraya ad soyadla uye oldum gercek ad soyadla degil bile yani gercek soyadini kullanmadan bile uye ola bilirsin 10 gun icinde yorum yaparak hesabini onaylata bilirsin

    YanıtlaSil
  100. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️16 Haziran 2018 22:20

    ASİM YOK CANIM BAZEN SİZLER KONUŞUNCA MERAK ETTİM SORDUM BEYAZ GÜLÜM
    🌹