Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazandı

Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazandı. Tv8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 2018'de bu akşam bu haftanın ilk dokunulmazlık oyunu ekranlara gelecek. Bakalım bu dokunulmazlık oyununu hangi takım kazanacak.

[caption id="attachment_57688" align="aligncenter" width="700"]Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazandı Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazandı


TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 2018'de bol ödüllü bir hafta izledik. Buzdolabı ödülü, Zipline ödülü ve Türkiye Ödülü bu haftanın en sevilen ödülleri idi. Bu ödüller Gönüllüler Takımı yarışmacılarının yüzünü güldürdü. Ünlüler takımı yarışmacılarının maalesef ellerinden kayıp giden bu ödüllerin avuntusunu dokunulmazlık oyunlarını kazanarak almak istiyorlar.

[caption id="attachment_57689" align="aligncenter" width="700"]Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazandı Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 2 Haziran 2018 Dokunulmazlık Oyununu parkuru bol engelli ve en önemlisi kaydirak ve havuz barındıran bir parkur. Hepinizin bildiği gibi havuz oyunlarında Gönüllüler Takımı yarışmacıları daha hızlılar. Her ne kadar hız önemli olsa da sayıyı getirecek olan parkur sonunda yarışmacıların yapacakları başarılı atışlar olacaktır. Ben bu akşam ekranlara gelecek olan Dokunulmazlık oyunu Gönüllüler Takımının kazanacağını düşünüyorum  (Demek ki Ünlüler takımı kazanacak 😁)

77Yorum

  1. Arkey Madhubala2 Haziran 2018 15:36

    Tunaydın Ası prensesım.Ben dsha yenı uyanabıldım.Yarın da okulda olacagım.Orta ogretımın bursluluk sınavı olacak.Orada gozlemcılık yapacagım.O yuzden bu saate kadar rahat rahat uyuyarak geçırdım.Sen neler yapıyorsun

    YanıtlaSil
  2. Bende utu yapiyorum Serpilim birikmis baya utu var kac gundur evde yoktum diye birikip :( hicte utu modunda degildim oysaki offf bi mucize olsunda kendiliyinden utulensin diye bekliyorum canim :) yarin sinav var demek ha hay ben matamatik sinavinda her kese yardim ederdim bide bakardimki zaman bitiyor benimkiler hala duruyor

    YanıtlaSil
  3. Arkey Madhubala2 Haziran 2018 16:59

    Asım utu ışını ben de hıç sevmem.Utu ıslerıne Muhammed bakar.Kolay gelsın canım.

    YanıtlaSil
  4. Sagol Serpilim bende utu yapanla evlenirim o zaman bende kurtulurum 8-)

    YanıtlaSil
  5. Arkey Madhubala2 Haziran 2018 18:35

    Inşallah Asım.Aman en onemlısı herseyın hayırlısı olsun.Merhametlı ve allah korkusu olan.senı herseyden çok seven bırı olur ınşallah

    YanıtlaSil
  6. Arkey Madhubala2 Haziran 2018 18:36

    Ikımızden başka kımse yazmıyor.Neredesınız sıte halkı.

    YanıtlaSil
  7. Guzel dileklerin icin sagol Serpilim :) ole kismet bulmak kolay degil artik ve evliliye baya uzagim evlendikten sonra degisen o kadar insan gordum ki o yuzden soguk bakiyorum ve anlatamadigim bi nedenden dolayida evlenmeyi dusunmuyorum evlenecegim falan demeyim lafin gelisi:)

    YanıtlaSil
  8. Herkese merhaba iyi hafta sonlari nasilsniz ? Asim canim nasilsin kolay gelsin
    Serplim geldim burdayim
    Nasilsin canim sizi cok ozledim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Arkadaşlar Kendi Adıma Bu Ara Siteyi Biraz İhmal Ettim.Artık İnşallah Buralarda Olmaya Çalışacağız.Sitede mobilden giren kullanıcılara kota harcamayan sitenin daha hafif bir sürümü gösteriliyor Bu O yüzden iki farklı site gibi algılanmasın.Mobil Sürümün en Altında Normal Sürümü Göster Butonuna tıklarsanız normal siteyi görebilirsiniz.Ayrıca İçerik Göndermek isteyenler veya Ekrem Beyin mail adresini bilmeyenler https://dizihabersitesi.com/dizi-haber-sitesine-icerik-gonder/ bu bağlantıdan ne istiyorsa bize gönderebilir.

    Herkesin HAfta Sonu Güzel Geçsin İnşallah

    YanıtlaSil
  10. Saolun zara hanim sizinde

    YanıtlaSil
  11. Tesekkurler Zaram iyiyim sen nasilsin
    Selam Engin bey guzel bir fikir emeyinize saglik sizinde gununuz guzel gecsin

    YanıtlaSil
  12. Bence dokunulmazligi da gonululer kazanacak diye dusunyorum
    Gonulluler turkuye odulunu iyi ki kazanmis Hakan baba olacakmis hayirli Ogurlu olsun Gizem cok guzel spruz yapdi mutluluklari daim olsun
    Sapiyon da Adem kilicci olsun İnsallah AKCV

    YanıtlaSil
  13. Hep iyi ol biricigim bende iyi gibiyim girip oldum .iftara az kaldi yemek yapiyorum


    Size de merhaba Engin bey bu icerik gonderme isi iyi oldu tesekkur ederiz

    YanıtlaSil
  14. Gecmis olsun canim kendine dikkat et

    YanıtlaSil
  15. Arkey Madhubala2 Haziran 2018 22:44

    Kızlar ıftara hazırlık yapıyorum.Akşam gorusuruz
    Herkese hayırlı ıftarlar

    YanıtlaSil
  16. Ya bu nagihanla turabi cok yersiz bee nagihan sembolu kazaniyor turabi sana gelsin diyor onun icinmi kazandin kendin icin kazandin gereksizler sinir bozucular

    YanıtlaSil
  17. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 01:54

    Hayırlı akşamlar arkadaşlar

    YanıtlaSil
  18. iyi akşamlar efendim hg

    YanıtlaSil
  19. Hayirli aksamlar Serpilim

    YanıtlaSil
  20. Dokunulmazligi gonulluler kazandi finalide hilminin yapmasina ayrica cok sevindim

    YanıtlaSil
  21. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:24

    Engın bey.Asım.Zaram nasılsınız?

    YanıtlaSil
  22. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 02:25

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..

    YanıtlaSil
  23. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 02:26

    HAYIRLI AKŞAMLAR ENGİN BEY

    YanıtlaSil
  24. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:27

    Turabı.Nagıhan.Merve.Hakan bu dortluye gıcık oluyorum.

    YanıtlaSil
  25. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:28

    Hayırlı akşamlar Elam.Hoşgeldın canım.Ben çok ıyıyım.Survıvor ızlıyorum.Sen nasılsın

    YanıtlaSil
  26. Iyiyim Serpilim milyoner izliyorum sen nasilsin

    YanıtlaSil
  27. Hayirli aksamlarm Elam sen nasilsin canim

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:35

    Ben de ıyıyım Asım.Survıvor ızlıyorum

    YanıtlaSil
  29. Bende gicik oluyorum 8-)

    YanıtlaSil
  30. Bireyseli oynadilarmi kim kazandi insallah mk kazanmamisdir

    YanıtlaSil
  31. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:40

    Asım Mustafa Kemal kazandı

    YanıtlaSil
  32. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:41

    Asım .Merve de artık haddını aştı.

    YanıtlaSil
  33. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 02:47

    HAYIRLI AKŞAMLAR ASİM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    DİGER SAYFADA SORMUŞTUM SEN GÖRDMEDİN SANIRIM TEKRAR SORİM HAYATIM SEN AKREP BURCUYDUN HANGİ AY AYIN KAÇI
    KENDİNDEN BAHSETSENE EVDE NE YAPIYORSUN UGRAŞTIGIN BİRŞEYLER VARMI

    YanıtlaSil
  34. Demek mk kazandi off yine kurtulus yok :x Merveni ben 2014te zaten iyi tanidim o yuzden hic sevmezdim ilk zamanlardan gicik oluyorum bana gore cok kibirli biri

    YanıtlaSil
  35. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 02:48

    SERPİLİM ORKİDEM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    BENDE SURVAVUR İZLİYORUM ÜNLÜLER KAYBEDİNCE KAPATTIM
    İNŞALLAH ,, ADEM ,,, ŞAMPİYON OLUR

    YanıtlaSil
  36. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:50

    Adem ile Turabı yıne kavga edıyorlar

    YanıtlaSil
  37. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 02:51

    ZUZUM ÇİÇEGİM SENİ SİTEDE GÖREMEDİM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK
    KALBİMİN GÜL BAHÇESİ 🌹🌹ARKADAŞKARDEŞ 🌹 ELAR 🌹

    YanıtlaSil
  38. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 02:53

    TURABİNİN OLDUGU YERDE KAVGA EKSİK OLMAZ Kİ NORMAL
    ADEM DEN UZAK DURSUNDA

    YanıtlaSil
  39. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:54

    Ası prensesım 18 kasım dogumlu dıye hatırlıyorum.Yanlış hatırlıyorsam özur dılerım.Ası prensesım

    YanıtlaSil
  40. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 02:56

    Elam.Arzum un netı bıtmış

    YanıtlaSil
  41. Elam ben o sayfada gordum yazdigini canim cevapladimda ama sen girmediyin icin gormemissin
    Serpilim dogru hatirliyorsun canim :) konseyi izliyordum canim olaylar olaylar gulerek izliyordum vallahi

    YanıtlaSil
  42. Ama kizlar turabi ademden nasil kokdu gordunuzmu :D dovuselim dedi laf salatasi yapti hemen geri kacti

    YanıtlaSil
  43. Turabinin basina hava gelip :)

    YanıtlaSil
  44. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:07

    ASİM ASLINDA SİTEYE GİRMEYE ÇALIŞTIM GİREMEDİM YENİ BÖLÜMLER GELDİGİ ZAMAN
    SEN DİYİNCE TEKRARDAN BAKTIM BULDUM BİRAZDAN OKUYACAM CANIM
    NE GÜZEL DEDİ ADEM SENİ PARÇALARIM DEDİ SUSDU
    TURABİNİN MAŞALLASI VAR KARŞISINDAKİ İNSANI DELİRTİYOR

    YanıtlaSil
  45. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 03:08

    O kadar sınır oldum kı bır oncekı sayfaya yazmışım

    YanıtlaSil
  46. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:08

    TEŞEKKÜRLER SERPİLİM

    YanıtlaSil
  47. Evet Elam orda baya uzun yazmisdim sen simdi o sayfayi bulamazsin kisaca tekrardan anlatayim anlatmadiklarimi :) 18 kasim 1995 dogumluyum evde oldugum zaman ki zaten hep evdeyim bos oldugum zamanda bahcede oturup sarki dinlerim siir yazarim icimi bi kagita bosaltirim bi kutum var sonra oraya koyarim evde yalniz kalmagi seviyorum eski albumlerime bakar duygulanip aglarim yanimda olmuyanlari gorunce

    YanıtlaSil
  48. Kizlar turabiye sinir olmayin gulun en iyisi cunku gulunecek durumda ayyy bari korktugunu bu kadar belli etmese ya :D

    YanıtlaSil
  49. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:24

    ASİM SEN YAZARSINDA BEN BULMAZMIYIM ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN KENDİNİ
    BENDE SEVİNCE TAM SEVERİM
    ARGO KELİME BENDE NEFRET EDERİM
    KIZ SEN BENİ SEVİYORUMUSUN
    HATIRLIYORMUSUN SENİNLE BÖYLE AKŞAM KONUŞUYORDUK SANA BEYAZ GÜLÜM DEMİŞTİM SENDE BEN ÇOK SEVERİM DEMİŞTİN
    BİHTER ÇİKOLATAM 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐

    YanıtlaSil
  50. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:26

    TURABİ AKILLI KURNAZ BİRİ DÜŞÜNÜYOR KİMİN OYU YÜKSEK HEMEN ONUN ÜZERİNE OYNUYOR SONRA ONUN GERÇEK YÜZÜ BU
    DİYİP RENCİDE ETMEYE ÇALIŞIYOR KENDİNİ KÜÇÜK EMRAH YAPIYOR

    YanıtlaSil
  51. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:27

    ASİM GÜLÜM İKİMİZDEN BAŞKA KİMSE KALMADI
    ...
    SERPİLİM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR HAYIRLI SAHURLAR CANIM

    YanıtlaSil
  52. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 03:29

    Asım gulemıyorum.Gerçekten çok gıcık bu Turabı

    YanıtlaSil
  53. Yaaa unuturmuyum hic Elam ya cok mutlu olmusdum ayrica beyaz gulum dediyinde :) ve yazarda biri bana beyaz gulum demek istemisdi izin vermemisdim bunu bana soyleyen var demisdim :) hmmm seviyormuyum sevmiyormuyum bi dusunmem lazim ;)

    YanıtlaSil
  54. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 03:31

    Iyı geceler Elam.Sana da hayırlı sahurlar

    YanıtlaSil
  55. Arkey Madhubala3 Haziran 2018 03:33

    Iyı geceler Asım.Ben yarın sınavda gozlemcı olacagım.Bugun erken yatacagım

    YanıtlaSil
  56. Kizlar aslinda hic iyi degildim ama sizinle konusmak iyi geldi bana simdi cok iyi oldum iyi ki varsiniz :)

    YanıtlaSil
  57. Iyi geceler Serpilim tatli ruyalar :)

    YanıtlaSil
  58. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:40

    ASİM 💐 BEYAZ GÜLÜM 💐 BENDE SENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM NE OLDU MORELİNİ BOZAN BİRŞEY Mİ OLDU ANLATMAK İSTERSEN DİNLERİM
    NOT. BENDE BAŞKA KİMSE SANA BEYAZ GÜLÜM DEMESİN ÇÜNKÜ SEN BENİM BEYAZ GÜLÜM SÜN ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  59. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:40

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR SERPİLİM 🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  60. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:41

    KOLAY GELSİN CANIM

    YanıtlaSil
  61. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:43

    ASİM DÜŞÜNMEN GEREKİR DERKEN KALBİM KIRILDI
    ARTIK NASIL KALBİMİ ALMACAKSIN
    BENİ SEVSEYDİ DÜŞÜNMEZDİM 🤔🤔🤔🤔🤔💔💔

    YanıtlaSil
  62. Elam bende seni coooooooooook seviyorum canim benim kimseye izin vermem merak etme :) ama sende benden baskasina soyleme ;) fena olur :D genel durum be Elam en cok da ailevi

    YanıtlaSil
  63. Sarilarak ve yanaklarina opucuk kondurarak ;)

    YanıtlaSil
  64. Sevdim seni bi kere bir daha vazgecemem deli derler bana desinler deyisemem :)

    YanıtlaSil
  65. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:53

    ASİM BEYAZ GÜLÜM SENDEN BAŞKA KİMSEYE BEYAZ GÜLÜM DEMEDİM GÜLÜM DERİM AMA BEYAZ GÜLÜM DEMEN O ZAMAN SENDE BANA GÜZEL BİRŞEY BOL KARŞILIKLI OLSUN ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    NE SIKINTIN NE DERDİN VARSA İNŞALLAH TEZ ZAMANDA ÇÖZÜLÜR HAYATIM ELAS

    YanıtlaSil
  66. Elaaaam ben saka yapmisdim ciddiye almadin dimi :) seni nasil sevmeyimki

    YanıtlaSil
  67. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:58

    ASİM BEYAZ GÜLÜM BEN SANA HİÇ KIRILA BİLİRMİYİM BENDE SANA SARILIYORUM ❤️🌹

    YanıtlaSil
  68. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 03:59

    BEYAZ GÜLÜM ŞAKA YAPTIGINI ANLADIGIM İÇİN YAZDIM BEN SANA HİÇ KIRILA BİLİRMİYİM BİRTANEM

    YanıtlaSil
  69. Ayyy Elam cok zor yerden girdin hmm simdi dusunmeme lazim senin en sevdiyin cicek hangisi

    YanıtlaSil
  70. Elam ates bocegim nasil sen en cok geceleri geliyorsun ya ondan :)

    YanıtlaSil
  71. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 04:10

    ASİM BEYAZ GÜLÜM HAYIRLI SAHURLAR CANIM BİRAZ GÖZLERİMİ DİNLENDİRİM SAHURA KALKACAM HAYATIM SEN DÜŞÜN SAHURA KALTIGIM ZAMAN BAKARIM SENİNLE GECE SOHBET ETMEYİ ÖZLEMİŞİM SENİNLE SOHBET EDERKEN FARKETTİM NASIL İYİMİSİN DİYİP SONRA KONUŞMAZDIK BU AKŞAM GÜZEL OLDU KONUŞMAK
    KENDİNE İYİ BAK ALLAH'A EMANET OL GÜZEL YABAKLARINDAN ÖPÜYORUM
    GÜLÜM 🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  72. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 04:14

    ASİM BEYAZ GÜLÜM ATEŞ BÖCEGİM DEDİGİN ZAMAN TUHAF OLDUM ATEŞ..... VE BÖCEK ....
    BAK BEN SANA NE GÜZEL
    FERAHLIGI GÜZELLİGİ TEMSİL EDEN BEYAZ GÜLÜM ÜN DİYİYORUM .

    YanıtlaSil
  73. Elam begenmediyini soyledigin icin tesekkur ederim canim herkes bunu yapmaz bazilari beyenmis gibi yapar bu yuzden sana olan sevgim daha da artti :) sana guzel bir seyler bulucam hatta bulmadan uyumayacagim :) sana tatli ruyalar canim benim hadi sen uyu ve seninle konusmak benim icinde cok guzeldi iyi ki varsin optum kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  74. Buldum Elam gonul kusum nasil? :) ya da meneksem

    YanıtlaSil
  75. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Haziran 2018 07:11

    ASİM BEYAZ GÜLÜM KIYAMAM SANA SEN BENİM İÇİN UYKUSUZMU KALACAN CANIMSIM
    SENİNLE OLAN SAMİMİYETİMDE DOLAYI GÜLÜM
    GÖNÜL KUŞUM MENEKŞEM
    İKİSİDE ÇOK GÜZEL