Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak

Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak. TV8 ekranlarında yayınlanan reyting rekortmeni yarışma programı Survivor 2018'de Nihayet sonlara gelindi. Bu akşam oynanacak olan Yarı Final Oyunu sunucunda kazanan yarışmacı yarı finali garantileyecek. Yarın akşam bir oyun daha oynanacak ve o oyunu kazanan bir kişi daha yarı finali garantileyecek.

[caption id="attachment_58006" align="aligncenter" width="700"]Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kıbrıs yarı finalinde ki dört koltuktan birinin sahibini belirlerken; 26 haziran akşamı oyunu kazanan yarışmacı ikinci koltuğun sahibi olacak. Geride kalan 4 yarışmacı ise SMS oylamasına tabii olacak. SMS oylaması sonucu en yüksek oy alan iki yarışmacı boş kalan iki koltuğun sahipleri olacak.

[caption id="attachment_58007" align="aligncenter" width="700"]Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Dün akşam TV8 ekranlarında gelen Survivor 2018 Ada konseyinde elenen isim de belli olmuş oldu. Damla Cam Anıl Berk Baki Turabi ve Hakan Hatipoğlu'nun eleme potasında olduğu konseyde elenen isim Hakan Hatipoğlu oldu. Her fırsatta amacının Kıbrıs Yarın seninle kalmak olduğunu söyleyen Hakan Hatipoğlu'nun bu beklentileri ve hayalleri dün Ada konseyinde sona ermiş oldu.

[caption id="attachment_58008" align="aligncenter" width="700"]Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak Survivor 2018 25 Haziran Yarı Final Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

 

41Yorum

  1. Anlamadim Ekrem bey Ademin hakki neden yenmis oluyor ki

    Anladim Serpilim annem istanbula hic gelmiyormu peki neyse artik bolca hasret giderirsin canim

    Aleykum selam Arzum

    YanıtlaSil
  2. Nagihan disinda kim kazanirsa kazansin ama nagihan kazanmasin

    YanıtlaSil
  3. Ya adem ya da anil kazanacak gibi

    YanıtlaSil
  4. Odul bitsede asil oyun baslasa damla kendini neden yoruyor odul iste birak oynama

    YanıtlaSil
  5. Arkey Madhubala26 Haziran 2018 00:45

    Annem normalde gelıyordu.Ama geçen sene marttan berı gelmedı.Yazın ben gıtmıştım.Arada kardesım kız kaçırınca gıttım.Onda da toplasan 1 gun bırbırımızı anca gorduk

    YanıtlaSil
  6. Damla kazandi cok guzel

    YanıtlaSil
  7. "24.06 - ∞" Arzy26 Haziran 2018 01:16

    Nasılsın Asim? Asim Nasılsın? Nasılsın gökyüzüm???😝 o hak yenme şöyle oluyor galiba. Adem o kadar uğraşıp sembol aldı ama son 8 kişi kalınca dokunulmaz oldu. E kıbrısa da 6 kişi gidiliyormuş. Yani sadece 2 elemede dokunulmaz olmak için sembol kazanmış gibi oldu. Bu konu da katılıyorum bende, Kıbrısı garantileme sembolü finalleri erken oynanmalıydı Ademin sembolü hiç bir işe yaramadı gibi oldu. 6 kişi gidelecek kıbrısa son 8 kişi kaldığında dokunulmaz olsan ne olur olmasan ne olur.
    Bu 6 kişi sistemine bişey demeyeceğim ama finalistlerin ikisinimde sms'le belirlenecek olmasına sevindim. Çünkü eskiden yarı finalde bir oyun oynanıyor onu kazanan ilk finalist oluyordu. Diğer kişi sms ile seçiliyordu. Bu da sms ile gelen kişinin dezavantajına idi. Onu sevenler ard arda iki gün oylamak zorunda kalıyorlardı🙄 iki gün üst üste sms e çıkmasına rağmen şampiyon olanlarda var. Örneğin Atakan Arslan😳 Sekom oyunu kazanarak finale çıkmıştı Atakan sms ile ve yine şampiyonda Atakan olmuştu😳😢

    YanıtlaSil
  8. Evet erkeklerdende Adem kazandi tebrikler

    YanıtlaSil
  9. Zaten survivor baslamadan 6 kisi gidilecek diye soylemler baslamisdi Adem sembolu kazanarak gucunu bi kez daha gostermis oldu yani bosa degil bence ve sampiyon olmagida sonuna kadar hak ediyor her ne kadar ben hilmi ve anilin sampiyon olmasini istesemde ve Atakan Serkaydan daha cok hak ediyordu ve sampiyonda oldu

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler aciklamissin benden önce. Sembol finalini kazanana veeilen söz yari finaldeki 4 koltuktan ilkine direk girebilmek idi. Ama Adem kazandı fakat dün koltuktan oldu. Tekrar oyun kazanmak zorunda kaldı. O kadar oynanan Sembol Oyunu boşuna imiş...

    YanıtlaSil
  11. "24.06 - ∞" Arzy26 Haziran 2018 01:31

    Evet malesef Atakan Serkaydan daha çok haketmişti şampiyonluğu:( Serkay psikolojik olarak Atakan kadar sabırlı değildi:(
    Bu sezon Ademde hakediyor aynen. Zaten her sene hakeden kazanıyor Survivor'u . Nihat Altınkaya dışında benim desteklediğim hiç bir yarışmacı kazanamamış olsa da bunun bilincindeyim. Şampiyon genelde en çok hakeden oluyor. Bitek 2014'te Gökhanda Turabi kadar haketmişti bence.
    2015'teki Turabinin şampiyonluğu her ne kadar şans olsa da Merveden daha çok hak etmişti o sene Turabi birinciliği🙄 sms e çıksa Hasan ve Merveye karşı elenecek olan Turabi dokunulmazlıklarla, sembollerle ilk finalist olmuştu oylamaya çıkmadan😏
    Bu senede en çok hakeden kazanacak ben inanıyorum🚀🚀

    YanıtlaSil
  12. Evet asil oyun basladi bakalim kim kazanacak bide turabini neden getirdi acun oraya bide soz veriyor kendisini acindirsin diyemi

    YanıtlaSil
  13. "24.06 - ∞" Arzy26 Haziran 2018 01:39

    😡😡😡

    YanıtlaSil
  14. Hilmicem intepe tepene tas be o ne bicim atis oyle

    YanıtlaSil
  15. Anilin atisida berbat

    YanıtlaSil
  16. Sizin reklaminiza insanin izleme keyfini bozuyorsunuz be

    YanıtlaSil
  17. Hic birinin atisi guzel degil ya

    YanıtlaSil
  18. Hilmi atisi duzelti diyerlerine nisbeten iyi

    YanıtlaSil
  19. Turabini ogretmen diye koymuslar oraya nagihana ders gecsin

    YanıtlaSil
  20. Turabinin kenarda oturup gulmesi sinir bozuyor

    YanıtlaSil
  21. Inanamiyorum ya nagihana nasil yenildiler ya pes artik

    YanıtlaSil
  22. Isteeeee buuuuuu Hilmicem yari finalde tebrikler tebrikler tebrikler

    YanıtlaSil
  23. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️26 Haziran 2018 11:45

    GÜNAYDIN ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN 🌹

    YanıtlaSil
  24. Herkese Gunaydin hayirli sabahlar nasilsniz
    Adem o kadar ugrasib kibrisi garantelmsdi simdi ise Kibrisa 6 kisi gediyormus boyle olacakdisa Aucun bunu neden daha once aciklamdi daha once aciklamasi gerekiyordu Ademin hakkni yedi besbelli Acun taraf tutuyor survivor kurma boyle giderse Adem sampyon da olamiyacak ......gelen sezon survivor izlemiyecem sinirlerim bozulduya

    YanıtlaSil
  25. Herkese gunaydin
    Gunaydin Elam sen nasilsin meneksem iyimisin

    YanıtlaSil
  26. Arkey Madhubala26 Haziran 2018 14:18

    Gunaydın Zaram .Gunaydın Asım.Gunaydın dızı haber aılesı

    YanıtlaSil
  27. "24.06 - ∞" Arzy26 Haziran 2018 14:48

    Günaydın herkese:)
    Nasılsınız?

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala26 Haziran 2018 14:55

    Gunaydın Arzum.Ben ıyıyım Sen nasılsın

    YanıtlaSil
  29. "24.06 - ∞" Arzy26 Haziran 2018 16:14

    Hep iyi ol inşallah Serpilim. Bende çok iyim:) yemek yiyeceğim şimdi.
    Sen yarın gidiyordun dimi köye Serpilim? Of inşallah internet çeker. Cumartesi günü mutlaka burada olmaya çalış Serpilim😢

    YanıtlaSil
  30. Aksamda gelmek bilmiyor be zaman durup sanki offf of

    YanıtlaSil
  31. Arkey Madhubala26 Haziran 2018 19:13

    Evet Arzum yarın gece gıdecegım.Internet çekerse persembe oglende koyde olacagım.Insallah yazabılırım.Internet çekmezse dusunmek bıle ıstemıyorum

    YanıtlaSil
  32. Arkey Madhubala26 Haziran 2018 19:16

    Ilk olarak burayı basaramazsam soylemek bıle ıstemıyorum.Ama db yi deneyecegım survıvor sayfasını haberınız olsun.Yıne çekmezse eylul de gorusmek uzere allaha emanetsınız.

    YanıtlaSil
  33. "24.06 - ∞" Arzy26 Haziran 2018 22:43

    Hm anladım Serpilim:( Survivor bitecek zaten. Survivor sayfası açılmaz artık. Db de ya da burada herhangi bir sayfaya yazsanda buluruz biz seni bi şekilde canım:)

    YanıtlaSil
  34. Selamün aleyküm hatun kişilerim
    Hepinize selamlar nasılsınız

    🦋🦋🦋


    SERPİLİM hayırlı yollar olsun. Canım arkadaşım. Nasılsın iyimisin. Yaz boyunca iyi bir tatil dilerim.

    YanıtlaSil
  35. Anneciğine selam söyle ellerinden öperim SERPİLİMM RAHMETİ RAHMANA EMANETSİN canım arkadaşım 💗💗💗💗💗

    YanıtlaSil
  36. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙27 Haziran 2018 03:26

    Iyi geceler herkese:)

    Güdümlü füzem şampiyonluk yolunda 2 sms görecek çok şükür. Sevenlerini yormayacak🚀
    Yarın ki oylamada Turabi ve Nagihanı eleyecek olan Adem ve Damla'yada şimdiden bol şanslar.
    Benim Kıbrıs 4'lüm başından beri Hilmi, Anıl, Adem ve Damlaydı😍😍
    Ademin yarınki oylamadan çıkacağı kesin de, Damla riskli biraz😢 Inşallah Damla'mda all star senesinde kadınların şampiyonu olacak😍

    YanıtlaSil
  37. Arkey Madhubala27 Haziran 2018 13:57

    Aleykum selam Nurdan ım.Tesekkur ederım canım.Sen de allaha emanet ol

    YanıtlaSil