Survivor 2018 Kim elendi 4 Haziran Pazartesi Turabi mi Ümit mi Hakan mı Damla mı


Tv 8 ekranlarının sevilerek izlenen yarışmasında dokunulmazlık oyunları sonrası Cumartesi SMS oylamasına çıkan Turabi ve Ümit Karandan sonra Pazar günü oynanan dokunulmazlık oyunu sonrası iki veya 3 aday daha SMS oylamasına çıkacak. Herkesin Merak ettiği ise Survivorda 4 Haziran Pazartesi günü ünlüler takımından Ümit Karan ve Turabi ikilisi ile gönüllüler takımından aday olanlar arsından kimin eleneceği. 3 Haziran Dokunulmazlık oyununu kaybeden gönüllüler takımından Nagihan Bireysel Dokunulmazlığı Kazandı ve Damla İsmini verdi.

[caption id="attachment_57731" align="aligncenter" width="540"]survivor-2018-4-haziran-kim-elendi survivor-2018-4-haziran-kim-elendi[/caption]

Yazı Güncellendi :

4 Haziran SMS oylamasına Çıkacak Adaylar
Ümit Karan -İsmini Bireysel Dokunulmazlığı Kazanan Mustafa Kemal Verdi
Turabi -Ünlüler Takımı İsmini Yazdı
Hakan-Gönüllüler Takımı İsmini Yazdı
Damla-İsmini Bireysel Dokunulmazlığı Kazanan Nagihan Verdi

Herkes Tahminlerini Yorum Alanına Yazsın. Adminin Tahmini Ümit Karan 

Ancak 3 Haziran Pazar günü oynanan dokunulmazlık oyununda eğer ünlüler takımı gene kaybederse eğer işte o zaman durum ünlüler açısından hiç de iyi olmayacak..

[caption id="attachment_57734" align="aligncenter" width="540"]survivor-merve-4-haziran-elendi-mi survivor-merve-4-haziran-elendi-mi[/caption]

4 Haziran pazartesi Survivor 2018 de eleme adayları henüz belli olmamasına rağmen Gönüllüler takımının dokunulmazlık oyunu kaybetmeleri halinde yazacakları isim kim olacak.Tabi Bireysel Dokunulmazlığı kimin kazanacağı ve hangi ismi vereceği de burada önemli bir etken olacaktır.

[caption id="attachment_57730" align="aligncenter" width="540"]survivor-4-haziran-turabi-mi-elendi survivor-4-haziran-turabi-mi-elendi[/caption]

Cumartesi oynanan Dokunulmazlık oyununda ünlüler takımı çok az bir farkla oyunu kaybetmişti.Bireysel dokunulmazlık oyununda Mustafa Kemal'den şahsen beklediğim isim Merve olması gerekir iken o Ümit Karan diyerek belkide herkesi şaşırttı.

[caption id="attachment_57733" align="aligncenter" width="540"]survivor-adaya-kim-veda-etti-4-haziran-2018 survivor-adaya-kim-veda-etti-4-haziran-2018[/caption]

Ümit Karan ve Turabi dengeleri SMS oyunda aşağı yukarı aynı. SMS potasına girecek diğer adaylar kim olacak. Survivor 2018 4 Haziran pazartesi akşamı ada konseyinde kimin eleneceği belli olacak.

[caption id="attachment_57732" align="aligncenter" width="540"]survivor-2018-4-haziran-umit-karan-mi-elendi survivor-2018-4-haziran-umit-karan-mi-elendi[/caption]

82Yorum

  1. Ekrem bey Yagmur gecen hafta elendi ya dokunmazligi
    Gonulluler kayb ederse adaylar muhtemelen Nagiha ve Hakan olacakdir Elenen Umit karan olacaktir

    YanıtlaSil
  2. Konuyu Düzenledim Zara Hanım yanlışlık yapmışım I'm Sory .Dikkatiniz İçin de Ayrıca Teşekkür Ederim.Dokunulmazlığı Ünlüler Kazanacak Diye duyumlar var hatta Ümit Karan Elenecek Diyenler Bile Var Bakalım artık

    YanıtlaSil
  3. Arkey Madhubala4 Haziran 2018 02:08

    Yok Asım.Uyumayı dusunmuyorum.Yatarsam sahura da kalkamam.

    YanıtlaSil
  4. Dokunulmazligi 10'a 2 ezici bir sokurla unluler kazandi tebrikler İnsallah gonullulerden biri gider
    Ademim guzel performans sergiledi Allah nazarlardan saklasin Ademi adami

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim.
    Bende Umit kara'nin elenecegni dusunuyorum ins'Allah ben yanilirim gonullulerden biri gider

    YanıtlaSil
  6. Anladim Serpilim eee ne yapiyon yeni sayfa acilmis bende eskiye yaziyordum

    YanıtlaSil
  7. Bireyseli nagihan kazandi off ya hilmi ya da anil kazansaydi ya

    YanıtlaSil
  8. Sonunda Turabinin sahte kabadayi oldugnu yuzune vuran adam gibi bir adam geldi helal Adem bazilarnin gozunde survivorun zedelenmis ola bilir ama benim icin survivor tarihnin en cesur yarismacisisin Adem diye yazilir adam diye okunur
    Adem adamdir gerisi yalandir Sonuna kadar Adem kilicci
    AKFC

    YanıtlaSil
  9. Dunku konsey guzeldi ozellikle turabinin korkup lafi dolandirmasi ve turabi ademden gercekten korkuyor ve bunu bariz belli ediyor

    YanıtlaSil
  10. Gönüllülerden kim çıkarsa çıksın Ümit Karanın adaya veda etmesi garanti. Önümüzdeki oyunlara bakalım 😁
    (Turabi elense iyi olurdu o ayrı)

    YanıtlaSil
  11. Iyi geceler herkese

    YanıtlaSil
  12. Tahminleri Alalım Arkadaşlar 4 Haziran Survivor 2018 Kim Elenecek
    Hakan mı
    Turabi mi
    Ümit Karan mı
    Damla mı

    YanıtlaSil
  13. iyi geceler efendim

    YanıtlaSil
  14. Benim tahminim Umit karan elenecek .yarin adaya veda eden isim Umit karan olacakdir

    YanıtlaSil
  15. Asim sanada iyi geceler
    Allah rahatlik versin biricigim
    Ben sahura kadar uyumuyacam sonra kalkmak zor oluyor

    YanıtlaSil
  16. Nagihan damlayi soylemis hilmi soyler sandim
    Sagol Zaram sahura kadar oyak mi kalacaksin

    YanıtlaSil
  17. Arkey Madhubala4 Haziran 2018 03:59

    Ben de buradayım.Şarjım bıtmıştı.Umıt gıder dıye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  18. Survivorcanlar gunaydin hayirli sabahlar gununuz guzel gecsin nasilsniz iysinizdir İns'Allah

    YanıtlaSil
  19. Gunaydin zara hanim sizinde gununuz aydin olsun

    YanıtlaSil
  20. hakan elenecek TURABİNİN elenmesi söz konusu değil , ÜMİT 12,153 SMS
    damla 24,009 SMS
    HAKAN 5,783 SMS VAR


    TURABİNİN SMS LERİ SÜPRİZ

    YanıtlaSil
  21. böyle giderse ADEM elenecektir

    YanıtlaSil
  22. Sen oyle san survivor Ademle basladi Ademle bitecek .

    YanıtlaSil
  23. Iyi gunler herkese nasilsiniz iyisinizdir insallah

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler Efendim Sizler Nasılsınız

    YanıtlaSil
  25. Seninde gunun guzel gecsin biyanem

    YanıtlaSil
  26. Seninde gunun guzel gecsin bitanem

    YanıtlaSil
  27. Sagolun iyiyim cok sukur

    YanıtlaSil
  28. Iyi akşamlar canlarım😎😎 ben geldim🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

    YanıtlaSil
  29. Hos geldin Arzum nasilsin

    YanıtlaSil
  30. Hayirli aksamlar
    Arzum buraya da hos geldin

    Serplim canim nasilsin
    Elam canim kankam nerdesin nasilsin

    YanıtlaSil
  31. Kizlar selam nasılsınız? Yine sizden bilgi koparmaya geldim😂haftanın performans birincileri kimler oldu? Bide ümit mi elendi yoksa hakan mı?

    YanıtlaSil
  32. Ohem ohem 🙈 ben geldim 🙊 utanarakdan 😯 ya ben kendimi podyuma cikmişta herkes bana bkiyomus gibileyinden utaniyorumya😊
    Herkese selamlar Zarinom AsiCaNiM SeRpil ablaM Zinetim Alinam Aysenurum Defnem ve site sakinleri hayirli razamazanlar
    Veeee yeheyeyuuu AsiCaNiM ben geldim 💚 sana kotu haberim var ben yazara giremiyorum girilmiyodu megersem vpn siz girilmiyomus burdan konusucagiz mailin olaydi senin ordan konusurduk cunki cok ozel seylerimi seninle paylasamicam burasi geen gecenin okudugu ortam oldugu icin ..aslinda seninle konusacak cok konum birikdi akil almam gereken bi konu vardi sana soracagim ..cok sey oldu konusmayali iyi kotu ofyaa hergun hergun olmasada artik kontorumun bide internetin cektigi gunler buradayim artik accayip ozledim herkesi
    Eylulumle bile kac ay oldu konusmyali mail attim daha cvp gelmedi bide benim yazdiklerim gitmemis sanirsam ses kaydi cok uzun oldugu icin olmali ..herneyse
    Serpil ablam canim ablam nasilsin is guc enistem nasillar ablamya buralari seni senin kisa ve oz konusmalarini cok ozlemisim len hihi
    Herkese hayirli ramazanlar👋

    YanıtlaSil
  33. Ohho Bahom seni de burda gordugumu cok mutlu oldun cunku yazara ben artik giremiyorum 😕sende yziyomusun buraya bende kara kara dusunuyorum nasil konusucagiz diye senin numaranda yokki bende yenisi eski kullanilmiyo malum ...neyse bahom nasilsin iyimisin ?? Ben uzgunum aslinda korkarak yaziyorum senden cekinerek dogum gununde gelemedimya malum ne seninkiye nede ulkerinkiye elimde olmayan nedenlerden dolayy herneyse bahom sende burdasinya mutluyim suanda tam anlamiyla 😊

    YanıtlaSil
  34. Yaaaa Ayguluuum canimin ici hos geldin :) ayyy suan o kadar mutluyum ki seni gorduyume anlatamam ve yazara giremiyeceyini biliyorum :( suan yazacaklarimi unuttum seni cok ozledim ben ya hem de cooook :) bu bir ruya degil dimi burdasin yani :D hergun yazarda sana yaziyorum deli gibi okuyamiyacagini bildiyim halde kendimi ne zaman kotu hiss etsem sana yaziyorum ne zaman mutlu olsam sana yaziyorum sen olmadigin halde seninle paylasiyordum sonra bunlari okuyamiyacagini dusunup uzuluyorum offf bu yazar neden boyle oldu keske girebilseydin canimin ici herseyim sana sikica sariliyorum kocaman opuyorum sen benim ilkimsin seni cooooook seviyorum suan mutluluktan gercekten agliyorum goz yaslarimi saklayim en iyisi 8-) ve sen nasilsin bakalim iyimisin neler yapiyorsun

    YanıtlaSil
  35. Aygulum eylul eski mailine giremiyor sifresini unutmus yeni mail acip sen hangisine gonderdin yenisinemi bu arada kac gundur yazarada girmiyordu :(

    YanıtlaSil
  36. İyi Geceler Arkadaşlar Kim Elendi İzleyemedim. Hoş geldiniz Arkadaşlar Bu Arada

    YanıtlaSil
  37. Iyi geceler Engin bəy ümit elendi

    YanıtlaSil
  38. iyi geceler teşekkürler

    YanıtlaSil
  39. Burada da hoşbuldum Zaram😁

    Iyim Asim ne olsun. Hesabın donukmu senin. Geldiğimde bi girdim donmuş. Şimdi de net çekmiyor zaten giremedim. Ya cuma günü sabahtan itibaren Yakuba git öde diyordum yapmadı o gün. Zaten bi gün girmezsem ölmem dedim çok sorun etmedim. O gün akşama doğru kendi netimle girdim baktım. Ama yazmaya yetmedi netim. Ertesi günde oradan oraya canım çıktı. Öğlen uyanınca duş alıp camiye gittim hemen. Amcamlar iftar yapıyordu orada onlara yardım etmeye. Camiden gelincede hemen teyzemle kuzenim geldi diğer teyzemlere gittik söz olayı için. O akşamda canım sıkıldı teyzemlerde yine azıcık net yaptım siteye girdim ama yazmaya vaktim olmadı çıktım hemen. Dünde bisiklet ve toplu taşımalar vardı sadece. Yani burada iki ayda bir gibi bisiklet günü oluyor cumhurbaşkanı bisiklet sürüyor o gün sivil araçların sokağa çıkması yasak. O yüzden dünde açılmadı wifi. Bugün işte en sonunda kendim gittim😂.
    Ya birde yolda lastik patladı eve gelip lastiği değiştirip tekrar gittik. Baya olaylı geçiyor her ay wifi ödemeye gidildiğinde. Geçen ayda araba annemin üzerineydi şöforle Yakup gitti ödemeye. Yolda trafik polisi durdurmuş. Ruhsat yok tabi ceza yemişler. Wifi ye ödenen para 100 manat ama 140 manatlık ceza yiyip geldiler. Neyse yani böyle işte.

    Ümit Karan elendi Bahar😊
    Performansta 1.Hilmi . 2. Anıl olmuş galiba🙄

    YanıtlaSil
  40. Yorumum cevaba gitmiş:( neyse.
    Elam yokmu ya. Beni sormuştun bi gün. Iyidim zuzum. Bugün acayip migrenim tuttu. Tedavi şart galiba yine. Ağrıkesicide pek kâr etmiyor. Sen nasılsın ortak🙄 bugün yoksun dünde yoktun galiba😔😔

    YanıtlaSil
  41. Evet Arzum donup yorum yazdigim halde dondu neyse gunun baya haraketli gecmis bu arada gecmis olsun

    YanıtlaSil
  42. Serpilim bitanem Elam meneksem nerdesiniz ya yarin gelirsiniz umarim

    YanıtlaSil
  43. Hm. Bende tam şimdi girebildim oraya. Sen nasılsın gökyüzüm. Oradan konuşurum diye burada sormayı unutuyorum ben:(

    YanıtlaSil
  44. Bende iyi gibiyim Arzum biraz halsizim midemin agriyor papatya nane limon demliyecektim limon kalmamis bakkal da kapali gece uyku haram bana

    YanıtlaSil
  45. Ay ne güzel kız kardeş kardeş uyumayız bu gece. Bende uyumuyorum:/ bişey soracağım. Şimdi
    Beyaz
    Sarı
    Kırmızı
    Turuncu
    Yeşil
    Bu renklerden hangisi olurdum ben?

    YanıtlaSil
  46. Gunaydinlar hayirli sabahlar nasilsiniz?
    Bu ne Arzum neden soruyon neyse turuncu diyeyim

    YanıtlaSil
  47. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 14:10

    Günaydın:) bi psikoloji testiydi o. Aslında renklere bir insan koyman gerekiyordu. Muhtemelen koyacağın insanlar arasında ben olmazdım. Sadece merak ettim en yakın ihtimalle hangisine konurdum. Linki atarım birazdan sana da

    YanıtlaSil
  48. Bakiyorum yine modundasin laf sokmalar falan 8-) neyse hesabim bi acilsin seninle konusmam gereken bi konu var zaten:/

    YanıtlaSil
  49. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 16:15

    Adımız çıkmış dokuza bi kere. Ne laf sokması ya. Koyulmayacağımı biliyorum yani laf sokmak için demedim. 3 tane koyacağın isimden eminim. Diğer ikisini bulamadım daha.
    Puff konuşalım beynim durmak üzere zaten. Burada konuşsak olmazmı en iyi ihtimalle akşam açılır hesabın ve yerim bitiririm kendime akşama kadar

    YanıtlaSil
  50. Hesabimin aksama acilacagini hic sanmiyorum acilsaydi gece acilirdi ve benim yorumlarim gec onaylaniyor 3 ve ya 4 gune adminin benimle bi derdi var anlasilan zaten 1 hafta bile degil yorum yaptigim ama hesabimi dondurdu ve 3 gunluk netim kaliyor boylelikle konusamiyacagiz kendini yeyip bitirme bosuna ve senin geldiyin gun hesabimin donmasida bi isarettir belki yani konusmamaliyim belkide :/

    YanıtlaSil
  51. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 17:01

    Ya iyice merak ettim şu konuyu🤔 ne güzel dün gece tek derdim 8 haziranı düşünüp ağlamaktı:/

    Konuşacağın şey kötü bişeyse konuşmayalım bence de bir işarettir bu

    YanıtlaSil
  52. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 17:04

    Bu arada dün kü testin anlamı şuydu:
    Sarı rengi verdiğiniz kişi, sizi belli bir olayla ya da size karşı olan tutumuyla oldukça fazla etkileyen kişidir.
    Kırmızı rengi verdiğiniz kişi, gerçekten içten bir şekilde sevdiğiniz kişidir.
    Turuncu rengi verdiğiniz kişi, aslında güvenilir olduğunu düşündüğünüz kişidir.
    Beyaz rengi verdiğiniz kişi, aslında temiz bir ruha sahip olduğunu düşündüğünüz ve kendinizi yakın hissettiğiniz kişidir.
    Yeşil rengi verdiğiniz kişi ise, ömrünüzün sonuna kadar, hayatınızda yer alacağını düşündüğünüz kişidir.

    YanıtlaSil
  53. Hmm peki neden mor ve mavi renk yok neyse
    8 hazirani neden dusunup agliyon

    YanıtlaSil
  54. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 17:26

    Bilmiyorum onlar niye yok.
    Bide bunun hayvanli versiyonu vardı.

    Biriyle tanışma yıldönümümiz 8 haziran. Tahmin edersin zaten kim olduğunu. Neyse bu konuyu birazdan yazarım. Namazım geçmek üzere şimdi.
    Sen nasılsın bu arada gökyüzüm?

    YanıtlaSil
  55. Aklima biri geldide 28 mayis oldugunu demenismiydin o zaman o degil baskasi demek elektirikler kesilip sarjimda az kaliyor off sarki dinliyemiyorim bunaldim

    YanıtlaSil
  56. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️5 Haziran 2018 18:03

    İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  57. Hos geldin Elam :) ben iyi sayilirim sen nasilsin gonul kusum iki gundur yoktun nerdeydin

    YanıtlaSil
  58. Hos geldin Elam :) ben iyi sayilirim sen nasilsin gonul kusum iki gundur yoktun nerdeydin

    YanıtlaSil
  59. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️5 Haziran 2018 18:22

    İNŞALLAH,,, ADEM,,, ŞAMPİYON OLUR BU SENE

    YanıtlaSil
  60. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️5 Haziran 2018 18:25

    ASİM BEYAZ GÜLÜM 🌹 BAŞIM AGRIMIYOR DERKEN BİR TUTTU ÇOK KÖTÜ OLDUM ŞİMDİ DAHA İYİYİM CANINI SIKAN MORELİNİ BOZAN BİRŞEY Mİ VAR GÜLÜM

    YanıtlaSil
  61. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️5 Haziran 2018 18:29

    ZUZUM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ÇİÇEGİM BENDE MİGRENDEN ÇEKİYORUM SENİ EN İYİ ANLIYAN BENİ KENDİNE İYİ BAK ORTAK
    ELAR 🌹
    ...
    ZARAM CANIM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    TEYZESİNİN PAŞASI NASIL İYİMİ İNŞALLAH İYİDİR ELZA
    ...
    SERPİLİM BİRTANEM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...

    BAHAR ,,, AYGÜL
    HOŞ GELDİNİZ NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

    YanıtlaSil
  62. Iyi olmana sevindim meneksem kendine dikkat et canim :) morelimi bozan bi sey yok cunki bi cok sey var ne zaman tamam iyiyim bitti gitti desem hop hemen yine kendimi dert dolu bi kutunun icinde buluyorum bi suru dusunceler:/ ne zaman kanatlani versem kanatlarimin kirildigini bile farkina varmadan kendimi yere cakilmis buluyorum :( neyse her kotu gunun iyi gunu vardir kesin sabirla o gunleri bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  63. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️5 Haziran 2018 18:48

    ASİM BEYAZ GÜLÜM 🌹 KENDİME DİKKAT EDERİM
    BÜTÜN KONULARI İÇİNE ATIYORSUN FARKINDAYIM BURAYA YAZMADIGINIDA ANLIYORUM ÇÜNKÜ BENDE ÖYLEYİM ANLATMAK İSTERSEN SENİ DİNLERİM BAZEN SÖYLEMEK İNSANI RAHATLATIR
    DERİN NEFES AL GÖNLÜ GÜZEL GÜLÜM BU
    MÜBAREK RAMAZAN AYININ HÜRMETİNE İÇİNDE NE SIKINTIN VARSA EN KISA ZAMANDA DÜZELİR CANIM ❤️❤️❤️
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ELAS 🌹

    YanıtlaSil
  64. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 19:13

    Elamm selam dert ortağım. Dün migrenden hiç bişey yiyemedim. Garip bi şekilde iştahsızlık yapıyor o illet😏 Tahmin ettim zuzum seninde migrenden dolayı giremediğini. Genelde ikimizinki beraber tutuyor migrenimiz ama ben söz dinlemeyip giriyorum nete ⚡

    Oo demek birçok şey var canını sıkan Asim. Her gecenin sabahı vardır ama sonra yine gece var. Sonra yine sabah. Ölene kadar gidecek bu döngü. Çok ta bekleme o sabahı gece var sonrasında yine. Teselli yerine dahada moral bozmak itinayla yapılır haha. Şükür iyi şeylerde oluyor hayatımızda. Dostların geldi ne güzel işte. Diğer şeyleri boşversene. Konu sağlık olmadığı sürece çokta tın yani. 🕺 sana rağmen mutluyum ey hayat🕺 de😂

    YanıtlaSil
  65. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️5 Haziran 2018 19:23

    ZUZUM SELAM ADI ÜZERİNDE DERT ORTAGIMSIN AYNI ŞEHİRDE OLMAZSAK BİLE AYNI DERTİMİZ OLUYOR
    SENİ GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUM ORTAK
    KENDİNE İYİ BAK GÖRÜŞÜRÜZ ÇİÇEGİM 🌹🌹🌹🌹🌹ELAR

    YanıtlaSil
  66. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 19:42

    Sende kendine iyi bak Elam. Görüşürüz de hemen gidiyormusun ki. Niye görüşürüz😔😔

    YanıtlaSil
  67. Elam biliyorum iyi dinleyici oldugunu ama hem burada anlatamam belki ozelde bile konussak anlatamam bile hani anlatmak istersinde ama bi turlu anlatamazsin iste oyle bi sey hem sende diyorsun ya bende oyleyim diye o yuzden anliyorsundur beni :) bende seni cok seviyorum meneksem iyi ki varsin
    #ElAs gonul kusum

    Arzum bu kadar cok seviyorsansa hala ilk adimi sen at o zaman :) belki karsilik verdi

    YanıtlaSil
  68. Huzurlu olan gecelerde var

    YanıtlaSil
  69. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 21:35

    Neyse. Huzurlu olan geceler var evet. Zaten ben geceyi severim. Hep gece olsa da olur benim için😏

    YanıtlaSil
  70. Bizim saate göre😄 saat dokuzda mailine girebilir misin bende orda olmaya çalışacağım.
    Biraz konuşmak istiyorum💙

    YanıtlaSil
  71. Geceler guzel olur cunki sesizlik oluyor insan o zaman saglikli dusunuyor

    YanıtlaSil
  72. Evet benim AsiM bende inanamiyorum aylar sonra yazmak gerci ben dizi bilgiden gitmistim siz burdaymissiniz zarinom soyledi..ee sen nasilsin neler yapiyosun ..eylulun yeni hesabina dun gece yazmiatkm aslinda bende seyim aklim neredeyse artik eski hesabina surekli mail atip durdum ama dun gecekiye cvp vermemis..neden acaba merak ediyorum maillerde gitmiyo ozellikle ses kayitlari zarama atmistimda gitmiyo..fotolarda gitmiyo ..buarada bende yenilikler var zarinom soylemistir belki ozelden 😉😉 aslinda seninde biraz haberin var emin degildim ama simdi hersey cok guzel..ben cok mutluyum son gunlerde umarim sende iyisindir buradeki yorumlarin cogunu okumuyorum bu yazdiklarimida nota yazip buraya kopyaliyorum benim ismimi gecen yorumlari okuyorum sadece internet cok para yiyoda ondan 😧 neyse  ozet olarak seni seviyorum
    Ela ben iyiyim sen nasilsin hayirli ramazanlar herkese
    Zarinom be de oruc tutuyorum allah herkesinkini kabul etsin buarada sedef nerde kizlar ?? Yokmu aysenur zinetim alinam da yoklar

    YanıtlaSil
  73. 💙ArzuGüL💙5 Haziran 2018 22:02

    2 saat sonramı? Ya inşallah olurum. Bizde de 11 oluyor ve tam o saatlerde annemle Mercanı yolcu edeceğim. Istanbula uçuyorlar bu gece. 10-20 dk geç kalabilirim:(
    Benimde konuşmaya ihtiyacım vardı tam bugün 😔😔Iyi ki geldin💙

    YanıtlaSil
  74. Aygulum mutlu olmana cok sevindim bitanem :) hmm deyisiklik hayir hic bi sey anlatmadi bana sadece selamini ozlediyini soulemisdi aklima bi sey geldi aslinda odur anlasilan :) oysa senin adina cok sevindim hep mutlu ol sonuna kadar mutlu olmagi hak ediyorsun canimin ici :) Eylul yazmiyipmi hmm yazardada yokdu en son hesabi donmusdu ama yorumu onaylandikdan sonra acildigini dusunuyorum fakat yazmamisdi simdi bende merak ettim insallah iyidir bi sorun yoktur bende ayni seyler deyisen bir sey yok sadece zaman geciyorum hemde bosuna neyse keske ozelden konusa bilseydik

    YanıtlaSil
  75. Kizlar uzun zamandir yazmiyor zaten aylar oldu

    YanıtlaSil
  76. Ha sen anlamisindir zaten 😊 bence sen uzgunsun boyle yazdigina gore morelin bozuk neden ne oldu ?? Bi arkadasimin kardesi askerden geldi herkesi cagirdi bizzde geldik ve evlerinde wife varmis bundan faydalanmam lazim bize cok uzak yoksa gelir internete girerdim..neyse asimya benimde suan nedensiz modum yok ..heya seninde dedigin gibi keske ozelden konusabilseydik rahat rahat icimi dokseydim konussaydik ya 😢😢 ben ozledim galiba seni fazla fazla ozledim hemde..pehh eylulumdende hale haber ..yok kac ay oldu konusmayali ..neyse iyi geceler kralicem 💝

    YanıtlaSil
  77. Evet Aygulum ya modum yok hersey uzerime geliyor ailevi nedenler falan cok yoruyorum eski halimi ozluyorum derdimin birini paylasiyim seninle :) bi dostum var mahellede evlendi sehir disina gitti bi mesaj atmis bana ama mesaj bana gelmiyip ve bu yuzden bana kustu konturunu korlama nete gir bol bol bensizde olursun ama netsiz olamazsin dedi kac gundurde yazmiyor dun aksam abimin telinden goruntuly aradim kac defa acmadi gonderdiyi mesajda bu gun geldi bana iste uzuntulerimden biri bu :( bende seni cok ozledim ay isigim :) seninde anlatacaklarin var demek hmm off of vpn meselesini cozemezmisin ya

    YanıtlaSil
  78. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️6 Haziran 2018 02:54

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR
    ...
    ZUZUM ÇİÇEGİM İŞİM ÇIKTI ONUN İÇİN ORTAK GECE KUŞUM BURDAMISIN SEN ERKEN UYUMAZSIN ORTAK
    ...
    AYGÜL CANIM HEP İYİ OL BENDE İYİYİM
    ...
    ASİM BEYAZ GÜLÜM
    🎈
    ZARAM CANIM NERDESİN
    SERPİLİM NERDESİN

    YanıtlaSil
  79. 💙ArzuGüL💙6 Haziran 2018 02:57

    Yaa kalp kalbe karşı zuzu. Bende diğer sayfada yazmıştım şimdi😚😘😘😘 ayıpsın. Tabiki uyumuyorum kardeşim buradayım😘

    YanıtlaSil
  80. Elam Zaram meleklerin aski yagmur duru kimdir sayfasinda yazip meneksem asagi bak goreceksin burasi dolup diye oraya yazdi

    YanıtlaSil

*** Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar Silinecektir. ***