Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak

Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak. TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018'de son Ödül oyunu bu akşam ekranlara gelecek. Yarışmacıların Dominik Cumhuriyeti'ndeki adada yaşadıkları hayat bu ödül oyunu ile son buluyor. Bugünden sonra artık Kıbrıs yarı finalinde buluşacaklar.

[caption id="attachment_58025" align="aligncenter" width="700"]Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak


TV8 ekranlarında 26 haziran 2018 yani dün akşam Kıbrıs yarı finalinin ikinci oyunu ekranlara geldi. İlk yarı final oyununu Hilmi Cem İntepe kazanmıştı. Dün oynanan ikinci oyunda ise Nagihan ile final oyununu oynayan Anıl Berk Baki oyunu kazanarak Kıbrıs yarı finalinde ikinci koltuğun sahibi olmuş oldu. Bundan sonraki aşamada Turabi, Adem, Damla ve Nagihan yarı final için SMS oylamasına girecekler. Aralarında en yüksek iki oy alan yarışmacı yarı final koltuğuna oturmak için şans kazanacaklar.

[caption id="attachment_58027" align="aligncenter" width="700"]Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

Survivor 2018 27 Haziran Çarşamba akşamı ekranlara gelecek olan ödül oyununu kazanan ve yanlarında seçecekleri yarışmacılar Dünya kupasını canlı seyretme hakkını kazanacaklar. Yarışmacıların belkide hayatlarında ilk ve son kez yaşayacakları bu ödül bütün yarışmacılara heyecan yaşattı. Ödül oyununun parkuru havuz ve denge etapları içeriyor. Hilmi Cem ve Anıl'ın resmen show yaptığı bu ödül oyununda kazananı tahmin etmek zor olacaktır. Elbetteki kazanan yarışmacıları belirleyen parkurdan çok atışlar olacaktır.

[caption id="attachment_58026" align="aligncenter" width="700"]Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak Survivor 27 Haziran 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak[/caption]

32Yorum

  1. Iyi gunler hepinize nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  2. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙27 Haziran 2018 15:39

    Tünaydın Serpilim, Asim😁😝
    Ben çok iyim siz nasılsınız?

    YanıtlaSil
  3. Hep iyi ol gokkusagim bende idare eder iste

    YanıtlaSil
  4. Arkey Madhubala27 Haziran 2018 16:09

    Ben de ıyıyım canlarım .Arkadasımda kahvaltı yapıyorum.Buyrun gelın bırlıkte yıyelım

    YanıtlaSil
  5. Hep iyi ol Serpilim cok sagol canim afiyet olsun

    YanıtlaSil
  6. Arkey Madhubala27 Haziran 2018 16:50

    Of yaaaaa.İnşallah ınternet çeker

    YanıtlaSil
  7. Insallah ceker bitanem

    YanıtlaSil
  8. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙27 Haziran 2018 20:40

    Afiyet olsun Serpilim. Iyi yolculuklar bu arada😢

    Sende idare etmekten çıkarsın inşallah Asim🙄 Napıyosun?

    YanıtlaSil
  9. Hmm cikacam Arzum cikacam agaca cikacam:/ hic bu sicakta lavas pisiriyoz :( sen ne yapiyon

    YanıtlaSil
  10. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙27 Haziran 2018 21:30

    Ahaha🤣:) çıkıcam ağaca çıkıcam yazdığını okuyunca sesli güldüm valla. Seni ağaca çıkarken hayal ettim😍😍
    Son panoramaları izliyorum😍 Nur Tuğba, Hakan Ural ve Ihsan Tarkanın panoramasının üzerine panorama tanımam ya😍 harikalar hepsi. Eğlence programı izliyor gibiyim resmen😂 Hakan Ural Ihsan'a saçını aç diye baskı yapıyor falan muhteşemler😂 Ihsanı Semihin olduğu haftasonu panoramasında izledim geçenlerde🙄 köylü görmüş uzaylı gibiydi😝 zaten Semih konuşturmadı da Ihsan'ı😏 şu Semih her işinde antipatik olmak zorunda mı ya😏 Neyse .
    Birde dikiş yapıyorum Asim😂 wifi için çalışıyorum mecburen🙄

    YanıtlaSil
  11. Neden guluyon Arzum agaca cikamam mi? Az dusmemisem agactan ama yinede guzel cikarim ;) hakan tugba ihsan uclusunu bende severim iyyyyy semihi hiccccc sevmem gicik olurum konusmasina falan acun arayip azarlamisdi onu canli yayinda ne guzel yapmis ama fakat semihi oraya cikaranda kendisi alayci konusuyor onu gorunce bogasim geliyor

    YanıtlaSil
  12. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙27 Haziran 2018 22:10

    Yok çıkarsın da Asim ne bileyim 😍 Çalıkuşu gibi ağaçta düşündüm seni öyle😲 yakışırmışsın ağaca😍😎 Aman yine düşme de🙈 kaç metre yükseklikte ağaç? 🤔 düşünce kırılmıyormu bi yerin🤔🤔 yalnız yukarda net iyi çekiyordur dimi🤔🙄
    Semihin Muratla parkurda yarışmasını merakla bekliyorum ben😂 Canla başla yarışa hazırlanıyordu Semih ama panorama da yok ya ciddiye almıyorum imajı vermeye çalışıyor😂

    YanıtlaSil
  13. Hii kirilmiyor ama ondan beter olmusdu bi keresinde sirtim fena cizilmisdi uyuyamiyordum bacagimda balon gibi sismisdi:) bi keresindede numaradan dusuyor gibi yapmak istedim teyzemi korkutmak icin gercekten dusdum bide baktim camurdayim:) bide ben neden agaca yakisip yakismamagi dusuneyim agac bana yakisiyormu diye dusunsun ;) bu arada hundurluyu olcmemisem ama net iyi cekiyor evet
    Murat semihten daha suretli

    YanıtlaSil
  14. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙27 Haziran 2018 23:38

    Peki annen ne diyor senin bu agaçla yaşadığın büyük aşka Asim?😉
    Ağaca çıkma huyum yok ama çıksam ve düşsem hiç bir yerime bişey olmasa bile annem bidaha ağacın yanına 2 metreden fazla yaklaştırmaz😂 şu sanalda sizinle tartıştığımda falan ağlıyorum, sinirden kuduruyorum bazen, bazen bişeye üzülüp ruh gibi dolaşıyorum... ama çok şükür hiç birini farketmiyor annem😂 migrenimin baş ağrımın en büyük nedeni şurada yaşadığım stres🙄 genel olarak yalnış anlaşılıyorum, onu düzeltmek için bi milyon stres, sıkıntı yapıyorum😏 bunları bilse telefonumu rüyamda görürüm bi daha😏 yine de karşı telefonumu çok kullanmama ama sadece radyasyon yüzünden karşıydı😏 geçen sene bi kere telefonuma el koymuştu😂 1 saat sonrada telefonumu evde unutup çıkmış. Bende aldım telimi😏 sonra yine aldınmı getir buraya dedi. Bi sinirle gittim telimi verdim. Verirkende susmuyorum bu arada🙈 sonra işte bi cümleye başladım. Tamamlayamadan ağlama geldi bana. Sözümü bitiremeden döndüm arkamı, banyoya girdim😂 ya annem peşimden geldi kapıyı aç diyordu🤢 sanırım kendime bişey yapacam sandı Allah korusun🙄 sonra geri vermişti telefonumu🙄 orada telefonum yıllarca annemde dursun onu sorun etmem. Ama işte bana karışılmasına , yasak konmasına sinir olmama rağmen annem için birçok şeye eyvallah demişken; daha fazlasını istemesi sinirimi bozdu😏

    YanıtlaSil
  15. Yok ya bi sey demiyor sadece iyiki bizde agac yok yoksa asagi inmezsin diyor deli gibi agacda kalirsin :) hmm o aglama bendede oluyor Arzum bi defasinda aglarken abim gormusdu anneme soruyorken duydum ne yapmisan agliyor diyordu annemde yemin ediyordu ben bi sey yapmadim yine ne dusunup agliyir allah biliyor :) eee dikisini bitirdinmi bu arada parayla yaptigini bilmiyordum

    YanıtlaSil
  16. Arkey Madhubala28 Haziran 2018 00:26

    Hayırlı akşamlar kızlar

    YanıtlaSil
  17. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙28 Haziran 2018 00:33

    Iyi ki yokmuş sizde agaç bence de. Sen nerenin agacına çıkıyorsun o zaman?
    Kızz geçen ay diyordum ya babannem verecem dediydi falan diye😳 o dikiş parasıydı işte😳 ilk başta almıyordum da babannem ısrar etti biriktir sende paranı falan dedi😂 ama hala biriken bir şey yok🙄 annem lazım olunca alıyor ucundan. Wifi parasını ödüyorum. Bide overlock makinemi tamir ettirtmişti babannem onun parasını verdim geçenlerde🙄 ya sabah kalkıyorum. Kalkma saatimi de yazayım bari 12 de kalkıyorum kahvaltı etmem de direkt kardeşimi bakkala yolluyorum gazoz aldırıyorum. Onu içip biraz kendime gelince de öğle yemeği yapıyorum ama hafif bişey yapıyorum tabi. Yemekten sonra da bikaç saat boş zamanım oluyor onda da bahçede oyalanıyorum sonrada hemen akşam yemeği.. dikiş yapmaya vakit kalmıyor🙄 bi otursam elim çabuktur dünya para kazanırım bir ayda ama wifi ya yetecek kadar kazanmayı tercih ediyorum😂 neyse.
    Ha şimdi bitti zaten bugünlük işim Asim😁 😎😎 ben ağlarken kimseye yakalanmıyorum😎 geçen sene bi defa Mercoya yakalanmıştım😏 o da salaksın bakışı atıp geçmişti😂
    Bişey okumuştum sinirlenince ağlayan insanlar daha güvenilir oluyorlarmış😎😎

    YanıtlaSil
  18. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙28 Haziran 2018 00:34

    Iyi akşamlar Serpilimm😍😍 yola çıktın mı sen?

    YanıtlaSil
  19. Arkey Madhubala28 Haziran 2018 00:54

    Evet Arzum yola çıktım.15 mayıs sehıtler koprusunden geçtım.otobusle gıdıyorum

    YanıtlaSil
  20. Arkey Madhubala28 Haziran 2018 00:55

    Temmuz yazacaktım pardon

    YanıtlaSil
  21. Arkey Madhubala28 Haziran 2018 00:56

    Uzun kalacagım ıçın otobusle gıdıyorum

    YanıtlaSil
  22. "26.06 - ∞" 💙Arzy💙28 Haziran 2018 00:59

    Iyi yolculuklar canım. Kaç saatlik yol peki?
    15 temmuz şehitler köprüsü 🤔 yeni köprü yani🤔
    Ay bi dakka otobüste wifi var dimi? Öyle biliyorum ben💃💃 yaa varana kadar girebilicen o halde💃💃💃

    YanıtlaSil
  23. Iyi yolculuklar Serpilim sag salim ulasirsin insallah

    Para vermesi iyi Arzum emeyinin hakkini almis oluyorsun. Teyzemlere gidende cikiyorum orda tel iyi cekmediyi icin kalamiyorum iyi cekse orda surekli kalirim
    bende 8 de kalkiyorum son zamanlarda hic uyku tutmuyor eskiden 11de annemin zoruyla kalkardim

    YanıtlaSil
  24. Arkey Madhubala28 Haziran 2018 01:50

    Sagol Asım

    YanıtlaSil