Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı

Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı. TV8 ekranlarında yayınlanan fenomen yarışma programı Survivor 2018 bütün heyacanı ile devam ediyor. Bu akşam ekranlara gelecek yeni bölümde İletişim Ödülü Oynanacak. Bakalım İletişim Ödülünü Ünlüler takımı mı yoksa Gönüllüler takımı mı kazanacak?

[caption id="attachment_57845" align="aligncenter" width="700"]Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı


Survivor 2018'de 7 Haziran perşembe akşamı Ödül Oyunu ekranlara geldi. Ödül Oyunu farklı bir skor ile Ünlüler Takımı yarışmacılarının oldu. Uzun zamandır adadan ayrılamayan Ünlüler takımı bu ödül ile beraber moral depolama imkanı bulmuş oldu. Ekranlara gelen bir diğer oyun ise mor ada ve yemek ödülü idi. Gönüllüler takımı yarışmacılarının kazandığı mor oda ödülünde bireysel oyunu kazanan kişi Hakan oldu.

[caption id="attachment_57846" align="aligncenter" width="700"]Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı[/caption]

Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu zor ve tehlikeli bir parkur içeriyor. Yeni bölüm fragmanında izlediğimiz gibi önce Adem Kılıçcı daha sonra da Turabi sakatlık tehlikesi geçiriyor. Önemli bir sakatlıkları olmamasını diliyoruz. İletişim ödülünü Ünlülerin kazanmasını bekliyorum. Uzun zamandır aileleri ile görüşemeyen Ünlüler takımının bu oyunu kazanması psikolojileri için önemli bir ödül olacaktır.

[caption id="attachment_57847" align="aligncenter" width="700"]Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı Survivor 8 Haziran 2018 İletişim Oyunu Kim Kazandı[/caption]

27Yorum

  1. Hayirli aksamlar arkadadlar nasilsniz iysinizdir ins'Allah

    Uzun zamandir unluler iletsim odlunu kazanamiyor ins'Allah unluler kazanir .

    YanıtlaSil
  2. Arkey Madhubala9 Haziran 2018 01:58

    Hayırlı akşamlar Zaram.Malesef yıne kaybettıler.Ademı tebrık edıyorum.Insanlık nasıl oluyormuş bır kez daha gosterdı.

    YanıtlaSil
  3. Iyi akşamlar herkese💃🕺
    Serpilim nasılsın okulun son günü nasıl geçti?

    Elam zuzu neredesin😔

    YanıtlaSil
  4. Arkey Madhubala9 Haziran 2018 02:38

    Arzum bugun çok guzeldı.Karnelerımızı dagıttık.Okul bahçesınde dondurma yedık.Fotograf çrktırdık.Allah ızın verırse yaz tatılınden sonra tekrar çocuklarıma kavusacagım.Sen nasılsın

    YanıtlaSil
  5. Maalesef iletsim odlunu yine kayb ettiler bidahakine insAllah kazanirlar ama Adem guzel performans sergiledi .
    Aynen Serpim

    YanıtlaSil
  6. GUNAYDİN iyi, mutlu ,huzurlu hafta sonlari Ekrem bey ,Engin bey
    Aygulum ,Serpilim ,Asim Arzum Eylulum Elam nasilsniz
    İysinizdir İns'Allah

    YanıtlaSil
  7. Gunaydin sagol Zaram sana da guzel hafta sonlari dilerim bitanem sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  8. Gunaydinlar herkese gununuz guzel gecsin

    YanıtlaSil
  9. Gunaydin arkadaslar hepinizin hafta sonu guzel gecsin insallah

    YanıtlaSil
  10. Sagolun Amin :) sizinde

    YanıtlaSil
  11. Arkey Madhubala9 Haziran 2018 14:01

    Asım.Zarsm.Engın bey sızlerın de gununuz aydın nesenız bol olsun.Ben çok ıyıyım.

    YanıtlaSil
  12. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 14:07

    GÜNAYDIN ENGİN BEY TEŞEKKÜR EDERİM SİZİNDE HAFTA SONUNUZ GÜZEL GEÇSİN

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 14:08

    ASİM BEYAZ GÜLÜM GÜNAYDIN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ELAS 🌹

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 14:09

    ZARAM CANIM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM
    ELZA 🌹

    YanıtlaSil
  15. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 14:11

    ZUZUM ÇİÇEGİM BURDAYIM GELDİM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK NEŞE KAYNAGIM
    ARKADAŞKARDEŞ 🌹 ELAR

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 14:12

    SERPİLİM PRENSESİM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ELSE ❤️

    YanıtlaSil
  17. Arkey Madhubala9 Haziran 2018 14:40

    Ben çok ıyıyım Elam.Evdeyım.Camlarımı sılecegım.Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  18. Serpilim hep iyi ol canim kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  19. Selam Elam hos geldin meneksem sen nasilsin iyimisin ne yapiyon :)

    YanıtlaSil
  20. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 15:02

    SERPİLİM HEP İYİ OL PRENSESİM KOLAY GELSİN CANIM HAMD OLSUN 🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  21. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 15:04

    SELAM ASİM HOŞ BULDUK BEYAZ GÜLÜM HAMD OLSUN İYİYİM EVDEYDİM YEGENİM GELDİ ÇİZGİ FİLM İZLİYOR BENDE ONUNLA BERABER İZLİYORUM
    ELAS SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  22. Her zaman iyi ol Elam :) iyi seyirler size siz kac kardessiniz yani bi tek ablani biliyom meneksem kardesin abin falan varmi
    :) ElAs bende seni cok SEVIYORUM

    YanıtlaSil
  23. Her zaman iyi ol Elam :) iyi seyirler size siz kac kardessiniz yani bi tek ablani biliyom meneksem kardesin abin falan varmi
    :) ElAs bende seni cok SEVIYORUM

    YanıtlaSil
  24. Arkey Madhubala9 Haziran 2018 15:33

    Sagolun kızlar .Az kaldı 1 gıbı bıter ınsallah

    YanıtlaSil
  25. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️9 Haziran 2018 16:01

    ASİM BEYAZ GÜLÜM TEŞEKKÜRLER
    4 KARDEŞİZ ,,, 2 ABİM VAR
    EN KÜÇÜK OLAN BENİM
    SİZ KAÇ KARDEŞSİNİZ GÜLÜM
    ELAS🌹 SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  26. Yaa ne guzel Elam demek 4 kardessiniz bende 4 kardes olalim isterdim ozellikle bi ablamin olmasini cok isterdim her canim sikildiginda uzulduyumde onunla paylasmak icin hatta kavga etmek icinde ;) benim bi tek abim var onunlada dertlesiyorum ama bazi konulari konusmak olmuyor yani cocukken cok kavga ederdik girerdik odaya kapini baglardik annemlerin haberi olmasin diye baslardik kavgaya yatagin ustundeki her seyi bir birimize cirpardik :D simdi buyuduk arada laf dalasina gireriz tabi oda sakadan yani eee sizin araniz nasil yani kavga tartisma falan oluyormuydu 4 tane cocuk ne guzel tartisma olurdu be Gonul kusum :D hepsi evlimi peki

    YanıtlaSil
  27. Çok mu şaşırırsın cehenneme kar yağdırsam?💙ArZy💙9 Haziran 2018 16:41

    Günaydınlar efenim💃🕺
    Bende iyim Serpilim. Dün sahurdan sonra hemen uyumuşum onun şokundayım 🤔 Sen ne öğretmeniydin Serpilim?