Kalbimin Sultanı Hoşyar Sultan Gerçek Adı, Boyu, Kilosu, SevgilisiKimdir

Kalbimin Sultanı Hoşyar Sultan Gerçek Adı, Boyu, Kilosu, Sevgilisi Kimdir. Star TV ekranlarında yayınlanan Kalbimin Sultanı dizisinde Hoşyar Sultan karakterini canlandıran oyuncumuzun hakkındaki bilgileri sizler için derledik. Maya Productions International adına Burhan Özkan'ın yapımcılığını yaptığı, Kerem Çakıroğlu ve Eda Teksöz'ün yönetmenliğini yaptığı Kalbimin Sultanı dizisinin oyuncularını tanıtmaya devam edelim.

Kalbimin Sultanı Hoşyar Sultan Gerçek Adı


Star TV ekranlarında yayınlanan Kalbimin Sultanı dizisinde Hoşyar Sultan karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı Beste KÖKDEMİR'dir. Beste Kökdemir, 29 Ağustos 1993 (24 yaşında) Sinop doğumludur. Oyuncumuzun hayali İstanbul'da yaşamak olduğu için üniversite tercihlerinde İstanbul yazmıştır. Haliç Üniversitesi Moda Tasarım bölümünü bitirmiştir. Baste Kökdemir, sosyal medyaya koyduğu fotoğrafları ile ilgi çekmiş ve meşhur olma yolunda ilk adımlarını atmıştır.

Kalbimin Sultanı Hoşyar Sultan Boyu, Kilosu, Sevgilisi


Star TV ekranlarında yayınlanan Kalbimin Sultanı dizisinde Hoşyar Sultan karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı Beste KÖKDEMİR'in boyu 170 cm. kilosu 52 kg. dır. Güzel oyuncumuzun eski sevgilisi dünyaca ünlü manken Adriana Lima ile yaşadığı aşk gündeme düşen Metin HARA'dır. Oyuncumuzun şu anda bilinen bir sevgilisi yoktur. Oyuncumuz ilk kez 2010 senesinde Behzat Ç. dizisinde ekranlara merhaba demiştir. 2012 yılında yayınlanan Çıplak Gerçek dizisindeki Hazal karakterini canlandıran Beste Kökdemir jenerikte çalan müziği de kendisi bestelemiştir.





46Yorum

  1. Teşekkürler Ela, nasılsınız bayanlar keyifler nasıl?

    YanıtlaSil
  2. Gunaydin DHS ailesi gununuz guzel gecsin nasilsiniz iyisinizdir İns'Allah




    Elam canim kankam geldim burdayim tesekkur ederim Allah'ima bin sukur cok iyiyim sende hep benim kalbimdesin ee kankam nasilsin gorusmeyeli iyimisin ne var ne yok hersey yoludami

    Serpilim pirensesim
    Bende Seni cok ozledim nasilsin napiyorsun tatilin nasil geciyor

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Zaram seninde günün güzel geçsin
    herkese günaydın

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler Ekrem bey iyiyim hamd olsun siz nasilsniz

    YanıtlaSil
  5. Herkese gunaydin

    Elam Ben geldim sen yoksun

    YanıtlaSil
  6. Günaydınlar mutlu huzurlu sabahlar gününüz güzel neşe içinde geçsin 8-) yüzünüz her an gülsün keyfiniz bol olsun :) :) :)

    YanıtlaSil
  7. Günaydınlar mutlu huzurlu sabahlar gününüz güzel neşe içinde geçsin 8-) yüzünüz her an gülsün keyfiniz bol olsun :) :) :)

    YanıtlaSil
  8. Serpilim seni çok özledim yaaa

    YanıtlaSil
  9. Biricgim ,mutlulugum ,olmasa olmazim ,en kiymetlim ,ruhum vazgeçilmezim ,sol yanim, herseyim ,sonsuzum seninde gunun guzel gecsin yuzunden gulumseme eksik olmasin seni cok ama cok seviyorum
    kalb kalbe karsiymis ayni anda yazmişiz iyi ki hayatimdasin sol yanim

    YanıtlaSil
  10. 😘😘💋💋❤💗💕💖💜👌🙈

    YanıtlaSil
  11. Ayyyyy sen benimle olduğum sürece benim yüzümde hep gulumseme olur be Zaram :) çünkü yüzümdeki kocaman gulücüyün anlamı sensin kimse beni senin gibi güldüremez MUTLU EDEMEZ :) CANIMIN İÇİ 8-) MUTLULUĞUM 8-) GÜL BAHÇEM 8-) GÖNLÜMÜN SULTANI 8-) PARLAYAN YILDIZIM 8-) OLMAZSA OLMAZIM 8-) VAZGECİLMEZİM 8-) RUHUM 8-) CAN PARÇAM 8-) EN KİYMETLİM 8-) SOL YANIM 8-) SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK AMA ÇOOOOOOOOOOOK SEVİYORUUUM :)

    #ZaAsevdası
    #İyiKiHayatımdasın
    #Sonsuzum

    YanıtlaSil
  12. Emojiler de çok güzel ;) sayende günüm güzel başladı sana sıkıca sarılıp öpüyorum

    YanıtlaSil
  13. Vazgeçilmezim Bende sana simsiki sarilib opuyorum

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️21 Temmuz 2018 14:48

    İYİ GÜNLER KIZLAR
    ..
    ZARAM CANIM KANKAM HOŞ GELDİN BENDE İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL
    İYİLİK SAĞLIK CANIM
    AŞKIM
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM 🌹

    YanıtlaSil
  15. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️21 Temmuz 2018 14:49

    😞😞😞😞😞
    SİZ BENİ O KADAR SEVMİYORSUNUZ 😞

    YanıtlaSil
  16. İyi günler Elam nasılsın iyimisin gönül kuşum :) seni kim sevmiyormuş canım ;)

    İyi günler herkese

    YanıtlaSil
  17. ❤ZARA 💕ELA 💗21 Temmuz 2018 16:34

    İyi gunler Elam canim kamkam.hosbuldum sende hos geldin hep iyi ol napiyorsun askim
    Ben kiralik aski izliyodum
    Elam canim kankam askim nerden cikarttin seni sevmedgimi !
    tabiki seviyorum hemde cok senin gibi dosta sahib oldugum icin kendimi cok sansli hissediyorum.
    Elam MC'nin gul renginde sarksi bizim.sarkimiz olsun mu ?
    ZaEl seni cok ama coook seviyorum

    YanıtlaSil
  18. Zara🌹 ZaAs 💞21 Temmuz 2018 16:40

    İyi gunler vazgeçilmezim 💋💋

    YanıtlaSil
  19. Seni çok seviyorum canim kankam 💋🙈🙈

    YanıtlaSil
  20. G👏👏👏 bir yorumcu21 Temmuz 2018 17:59

    Bende ELA yı hiçççç sevmiyorum

    YanıtlaSil
  21. Amin sol yanım 8-)

    YanıtlaSil
  22. Elanın ABLASI gurbet 👋👋👋21 Temmuz 2018 19:44

    Merhabalar ben ELA nın ablası gurbet ben yazdım ELA yı hiçççç sevmiyorum diye şaka yaptım nasılsınız iyi misiniz ELA sizden çok bahsediyor


    zara asi serpil arzu sizi bir ayrı seviyor bende bir selam vereyim dedim Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  23. Sanada merhaba Gurbet ablam cok sukur iyiyim siz nasilsiniz iyimsiniz ablam Allh'a emanet olun

    YanıtlaSil
  24. Selam Gurbet abla çok şükür iyiyim sizde iyisinizdir inşallah :) Elayı bende çok seviyorum :) sizi burda görmek güzel her zaman bekleriz :)

    YanıtlaSil
  25. Arkey Madhubala21 Temmuz 2018 20:42

    Dızı haber aılesı canım kardeslerım hepınızı çok özledım.Çok sevıyorum.Burada yazmaya çalışsam da ınternet çekmıyor.Sızı çok özluyorum.Hepınızın ıyı olmanıza çok sevındım.Gurbet hoşgeldın canım.Nasılsın?Prenseslerım .Engın ve Ekrem bey hepınız allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  26. Serpilim bizde seni çok özlüyoruz be kuzum eylülde bolca konuşuruz diyecem de o zaman da okul var :( neyse seni çooooook seviyorum canım benim kendine çok iyi bak :)

    YanıtlaSil
  27. Serplim pirensesim hos geldin bende seni çok ozluyorum seni cok seviyorum canim benim Allaha emanet ol gorusuruz insAllah

    YanıtlaSil
  28. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️22 Temmuz 2018 01:30

    KIZLAR BEN SİZE ŞAKA YAPTIM ANLAMDA BANA
    ....
    ZARAM CANIM KANKAM BENDE SENİN GİBİ KANKAM OLDUGU İÇİN ÇOK ŞANSLIYIM
    OLSUN İKİMİZİN ŞARKISI
    PARLAYAN YILDIZIM
    AŞKIM
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ELZA ❤️
    ...
    ASİM BEYAZ GÜLÜM BİLİYORUM BENİ SEVDİGİNİZİ ÇÜNKÜ KALP KALBE KARŞI BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ELAS ❤️ SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ....
    SERPİLİM PRENSESİM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNE DİKKAT ET ALLAHA EMANET OL
    ELES ❤️ SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ....
    ZUZUM DERT ORTAGIM NERDESİN TATİLE GİDDİN BİZİ UNUTTUN ORTAK KENDİNE İYİ BAK DİKKAT ET ÇİÇEGİM
    ELARARKADAŞKARDEŞ
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ❤️
    .....
    EKREM BEY
    ENGİN BEY
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  29. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️22 Temmuz 2018 01:31

    ABLACIM HAYATIMIM ANLAMI BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
    😀😀😀😀😀😀😀😀

    YanıtlaSil
  30. Demek şaka yaptın Elam :) Şakacı Gönül kuşum benim iyi geceler :) ElAs
    bu arada Zaram sadece benim Parlayan yıldızım lütfen başka hitap kullanınız ;)

    YanıtlaSil
  31. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️22 Temmuz 2018 03:29

    ASİM BEYAZ GÜLÜM KELİMELERE BAKTIM HEP SİNİ KULLANMIŞSIN
    GÜL BAHÇEM KELİMESİNİ BEN KULLANDIM ZUZUMA BİDE HEP BENİM KULLANDIĞIM KELİMELER VAR ALLAHTAN DİGER KIZLAR BURDA YOK
    O ZAMAN 🌹 GÖKKUŞAĞIM 🌹
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    GÜLÜM ELAS

    YanıtlaSil