Nefes Nefese Muhittin Gerçek Adı Boyu Kilosu Sevgilisi Kimdir

Nefes Nefese Muhittin Gerçek Adı Boyu Kilosu Sevgilisi Kimdir. Star Tv ekranlarında yayına hazırlanan Nefes Nefese dizisi konusu ve oyuncu kadrosunu sizlere tanıtmaya devam edelim. Nefes Nefese dizisinde Muhittin karakterini canlandıran oyuncumuz hakkında bilgiler yazimiz içinde sizlere sunulmuştur.

Nefes Nefese Muhittin Kimdir Gerçek Adı


Star TV ekranlarında yayına hazırlanan yeni dizi Nefes Nefese dizisinde Muhittin karakterini canlandıran oyuncumuzun gerçek adı Deniz HAMZAOĞLU'dur. Deniz Hamzaoğlu, 24 Kasım 1979 (39 Yaşında) İstanbul doğumludur. Oyuncumuz, ilk ve orta öğretimini Yalova ilinde tamamlamıştır. Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nde Kamu Yönetimi bölümünden mezun olmuştur. 

Daha sonra İstanbul Üniversitesi Arkeoloji Bölümü, Konya Selçuk Üniversitesi Radyo-Televizyon ve Sinema Bölümleri'nde lisans eğitimine devam etmiştir. Selçuk Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü' nü kazanıp mezun oldu ve aynı yıl aynı üniversitede Yüksek Lisansını tamamladı. Gülay Say ile birlikte Yabancı Sahne'yi kurmuştur. Oyuncu ve yönetmen olarak görev yapmıştır.


Nefes Nefese Muhittin Boyu Kilosu Sevgilisi Kimdir


Nefes Nefese dizisinde Muhittin karakterini canlandıran oyuncumuz Deniz Hamzaoğlu'nun boyu 175 cm. kilosu 90 kg. dır. Oyuncunun bilinen bir sevgilisi yoktur. Deniz Hamzaoğlu ilk kez 1986 yılında Yaygara 87 isimli sinema filmi ile başladığı ekran serüveni halen devam etmektedir.

Nefes Nefese Muhittin Kimdir Youtube Videomuz


32Yorum

  1. Bu dizi ne zaman baslayacak ya of beklemekden yoruldum baslasin artik merak ediyorum insallah beklememe deyer bir dizi olur :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydınnlar herkese🙈🕺💃🕺💃
    Bu sayfaya yazalım bizde artık😊

    YanıtlaSil
  3. Günaydın çılgınım

    YanıtlaSil
  4. Vazgeçilmezim bu dizi Benimde dikkatimi çekti konusunda sevdim izlemeyi düşünüyorum başlasada izlesek artık

    YanıtlaSil
  5. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️30 Temmuz 2018 15:54

    HAYIRLI GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ....
    ZUZUM DERT ORTAGIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK
    🌹ELARKADAŞKARDEŞ 🌹

    YanıtlaSil
  6. Elam iyim💃🕺💃 bir anım bir anımı tutmuyor bugünlerde🙈 ama iyim ortak. Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  7. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️30 Temmuz 2018 18:35

    ZUZUM HEP İYİ OL ANLATMAK İSTERSEN DİNLERİM ORTAK ÇİÇEGİM SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜZEL YANAKLARINDAN KOCAMAN ÖPÜYORUM DERT ORTAGIM NEŞE KAYNAGIM
    SEN BANA KIRGIN DEĞİLSİN DEMİ ORTAK 🤔🤔🤔🤔
    ÖMRÜM ELARARKADAŞKARDEŞ 🌹🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  8. 🤔 yiok Elam kırgın değilim. Yalan söyleyip, ikili oynamadığın sürece hiç kırılmam ki ben zuzum😘
    Ya anlatmak anlatmamak farketmez benim için. Şimdi biseyim yok ta arada bir moralim bozuluyordu önceki gün falan. 2 gün önce babamla tartıştım🙄 ama dün hiç bişey olmamış gibi davranıyordu bana🙄bi kırıl falan ya🙄 boşuna mı tartıştım ben🙄 ona bi geliyor gidiyor kafam . Başka yok bişey. Sıkıldım sadece şu olaylardan😏
    Kafada bırakmadılar. Demete yazdığımı Aygüle atmışım geçenlerde. Bugünde Aygüle yazdığımı Cansele attım😂 böyle şeylerde çok dikkatliydim ben. Durumum vahim.
    Valla hiç sanal sorunları düşünesim yok. 18 ne düğün var ona kafamı yormak istiyorum. Kuzenimde elbise falan bakıyormusunuz diye mesaj atıyor, önceden gelin yardıma diye. Ne zaman gideriz , orada kuaför falan nasıl ayarlarız bunları düşünüyorum. Önceden oradaki bi kuaförün telini alıp telefondan rezervasyon yaptırıcaz artık. Birde kardeşim Mercanın sınavı var 13, 15, 17 sine. Onu nasıl yapıcaz düğünle 🤔 o sorun var

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️30 Temmuz 2018 21:52

    ZUZUM SEN ÖYLE YAZINCA KÖTÜ HİSSETTİM ACABA YANLIŞ ANLAŞILACAK BİRŞEY Mİ OLDU
    YADA YAZDIM
    HAYATIM DA ASLA İKİLİ OYNAMADIM OYNAMAMDA NE BURDA NEDE GERÇEK HAYATIM DA
    ASLINDA BU KELİMEYİ HİÇ SEVMEM ZAMANINDA BU KELİMEYE BENZER BİR DURUM OLDU TATSIZLIK BİLE ÇIKTI
    YALAN KONUSUNA GELİNCE YALANI SEVMEM AMA BAZEN GERÇEKLERİ ANLATAMADIĞIM DURUM OLUYOR
    ZUZUM OLAYLAR ÜST ÜSTE GELİNCE NORMAL BİRAZ KAFAN KARIŞMASI
    MERCAN KARDEŞİMİN SINAVI İNŞALLAH ÇOK GÜZEL GEÇER ÇİÇEGİM
    NİŞAN İÇİN GÜZEL ELBİSE BULURSUN

    YanıtlaSil
  10. Ya hayır Elam benim oradaki lafım başkasınaydı😍 sen hiç yapar mısın öyle bir şeyi içimi ısıtanım😍 pardonie moi zuzum. Birdaha kullanmam o kelimeyi🙈
    Nişan değil dügün birde🙈

    YanıtlaSil
  11. DHS AİLESİ Günaydın hayırlı sabahlar gününüz güzel geçsin nasılsınız?

    YanıtlaSil
  12. Gunaydin hepinize mutlu sabahlar iyi gunler

    gunaydin Zaram seninde gunun guzel gecsin evet ya baslasada izlesek kac aydir yakinda yaziyorlar baslamak bilmedi

    YanıtlaSil
  13. Günaydınlar herkese🙈🙈🙈
    Zaram iyim çok şükür🙈 biraz heyecanlıyım ÖSYM sonuçları açıklandı ya🙈 of inşallah herkes emeğinin karşılığını almıştır🙈 sen nasılsın güzelliğim?

    Sana da mutlu sabahlar Asim. Nasılsın?

    YanıtlaSil
  14. Eh iste gokkusagim :| iyi sayilir sende gorduyum kadariyla iyisin hep iyi ol eee ne yapiyon

    YanıtlaSil
  15. Iyim evet😏 dikiş yapıyorum gökyüzüm .sen niye eh iştesin ?

    YanıtlaSil
  16. Hastayim Arzum ondan :( bu sicakta hasta olmak sinir bozucu :x sana kolay gelsin guzelce yap tikisini ;)

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun Asim🙈 yaa evet. Öncedende anlatmışımdır zaten bende bikere yazda duş alıp ıslak saçla klimanın önünde uyudum😿 çok fena hasta olmuştum. Günde 3 kere ambulans çağırırdık😏 neyse işte. Az biraz biliyorum o sinir bozuculuğu🙈
    Ben zaten güzel yaparım😎 elimde çabuktur😎💃🕺 maşallah canım kendime😂
    Ya birazdan wifi kapanacak. Bende birkaç gün yokum demek oluyor bu🙈 Aslında varya çok bunaldım gerçekten bu ay hiç wifi açtırmamayı düşündüm. Ama doğum günleri falan var. Girmem gerekecek🙈nedense herkesin doğum gününü ben kutlamazsam olmaz gibi hissediyorum😏
    Sıkıldım, bunaldım, yorgunum. Ben sanalı reelden ayırmazdım. Ailem falan hep biliyor sizleri. Tabiki eskiden olduğu gibi hala da diğer böyle yorum sitelerinde yorum yazanların kendilerini doğru tanıtmadıklarını düşünüyorum. Siz hariç tabiki:) Ben öyle insanlar hayatımda yok sanıyordum. Kendini olmadığı biri gibi tanıtmaya çalışan insanlara tavrım netti. Siliyordum direkt. Puf ya😏
    Böyle olaylar yaşayınca insan diğerlerinin değerini daha da iyi anlıyor😂 ay neyse ya. Kafam başka yere gitti şimdi🙈
    Özet: bikaç gün yokum ben😢

    YanıtlaSil
  18. Hep iyi ol canım benim bende iyi olmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
  19. Sagol Arzum :) ayy netinin son damlasinda bile kendini ovmussun ;) bazi insanlar kendilerini evet farkli tanitirlar olmak istedikleri gibi anlatirlar ve ya ilgi cekmek istedikleri icin kafalarinda kurarak anlatirlar neyse ya gorusuruz sonra hoscakal

    YanıtlaSil
  20. Isleriniz rast gitsin insallah, hayirla baslayan hayirla biten bir gun gun olsun. Iyi insanlara acilsin yollarimiz. Hayirli Sabahlar

    YanıtlaSil
  21. Arkey Madhubala1 Ağustos 2018 12:27

    Hayırlı sabahlar Asım.Hayırlı sabahlar prenseslerım.Sızı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  22. Arkey Madhubala1 Ağustos 2018 12:27

    Hayırlı sabahlar Asım.Hayırlı sabahlar prenseslerım.Sızı çok sevıyorum

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Serpilim bende seni seviyorum kuzum seni cok ozluyorum ya

    YanıtlaSil
  24. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️2 Ağustos 2018 01:12

    HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ

    YanıtlaSil
  25. SonsuzArEy💙2 Ağustos 2018 03:08

    "Dostum''
    ''İçime ansızın düşen ılık rüzgarım''
    "Unutmadığım,unutulmadığım''
    💙Güzel sevenim💙hiç kırmayanım💙 güvenimi boşa çıkarmayanım💙sağ yanım💙havam💙 suyum💙 toprağımm💙
    1k dan mesajım gitmedi huzurum. Gmailden de biraz uğraş istiyor gidebilmesi. O yüzden buraya da bakacağını umarak, buraya yazıyorum. Zaten annemden arakladım bugün telime yüklediğim parayı da. Onun telinden kendi telime aktardım yani🙈 dün geceden beri aklımdaydın. Yazmasam olmaz diyordum . Bikaç saat önce elime ulaştı annemin telefonu🙈
    1k daki yazdığın mesajların ikisinin de farkındaydım zaten. Ne bileyim işte nasıl davranacağımı bilemedim dün😿 birçok kez yazmış olmam lazım "Sende açılan yara, en çok bende kanıyor" diye. O yüzden kendinde yara açmamaya bak huzurcan😢 çünkü ben senden daha beter oluyorum. Bunları dün gece yazabilmeyi çok isterdim. Yazmaya internetim olmayınca çaresizlikten, notlarıma kaydettiğim bizimle ilgili olan herşeyi tek tek okudum.
    Seni💙∞💙seviyorum💙 tamam mı😿
    Çok sevmek yetmez, mühim olan güzel sevmek sözünün karşılığı olarak girdin zaten hayatıma💙 böyle de hep senin sevginden bahsediyor gibi oldum🙈 Güzelmi seviyorum bilemem ama bende sonsuz, hudutsuz seviyorum. Dostluk=güven, Güven=Eylül ada benim için💙
    Tanıştığımız günden beri tesadüfen ya da bilerek her zor anımda yanımdaydın💙 olmadığın sanılsa da, hep vardın benim için💙 zaten senin sayende toparlanabildim genelde.
    Başım dara düştüğünde, kötü bişey yapmış olsam bile ilk koşacağım, koştuğum limandın💙 bir saliseliğine bile keşke dedirtmeyen💙 of cümlelerimi toparlayamıyorum huzurum😢
    Ben seni en çok Allah'a anlattım. Hemde hemen hemen her gün anlattım.
    Maalesef, çok maalesef, inanılmaz maalesef, Allah kahretsin ki maalesef istediğim her an yanına gelemiyorum, yüzyüze konuşamıyoruz, sana sarılıp ağlayamıyorum. Baya baya hiç bişey yapamıyoruz. Sadece cümlelerimin dokunabilmesi yetiyordu bana hep , ama sende yetmiyor. Sevgimin milyonda birini bile hissettiremiyorum. Hep çok eksik kalıyor yazdıklarım😢
    Benim için ''ayrısın'' sen,uğruna gülümseyerek yaşanacak olansın.Sakın unutma senin mutlu olduğunda da,en bunaldığında da gelebileceğin değil koşarak sana gelebilecek bir "gözbebeğin" var..
    Gelemiyorum tabi ki, ama en ufak bir imkan olsa gelirdim. Türkiyede yaşasaydım bile, hangi ilde olursa olsun, sırf senin için gelirdim bir şekilde.
    #HuZuRuMuN TeMsiLiSiN💙
    #İkimiztekyürek

    YanıtlaSil
  26. Gunaydinlar olsun tum dostlara 8-) 8-) 8-)

    Elam gonul kusum nasilsin keyifler nasil her sey yolundami bir tanem :) ElAs

    YanıtlaSil
  27. Iyi aksamlar herkese Zarinom Asim Serpilim canim ablam Elacim canim nasilsiniz iyimisiniz ?
    Asim ben arkadasimin annesinin dogum gunu onlardada wife var az yaziyorum nete kontorum varda pek cekmiyo iki gundur ..neyse ben bikac gun daha yokum seni seviyorum kralicem 💓iyi gunum..gunun iyi gecsin

    YanıtlaSil
  28. Iyi aksamlar Aygulum ilk baharim zaten yoktunki :( bu netin ne deyim ben :x Nasilim biliyormusun seni cok ozluyorum seninle saatlerce sohbet etmek istiyorum... Sen nasilsin? neyse onemli gunde bari insallah netin ceker be guzelim :| bende seni cooooooook seviyorum Ay isigim :) Iyi ki varsin 8-) 8-) 8-)

    YanıtlaSil
  29. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️3 Ağustos 2018 03:04

    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞ
    ...
    ASİM BEYAZ GÜLÜM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR HERŞEY YOLUNDA BİRTANEM
    ...
    AYGÜLÜM HUZURUM HOŞ GELDİN SENİNLE BİR DENK GELEMEDİK İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...
    ARKADAŞLAR BEN BİR HAFTA YOKUM HABERİNİZ OLSUN KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  30. Bende iyiyimde Elam sen 1 hafta neden yoksun ki demek ki her sey yolunda degil neyse kendinie iyi bak hoscakal

    YanıtlaSil